Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 1 ... 127128129130131 ... 166
1793
Don Quixote, αναπληρώτρια σε γυμνάσιο είμαι φέτος και διδάσκω γλώσσα και λογοτεχνία σε Α' γυμνασίου, οπότε μια σχετική εμπειρία στο θέμα την έχω. Να σου απαντήσω σε αυτά που ρωτάς, λοιπόν. Προσωπικά, θεωρώ ότι η δομή του μαθήματος της  γλώσσας, με βάση την μπρουνεριανή αντίληψη της εκπαίδευσης που, αν έχω καταλάβει καλά τα παιδαγωγικά που τόσες φορές διάβασα για τον ΑΣΕΠ, ακολουθεί το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, κλείνει ένα κύκλο στη έκτη δημοτικού και ξεκινάει ένα νέο κύκλο στην Α' γυμνασίου, βασισμένο στην αντιληπτική ικανότητα κάθε ηλικιακής ομάδας. Το ίδιο συμβαίνει και με την ιστορία και εν μέρει με τη λογοτεχνία. Αυτή η τομή, καλώς ή κακώς υπάρχει, οπότε, από τη στιγμή που το δημοτικό είναι ένας ενιαίος κύκλος, δεν μπορώ να θεωρώ ότι μπορώ να διδάξω το τέλος του κύκλου, ενώ δεν έχω την παραμικρή ιδέα από την αρχή. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα στα δικά μας μαθήματα, τουλάχιστον όχι τόσο απλά όσο νομίζεις.

Δεύτερον, και εξίσου σημαντικό θέμα, παραμένει το γεγονός ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα για τις μαθησιακές δυσκολίες, ούτε και ξέρω πώς να τις αντιμετωπίσω. Ευτυχώς, σε αρκετά γυμνάσια πλέον υπάρχουν τμήματα ένταξης, στα οποία τα παιδιά που αδυνατούν να παρακολουθήσουν την τάξη, μπορούν να μεταφερθούν μέχρι να μπορέσουν να ενσωματωθούν στον κύριο κορμό. Πώς φτάνουν τέτοια παιδιά στο γυμνάσιο; Συνήθως είναι θέμα των γονέων, που παρά τις υποδείξεις των δασκάλων, αρνούνται οποιαδήποτε υπόδειξη πάνω σε τέτοια θέματα.

Ίσως, με ριζική αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων και της ίδιας της δομής της εκπαίδευσης, αυτό που προτείνεις να είναι αποτελεσματικό. Αν τα πράγματα μείνουν ως έχουν, δεν βλέπω κανένα όφελος για τα παιδιά από την είσοδο των φιλολόγων στο δημοτικό. Για τους φιλόλογους, σίγουρα υπάρχει όφελος, αλλά η εκπαίδευση δεν υπάρχει για μας, αλλά για τα παιδιά. Και αυτό μερικές φορές τείνουμε να το ξεχνάμε.

1794
Εγώ γιατί ξαφνικά αισθάνθηκα την ανάγκη να απολογηθώ ξαφνικά για τη .. μαμά μου και για όλους τους αγαπημένους μου καθηγητές, οι οποίοι για κάποιο λόγο διορίστηκαν -λόγω συγκυρίας- στα 22 και στα 23 τους; Είχα την τύχη να γνωρίσω καταπληκτικούς καθηγητές που διορίστηκαν πολύ νέοι τη δεκαετία του '70, όπως ακριβώς διορίζονται και οι δάσκαλοι σήμερα, όπως επίσης και πολύ κακούς καθηγητές που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ. Και ακριβώς το αντίθετο! Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι οι έφηβοι καθηγητές της δεκαετίας του '70 και του '80 ήταν καλύτεροι από τους έφηβους δασκάλους του σήμερα. Και στην τελική, Don Quixote, αν θεωρείς ότι οι έφηβοι δάσκαλοι αλλά και οι έφηβοι εκπαιδευτικοί γενικότερα δεν πρέπει να μπαίνουν σε τάξη, πρότεινε να βάλουμε κατώτατο όριο διορισμού τα 30. Μόνο αυτό δεν μας έχεις πει ακόμα...

