Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lenazagor

Σελίδες: 1 ... 6667686970
939
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 01:54:13 μμ »
Υπάρχουν κάποιοι (μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ) που διορίστηκαν μέσω προυπηρεσίας και συμπληρώνουν 2ετία τον Σεπτέμβριο...  Και εδώ τα ίδια φαντάζομαι... :-[

Ακριβώς, ισχύει ότι είπα και πιο πάνω.

940
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 01:31:00 μμ »
Πάντως κανείς δεν μου έχει αποσαφηνίσει τι θα γίνει με τους ήδη διορισμένους με το ΠΔ 268/2004
Εννοείται ότι πρέπει και εμείς οι διορισμένοι να κάνουμε αγώνα για τα παιδιά που είναι ακόμη στους πίνακες , αλλά μελετώντας όλο το topic  ,  δεν κατάφερα να βρω άκρη. Τελικά τι θα γίνει? Τίθεται θέμα ακύρωσης διορισμών? :'(

Ναι, τίθεται θέμα ακύρωσης των διορισμών από την στιγμή που έχει γίνει προσφυγή και κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2004.

941
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 01:17:30 μμ »
Θεωρώ ότι θα ήταν πολύ πιο επικοδομητικό να αποφεύγονται γενικά οι ειρωνίες  και να γίνονται γόνιμοι διάλογοι με επιχειρηματολογία και εντός του θέματος. Πολύ καλός ο αντίλογος όταν μπορεί να στηριχθεί πάνω σε ορθά επιχειρήματα. Ορθό λοιπόν θα ήταν να γίνεται διάλογος με εμπεριστατωμένες απόψεις γιατί νομίζω ότι το ζητούμενο και των δύο πλευρών είναι η σωστή ανάπτυξη  του κλάδου της πληροφορικής.

942
Σχολικά μαθήματα / Απ: Σύνδεση υπολογιστών - Δίκτυο
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 12:27:41 μμ »
Οι υπολογιστές έχουν windows XP και 2000.
Μερικοί βλέπουν ορισμένους άλλους, αλλά δεν έχουν πρόσβαση στα αρχεία τους.
Απορώ οι τεχνικοί των εργαστηρίων πληροφορικής στα ολοήμερα ΤΙ κάνουν?

Εγώ απλά θα ήθελα να μπορώ να εγκαθιστώ σε έναν υπολογιστή κάποια αρχεία και να μπορούν να τα βλέπουν όλοι.
Τώρα κάνω εγκατάσταση και στους πέντε.

Καταρχήν πήγαινε σε όλους τους υπολογιστές και κοιτα στις θέσεις δικτύου να δεις αν βλέπονται μεταξύ τους.
Σε περίπτωση που βλέπονται και θέλεις να μοιράσεις απλά ένα αρχείο/φάκελο  κάνεις δεξί κλικ - ιδιότητες και το ορίζεις ως κοινόχρηστο.
Γνωρίζεις ποιός είναι ο κεντρικός υπολογιστής του δικτύου και αν η εγκατάσταση του δικτύου έγινε σωστά?
Στο παρακάτω link  θα βρεις βοήθεια ωστε να εγκαταστήσεις σωστά το δίκτυο στον κεντρικό υπολογιστή και να ρυθμίσεις και τους υπόλοιπους.

http://www.in.gr/computer/xplan/page3.htm

Μόλις βρώ και άλλα link που μπορεί να σε βοηθήσουν θα τα συμπληρώσω.

943
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 11:05:08 πμ »
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα.
[\quote]

Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σένα

Παράθεση
Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες.
[\quote]

Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλους

Παράθεση
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική".
[\quote]

Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:
Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική?
   Μεταγλωττιστές
   Θεωρία Υπολογισμού
   Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων)
   Λογικός - Συναρτησιακός Προγραμματισμός

Αν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.

Παράθεση
Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;  >:(

Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική.
    Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο


Ερωτήσεις:
α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους.
β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?
[\quote]

