Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 1 ... 154155156157158 ... 166
2171
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Κλειστά τα σχολεία αύριο!
« στις: Φεβρουάριος 17, 2008, 04:45:06 μμ »
Σε νομαρχίες Ρεθύμνου και Ηρακλείου επίσης κλειστά, με βάση τα τοπικά κανάλια!

Υπόψιν, οι ώρες των ωρομισθίων γράφονται, αλλά χάνονται της ΠΔΣ. Εβίβα μας! Αντε, καλό χιονοπόλεμο! Εμείς στην Κρήτη δεν βλέπουμε και χιόνι εύκολα!  ;D

2172
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων
« στις: Φεβρουάριος 17, 2008, 01:04:32 μμ »
Δεν υπάρχει κοινός τρόπος πληρωμής των ωρομισθίων. Κάθε Δευτεροβάθμια κανονίζει μόνη της το πώς και το πότε. Κάποιες είναι μέσω τράπεζας (διαφορετικής φυσικά ανά δευτεροβάθμια) και κάποιες τα δίνουν στο χέρι. Το "χέρι" επίσης είναι μεγάλη συζήτηση. Κάποιοι στέλνουν τους ωρομίσθιους να τα πάρουν από τη μισθοδοσία, κάποιοι τα στέλνουν στο σχολείο.

Αν πληρώνεσαι μέσω τράπεζας, θα σου έχουν ζητήσει αριθμό λογαριασμού όταν έκανες τη σύμβαση. Εμένα δεν μου έδιναν τη σύμβαση, αν δεν τους έδινα αριθμό λογαριασμού συγκεκριμένης τράπεζας πρώτα. Ο λογαριασμός αναγράφεται στη Δήλωση Εγγραφής Ωρομισθίου.

2173
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Φεβρουάριος 16, 2008, 11:04:46 μμ »
Καλά, ε, η Κρήτη έχει την τιμητική της!  ;D

2174
Δύσκολο πράγμα τα κοινωνικά κριτήρια στις προσλήψεις πάντα. Δεν ξέρω πώς μπορούμε να το χειριστούμε.

Πάντως, αν οι προσλήψεις ωρομισθίων/αναπληρωτών όλων των ιδρυμάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στο δημόσιο γίνουν ΜΟΝΟ μέσα από τον πίνακα Αναπληρωτών/Ωρομισθίων, μπορεί και να μας βγει σε καλό. Πρώτον, θα εξαφανιστούν τα μέσα και οι αδιαφανείς διαδικασίες (συνέντευξη, κ.α.) για τα οποία όλοι διαμαρτυρόμαστε. Και δεύτερον, ίσως εξισορροπήσει τα μειονεκτήματα της ένταξης στον πίνακα ΟΑΕΔιτών και άλλων κατηγοριών που έρχονται ήδη φυτευτοί με προϋπηρεσία από αλλού. Και φυσικά πρέπει να μπει και η ΠΔΣ στον πίνακα αυτό. Μπορεί να λέω και βλακείες, έτσι; Μια υπόθεση κάνω!

Αν μη τι άλλο, μπορεί και να έχει πλάκα. Δεν θα ξέρεις που θα σε καλέσουν! Θα κάνω χαρτιά μου για αναπληρώτρια/ωρομίσθια και μπορεί να βρεθώ σε Ναυτικό Σχολείο. Η Elranna στο ναυτικό!  ;D

2175
Αχ, αυτή η συζήτηση θα καταλήξει σε σφαγή, το προαισθάνομαι (Λέτε να έχω κληρονομικό χάρισμα και να παρατήσω την εκπαίδευση, να αναζητήσω την τύχη μου αλλού;)

Σύμφωνα με γνωμοδότηση του ΣτΕ (παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος, δεν είναι τα νομικά το δυνατό μου σημείο), επίσης, είναι αντισυνταγματικός ο τρόπος διορισμών μέσω του Ενιαίου Πίνακα Διορισμών και όλοι οι διορισμοί εκπαιδευτικών θα πρέπει να γίνονται μέσω του διαγωνισμού και ΜΟΝΟ. Οπότε, οι ΟΑΕΔίτες πρέπει να αποφασίσουν αν είναι υπέρ της εφαρμογής των γνωμοδοτήσεων ή όχι. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί η μια γνωμοδότηση και όχι η άλλη, σωστά; Δύο μέτρα και δύο σταθμά; Αν καταργηθούν οι πίνακες, οι ΟΑΕΔίτες θα πρέπει να δώσουν εξετάσεις, όπως και οι υπόλοιπο κοινοί θνητοί.

