Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - selas

Σελίδες: 123 ... 39
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Ιούνιος 07, 2016, 09:05:09 πμ »
Ελεύθερη μετάφραση " Να τελειώσουν οι εγγραφές στις 21 του μήνα, να δούμε τί σχολεία θα κλείσουμε στην πρωτοβάθμια, πόσα ολοήμερα θα συμπτύξουμε, πόσες οργανικές θα χαθούνε, και μαζί με την κλήρωση του τζόκερ θα ανακοινώσουμε και τις 10 μεταθέσεις της χρονιάς (ταυτόχρονα με τις χιλιάδες υπεραριθμίες). Ομοίως όπως πάντα θα ακολουθήσει η ανακοίνωση των μεταθέσεων της Δευτεροβάθμιας, στο ίδιο πάντα πνεύμα περικοπών.".

Απορώ ποιούς νομίζει ότι δουλεύει.

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΕΝΑ ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 03, 2016, 08:13:41 μμ »
Τουλάχιστον 2 στην Καβάλα.

3
Δεν ξέρω καν αν αυτό είναι το σωστό μέρος για αυτή την ανάρτηση, αλλά τώρα που το βρήκα σας το παραθέτω:

http://www.youtube.com/watch?v=fCYyHLVKmQ4#at=84    είναι ένα βιντεάκι που δείχνει καθηγητές ενός σχολείου στη Γαλλία να χορεύουν Gagnam style. Και δεν το βάζω γιατί είναι ντε και καλά αστείο, αλλά γιατί βλέποντάς το, παρόντες 3 στον αριθμό εκπαιδευτικοί (κανείς δεν ξέρει γαλλικά οπότε παίζει να χάσαμε και κάτι από το νόημα), τα σχόλια που κάναμε ήταν τα εξής:

α) Τί ειδικότητας είναι όλοι αυτοί  ;)
β) Πόσοι δουλεύουν στο σχολείο και πόσοι από αυτούς είναι μόνιμοι  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
γ) Πόσο γρήγορα θα περνούσαν όλοι αυτοί πειθαρχικό στην Ελλάδα για ανάρμοστη συμπεριφορά  :o
δ) Τί σχόλια θα άκουγε όλος ο κλάδος και από πόσες γενεές θα μας περνούσαν εκπομπές τύπου Καμπουράκη, σχόλια στο news 24-7 (παντού οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες και ευτυχισμένοι, Μέρκελ που τους χρειάζεται όλους κτλ)  :o :o :o


Καλό καλοκαίρι!  ;)

4
Εγώ βολεύομαι καλύτερα με το blogger της google (με αυτό πρωτοξεκίνησα, είναι λειτουργικότερο όσον αφορά ενσωματώσεις βίντεο κτλ, και έχει και πιο όμορφα θέματα και χρώματα νομίζω).. Οπότε προτείνω δαγκωτό google. (κάθε γαϊδαράκος επιλέγει το μονοπάτι που περνάει κάθε μέρα, δεν λένε; ;D ;D ;D ;D

Άλλωστε μην ανησυχείς, αν φτιάξεις blog σε κάποια υπηρεσία άλλη από το sch.gr και μετά θες να το μεταφέρεις στο sch.gr, μπορείς να το αντιγράψεις με ένα-δύο κλικ του ποντικιού.  (και εγώ έτσι έκανα, ενημερώνω το blogger κανονικά και μια στο τόσο περνάω τις αναρτήσεις στο sch.gr για λόγους αρχείου και.... υπηρεσίας).  ;)

Καλή επιτυχία!

5
Χθες σ'εμάς έγινε κανονικά το πρώτο μάθημα και όταν συζητήθηκε το συγκεκριμένο θέμα ο εκπαιδευτής είπε ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν δεν υπήρξε καμία ποινή και οι εκπαιδευτικοί μπόρεσαν να συμμετέχουν κανονικά σε επόμενη φάση. Δε νομίζει ότι κάτι έχει αλλάξει τώρα.

Δεν ξέρω συνάδελφοι, εγώ σας μετέφερα από πρώτο χέρι την εμπειρία μου. Η επιμορφώτρια μου είπε ότι ξέρει περίπτωση συναδέλφου που απείχε από το προηγούμενο πρόγραμμα αφού παρακολούθησε λίγο (αναίτια βέβαια, χωρίς να ειδοποιήσει για το γιατί διέκοψε) και σε αυτή την περίοδο δεν μπορούσε καν να μπει στο σύστημα. Όταν επικοινώνησε με το helpdesk,λεει, της είπαν ότι ήταν λόγω του ότι άφησε το πρόγραμμα την προηγούμενη φορά.

