Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lemonpies

Σελίδες: 12345 ... 35
29
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 14, 2023, 04:56:37 μμ »
Να σχολιάσω 2-3 πράγματα : ο εν λόγω (και συλλήβδην ο σταθμός) με αξιολόγηση πού θα ήταν ; τι να λέμε.

Δεδομένου ότι οι συχνότητες είναι δημόσια περιουσία και όχι περιουσία της κάθε κυβέρνησης, θα πρέπει ο κάθε σταθμός που έχει άδεια πανελλαδικής εμβέλειας να αξιολογείται (μέσω gov.gr) από τους ακροατές του (και όχι από την ακροαματικότητά του) με θετική ή αρνητική ψήφο. Και σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης, για να εκπέμπει ο συγκεκριμένος σταθμός θα πρέπει να πληρώνει περισσότερα για να αγοράσει την συχνότητα.

Υπάρχουν τόσες εναλλακτικές που θα μπορούσαν να γίνουν, αν είχαμε δημοκρατία αντί για τα κομματόσκυλα τους κοινοβουλευτικούς.

30
Γιατί, ποιος από το Υπουργείο θέλει την αποκομματικοποίηση των στελεχών εκπαίδευσης; Εξάλλου, δεν χρειάζεται μαγνητοφώνηση, όλοι γνωρίζονται με όλους και κυρίως είναι γνωστό σε ποια παράταξη ανήκει ο καθένας. Σας έχει ποτέ διευθυντής που να μην είναι και ενεργό μέλος κόμματος; Σπάνιο.

Έτσι ήταν πάντα, έχεις δίκιο.

Απλά η ακατανόμαστη δημιούργησε ένα σύστημα επιλογής κομματόσκυλων (διευθυντών/επιθεωρητών κλπ) ακόμα περισσότερο κεντρικά και κομματικά ελεγχόμενο, από αυτό που υπήρχε πριν από αυτήν.

Δηλαδή από τα κανίς, περάσαμε στα μπουλντόγκ.



Η ακατανόμαστη άργησε να κάνει τις κρίσεις των διευθυντών και τις έκανε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή γιατί ο πραγματικός σκοπός της ήταν, φεύγοντας από την εξουσία, να συνεχίσει να έχει κομματόσκυλα ακροβολισμένα σε θέσεις κλειδιά για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Έτσι μετά την πτώση της από την εξουσία, το κόμμα της θα συνεχίσει να διασπαθίζει τα χρήματα του δημοσίου σε συνεργασία με τα κομματόσκυλα τους δημάρχους, μέσω της σχολικής επιτροπής.

31
το διαβασα εχεις δικιο, επισης παρατηρησα τα εξης
σε καμμια σελιδα δεν λεει οτι δεν υπαρχει ζωη στο αλφα κενταυρου
σε καμμια σελιδα δεν λεει οτι δεν υπαρχει ζωη στον πυρηνα της γης
και πολλα πολλα αλλα, εμεινα αναυδος...τι μας ετοιμαζουν;

Θα μπορούσε όμως να λέει ότι το αρχείο ηχογράφησης παραδίδεται και φυλάσσεται κρυπτογραφημένο, ενώ τα κλειδιά αποκρυπτογράφησης παραδίδονται σε κάποια ανεξάρτητη αρχή (π.χ ΑΠΠΔ).

Αλλά δεν το λέει ούτε αυτό.

Και πολλά άλλα δεν λέει , που θα μπορούσαν να ειπωθούν ώστε να διασφαλιστεί η αποκομματικοποίηση στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης.

Άρα συμφωνώ μαζί σου, κάτι μας ετοιμάζουν.

Η ηχογράφηση είναι πολιτική απόφαση, που πάρθηκε από τους τσιπροκούληδες ευρωμασόνους, για να μπορούν να ελέγχουν τους διευθυντές.

