Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - selas

Σελίδες: 1
1
Κορίτσια (και αγόρια αν υπάρχουν), χρειάζομαι λίγη βοήθεια γιατί εχω μπερδευτεί με τις εγγραφές την νηπίων στο μητρώο.

Μέχρι τώρα εγώ ήξερα ότι :
1) Το βιβλίο μητρώου κλείνει κάθε 21 Ιούνη και απλά το Σεπτέμβριο συνεχίζουμε την αρίθμηση εκεί που σταματήσαμε (δηλαδή αν η τελευταία εγγραφή για το 2011-12 στις 21 Ιουνίου ήταν με αριθμό μητρώου 123, κλείνω το βιβλίο και στις 1 Σεπτεμβρίου το ανοίγω με αριθμό εγγραφής νηπίου 124). Έτσι εξασφαλίζεται ότι κάθε νήπιο που φοιτά και αποφοιτά από το νηπιαγωγείο έχει έναν μοναδικό αριθμό μητρώου εγγραφής και φοίτησης.

2) Το κάθε παιδί γράφεται μία φορά στο βιβλίο μητρώου. Δηλαδή αν γραφτεί σαν προνήπιο με αριθμό μητρώου 95 για το σχολικό ετος 2011-12, δεν θα το ξαναγράψω στο βιβλίο μητρώου σαν νήπιο με αριθμό μητρώου 122 για το σχ ετος 2012-13. Θα έχει τον ίδιο αριθμό μέχρι να αποφοιτήσει, και αυτός θα είναι ο αριθμός που θα γράψουμε στη βεβαίωση νηπίου για την εγγραφή στο Δημοτικό, όταν έρθει εκείνη η καλή η ώρα.

3)Στις 1 Σεπτέμβρη ανοίγουμε το βιβλίο μητρώου που έχουμε κλείσει 21 Ιουνίου και εγγράφουμε όσους δεν έχουν προλάβει να εγγραφούν 1-21/6, ή τις μετεγγραφές από άλλα σχολεία κτλ.

Υπάρχει κάτι που έχει αλλάξει; Γιατί έχω ακούσει όλες τις παραλλαγές:
α) Ότι από φέτος πρέπει να εγγράφουμε από την αρχή τα προνήπια που θα γίνουν νήπια και να τους βάλουμε νέο αριθμό μητρώου (και δηλαδή όταν έρθει η ώρα να πάνε δημοτικό, τί αριθμό μητρώου να τους βάλουμε;)
β) Ότι από φέτος πρέπει το μητρώο να κλείνει στις 1 ιουνίου και να ΜΗΔΕΝΙΖΕΙ. Δηλαδή όλες οι καινούριες εγγραφές να παίρνουν καινούριο αριθμό μητρώου ξεκινώντας από το 1, και επίσης να ξαναγράψουμε τα προνήπια που γίνονται νήπια.
γ) διάφορες άλλες παραλλαγές για τις οποίες δεν έχω βρει πουθενα χαρτί από το υπουργείο που να λέει κάτι τέτοιο.


Εσείς τί κάνετε κάθε χρόνο στις εγγραφές; Δεν θέλω να πάρω τηλέφωνο στη Δ/νση (θα μου πειτε, γι' αυτό στο τέλος γίνονται όλα μπάχαλο, γιατί καθένας κάνει ότι του φαίνεται καλύτερο), αλλά οσο και να έχω ψάξει μου φαίνεται ότι αυτό που κάνω μέχρι τώρα είναι το σωστό (οδηγιες υπουργείου, ΠΔ) και δεν έχει αλλάξει κάτι.

Τα φώτα σας παρακαλώ....  ???

2
Συνάδελφοι θέλω τη γνώμη σας ή την εμπειρία σας πάνω στο θέμα:

Έχω ένα νήπιο που από την αρχή της χρονιάς έχει έρθει πολύ αραιά, μια μέρα εδώ, μια μέρα εκεί, συνολικά περίπου 3 εβδομάδες (ναι, 3 εβδομάδες, καλά διαβάσατε), χωρίς παρόλα αυτά να έχει συνεχόμενη απουσία 2 μηνών. Αυτό, μέχρι τα Χριστουγγενα. Από το Γενάρη όμως που ανοίξαμε έχει έρθει μόνο 2 μέρες, με αποκορύφωμα το ότι έχει να φανεί από τις 21 Ιανουαρίου!