Οι δε συντονιστές, σκίστηκαν οι άνθρωποι να παίρνουν τηλέφωνα στο υπουργείο για να ρωτήσουν. Σχεδόν μία ώρα προσπαθούσαν, γιατί μιλούσε συνέχεια. Μέχρι να πιάσουν λοιπόν γραμμή, πήραν μπροστά μου σε γειτονικό ΚΣΕ και τους είπαν αυτό ακριβώς το πράγμα: "Κοκκινη κάρτα" είναι η μη συμμετοχή στο πρόγραμμα, για την συμμετοχή σε μεταγενέστερα προγράμματα.

Τώρα τί να σας πω, ράδιο αρβύλα και από τους επιμορφωτές και τους υπεύθυνους; Δεν ξέρω αν θα είχαν λόγο να πούνε ψέμματα. Γιατί; Για να με πείσουν να μείνω; Αφού περιμένουν τόσοι επιλαχόντες να πάρουν τη θέση μου. Και ήταν και όλοι ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι, και μου έδωσαν πολλές ευκαιρίες να το ξανασκεφτώ.  :)

Εν πάσει περιπτώσει, αν κάποιος συνάδελφος ξέρει καλύτερα, πάω πάσο. Όπως σας ξαναείπα, απλά την πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία μετέφερα, όπως την έζησα μέσα σε 3 ημέρες.. :)

Θα ήταν όμως ενδιαφέρον να ρωτήσει έτσι ενημερωτικά και κανένας αλλος συνάδελφος στο ΚΣΕ του και να μας πει (έχασα που έχασα αυτήν την επιμόρφωση, να ξέρω για άλλες φορές στα σίγουρα...Γιατί τώρα σαν τι να παρω εγώ να ρωτήσω στο helpdesk; Σαν ...παρατρίχα επιμορφούμενη;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D)

6
στέρηση δικαιώματος συμμετοχής σε μελλοντικό πρόγραμμα αν διακόψεις

αυτό που το λέει ?

Μας το είπαν οι υπεύθυνοι του τμήματος στην πρώτη συνάντηση. Αν διακόψεις για οποιονδήποτε λόγο το πρόγραμμα αφού ξεκινήσεις, δεν γίνεσαι δεκτός ξανά για συμμετοχή σε νέο τμήμα. Και εγώ έτσι ήξερα,και  πήγα σήμερα από εκεί, για να επιβεβαιώσω ότι δεν θα έχω ποινή επειδή αρνούμαι τη συμμετοχή ΠΡΙΝ ξεκινήσει το πρόγραμμα (αφού την Δευτέρα είχε ακυρωθεί).

 Οι άνθρωποι επικοινώνησαν με το υπουργείο την ίδια στιγμή, μου είπαν ότι σε αυτή την περίπτωση (αφού ακόμα δεν ξεκινήσαμε και δεν έχω παρακολουθήσει) δεν υπάρχει ποινή, πήραν τον επιλαχόντα Νο1 τηλέφωνο και αποχαιρετηθήκαμε ωραία και καλά.

 Αφού πιστεύω ότι πλέον με όλες αυτές τις καθυστερήσεις και τις αλλαγές έχω πολύ λίγες πιθανότητες να ολοκληρώσω την παρακολούθηση του τμήματος, ποιός ο λόγος να χάσει την ευκαιρία ο επιλαχών, να χάσω εγώ την ευκαιρία για μια επιμόρφωση αργότερα (που θα μπορώ να ελπίζω σε ολοκληρωμένη φοίτηση) και να μπει και σε κίνδυνο η συνέχιση του τμήματος (αφου αν διακόψουν πάνω από 2 το τμήμα διαλύεται);

Ακριβώς τις ίδιες σκέψεις κι από μένα: ακύρωσα σημαντικά πράγματα, τροποποίησα το εβδομαδιαίο πρόγραμμα (με ρίσκο να εκτεθώ αλλού), για να είμαι απόλυτα συνεπής στο πρόγραμμα (το οποίο ήθελα -πραγματικά- να το κάνω). Η χρονική διάρκεια Απρίλιος-Νοέμβριος και με 10% απουσιών απαιτεί έγκαιρο προγραμματισμό σε πολλά επίπεδα, αν θες να είσαι σωστός και συνεπής. Πλέον έχω ξενερώσει. Πιο πολύ γιατί δεν μας υπολογίζει κανείς.