Chemist, νομίζω ότι κανείς δεν είπε ότι δεν πρέπει να ληφθούν μέτρα για τους συναδέλφους ΟΑΕΔίτες, για την ακρίβεια μάλλον το αντίθετο λέμε. Απλώς, δεν καταλαβαίνουμε γιατί πρέπει να ληφθούν εις βάρος άλλων συναδέλφων. Μια πρόταση θα ήταν η εξής: Να προσλαμβάνονται οι ωρομίσθιοι του ΟΑΕΔ και των ΤΕΙ/ΤΕΕ/Ναυτικών Σχολών (βάλτε μέσα και Εκκλησιαστικά, Σιβιτανίδειο, κ.α.) και όπου αλλού θέλετε ΜΟΝΟ μέσω του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών/Ωρομισθίων, και μετά ας μετρήσει η αντίστοιχη προϋπηρεσία στον αντίστοιχο πίνακα Διορισμών. Έτσι, να το δεχτώ. Ας ανοίξουν οι θέσεις και μετά ας ανοίξουν και οι πίνακες.

2176
Αναπληρωτές / Απ: Συνάδελφοι,τις γνώμες σας...
« στις: Φεβρουάριος 16, 2008, 06:33:42 μμ »
Συμφωνώ απολύτως με τη marion.

Πέραν του ηθικού του ζητήματος, σκέψου επίσης ότι τα ιδιαίτερα λειτουργούν μέσω δικτύων, από στόμα σε στόμα. Οπότε, και από πρακτικής απόψεως, δεν συμφέρει να ακουστεί ότι δεν είσαι αξιόπιστη ως καθηγήτρια.

Ξέρω ότι ευελπιστούμε όλοι ότι μια μέρα δεν θα χρειάζεται πλέον να κάνουμε ιδιαίτερα. Μακάρι να συμβεί. Αλλά μέχρι τότε, αφού πρέπει να ζήσουμε (μα τί κακό συνήθειο κι αυτό, να θέλουμε κάθε μέρα φαγητό!), ας το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα και για μάς και για τους άλλους.

2177
Δεν είναι τόσο απλό, chemist.

Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι, οι οποίοι προγραμμάτισαν την ζωή τους με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα. Ενιαίος πίνακας διορισμών, με συγκεκριμένα είδη προϋπηρεσίας μέσα και πάνω-κάτω υπολογίσιμο x χρόνο διορισμού. Και όταν λέμε προγραμμάτισαν τη ζωή τους, εννοούμε ότι παράτησαν οικογένειες και σπίτια, για να κάνουν 8 ώρες ωρομισθία στην Ικαρία και με δουλειές του ποδαριού να καλύπτουν τα έξοδα τους.

Θα είμαι η τελευταία που θα κατηγορήσει οποιονδήποτε συνάδελφο για οτιδήποτε. Τα παιδιά που δουλεύουν στον ΟΑΕΔ είναι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, όπως και εγώ. Αυτό που νομίζω ότι εξοργίζει τους περισσότερους (και εμένα συμπεριλαμβανομένης) είναι το γεγονός ότι τόσοι κόποι θα πάνε χαμένοι με την ένταξη των ΟΑΕΔιτών. Αν ισχύσει αυτό, κανείς από εμάς του χρόνου δεν θα έχει συμφέρον να πάει ωρομίσθιος, για να μάζεψει 3 μόρια το πολύ. Θα καθήσουμε όλοι στο σπιτάκι μας και θα διαβάζουμε για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ήρεμα κι ωραία. Από τη στιγμή όμως που το Υπουργείο μας έριξε το δόλωμα με τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών, και εκμεταλλεύτηκε ωραία και καλά τόσα χρόνια χιλιάδες ωρομισθίους, με ελάχιστο κόστος εργασίας, δεν μπορεί ξαφνικά να μας πετάει στο κάτω μέρος του πίνακα, εξαιτίας των ΟΑΕΔιτών. Ας προσλάβει περισσότερους μόνιμους, τόσα κενά υπάρχουν, να μας καλύψει όλους!

Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ρίχνω οποιαδήποτε ευθύνη στα παιδιά, είναι λάθος χειρισμός του Υπουργείου.

2178
Καλό θα ήταν να είμαστε λίγο ψύχραιμοι σε τέτοιες περιπτώσεις.

1. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι ΟΑΕΔιτες είναι συνάδελφοι μας. Και αυτοί είναι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, έτσι; Ας μην στραφούμε εναντίον των παιδιών, αλλά εναντίον του συστήματος που βρήκε άλλον ένα τρόπο να σφαχτούμε μεταξύ μας, έτσι ώστε να μην μπορούμε να διεκδικήσουμε ενωμένοι τα δικαιώματα μας.

2. Υπάρχουν μέχρι τώρα δύο αντιφατικές φήμες για τους πίνακες. Η μια λέει ότι θα καταργηθεί ο ενιαίος πίνακας διορισμών και η άλλη λέει ότι θα μπουν στους πίνακες οι ΟΑΕΔιτες. Προφανώς, και τα δύο δεν γίνονται. Εγώ ψυλλιάζομαι ότι είναι ένα επικοινωνιακό τρικ για να μας κάνουν να σφαχτούμε μεταξύ μας, με τελικό αποτέλεσμα να πούμε ότι, εφόσον θα γίνει χαμός στους πίνακες, ας καταργηθούν να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Ε, και να μαζέψουν και μερικά ψηφαλάκια, ως συνηθως. Φυσικά, δεν αποκλείεται να είναι απλώς μια ασυνεννοησία μεταξύ της κυβέρνησης (δεν θα είναι και η πρώτη φορά που συμβαίνει...)

Πάντως, ας μείνουμε ψύχραιμοι και ας μην οργιζόμαστε μέχρι να έχουμε κάτι χειροπιαστό.

2179
Έξυπνο.

Αν κάνουν μπάχαλο τις λίστες, θα καταπιούμε πιο εύκολα την κατάργηση τους.


2180
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 10:10:49 μμ »
...το κράτος είμαστε όλοι εμείς. Αν δεν μπορούμε εμείς οι ίδιοι να αλλάξουμε την κατάσταση, ποιος θα την αλλάξει;

Bull's eye!
Ας αρχίσουμε λοιπόν να αξιολογούμε πρώτα και κύρια το ίδιο το κράτος ως προς την εκπαίδευση.
Από πού θέλετε να αρχίσουμε; Από το ΥΠΕΠΘ, που δεν ξέρει τι του γίνεται; Ένα Υπουργείο που άγεται και φέρεται από την κοινή γνώμη και εγκρίνει σχολικά βιβλία με βάση την άποψη της γιαγιάς μου, παραμερίζοντας τους εκπαιδευτικούς και παιδαγωγούς; Από την ΚΕΓΕ, η οποία διορίζεται απευθείας από το Υπουργείο, χωρίς καμία συνεννόηση με το ΠΙ, με αποτέλεσμα να μην έχουν καμία σχέση τα θέματα των πανελληνίων με τις οδηγίες του ΠΙ; Από τους υπεύθυνους δευτεροβάθμιας, οι οποίοι ως προϊόντα μέσων, φροντίζουν να ανταποδώσουν τις χάρες, με εμφανή τα συμπτώματα στην ΠΔΣ; Από τους σχολικούς συμβούλους που είναι εκτός τόπου και χρόνου, όταν δεν είναι εντελώς αδιάφοροι; Να πάμε στα καθαρά οικονομικά; Η υποχρηματοδότηση των σχολείων, που έχει ως αποτέλεσμα τρομερές ελλείψεις σε υποδομές και προσωπικό; Και ας αφήσουμε απέξω το ζήτημα των μισθών και της εργασιακής εκμετάλλευσης αναπληρωτών/ωρομισθίων. Είδες ποτέ να αξιολογηθεί κανένας από όλους αυτούς τους ... "υπευθύνους"; Είδες κανένα από αυτούς να ζητάει αξιολόγηση του εαυτού του;

Ας αξιολογήσουμε πρώτα όλα αυτά και μετά ας φτάσουμε και στους εκπαιδευτικούς! Είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης σε αυτή τη διαδικασία, δεν θα πέσει πρώτα σε μας όλη η ευθύνη!

