Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 12345 ... 166
29
Οποτε αν αυτο που ρωτας ειναι το να αιτουνται αποσπασης εκπκος πε02 απο σχολειο α και πε02 απο σχολειο β για το σχολειο Γ και εχουν τα ιδια μορια τοτε θα παρει αποσπαση οποιος δεν αφηνει κενο στο σχολειο της οργανικης του εξαιτιας της πιθανης αποσπασής του

Είσαι 100% σίγουρος γι'αυτό; Εγώ ξέρω -και το έχω δει να συμβαίνει χρόνια- ότι την απόσπαση την παίρνει αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια, αλλά παραμένει στο σχολείο οργανικής μέχρι να έρθει αντικαταστάτης, συνήθως μέχρι την επόμενη φάση αναπληρωτών. Ο 3848 λέει ότι δεν εκτελείται η απόφαση απόσπασης, όχι ότι δε λαμβάνεται απόφαση απόσπασης αν δεν υπάρχει αντικαταστάτης.

30
Εκτός από εκπαιδευτικός, είμαι και μητέρα παιδιού στο δημοτικό σχολείο. Το σχολείο του παιδιού μου είναι κεντρικό, σε μεγάλη πόλη της επαρχίας. Στην ενημέρωση γονέων ρωτώ για το παιδί μου και συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως: "πολύ καλό παιδί", "δεν ενοχλεί στην τάξη". Ρωτώ πώς τα πάει με το μάθημά τους και τότε επίσης πολύ συχνά παίρνω απαντήσεις, όπως "δεν έχει κανένα πρόβλημα", "κάνει ό,τι ζητώ την ώρα του μαθήματος". Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μου δίνουν την εντύπωση ότι δεν γνωρίζουν τι θα έπρεπε να ξέρει και τι κατάφερε να μάθει το παιδί μου. Εγώ ας πούμε γνωρίζω ότι π.χ. 2 χρόνια στο μαθημα των ΤΠΕ το παιδί μου δεν έχει γράψει ούτε μία λέξη στον Η/Υ, αν και ο εκπαιδευτικος τους βάζει καθε φορά "εκπαιδευτικά παιχνίδια". Αυτό ίσως ήταν το πιο εξόφθαλμο παράδειγμα.

Ως εκπαιδευτικός έχω ακούσει αρκετές φορές συναδέλφους εκπαιδευτικούς "ειδικοτήτων" να λένε ευθέως ότι στο μάθημά τους δεν έχουν και πολλές απαιτήσεις από τους μαθητές. Παλιά απορούσα πως γίνεται ένας μαθητής να κανει κοντά 10 χρόνια αγγλικά στο σχολείο και να μην μπορεί να πάρει το λοουερ χωρίς φροντιστήριο. Τώρα δεν απορώ, απλά συμμετέχω στην ατομική αξιολόγηση. Πίνω το πικρό ποτήρι της αξιολόγησης (τα κριτήρια είναι οντως πολύ απαιτητικά) γιατί απλά αυτή η κατάσταση δεν θα μας βγει ως κοινωνία σε καλό.

Θα σου πω μόνο το εξής: χωρίς "εκπαιδευτικά παιχνίδια" (εντός ή εκτός εισαγωγικών) ικανοποιητικός δεν βγαίνεις. Δες λίγο τη ρουμπρίκα με τα κριτήρια και θα καταλάβεις. Πουθενά δεν αναφέρεται αν τα παιδιά μαθαίνουν κάτι ή όχι. Οπότε αν περιμένεις την αξιολόγηση για να έχει καλύτερους δασκάλους το παιδί σου, μάλλον θα απογοητευτείς.