1795
Αναπληρωτές / Απ: ημερες αργιας-αποδοχες
« στις: Οκτώβριος 14, 2009, 07:22:16 πμ »
Για την ακρίβεια, υπολογίζονται κανονικά οι ώρες που χάνονται και δεν είναι ευθύνη του ωρομισθίου, συμπεριλαμβανομένων και των καταλήψεων. Αν θυμάστε, πρόπερσι είχε γίνει χαμός με την αργία για το θάνατο του Χριστόδουλου, και ενώ αρχικά δεν είχαν υπολογιστεί οι ώρες, είχε έρθει εγκύκλιος αργότερα -μετά από πολλες διαμαρτυρίες φυσικά- για να υπολογιστούν. Ειδικά για τις καταλήψεις πολλοί διευθυντές, είτε από άγνοια είτε από πρόθεση, απειλούν τους ωρομίσθιους, έτσι ώστε να μιλήσουν και καλά στους μαθητές για να λήξει η κατάληψη. Οπότε προσοχή.  ;)

1796
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Συντακτικό Αρχαίας Ελληνικής
« στις: Οκτώβριος 13, 2009, 11:20:47 μμ »
Αν για αυτό του Ζήτη, εννοείς του Ντούρου, είναι πολύ καλό. Οι πίνακες το καθιστούν ευανάγνωστο, αν και κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο για καθηγητή παρά για μαθητή. Είναι υπερβολικά λεπτομερές και οι ασκήσεις του είναι εξεζητημένες για ένα παιδί λυκείου. Του Σαββάλα, μάλλον εννοείς τα Μαθήματα σύνταξης της αρχαίας ελληνικής, της Πολυξένης Μπίλλα, που είναι σε μορφή ερωταποκρίσεων, με ενδιαφέρουσες -αν και λίγες, κατά τη γνώμη μου- ασκήσεις. Αυτό που θέλω να σημειώσω εδώ ότι η Πολυξένη Μπίλλα έχει γράψει και το συντακτικό του γυμνασίου, το οποίο προσωπικά θεωρώ εξαιρετικό και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Το δούλεψα πέρυσι σε Α' λυκείου και πήγε καταπληκτικά. Είναι απλό, επαρκές και με πολλά, καλά παραδείγματα, τα οποία θεωρώ κομβικά στη διδασκαλία του συντακτικού. Δεν χάνεις κάτι να το κοιτάξεις, άσε που είναι και οικονομικότατο.  ;)

1797
Θα ξαναγράψω, αν και επιμένω ότι δεν μου αρέσει καθόλου ο τόνος στον οποίο διεξάγεται η συζήτηση και σε αυτό το θέμα, συμφωνώ απόλυτα με το MARKOS, ότι ο καθένας γράφει το δικό του, χωρίς να διαβάζει καλά τι γράφουν οι υπόλοιποι.

@Don Quixote, καταλαβαίνω την αγωνία σου για το εργασιακό μέλλον του κλάδου σου. Είμαι και εγώ της άποψης ότι θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό για τα παιδιά να διδάσκονται την πληροφορική από ανθρώπους που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο και μπορούν να το διδάξουν σωστά. Οφείλω, όμως, να σου πω εδώ, επειδή εσύ το ανέφερες ως επιχείρημα, ότι η πλειοψηφία των καθηγητών πληροφορικής που έχω γνωρίσει στη δευτεροβάθμια, διαμαρτύρονται πολύ έντονα ότι έχουν προσληφθεί ως καθηγητές και όχι ως τεχνικοί και δεν είναι δικιά τους δουλειά-ευθύνη να συνδέσουν τον καινούριο εκτυπωτή -να δουν γιατί δεν δουλεύει το δίκτυο- να εγκαταστήσουν το τάδε ή δείνα πρόγραμμα, να συνδέσουν τον προτζέκτορα για τις σχολική γιορτή ή για οποιοδήποτε μάθημα και πάει λέγοντας. Αυτή, δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι η νοοτροπία των περισσότερων συναδέλφων σου που έχω συναντήσει σε σχολεία και να σου πω και την αλήθεια, δεν είμαι σίγουρη αν ο καθηγητής πληροφορικής οφείλει να είναι ταυτόχρονα και ο τεχνικός του σχολείου, όπως σίγουρα οι φιλόλογοι δεν είναι οι γραμματείς της υπόθεσης, απλά και μόνο επειδή κάνουν ωραία γράμματα.

