Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 123 ... 166
1
Άδειες / Απ: Άδεια επαπειλούμενης κύησης
« στις: Μάρτιος 24, 2024, 11:18:57 πμ »
Κι όμως, μου ζητήσανε απο τη δδε να στείλω υπερηχογραφημα. Ότι δηλδ τι; Προς επιβεβαίωση της κύησης; Δηλδ η ιατρική γνωμάτευση δεν τους φτάνει;  Για αυτό ρωτώ εδώ, έχει τύχει σε καμία άλλη συνάδελφο αντίστοιχο αίτημα;
Ποιος με υποχρεώνει να στείλω προσωπικά μου δεδομένα; Υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία για να το ψάξω;

Θα σου πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο την πρωτοβάθμια υγειονομική επιτροπή -στην τελική, αυτή θα εγκρίνει την άδεια- για να σου εξηγήσει ακριβώς αν χρειάζεται υπέρηχος και γιατί. Θυμάμαι πάντως ότι πριν από 15 χρόνια που είχα σπάσει άσχημα το πόδι μου, δεν έφτανε η γνωμάτευση και έπρεπε να πάω οπωσδήποτε και ακτινογραφία. Φέτος, για την αναρρωτική και την κύησης μόνο γνωμάτευση μου ζήτησαν. 

2
Άδειες / Απ: Άδεια επαπειλούμενης κύησης
« στις: Μάρτιος 23, 2024, 06:21:50 μμ »
Καλησπέρα, για την άδεια επαπειλούμενης πριν ξεκινήσει η κανονική άδεια κυοφορίας, είναι υποχρεωτική η αποστολή υπερηχογραφηματος του μωρού στην υπηρεσία; Θέλω να πω, δεν αποτελεί ιατρικό/ προσωπικό δεδομένο που αφορά μόνο τους γονείς του μωρού;

Δεν χρειάζεται υπερηχογράφημα. Την άδεια τη γράφει ο γυναικολόγος που σε παρακολουθεί και κάνεις αίτηση στο σχολείο για αναρρωτική άδεια με ιατρική γνωμάτευση.

3

Παρεμβαση σε ολη την ταξη και μια πρωτη συναντηση διερευνητικη με καποιο παιδι, πιστευω οτι δεν χρειαζεται αδεια γονεα. Εαν ομως μιλαμε για παρεμβαση σε παιδι, τοτε η αδεια του γονεα (οπως και η επαφη/συναντηση με τους γονεις) ειναι απαραιτητη

Για παρέμβαση στην τάξη σε ομαδικό επίπεδο, δεν χρειάζεται άδεια. Για ατομική συνάντηση, χρειάζεται οπωσδήποτε ενυπόγραφη άδεια από τους γονείς, ακόμα και για την πρώτη.

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από να έρχονται παιδιά στο γραφείο και να ζητάνε συνάντηση με τον ψυχολόγο και να αρνούνται οι γονείς. Θεωρώ ότι ίσως από μια ηλικία και μετά, -από τα 12, τα 15, δεν ξέρω, αυτό το ξέρούν καλύτερα οι ειδικοί-, θα έπρεπε τα παιδιά να αποφασίζουν μόνα τους. Ανά ηλικία και ανά περίπτωση, έχουν λόγο σε θέματα κηδεμονίας, ψηφίζουν, βγάζουν δίπλωμα για μηχανάκι, αλλά δεν μπορούν να απευθυνθούν σε ειδικό για την ψυχική τους υγεία; Μου φαίνεται αδιανόητο. Για μικρές ηλικίες, δεν μπορώ να απαντήσω εύκολα, δεν έχω εμπειρία με δημοτικό. Υπάρχει βέβαια πάντα ο εισαγγελέας και η ακούσια νοσηλεία -το 'χουμε ζήσει κι αυτό-, αλλά είναι πολύ ακραία λύση.