31
όταν έχεις 10 πακέτα γραπτών / εκ των οποίων 3 εκθέσεις (γ) γυμνασιου , 14-15 ιούνη, φαίνεται δύσκολο το διάστημα 3 & 2 ημερών... το  ;Dκαλό ;D υπουργείο κλείνει τα γυμνάσια 30 Μαϊου! τι νόημα έχει η επόμενη εβδομάδα μαθημάτων? :o
τα παιδιά ούτως η άλλως έχουν περάσει πλέον στο φάσμα "κουκου-ρουκου",
δεν αντέχουν

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Προφανώς και δεν τηρείται το διάστημα 2 &3 ημερών, συνήθως δίνονται 5 τουλάχιστον.  Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός/η που φτιάχνει το πρόγραμμα εξετάσεων στο σχολείο σου έβαλε γλώσσα/λογοτεχνία τελευταίες ημέρες. Σε εμάς θεωρείται αυτονόητο ότι τις τελευταίες μέρες μπαίνουν μαθήματα με πολλούς εισηγητές ή/και σχετικά εύκολη διόρθωση.

32


Δεν υπάρχει νομοθεσία για το περιθώριο των ημερών  αλλά γνωρίζοντας ότι ισχύει το παρακάτω:


Τα αποτελέσματα των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι την Τρίτη 20 Ιουνίου 2023


όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα γιατί πρέπει να περαστούν βαθμολογίες να ελεγχθούν .


Υπάρχει νομοθεσία, η οποία ορίζει 3 μέρες για το λύκειο και αν θυμάμαι καλά, 2 μέρες για το γυμνάσιο.
Το ΦΕΚ για το λύκειο είναι εδώ: https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/ομάδεςΦΕΚ_Β_4134_9_09_21_102474_ΥΑ.pdf
Δες το άρθρο 8.3

33
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως 2η ειδικότητα
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 07:29:09 μμ »
Ρε παιδιά, δεν με καταλαβαίνετε...
Δεν αναρωτιέμαι αν είναι σωστό με 1 (ένα) πτυχίο να έχεις 2 (δύο) ειδικότητες. Προφανώς δεν είναι.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ 2 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ 1!

Υποθέτω ότι ρωτάς αν είναι ΝΟΜΙΜΟ.

Υπήρξε μια μεταβατική ρύθμιση -μπορείς να ψάξεις να τη βρεις-, η οποία επέτρεπε σε μαθηματικούς και φυσικούς με συγκεκριμένα σεμινάρια -όχι μεταπτυχιακά!- να αποκτήσουν ειδικότητα τότε ΠΕ19. Η ρύθμιση ήταν μεταβατική, ίσχυσε για κάποια χρόνια και μετά καταργήθηκε. Οπότε όσοι διορίστηκαν όσο ίσχυε η ρύθμιση έχουν δύο ειδικότητες και όσοι διορίστηκαν μετά δεν έχουν. Κάτι παρόμοιο γίνεται αυτή τη στιγμή με την επάρκεια, που άτομα με τους ίδιους τίτλους έχουν ή δεν έχουν επάρκεια ανάλογα με το έτος εισαγωγής. Το αν είναι σωστό είναι άλλη συζήτηση.

Δεν χάνεις κάτι να απευθυνθείς σε δικηγόρο, αλλά το πιο πιθανόν είναι να σου πει ότι έχει αλλάξει η νομοθεσία και ότι δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι με βάση ρύθμιση που έχει καταργηθεί.

34
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 18, 2023, 07:56:38 μμ »
διεκπαιρεωτικό ειναι όλο αυτό για να γινει...δυστυχώς δεν μετράει για τα πρότυπα και πειραματικά

Στα λόγια μου έρχεσαι. Δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό.

Πρέπει όμως να ειπωθεί ότι κάποιοι έχουν πληρωθεί για το σχεδιασμό, τη συγγραφή υλικού και θα αποζημιωθούν και οι επιμορφωτές. Αν είναι διεκπαιρεωτικό, μήπως να το πούμε με το όνομά του; Σπατάλη κόπου, χρόνου και χρήματος;

35
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 18, 2023, 07:40:19 μμ »
ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΆ ΒΙΒΛΊΑ θα απαντήσεις τα τεστ και τις εργασίες ενώ σου δινει και τις ερωτήσεις από τις σύγχρονες επιμορφώσεις

Το ανοίξαμε το υλικό. Είναι πάρα πολύ χρονοβόρα διαδικασία, ακόμα και με ανοιχτά βιβλία. Κάθε άσκηση βαθμολογείται από 5 έως 100 μονάδες με άριστα το ... 3725.

