Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 1 ... 138139140141142 ... 166
1947
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες στο ΦΠΨ/ΦΚΣ
« στις: Απρίλιος 14, 2009, 01:19:15 μμ »
Επαγγελματικά δικαιώματα ψυχολόγου έχουν μόνο τα τμήματα Ψυχολογίας. Το τμήμα της Θεσσαλονίκης είναι Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, δεν υπάρχει η λέξη ψυχολογία ούτε στον τίτλο. Τα μεταπτυχιακά ΔΕΝ δίνουν επαγγελματικά δικαιώματα ούτως ή άλλως. Οπότε, τα ΦΠ ή ΦΠΨ ή ΦΚΣ δίνουν επαγγελματικά δικαιώματα φιλολόγου ή όπως διάβασα κάπου οι απόφοιτοι τους "μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα:
* Σε ιδρύματα προστασίας ψυχικής υγείας και κέντρα συμβουλευτικής.
* Ως σύμβουλοι σε ερευνητικά κέντρα ή κέντρα συμβουλευτικής"

Για περισσότερα: http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=35476

1948
Η γραφή της γλώσσας, όπως εξάλλου και η ίδια η γλώσσα, δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετήσουν πρώτα και κύρια λειτουργικές ανάγκες. Τα πνέυματα τα εισήγαγαν οι αλεξανδρινοί φιλόλογοι, για να μπορέσουν οι μη Έλληνες να μάθουν να προφέρουν σωστά τις ελληνικές λέξεις. Με αυτή τη λογική, ο τόνος είναι αναγκαίος στα νέα ελληνικά για να υποδείξει την τονιζόμενη συλλαβή. Τα πνεύματα, με την προφορά της νέας ελληνικής, σε τι ακριβώς χρησιμεύουν;

Έχουμε πολλά προβλήματα με τα νέα ελληνικά, τα οποία, έχω την αίσθηση, οφείλονται στην εμμονή μας με την αρχαία. Συστηματική γραμματική, πέραν από αυτή του Τριανταφυλλίδη, δεν έχουμε. Για συντακτικό, ας μην το συζητήσουμε. (Αν και κάτι πήρε το αυτί μου ότι είναι στη διαδικασία συγγραφής σχολικά βιβλία και γραμματικής και συντακτικού.) Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορώ να εξηγήσω στα παιδιά τι είναι το "θα πήγαινα" γραμματικά. Αλήθεια, ξέρει κανείς τι είναι; Νομίζω είναι καιρός να ασχοληθούμε σοβαρά με την καθημερινή μας γλώσσα, γιατί τα 'χουμε καταμπερδέψει τα καημένα τα παιδιά.

1949
Μπορεί να φταίνε κατά κύριο λόγο οι καθηγητές; ??? Ο κάθε καθηγητής βλέπει για λίγες ώρες την εβδομάδα τα παιδιά. Πού είναι οι γονείς; Δεν ξέρω αν κάνω καλά (μακάρι να μη μου γυρίσει μπούμεραγκ στο μέλλον με τα δικά μου παιδιά) αλλά πιστεύω πως κατά βάση οι γονείς διαπαιδαγωγούν το παιδί. Όχι ένας ξένος που το βλέπει λίγο και μπορεί φέτος να είναι και του χρόνου να μην είναι. Ότι και να πει ο καθηγητής, αν το παιδί δεν έχει την κατάλληλη ψυχολογική στήριξη από το σπίτι του, τίποτα δε γίνεται. Γνώμη μου πάντα...

Σαφώς και δεν μπορούμε να μην αποδώσουμε ευθύνες στην οικογένεια. Το θέμα είναι ότι, εφόσον πρόκειται για θέμα που προέκυψε μέσα στο σχολείο, εμείς ως εκπαιδευτικοί δεν φέρουμε ευθύνες; Οι κλίκες που δημιουργούνται, οι περιθωριοποιημένοι μαθητές είναι κάτι που δεν μας αφορά ως εκπαιδευτικούς; Μας αφορά μόνο η επίδοση του μαθητή και η συμπεριφορά του προς εμάς τους καθηγητές ή και η συμπεριφορά που έχει απέναντι στους συμμαθητές τους; Μπορούμε να επέμβουμε; Οφείλουμε να επέμβουμε; Με ποιους τρόπους; Πώς αντιμετωπίζουμε τα παιδιά που βλέπουμε να κάθονται μόνα τους το διάλειμμα; Προβληματίζομαι πολύ έντονα. Μπορεί το σχολείο να "διορθώσει" ή έστω να αμβλύνει ότι πρόβλημα έχει δημιουργηθεί πριν και έξω από αυτό; 

1950
Και τώρα, συνάδελφοι, τι κάνουμε;

Όσοι έχουμε μπει σε τάξη, βιώνουμε καθημερινά τις "κλίκες" των μαθητών, τα ειρωνικά σχόλια των παιδιών ενάντια στους συμμαθητές τους, την περιθωριοποίηση των μαθητών που είναι "διαφορετικοί" με όποια κριτήρια έχουν οι μαθητές. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, πώς μπορούμε να προλάβουμε τέτοιες καταστάσεις;  Ποια η γνώμη σας;

1951
Αναπληρωτές / Απ: ΠΔΣ από πίνακα???
« στις: Απρίλιος 09, 2009, 11:22:22 μμ »
Αν πάρουν απο Πίνακα,τι δουλειά έχουν οι μόνιμοι;Μακάρι να γίνει έτσι,αν και το βλέπω λίγο δύσκολο.

