Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 1 ... 161162163164165166
2269
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων
« στις: Δεκέμβριος 19, 2007, 03:12:43 μμ »
Νομίζω ότι κάθε δευτεροβάθμια πληρώνει με διαφορετικό τρόπο τους ωρομίσθιους. Οι τράπεζες ποικίλουν, και νομίζω ότι υπάρχουν και κάποιες που δίνουν τα χρήματα στο χέρι.

2270
Αναπληρωτές / Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Δεκέμβριος 19, 2007, 03:09:57 μμ »
Παιδιά αυτό το ζήτημα με τρίτεκνους και πολύτεκνους είναι πράγματι εξοργιστικό. Δηλαδή, από πότε το "εποικοδομητικό" sex ήταν κριτήριο του καλού και άξιου για διορισμό εκπαιδευτικού;

Κατά πόσο "μας παίρνει" να διαμαρτυρηθούμε σαν σύλλογος; Θέλω να πω, υπάρχει περίπτωση να κερδίσουμε κάτι;

Δεν νομίζω ότι οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την ύπαρξη κοινωνικών κριτηρίων στον διορισμό εκπαιδευτικών. Αν μη τι άλλο, οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την έλλειψη κοινωνικών παροχών γενικότερα. Αν κάνουμε κάτι συλλογικά, θα ήταν καλύτερο να στρέφεται προς την κατεύθυνση περισσότερων διορισμών μονίμων, και όχι προς μια κατεύθυνση του "ποιος θα πάει αναπληρωτής". Εξάλλου, μπορεί εγώ να μην είμαι τρίτεκνη, αλλά έχω αρκετούς φίλους με τους οποίους είμαστε μαζί στην προσπάθεια αυτή. Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να ανοίξουμε άλλο ένα μέτωπο ανάμεσα στους πολύτεκνους/τρίτεκνους αδιόριστους και τους υπόλοιπους αδιόριστους. Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!

Περισσότεροι διορισμοί μονίμων καθηγητών. Οτιδήποτε άλλο είναι πρόσκαιρο μέτρο που δεν λύνει το πρόβλημα ούτε των αδιορίστων εκπαιδευτικών συνολικά, ούτε το πρόβλημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος!

2271
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 19, 2007, 12:34:36 μμ »
Νομίζω ότι ξέρουμε όλοι ότι για να πάει ένα φροντιστήριο καλά, χρειάζεται να "βγάλει" όνομα. Αυτό, για να γίνει, ειδικά σε μικρές πόλεις, χρειάζεται ΓΝΩΣΤΟΥΣ, ανεξάρτητα από την ποιότητα διδασκαλίας.

Κάνοντας έκθεση σε ΠΔΣ, αυτό που είδα, ειδικά για α' και β' λυκείου, είναι ότι τα φροντιστήρια εξαντλούνται στο μοίρασμα φωτοτυπιών με έτοιμα θέματα, κάτι σαν συνταγολόγιο, τα οποία τα παιδιά μαθαίνουν ΑΠΕΞΩ (!!!!!), χωρίς να διδάσκουν βασικότατα πράγματα, όπως πχ. πώς γράφεται μια παράγραφος. Και βάζεις τα παιδιά να γράψουν μια παράγραφο για ένα θέμα απλούστατο, όπως ο ελεύθερος χρόνος, με μια διατύπωση διαφορετική από αυτή του φροντιστηρίου, και η απάντηση είναι "Δεν το έχουμε διδαχθεί".

Συμπεράσματα:
1) Η ελεύθερη αγορά δεν λειτουργεί πάντα με κριτήρια ποιότητας.
2) Στην εκπαίδευση, ποιότητα ΔΕΝ σημαίνει "μαθαίνω το βιβλίο απέξω" και γράφω 19 στις πανελλήνιες. Αν θέλουμε μαθητές με κριτική σκέψη και θέληση για γνώση, δεν μπορούμε να θέτουμε τέτοια κριτήρια.
3) Για να λειτουργήσει αυτή η έρμη η ΠΔΣ, πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας καλά. Και πρέπει να βγούμε έξω, στην ευρύτερη οικογένεια μας, στους φίλους και στις παρέες μας, και να πούμε ότι υπάρχει η ΠΔΣ, και ότι αξίζει να υπάρχει. Για να αξίζει να υπάρχει, πρέπει να την κάνουμε εμείς να αξίζει να υπάρχει. Ναι, δεν είναι εύκολο, και υπάρχουν πολλά εμπόδια που μας βάζει η ίδια η λειτουργία της ΠΔΣ. Αλλά, ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, με αυτά που έχουμε, και μετά ας αρχίζουμε να γκρινιάζουμε για τα υπόλοιπα...