Έτσι. Και εμένα αυτό μου έμεινε σαν αίσθηση. Ειδικά το να σου ζητάνε συνέπεια από τη στιγμή που οι ίδιοι είναι ασυνεπείς, και μάλιστα με την τιμωρητική διάταξη του αποκλεισμού αν δεν τα καταφέρεις και την ακόμη χειρότερη ποινή για ολο το τμήμα αν δύο άτομα αλλάξουν γνώμη/τους τύχει κάτι!

Παρόλα αυτά, αφού σήμερα από ό,τι είδα έχουν ξεκινήσει πια κανονικά τα μαθήματα, εύχομαι σε όλους καλή αρχή. Και σε όσους είμαστε (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) έξω από το πρόγραμμα, καλύτερη τύχη και ευνοϊκότερες συνθήκες την επόμενη φορά.. :)

7
Και σε μας μια από τα ίδια. Είναι απογοήτευση η όλη φάση τελικά (εγώ ακύρωσα άλλα πράγματα για να είμαι συνεπής και δε βλέπω καμιά απολύτως συνέπεια και οργάνωση από την πλευρά τους). Και με βάση αυτά που λέγαμε (αποτελέσματα από το 2011, απλήρωτοι επιμορφωτές, αναμονή πιστοποίησης από το 12 κτλ) νομίζω πως μας κοροϊδεύουν.

Εμείς πήγαμε τη Δευτέρα, μας είδε η επιμορφώτρια, αλλά φύγαμε λόγω της γνωστής κατάστασης. Το θέμα είναι ότι με τόσες καθυστερήσεις (πιστεύω ότι θα ξεκινήσουμε πιά μετά το Πάσχα), τόσες αλλαγές (εμάς μας άλλαξαν ΚΑΙ την μία ημέρα της επιμόρφωσης ΚΑΙ τις ώρες) και τόσες απαιτήσεις (απουσίες 10%, στέρηση δικαιώματος συμμετοχής σε μελλοντικό πρόγραμμα αν διακόψεις, διάλυση του τμήματος αν πέσει κάτω από τα 10 άτομα) βλέπω πολλούς να φεύγουν πριν καλά-καλά ξεκινήσουμε.

 Όπως και να το  κανουμε, πολλοί από τους επιμορφούμενους είχαμε κανονίσει και αλλάξει τα προγράμματά μας για να μπορέσουμε να κάνουμε με συνέπεια αυτή την πολυαναμενόμενη επμόρφωση, αλλά η δική τους η οργάνωση και η συνέπεια που είναι; Και δεν αναφέρομαι φυσικά στους επιμορφωτές, καλά κάνουν και κάνουν οι άνθρωποι ό,τι κάνουν, αλλά αλλαγές στο πρόγραμμα, αλλάγές στις ώρες, αλλαγές στη διάρκεια του προγράμματος, καθυστερήσεις στις εξετάσεις, καθυστερήσεις στα αποτελεσματα, ε, τζάμπα και η σκέψη και η διάθεση για να τα βάλουμε όλα στο πρόγραμμα...

Και εγώ (που περίμενα πώς και πώς και άλλαξα ένα σωρό άλλα πράγματα για να χωρέσει και επιμόρφωση μέσα στην εβδομάδα μου και στο χρονικό ορίζοντα Απρίλιος-Νοέμβριος, και χοροπηδούσα που με πήρανε τελικά στο πρόγραμμα) σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το αφήσω τελικά, να πάει κανένας επιλαχόντας. Και αν τύχει στο μέλλον να μπορέσω να το κάνω, ας γίνει έτσι (πες ότι δεν κληρώθηκα).

8
Τι γίνεται, αν κάποιο προνήπιο περαστεί κανονικά τον Σεπτέμβριο στο μητρώο (έχοντας φέρει όλα τα δικαιολογητικά του) και οι γονείς του αλλάζουν γνώμη και το ξαναστέλνουν παιδικό σταθμό, χωρίς να φοιτήσει καθόλου.
Παραμένει ο αριθμός του μητρώου και για την επόμενη χρονιά; Αν την επόμενη χρονιά αποφασίσουν και πάνε σε άλλο νηπιαγωγείο από μόνοι τους πρέπει να ζητήσουν μετεγγραφή;
Αυτό που θέλω να πω είναι το αν η νηπιαγωγός έχει πρόβλημα...