Μπορείς να μου πεις σε τι εξυπηρετεί η ηχογράφηση μιας συνέντευξης; Για ποιο λόγο γίνεται; Αν είναι να ηχογραφούμε και μετά να κάνουμε απομαγνητοφώνηση, γιατί να μην είναι γραπτές οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, για να τελειώνουμε;

Είναι προφανές λοιπόν ότι η ηχογράφηση δεν γίνεται για να ελεγχθεί η γνωστική επάρκεια του υποψηφίου, γίνεται για να εξαχθεί το ψυχολογικό και πολιτικό του προφίλ, το οποίο θέλουν να είναι σε θέση να το ελέγχουν και να το εγκρίνουν και κάποιοι που κρύβονται αόρατοι πίσω από την εμφανή επιτροπή αξιολόγησης.

32
Η σύμβαση αφορά επιλογές ΔΠΕ/ΔΔΕ, Συμβούλων Εκπαίδευσης, Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και Προϊσταμενων ΚΕΔΑΣΥ. Λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο. Είναι ξεκάθαρο ότι το συγκεκριμένο σύστημα δεν έχει εγκατασταθεί για τις επιλογές διευθυντών σχολείων. Εσύ πιστεύεις ότι κάθεται η Κεραμέως τα απογεύματα και παρακολουθεί συνεντεύξεις διευθυντών σχολείων. Οκ, μάλλον δεν μπορούμε να σε πείσουμε ότι δεν γίνεται αυτό.

Το σύστημα βεβαίως και δεν έχει εγκατασταθεί μόνο για την επιλογή των διευθυντών σχολείων, έχει εγκατασταθεί για την επιλογή όλων των στελεχών εκπαίδευσης.

Και μάλλον έχει εγκατασταθεί με αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο για να μπορεί να υπάρξει ένα σκιώδες κομματικό παρατηρητήριο από πίσω (όχι απαραιτήτως η ίδια η ακατανόμαστη, μπορεί  να είναι και κάποιος άλλος), που να ελέγχει και να παρακολουθεί τις συνεντεύξεις των στελεχών με σκοπό να τοποθετηθούν, αν όχι παντού τουλάχιστον σε θέσεις κλειδιά, στελέχη φιλικά προσκείμενα προς το κόμμα.


33
Στις σελίδες 43 και 44 της προκήρυξης λέει για ποιες επιλογές αφορά. Δεν προορίζεται για Διευθυντές σχολείων. Τα αρχεία στις επιλογές διευθυντών σχολείων αποθηκεύονται σε σκληρό δίσκο ή cdrom ή usb στικάκια.

Εννοείς αυτό , σωστά;

Παράθεση
Για τη λειτουργία του συστήματος απαιτείται παρουσία εκπροσώπου της εταιρείας εντός της αίθουσας, προκειμένου στην έναρξη κάθε ημέρας να θέτει σε λειτουργία το σύστημα να το ανοίγει και να το κλείνει με την είσοδο και την έξοδο του υποψηφίου αντίστοιχα και στο τέλος της κάθε ημέρας να κλείνει με ασφάλεια το σύστημα και να αποθηκεύει το ηχητικό αρχείο σε δύο αντίγραφα που το ένα θα παραδίδεται στον Πρόεδρο και το δεύτερο στέλνεται στην εταιρεία προκειμένου να γίνει η απομαγνητοφώνηση.

Τι το κάνει μετά ο πρόεδρος το ηχητικό αρχείο, ξέρουμε;

Πάντως όλο το απομαγνητοφωνημένο κείμενο όλων των συνεντεύξεων παραδίδεται κεντρικά στο υπουργείο από την εταιρία, και άρα κάποιος από το υπουργείο μπορεί να διαβάσει όλες τις συνεντεύξεις.

Παράθεση
2.Η παράδοση του απομαγνητοφωνημένου αρχείου θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι Αττικής).

34
Συμμαζέψου. το ΣΥΝΤΑΓΜΑ της Ελλάδας = ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Σταμάτα να απαιτείς παρανομίες. ήήηηηη αποδέξου ότι θέλεις ΙΔΙΩΤΙΚΗ παιδεία και ανταποδοτικά οφέλη.
Καταρχήν εκτίμηση ιδιαίτερη στο κοινοβουλευτικό σύνταγμα δεν έχω, ασχέτως αν συμφωνώ με την δωρεάν παιδεία.