Θα γίνει αυτό που γίνεται και στα γυμνάσια, που η ενισχυτική μοιράζεται σε ωρομίσθιους από τον πίνακα και σε μόνιμους. Νομίζω ότι υπάρχει και μια ποσόστωση, ξέρει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει;

1952
Δημοτικό / Απ: παιχνιδια στην ταξη
« στις: Απρίλιος 09, 2009, 11:11:28 μμ »
Ξερετε παιχνιδια ομαδικά για την τάξη (σε Λϋκειο) :D και που θα μπορούσα να βρω?
μήπως να κάνατε λίγο μάθημα, καμμιά επανάληψη βρε αδελφε!

Αν μιλάμε για γενική παιδεία γ' λυκείου, μάθημα από εδώ και πέρα απλά είναι αδύνατο να γίνει. Τα παιδιά πλέον έρχονται σχολείο για να ξεκουραστούν απο το διάβασμα... Σήμερα οι δικοί μου ήρθαν μόνο για τη ... γυμναστική, στην οποία παρέμειναν με απουσία για να μπορέσουν να δικαιολογήσουν τις υπόλοιπες. Lara μου, εγώ βλέπω ότι τα παιδιά χρειάζονται να ξεδώσουν, οπότε τους βγάζω στην αυλή και παίζουμε μπάλα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ανάγκη το έχουν.  :-\

1953
Από τη νέα σχολική χρονιά θα διδάξω αυτό το μάθημα. Απλά τώρα στις γιορτές είπα να οργανωθώ λίγο για να ξέρω τι να κάνω. Δηλαδή όταν τελειώσω το εγχειρἰδιο (έχω ενημερωθεί από τους φιλόλογους της α ότι έχουν φτάσει μέχρι την ενότητα 14) μπορώ να τους διδάξω από το βιβλίο που έχω για την γ?(θεωρία και ακήσεις συντακτικου γ λυκείου εκδ. Ζήτἥ)Πιστεύω πως δε χρειάζεται να κάνουμε επανάληψη α, β , γ κλίση, επίθετα, παραθετικά, υποκείμενα, αντικείμενα κλπ καθώς τα έχουν διδαχτεί στη α λυκείου. Αν μπορείτε να μου προτείνετε κανένα καλό βοήθημα.

Όπως είπε πολύ σωστά η bikini, το τι έχουν διδαχθεί σε σχέση με το τι ξέρουν είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Από τη δική μου εμπειρία φέτος, στην α'λυκείου προλαβαίνουμε να κάνουμε επανάληψη τα χοντρά χοντρά και αυτό ΑΝ είμαστε τυχεροι. Δεν συζητάμε πόσα από τα παιδιά μαθαίνουν την ύλη της α 'λυκείου (εις -μι, υποθετικούς/πλάγιους λόγους, κ.α), ζήτημα να είναι 2 ή 3 σε κάθε τμήμα. Από την αρχή επανάληψη, σαν να μην ξέρουν τα παιδιά τίποτα απολύτως.  :-\

1954
Αναπληρωτές / Απ: ΠΔΣ από πίνακα???
« στις: Απρίλιος 07, 2009, 06:57:51 μμ »
Tyler, έτσι όπως το θέτεις το θέμα, είναι σαν να παραδέχεσαι ότι δεν μπορείς να μπεις σε τάξη και να διδάξεις. Άρα καλά κάνει αυτό το υπουργείο και σε περνάει από διαγωνισμούς και χίλια μύρια κύματα μέχρι να σε διορίσει. Για μένα, είναι επικίνδυνος ο τρόπος που σκέφτεσαι. Δηλαδή, άμα μας διόριζαν αμέσως, όπως τους δασκάλους, θα έλεγες "Ευχαριστώ, όχι, δεν είμαι ικανός να μπω σε τάξη, βάλτε με πρώτα να κάνω ΠΔΣ, μέχρι να αποκτήσω εμπειρία, γιατί αυτά που έμαθα 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν είναι αρκετά"; Ας μην απεμπολούμε κεκτημένα επαγγελματικά δικαιώματα για τα μικροσυμφέροντα κάθε ομάδας.