Ο/η νηπιαγωγός έχει υποχρέωση να διαγράψει από το Μητρώο όσους για οποιοδήποτε λόγο δεν φοιτούν. Εγώ στην περίπτωση αυτή θα διέγραφα το προνήπιο από το Βιβλίο γράφοντας την ημερομηνία στο κουτάκι δεξιά που λέει "παρατηρήσεις" (π.χ. διαγράφεται για το σχολικό έτος 2012-13 με την υπ. αριθ. αίτηση του γονέα λόγω φοίτησης σε παιδικό σταθμό). Αν παρουσιαζόταν οι γονείς τον Ιούνιο για εγγραφή, θα σημείωνα και πάλι στο κουτάκι των παρατηρήσεων (π.χ. εγγράφεται ως νήπιο Α ηλικίας για το σχολικό έτος 2013-14 μετά από αίτηση των γονέων στις 6/6/2013).


9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο νηπιαγωγών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2013, 06:14:25 μμ »
Να σου πω τι έχω καταλάβει εγώ όσο καιρό διαβάζω: Το ωράριο μέχρι σήμερα δεν είναι όχι απλά θεσμοθετημένο, αλλά υπολογισμένο κατά προσέγγιση και κατά περίπτωση, σε σημείο που στο survey υπαρχουν ακόμα διαφοροποιήσεις ανα Διεύθυνση εκπαίδευσης (π.χ. έχω ακούσει για 23, 23,5 ή 24 ώρες διδακτικό ωράριο). ??? Ξέρουμε τί ακριβώς μετράμε ώς διδακτικό χρόνο στα νηπιαγωγεία; Μάλλον όχι.  :P Γιατί οι δάσκαλοι έχουν ως διδακτικό χρόνο το 45λεπτο (αφού μεσολαβούν διαλειμματα) ενώ οι νηπιαγωγοί βρίσκονται στο τμήμα από την αρχή ώς το τέλος της βάρδιάς τους.

Τί θα θέλαμε να έχουμε ώς ωράριο; Ούτε αυτό το ξέρουμε ως κλάδος.  :o Από όσο καταλαβαίνω οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για την θεσμοθέτηση του ωραρίου μας ως έχει (8:00-4:00), είτε αυτό θέλουν να το υπολογίσουν ως 45λεπτα, είτε ώς πλήρεις διδακτικές ώρες.

Κάποτε άκουγες συνεδέλφους να λένε "πότε εμείς θα αποκτήσουμε το δικαίωμα των Διευθυντών των Δημοτικών σε μειωμένο ωράριο;". Τώρα δεν το πολυακούω, μάλλον γιατί το πρόβλημά μας είναι πια η πιθανή αύξηση του ωραίου (που πάει σετ με τη μείωση μισθων), η πιθανή εξαφάνιση του επιδόματος προϊσταμένης ολιγοθεσίου, και άλλα τέτοια δεινά. :(

Και μετά από πολύ αγώνα, ωρίμασαν (γκουχ,γκουχ) οι συνθήκες και είπε το υπουργείο να ακούσει τη ΔΟΕ και να κάνει κάτι για αυυτό το ταλαιπωρημένο το ωράριό μας. Γι αυτό και η εξίσωση ωραρίου με τους δασκάλους.

Επειδή όμως τα νούμερα...δεν βγαίνουν με την εξίσωση του ωραρίου δασκάλων και νηπιαγωγών, και επειδή τώρα πια περιμένουμε πάντα τα χειρότερα και ποτέ τα καλυτερα από τους άνωθεν της κεφαλής μας πολυχρονεμένους ψηφισμένους ή δανειστές μας, ο καθένας μπορεί να κάνει διαφορετικές υποθέσεις για το τί πρόκειται να γίνει τον Σεπτέμβριο. Από την πιο χαλαρή μέχρι την πιο καχύποπτη αντιμετώπιση του πράγματος, μπορεί κανείς να υποθέσει χιλιάδες πράγματα:

