Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 123456 ... 166
44
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 31, 2023, 08:44:09 μμ »
είσαι έξω από τον χορό και τα βλέπεις απλοϊκά...ο Σύριζα θέλει να εξοβελίσει ειδικότητες και μαθήματα

Κάτσε, γιατί κάτι χάνω.

Το 2013 εν μια νυκτί καταργούνται ολόκληρες ειδικότητες και τίθενται σε διαθεσιμότητα 2500 συνάδελφοι.
Πρόπερσι, πάλι ξαφνικά εξαφανίζονται τα μαθήματα των κοινωνιολόγων και τα καλλιτεχνικά από τα λύκεια.
Με την αξιολόγηση, οι νεοδιόριστοι του 2020 βρίσκονται υπό καθεστώς ομηρίας και δεν έχουν μονιμοποιηθεί ενώ έχει παρέλθει η 2ετία που προβλέπει ο νόμος.
Και προσπαθείς να πείσεις ότι ο... ο σύριζα θέλει να εξοβελίσει ειδικότητες και μαθήματα;

Αν σε ενδιαφέρει λοιπόν ο εξοβελισμός ειδικότήτων και μαθημάτων, γιατί δεν μιλάς για τους εικαστικούς και τους κοινωνολόγους; Ή αυτοί δεν είναι συνάδελφοι; Με δύο μέτρα και δύο σταθμά, δεν πείθεις.

45
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 31, 2023, 08:32:08 μμ »
άρα να μείνουν άνεργοι αυτοί που τα διδάσκουν....και όσοι θέλουν να διοριστούν....

Μπορεί να υπάρξει μάθημα Ηθική -όπως υπάρχει στο εξωτερικό-, το οποίο να είναι α' ανάθεση των θεολόγων και των κοινωνικών επιστημόνων. Με εντελώς διαφορετικό αναλυτικό πρόγραμμα και στοχοθεσία προφανώς.

Μην φέρνεις την καταστροφή χωρίς λόγο. Κάποια πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ'όσο τα παρουσιάζεις.

46
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Είναι αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου και συμπληρώνω ωράριο σε 2 σχολεία. Στο σχολείο που είμαι (ΓΕΛ) η τρίτη λυκείου διοργανώνει εκδρομή στο εξωτερικό και θέλω να είμαι σύνοδος. Η διεύθυνση όμως μου είπε ότι δεν μπορώ να πάω γιατί συμπληρώνω σε δύο σχολεία. Έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον? Ευχαριστώ

Ναι, έχει συμβεί. Το αιτιολογικό είναι τα παρουσιολόγια. Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τους αναπληρωτές κρατικού.

47
Στο εύχομαι πραγματικά μολονότι εσύ μου είπες πως θα περιμένω τους πολιτικούς.Προσώρας και ίσως για 2-3 χρόνια οφείλεις να περιμένεις να βγει η απόφαση κι αν θετική τα ξαναλέμε.Τώρα ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ θετική απόφαση ό,τι κι αν λες.

Και τι σε πειράζει να διοριστούν όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ; Γιατί τους χωρίζεις σε δύο κατηγορίες; Εσείς και αυτοί;

48
Προβλέπονται και αυτές οι παράμετροι στο ερωτηματολόγιο. Αναφέρω για παράδειγμα τις ερωτήσεις Β13-19. Δεν εξετάζεται μόνο η σχέση κατανομή - ειδίκευση. Ενδεικτικά για την Τράπεζα Θεμάτων να σημειώσω ότι μόλις το 11% δηλώνει ότι επηρεάζει την επιθυμία τους να επιλέξουν κάποια μαθήματα.

Για εμένα, δεν υπάρχει ιεράρχηση των κριτηρίων προτίμησης μαθημάτων στο ερωτηματολόγιο. Προφανώς και οι περισσότεροι θέλουμε να κάνουμε τα μαθήματα που αντιστοιχούν στην ειδίκευσή μας. Το θέμα είναι το προτιμούμε περισσότερο από άλλες παραμέτρους; Γιατί αν με ρωτήσεις αν θέλω να κάνω ιστορία, ως ιστορικός θα σου πω ένα γενικό ναι. Αν με ρωτήσεις όμως αν προτιμώ να κάνω αρχαία στο σχολείο τοποθέτησης ή ιστορία με διάθεση, θα σου πω αρχαία στο σχολείο τοποθέτησης. Αν με ρωτήσεις ιστορία στα 50 χμ από το σπίτι μου ή αρχαία στα 5χμ, μάντεψε, εννοείται αρχαία στα 5χμ, τι έκπληξις! Αν με ρωτήσεις σκέτο "είναι η τράπεζα θεμάτων κριτήριο για το τι μάθημα θα πάρεις;", θα σου πω όχι. Ως ιστορικός πάλι, θα σου πω ότι χίλιες φορές γλώσσα/λογοτεχνία με τράπεζα παρά ιστορία με τράπεζα. Χωρίς τράπεζα, εννοείται ότι προτιμώ ιστορία με κλειστά μάτια. Αυτά όμως δεν φαίνονται πουθενά στο ερωτηματολόγιο, ότι η προτίμησή μου κάθε φορά εξαρτάται από παραπάνω από μια παραμέτρους.

