Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 1 ... 100101102103104 ... 166
1415
Άρα μόνο οι τρίτεκνοι ωφελούνται γιατί θα παίρνουν παραπάνω από το 20% οι πολύτεκνοι θα προηγούνται όπως προηγούνται με το τρέχον σύστημα.

Εξαρτάται τον κλάδο. Σε "σκληρούς" κλάδους, στους οποίους υπάρχουν πολλοί επιτυχόντες ΑΣΕΠ και πολλοί με ταβάνι στην προϋπηρεσία, οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι δεν έχουν καμία ελπίδα, εκτός και αν πληρούν και άλλα κριτήρια.

1416
Η ανικανότητα τους ειναι πρωτοφανής. Τι παει να πει βαθμός πτυχίου και οχι μοριοδότηση μεταπτυχιακού.

Αν μοριοδοτηθεί το μεταπτυχιακό, θα πρέπει να προσμετρηθεί και μισθολογικά, γιατί θα θεωρείται προσόν πρόσληψης. Δεν λέω ότι είναι σωστό, λέω ότι αυτή είναι η λογική τους.

1417
Τα μόρια από το ΑΣΕΠ δεν είναι απαγορευτικά για τους μη έχοντες ΑΣΕΠ.

Για κάποιους κλάδους είναι.

Κατά τα άλλα, νομίζω ότι είναι μια καλή μεσοβέζικη λύση. Όχι τέλεια, αλλά κινείται στη σωστή κατεύθυνση.

1418
Το 2004 ήταν 60 στο σύνολο, 55 ανά ομάδα (δηλαδή τουλάχιστον 55 στο γνωστικό και 55 στα παιδαγωγικά, με μέσο όρο πάνω από 60). Πιστέψτε με, ακόμα θυμάμαι το πόσο έτσουξε το 59 και κάτι...

Το 2006 και το 2008 ήταν 55 στο σύνολο, 50 ανά ομάδα. Ελπίζω να είναι ξεκάθαρο τώρα.

1419
Μπορει καποιος να μου απαντησει γιατι δεν θυμαμαι. Κανω λαθος η η βαση του 2004 στον ΑΣΕΠ ηταν 50 και μετα το 06 και το 08 αλλαξε σε 55?

Η βάση στον ΑΣΕΠ του 2004 ήταν 60 στο σύνολο, 55 ανά ομάδα (γνωστικό και παιδαγωγικά). Το 2006 και 2008 κατέβηκε στο 55 και 50 αντίστοιχα.

1420
Ο ορισμός της Πατριαρχικής Επιτροπής είναι από "Τον Οκτώβριο του 1918 ... έως ... της ελληνικής κυβέρνησης." Από εκεί και πέρα αλλάζει θέμα εντελώς η παράγραφος ούτως ή άλλως.

Ο ορισμός είναι ακριβώς αυτό που εννοούμε και στην γλώσσα και έχει χαρακτηριστικά τη σαφήνεια και τη συντομία. Πρέπει να περιλαμβάνονται οπωσδήποτε χώρος και χρόνος, αν δεν υπάρχουν στο κείμενο. Αυτές τις οδηγίες έδωσε πέρσι το δικό μου βαθμολογικό. Η ΚΕΕ στέλνει λίγο μετά τα θέματα και τις προτεινόμενες απαντήσεις στα βαθμολογικά. Στους ορισμούς, οι απαντήσεις είναι 1-2 προτάσεις το πολύ και οι βαθμολογητές ακολουθούμε αυτή τη γραμμή. Το πόσο θα κόψει ένας βαθμολογητής αν λείπει ο χώρος και ο χρόνος είναι σχετικό, εγώ συνήθως κόβω μισό με ένα μόριο. Αν τώρα ένας μαθητής έχει γράψει ολόκληρο κατεβατό ενώ του ζητάνε 3 σειρές -που σημαίνει ότι δεν έχει καταλάβει τι είναι ορισμός, άρα δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που ζητάει η εκφώνηση-, επίσης μπορούν να κοπούν 1-2 μόρια από τα 15 που πιάνει όλη ερώτηση των ορισμών, ανάλογα το πόσο παραπάνω έχει γράψει.

Αυτά ισχύουν με βάση ένα συγκεκριμένο βαθμολογικό.  Μπορεί άλλοι συντονιστές να δίνουν άλλες οδηγίες.

1421
Σχολική ζώνη / Απ: Αλλαγή διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Απρίλιος 03, 2016, 06:12:28 μμ »
Εγώ προσωπικά αποχωρώ από τη συζήτηση γιατί δεν έχει νόημα. Το σύστημα όπως φαίνεται θα επανέλθει στη συνέντευξη που όλοι αγαπήσαμε. Μακάρι να βγουν στα σχολεία οι καλύτεροι διευθυντές με το οποιοδήποτε νέο ή παλιό σύστημα, κι ας βγούμε λάθος όσοι υπερασπιζόμασταν το δικαίωμα του συλλόγου να επιλέγει με ποιον θα συνεργαστεί για το καλό του σχολείου.