ΥΓ. Δεν υπονοώ ότι όλοι όσοι βρίσκονται σε αυτό το σύστημα είναι διεφθαρμένοι ή ότιδήποτε. Σαφώς υπάρχουν και άνθρωποι, οι οποίοι κάνουν καλά τη δουλειά τους, όπως μπορούν με τα μέσα που διαθέτουν και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Επειδή όμως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, καλό θα ήταν να αρχίσουμε απο εκεί.

2181
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Γυμνάσιο ή Λύκειο;
« στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:52:23 μμ »
Λύκειο ασυζητητί για μένα.

Ωριμότερα παιδιά και μεγαλύτερες δυνατότητες συζήτησης. Το γνωστικό για μένα δεν έχει τόση μεγάλη σημασία, έκανα και γυμνάσιο ενισχυτική, η διαφορά στο χρόνο προετοιμασίας είναι ελάχιστη. Έχει τα προβλήματα του, κυρίως λόγω του βάρους που δίνεται στις πανελλήνιες, αλλά και πάλι, έχει περισσότερο ενδιαφέρον. Για μένα.  ;D

2182
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Συμμετοχή στην απεργία 13/2/2008
« στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:39:09 μμ »
Αν είναι να με τροφοδοτήσουν οι δικοί μου τουλάχιστον ας είναι για ιερό σκοπό και όχι για να τα τσούξω το σαββατοκύριακο.

Προσκυνώ. Απλά υπέροχο.

2183
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 09:30:02 μμ »
k_k, όταν το παιδί μέσα Φεβρουαρίου έχει ήδη τόσες απουσίες, ώστε να κινδυνεύει να μείνει από μια ωριαία, προφανώς η ευθύνη δεν είναι δική σου. Έπειτα, δεν ξέρεις αν το παιδί σου λέει την αλήθεια (και τώρα τελευταία βίωσα μια πολύ άσχημη κατάσταση με ψέματα μαθητών, τα οποία δεν δίστασαν να εκθέσουν ένα συνάδελφο, για να σώσουν τον εαυτούλη τους.). Μπορεί απλά να στο είπε για να το λυπηθείς και να του τη χαρίσεις.

Τσέκαρε το, πριν πράξεις και πράξε ανάλογα. Κοίταξε επίσης αν οι αδικαιολόγητες του είναι ωριαίες αποβολές ή απλώς κοπάνες. Αν είναι πολλές οι ωριαίες, ίσως θα πρέπει να συζητήσετε μεταξύ σας για την περίπτωση του.

2184
Σχολική ζώνη / Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Φεβρουάριος 14, 2008, 07:01:52 μμ »
Άκουσα μια κουβέντα σήμερα από μια μεγαλύτερη συνάδελφο που μου φάνηκε σοφή. Αναφερόμενη σε ένα τμήμα με τεράστια προβλήματα συμπεριφοράς, είπε το εξής: Τα παιδιά δεν είναι οι θύτες, αλλά τα θύματα. Μόλις άρχισε να αντιμετωπίζει το κάθε παιδί ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του με βάση το περιβάλλον από το οποίο προέρχεται, άρχισαν σιγά σιγά τα πράγματα να στρώνουν.

Ειδικές συμβουλές δεν έχω να δώσω, γιατί κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Και αυτά που είπε ο enastron με καλύπτουν πλήρως. Α, αυτό που κάνω εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να τους δίνω 2 λεπτά (με το χρονόμετρο) στην αρχή του μαθήματος για να πουν ότι εξυπνάδα θέλουν (Τσυρία, τσυρία, ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν gay?- Έχω ακούσει διάφορες...) και μετά ηρεμούν. Έχει πιάσει στα 3 από τα 4 τμήματα.

Καλό κουράγιο!

Σελίδες: 1 ... 154155156157158 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 424

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.