Τα κριτήρια βάσει των οποίων επιθυμούμε κάποια μαθήματα περισσότερο από κάποια άλλα είναι πολλαπλά και δεν είναι αλληλοαποκλειόμενα. Θεωρώ ότι πας να βγάλεις με το ζόρι ότι η ειδίκευση είναι καθοριστική για την προτίμησή μας, αλλά η δική μου εμπειρία δείχνει μια πολύ πιο πολύπλοκη πραγματικότητα.

49
Δε θέλω να αποκαλύψω λεπτομέρειες από τα συγκεντρωτικά ποσοστά που έχω έως τώρα στο ερωτηματολόγιο (κοντά στις 100 συμμετοχές). Θα πω μόνο ότι -παρότι περίμενα πως θα είναι κάπως έτσι η τάση - με έχουν εκπλήξει τα υψηλότατα ποσοστά συμφωνίας (σε ορισμένες περιπτώσεις πάνω από 80%) στις ερωτήσεις που συσχετίζουν την κατανομή των μαθημάτων με την εργασιακή ικανοποίηση.

Νομίζω ότι αυτό ήταν πάνω κάτω αναμενόμενο. Όταν έχουμε τα αντικείμενα που θέλουμε, είμαστε περισσότερο ικανοποιημένοι. Δεν υπάρχει καμία έκπληξη ως προς αυτό. Δεν θεωρώ όμως ότι για όλους το βασικό κριτήριο επιλογής είναι η ειδίκευση.

Θέλω να προσθέσω, λοιπόν, ότι υπάρχουν και άλλες παράμετροι για την κατανομή των αντικειμένων. Για αρκετούς, το ποια αντικείμενα προτιμούν σχετίζεται και με τις εξετάσεις. Για να εξηγηθώ: αυτή τη στιγμή οι διαφωνίες στην κατανομή στο λύκειο σχετίζονται με τα μαθήματα που είναι ή δεν είναι στην τράπεζα θεμάτων. Σφαγή γίνεται για το ποιος θα πρωτοπάρει τα αρχαία γενικής και τη φιλοσοφία της Β'! Κάτι παρόμοιο γινόταν πριν από μερικά χρόνια στο γυμνάσιο, όλοι/ες ήθελαν τα αρχαία γιατί δεν ήταν εξεταζόμενο μάθημα.

Θεωρώ ότι η συσχέτιση της εργασιακής ικανοποίησης και της κατανομής μαθημάτων με ΜΟΝΟ κριτήριο την ειδίκευση είναι τρομερά μονοδιάστατη και συσκοτίζει την πολυπλοκότητα της δουλειάς μας. Το ερωτηματολόγιο όμως δεν αφήνει κάποιο περιθώριο για άλλου τύπου ερμηνείες: προτιμάτε το αντικείμενο της ειδίκευσής σας με τράπεζα θεμάτων ή αντικείμενο άλλης ειδίκευσης με περισσότερη ελευθερία κινήσεων; Θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια τέτοια ερώτηση.

ΥΓ. Προφανώς και δεν είναι η τράπεζα θεμάτων η μόνη δυσκολία. Θα μπορούσε να υπάρχει ερώτηση τύπου: Προτιμάτε το αντικείμενο της ειδίκευσής σας και ας πηγαίνετε σε 2 ή και 3 σχολεία ή αντικείμενα άλλης ειδίκευσης αλλά να είστε σε ένα σχολείο;

50
Να σημειώσω εδώ βέβαια ότι θεωρούμε κατόρθωμα την επιτυχημένη αναδιατύπωση του βιβλίου. Δεν είναι ακριβώς αυτό η διδασκαλία της ιστορίας, αλλά εδώ ανοίγει μια εντελώς διαφορετική συζήτηση, που δεν είναι της παρούσης.

51

Σωστα!
Αλλα το συστημα στο οποιο βρισκομαστε πως ζηταει απο το μαθητη να πει/γραψει την ιστορια; Σε καμια περιπτωση με δικα του λογια! Στις πανελλαδικες βαθμολογειται μεχρι και το κομμα….

Πραγματικά δεν ξέρω πώς έχει προκύψει αυτή η εντύπωση. Διορθώνω ιστορία αρκετά χρόνια πλέον, κανένας δεν βαθμολογεί κανένα κόμμα. Αυτό που βαθμολογείται είναι η πληρότητα της απάντησης. Αν ένα παιδί δώσει όλες τις πληροφορίες με δικά του λόγια, θα πάρει άριστα. Και τουλάχιστον στο δικό μου βαθμολογικό, χαιρόμαστε όταν βλέπουμε γραπτά στα οποία φαίνεται κατανόηση και όχι παπαγαλία.