Και για πες μας, ειλικρινά, εσύ που το άνοιξες το υλικό. Τι ενότητα υπάρχει που δεν την έχουμε ξαναδεί μέχρι τώρα σε ήδη υπάρχουσες επιμορφώσεις; Μη συζητήσω για τα απίστευτα γενικόλογα θεωρητικά κείμενα με τρελό name-dropping χωρίς κανένα λόγο. Ούτε καψόνια στο στρατό να ήταν!

36
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 18, 2023, 03:24:36 μμ »
Ο ορισμός της μιζέριας. Στα 35 χρόνια που θα είναι κάποιος εκπαιδευτικός του λένε να κάνει μία φορά επιμόρφωση και σκαρφίζεται ψέματα για να μην την κάνει. Εξαιρώ φυσικά μόνο όσους έχουν παιδιά και πράγματι μπορεί να είναι δύσκολο.

Μαζέψου.

Οι περισσότεροι/ες έχουμε κάνει ήδη πάρα πολλές επιμορφώσεις, ακριβώς στις ίδιες θεματικές. Έχουμε περάσει ΠΕΚ ως αναπληρωτές, έχουμε κάνει Β1 και Β2 ΤΠΕ, ταχύρρυθμη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και σεμινάρια δεξιοτήτων. Ε, ακριβώς τις ίδιες θεματικές έχει και αυτή η επιμόρφωση. Ας μην κοροϊδευόμαστε.

Α. Την ίδια ώρα με την επιμόρφωση, εγώ έχω άλλο σεμινάριο. Το 'χω πληρώσει από την τσέπη μου. Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής. Θα μου κουνήσεις το δάχτυλο ότι είμαι μίζερη επειδή θέλω να επιμορφωθώ σε κάτι που να έχει νόημα αντί να ξανακάνω τα ίδια και τα ίδια;

37
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Εξετάσεις ΑΣΕΠ 4 Μαρτίου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 08:17:13 πμ »
Από τη μια λέτε ότι είναι σωστό αλλά από την την άλλη δε λέει και κάτι;
Λέει και πολλά μάλιστα αλλά αυτός που φτύνει τα 39 εύρω και προτρέπει να μη πάει κανείς  πως ακούγεται σε μας που πότε έχουμε δουλειά πότε δεν έχουμε και περιμένουμε το τηλέφωνο να χτυπήσει για να πάμε για δουλειά;
Αν έπαιρνε από άνεργους εκπαιδευτικούς πόσα αιτήματα θα είχε πιστεύετε να πάνε για επιτήρηση;

Τα 39 ευρώ μεικτά είναι περίπου 25 καθαρά. Πληρώνουν μόνο για τις ώρες καθαρής επιτήρησης και όχι για τις ώρες προετοιμασίας και αναμονής. Άρα θα είναι κάποιος εκεί από τις 7 το πρωί μέχρι τις 4 για 25 ευρώ.

Αν δεν μπορούν να διαχειριστούν οικονομικά το γραπτό διαγωνισμό, ας κρατούσαν το παλιό σύστημα. Είναι τουλάχιστον προσβλητική αυτή η αποζημίωση για τέτοιου τύπου διαγωνισμό.

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Εξετάσεις ΑΣΕΠ 4 Μαρτίου
« στις: Φεβρουάριος 09, 2023, 08:18:17 πμ »
Και της ΑΑΔΕ και της 4ης Μαρτίου είναι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ. Δεν έχει σχέση η αμοιβή με το Υπουργείο Οικονομικών που υπάγεται η ΑΑΔΕ.

Η Δευτεροβάθμια εδώ σε τηλεφωνική επικοινωνία απάντησε ότι η αμοιβή εδώ θα είναι 39 ευρώ μεικτά. Έχεις κάποια άλλη πληροφόρηση;

Σελίδες: 12345 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 434

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.