@Έσπερε, συνεχίζεις να φαντάζεσαι πράγματα. Ο σχολικός -και ο κάθε ψυχολόγος- δεν έχει δικαίωμα να αποκαλύψει τίποτα από αυτά που του λένε τα παιδιά στις ατομικές συνεδρίες. Είναι προσωπικά δεδομένα και μπορεί να χάσει την άδεια του. Ίσως κάνουν κάποια νύξη, πολύ γενική και αόριστη, σε συμβουλευτικό επίπεδο, σε όλο το σύλλογο, γενικά για τα παιδιά, παιδαγωγικής φύσεως, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να πουν "Το τάδε παιδί έχει αυτό το θέμα, μην τον πιέζετε". Αντίθετα, οι ψυχολόγοι που έχω συναντήσει εγώ προτείνουν στους γονείς λύσεις, από τις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα ξεκινάει από το σπίτι. Διαχωρίζουν επίσης τα προβλήματα που οφείλονται στο σχολείο -γιατί υπάρχουν πολλά τέτοια, βλ. bullying ή προβλήματα αυτοπεποίθησης που αφορούν βαθμούς ή κοινωνικοποίηση με συνομήλικους- και εκεί θεωρούν ότι το σχολείο οφείλει να παρέμβει και με κυρώσεις αν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Είναι ξεκάθαρο αυτό.

Από εκεί και πέρα, όταν έχεις παιδιά με αυτοκτονικές τάσεις, τι θα πεις στο γονιό; Συνέχισε να σφάζεσαι με το παιδί σου γιατί δεν παίρνει τους βαθμούς που θέλεις; Πραγματικά δεν ξέρω σε τι σχολείο είσαι, αλλά στο δικό μας αυτό είναι το σοβαρό πρόβλημα. Έχουμε παιδιά όλων των χρωμάτων και των φασμάτων, τα οποία χαρακώνονται. Και ο αριθμός τους αυξάνεται κάθε χρόνο. Πέρυσι μόνο είχαμε νοσηλείες -και όχι μια και δύο- στην παιδοψυχιατρική γι'αυτό το λόγο. Και πάλι σε αυτή την περίπτωση, μαθαίνουμε ό,τι μας επιτρέψει ο κηδεμόνας. Ο ψυχολόγος όμως μπορεί να δει και να προλάβει τέτοιες καταστάσεις.

Το "καλοβαλμένο" παιδάκι πρέπει να μάθει να ορθώνει το ανάστημά του απέναντι σε οποιαδήποτε κακοποιητική συμπεριφορά εις βάρος του, είτε έρχεται από ανήλικους είτε από ενήλικους. Γιατί θα τις ξαναβρεί αυτές τις συμπεριφορές μπροστά του. Μπορεί να είναι γείτονες, μπορεί να είναι συνεργάτες στη δουλειά, μπορεί να είναι συνοδηγοί στο δρόμο. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστεύεις ότι τα "καλοβαλμένα" παιδάκια θα ζήσουν σε φούσκα, ειδικά σε περιοχές που ζουν από τον τουρισμό που πραγματικά συναντάς κάθε καρυδιάς καρύδι.

4
Συγγνώμη, αφήσατε άνθρωπο μη εκπαιδευτικό να λύσει συμπεριφορά που κανονικά είναι παράνομη πράξη; Και το δέχτηκαν αυτό οι γονείς των θυμάτων;

Η σχολική κοινότητα πρέπει να απομονώνει  τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές ώστε να καταλάβουν αυτοί που τα κάνουν ότι δεν είναι ανεκτά. Δεν είμαστε προνήπιο που μαθαίνουν τιυς κανόνες. Το σχολείο οφείλει να προστατεύει τα παιδιά. Δεν μπορείς να περιμένεις από ένα 13χρονο να βάλει στην θέση του έναν συμμαθητή που έρχεται στο σχολείο με μαχαίρι και απειλεί τιυς καθηγητές ότι θα τους κάψει το αυτοκίνητο.

Το σχολείο ως κοινωνικός θεσμός είναι δυστυχώς η μόνη ελπίδα να ενταχθούν στην κοινωνία τα παιδιά που οι γονείς τα έχουν παρατήσει. Είναι δουλειά μας να τα κρατήσουμε όσο μπορούμε ώστε να μην καταλήξουν αλλού, με την ελπίδα ότι αν ωριμάσουν θα βρουν έναν δρόμο και θα ενταχθούν στην κοινωνία. Αυτό όμως γίνεται εις βάρος των υπολοίπων παιδιών που αναγκάζονται να υφίστανται τη συνύπαρξη με άτομα που στοκ
αληθινό κόσμο δεν θα ξαναδούν μπροστά τους. Ε δεν θα τους πετάξουμε και το μπαλάκι. Εμείς διαλέξαμε τη δουλειά. Τα παιδιά δεν φταίνε που πάνε σχολείο όμως.

Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί που δουλεύουν στα σχολεία είναι εκπαιδευτικοί.