Όσες φορές έχω μιλήσει με την μητέρα (αυτές τις λίγες που ήρθε και αρκετές ακόμα από το τηλέφωνο) μου λέει ότι το παιδί είναι κρυωμένο, ή έχει βήχα, ή μου λέει ότι θα το στείλει και δεν το στέλνει. Τον τελευταίο καιρό δεν λειτουργεί ούτε το σταθερό τους τηλέφωνο. Το κινητό απλά δεν το σηκώνουν.

Τώρα; Τί κάνουμε εφόσον δεν υπάρχει τρόπος να τους μιλήσουμε; Βρίσκομαι σε ελαφρώς δυσκολη θέση για πολλούς λόγους:
α) όσους συναδέλφους έχω ρωτήσει μου λένε "άστο μωρέ, τι μπλέκεσαι τώρα, ας μην έρχεται, δεν σου φτάνουν τόσα παιδιά που έχεις θες και ενα ακομα".
β) όλοι επίσης οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικά αρνητικοί στο να ενημερώσω τη σύμβουλο να μου δώσει μια λύση. Γιατί είμαστε μια γειτονιά και για να μη δημιουργήσουμε αρνητική/αυστηρή εικόνα για το σχολείο και προστριβές με τους γονείς επειδή θα εμπλέξουμε τον "μπαμπούλα" (βλ. οποιονδήποτε ανώτερο σε δικοικητική/συμβουλευτική κλίμακα).

εγώ όμως σκέφτομαι ότι το παιδί ΠΡΕΠΕΙ να παρακολουθήσει νηπιαγωγείο αλλιώς :
α) θα παραμείνει κολλημένο στα φουστάνια της μαμάς του, μέσα στη προστατευτική γυάλα που του έχει φτιάξει (το παιδί έχει πρόβλημα άρθρωσης σε σημείο που δεν καταλαβαίνει κανείς τα μισά που λέει - επαναλαμβάνω είναι μεγάλο νήπιο) και θα πάθει μεγάλο σοκ στο σχολείο από την πλευρά της κοινωνικής επαφής και της προσαρμογής στστη σχολική ζωή. (σκεφτείτε ότι την μοναδικη φορά που ήρθαν το Γενάρη, περάσαμε στιγμές προσαρμογής Σεπτεμβρίου, με τον μικρό να κλαίει, να ανοίγει την πόρτα να φύγει, να μην ξεκολλάει από τη μαμά του, όλο το πακέτο)
β)το παιδί θα πάει στο Δημοτικό χωρίς να έχει περάσει την εκπαίδευση του νηπιαγωγείου! Δεν συζητάω το ΚΡΑΞΙΜΟ που θα ακούσουμε (και θα έχουν 1000 δίκια) από τους Δασκάλους, ούτε καν με νοιάζει, αλλά αυτό το παιδί τί φταίει να ξεκινήσει υπολειπόμενο σε γνώσεις σε σχέση με τα άλλα παιδιά;
γ) οι ίδιοι συνάδελφοι που θα είναι και του χρόνου στο σχολείο (εγώ τον Ιουνιο φεύγω), οι ίδιοι που μου λένε να μην ασχοληθώ με το θέμα είναι αρνητικοί 100% με το ενδεχόμενο επαναφοίτησης του παιδιού του χρόνου αν καταλήξουμε σε τέτοια πρόταση από τους γονείς.