Με κάλυψες απόλυτα.

1422
Σχολική ζώνη / Απ: Αλλαγή διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Απρίλιος 03, 2016, 05:31:48 μμ »
Συνάδελφοι, εσείς που έχετε δουλέψει σε σχολεία, τι αντιπροτείνετε ως σύστημα; Γιατί μέχρι τώρα διαβάζω μια απίστευτη γκρίνια, αλλά πρόταση δε βλέπω. Θεωρείτε ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν καλύτερο;

1423
Σχολική ζώνη / Απ: Αλλαγή διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Απρίλιος 03, 2016, 02:51:13 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου και να προσθέσω ότι ακόμη και με αυτό το σύστημα υπήρξαν σχολεία στα οποία οι σύλλογοι διχάστηκαν ! Επίσης η επιλογή έγινε με βάση μικροσυμφέροντα! Να φανταστείς άκουσα ότι αν και ο α υποψήφιος  είναι σαφώς καλύτερος από τον β ωστόσο συνάδελφος της ίδιας ειδικότητας με το β τον ψήφισε για να του μείνουν ώρες και να μην χρειαστεί να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο! Με συγχωρείτε αλλά αν νομίζετε ότι με αυτόν τον τρόπο εκλέγονται οι αξιότεροι ε τότε δεν έχω να πω κάτι άλλο!

Κανείς δεν είπε ότι με αυτό τον τρόπο εκλέγονται οι αξιότεροι. Αυτό που λέμε οι περισσότεροι είναι ότι με το καινούριο σύστημα που λαμβάνει υπόψη κατά το 1/3 της μοριοδότησης την ψηφοφορία του συλλόγου υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να επιλεγεί ένας καλός διευθυντής.

Αναφέρω επίσης και τη διαδικασία των υποδιευθυντών. Ψηφίζονται εξ ολοκλήρου από το σύλλογο, χωρίς άλλη μοριοδότηση. Και αυτό κακό είναι;

1424
Σχολική ζώνη / Απ: Αλλαγή διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Απρίλιος 02, 2016, 09:53:45 μμ »
Νομίζω ότι η περιπτωσιολογία δεν βοηθάει τη συζήτηση. Κι εγώ γνωρίζω περίπτωση που μόνιμος ψήφισε ένα διευθυντή, επειδή ο άλλος υποψήφιος ήταν ίδιας ειδικότητας με αυτόν και θα έχανε ώρες, άρα θα αναγκαζόταν να φύγει κάποιες ώρες με διάθεση σε άλλο σχολείο. Δεν σπεύδω όμως να βγάλω συμπέρασμα ότι όλοι οι μόνιμοι ψηφίζουν με βάση τα μικροσυμφέροντα τους άρα γιατί να ψηφίζουν; Για να μην συζητήσουμε το πώς γενικά ψηφίζουν οι Έλληνες γενικώς... (για να τρολάρω και λίγο).

Χαίρομαι πολύ που κάνουμε αυτή τη συζήτηση, γιατί όντως είναι ένα πρωτόγνωρο σύστημα που σηκώνει βελτιώσεις. Δυσκολεύομαι να καταλάβω, ωστόσο, πώς ενώ διεκδικούμε περισσότερες αρμοδιότητες για το σύλλογο διδασκόντων, θεωρούμε το δικαίωμα να έχει άποψη ως προς τη διεύθυνση της σχολικής μονάδας περιττό. Το γεγονός ότι μπορεί να υπάρξουν -και έχουν υπάρξει- στρεβλώσεις, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφαιρεθεί το δικαίωμα.

1425
Σχολική ζώνη / Απ: Αλλαγή διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Απρίλιος 02, 2016, 07:34:48 μμ »
Κι αν εσύ @elranna που του χρόνου δε θα είσαι στο σχολείο που ψηφίζεις (μακάρι να είσαι
κάπου διορισμένη) αποφασίσεις να τρολάρεις στις εκλογές πώς το αποτρέπει το παρόν σύστημα;
Γενικότερα θα έπρεπε να έχει δικαίωμα ψήφου ένας εκπαιδευτικός που του χρόνου δε θα υπηρετεί
στο σχολείο και κατα συνέπεια δε θα έχει επιπτώσεις στον ίδιο η ψήφος του; (Αυτό ισχύει και για
τους μόνιμους που είναι με διάθεση μόνο για μία χρονιά σε κάθε σχολείο).