  Στα τμήματα ΗΜΜΥ τα παραπάνω μαθήματα τα παρακολουθούν μόνο όσοι έχουν πάρει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτοί που δεν τα έχουν πάρει και γίνονται ενεργειακοί ή τηλεπικοινωνιακοί ίσως να ξέρουν λιγότερα από κάποιον που έχει τελειώσει κάποιο ΤΕΙ και κακώς έχουν τα δικαιώματα που έχουν.
     Τα μαθήματα που ανέφερα είναι κατά ένα μέρος αρκετά θεωρητικά. Κάποια από αυτά δε διδάσκονται σε κανένα ΤΕΙ (ίσως μόνο στο ΤΕΙ Αθήνας) και εκεί είναι το θέμα. Ότι τα ΤΕΙ θέλουν να γίνουν ΑΕΙ και προσπαθούν με κακέκτυπα αντίγραφα προγραμμάτων σπουδών να ξεγελάσουν τους φοιτητές τους ότι είναι ΑΕΙ. Αντί να κάνουν εξειδικευμένα μαθήματα όπως php/mysql, asp ή οποιαδήποτε νέα τεχνολογία υπάρχει στην αγορά, αυτοί απλά βγάζουν περισσότερους ανέργους δίπλα σε αυτούς των ΑΕΙ, με λιγότερα προσόντα.
    Το τμήμα του Πειραιά που λες το έχει πιάσει το νόημα, ξέρουν ότι είναι ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ έχει πολύ hardware και πολλά τεχνικά μαθήματα και για αυτό οι απόφοιτοί του βρίσκουν πολύ πιο εύκολα δουλειά από οποιοδήποτε απόφοιτο ΤΕΙ και πολλούς των ΑΕΙ.


Παράθεση
Μπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα...

  Α ενδιαφέρον αυτό που λες, δηλαδή όσο καλύτερος επιστήμονας είσαι τόσο χειρότερος παιδαγωγός είσαι? Σε ποιο βιβλίο το διάβασες αυτό στου Μπόνια? Δηλαδή εσύ είσαι Αυτοματιστής - Παιδαγωγός? Το πόσο καλός είναι στην τάξη κάποιος δεν είναι θέμα ούτε διαβάσματος ούτε θέμα σπουδών ή το έχεις ή όχι. Επίσης η εμπειρία είναι πιο σημαντική από οποιεσδήποτε σπουδές πάνω σε παιδαγωγικά.

ΥΓ. Ως μηχανικοί υπογράφουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ.


anakin θα σε παρακαλούσα να προσέξεις λίγο τον τρόπο με τον οποίο κάνεις παραθέσεις, γιατί ενσωματώνεις και τις απαντήσεις σου μέσα σε αυτές , οπότε είναι δυσκολο να καταλάβει κάποιος που κάνεις παράθεση και που απαντας.
Παράθεση
κείμενο παράθεσης
κείμενο απάντησης
 
Κώδικας: [Επιλογή]
[quote] κείμενο παράθεσης [/quote] κείμενο απάντησης
(Κάνεις λάθος στην φορά της καθέτου στον κώδικα και βάζεις  \quote αντι για  /quote)

Ευχαριστώ.

944
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 17, 2007, 11:53:45 μμ »
Πραγματικά, αν και δεν ανήκω στον κλάδο, θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο έχει προταθεί
 Kαλή επιτυχία παιδιά σε μια πολύ πετυχημένη σκέψη.

945
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 16, 2007, 02:24:34 μμ »
Να παραθέσουμε τα 11 νέα τμήματα; Κάποιος που τα γνωρίζει;

Παραθέτω από την σελίδα του www.automatismos.gr  όλο το ΠΔ όπου μέσα αναφέρονται και τα τμήματα:

7/01/2005 Ανακοίνωση στην εφημερίδα της κυβέρνησης του Π.Δ. 268/28-12-2004 με το οποίο εντάσσονται 11 τμήματα των Τ.Ε.Ι. (συμπεριλαμβανομένου και του Αυτοματισμού) στον κλάδο Π.Ε.20  Πληροφορικής Τ.Ε.Ι.


ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ
Αρ. Φύλλου 268  28 Δεκεμβρίου 2004
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ? ΑΡΙΘ. 268 Συμπλήρωση του Π.Δ. 118/1995 (ΦΕΚ 75Α?)
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 14παρ. 3του Ν. 1566/1985 (167Α?)
2. Τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 1 του Ν. 2009/1992 (18 Α")
3. Τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 8α του Ν. 3194/2003 (267 Α?)
4. Την υπ? αριθμ. 37876/ΣΤ5/26.4.2004 Απόφαση του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουρ γών του ΥΠ ΕΠΘ»(ΦΕΚ 608 Β).
5. Το γεγονός ότι με τις ρυθμίσεις των διατάξεων του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατι κού Προϋπολογισμού για το τρέχον και τα επόμενα οικο νομικά έτη.
6. Την υπ? αριθμ. 285/2004 γνωμοδότηση του Συμβουλί-ου της Επικρατείας με πρόταση των Υπουργών Οικονο μίας και Οικονομικών, Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Εθνικής Παιδείας και θρησκευμά των, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
1. Το άρθρο , περ α του ΠΔ 118/95 (75Α’) συμπληρώνεται ως ακολούθως: «ή Πτυχίο ή Δίπλωμα Τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων ή Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ή Μηχανικών Η/Υ Τηλ/νιών και Δικτύων ή του Προγράμματος Σπουδών Επιλογής «Επιστήμες και Πολιτισμός» με κατεύθυνση «Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Εφαρμογές τους» Α.Ε.Ι., της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών αντίστοιχων Τμημάτων Α.Ε.Ι., της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΙΚΑΤΣΑ ή».
2. Το άρθρο 2, περ. α του Π.Δ. 118/95 (75 Α?) συμπλη ρώνεται ως ακολούθως: «ή Πτυχίο ή Δίπλωμα Τμημάτων Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ή Πληρο φορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Επικοινωνιών ή Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πλη ροφοριακών Συστημάτων ή Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ή Διαχείρισης Πληροφο ριών ή Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ή Γεωπληροφο-ρικής και Τοπογραφίας ή Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή Βιομηχανικής Πληροφορικής ή Αυτο ματισμού ΤΕΙ της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρι σμένο από το Ι.Τ.Ε. ή».
Άρθρο 2
Η ισχύς του παρόντος Διατάγματος αρχίζει από τη δη μοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στην Υπουργό Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος Διατάγματος.
Αθήνα, 24 Δεκεμβρίου 2004
................................................

946
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 16, 2007, 09:56:53 πμ »
Στην περίπτωση που καταργηθεί το ΠΔ268 τι γίνεται με αυτούς που προέρχονται απο μια απο τις 11 σχολές και είναι διορισμένοι στην εκπαίδευση;

Εκτός από την προσφυγή για κατάργηση του ΠΔ268 έγινε και προσφυγή του ΣΤΕΜΠ κατά του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2004, με ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα.
Οπότε αυτόματα τίθεται και θέμα απόλυσης των ήδη διορισμένων.

947
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Σε ποιο μέρος κατοικείτε;
« στις: Μάρτιος 11, 2007, 05:41:33 μμ »
EIMAI AΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ!
Annita μια παράκληση. Να γράφεις με πεζά και όχι με κεφαλαία. Διαβάζονται ευκολότερα.
Ευχαριστώ  :)

948
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ 20 - Που Σπουδάσατε
« στις: Φεβρουάριος 06, 2007, 06:50:16 μμ »
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΣΤΑ!

Θα σε παρακαλούσα να τροποποιήσεις το μηνυμα σου και να το γράψεις με πεζούς χαρακτήρες και όχι με κεφαλαίους.
Σ'ευχαριστώ πολύ. :)

949
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Ο επόμενος ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 06, 2007, 12:16:12 μμ »
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ.ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ  ΣΕ ΦΗΜΕΣ. ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟN ΙΣΤΟΧΩΡΟ  ΑΥΤΟ,    ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ.

runner θα σε παρακάλουσα να γράφεις με πεζά και όχι με κεφαλαία.

Ευχαριστώ.

950
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
« στις: Φεβρουάριος 06, 2007, 12:09:55 μμ »
Θυμάμαι πολύ έντονα τα σχολικά μου χρόνια, όπως πολύ έντονα θυμάμαι και το τι με πείραζε ως μαθήτρια στους καθηγητές.