ΟΥΦ! Τα είπα. Και τώρα; Τί θα κάνατε εσείς στη θέση μου; 

3
...Και μετά από μια δύσκολη μέρα στο σχολείο, διαβάζεις και αυτο και νοιώθεις μια ανάταση βρε αδερφέ, έχεις την αίσθηση ότι επιτέλους κάποιος σε καταλαβαίνει, ότι αναγνωρίζεται ο κόπος σου, η δουλειά σου (με bold σημειώνω αυτά που μου εκαναν εντύπωση):

Τρίτη, 27 Απριλίου 2010
"Νηπιαγωγοί - Δημόσιοι υπάλληλοι"


"Μιλάμε για περικοπές μισθών και συντάξεων, για κατασπατάληση του δημοσιου χρήματος, για μαύρες τρύπες και για νέα σκληρά μέτρα συνέχεια.
Ο κόσμος αντιδρά, κάνει απεργίες, διαδηλώνει, ξεσηκώνεται ενάντια σε αυτούς που μας κυβερνάνε.

Κάνουν λόγο για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, και βρίσκουν τον λαό αντίθετο.
Ένα κομμάτι του δημοσιου τομέα, υπο-δουλεύει, αλλά πληρώνεται κανονικότατα.
Ποιό είναι αυτό? Οι νηπιαγωγοί.
Είχα την "ατυχία" να αποκτήσω διδυμα με την γυναίκα μου.
Επίσης είχαμε την "ατυχία" να είμαστε και ...
οι 2 υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα.
Έφτασε η ώρα λοιπόν να εγγράψουμε τα 2 μας παιδιά σε ένα δημόσιο νηπιαγωγείο. Και εκεί ξεκίνησε η αποκάλυψη για την οποία σας γράφω.
Τα νηπιαγωγεία λειτουργούν απο τις 8 το πρωί έως τις 4 το μεσημέρι. Δεν μπορώ να πω ότι είναι ότι πιο βολικό μιας και εμείς πρέπει και οι 2 να είμαστε στις δουλειές μας στις 8 οπότε τίθεται ένα θέμα χρόνου προσέλευσης - και εδώ δεν υπάρχει σε εμάς επίδομα "έγκαιρης προσέλευσης"-.
Προς έκπληξή μου διαπίστωσα οτι ένα 8 ώρο νηπιαγωγείο χωρίζεται σε 2 βάρδιες νηπιαγωγών!
Η μια παιδαγωγός δουλεύει απο τις 8 έως τις 12 και απο τις 12 μέχρι τις 4 έρχεται άλλη νηπιαγωγός και αναλαμβάνει εκείνη το τμήμα!
Μετά έρχεται μια ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη!
Οι 2 αυτές νηπιαγωγοί δουλεύουν έτσι νόμιμα, είναι διορισμένες απο το κράτος, και πληρώνονται κανονικά, σαν να δουλεύουν 8 ώρες. Ο μισθός τους? Περίπου 1200 ευρώ, μιας και είναι νεοδιορισμένες... (μαζί με τα επιδόματα).
Και κάνω την εξής ερώτηση, και στον εαυτό μου, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο που διαβάζει το blog σας:
Ποιός ο λόγος που μια/ ένας νηπιαγωγός δουλεύει 4 ώρες την ημέρα, πληρώνεται για 8 και μετά το 4ώρο έρχεται κάποια άλλη/ άλλος να τον "αλλάξει" βάρδια και να πληρωθεί και αυτός με αυτά τα χρήματα?
Δεν θα μπορούσαν να δουλεύουν 8 ώρες όπως είναι το φυσιολογικό?
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό,-δεν είναι και τόσο δύσκολο- καταλαβαίνει κανείς ότι ουσιαστικά το ελληνικό κράτος πληρώνει 2 νηπιαγωγούς για μια δουλειά που μπορεί να την κάνει μόνο ένας!
Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στο νηπιαγωγείο των δικών μου παιδιών, αλλά σε ολόκληρης της Ελλάδας!!!
Δεν είναι κατασπατάληση του δημοσιου χρήματος αυτό?
Δεν είναι περιττό έξοδο αυτό? Δεν είναι βόλεμα αυτό? Να δουλεύεις 4 ώρες, να πληρώνεσαι για 8( και με πολύ καλό μισθό κιόλας) και αυτό να γίνεται εις διπλούν?
Εγώ είμαι 35 ετών η γυναίκα μου 32 δουλεύουμε απο 10 ώρες ο καθένας στον ιδιωτικό τομέα, και τα συνολικά μας έσοδα απο μισθούς είναι 2.200 ευρώ. 1200 εγώ και 1000 η γυναίκα μου. Δεν λέω να εξισώσουμε τους μισθούς του ιδιωτικού με του δημόσιου τομέα. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Αλλά τουλάχιστον να γίνει κάτι σωστό ρε γαμώτο. Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας με αυτά που βλέπω, μαθαίνω και ακούω..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

4
Ξέρει κανείς τί γίνεται σε αυτή τη περίπτωση?