2272
Elytron, υποκλίνομαι. Τα είπες όλα...

2273
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 18, 2007, 08:11:22 μμ »
Αν δεν έχω εγώ εμπιστοσύνη στην ΠΔΣ, τότε πώς έχω το δικαίωμα να απαιτώ να με προσλάβουν στην ΠΔΣ;

Για να λέμε τα πράγματα ξεκάθαρα, αν θέλουμε η ΠΔΣ να δουλέψει, πρέπει εμείς οι ίδιοι να την κάνουμε να δουλέψει. Αυτό σημαίνει και τα παιδιά μας, τα ξαδέρφια μας, τα ανήψια μας. Αν μη τι άλλο, είναι τουλάχιστον υποκριτικό να διαμαρτυρόμαστε που δεν στέλνουν οι άλλοι τα παιδιά τους στην ΠΔΣ για να μαζέψουμε εμείς τα μοριάκια μας, ενώ τα δικά μας τα στέλνουμε έξω.

2274
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΑΣΕΠ
« στις: Δεκέμβριος 18, 2007, 05:00:09 μμ »
Ξέρουμε για πόσο καιρό μπορούμε να κρατήσουμε τα μόρια πάνω από τη βάση του ΑΣΕΠ;
Μετά τον επόμενο ΑΣΕΠ, διαιρούνται δια δύο. Μετά τον μεθεπόμενο, τι;

2275
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 18, 2007, 04:10:36 μμ »
Παράθεση
και κανονικα να ξεκινουσε παλι δεν εχει προοπτικη...ο ελληνας σε τετοια θεματα(παιδεια,υγεια) εμπιστευεται τον ιδιωτη...και κατα την γνωμη μου καλα κανει...

Καθόλου καλά δεν κάνει. Εκτός και αν υπονοείς - ή μάλλον εννοείς ανοιχτά- ότι όσοι κάνουμε ΠΔΣ ή ενισχυτική είμαστε άχρηστοι! Γιατί μεταξύ μας, πάνω κάτω οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν μαθήματα σε φροντιστήρια κάνουν και ΠΔΣ. Αλλά, ακριβώς επειδή μερικοί μερικοί θεωρούν ότι εξ ορισμού στην παιδεία είναι καλύτερος ο ιδιώτης, διαλύονται τα τμήματα της ΠΔΣ και της ενισχυτικής. Και ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν πολύ καλή δουλειά στην ΠΔΣ, ίσως και καλύτερη από πολλά φροντιστήρια! Και υπάρχουν και αρκετοί μόνιμοι που κάνουν καλή δουλειά.

Καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε και να μην απαξιώνουμε συναδέλφους έτσι εύκολα.

2276
Σε καμία περίπτωση, δεν θεωρώ ότι πρέπει να αγνοηθούν τέτοια περιστατικά. Προσωπικά, όταν δω χαρτάκι στην τάξη, το παίρνω και το καταστρέφω ΧΩΡΙΣ να το διαβάσω. Επαναλαμβάνω ότι δεν μου είναι ξεκάθαρο αν το πρόβλημα είναι το χαρτάκι, ή ότι γράφτηκαν συγκεκριμένοι χαρακτηρισμοί! Αν κάποιος μαθητής χρησιμοποιούσε κάποιους χαρακτηρισμούς για μένα ή για οποιονδήποτε άλλο μαθητή/τρια στη τάξη δυνατά, έτσι ώστε να το ακούσουν όλοι, εκεί θα αντιδρούσα. Απλά, θεωρώ ότι σαν περιστατικό είναι πολύ πιο light από συμπεριφορές που μπορεί να τραυματίσουν μαθητές.

Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς ειδικότερα, με προβληματίζουν πολύ περισσότερο χαρακτηρισμοί που αποδίδονται σε μαθητές/τριες, και κυρίως αυτοί που σχετίζονται με διάφορα είδη ρατσισμού. Έχω ακούσει διάφορα κατά καιρούς, από το να κοροϊδεύουν στυγνά τα ξενικά ονόματα, μέχρι και ανοιχτές προσβολές για συγκεκριμένες εθνικότητες. Και ειλικρινά, εκεί δεν ξέρω πως να παρέμβω, γιατί και κάποιοι συνάδελφοι το θεωρούν φυσικό και αυτονόητο να συμβαίνει, και δεν χρειάζεται να σχολιάσω τους γονείς.

2277
Δύσκολο θέμα ανοίξαμε....