  • Μήπως από Σεπτέμβριο θα δουλεύουμε όλοι 8:00-2:00;
    Μήπως οι συνάδελφοι που θα...περισσεύουν από την υποθετική εφαρμογή του 8:00-2:00 θα κληθούν να συμπληρώνουν ωράριο από νηπιαγωγείο σε νηπιαγωγείο, αν οι συνάδελφοι με πολλά χρόνια προυπηρεσίας αποκτήσουν μειωμένο ωράριο όπως οι δάσκαλοι μετά από Χ χρόνια υπηρεσίας;
    ...ή μήπως η εξίσωση του ωραρίου με τους δασκάλους και η μείωση ωραρίου ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας (αν υποθέσουμε ότι η μείωση ωραρίου θα ισχύει και από το Σεπτέμβριο) αποτελεί Δούρειο Ίππο για την πρόσληψη ωρομισθίων νηπιαγωγών;
    Μήπως πίσω από το ενιαίο ωράριο κρύβεται ο δάκτυλος της τρόικας για δημιουργία υπεραρίθμων και απολύσεις;
    Μήπως η δημιουργία έως 6θέσιων νηπιαγωγείων αποτελεί δεύτερο δούρειο ίππο, αυτή τη φορά για διοικητικές συνενώσεις σχολικών μονάδων, με κατάργηση των επιδομάτων προϊσταμένων μονοθέσιων-διθέσιων νηπιαγωγείων, και "εσωτερικές μετακινήσεις" συναδέλφων για κάλυψη ωραρίου;

...και τα ερωτήματα δεν σταματούν, ειδικά αν κάποιος "εμπλουτίσει" το συλλογισμό του με έννοιες όπως αξιολόγηση κτλ..

Συμπέρασμα: το ωράριο είναι προς το παρόν αυτό που έχουμε συνηθίσει (αλλά δεν ξέρουμε πώς να το μετρήσουμε) και μελλοντικά φοβόμαστε ότι θα είναι όπως ποτέ δεν ευχηθήκαμε...

(βρε, αυτό ρώτησες ή εγώ κατάλαβα άλλα αντ' άλλων και βρήκα μέρος να εκφραστώ;;;;;    ;D ;D ;D ;D ;D ;D )

10
Για να κλείσω το θέμα, (αν και μετά από πολύ καιρό) να τί έμαθα από την υπηρεσία:

Το βιβλίο μητρώου κλείνει στις 15/6. Σε όσα νήπια φεύγουν για δημοτικό γράφουμε στις παρατηρήσεις του ΒΜ "αποφοίτησε στις 15/6/20..". Τα καινούρια παιδιά (τα νέα προνηπιάκια που ξεκινούν τον Σεπτέμβριο) γράφονται στην νέα σελίδα του ΒΜ με αύξοντα αριθμό που συνεχίζει από την προηγούμενη χρονιά (δηλ αν η χρονιά 2011-12 τελείωσε στο 134, τότε η πρώτη εγγραφή του 2012-13 έχει αυξ.αριθμό 135).

Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Υπηρεσίας αποτελεί "διοικητικό έγκλημα" (! ναι, έτσι το είπε, χιχιχι) να "μηδενίζει" ο Αριθμός Μητρώου κάθε χρονιά. Το Μητρώο αποτελεί το σημαντικότερο Βιβλίο της Σχολικής Μονάδας (γι'αυτό τα ΒΜ δεν καταστρέφονται και μπορούν να συγκεντρωθούν ως αρχειακό υλικό από τα Γενικά Αρχεία του Κράτους), κάθε μαθητής που φοίτησε στο Σχολείο αποκτά ΕΝΑΝ αυξοντα αριθμό (γι αυτό δεν ξαναγράφουμε τα προνήπια τη νέα χρονιά με νέο αριθμό, αλλά κρατάμε την πρώτη τους εγγραφή ώς ισχύουσα μέχρι την αποφοίτηση), και έτσι διατηρείται το αρχείο της Σχολικής Μονάδας.

Αυτά συνάδελφοι και συναδέλφισσες. Εγώ άκουσα ελαφρώς τα σχολιανά μου όταν ρώτησα  :-\(όχι για μένα ειδικά, αλλά για όλους που δεν ρωτάμε και κάνουμε ότι μας λένε οι άλλοι, και για όσους διοργανώνουν ΠΕΚ και δεν επιμορφώνουν σωστά τους συνάδελφους για τα διοικητικά κτλ, κτλ), αλλά τουλάχιστον τώρα έχω το κεφάλι μου ήσυχο  :P γιατί ρώτησα τον κατεξοχήν υπεύθυνο για τα διοικητικά..