Η παιδεία έχει ανταποδοτικά οφέλη προς την πολιτεία, ανεξάρτητα αν αυτή είναι δωρεάν ή όχι.

Εγώ είμαι υπέρ της δωρεάν παιδείας, όσο όμως η πολιτεία εξακολουθεί να λαμβάνει έμμεσα ή άμεσα οφέλη από αυτήν την παιδεία.

Για όσους κάνουν χρήση των παροχών δωρεάν παιδείας, και μετά εγκαταλείπουν την πολιτεία μας, για αυτούς θα ήθελα είτε να επιτρέψουν οι ίδιοι είτε να επιστρέψουν τα έξοδα που έκανε η πολιτεία για αυτούς.



Από πού και ως πού τα βάζεις με τους πτυχιούχους που φεύγουν και όχι με τους κυβερνητικούς που διαλάνε το πλαίσιο εργασίας τους και μηδενίζουν αξιοπρέπειες και ευκαιρίες που τυπικά θα έπρεπε να έχουν;;;

Και με τους δύο τα βάζω.

2ον: Ενημερωτικά: ο λογικός συλλογισμός καταδεικνύει πως αυτός που δέχεται να εξετασθεί σε διαγωνισμό έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να μην έχει βύσμα. Αυτός που έχει βύσμα, δεν έχει καμιά πρόθεση να εξετασθεί σε τίποτα.
Όσοι κάνουν αιτήσεις μέσω ΑΣΕΠ για σειρές κατάταξης κτλ με διάφορα *κούκου κριτήρια, μπορεί να έχουν.
Αυτοί που πήγαν να δώσουν στον διαγωνισμό δεν έχουν λόγο να έχουν. Διαφορετικά δεν θα πήγαιναν να εξετασθούν.

3ον: Είσαι κατά των διαγωνισμών κτλ διαδικασιών αξιολόγησης. Δεν σου αρέσει η τωρινή για τους εκπαιδευτικούς. Δεν σου αρέσει και ο γενικός της 4/3 ΑΣΕΠ 2Γ.
Δεν έχω δει στα σχόλιά σου αντιπρόταση για τη διαδικασία ελέγχου για δεξιότητες και γνώσεις που απαιτείται να έχει οποιοσδήποτε Δ.Υ.
Τι προτείνεις;
Βύσμα + διαγωνισμός δεν πάει. Βύσμα σκέτο πάει.
Νιώσε. Έχεις γνωρίσει και ξέρεις μόνο βύσματα γύρω σου μάλλον και έχεις μπερδευτεί.
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λες.

Δεν έχει να κάνει με τα βύσματα αυτό που λέω για τον ΑΣΕΠ, πιάστηκες από μια φράση μου ("δώστε τον ΑΣΕΠ σας") και δεν πάτησες τον σύνδεσμο να δεις τι ακριβώς εννοώ με αυτό που λέω.
 
Αυτό που θέλω να πω έχει να κάνει με τις επιδιώξεις της νέας γενιάς, που αντί να χαράξει τον δικό της δρόμο και να πάρει τα μέσα παραγωγής στα χέρια της, ζητιανεύει τα χρήματα και τους βαθμούς της παλιάς γενιάς, μέσω διάφορων διαγωνισμών (για τους βαθμούς) ή εκδουλεύσεων (για τα χρήματα).

Παραθέτω λοιπόν ξανά το κείμενο στο οποίο οδηγούσε η φράση μου "Δωστε τον ΑΣΕΠ σας", για να καταλάβεις ότι μιλούσα σε ευρύτερο πλαίσιο που αφορούσε όλα τα είδη διαγωνισμών τα οποία η παλιά γενιά επιβάλει στην νέα, και όχι μόνο τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

Αν δεν συμφωνείς να είναι ο γραπτός διαγωνισμός ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών, τι άλλο θα πρότεινες; Λες να το παίξουμε στα ζάρια;