Κατά τα άλλα, τονίζω ότι θεωρώ κι εγώ ότι για ορισμένες ειδικότητες, είναι καλό να υπάρχουν ειδικοί στα δημοτικά, όπως οι ξένες γλώσσες, η μουσική, η θεατρολογία, σίγουρα η πληροφορική και κάποιες άλλες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να βγάλουμε τους δασκάλους άχρηστους! Το ότι ένας δάσκαλος δεν είναι καταρτισμένος να διδάξει πληροφορική, καθώς δεν το διδάχτηκε ως γνωστικό στο πανεπιστήμιο, δεν τον κάνει και αυτομάτως ανίκανο να διδάξει μαθηματικά, φυσική, ή γλώσσα!

Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί απαιτείς από τους δασκάλους να έχουν κοινή γραμμή. Ευτυχώς, σπουδαγμένα παιδιά είμαστε όλοι μας και έχουμε άποψη, όπως και κάθε δικαίωμα να την εκφράζουμε. Αλίμονο αν έπρεπε εμείς της δευτεροβάθμιας να έχουμε κοινή άποψη με την συνδικαλιστική μας ηγεσία! Καήκαμε μετά.  :P

Συνοψίζοντας, θεωρώ ότι η πληροφορική πρέπει να διδάσκεται από πληροφορικάριους. Ως φιλόλογος, και χαίρομαι που βλέπω ότι αρκετοί συνάδελφοι συμφωνούν μαζί μου, δεν θεωρώ ότι είμαι ικανή να διδάξω σε δημοτικό, κυρίως γιατί δεν έχω απολύτως καμία κατάρτιση σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών, τα οποία ταλανίζουν ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών. Και πάλι, τονίζω ότι η πληροφορική και τα νέα ελληνικά είναι διαφορετικής υφής μαθήματα, οπότε, κατά την ταπεινή μου άποψη, οι δάσκαλοι δεν μπορούν να διδάξουν επαρκώς το ένα, ενώ είναι απολύτως ικανοί για το δεύτερο.

1798
Πίνακας αναπληρωτών/ωρομισθίων με προϋπόθεση επιτυχία σε ΑΣΕΠ (αυτή η προϋπόθεση να ισχύει σε οποιαδήποτε περίπτωση κλήσης ή διορισμού).
Συμφωνώ απολύτως, με την προϋπόθεση να διατηρούνται τα μόρια πάνω από τη βάση ως προϋπηρεσία στον ΑΣΕΠ. ;)

1799
Συμφωνώ κι εγώ με την προλαλήσασα. Οποιαδήποτε αλλαγή και να γινόταν στον τρόπο πρόσληψης της ΠΔΣ θα προκαλούσε αντιδράσεις σε κάποιους. Είναι λογικό κάποιοι να μένουν ευχαριστημένοι και κάποιοι όχι, γιατί δυστυχώς κάποιοι πάλι μένουν στην απέξω. Όσο δεν λύνεται το τεράστιο πρόβλημα ανεργίας των κλάδων της δευτεροβάθμιας, πάντα θα είναι κάποιοι δυσαρεστημένοι. Οι αγώνες για το μέλλον, τόσο το δικό μας όσο και της δημόσιας παιδείας δεν έχουν τελειώσει, ουτέ καν φως στο τούνελ δεν φαίνεται. Αλλά -και εδώ παραθέτω αυτολεξεί μια συνάδελφο- "θέλω να δω τα μούτρα μερικών μερικών που φέτος δεν θα δουν ώρα ΠΔΣ καθώς και μερικούς προϊσταμένους δευτεροβάθμιας που τόσο καιρό το έπαιζαν μεγαλοπαράγοντες, μοιράζοντας 2ωρα από δω κι από εκεί."

