Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Maryse

Σελίδες: 1234
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Οκτώβριος 11, 2007, 09:18:59 μμ »
Τι έγινε συνάδελφοι; Μάθαμε κανένα νέο για το δικαστήριο;

16
Συνάδελφοι ηρεμία.. δεν τίθεται καν θέμα ειδικού σχολείου. Το παιδί δεν εχει νοητικό πρόβλημα. Μιλάμε καθαρά για πρόβλημα συμπεριφοράς, το οποίο δεν το καλύπτει το ειδικό σχολείο.. όπως και να 'χει, αυτά τα παιδιά είμαστε υποχρεωμένοι τελικά να τα ανεχτούμε και να τα "βάλουμε στον ίσιο δρομο" εμείς... αμαρτίες γονέων κλπ κλπ... το ζήτημα είναι ότι τα χέρια μας, ειδικά εμάς των ωρομισθίων, είναι δεμένα... ο μόνος τρόπος να γίνει κάτι με αυτού του τύπου τα παιδιά είναι η υπομονή και το ενδιαφέρον.. τελευταία έχω ψιλοκαταφέρει να τον κρατάω σε ηρεμία και να παρακολουθεί και το μάθημα, μέχρι και να συμμετέχει σ' αυτό κάποιες φορές, αλλά η συμπεριφορά του στους άλλους δασκάλους και συμμαθητές είναι ακόμα απαράδεκτη..

17
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ποιά πτυχία είναι ΠΕ20??
« στις: Οκτώβριος 11, 2007, 05:53:15 μμ »
Απλώς δίνω δίκιο στους ΤΕΙ Αθήνας - Θεσσαλονίκης Πληροφορικής που φωνάζουνε γιατί μπήκανε στον κλάδο ΠΕ20 πολλά τμήματα ΤΕΙ που με ένα μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους Πληροφορικής, που δεν ξέρω αν το πρόσθεσαν τώρα, διεκδικούν μία θέση. Αν δεν γινότανε εισαγωγή κάποιων τμημάτων ΤΕΙ στον κλάδο, κανένας εισηγητής ούτε δικαστήριο δεν θα έκανε θετική εισήγηση για ακύρωση του Π.Δ.  Οι απόφοιτοι των ΤΕΙ Αθήνας - Θεσσαλονίκης που μας κάνουνε το δικαστήριο διεκδικούν και στηρίζουν την μήνυση τους πάνω σε αυτό το θέμα.

Αααα καλάαα.. "με ένα μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους Πληροφορικής", λες εσύ?
Δώσε μου ένα πρόγραμμα σπουδών, από τις σχολές που κινδυνεύουν (μαζί και η δικιά σου η σχολή...), που έχουν λιγότερα από 20 (και λίγα βάζω) μαθήματα στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Μάλλον πρέπει να το ψάξεις το θέμα λίγο περισσότερο. Είσαι από τους μοναδικούς αποφοίτους των σχολών που κινδυνεύουν και συμφωνούν με την κατάργηση του ΠΔ268! Μου φαίνεται πολύ παράξενο...

παιδιά χαλαρώστε! το δικό μου τμήμα που είναι στη λίστα με τους "μη πληροφορικάριους" είχε μόνο μαθήματα πληροφορικής!!! δε χαλαρώνουμε σιγά σιγά λέω εγώ! κατάφεραν τελικά να βάλουν εμάς να μαλώνουμε για τα δικά τους σφάλματα... μην αποπροσανατολιζόμαστε ρε παιδιά!

18
Μια ερώτηση...
Οι καθηγητές πληροφορικής που διδάσκουν σε φροντιστήρια Ecdl θεωρούνται καθηγητές μέσης εκπαίδευσης ή κάτι άλλο; ποιοι είναι οι όροι αμοιβής και εργασίας γι' αυτούς;

19
Ζήτησε απο το Διευθυντή σου να γίνει παιδαγωγική συνεδρία για το συγκεκριμένο θέμα .(ετοίμασέ του "αποδεικτικό υλικό υλικό " για να καταλάβει τη σοβαρότητα του θέματος.Αν άλλοι δάσκαλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα με τον ίδιο ή άλλους μαθητές καλό θα είναι να συνεργαστείτε. Να εξηγήσεις στο διευθυντή σου, αν αρνηθεί , οτι υπάρχει η περίπτωση ο μαθητής αυτός να χρήζει αντιμετώπισης απο ειδικό.Καν΄του μια νύξη για τους λόγους που έφυγε απο το άλλο σχολείο  και αν μπορεί να επικοινωνήσει με τον Διευθυντή του προηγούμενου σχολείου.