1955
Αναπληρωτές / Απ: ΠΔΣ από πίνακα???
« στις: Απρίλιος 07, 2009, 06:20:19 μμ »
Νομίζω πως η ΠΔΣ θα πρέπει να ενσωματωθεί στην ωρομισθία, ακριβώς όπως είναι και η ενισχυτική του γυμνασίου. Αφού δεν υπάρχει η χρηματοδότηση της ΕΕ, η οποία την καθιστούσε διαφορετικό πρόγραμμα, μπορεί να ενταχθεί κανονικά στις ώρες που δίνονται σε ωρομίσθιους και να λειτουργεί όπως και η ενισχυτική στο γυμνάσιο. Από εκεί και πέρα, η λειτουργία των πινάκων μπορεί να παραμείνει ως έχει και να παίρνουν προϋπηρεσία αυτοί που γράφουν πάνω από τη βάση στον ΑΣΕΠ. Αυτό φυσικά ως κάτι προσωρινό, μέχρι να βρεθεί οριστική λύση στο πρόβλημα με μαζικούς διορισμούς μονίμων. Αλλιώς, tyler, και δεν το λέω για να σε απογοητεύσω, θα παίρνεις ένα μόριο προϋπηρεσία τη χρονιά (ίσως και λιγότερο) και θα γίνεις ωρομίσθιος σε μερικά χρονάκια, ίσως και δεκαετία ανάλογα με τον κλάδο. ΑΣΕΠ, η καλύτερη λύση προς το παρον.

1956
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Απρίλιος 06, 2009, 05:01:30 μμ »
Οι ωρομίσθιοι είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στη διάθεση του σχολείου τις ημέρες των εκδρομών, σχολικών εορτών, κλπ, κλπ, για όσες ώρες προβλέπει το ωράριο τους και όχι παραπανω. Αν έχεις 4 ώρες πρόγραμμα και η εκδρομή είναι 4ωρη, τότε πας αν σου ζητηθεί. Αν έχεις 1 ώρα, μπορείς να πας για 1 ώρα ή μπορεί να σου ζητηθεί να κάνεις γραμματειακή υποστήριξη. Η πρακτική πάντως λέει ότι συνήθως δεν πάνε οι ωρομίσθιοι στις εκδρομές καθόλου και οι ώρες τους γράφονται. Τυπικά όμως ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω.

1957
Filius, δεν θέλω να γίνω εριστική, νομίζω όμως ότι ως φιλόλογοι οφείλουμε να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί στα γραπτά μας (και στα προφορικά μας προφανώς!). Πραγματικά, θεωρώ ότι είναι απολύτως φυσιολογικό για όλους τους ανθρώπους να κάνουν λάθη όταν είναι απρόσεκτοι. Για το δικό μας κλάδο όμως, τέτοιου είδους απροσεξίες υπονομεύουν το κύρος μας, το οποίο είναι και το βασικό θέμα συζήτησης εδώ. Δεν λέω ότι είμαστε αλάνθαστοι, προφανώς και υπάρχουν λέξεις για τις οποίες θα έχουμε αμφιβολίες για την ορθογραφία τους, δεν είμαστε και κινητά λεξικά. Καταληκτικά λάθη όμως είναι αδιανόητο να κάνουμε. Επαγγελματική συμβουλή: Ξαναδιαβάζουμε τα κείμενα που γράφουμε, για να αποφύγουμε λάθη απροσεξίας και για να προφυλάξουμε το κύρος του φιλολόγου- εκπαιδευτικού.  ;)

1958
Πέρσι, το υπουργείο είχε δώσει μια ημερομηνία (20/6), κατά την οποία θα έπρεπε να απολυθούν όλοι οι ωρομίσθιοι. Στο δικό μου σχολείο, βγάλαμε αποτελέσματα 3 μέρες μετα. Δεν σε δεσμεύει ο σύλλογος, δεν σε δεσμεύει καν η διόρθωση των γραπτών σου (μου έτυχε να πάρει και μια ωρομίσθια αναρρωτική, οπότε τα γραπτά της τα διόρθωσε άλλη συνάδελφος). Δεν είμαι σίγουρη όμως αν μπορείς να ζητήσεις να γίνει νωρίτερα η απόλυση σου ή αν θα χρειαστεί να παραιτηθείς...

1959
Βρίσκω καταπληκτική την ταχύτητα με την οποία η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα ξεφεύγει σε προσωπικά ζητήματα...  :-\

1960
Theologius, 2 κεφάλαια σε ένα μάθημα που υπάρχει 10 χρόνια στο σχολείο οριακά μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς διδασκαλία. Αν διδάσκονταν όλες οι θρησκείες ισομερώς, τότε να το ξανασυζητήσουμε. Αλλά στην υποχρεωτική εκπαίδευση που είναι 9ετής και δεν περιλαμβάνει το λύκειο, διδάσκονται μόνο θέματα που αφορούν την ορθόδοξη χριστιανική θρησκεία. Μονομέρεια.

Σελίδες: 1 ... 138139140141142 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 378
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.