ΥΓ. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι με κανένα τρόπο υπέρ της συγκεκριμένης υπουργού. Μην παρεξηγηθούμε κιόλας!  ;D

1800
Ναι, ΚΑΠΟΙΑ παιδιά της Α' γυμνασίου έχουν τρομερά κενά. ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ παιδιά όμως στην Α' γυμνασίου έχουν πολύ υψηλό επίπεδο και γνωρίζουν ήδη σε βάθος την ύλη που διδάσκεται στην τάξη αυτή, τουλάχιστον στα Νέα Ελληνικά. (Στα φετινά μου τμήματα, όλως παραδόξως, γιατί είμαι και σε επαρχία, μέχρι τώρα είναι λίγα τα παιδιά τα οποία έχουν τόσο μεγάλα κενά, ώστε να αδυνατούν να παρακολουθήσουν). Από την άλλη, το ίδιο λένε και οι πανεπιστημιακοί για τη Δευτεροβάθμια. Μήπως να καλέσουμε πανεπιστημιακούς να διδάξουν τα μαθήματα στο λύκειο, αφού προφανώς οι πρωτοετείς πλέον φοιτητές δεν έχουν το επίπεδο που απαιτείται να έχουν; 3 χρόνια αρχαία στο γυμνάσιο και οι μισοί μαθητές φτάνουν Α' λυκείου χωρίς να γνωρίζουν το άρθρο... Μαθητές Α' λυκείου χωρίς προπαίδεια και πάει λέγοντας...

Σοβαρά τώρα, θεωρείτε ότι για ΟΛΑ τα στραβά της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ευθύνεται η ανεπάρκεια των δασκάλων, ενώ για τα προβλήματα της Δευτεροβάθμιας φταίει το "σύστημα"; Δεν υποστηρίζω ότι ΟΛΟΙ οι δάσκαλοι είναι ικανοί, αλλά δεν είναι δυνατόν να μας τυφλώνει τόσο πολύ η ανεργία των δικών μας κλάδων, έτσι ώστε να αποδίδουμε όλα τα στραβά του δημοτικού στους δασκάλους. Υπάρχουν πολλοί ικανότατοι δάσκαλοι που κάνουν ΚΑΛΑ τη δουλειά τους και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να είμαστε τόσο ισοπεδωτικοί.

1801
Παρακολουθώ το θέμα και ειλικρινά έχει αρχίζει να με κουράζει.

Αυτό που βλέπω, θέλοντας να κάνω μια σύνοψη όσων έχουν ειπωθεί είναι το εξής: Διάφορες ομάδες εκπαιδευτικών, όλων των βαθμίδων και κλάδων, προσπαθούν να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους, τα οποία προκύπτουν για τους μεν από τη διατήρηση του καθεστώτως ταχείας απορρόφησης (δασκάλους), για τους δε από τη δημιουργία περισσότερων θέσεων εργασίας (εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας κυρίως). Η ρητορική που χρησιμοποιούν και οι 2 ομάδες καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τα συμφέροντα αυτά. Κοινώς, δεν μας πολυαπασχολεί το χάλι της παιδείας, φτάνει να βολευτούμε. Δεν με ενοχλεί καθόλου αυτή η οπτική, πέρασα κι εγώ το καθεστώς της ωρομισθίας και έχω βιώσει στο πετσί μου τι θα πει ανεργία και ανασφάλεια. Με ενοχλεί όμως το γεγονός ότι οι απόψεις αυτές διανθίζονται και εν μέρει νομιμοποιούνται από μια ρητορική περί βελτίωσης της παιδείας. Με άλλα λόγια, πρώτα κοιτάζουμε τι μας συμφέρει ως κλάδος και μετά αναπτύσσουμε τα επιχειρήματα για να στηρίξουμε τα συμφέροντα αυτά, συμφέροντα στηριγμένα πάντα στην "βελτίωση της παιδείας". Δυστυχώς, βλέπω πολλούς συναδέλφους να μπερδεύουν αυτά τα 2 πράγματα. Ας είμαστε επιτέλους ειλικρινείς με τους εαυτούς μας.