Ελπίζω να βοήθησα.  ;)

11
Σύμφωνα λοιπόν με τα παρακάτω η αρίθμηση στο ΒΜΝ αρχίζει κάθε σχολική χρονιά από το 1. (τι νόημα θα είχε να κλείνει και μετά να συνεχίζει από εκεί που έκλεισε;; ).Τα στοιχεία των προνηπίων επαναλαμβάνονται τη δεύτερη χρονιά και στις βεβαιώσεις, δίπλα από τον αριθμό μητρώου γράφουμε και τη χρονολογία π. χ. ΑΜ: 4/2012
2. α. Το Βιβλίο Μητρώου Νηπίων (Β.Μ.Ν.) κλείνεται με τη λήξη των μαθημάτων (15 Ιουνίου) με πράξη της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου.
...
Τώρα είναι που μπερδεύτηκα... :-[ :-[

Το κλείσιμο της αρίθμησης του βιβλίου μητρώου έγινε  πριν 2 χρόνια και θα γίνεται κάθε δεκαετία!!!!! Το λέει ξεκάθαρα και εδώ (βρήκα την εγκύκλιο του Δημοτικού αλλά ίσχυσε και για το Νηπιαγωγείο)...

 ΔΙΠΕ Χίου: εγκύκλιος υπ΄ αρ. 22, θέμα 1ο, αρ. πρωτ.1227 από 3-5-2010:
«  Κλείσιμο Βιβλίου Μητρώου και Προόδου
Σχετ.: Π.Δ. 201/98,άρθρο 6, ενότητα Γ΄, παράγραφος γ΄
   Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το Π.Δ. 201/98, άρθρο 6, ενότητα Γ΄, παράγραφος γ΄, το Βιβλίο Μητρώου και Προόδου των μαθητών θα κλείσει  με τη λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2009 – 2010 (15 Ιουνίου του έτους 2010).
   Οι εγγραφές των μαθητών όλων των τάξεων για το σχολικό έτος 2010 – 2011 θα γίνουν στο νέο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου  και με νέα αρίθμηση (ξεκινώντας από τους μαθητές της Ε΄ τάξης που θα εγγραφούν στη Στ΄). Αυτό θα επαναλαμβάνεται κάθε δεκαετία.
   Το ίδιο γίνεται και με το Αλφαβητικό Ευρετήριο των μαθητών, το οποίο τίθεται στο αρχείο μαζί με το Βιβλίο Μητρώου και Προόδου που αντιστοιχεί στην ίδια δεκαετία.»


Στα Χανιά το 2011 μάλιστα είχαν επιστήσει την προσοχή, ότι ΔΕΝ αλλάζουμε αρίθμηση στο βιβλίο μητρώου νηπίων κάθε χρόνο και ΔΕΝ εγγράφουμε ξανά τα προνήπια που πηγαίνουν νήπια (σας βάζω μια παράθεση κάτω από την εγκύκλιο του 1ου Γραφείου).
Χανιά 9 Ιουνίου 2011
Αριθμ.Πρωτ.: Φ.30/1665

"Θέμα 17ο: «Ενημέρωση Βιβλίων Μητρώου Νηπίων»
Ενημερώνουμε τους/τις Προϊστάμενους/νες των Νηπιαγωγείων ότι, σύμφωνα με το άρθρο 6 του Π.Δ. 200/98, το Βιβλίο Μητρώου Νηπίων αλλάζει κάθε δέκα χρόνια.
Οι μαθητές, εγγράφονται μία φορά, με αλφαβητική σειρά και διατηρούν τον Αριθμό Μητρώου καθ’ όλη τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο. Η αρίθμηση του Βιβλίου συνεχίζεται κανονικά με αύξοντες αριθμούς.
Παρακαλούμε τους/τις Προϊστάμενους/νες να προβούν στις απαραίτητες προσαρμογές ,από 1/9/2010, οπότε  και  άλλαξε το Βιβλίο Μητρώου."