Πάντως, νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε μια σημαντική διάκριση. Υπάρχουν προβλήματα συμπεριφοράς που αφορούν σωματική ακεραιότητα, όπως αυτό που αναφέρθηκε για το παιδί που χτυπάει τα κεφάλια άλλων παιδιών στον τοίχο. Εκεί παρεμβαίνουμε, εξηγώντας πάντα γιατί το κάνουμε. Θέλουμε τους μαθητές μας -και τους εαυτούς μας- σώους και αβλαβείς!

Για τα προβλήματα με τα χαρτάκια και τα προστυχόλογα, έχω την εντύπωση ότι μάλλον είμαστε λίγο υπερβολικοί. Ας θυμηθούμε τι κάναμε όταν εμείς είμασταν μαθητές. Δεν νομίζω ότι είμασταν και ακριβώς αγγελούδια! Τουλάχιστον εγώ δεν ήμουνα. Κάποιες συμπεριφορές, όσο προσβλητικές και να είναι, είναι μέσα στα όρια του φυσιολογικού, ή μάλλον του αναμενόμενου από εφήβους. Ας είμαστε και λίγο ειλικρινείς! Μια νέα καθηγήτρια, ειδικά όταν μπαίνει σε λύκειο, είναι η χαρά όλων των αγοριών. Και ένας νέος καθηγητής η χαρά των κοριτσιών. Θα ήταν παράλογο να μην συνέβαινε αυτό. Το πώς θα το χειριστούμε, είναι άλλο ζήτημα. Αλλά σίγουρα δεν τίθεται θέμα τιμωρίας για ένα χαρτάκι τέτοιου τύπου! Και μεταξύ μας, δεν έχω καταλάβει που είναι το πρόβλημα ακριβώς. Στο γεγονός ότι το τα παιδιά σκέφτονται έτσι ή στο γεγονός ότι το έγραψαν σε χαρτάκι μέσα στην τάξη; Αν δεν το έγραφαν σε χαρτάκι μέσα στην τάξη, και το συζητούσαν στο διάλειμμα ή όταν ήταν έξω για καφέ, θα είχε διαφορά ή όχι; Δεν νομίζω ότι είναι ο ρόλος μας να επιβάλλουμε τέτοιου τύπου λογοκρισία στα παιδιά. Αν θέλουν να χαρακτηρίσουν μια καθηγήτρια, θα το κάνουν είτε το γράψουν σε χαρτάκι είτε όχι. Ας θυμηθούμε λίγο τι σχόλια κάναμε εμείς για τους καθηγητές μας! Είμαστε άραγε τόσο διαφορετικοί από τους μαθητές μας ή έχουμε ξεχάσει ότι υπήρξαμε και εμείς κάποτε παιδιά;

2278
Αναπληρωτές / Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 02:32:50 μμ »
Στο γεγονός ότι πρέπει να μπουν αξιοκρατικά κριτήρια στην ΠΔΣ, νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι.

Εγώ θα ήθελα να ανοίξει ένας διάλογος μεταξύ μας για το ΠΟΙΑ είναι αυτά τα αξιοκρατικά κριτήρια, ή ποια θα πρέπει να είναι. Θέλουμε κοινωνικά κριτήρια (πχ. αριθμός παιδιών), ή γνωστικά, όπως και άν κρίνονται αυτά; (πχ. βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά/διδακτορικά, βαθμοί πάνω από τη βάση του ΑΣΕΠ;), ή προϋπηρεσία, όπως και αν έχει αποκτηθεί;

2279
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαίτερα μαθήματα από μόνιμους.
« στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 01:52:01 μμ »
Αν κυνηγήσει το Υπουργείο σοβαρά την παραπαιδεία, θα δημιουργήσει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων οι οποίοι δεν θα έχουν καμία άλλη διέξοδο. Κοινώς, θα χάσει ψήφους. Βλέπετε κανένα να προβάλλει την ΠΔΣ ως εναλλακτική λύση στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα; Ούτε καν το ίδιο το κράτος που την έστησε και την χρηματοδοτεί.