Αφού η νέα γενιά είναι κοροϊδάρες και ζητιανεύουν τα λεφτά (και τους βαθμούς) της παλιάς γενιάς, καλά να πάθουν! H ιδανική κοινωνία είναι μια κοινωνία όπου τα περισσότερα μέσα παραγωγής (ενέργεια, τροφή κλπ) είναι εφικτό να είναι αποκεντρωμένα και να ελέγχονται-διαχειρίζονται από ελεύθερα άτομα ο καθένας για τον εαυτό του, ενώ όσα μέσα παραγωγής παραμένουν αναγκαστικά κεντρικοποιημένα, αυτά διαχειρίζονται από τους πολίτες με δημοκρατικές μεθόδους. Και φυσικά υπάρχει και ένα μονοπώλιο βίας που εγγυάται ότι η δημοκρατία θα εφαρμόζεται τόσο στα κεντρικοποιημένα μέσα παραγωγής, όσο και στο νόμισμα με το οποίο γίνονται οι ανταλλαγές των αγαθών που παράγονται από κεντρικοποιημένα μέσα παραγωγής.

Αντί λοιπόν να κοιτάξουν οι νέοι να πάρουν τα μέσα παραγωγής υπό τον έλεγχό τους και/ή να αυτονομηθούν, κυνηγάνε τα νούμερα και τους αριθμούς (τους βαθμούς και τα χρήματα) των γέρων. Μέσα σε αυτό το ευρύτερο πλαίσιο ηλιθιότητας κινούνται και όσοι διαγωνίζονται για τον ΑΣΕΠ.  Η απόγνωσή τους είναι απόρροια της ηλιθιότητάς της γενιάς τους.


35
3. Δε μιλησα πουθενα για δικαστηρια

4. Οι περιφερειακες διευθυνσεις απο ποτε ειναι κεντρικες υπηρεσιες;

3.  Φαντάστηκα ότι θα είχες διαβάσει τα προηγούμενα μηνύματα, που έλεγαν ότι όλες οι ηχογραφήσεις φυλάσσονται ως πειστήρια σε δικαστήριο.

4.  Οι περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης μπορεί να μην είναι κεντρικές υπηρεσίες, αλλά μπορούν να έχουν (και έχουν) κεντρικούς σερβερς που φυλάσσουν τις ηχογραφήσεις. Και εφόσον είναι οργανισμοί εποπτευόμενοι από το υπουργείο, αυτό σημαίνει ότι μπορεί κάλλιστα το υπουργείο να έχει πρόσβαση στους σερβερς.

Αν δεν μάθουμε πως υλοποιήθηκε η εφαρμογή των 230000 ευρώ, δεν μπορούμε με σιγουριά να πούμε κάτι. Αλλά αν ζητηθούν επίσημα οι προδιαγραφές της εφαρμογής, και δεν δοθούν, τότε σίγουρα υπάρχει λάκος στην φάβα.

O προκήρυξη του διαγωνισμού για την ηχογράφηση είναι εδώ . Είναι τεράστιο κείμενο, αν μπορεί κάποιος να το διαβάσει και να δει αν υπάρχει ή όχι κεντρικός σερβερ και με ποιον τρόπο διασφαλίζεται ότι δεν υπάρχει κάποιος bιgbrother στο υπουργείο με δυνατότητα να μπορεί να ακούει όλους τους υποψηφίους, ας μας το πει και σε μας.

Wipers διαβασέ το και πες μας, σε ποιά σελίδα λέει ότι δεν υπάρχει κεντρικός σερβερ; Σε ποια σελίδα λέει ότι δεν υπάρχει bigbrother στο υπουργείο;