Μία κοπέλα έδωσε στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, πέρασε τη βάση αλλά (για οικογενειακούς λόγους) δεν έκανε τα χαρτιά της για αναπληρώτρια, αν και είχε δικαίωμα. Έτσι, δεν έχει καθόλου μόρια από δημόσιο σχολείο. Στον φετινό ΑΣΕΠ δεν έδωσε. Τώρα άραγε μπορεί να κάνει αίτηση για αναπληρώτρια και ας είναι και στο πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας; Ξέρει κανείς αν κρατάει κανείς δικαίωμα για αίτηση αναπληρωτή από προηγούμενο ΑΣΕΠ??

5
Θέλω από καιρό να γράψω αυτό το μήνυμα, και όσο διαβάζω τα topics του κλάδου μας μου γεννίεται πάντα η ίδια σκέψη..
 Να σας πω πρώτα από όλα ότι έχω περάσει και εγώ από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ, ευτυχώς μόνο μια φορά, και τώρα είμαι μόνιμη. Σαν φοιτήτρια ήμουν πολύ "φανατική" της παρακολούθησης των μαθημάτων, κρατούσα σημειώσεις, τελείωσα με καλό βαθμό. Δούλεψα δύο χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, και όταν έδωσα ΑΣΕΠ βρέθηκα ξαφνικά άφωνη μπροστά σε συμφοιτήτριες, μελλοντικές συναδέλφους και "ανταγωνίστριες" (γιατί σε ένα διαγωνισμό όπως ο ΑΣΕΠ, υπάρχει ανταγωνισμός και τίποτα άλλο) που έτρεχαν να βρουνε το βιβλίο του ταδε, τις σημειώσεις του τάδε, τα σεμινάρια α ή β, τα φροντιστήρια με το όνομα μπλαμπλα κτλ...Και προς ακόμα μεγαλύτερη έκπληξή μου φυλούσαν αυτές τις γνώσεις/βιβλία/ κτλ ως επτασφράγιστο μυστικό (βεβαίως έπαιρναν τη βιβλιογραφία πραγμάτων που διάβαζες αλλά δεν έδιναν ούτε ένα τίτλο για να διαβάσεις και εσύ...)
  Προσωπικά δεν έκανα τίποτα από αυτά. Μόλις είδα το χαμό, πάτησα φρένο, άλλαξα δρόμο και ασχολήθηκα μόνη μου.  Έψαξα μόνη μου στα βιβλιοπωλεία και βρήκα δυο τρια βιβλία που ΗΞΕΡΑ οτι είναι ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ και και ήθελα να τα διαβάσω από τα φοιτητικά χρόνια αλλά δεν προλάβαινα/δεν είχα τη δυνατότητα να το κάνω, συζήτησα με φίλες και συναδέλφους για βιβλία που οι ίδιες θεωρούσαν ενδιαφέροντα και τα έψαξα, αλλά ποτέ δεν μπήκα στο κυνήγι του "εγγυημένου", της προκάτ βιβλιογραφίας, της "αυθεντικής" γνώσης.
  Όλα αυτά γιατί δεν πιστεύω στις εγγυήσεις σε κανένα χώρο και αντικείμενο. Και αυτό είναι που με κάνει να θέλω να postαρω αυτό το μήνυμα.
  Δεν ξέρω αν έχω δίκιο, όμως πιστεύω ότι η αγωνιώδης αναζήτηση συγκεκριμένων πραγμάτων βγάζει τους ανθρώπους από το δρόμο της προσωπικής αναζήτησης. Κανείς δεν είναι καλύτερος απο εσάς στο να κρίνει τι είναι καλό για σας, τι μπορεί να καλύψει τα κενά στη γνώση σας, τι μπορεί να φρεσκάρει αυτά που ήδη ξέρετε ή να προσφέρει στην αντίληψή σας για τα εκπαιδευτικά, διδακτικά θέματα.
   Γράφω και φοβάμαι μήπως παρεξηγηθώ ή προκαλέσω άγχος σε όσες-ους διαβάζουν για τον ΑΣΕΠ. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Καλό είναι να ενημερώνεστε και να ζητάτε τη βοήθεια φίλων, και εγώ το ίδιο έκανα. Αλλά... δεν διάβασα ποτέ Κουτσουβάνου, Χρυσαφίδη, Κιτσαρά, σύχρονο νηπιαγωγείο (το τελευταίο το έριξα μια ματιά αλλά δεν βρήκα και τίποτα για εμπέδωση, για παπαγαλία ίσως ναι...). Και πέρασα (όπως πέράσανε και πολλοί που τους είχαν διαβάσει). Δεν πήγα φροντιστήριο ή σεμινάριο (γιατί όταν έδινα δεν υπήρχαν στην πόλη μου φροντιστήρια ΑΣΕΠ). Και πέρασα (όπως πέρασαν και πολλοί που παρακολούθησαν κάτι από αυτά).