Οπότε, τι συζητάμε; Τα ψηφαλάκια μας θέλουν και τίποτα άλλο. Όσον αφορά τους μαθητές... ε, πότε νοιάστηκαν γι'αυτόυς για να το κάνουν τώρα;

2280
Αναπληρωτές / Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Δεκέμβριος 17, 2007, 01:47:01 μμ »
Πάντως, προς υπεράσπιση όποιου διευθυντή το έκανε αυτό, έθεσε ένα κριτήριο το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν λέω ότι είναι σωστό κριτήριο, αλλά από την άλλη, είναι ένα σταθερό κριτήριο, το οποίο ισχύει για ένα ολόκληρο νομό.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Δεδομένου ότι η ΠΔΣ λειτουργεί όπως λειτουργεί- εκτός πίνακα ωρομισθίων-. ποιο κριτήριο θα μπορούσε να θέσει ένας διευθυντής, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτό από όλους; Γιατί μέχρι τώρα έχω την υποψία ότι το αποδεκτό κριτήριο είναι αυτό που βολεύει τον καθένα. Η παλαιότητα δεν μας αρέσει, ο βαθμός πτυχίου δεν μας αρέσει, η προϋπηρεσία δεν μας αρέσει -γιατί πώς θα ξεκινήσει κάποιος να μαζεύει μόρια-, σαφώς ο μπάρμπας-κουμπάρος δεν μας αρέσει -κυρίως γιατί δεν έχουμε- και πάει λέγοντας....
Ποια κριτήρια θέλουμε τελικά για την ΠΔΣ;

Διευκρινίζω ότι σαφώς θα προτιμούσα οι καθηγητές της ΠΔΣ να προσλαμβάνονται μέσω του πίνακα ωρομισθίων, όπως και της ενισχυτικής στα γυμνάσια. Για την ακρίβεια θα προτιμούσα να είμασταν όλοι μόνιμοι, και να μη χρειάζεται να κάνουμε τέτοια συζήτηση, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.

2281
Μοχός και Τυμπάκι καλύφθηκαν από ωρομίσθιους. Η δευτεροβάθμια Ηρακλείου δήλωσε ότι δεν έχει άλλα κονδύλια για το 2007, οπότε αν πάρει άλλους, θα το κάνει από Γενάρη και μετά.

2282
Αναπληρωτές / Απ: Πρωτη φορα ωρομισθιος
« στις: Δεκέμβριος 16, 2007, 01:41:54 πμ »
Μαλλον οπως το εθεσα το ερωτημα πιο πανω δεν εγινε κατανοητο. Επειδη ειπωθηκε οτι πρεπει οπωσδηποτε να εχεις βαλει 3 διαγωνισματα, εγω ρωτησα, αν διαλυθει το τμημα και δεν προλαβεις να βαλεις 3 διαγωνισματα, μηπως αυτο εχει καποια επιπτωση στο να παρεις τα μορια κανονικα, ως συνεπεια της μεχρι τοτε δουλειας σου.
Ρωτω μηπως τα διαγωνισματα ειναι εκ των ουκ ανευ, και διχως αυτα ακυρωνεται οτι εχεις κανει μεχρι τοτε, αν για καποιο λογο δεν τα κανεις(διαλυση τμηματος).
Τωρα ελπιζω εγινε κατανοητο τι ρωτω.
Τι συμβαινει σε αυτη την περιπτωση?

Σε αυτή την περίπτωση, έχουμε μια φλεγόμενη δευτεροβάθμια. Έχεις δει δευτεροβάθμια να καίγεται;

Πέραν του αστείου τώρα, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν έχω συναντήσει ποτέ κανένα να ενδιαφέρεται για το τι γίνεται μέσα σε μια τάξη έτσι και κλείσει η πόρτα. Είτε διαγώνισμα κάνεις, είτε τραγουδάς "τρια πουλάκια κάθονται", το ίδιο του κάνει του συντονιστή. Τυπικά 3 διαγωνίσματα σημαίνει 1 ανά τρίμηνο. Πώς θα κάνεις το διαγώνισμα του γ' τριμήνου στο β' και πότε να κάνεις του α', αφού δεν έχεις αρχίσει ακόμα μαθήματα;

Και να σου πω και κάτι; Νομίζω ότι το παράκανες λίγο με το άγχος.  :) Δε λέω, κι εγώ έτρεμα πριν μπω σε τάξη (και άρχισα κι εγώ με ΠΔΣ), αλλά το πολύ το άγχος κακό θα κάνει. Άσε που τα παιδιά καταλαβαίνουν τα πάντα, και αν μπεις μέσα με άγχος, θα σου πάρουν τον αέρα με το καλημέρα. Δεν μπορείς να φανταστείς τι παρατηρούν. Αλλα καλύτερα να σταματήσω να γράφω, προτού σου δημιουργήσω περισσότερο άγχος!  ;)

Χαλάρωσε, και απόλαυσε το. Η διδασκαλία είναι μοναδική εμπειρία και θα θυμάσαι για πάντα την πρώτη φορά που θα μπεις σε τάξη. Μην τη χαλάσεις από το άγχος... Κρίμα δεν είναι;

Σελίδες: 1 ... 161162163164165166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 270
Σύνολο: 272

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.