Κάποια κομμάτια από το κείμενο του διαγωνισμού παραθέτω παρακάτω.
Παράθεση
Α. Επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης
1. Οι χώροι που θα πραγματοποιηθούν οι συνεντεύξεις είναι τρείς αίθουσες στην περιοχή της Αθήνας και μία στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Οι ανωτέρω αίθουσες δεν διαθέτουν ηχητική εγκατάσταση.
2. Ο αριθμός των ατόμων που θα βρίσκονται σε κάθε αίθουσα θα είναι οκτώ (8).
3. Η διάταξη των ατόμων θα είναι περιφερειακά ενός οβάλ γραφείου συνεδριάσεων.
4. Τα συμβούλια θα συνεδριάζουν καθημερινά (εκτός Σαββάτου και Κυριακής) κατ’ εκτίμηση για είκοσι (20) ημέρες. Η διάρκεια των συνεδριάσεων εκτιμάται στις δέκα (10) ώρες κάθε ημέρα. Η απομαγνητοφώνηση εκτιμάται ότι θα αφορά 500-600 ώρες ηχογραφημένου υλικού.
5. Η απομαγνητοφώνηση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 20-30 ημερών από τη λήξη των συνεντεύξεων. Τα παραδοτέα (απομαγνητοφωνημενο αρχείο) θα παραδοθεί τόσο σε ψηφιακή μορφή όσο και σε μορφή εκτυπωμένου κειμένου.
6. Για τη λειτουργία του συστήματος απαιτείται παρουσία εκπροσώπου της εταιρείας εντός της αίθουσας, προκειμένου στην έναρξη κάθε ημέρας να θέτει σε λειτουργία το σύστημα να το ανοίγει και να το κλείνει με την είσοδο και την έξοδο του υποψηφίου αντίστοιχα και στο τέλος της κάθε ημέρας να κλείνει με ασφάλεια το σύστημα και να αποθηκεύει το ηχητικό αρχείο σε δύο αντίγραφα που το ένα θα παραδίδεται στον Πρόεδρο και το δεύτερο στέλνεται στην εταιρεία προκειμένου να γίνει η απομαγνητοφώνηση.
7. Η διαδικασία εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί από τα μέσα Φεβρουαρίου 2022 έως τέλη Μαρτίου
2022.

Παράθεση
1. Εμπιστευτικότητα
Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μην αποκαλύπτει εμπιστευτικές πληροφορίες που του δόθηκαν ή που ο ίδιος ανακάλυψε κατά τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης, ούτε να κοινοποιεί στοιχεία, έγγραφα και πληροφορίες των οποίων λαμβάνει γνώση σε σχέση με τη σύμβαση ή εξαιτίας αυτής. Υποχρεούται επίσης να μεριμνά ώστε το προσωπικό του να δεσμεύεται με την παραπάνω υποχρέωση.
Ο Ανάδοχος βαρύνεται από τις διατάξεις για το απόρρητο και την ασφάλεια επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων (νόμος 2472/97 ΦΕΚ Α’ 50/10-4-1997, όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις από τους Ν. 2819/2000 ΦΕΚ. Α’ 84, 2915/2001 ΦΕΚ. Α’ 109 και Ν. 3471/2006 ΦΕΚ Α’ 133). Ο Ανάδοχος υποχρεούται να εναρμονίζεται με τον Κανονισμό 2016/679 (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Με την υπογραφή της σύμβασης ο Ανάδοχος καταθέτει στην Αναθέτουσα Αρχή υπεύθυνη δήλωση εμπιστευτικότητας με την οποία δεσμεύεται για τα προαναφερθέντα στην παρούσα παράγραφο. Την υπεύθυνη δήλωση υπογράφει ο προσφέρων στην περίπτωση των φυσικών προσώπων (ημεδαπών και αλλοδαπών), ο νόμιμος εκπρόσωπος στην περίπτωση των νομικών προσώπων (ημεδαπών και αλλοδαπών), ο Πρόεδρος στην περίπτωση των Συνεταιρισμών ή ο εξουσιοδοτημένος (με συμβολαιογραφική πράξη) εκπρόσωπος στην περίπτωση των Ενώσεων ή Κοινοπραξιών.

2.Η παράδοση του απομαγνητοφωνημένου αρχείου θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι Αττικής).

36
Πάμε να δούμε:
Στην ΥΑ για τις επιλογές διευθυντών λέει: ...Στην αίθουσα συνεδριάσεων εγκαθίσταται και λειτουργεί, με ευθύνη του προέδρου του συμβουλίου επιλογής, σύστημα ηχογράφησης...
...Το προϊόν ηχογράφησης τηρείται ως ηχητικό αρχείο και φυλάσσεται μαζί με τα πρακτικά του συμβουλίου επιλογής....