Τροφή για σκέψη και όχι για διαπληκτισμούς

Καταλαβαίνω απόλυτα τον προβληματισμό σου. Για να είμαι ειλικρινής, αρχικά σκεφτόμουν να ψηφίσω λευκό, δεδομένου ότι θα έφευγα από το σχολείο. Μετά από συζήτηση με τους μόνιμους συναδέλφους, οι οποίοι με προέτρεψαν να ψηφίσω, αποφάσισα να το κάνω λαμβάνοντας υπόψη το καλό του σχολείου. Σαφώς αυτό που λες είναι ένα πρόβλημα του συγκεκριμένου συστήματος. Νομίζω ότι εδώ μας χρειάζεται η άποψη των δασκάλων, οι οποίοι στα σχολεία τους έχουν μεγάλο αριθμό αναπληρωτών, ειδικά στα σχολεία της περιφέρειας.

ΥΓ. Θεωρώ ότι η ποιότητα ενός δημοκρατικού συστήματος καθορίζεται από την ποιότητα των συμμετεχόντων. Έχω την εντύπωση ότι η στάση που έχει ο καθένας μας απέναντι σε αυτό το σύστημα καθορίζεται από το αν εμπιστεύεται τους συναδέλφους του ή όχι. Εγώ είμαι εκ φύσεως -ή εκ βουλήσεως- αισιόδοξη. Κατανοώ απολύτως όμως τους προβληματισμούς και τους δισταγμούς όσων έχουν ενστάσεις για το συγκεκριμένο σύστημα και τις τεκμηριώνουν.

1426
Σχολική ζώνη / Απ: Αλλαγή διευθυντών σχολικών μονάδων
« στις: Απρίλιος 02, 2016, 01:38:53 μμ »
Λογικό είναι αυτό. Το θέμα δεν είναι να κρίνουμε ένα σύστημα με βάση το πόσοι είναι ευχαριστημένοι με αυτό, αλλά με βάση τις δικλίδες ασφαλείας που έχει σχετικά με την επιλογή των πιο κατάλληλων. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο σύστημα, με τις βελτιώσεις που χρειάζεται στη μοριοδότηση των επιστημονικών προσόντων, είναι πιο ασφαλές από τους φυτευτούς με συνέντευξη διευθυντές. Και αν μη τι άλλο, αποδεικνύει ότι πρωτίστως τα πάντα είναι θέμα συλλόγου. Αν ένας σύλλογος βγάλει έναν άχρηστο διευθυντή γιατί έτσι βολεύεται, σημαίνει ότι το πρόβλημα το έχει κυρίως ο σύλλογος και καλώς ή κακώς, αν κάποιος νιώθει άσχημα σ' έναν τέτοιο σύλλογο, δυστυχώς αυτός θα πρέπει να σκεφτεί αν θα ήταν καλύτερα σε ένα διαφορετικό εργασιακό περιβάλλον.

Συμφωνώ κι εγώ σε αυτό. Επιπλέον, η δική μου εμπειρία -αναπληρώτρια γαρ- στα 2 σχολεία, φετινό και περσινό, είναι ότι και στα 2 σχολεία το τελικό αποτέλεσμα ήταν θετικό. Στο ένα μάλιστα σχολείο, οι αλλαγές είναι θεαματικές. Σαφώς το σύστημα επιδέχεται βελτιώσεις, αλλά για μένα είναι βασικό να έχει γνώμη ο σύλλογος. Στην τελική, είναι από τις βασικές διεκδικήσεις μας να έχει περισσότερες αρμοδιότητες ο σύλλογος. Το πρόβλημα, κατά τη δική μου γνώμη, είναι ότι το συγκεκριμένο σύστημα μας φέρνει όλους προ των ευθυνών μας. Το δικαίωμα επιλογής συνεπάγεται και τις συνέπειες της επιλογής και μεταξύ μας είναι πιο εύκολο να μας φταίνε οι άλλοι. Προσωπικά προτιμώ να έχω το δικαίωμα επιλογής και να "λουστώ" και τις συνέπειες του, καλές ή κακές.

1427
Υπέροχα! Έμαθα κάτι καινούριο σήμερα! Και πάλι ευχαριστώ, apri.
Μέχρι την επόμενη απορία, λοιπόν!  ;)

1428
Και οι δυο χαρακτηρίζονται συμπληρωματικές. Είναι σαν το απαρέμφατο, που είτε είναι ειδικό είτε τελικό, θεωρείται συμπλήρωμα του ρήματος.

Άρα συμπληρωματικές θεωρούνται και οι ενδοιαστικές και οι ονοματικές αναφορικές, που μπορούν να έχουν την ίδια συντακτική θέση με τις ειδικές και τις βουλητικές;Και για να χαρακτηρίσουμε μια πρόταση με βάση τη Γ-Μ, πρέπει να πούμε δευτερεύουσα συμπληρωματική ειδική/βουλητική; Ή το ειδική/βουλητική δεν υπάρχει ως χαρακτηρισμός;

apri, και πάλι χίλια ευχαριστώ για τα φώτα σου. 

Σελίδες: 1 ... 100101102103104 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159780
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 600
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.