   Πιστεύετε ότι χρειάζεστε κάτι από αυτά για να ΚΑΛΥΨΕΙ τα κενά που ΕΣΕΙΣ κρινετε πως έχετε? Μη ξεχνιέστε, τίμια πράγματα, σκεφτείτε τα κενά μιας δικής σας ολόπλευρης προσέγγισης της γνώσης και όχι της ύλης που θέτει η "Αγία τριάδα" (Κουτσουβάνου, Χρυσαφίδης, Κιτσαρας) τα φροντιστήρια Α ή Β, τα σεμινάρια των 1, 2, 3 εκδοτικών οίκων. Αν το πιστεύετε πραγματικά, τότε να το κάνετε ασυζητητί. Να ψάχνετε βιβλιογραφία αλλά να μη συγκεντρώνετε τα βιβλία σαν λάφυρα αγώνος (δεν είδα κανέναν να το κάνει εδώ και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό..), να παρακολουθείτε σεμινάρια αλλά να τα αμφισβητείτε και να τα συμπληρώνετε μόνοι σας, να διαβάζετε περιοδικά αλλά να κρίνετε συζητώντας με τον εαυτό σας πριν καταλήξετε ότι κάτι είναι χρήσιμο.
   Μη μπείτε όμως ποτέ στον αγχωτικό κύκλο του "δεν πρόλαβα το τελευταίο τεύχος του Συγχ. Νηπ/γειου", "δεν διάβασα/βρήκα/ξέρω τί λέει στη σελίδα 36 το βιβλίο του/της...", "δεν έχω λεφτά για το σεμινάριο... του ...." μόνο και μόνο επειδή κάποιοι ή κάποιες εταιρίες θεωρούνται αυθεντίες στο χώρο τους. (απο ποιούς; Απο κάποιους που αποφάσισαν ότι μπορούν να πάρουν μια καρέκλα σε ένα Συμβούλιο όπως ο ΑΣΕΠ και να γράφουν θέματα; Με ποιά κριτήρια; Υπάρχουν άραγε καλύτεροι νηπιαγωγοί/παιδαγωγοί/φοιτητές/διδάκτορες/γονεις από αυτούς που θα μπορούσαν να πάρουν τη θέση τους και να ψάχνουμε τα δικά τους άρθρα και βιβλία; Πώς μπόρεσαν συγκεκριμένες εταιρίες να αναδειχθούν σε "αυθεντίες"; Με ποιές διαδικασίες απέκτησαν τους οποιουσδήποτε τίτλους αυθεντίας;).         
   Διάβασα 3 εβδομάδες και έδωσα ΑΣΕΠ. Θα θυμάμαι εκείνη την περίοδο σαν μια απο τις παραγωγικότερές μου, μια περίοδο που θυμήθηκα, έκρινα, προσπάθησα σε σημείο που πονούσε το κεφάλι μου από τη σκέψη (όχι την αποστήθιση, αυτό είναι που μου άρεσε). Αυτό θέλω να καταθέσω και μακάρι να μπορέσω να σας πάρω λίγο από το άγχος σας. Χαλαρώστε. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟσ Σ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. Να έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και την κρίση σας και να θυμάστε ότι το αντικείμενό μας είναι τεράστιο, με άπειρα θέματα που μπορεί να μη καλύψετε παπαγαλίζοντας, αλλά με την κριτική ικανότητα που θα αποκτήσετε διαβάζοντας, μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε όλα. Να πιστεύετε και λίγο στην τύχη. Όμως να την εμπιστεύεστε και να μη τη προσκυνάτε.
  Και πάνω από όλα να ειστε ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟΙ, απέναντι σε όλους και όλα. Απεναντι σε μελλοντικούς ανταγωνιστές, απέναντι σε καταστάσεις που θέλετε να αποφύγετε αλλά αν τις αντιμετωπίσετε με πάθος θα σας δώσουν χρήσιμα πράγματα, απέναντι στον εαυτό σας χαρίζοντάς του κάθε φορά ένα ΜΠΡΑΒΟ και τον απεριόριστο θαυμασμό σας (μη γελάτε, πειτε στον αυτό σας ότι είναι και ο πρώτος και θα το διασκεδάσετε πολύ, σας το εγγυώμαι).
  Σας εύχομαι πολύ καλή επιτυχία σε όλα. Και αν δεν συμφωνείτε μαζί μου σε όσα έγραψα, δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς...
......κανείς δεν είναι καλύτερος από εσάς...