Μία συσκευή ηχογράφησης έχει 50; 100 ευρώ; Το πολύ 200.

Δεν απάντησες πού είδες:
1. Ότι υπάρχει κεντρικός σέρβερ
2. Το 230000 ευρώ και ότι αυτό αφορά τις επιλογές διευθυντών σχολείων.

Ο μόνος λόγος που απαντάω είναι για να προστέψουμε το φόρουμ από fake news, αν και αυτό ίσως να είναι δουλειά των διαχειριστών αλλά τι να κάνουν οι άνθρωποι με τόσα που διαβάζουν.

1. Δηλαδή χωρίς κεντρικό σέρβερ, πως φυλάσσονται όλες οι ηχογραφήσεις;  Βρες μου εσύ ένα τρόπο να φυλάσσονται όλες οι ηχογραφήσεις χωρίς κεντρικό σερβερ, και τότε θα δεχτώ ότι δεν υπάρχει κεντρικός σερβερ. Θα τον σταματήσουμε εδώ τον παραλογισμό, ή θα συνεχιστεί;

2. Τα 230000 ευρώ το διάβασα σε ένα σχόλιο εδώ https://www.esos.gr/arthra/76063/epilogi-dieythynton-ekpaideysis-yp-paideias-etoimazetai-na-synapsei-symvasi-me-etairies

"Στην εποχή που υπάρχουν ηλεκτρονικές εφαρμογές αυτόματης καταγραφής που μεταφράζουν τον προφορικό σε γραπτό λόγο; ξέρετε τι θα κανει η εταιρεία; θα το βάλει στην εφαρμογή και θα στα δώσει γραμμένα σε 15 ημέρες χωρίς να απασχολήσει καν προσωπικό. Και οι 230.000 στην τσέπη. Κάνεις δεν έχει έξυπνη τηλεόραση τηλέφωνο δεν έχει ακούσει για εφαρμογές για άτομα με προβλήματα ακοής εκεί στο υπουργειο;"



37
Και η απόδειξη ότι τα τρολ που μου την έπεσαν εδώ , σας λένε ψέματα. Υπάρχει κεντρική φύλαξη των ηχογραφήσεων, και μάλιστα σε οργανισμούς ελεγχόμενους από το υπουργείο παιδείας, στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης.

3 Δεκεμβρίου 2022 ΦΕΚ 6142 , τευχος Β, Άρθρο 8, Παράγραφος 3  https://www.nomotelia.gr/photos/File/6142b-22.pdf

"Το προϊόν ηχογράφησης τηρείται ως ηχητικό αρχείο και φυλάσσεται μαζί με τα πρακτικά της Π.Ε.Π.Π.Σ. στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης"

Δηλαδή σε 13 σέρβερς ελεγχόμενους από το υπουργείο παιδείας, χωρίς φυσικά να αποκλείεται από την νομοθεσία και κάποιος κεντρικός σέρβερ που να ελέγχει τους 13 αυτούς σέρβερς (αυτό θα το καταλάβουμε μόνο αν μάθουμε ποια είναι η εφαρμογή ηχογράφησης).


38

Μπορεις να βρεις καποιον που ειναι σε καποια επιτροπη και να δεις τι συστημα εχει η καθε επιτροπη.
Και ξαναλεω, οπως ειπαν και αλλοι, δεν ξεκινησε επι Νικης η ηχογραφηση, δεν πηγαινει στο υπουργειο ...

