1
Εξετάσεις / Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
« στις: Νοέμβριος 09, 2023, 09:55:14 πμ »Ημπορείς να 'σαι άτεγκτος και να τον μηδενίσεις. Εγώ αυτό θα διάλεγα.
Το θέμα είναι, πόθεν προκύπτει η δυνατότητα μηδενισμού (ή μονάδας) στο διαγώνισμα τετραμήνου (ή στο τεστ). Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 7 του ΠΔ 126/2016, αυτή η δυνατότητα παρέχεται στις τελικές προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις. Η κοινή λογική λέει ότι το πνεύμα της διάταξης επεκτείνεται και στις υπόλοιπες εξετάσεις περιοδικής αξιολόγησης του μαθητή. Επειδή όμως στην Ελλάδα η κοινή λογική ακυρώνεται βάναυσα με οχύρωση πίσω από το γράμμα του νόμου, πώς κατοχυρώνεται ο εκπαιδευτικός για τη δυνατότητά του αυτή; Κάποια σχολεία κάνουν ρητή αναφορά καθολικής ισχύος του μηδενισμού/μονάδας στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας τους. Άλλα όμως, όχι. Τι ισχύει τελικά;
(Για να μην αναφέρω καν την πρόσθετη γραφειοκρατία της προϋπόθεσης για κλήση του μαθητή σε προφορική απολογία, με σύνταξη σχετικού πρακτικού, και την τελική απόφαση για το βαθμό να ανήκει στον διευθυντή και τον διδάσκοντα να περιορίζεται στο ρόλο του εισηγητή.)