Σ' ευχαριστώ πολύ imak, αλλά υπάρχει διάθεση "κουκουλώματος" στο σχολείο απ'ότι έχω καταλάβει... οπότε θα το ρίξω στο διάβασμα μπας και μπορέσω να τον μαζέψω λιγάκι τουλάχιστον στο μάθημά μου.

20
Maryse, βρίσκεσαι επομένως ενώπιον μιας μεγάλης πρόκλησης που αν τη χειριστείς δεόντως θα σου δώσει μεγάλη ικανοποίηση .Σε καμιά περίπτωση μη το βγάλεις εκτός τάξης (μόνο σε συνενόηση με το διευθυντή και σε συγκεκριμένο περιβάλλον .πχ στο γραφείο ενός καθηγητή αρκεί όμως να μη του μιλάει καθόλου)Ακόμα, που θα το πρότεινα ως πρώτη επιλογή θα ήταν να επιβραβεύεις ο,τι θετικό κάνε,ι ακόμα και το πιο χαζό για μας.Πρόσεξε και αυτό : όσο του δίνεις σημασία τόσο θα χειροτερεύει η κατάσταση.ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ , όσο μπορείς  γιατί δίνοντάς του σημασία πετυχαίνει αυτό που θέλει : να τρβάει τα βλέμματα πάνω του.Τέλος,αν μπορείς κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον το μάθημά σου, κάνει καμιά ομαδικά εργασί α, δώστου πρωταγωνιστικό ρόλο ώστε να βρείς κάτι για νατ ον επαινέσεις.Αυτή η διαδικασία μπορεί να πάρει μέρες εως και βδομάδες για να δεις αποτελέσματα γιαυτό θέλει ΥΠΟΜΟΝΗ.Για περισσότερα σου συνιστώ το βιβλίο" Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο" της Καλαντζή -Αζιζι.(εκ Ελληνικά Γράμματα) Είναι οικοσυστημκή προσέγγιση και πιστεύω πως θα σε βοηθήσει.

τον έχω επαινέσει πάρα πολλές φορές, μα ακόμα και τότε η αντίδραση του είναι άθλια! πηγαίνει στους άλλους και τους λέει ότι είναι καλύτερος απο αυτούς και μπορεί να κάνει και ότι θέλει αφού τον αγνοώ!!! φοβάμαι πως τα υπολοιπα παιδιά θα παρεξηγήσουν τη στάση μου και θα δημιουργηθεί χάος έτσι.

21
Γεια σας συνάδελφοι,
αντιμετωπίζω φέτος μία κατάσταση που δεν ξέρω πως να τη χειριστώ, βλέπετε είμαι δεύτερη χρονιά ωρομίσθια και "πάσχω" από παιδαγωγική κατάρτιση!!!
Λοιπόν το πρόβλημα είναι το εξής. Έχω ένα μικρούλι στην τάξη μου, τρίτη δημοτικού, το οποίο δε συμμαζεύεται με τίποτα. Φωνάζει, βρίζει, γελάει, χτυπάει τα άλλα παιδιά, δεν έχει ίχνος ντροπής, μπορεί να κάνει οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς εν πάση περιπτωσει. Το ζήτημα είναι ότι τα χέρια μου είναι δεμένα, γιατί ούτε καν με ακούει και κανένας από τους τρόπους που χρησιμοποιώ με τα υπόλοιπα παιδιά δεν πιάνει. Τον παίρνω με το καλό, γελάει, τον παίρνω με το άσχημο, γελάει, του βάζω τιμωρία, γελάει, τον αγνοώ, γελάει, φωνάζω τη διευθύντρια, γελάει, τελος πάντων μ'έχει γραμμένη κανονικά!!! Το ζήτημα είναι ότι δεν ξέρω μέχρι πιο σημείο μπορώ να το τραβήξω. Μου είπε η διευθύντρια ότι δεν έχω δικαίωμα να τον βγάλω από την τάξη, όμως μου φαίνεται αδύνατο να κάνω μάθημα με τους υπολοίπους μ'αυτόν μέσα. Τραβάει την προσοχή των πάντων με γκριμάτσες, γέλια, φωνές, σηκώνεται όποτε του καπνίσει και κάνει βόλτες, παίρνει τα πράγματα των παιδιών. Τέλος πάντων ενοχλεί το μάθημα σε τραγικό βαθμό.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν είμαι υποχρεωμένη να τον ανέχομαι ή αν μπορώ να κάνω κάτι ώστε να μην είναι στην τάξη μου. Σημειωτέον, για να μη φανώ ρατσίστρια ή οτιδήποτε, έχω προσπαθήσει πάρα πολύ για να τον εντάξω στην ομάδα, αλλά αρνείται πεισματικά. Επιπλέον έμαθα ότι είναι έτσι και στο πρωινό σχολείο και ,εννοείται, στους υπόλοιπους δασκάλους και καθηγητές του ολοημέρου. Δεν μπορεί να τον πειθαρχήσει κανείς. Παρολαυτά η διευθύντρια επιμένει να τον κρατά στο σχολείο και να μην επιβάλλει κυρώσεις για τίποτα απολύτως. Και για να σας προλάβω, έχει ενημερωθεί πολλές φορές η μητέρα του, η οποία δεν κάνει τίποτα απολύτως.
Ξέχασα να σας πω ότι φέτος είναι η πρώτη του χρονιά σ'αυτό το σχολείο, αφού ήρθε με μετεγγραφή απο άλλο δημοτικό της περιοχής, φαντάζομαι λόγω συμπεριφοράς...