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / ολοήμερο και ώρα ξεκούρασης
« στις: Απρίλιος 08, 2008, 07:11:54 μμ »
βοηθήστε λίγο βρε συνάδελφοι από την εμπειρία σας. Μέχρι τώρα στα ολοήμερα τα παιδιά μου κοιμότανε όλα ή τα περισσότερα. Τον τελευτάιο καιρο (από τότε που μπήκε η άνοιξη) επικρατεί μία τρέλα στο νηπιαγωγείο. Έχω μερικούς ζωηρούς που μέχρι τώρα κατάφερνα να κάτσουν στο κρεββάτι τους και να διαβάσουν/παίξουν/ξεκουραστούν μόνοι τους και ήσυχα χωρίς να απασχολούν τους άλλους. Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να τους φέρω βόλτα με τίποτα και ενοχλούν τους υπόλοιπους με αποκορύφωμα σήμερα που κοιμήθηκαν μόνο 2 (ενώ κοιμόταν τουλάχιστον 15 παιδιά συνήθως) και όλοι οι άλλοι κάνανε φασαρία.
   Εσείς τί κάνετε; Απασχολείτε αλλιώς αυτούς που δεν κοιμούνται τα μεσημέρια; Σκέφτηκα να το κάνω και αυτό αλλά ανησυχώ πως κανένας μετά δεν θα θέλει να ξεκουράζεται ή οι όρθιοι (που είναι και ζωηροί) θα κάνουν φασαρία και δεν θα κοιμούνται αυτοί που θέλουν. Καμία ιδέα;;;

7
Αναρτήθηκαν οι πίνακες αξιολόγησης για την πρόσληψη Ωρομισθίων

στα ΤΕΕ του ΟΑΕΔ
 

 

Αναρτήθηκαν σήμερα, Δευτέρα 13/8, στα ΤΕΕ του ΟΑΕΔ οι πίνακες αξιολόγησης για την πρόσληψη Ωρομισθίων. Ο ΟΑΕΔ δεν θα αναρτήσει συγκεντρωτικούς πίνακες στο διαδίκτυο και ως εκ τούτου οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επισκεφθούν τα ΤΕΕ στα οποία έχουν κάνει αίτηση για να δούνε τη σειρά τους.