Το πρόβλημα όμως είναι το εξής: για να δώσει ένα παιδί μια πλήρη απάντηση με δικά του λόγια, πρέπει να υπάρχουν δύο προϋποθέσεις: Πολύ καλή κατανόηση και πολύ καλά ελληνικά. Έχω άπειρα παραδείγματα λαθών, τα οποία δεν είναι λάθη "ιστορίας" αλλά ελληνικών ή/και έλλειψης κατανόησης. Δεν θα ξεχάσω το .. ανέκδοτο -εγώ το είδα σε δύο γραπτά και το είδαν και άλλοι συνάδελφοι σε άλλα-, στο οποίο τα παιδιά αντί να γράψουν "η Ελλάδα των παραμονών των Βαλκανικών πολέμων" έγραψαν "η Ελλάδα των ... παρανόμων Βαλκανικών πολέμων". Είμαι 100% σίγουρη ότι τα παιδιά βγήκαν με την πεποίθηση ότι τα έγραψαν "όπως τα λέει το βιβλίο". Είναι όμως όντως έτσι;

Η παπαγαλία προκρίνεται ως η αποτελεσματικότερη μέθοδος για τις πανελλαδικές, γιατί αντικειμενικά δίνει περισσότερα μόρια με λιγότερο χρόνο μελέτης. Εκτός και αν ένα παιδί αποφασίσει να αφιερώσει το χρόνο που απαιτείται για κατανόηση και για βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων. Ποιος θα πάρει τέτοιο ρίσκο στις πανελλήνιες; Ενδιαφέρεται κανείς για την ποιότητα της εξεταζόμενης γνώσης στη γ' λυκείου;

ppil, δεν θέλεις να ανοίξω το στόμα μου για το θέμα της β' ανάθεσης της ιστορίας. Έχουμε φτάσει να είναι μάθημα μπαλαντέρ, ειδικά στο γυμνάσιο. Η συνάδελφος προφανώς κάνει ότι μπορεί διδάσκοντας ένα αντικείμενο το οποίο δεν γνωρίζει. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: ποιος από όσους διδάσκουν ιστορία και στις δύο βαθμίδες, έχει ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο;

52
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Νοέμβριος 19, 2022, 07:58:58 μμ »
Τα 27 χρόνια (που άμα θέλουμε τα πιστεύουμε πως είναι τόσα) ωρομισθίας κι αναπλήρωσης, ίσως δεν είναι ούτε 10 κανονικής εργασίας... Κάνεις 1 χρόνο ωρομίσθιος και σου βγαίνουν 2,7 μήνες εργασίας. Όλοι ξέρουμε πώς υπολογίζονται αυτά...
Επιπλέον, έχει αυτή η κυρία (κι όποιος άλλος νεοδιόριστος) την ανάλογη διοικητική εμπειρία, τις κατάλληλες επιμορφώσεις, το ανάλογο επιστημονικό-συγγραφικό έργο και την κατάλληλη παιδαγωγική συγκρότηση και αξιολόγηση, ώστε να γίνει άμεσα Διευθύντρια/-ντής σχολικής μονάδας;;

Νεοδιόριστη του 2021, διορίστηκα με 10 καθαρά χρόνια στην πλάτη. Του χρόνου πέφτω στις 20 ώρες -αμήν και πότε. Στην διεύθυνση που ανήκω -από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα- διορίστηκαν συνάδελφοι με 20 ώρες ωράριο με το καλημέρα. Δες και μόνη σου στους πίνακες, ειδικά στις σκληρές ειδικότητες της δευτεροβάθμιας πόσοι ήταν το Φλεβάρη του 2020 με 120 μήνες προϋπηρεσία. Φιλόλογος είσαι, τα ξέρεις αυτά.

Το πρόβλημα είναι ότι οι διορισθέντες του 2020 δεν έχουν μονιμοποιηθεί ακόμα. Αν είχαν μονιμοποιηθεί τον Αύγουστο, όπως προβλέπεται κανονικά από το νόμο, θα είχαν δικαίωμα να κάνουν αίτηση για διευθυντές κανονικότατα και να κριθούν μαζί με όλους τους υπόλοιπους, εφόσον υπάρχει το τυπικό προσόν της 10ετούς προϋπηρεσίας. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος θυμός.