Και για πες μας δηλαδή, τι ήθελες να κάνουμε; Να φέρουμε την αστυνομία γιατί κάποιος κλέβει λιπγκλος και αυτοκόλλητα; Φυσικά και το δέχτηκαν οι γονείς των "θυμάτων" και μάλιστα έπρεπε να συνεργαστούν, γιατί τα "θύματα" -που εσύ τα βλέπεις αθώα- ασκούσαν φοβερό bullying στο παιδάκι που τελικά άρχισε να κλέβει μικροπράγματα. Αλλά επειδή ήταν "φροντισμένα" παιδιά, οι δικές μας προκαταλήψεις δεν μας άφηναν να το δούμε. Νομίζω όμως ότι θα σου πάρει καιρό να καταλάβεις ότι τις περισσότερες φορές ένα παιδί είναι ταυτόχρονα θύμα και θύτης. Όπως και οι ενήλικες.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είσαι κάνεις τρομερά λογικά άλματα και ότι δεν ακούς. Έχεις προαποφασίσει ότι οι ψυχολόγοι στα σχολεία δεν θα έχουν αποτέλεσμα, οπότε ό,τι και να σου πει κάποιος, δεν πρόκειται να κάνεις ούτε μισό βήμα πίσω. Και δεν σου λέω ότι θα έχουν 100% αποτέλεσμα ή ότι θα μας λύσουν όλα τα προβλήματα. Λέω ότι μπορούν να βοηθήσουν με την προϋπόθεση ότι έχουν στήριξη από το σχολείο.

Ελπίζω να με συγχωρήσεις, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει νόημα πλέον η συζήτηση, οπότε θα σταματήσω εδώ.

5
Τώρα θυμήθηκα άλλο παλαβό που μας έχει πει ψυχολόγος. Ότι πρέπει τα ησυχα πσιδια να διαμαρτύρονται όταν κάποιος κάνει φασαρία και τιυς ενοχλεί. Και κερατάς και δαρμένος δηλαδη. Φοβερή μετακύλιση ευθυνών σε ανήλικα. Έρχεται το παιδάκι το ήσυχο το προσεγμένο από το σπίτι του, δεν φτάνει που του στερεί κάποιος το δικαίωμα στη μάθηση και του καταστρέφει τις σχολικές αναμνήσεις, θα πρέπει και να βγάλει και το φίδι απ την τρύπα. Λες και το κάθε κακομαθημένο που δεν υπολογίζει τον ενήλικα καθηγητη, θα υπολογίσει τον συμμαθητή του που απέχει έτη φωτός.

Εδώ είναι το πρόβλημα. Δεν είναι καθόλου παλαβό αυτό που σας είπε, είναι απόλυτα σωστό και πάρα, μα πάρα πολύ αποτελεσματικό. Οι ανεπιθύμητες συμπεριφορές, μέσα και έξω από την τάξη, πρέπει να αποθαρρύνονται από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Τι θα πρέπει να κάνουν δηλαδή; Να κάθονται σαν προβατάκια, να περιμένουν από κάποιο καθηγητή να τους λύσει το πρόβλημα και μετά να εκλέγουν τους φασαριόζους στο 15μελές; Εννοείται και ότι τα παιδιά ως σύνολο έχουν μεγαλύτερη δύναμη από τον ενήλικα καθηγητή σε τέτοια θέματα. Η ομάδα συνομηλίκων θεωρείται πλέον πολύ σημαντικός παράγοντας για τη διαμόρφωση της συμπεριφοράς παιδιών, ειδικά των εφήβων και έχει φοβερή δύναμη. Και καλό θα είναι να το ξέρουν αυτό τα παιδιά, για να μπορούν να προφυλαχθούν 4-5 χρόνια μετά που θα είναι ενήλικες.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι πρόκειται για μετακύλιση ευθυνών. Ο καθένας από το δικό του μετερίζι κάνει αυτό που μπορεί -όχι παραπάνω- και με τη συνεννόηση και τη συνεργασία όλων σιγά σιγά λύνεται το πρόβλημα. Σε εμάς έχει δουλέψει εξαιρετικά σε περίπτωση κλοπών σε τμήμα. Το έλυσαν μόνα τους τα παιδιά -α' γυμνασίου τώρα- με την ψυχολόγο, εμείς δεν ανακατευτήκαμε καθόλου και δεν μάθαμε πότε επίσημα ποιο παιδί το έκανε. Δεν υπήρξε τιμωρία, οι κλοπές σταμάτησαν και το παιδί ενσωματώθηκε στο τμήμα ενώ πριν ήταν περιθωριοποιημένο. Δεν είναι μωρά, καταλαβαίνουν πολύ καλά τι γίνεται και είναι πολύ καλό να ξέρουν ότι και σε αυτή την ηλικία μπορούν με μικρές πράξεις να βελτιώσουν τις συνθήκες γύρω τους.

