Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Judge-M

Σελίδες: 1
1
Οικονομικά / Κάλυψη Εξόδων για Βράβευση Σχολείου
« στις: Μάιος 04, 2023, 07:19:54 μμ »
Καλησπέρα σε όλους σας.

Έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα παρόμοιο θέμα, οπότε άνοιξα εδώ ένα καινούργιο (αν υπάρχει και αλλού, ας το μεταφέρει ο admin).

Έχω μια απορία σχετικά με την κάλυψη ολοκλήρου ή μέρους των εξόδων μετακίνησης και διαμονής σε άλλη πόλη, για συμμετοχή σε βράβευση σχολείου.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει ένας εκπαιδευτικός (μόνιμος) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχε ως εκπρόσωπος του σχολείου σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό μαζί με μαθητή του σχολείου και στον οποίο διαγωνισμό όχι μόνο διακρίθηκε αλλά πήρε το πρώτο βραβείο το σχολείο και ο μαθητής (με το μοναδικό είδος της εργασίας, δεν υπήρχε άλλος πανελλαδικά με ίδιο τύπο εργασίας, οπότε ακόμα πιο αξιέπαινη η επιτυχία) μαζί με τον επιβλέποντα καθηγητή.

Αφού λοιπόν ειδοποιήθηκε επίσημα για την επιτυχία αυτή η σχολική μονάδα (στο υπηρεσιακό email) και κατ'επέκταση ο καθηγητής και ο μαθητής, εστάλη ταυτόχρονα και η επίσημη πρόσκληση για τη φυσική παρουσία τους (μαθητή και επιβλέποντα καθηγητή) κατά την τελετή της βράβευσής τους.

Το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι, παρόλο που επιθυμεί και ο μαθητής αλλά και ο καθηγητής να παρευρεθούν στην τελετή της βράβευσης, επειδή αυτή θα λάβει χώρα στην Αθήνα και η σχολική μονάδα όπου βρίσκονται τώρα είναι 600 ΚΜ μακριά (επαρχία), θα υπάρχουν έξοδα μετακίνησης αλλά και τουλάχιστον 1 ημέρας διαμονής (Σάββατο πρωί η βράβευση, από την προηγούμενη ημέρα Παρασκευή θα πρέπει να κατέβουν και να διανυκτερεύσουν).

Οπότε, ρωτάω τα εξής:

Υπάρχει επίσημη νομοθεσία ή εκπαιδευτική εγκύκλιος που να καλύπτει το θέμα των εξόδων σε τέτοιες περιπτώσεις;

Εάν ναι, που θα την βρω;

Εάν όχι, πως αλλιώς μπορούν να καλυφθούν τα έξοδα αυτά - ή μέρος αυτών - από άλλους πόρους;

Κάθε υπόδειξη ή βοήθεια επί του θέματος, είναι ευπρόσδεκτη!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

2
Καλησπέρα σε όλους σας.

Είμαι καθηγητής σε δημόσιο σχολείο - διορισμένος με ΑΣΕΠ - εδώ και 20 έτη, με ειδικότητα ΠΕ02 (Φιλόλογος).

Αποφάσισα κι εγώ στα γεράματά μου να εμπλουτίσω το βιογραφικό μου με την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού, πρωτίστως για την αυτοβελτίωση μου και δευτερευοντος για την επερχόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Στην περίπτωση μου όμως, τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αφενός λόγω των εργασιακών μου υποχρεώσεων, αφετέρου λόγω των εξαιρετικά αυξημένων οικογενειακών υποχρεώσεων, ως πολύτεκνος με 4 τέκνα και εργαζόμενη σύζυγο επίσης.

Με δεδομένο ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι, αφενός η εξ'αποστάσεως ολοκλήρωσή του (Online) χωρίς φυσική παρουσία, αφετέρου η βατότητα και σχετική ευκολία που θα ήθελα να έχει, θα το εκτιμούσα αν μπορούσαν κάποιοι εδώ μέσα να μου υποδείξουν μερικά μεταπτυχιακά με τα παραπάνω κριτήρια.

Εννοείται ότι το κόστος επίσης παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά με λίγη προσπάθεια θα το βάλω σε δεύτερη μοίρα.

Η σχολική ψυχολογία και η διοίκηση σχολικής μονάδας είναι δύο ενδιαφέροντα αντικείμενα που έψαξα και είδα, με μια πρώτη ματιά.

Κλείνω με κάτι τελευταίο, το μεταπτυχιακό το θέλω ως ενισχυτικό προσόν απλά και μόνο (μετά την αυτοβελτίωση μου φυσικά) και για τίποτα παραπάνω, ούτε για αλλαγή τομέα, ούτε διευθυντικό στέλεχος να γίνω.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες πληροφορίες και κατευθύνσεις.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159637
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.