1802
Δίκιο έχεις, ΤΕΜ. Δεν το διατύπωσα καλά. Εννοούσα χωρίς να υπολογίζονται τα μόρια από θέσεις που δεν καλύπτονται από τον πίνακα αναπληρωτών/ωρομισθιίων, όπως συμβαίνει με την ΠΔΣ μέχρι τώρα. Κοινώς, όσοι προσλαμβάνονται μέσω πίνακα, να μετράνε τα μόρια τους. Όσες θέσεις όμως είναι εκτός πίνακα, να μην μοριοδοτείται η προϋπηρεσία τους σε αυτό τον πίνακα. Όταν με το καλό οι προσλήψεις της ΠΔΣ (και της Σιβιτανίδειου και του ΟΑΕΔ και όλων των υπολοίπων) γίνουν μέσω πίνακα, να μετράνε τα μόρια τους κανονικά. Ελπίζω να το διατύπωσα καλύτερα τώρα.  :)

1803
Όταν λέμε ΑΣΕΠιτες, εννοούμε αυτούς που έγραψαν πάνω από τη βάση στον ΑΣΕΠ;

Η δική μου πρόταση πάντως είναι να υπάρχει ένας ενιαίος πίνακας, στον οποίο θα δίνεται μοριοδότηση από διάφορα πράγματα (μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία, επιτυχία στον ΑΣΕΠ, κ.α., μπορούμε να δούμε τι είναι καλύτερο να μοριοδοτείται στην περίπτωση αυτή) - κοινώς, όπως είναι τώρα περίπου, χωρίς ΠΔΣ, εκκλησιαστικά και διάφορα τέτοια, από τον οποίο να καλύπτονται όλες οι (μη μόνιμες) θέσεις, είτε πρόκειται για αναπληρωτές, ωρομίσθιους πρωινού ή ΠΔΣ. Ο κατακερματισμός μας σε μικροομαδούλες με διαφορετικά συμφέροντα μόνο σε κακό μπορεί να μας βγει, γιατί μετά δεν θα μπορούμε να διεκδικήσουμε τίποτα ενιαίο.

ΥΓ. Το ευκταίο  και αυτό που θα πρέπει να διεκδικησουμε ως σύνολο βέβαια είναι να αυξηθούν οι μόνιμες θέσεις και να υπάρχει η αναπλήρωση για εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως και θα έπρεπε. Μην με παρεξηγήσετε!  ;D
ΥΓ2. Άντε και προσλήφθηκαν στην ΠΔΣ ΑΣΕΠίτες. Θα συγκροτηθεί ένας πίνακας με τους ασεποβαθμούς. Μετά τον επόμενο ΑΣΕΠ, τι θα γίνει αυτός ο πίνακας; Θα προστίθενται οι βαθμοί; Θα μηδενίζονται οι βαθμοί του προηγούμενου ΑΣΕΠ; Μπάχαλο θα γίνει η δουλειά και από πρακτικής απόψεως...

1804
Δεν είμαι της ειδικότητας σας, αλλά τα ίδια ισχύουν για όλους τους κλάδους, όσον αφορά τις προσλήψεις. Για την πρόσληψη ωρομισθίων, ισχύουν ΜΟΝΟ τα μόρια. Για την τοποθέτηση ωστόσο μπορούν να ισχύουν και άλλα κριτήρια. Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι ο νόμος Χ χρειάζεται 10 ωρομίσθιους. Θα προσληφθούν οι 10 πρώτοι ωρομίσθιοι με τα περισσότερα μόρια στον πίνακα. Αφού προσληφθούν λοιπόν, πρέπει να αποφασιστεί ποιος θα πάει σε ποιο σχολείο. Εκεί, κάποιες δευτεροβάθμιες προκρίνουν τα κοινωνικά κριτήρια (και είναι λογικό κατά τη γνώμη μου). Όμως, δεν τρώει κανείς τη θέση κανενός εξαιτίας κοινωνικών κριτηρίων.