6
Δηλαδή οι ψυχολόγοι που έχετε συμφωνούν με τις αποβολές πχ;

Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω την άρνησή σου. Η απάντηση είναι απλούστατη. Ανάλογα με την περίπτωση. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή. Σε κάποια παιδιά πιάνει, σε κάποια παιδιά όχι.

Έχω την εντύπωση ότι φοβάσαι ότι ο ψυχολόγος θα έρθει να σε κρίνει και θα σε βγάλει ανεπαρκή. Δεν ασχολούνται με εμάς καθόλου -εκτός από πολύ ακραίες περιπτώσεις- και σου ξαναλέω ότι αυτά που εσύ αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς να πεις περί πειθαρχίας και κανόνων, μπορεί να τα πει μια χαρά, γιατί και αυτό είναι μέσα στο ρόλο του.

Αισθάνομαι ότι κάτι έχεις καταλάβει πολύ λάθος στο ρόλο του ψυχολόγου, μέσα και έξω από το σχολείο.

7
Όταν ο ψυχολόγος κάνει παρέμβαση σε ολόκληρο τμήμα -συνήθως για περιστατικά bullying ή για ένα παρεάκι που αλληλοϋποστηρίζονται στις σκανταλιές και διαλύουν το τμήμα- έχει όλη την άνεση να μιλήσει για πειθαρχία, για κάνονες και για συνέπειες των πράξεων. Έχει ειδίκευση στη σχολική ψυχολογία, ξέρει να δουλεύει με ομάδες, αν έχει σχετική υποστήριξη από το σχολείο και δεν τον θεωρούν περιττό, μπορεί να κάνει σημαντική δουλειά. Όχι θαύματα, μια μέρα την εβδομάδα έρχεται, αλλά σίγουρα μπορεί να εξομαλύνει κάποιες καταστάσεις με τρόπους που εμείς δεν μπορούμε.

4 χρόνια έχει το σχολείο μας ψυχολόγο και κοινωνική λειτουργό. Έχουμε δει αποτελέσματα τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.

8
Καμία σχέση συνάδελφε... αν συνεργαστείς σωστά με καλό ψυχολόγο μπορεί να βοηθήσει. Μάλλον έχεις τραυματική εμπειρία αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα...

Επίσης, οι σχολικοί ψυχολόγοι έχουν τη δυνατότητα να παρέμβουν και σε επίπεδο τμήματος. Σε εμάς, μπαίνουν σε όλα τα τμήματα τουλάχιστον από μια φορά, για να έχουν εικόνα και των σχέσεων των παιδιών μεταξύ τους.

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Νοέμβριος 22, 2023, 10:59:00 μμ »
Trust for ever!

Ερώτηση: Με οργανική σε x περιοχή, πώς γίνεται να ζητάς μετάθεση στην ίδια (x) περιοχή;; Προφανώς, λανθασμένη καταχώρηση από τη ΔΔΕ; ::)

Είναι συνάδελφοι με οργανικές σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά της x περιοχής, οι οποίοι θέλουν να μετατεθούν στην περιοχή x.

10
Η ΔΔΕ Ηρακλείου δημοσιοποίησε τα κενά β φάσης. Έχει κάποιος ενημέρωση για άλλες δδε;

Δεν τα δημοσιοποίησε η ΔΔΕ, αλλά αιρετός. Δεν νομίζω ότι γίνεται επίσημη ανακοίνωση των κενών που δηλώνει η κάθε δευτεροβάθμια.

11
Συμφωνώ. Γιατί αλλιώς αν δεν γίνεται έλεγχος ποιος ο λόγος να μην βάλω ό,τι θέλω;

Ό,τι δηλώσεις στην αίτηση του ΑΣΕΠ, διασταυρώνεται με τα στοιχεία του ΟΠΣΥΔ. Το αντίστροφο ΔΕΝ γίνεται.  Ελέγχεται μόνο ό,τι υπάρχει στην αίτηση του ΑΣΕΠ. Προσόντα που υπάρχουν επικυρωμένα στο ΟΠΣΥΔ δεν υπολογίζονται αν δεν έχουν περαστεί σωστά στην αίτηση του ΑΣΕΠ. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω. Δεν είναι καθόλου λογικό, αλλά έτσι ακριβώς το διατυπώνει η προκήρυξη.

