Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Μενέλαος

Σελίδες: 123
15
Πάντως η άποψη ότι θέλουν διά του γραπτού διαγωνισμού να φέρουν νέους ηλικιακά εκπαιδευτικούς στην εκπαίδευση δημιουργεί πλείστα όσα (ηθικά) ερωτηματικά...
Ανέφερε η υφυπουργός:,,...Αυτό που λέμε είναι για την ανανέωση (sic!) του καθηγητικού σώματος, έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε και ικανά και άξια παιδιά,,,.
Δηλ. οι νυν εκπαιδευτικοί με τη μεγἀλη τους πείρα δεν είναι άξιοι;
Αλλά τίς πταίει που οι εκπαιδευτικοί διορίζονται μεγάλοι; Και τί θα κάνουμε με το 50άρη, 55άρη αναπληρωτή που τόσα χρόνια έχει τόσα προσφέρει στην εκπαίδευση; Θα του πούμε ότι θεωρείται πλέον μεγάλος για την εκπαίδευση;
Πάντως οι όποιες εκπαιδευτικές αλλαγές έφερναν κατά καιρούς (βλ. προηγούμενο γραπτό ΑΣΕΠ) δεν ανανέωσαν με νέο αίμα την εκπαίδευση, και ένας από μηχανής Θεός βοηθούσε τους αναπληρωτές, τουτέστιν τους ἐχοντας προϋπηρεσία...
   

16
Αν κατάλαβα καλά την υφυπουργό, θα υπάρξει προσπάθεια οι μόνιμοι διορισμοί κάθε χρόνο να είναι, αν όχι περισσότεροι, τουλάχιστον
ισάριθμοι των συνταξιοδοτήσεων. Είπε μάλιστα ότι παρουσίᾳ του Πρωθυπουργού ειπώθηκε ότι οι διορισμοί (πρέπει) να είναι κατά τι περισσότεροι των συνταξιοδοτήσεων, ώστε να μειωθεί έτσι ο αριθμός των αναπληρωτών. Οψόμεθα.

17
Στους εκκαθαρισμένους πίνακες έχουν ήδη αφαιρεθεί οι ήδη διορισθέντες. Επομένως, για αναπλήρωση να λάβεις υπόψη σου τη θέση που έχεις στους εκκαθαρισμένους πίνακες.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/423032_proslipseis-anapliroton-kathigiton-ekkatharismenoi-prosorinoi-pinakes-2ge/2023

18
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 09, 2023, 10:12:36 μμ »
Για να καταργήσουν τους εν εξελίξει πίνακες, θα πρέπει να έχουν άλλους έτοιμους, από τούς οποίους να αντλήσουν τουλάχιστον τους αναπληρωτές.
Αυτό δεν μπορεί να γίνει νωρίτερα από το 2025 ή μάλλον το 2026, μιας και πρέπει να λάβει χώρα ο γραπτός ΑΣΕΠ και τα βγουν οι οριστικοί πίνακες. Επομένως χρειάζονται οπωσδήποτε τους πίνακες που οσονούπω θα βγουν (1ΓΕ και 2ΓΕ), ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στελέχωσης των σχολείων. Το εὐλογο είναι να κάνουν το 2024 και 2025 διορισμούς στον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων, δηλ. 1:1, για να μην εκτοξευτεί ο αριθμός των αναπληρωτών που είναι ἠδη μεγάλος. Αλλωστε, οι διορισμοί στον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων δεν απαιτούν συνήθως καινούργια κονδύλια από τον προϋπολογισμό και γι΄ αυτό μάλλον θα συνεχιστούν κανονικά και τα επόμενα έτη. Το ανέφερε εξἀλλου και ο υπουργός, ότι δηλ. θα γίνονται κάθε χρόνο 4000 με 5000 διορισμοί, δηλ. πάνω κάτω στον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων. Οι διορισμοί αυτοί θα γίνουν επομένως από τους πίνακες του προσοντολογίου. 