Το ίδιο μας είχε πει ο Διευθυντής Π.Ε. στα ΠΕΚ της Περιφέρειεας όταν πρωτοδιορίστηκα, ότι οι μαθητές έχουν ΕΝΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΞΟΝΤΑ ΑΡΙΘΜΟ στα μητρώα του σχολείου, με τον ίδιο τρόπο που εμείς έχουμε ένα μοναδικό Α.Μ. ώς εκπαιδευτικοί. Σκοπός είναι κάθε μαθητής να μπορεί να ανατρέξει στο αρχείο της κάθε σχολικής μονάδας (πιο χρήσιμο είναι στη Δευτεροβάθμια) προκειμένου να πάρει βεβαιώσεις φοίτησης/απολυτήρια κτλ.



Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι το δικό μου βιβλίο μητρώου δεν έχει κλείσει ποτε (μην το υποθέτετε απλά,σας το λέω σίγουρα, δεν έχει κλείσει ποτέ από τότε που ξεκίνησε να λειτουργεί) και έχει φτάσει στον αριθμό 122. Στις τελευταίες σελίδες είναι γραμμένα τα νήπια και προνήπια που γράφτηκαν Ιούνιο και Σεπτέμβριο του 2011 και παρακολουθούν φέτος, όπως επίσης και κάποιοι που πήραν μετεγγραφή στο σχολείο κατα τη διάρκεια του έτους.  Από εδώ και πέρα, αν όντως ισχύουν αυτά που μου λέτε, τί κάνω; :-\

αφου τον ιουνιο γίνονται οι εγγραφές για την νέα χρονια 2012-13 με αυξοντα αριθμό γιατί μετα τον σεπτέμβριο να αρχίσεις απο το 1? αφού τον ιούνιο ξεκινάς απο το 1. απλά τον σεπτέμβριο συμπληρώνεις όσα παιδιά έρθουν.

Δηλαδή συνεχίζω να γράφω όσους έρχονται για εγγραφές μέχρι τις 15/6, ξαναπερνάω τα προνήπια που θα φοιτήσουν σαν νήπια το 2012-13 (δηλαδή θα φτάσουμε περίπου τον αριθμό μητρώου στο 150) και στις 15/6 κλείνω το βιβλίο; Δηλαδή όσοι έρθουν για εγγραφή από 15 εως 21/6 και το Σεπτέμβριο θα έχουν αριθμό μητρώου 1, 2, 3, 4....;     

ή

β) κλείνω το βιβλίο στις 15 Ιουνίου και στις 16/6 αρχίζω να περνάω όλα τα προνήπια που θα γίνουν νήπια συν τις νέες εγγραφές αρχίζοντας από το 1;

μήπως έχει κανείς κάποιο έγγραφο από τη Δνση του που να λέει ότι η αρίθμηση ξεκινάει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ (και όχι ανα δεκαετία) από το 1;

γιατί βρήκα και αυτό από τα χανιά, που είναι με φετινή ημερομηνία...

Χανιά 21-05-2012
Α.Π.: Φ.31.4/3484
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 7η
Το Βιβλίο Μητρώου κλείνεται με τη λήξη των μαθημάτων, στις 15 Ιουνίου. (ΠΔ200/98, άρθρο 6, παρ 2 α )

Για τα προνήπια που γράφονται ως νήπια, το επόμενο σχολικό έτος, επανακαταχωρούνται, στη νέα σελίδα, όλα τους τα στοιχεία  με την επισήμανση ότι ο αριθμός Μητρώου τους είναι ίδιος με αυτόν που είχαν ως προνήπια. Μετά την επανεγγραφή και του τελευταίου προνηπίου, ως νηπίου, δίδονται οι επόμενοι απ’ αυτόν αριθμοί Μητρώου για τις νέες εγγραφές. (ΠΔ200/98, άρθρο 6, παρ 1)


12
Κορίτσια (και αγόρια αν υπάρχουν), χρειάζομαι λίγη βοήθεια γιατί εχω μπερδευτεί με τις εγγραφές την νηπίων στο μητρώο.

Μέχρι τώρα εγώ ήξερα ότι :
1) Το βιβλίο μητρώου κλείνει κάθε 21 Ιούνη και απλά το Σεπτέμβριο συνεχίζουμε την αρίθμηση εκεί που σταματήσαμε (δηλαδή αν η τελευταία εγγραφή για το 2011-12 στις 21 Ιουνίου ήταν με αριθμό μητρώου 123, κλείνω το βιβλίο και στις 1 Σεπτεμβρίου το ανοίγω με αριθμό εγγραφής νηπίου 124). Έτσι εξασφαλίζεται ότι κάθε νήπιο που φοιτά και αποφοιτά από το νηπιαγωγείο έχει έναν μοναδικό αριθμό μητρώου εγγραφής και φοίτησης.