22
Γεια σας!!!
Με κάλεσαν κι εμένα εχθές απο Α' Πειραιά. 12 ώρες στον Κορυδαλλό, δίπλα στο σπίτι μου!!! Και με εργαστήριο υπολογιστών!!! (Πέρυσι δεν είχα ούτε για δείγμα!!!)
Καλή τύχη σε όλους!
Να σαι καλά που με έκανες και γέλασα με το εργαστήριο.  :D
Όντως, μερικά σχολεία (όπως το παλιό σου) είναι πολύ παρακμή..
Καλή σου (σχολική) χρονιά!
παρακμή;;; πολύ ευγενικό σε βρίσκω συνάδελφε!!! αυτό που έζησα πέρυσι ήταν χειρότερο από παρακμή! ούτε στο κρυφό σχολειο τέτοιο πράμα! τέλος πάντων.. ας ελπίζουμε τα καλύτερα...

23
Γεια σας!!!
Με κάλεσαν κι εμένα εχθές απο Α' Πειραιά. 12 ώρες στον Κορυδαλλό, δίπλα στο σπίτι μου!!! Και με εργαστήριο υπολογιστών!!! (Πέρυσι δεν είχα ούτε για δείγμα!!!)
Καλή τύχη σε όλους!

Γεία χαρά...Γίνεται μήπως να μας πείς και σε ποιά θέση περίπου είσαι στον πίνακα με τα ολοήμερά;Ετσι να ξέρουμε και τι γίνεται με μας που είμαστε πιο χαμηλά σε αυτόν και περιμένουμε.Thanks!!
γύρω στο 300 ήμουν..

24
Γεια σας!!!
Με κάλεσαν κι εμένα εχθές απο Α' Πειραιά. 12 ώρες στον Κορυδαλλό, δίπλα στο σπίτι μου!!! Και με εργαστήριο υπολογιστών!!! (Πέρυσι δεν είχα ούτε για δείγμα!!!)
Καλή τύχη σε όλους!

25
Γεια σας!
Πάσχω απο ένα αυτοάνοσο νόσημα (νόσος του Crohn) και θα ήθελα να μάθω αν χρειάζεται να το δηλώσω ότι υπάρχει. Με έχουν καλέσει ήδη σαν ωρομίσθια στον Πειραιά και μου ζήτησαν πιστοποιητικό υγείας. Τι κινήσεις πρέπει να κάνω για να μάθω αν δικαιούμαι να διοριστώ ως αναπληρώτρια;

ευχαριστώ εκ των προτέρων..

26
Γίνονται ξεχωριστά. Πληροφορίες θα βρεις στο σάιτ http://www.oeek.gr/index2.html. Για προκηρύξεις, επιλέγεις "Εκπαιδευτές" -> "Προκήρυξη πρόσληψης" -> "Προκηρύξεις για πρόσληψη εκπαιδευτικών στα Δημόσια ΙΕΚ". Μετά επιλέγεις διοικητική περιφέρεια και περιοχή που σε ενδιαφέρουν. Ακόμα έχει τις παλιές προκηρύξεις. Μέσα στο καλοκαίρι θα βγουν νέες.

ευχαριστώ πολύ! :)

27
μήπως ξέρει να μου πει κάποιος πως γίνονται οι αιτήσεις για τα δημόσια ΙΕΚ; εντάσσονται κι αυτά στην δευτεροβάθμια οπότε η αίτηση για ωρομίσθιος και αναπληρωτής τα περικλείει ή είναι μία ξεχωριστή αίτηση κάπου αλλού;

28
Καλησπέρα παιδιά,

πέρυσι είχα κάνει αίτηση στην πρωτοβάθμια και δευροβάθμια για ωρομίσθια και αναπληρώτρια, φέτος θα πρέπει να υποβάλλω πάλι όλα τα δικαιολογητικά ή θα με βρουν στο σύστημα; στα τεε χρειάζεται να τα υποβάλλω ούτως ή άλλως;

ευχαριστώ παιδιά!

Και συγνώμη αν ρωτάω κάτι που έχει ήδη ειπωθεί αλλά δεν μπορώ να το βρω κάπου..
:)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159760
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.