19
Εάν ο Υπουργός Παιδείας θέλει να μείνει στην ιστορία, ή, μάλλον, να προσφέρει κάτι θετικό στην παιδεία, θα πρέπει να μεριμνήσει, τη συναινέσει φυσικά και των άλλων κομμάτων, για τη σύσταση ενὀς υπερκομματικού εθνικού συμβουλίου για την παιδεία, όπου θα συμμετέχει οπωσδήποτε και η μάχιμη εκπαιδευτική κοινότητα με εκλεγμένα και όχι κρατικά διοριζόμενα μέλη, όπου θα αποφασίσουν για ένα, όσον ένεστι, αξιοκρατικό και μακροπρόθεσμο σύστημα διορισμού και προσλήψεων των εκπαιδευτικών, ώστε να μην μπορεί η κάθε κυβέρνηση που έρχεται να το αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι. Το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και με τις πανελλήνιες. Είναι πολύ σοβαρά ζητήματα αυτά και δεν θα πρέπει η κάθε κυβέρνηση και ο κάθε ,,φωστήρας,, υπουργός παιδείας να τα τροποποιούν κατἀ το δοκούν.

20
Προς την Υπουργό: Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Ν. Κεραμέως

Θέμα: Άνιση μεταχείριση εκπαιδευτικών, επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008.

Κυρία Υπουργέ,

Όπως σας είναι γνωστό, το 2008 διενεργήθηκε από το ΑΣΕΠ γραπτός διαγωνισμός εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων (πλην δασκάλων) και συντάχθηκαν οι πίνακες κατάταξης των υποψηφίων (Προκηρύξεις: 1Π/2008, 2Π/2008, 3Π/2008, 4Π/2008 και 5Π/2008). Το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβη στην απαιτούμενη πρόσκληση προς τους επιτυχόντες εκπαιδευτικούς, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία διορισμού σύμφωνα με τη σειρά κατάταξης του σχετικού πίνακα του ΑΣΕΠ. Κατά της παράλειψης διορισμού τους, προσέφυγαν στη δικαιοσύνη περίπου 480 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων, οι οποίοι δικαιώθηκαν με αμετάκλητη δικαστική απόφαση.

Το Υπουργείο Παιδείας, αποφάσισε να προχωρήσει στους διορισμούς μόνο όσων προσέφυγαν δικαστικά. Ειδικότερα, με την διάταξη του άρθρου 73 του ν. 4589/2019 (13 Α΄) όπως αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση, επιτυγχάνεται η συμμόρφωση της Διοίκησης με σειρά δικαστικών αποφάσεων που ακολούθησαν τη δημοσίευση της ΣτΕ (Ολ.) 527/2015 απόφασης η οποία εκδόθηκε ύστερα από πιλοτική δίκη του αρ. 1 του ν. 3900/2010 (213 Α΄) και έκανε δεκτές τις αιτήσεις ακυρώσεως εκπαιδευτικών επιτυχόντων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του έτους 2008. Σύμφωνα με την ανωτέρω διάταξη: «1. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ…,που είχαν συμπεριληφθεί στους πίνακες κατάταξης, διορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας…σε κενές οργανικές θέσεις και σε περίπτωση μη ύπαρξης κενών οργανικών θέσεων σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις, οι οποίες καταργούνται αυτοδικαίως με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο αποχώρηση από αυτές, εφόσον έχει εκδοθεί ως προς αυτούς, μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, αμετάκλητη απόφαση διοικητικού δικαστηρίου με την οποία έγινε δεκτή αίτηση ακυρώσεως κατά της παράλειψης διορισμού τους». Ακολούθως, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε την υπ’ αριθ. 58450/Ε1/12.4.2019 εγκύκλιο με την οποία κάλεσε τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της ανωτέρω διατάξεως, να υποβάλουν αίτηση – δήλωση προτιμήσεων περιοχών για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2018-2019.   

Η πολιτική αυτή διευθέτηση στην οποία προέβη η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, προκάλεσε εντονότατες αντιδράσεις, δεδομένου ότι περιορίζει τον διορισμό μόνο σε όσους προσέφυγαν δικαστικά και μόνο εφόσον εκδόθηκε γι’ αυτούς, αμετάκλητη δικαστική απόφαση μέχρι την έκδοση του ν. 4589/2019. Με τον τρόπο αυτό απαξιώνονται τα αποτελέσματα της αδιάβλητης και αντικειμενικής γραπτής διαδικασίας του ΑΣΕΠ, αφού υποψήφιοι που συγκέντρωσαν μεγαλύτερη βαθμολογία και δεν έχουν προσφύγει δικαστικά, παραμένουν αδιόριστοι.