2) Το κάθε παιδί γράφεται μία φορά στο βιβλίο μητρώου. Δηλαδή αν γραφτεί σαν προνήπιο με αριθμό μητρώου 95 για το σχολικό ετος 2011-12, δεν θα το ξαναγράψω στο βιβλίο μητρώου σαν νήπιο με αριθμό μητρώου 122 για το σχ ετος 2012-13. Θα έχει τον ίδιο αριθμό μέχρι να αποφοιτήσει, και αυτός θα είναι ο αριθμός που θα γράψουμε στη βεβαίωση νηπίου για την εγγραφή στο Δημοτικό, όταν έρθει εκείνη η καλή η ώρα.

3)Στις 1 Σεπτέμβρη ανοίγουμε το βιβλίο μητρώου που έχουμε κλείσει 21 Ιουνίου και εγγράφουμε όσους δεν έχουν προλάβει να εγγραφούν 1-21/6, ή τις μετεγγραφές από άλλα σχολεία κτλ.

Υπάρχει κάτι που έχει αλλάξει; Γιατί έχω ακούσει όλες τις παραλλαγές:
α) Ότι από φέτος πρέπει να εγγράφουμε από την αρχή τα προνήπια που θα γίνουν νήπια και να τους βάλουμε νέο αριθμό μητρώου (και δηλαδή όταν έρθει η ώρα να πάνε δημοτικό, τί αριθμό μητρώου να τους βάλουμε;)
β) Ότι από φέτος πρέπει το μητρώο να κλείνει στις 1 ιουνίου και να ΜΗΔΕΝΙΖΕΙ. Δηλαδή όλες οι καινούριες εγγραφές να παίρνουν καινούριο αριθμό μητρώου ξεκινώντας από το 1, και επίσης να ξαναγράψουμε τα προνήπια που γίνονται νήπια.
γ) διάφορες άλλες παραλλαγές για τις οποίες δεν έχω βρει πουθενα χαρτί από το υπουργείο που να λέει κάτι τέτοιο.


Εσείς τί κάνετε κάθε χρόνο στις εγγραφές; Δεν θέλω να πάρω τηλέφωνο στη Δ/νση (θα μου πειτε, γι' αυτό στο τέλος γίνονται όλα μπάχαλο, γιατί καθένας κάνει ότι του φαίνεται καλύτερο), αλλά οσο και να έχω ψάξει μου φαίνεται ότι αυτό που κάνω μέχρι τώρα είναι το σωστό (οδηγιες υπουργείου, ΠΔ) και δεν έχει αλλάξει κάτι.

Τα φώτα σας παρακαλώ....  ???

13
Να σε ρωτησώ κάτι. Πώς κάνεις τις εικόνες που σκανάρεις βιβλίο σε μορφή pdf; Θέλω να το κάνω κι εγώ αλλά δεν μπορώ.

Για να μη βγούμε εκτός θέματος εδώ, σου στέλνω pm..  :)

14
Είναι όμως ημιτελές.  ;) Αλλά, σας έχω και νέα: Αν κάνετε λίγη υπομονή να έρθει και το καινούριο σκάννερ (γιατί το προηγούμενο το έκαψα ακριβώς με κάτι τέτοια θηριώδη συνεχόμενα σκανναρίσματα), το καλοκαίρι που έχουμε διακοπές θα έχω χρόνο και αν όλα πάνε καλά θα ανεβάσω και το υπόλοιπο. :) (ναι, εγώ το ανέβασα στο sribd... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D) Μόνο κάντε λίγη υπομονή γιατί το πράγμα πάει λίγο αργά: Σκαννάρισμα, διόρθωμα στο photoshop, και μετά ανέβασμα. Και είναι και μεγάλος ο Οδηγός, ζωή να έχουμε να διαβάζουμε....  ;) Επίσης, μέσα στο καλοκαίρι ελπίζω να ανεβάσω και 1-2 ακόμα παλιά βιβλία, αλλά χρήσιμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Οπότε, να ρίχνετε μια ματιά στο λογαριασμό στο scribd το καλοκαίρι, μήπως και έχω ανεβάσει τίποτα καινούριο (αλλά κατά τον Ιούλιο, να κλείσει το σχολείο και μετά...  :P )

Σελίδες: 123 ... 39

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 376
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.