Θυμίζουμε ότι οι ενστάσεις κατά των πινάκων θα γίνονται από 13/8 έως 20/8/2007

Πληροφορίες: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Ν. Nικολόπουλος
Τηλέφωνο: 210 9989695 - 6
Fax: 210 9989699


8
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / ΠΕ16 εγκυκλιος πολυτεκνων
« στις: Ιούλιος 30, 2006, 01:03:37 πμ »
για οποιον δεν το πήρε είδηση, βγήκε και η εκγύκλιος των πολυτέκνων Μουσικών ΠΕ16...στο site του υπουργείου, στα νεα... ;)

9
Νεοδιόριστοι / Περιοχές πρώτου διορισμού
« στις: Ιούλιος 19, 2006, 12:56:46 μμ »
Σας στελνω τα κενα διορισμού ΠΕ60 όπως μου τα έδωσε αιρετός ΠΥΣΠΕ με κάθε επιφύλαξη πάντα.
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Α΄ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Β ΑΡΚΑΔΙΑΣ
12ΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΕΥΒΟΙΑ
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
ΗΛΕΙΑΣ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΚΕΡΚΥΡΑ
Α΄ΚΕΦΑΛΗΝΙΑΣ
Β΄ΚΕΦΑΛΗΝΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Α-Β ΛΕΣΒΟΥ
ΜΕΣΣΗΝΙΑ
ΡΕΘΥΜΝΟ
Α-Β ΣΑΜΟΥ
ΧΑΝΙΩΝ
Α-Β ΧΙΟΥ
Β-Γ ΠΕΙΡΑΙΑ

δεν ξέρω για αριθμό θέσεων, τον ρώτησα και αναμένω απάντηση...Επίσης μου είπε ότι Πέμπτη ή Παρασκευή είναι πολύ πιθανόν να σταλεί η εγκύκλιος των διορισμών στις Διευθύνσεις.

Υπομονή παιδιά. Σε μια βδομάδα το πολύ (αν είστε απαισιοδοξοι, αν δεν είστε, μέχρι τη Δευτέρα), θα φύγει η μία παράνοια απο το μυαλό μας....


10
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / μονιμοι 2006-7
« στις: Ιούνιος 24, 2006, 04:20:14 μμ »
γεια σε όλους!

ακουσα σημερα σε μια συζητηση με συναδελφους που περιμενουν φετος διορισμο μεσω του προηγουμενου ΑΣΕΠ, οτι οι αιτησεις διορισμου ειναι πιθανον ξεκινήσουν μετα τη διαμορφωση του ενιαιου πινακα αναπληρωτων ετσι ωστε να ξερει το υπουργειο ποιοι θα ειναι στο 40% που θα διοριστουν φετος. Διαβασα επισης ότι ο πινακας των αναπληρωτων θα αργησει να ανακοινωθει (γυρω στα τέλη Ιουλίου). Δηλαδή οι αιτήσεις για διορισμό πόσο θα καθυστερήσουν; Δεν είναι δυνατόν να αρχίσουν τέλη Ιουλίου γιατί θα αργήσουμε πολύ για τις τοποθετήσεις...  Είναι όλα αυτά ραδιο Αρβύλα, ή ισχύει κάτι τέτοιο; Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω;

Ευχαριστω

11
Αναπληρωτές / Mόρια Aναπληρωτών
« στις: Μάιος 28, 2006, 04:27:39 μμ »
γεια σε ολους

ειδα ενα μηνυμα για τον υπολογισμο των μοριων των ορομισθιων. Μηπως ξέρει κανεις πως υπολογιζονται και τα μορια των αναπληρωτων? Ειμαι αναπληρωτρια ΠΕ60 φετος και διοριζομαι απο ΑΣΕΠ. Και κατι αλλο. Αυτοι οι καλοι ανθρωποι στα γραφεια της πρωτοβαθμιας θα μας δωσουν το χαρτι της προυπηρεσιας εγκαιρα ή γινεται/πρεπει να το ζητησω απο τωρα (χμ...πριν τελειωσει η σχολικη χρονια..) για να το εχω ετοιμο οταν βγουνε οι ακριβοθωρητες και πολυαναμενομενες εγκυκλιοι διορισμων/αναπληρωτων (ναι θα κανω χαρτια και για αναπληρωτρια για να εχω το κεφαλι μου ήσυχο - ποτέ δεν ξέρεις...) ;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159618
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 432
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.