12
τοτε αν ηταν ετσι θα δηλωνε ο καθενας οτι θελει . η προκυρηξη ελεγε οτι θα παρει ο ασεπ τα στοιχεια απο τον οπσυδ και μετα θα προχωρησει παρακατω στην επεξεργασια των αποτελεσματων το ειχε δηλωσει εξαλου αυτο και ο προεδρος του ασεπ

Παραθέτω άλλο σημείο της προκήρυξης.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι τα δηλωθέντα προσόντα και κριτήρια δεν αποδεικνύονται με βάση τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται ή εάν τα σχετικά δικαιολογητικά δεν υποβληθούν στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, δεν λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα ή τα κριτήρια που δηλώνονται με την αίτηση συμμετοχής τους στη διαδικασία. Επίσης, προσόντα, κριτήρια τα οποία δεν θα δηλωθούν στην Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση (ηλεκτρονική), δεν θα ληφθούν υπόψη, ακόμη και αν υποβληθούν τα σχετικά δικαιολογητικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ.

Η αίτηση έχει προτεραιότητα. Δηλώνεις κάτι στην αίτηση, τσεκάρει το σύστημα αν το επιβεβαιώνει ο ΟΠΣΥΔ. Αν κάτι δεν έχει δηλωθεί στην αίτηση, δεν γίνεται κανένας έλεγχος στον ΟΠΣΥΔ. Η προκήρυξη είναι σαφέστατη ως προς αυτό.

13
Αν θυμάμαι καλά είχε αναφερθεί κάποτε ότι αν κάποιος δηλώσει λιγότερα μόρια προϋπηρεσίας στην αίτηση του ασεπ και έχει περισσότερα στον οπσυδ δεν διορθώνονται και μένουν τα λίγα δηλωμένα. Σε αντίθετη περίπτωση αν κάποιος δηλώσει περισσότερα, υπολογίζονται τα λιγότερα που υπάρχουν στον οπσυδ.

Λαμβάνεται υπόψη μόνο ό,τι δηλώνεται στην αίτηση και ταυτόχρονα επιβεβαιώνεται από τον ΟΠΣΥΔ. Αν υπάρχει κάτι στον ΟΠΣΥΔ, αλλά δεν έχει δηλωθεί στην αίτηση, δεν λαμβάνεται υπόψη. 

14
και εγω το ιδιο δεν ειδαν καθολου τον φακελο μου στον οπσυδ και εβαλαν οτι καταχωρησα στην αιτηση δεν εκαναν κανενα ελεγχο περυσι στην ειδικη εγινε ανακοινωοιηση των πινακων σε 2 μερες ειναι τραγικοι

Δυστυχώς, δεν θα δικαιωθείς.

Η προκήρυξη αναφέρει το εξής:
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Την ευθύνη της ορθής συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης φέρει αποκλειστικά ο/η υποψήφιος/α. Επειδή η επεξεργασία των αιτήσεων γίνεται μηχανογραφικά, οι υποψήφιοι υποχρεούνται να συμπληρώσουν τα οικεία τετραγωνίδια/πεδία των ηλεκτρονικών αιτήσεων, καθώς και τους κωδικούς που αναφέρονται στα αντίστοιχα προσόντα ή κριτήρια που απαιτούνται και διαθέτουν. Αν οι υποψήφιοι δεν συμπληρώσουν τα τετραγωνίδια/πεδία αυτά ή τους κωδικούς ή αν συμπληρώσουν άλλα τετραγωνίδια ή κωδικούς, πλην εκείνων που αναφέρονται στα συγκεκριμένα προσόντα ή κριτήρια ή αν τα αναφέρουν σε άλλα σημεία της ηλεκτρονικής αίτησης, δεν λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα ή κριτήρια, έστω και αν υποβληθούν τα σχετικά δικαιολογητικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ.

Αν υπάρχει λάθος στην αίτηση, θα μετρήσει μόνο η αίτηση, ό,τι και να υπάρχει στον ΟΠΣΥΔ. Είναι ξεκάθαρο στην προκήρυξη.

Σελίδες: 123 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158524
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.