1805
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ' Φάση: ΠΕ02
« στις: Οκτώβριος 05, 2009, 10:46:23 πμ »
παιδιά είναι λίγο άσχετο αλλά έχει να κάνει με τις εκλογές. Θυμάμαι μια χρονιά, ήμουν σχολείο ακόμα, που ήταν να γίνουν εκλογές και ο Γιωργάκης ήταν τότε Υπουργός Παιδείας. Ήταν τέλος Αυγούστου και ανακοινώνονται οι Βάσεις και βγαίνει ο Γιωργάκης και κάνει μια ανακοίνωση και με κρατική παρέμβαση έριξε τις βάσιες, για αυτονόητους λόγους... Δε το θυμάμαι απόλυτα καθαρά αλλά κάτι τέτοιο είχε γίνει, θυμίζει σε κανέναν τίποτα;

αυτό ακριβώς έγινε ,, μια  γνωστή μου είχε περάσει ψυχολόγος και μετά νομική ..άκου τι έκανε ο άνθρωπος !! δεν θυμάμαι με ποια λογική το έκανε ..πάντως έγινε και αυτό!!
νομίζω ήταν προεκλογικά..πάνε τόσα χρόνια

1996, τη χρονιά που μπήκα εγώ πανεπιστήμιο. Βγαίνουν οι βάσεις και καμιά δεκαριά μέρες μετά, αυξάνει των αριθμό των εισακτέων ανά τμήμα και αυτό δημιουργεί νέες βάσεις. Ήταν η αρχή της αύξησης των εισακτέων στα πανεπιστήμια, από τότε κάθε χρονιά νέα τμήματα και περισσότερα άτομα στα ήδη υπάρχοντα. Εκείνη τη χρονιά, κάποια τυχερά παιδιά είχαν την επιλογή να διαλέξουν ανάμεσα σε 2 τμήματα και ξέρω αρκετούς που προτίμησαν να μείνουν στην πρώτη σχολή που πέρασαν και όχι στη νέα. Έγινε λίγες μέρες πριν τις πρόωρες εκλογές του Σεπτέμβρη του 1996, αν θυμάστε μόλις είχε πεθάνει ο Παπανδρέου ο 2ος και ο Σημίτης προκήρυξε πρόωρες μέσα στον Αύγουστο για 22 Σεπτέμβρη, αν θυμάμαι καλα. Προφανώς, ήταν προεκλογικό μέτρο του Παπανδρέου του 3ου, από σήμερα νέου πρωθυπουργού μας. Δεν νομίζω να γίνει κάτι παρόμοιο, αν ήταν θα είχε γίνει ήδη.

1806
Σχολική ζώνη / Απ: Καρτα δωρεάν εισόδου σε μουσεία
« στις: Οκτώβριος 04, 2009, 06:32:33 μμ »
Evi, καθόλου άσχετο δεν είναι. Νομίζω ότι θα ήταν μια καλή ιδέα να δημιουργηθεί μια τέτοια λίστα με τις εκπτώσεις που έχουμε οι εκπαιδευτικοί, όλων των βαθμίδων και ανεξαιρέτως καθεστώτος. Δεν είναι και τόσο μεγάλος ο μισθός μας, ειδικά των ωρομισθίων, ώστε να πούμε ότι δεν τις έχουμε ανάγκη. Με τη συχνότητα που αγοράζουμε οι φιλόλογοι βιβλία, εγώ σώθηκα με τη λίστα που έδωσε ο Dr Michael από την ΟΛΜΕ για τους εκδοτικούς οίκους. Επίσης, θεωρώ ότι όσοι δουλεύουμε μακριά από τα σπίτια μας, σαφώς θα ευνοηθούμε από τυχόν εκπτώσεις σε μεταφορικά μεσα. Απλώς, θέλει να συνεννοηθούμε μεταξύ μας, κυρίως για τα εκτός Αθήνας.

Dr Michael, υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό σε λίστα, όπως για παράδειγμα έγινε με την τράπεζα θεμάτων;

Σελίδες: 1 ... 127128129130131 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 600
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.