53
Όχι, Έσπερε, όχι. Εσύ συναναστρέφεσαι με άτομα του ίδιου βεληνεκούς. Τόσα άτομα σου λέμε εδώ και μέρες ότι έχουμε πολύ μεγαλύτερη ποικιλία στους ανθρώπους που συναναστρεφόμαστε, κάποιες φορές από ανάγκη αλλά και πολλές φορές από επιλογή. Δεν λέμε ότι κάνουμε παρέα με μαχαιροβγάλτες, αλλά δεν πάμε και στο άλλο άκρο έτσι ώστε να θεωρούμε ατυχία να έχει το παιδί μας συμμαθητές που οι γονείς τους βλέπουν Σεφερλή ή ασχολούνται ξέρω γω με νύχια και με ζώδια. Άσε που υποψιάζομαι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ πιο χαρούμενοι από τους θεωρητικά μορφωμένους, που είναι μονίμως μέσα στη μιζέρια και τη γκρίνια γιατί τείνουν να εστιάζουν μόνο στα στραβά.

Η τυχαιότητα είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν τη ζωή μας και δεν μπορούμε να τον ελέγξουμε πάντα. Εκεί αναγκαστικά προσαρμοζόμαστε. Και η προσαρμοστικότητα είναι ίσως η βασικότερη δεξιότητα επιβίωσης.

Αλήθεια, αν το παιδί σου θέλει να γίνει μάγειρας ή καλλιεργητής βιολογικών προϊόντων, ηθοποιός, μακιγιέρ, κάτι που δεν χρειάζεται απαραίτητα πανεπιστήμιο, θα το αντέξεις;

54
Δεν είμαι υπέρ του ιδιωτικού και δεν θεωρώ ότι εκεί θα συναντήσει πιο ποιοτικό κόσμο.

Ας το πω αλλιώς. Ένας άνθρωπος με σοβαρές σπουδές, ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και μια διυλεια στο αντικείμενο του σε μια εταιρεία ή φορέα του δημοσίου (δλδ ο μέσος άνθρωπος σήμερα) στην ενήλικη ζωή του θα έχει επαφή με αυτούς τους ανθρώπους της δουλειάς του που θα έχουν παρόμοια πορεία ζωής. Δεν θα ξανασυναντήσει το παιδάκι από το χωριό που δεν έχει πάει ούτε φροντιστήριο αγγλικών, όπως μου έχει τύχει ΚΑΙ αυτό να δω σε μαθητή μου. Δεν θα συναντήσει το παιδί που το πήρε ο πατέρας από την ναρκομανή εκδιδόμενη μάνα, όπως επίσης μου έχει τύχει. Ούτε θα δει πολύτεκνες οικογένειες σε ακραία φτώχεια όπως θυμάμαι στη γειτονιά μου στα παιδικά μου χρόνια, Αυτά μόνο στο σχολείο τα βλέπεις, μετά δεν διασταυρώνεσαι ξανά.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το παιδί σου θα κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και θα βρει δουλειά σε εταιρεία ή φορέα του δημοσίου; Πώς το προεξοφλείς αυτό; Μπορεί να θέλει να γίνει χορευτής, κομμωτής, μάγειρας, μουσικός του δρόμου. Μπορεί να προτιμήσει να γίνει υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, μηχανικός αυτοκινήτων ή και αεροπλάνων. Κοινωνικός λειτουργός, σώματα ασφαλείας, υπάρχουν τόσες επιλογές χωρίς μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. Μπορείς να ξέρεις από τώρα τι θα τον κάνει ευτυχισμένο σε 10 και σε 20 χρόνια;

Οι δικές σου επιλογές σε έκαναν να μην διασταυρωθείς με τέτοιους ανθρώπους. Δεν ξέρεις όμως τι επιλογές θα κάνει το παιδί σου. Και από ένα σημείο και πέρα, δεν είναι και στο χέρι σου.

ΥΓ. Αν ασχοληθεί με τον τουρισμό, εκεί να δεις τι έχουν να δουν τα μάτια του. Ακόμα και σε υψηλόβαθμες θέσεις του δημοσίου...

55
Αν βοηθάει σε κόσμια όμως συζήτηση, επειδή παρακολουθώ, θα πω πως αν μπορούσα δεν θα έστελνα το παιδί μου σχολείο και είμαστε πολλοί της ίδιας άποψης. Συνάδελφοι εννοώ.

Εντελώς ειλικρινά, αν άκουγα το δάσκαλο του παιδιού μου να έλεγε ότι δε θα έστελνε το δικό του παιδί σχολείο, δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα. Σίγουρα όχι θετικά.

56
Εσυ δηλαδή μπορείς να κανεις παρέα με ανθρώπους που βλέπουν ριάλιτι; Που ακούνε σκυλάδικα; Ασχέτως σπουδών το λέω.

Ναι. Γι'αυτό έχουμε πολλούς φίλους/ες. Άλλα πράγματα κάνω με τους μεν, άλλα πράγματα κάνω με τους δε. Γιατί σου φαίνεται παράξενο;

Σελίδες: 123456 ... 166

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.