Ήδη παρατηρείται το φαινόμενο κατάθεσης ομαδικών προσφυγών εκπαιδευτικών – επιτυχόντων του διαγωνισμούς ΑΣΕΠ 2008, οι οποίοι δεν είχαν προσφύγει πριν την έκδοση του ν. 4580/2019. Επίσης, έχουν κατατεθεί ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της συγκεκριμένης απόφασης του Υπουργείου Παιδείας.

Επειδή, το ζήτημα αφορά την άδικη και άνιση μεταχείριση εκπαιδευτικών.

Επειδή, πρόκειται πρωτίστως για πολιτικό και δευτερευόντως για νομικό ζήτημα.

Επειδή, όμοιες περιπτώσεις αντιμετωπίζονται από την Πολιτεία με ανόμοιο και άνισο τρόπο, χωρίς ορθολογικά κριτήρια.

Επειδή, η στάση του Υπουργείου Παιδείας είναι αντιφατική και αντί να αποκαθιστά την αδικία (όπως επαγγέλθηκε) δημιουργεί περαιτέρω ανισότητες.

Ερωτάσθε κυρία Υπουργέ

Σε ποιες άμεσες συγκεκριμένες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να αποκαταστήσετε την αδικία και την άνιση μεταχείριση μεταξύ των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2008;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Βασίλειος Κεγκέρογλου

Χαρά Κεφαλίδου

23
Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι αν θα γίνει γραπτός διαγωνισμός, αλλά πότε, καθώς και αν θα διορίσει από τους
εν εξελίξει πίνακες του προσοντολογίου.
Υπάρχουν όμως και πολλά ηθικά και νομικά ερωτήματα που θα έχει να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση πριν φέρει το
γραπτό διαγωνισμό, αφού υπάρχουν ακόμη αδιόριστοι από τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008, αφού
διορίστηκαν εκπαιδευτικοί (2019) με χαμηλότερη βαθμολογία λόγω του ότι προσέφυγαν δικαστικά, ενώ επιτυχόντες με μεγαλύτερη
βαθμολογία έμειναν απ΄ έξω.
Ανοίγει ο ασκός του αιόλου με το γραπτό διαγωνισμό που θέλουν να επαναφέρουν.
Καλές υπομονές...

24
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 06, 2023, 07:35:54 μμ »
Ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας είναι, αφού αντληθούν μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για το σχολικό έτος 2023 και 2024 από τους υπάρχοντες πίνακες γενικής και ειδικής αγωγής του ΑΣΕΠ, να ψηφιστεί το νέο σύστημα διορισμών μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 και να γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ είτε στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 ή το αργότερο πριν από την άνοιξη του 2025 από όπου οι εκπαιδευτικοί που δεν πιάνουν τη βάση στις εξετάσεις θα τίθενται εκτός πίνακα διορισμού.

25
Ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας είναι, αφού αντληθούν μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για το σχολικό έτος 2023 και 2024 από τους υπάρχοντες πίνακες γενικής και ειδικής αγωγής του ΑΣΕΠ, να ψηφιστεί το νέο σύστημα διορισμών μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 και να γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ είτε στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 ή το αργότερο πριν από την άνοιξη του 2025 από όπου οι εκπαιδευτικοί που δεν πιάνουν τη βάση στις εξετάσεις θα τίθενται εκτός πίνακα διορισμού.

28
Πάντως οι τροπολογίες που κατέθεσαν ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ δεν αφορούσαν στη συμπερίληψη με δικαστικές αποφάσεις που έπρεπε να έχει έκαστος.
Αφορούσε η μεν του ΠΑΣΟΚ σε όσους είχαν ίση ή μεγαλύτερη βαθμολογία από τον τελευταίο διορισθέντα με το ν. 4589/2019, η δε του ΚΚΕ αφορούσε όλους όσοι έχουν επιτύχει στο διαγωνισμό.
Προσωπική εκτίμηση: Κάποια στιγμή θα αποκατασταθούν όλοι οι επιτυχόντες του 2008 δυνάμει του ν. 4589/2019. Προφανώς αυτό θα γίνει σταδιακά εκτός κι αν υπάρξουν εκπλήξεις.
Εννοεἰται πως για το υπουργείο είναι ευκολότερο να διορίσει με αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, αφού έτσι είναι περιορισμένος ο αριθμός...

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.