 Σχεδόν όλοι, με ελάχιστες εξαιρέσεις (2 καθηγητές σε όλα τα σχολικά μου χρόνια) αντιμετώπιζαν τους μαθητές σαν όχλο.
 Δεν τους ένοιαζαν η ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού, ο χαρακτήρας τους και οι προσωπικές ευαισθησίες.
Υπήρχαν παιδιά που είχαν να δώσουν πολλά,  και όμως με την συμπεριφορά τους οι καθηγητές έκαναν τα πλεονεκτήματα αυτών των μαθητών να φαίνονται μειονεκτήματα επειδή δεν ακολουθούσαν πιστά τα πρότυπα που αυτοί έθεταν και δεν ασχολούταν ΜΟΝΟ με τα μαθήματα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη θα δώσω ένα παράδειγμα με μένα. Στα σχολικά μου χρόνια ώς παιδί με ιδιαίτερες ανησυχίες ζωγράφιζα και έγραφα κάποια κείμενα λογοτεχνικής μορφής.Το μόνο που ήρθε στο μυαλό ενός φιλόλογου μου,όταν το έμαθε,ήταν να με φωνάξει στο διάλειμμα για να με ρωτήσει αν παίρνω ναρκωτικά. Αν είναι δυνατόν!
Και σαφέστατα εγώ ως παιδί αρχισα να ντρέπομαι για αυτά που θα έπρεπε να είμαι περήφανη.
Θεωρώ σημαντικότατη την γνώση ενός καθηγητή πάνω στην ειδικότητα του, αλλά ακόμη σημαντικότερη θεωρώ την συμπεριφορά του και το αποτέλεσμα αυτής πάνω στην παιδική/εφηβική ψυχολογία.
Θα ήθελα λοιπόν οι καθηγητές να μπορούν να διακρίνουν την διαφορετικότητα των μαθητών τους και να λειτουργούν με την ανάλογη συμπεριφορά.Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι:
Άλλους τους κάνει καλύτερους η τιμωρία,(μέθοδος που εγώ δεν εγκρίνω βέβαια αν και σε ορισμένες περιπτώσεις λειτουργει),
άλλους τους κάνει καλύτερους η αποδοκιμασία, ξυπνώντας μέσα τους κάποια αντίδραση,(μεθοδος που επίσης δεν μου αρέσει και πιστεύω πως αν γίνεται θα πρέπει να γίνεται σε αντιπαράθεση με το θετικό και πάντα σε προσωπικό επίπεδο με τον μαθητή π.χ. Γιατί να έχει αυτό το Α' δειγμα συμπεριφοράς ενώ φαίνεται φανερά ότι μπορεί να έχει το Β' με καλύτερα αποτελέσματα),
άλλους τους κάνει καλύτερους ο διάλογος (πιστεύω οτι πολλοί μαθητές μετά από διαλογο με τους καθηγητές και ανάλυση της συμπεριφοράς τους και του προβλήματος βελτιώνονται αισθητά)
και τέλος άλλους τους κάνει καλύτερους η επιδοκιμασία (θέτοντας έτσι σε λειτουργία την διαδικασία να αποδείξουν ότι είναι αξιοι αυτής της επιδοκιμασίας.)
Ολα αυτά που λέω βέβαια είναι άμμεσα συνδεδεμένα με τα δικά μου σχολικά χρόνια και τα προσωπικά μου "θελω" από τους τότε καθηγητές μου, αλλά πιστεύω πως και σήμερα δεν είναι λίγοι οι μαθητές που θα ήθελαν μια πιο "προσωπική" αντιμετώπιση. Άλλωστε ένας απόφοιτος θα πρέπει πρώτα να είναι ένας άνθρωπος με υγιή προσωπικότητα και μετά ένας άνθρωπος με γνώσεις.

Και το άλλο που θα ήθελα αν ήμουν μαθήτρια, όπως προανέφερα και πιο πάνω, είναι το να έχουν οι καθηγητές τις στοιχειώδεις γνώσεις του αντικειμένου που διδάσκουν αλλά και την όρεξη να το διδάξουν χωρίς να μοιάζει ότι αυτό που κάνουν το κάνουν από αγγαρεία.

Συγνώμη αν σας κούρασα με την μακρυγορία μου.

951
Οικονομικά / Απ: Οδοιπορικά
« στις: Ιανουάριος 18, 2007, 10:47:54 πμ »
kalispera sas
auto pou mporo na doso mono os pliroforia einai oti an metakiniste me leoforia uparxei mia karta aperioriston diadromon pou ekdidete apo kapies polois i opoia parexei ekptosi 25%.rotiste an sas endiaferei kati tetoio sta ktel.eite apo ekei pou xekinate eite ekei pou einai o proorismos sas.elpizo na boithisa ligo.

Καλημέρα.
Θα σε παρακαλούσα όταν γράφεις να χρησιμοποιείς ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες και όχι greeklish.
Ευχαριστώ.

952
Σχολική ζώνη / Απ: Νέο βιβλίο Πληροφορικής Γυμνασίου
« στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 01:19:23 μμ »
Ξεφύλλισα χτες το νέο βιβλίο Πληροφορικής του Γυμνασίου. Είναι τραγικά μικρότερο και καλύτερο από το υπάρχον.
Ελπίζω σύντομα να μπορέσω να δημοσιεύσω link για download.  ;)

Που το βρήκες, ρε γιατρέ? Δικιά σου πηγή ή το αγόρασες? Ρωτώ μήπως μπορώ να το βρω και εγώ....

Το βιβλίο αυτή τη στιγμή έχει δωθεί για εκτύπωση, βιβλιοδεσία κλπ. Μου το έδειξαν οι συγγραφείς του που ήταν επιμορφωτές μας στα ΠΕΚ.


http://zeus.pi-schools.gr/gymnasio/

Σελίδες: 1 ... 6667686970

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.