Εφόσον εσύ δεν την έχεις δει την εφαρμογή, πως είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν στέλνει τα δεδομένα της σε κάποιον κεντρικό σερβερ;

Που τρέχει αυτή η εφαρμογή; Σε υπολογιστή; Σε κινητό; Ξέρει κανείς; Ξέρει κανείς ποια είναι αυτή η εφαρμογή και πως λέγεται; Γουρούνι στο σακί αγοράσαμε με 230000 ευρώ;

Για να καταλάβεις πόσο παράλογος είσαι, υποστηρίζεις ότι ενώ κάθε ηχογράφηση μπορεί να κριθεί από δικαστήριο, οι ηχογραφήσεις δεν φυλάσσονται κεντρικά σε κάποιον σέρβερ. Πραγματικά εκπλήσσομαι από το μέγεθος του παραλογισμού σου, και λυπάμαι τους μαθητές σου (αν είσαι εκπαιδευτικός) ή το σχολείο σου (αν είσαι διευθυντής), αν με παρόμοιο παραλογισμό λειτουργείς και στο χώρο εργασίας σου.


39
Δε γνωρίζω σε ποιο πρόγραμμα αναφέρεσαι. Αν έχεις ΑΔΑ δώσε να το δούμε κι εμείς. Εγώ απάντησα αποκλειστικά για επιλογές διευθυντών σχολείων.

Στις επιλογές διευθυντών αναφέρομαι και εγώ.

Την έχεις δει την εφαρμογή ηχογράφησης και απομαγνητοφώνησης, και έχεις διαπιστώσει ότι είναι τοπική εφαρμογή και ότι δεν στέλνει τα στοιχεία της σε κάποιον κεντρικό σερβερ;

40
Διαβάζουμε απίστευτα πράγματα, κυρίως ψέματα από άσχετους. Το σύστημα ηχογράφησης για τις επιλογές Διευθυντών σχολείων, δεν είναι κεντρικό οπότε δεν υπάρχει πρόσβαση από την Υπουργό. Τώρα το γιατί πρέπει να ηχογραφείται η συνέντευξη νομίζω απαντήθηκε: Για να μπορεί να αποδειχθεί η περίπτωση εμφανώς λανθασμένης κρίσης εις βάρος κάποιου.

Δηλαδή θες να μας πεις ότι το σύστημα ηχογράφησης που κόστισε 230000 ευρώ είναι μια απλή εφαρμογή στο κινητό της επιτροπής;

Θες να μας πεις ότι φυλάει την ηχογράφηση τοπικά στο κινητό; Και για ποιο λόγο διατηρεί ολόκληρη την ηχογράφηση; Δεν θα ήταν αρκετό να διατηρείται μόνο η απομαγνητοφώνηση;

Ποια εφαρμογή είναι αυτή; Μπορούμε να την κατεβάσουμε και εμείς για να διαπιστώσουμε ότι όντως είναι τοπική και δεν έχει παρακλάδια;

41
κουπε κουπεπε λεμονοπιτα κουτε, τυχαια επιλεγμενη "μελετη περιπτωσης" γινεται στη συνεντευξη, δεν του κανουν ανακριση, ουτε γνωστικη επαρκεια ελεγχουν
ξεκινα απο δω και μετα θα σου εξηγησουμε και για  καθηγητες “Ξεστραβώσου!” – Οδηγός για τα δικαιώματα του μαθητή

Γιατί αυτή η τυχαία επιλεγμένη "μελέτη περίπτωσης" να μην είναι γραπτά, αλλά να πρέπει να απαντηθεί προφορικά, να ηχογραφηθεί και να διατηρηθεί;

Αν το πρόβλημα είναι η ταχύτητα απάντησης του υποψήφιου, θα μπορούσε να υπάρχει ένα τοπικό σύστημα απομαγνητοφώνησης, το οποίο να διαγράφει την ηχογράφηση και να κρατά μόνο το απομαγνητοφωνημένο κείμενο.

Γιατί δημιούργησαν κεντρικό σύστημα ηχογράφησης και  απομαγνητοφώνησης;

42
Θα μας αναλύσεις και την θεωρία της επίπεδης γης, master;
Κάνε και άλλες τέτοιες εποικοδομητικές παρεμβάσεις στην συζήτηση.
Ξέρεις εσύ, για να δικαιολογήσει μετά τις διαγραφές ο λογοκριτής.
0.6 ευρώ ανά ποστ εσύ , ποιος ξέρει πόσα αυτός που λογοκρίνει.

Σελίδες: 12345 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 417
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.