Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ekalaitz

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 39
57
Προ των πυλών ο υποχρεωτικός εμβολιασμός για καθηγητές, ιερείς και σώματα ασφαλείας.
Το κριτήριο που οδήγησε σε αυτή την απόφαση...


https://www.in.gr/2021/09/10/politics/kyvernisi/koronaios-pro-ton-pylon-o-ypoxreotikos-emvoliasmos-gia-kathigites-iereis-kai-somata-asfaleias/

Τελικά ανακοίνωσε κάτι για υποχρεωτικό εμβολιασμό γιατί κάποιες άλλες πληροφορίες λένε πως δεν το σκέφτονται προς το παρόν. Η προπαγάνδα των ΜΜΕ καλά κρατάει. https://www.kozanilife.gr/2021/09/10/%cf%80%ce%b1%ce%b3%cf%8e%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%ad%ce%ba%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%85%cf%80/?fbclid=IwAR3e5F2JPRAAYCF-hjnaxuCZp8YAqdbNziW4VxrBE6tk2GzChaHMhGkshC0

58
Έτσι είναι. Και όταν βγει το εμβόλιο για τον καρκίνο θα το κάνω ακόμη και σε πειραματικό στάδιο. Όσοι έχουν διαβήτη ζουν χάρη σε ενέσεις. Προσπαθείς να αποφύγεις για κάποιο διάστημα τον θάνατο. Όσοι τον κυνηγούν, στο καλό!

Έτσι μπράβο. Πολύ καλά θα κάνεις. Δεν είναι να παίζεις με αυτά. Αν είναι να πεθάνεις από φόβο καλύτερα να πεθάνεις από παρενέργειες. Κάποιοι πάλι θέλουν να πάρουν το ρίσκο τους, έτσι είμαι και εγώ. Θα πάρω το ρίσκο μου και ο χρόνος θα δείξει ποιος θα είναι ο κερδισμένος.

59
Πρόσφατα, πέθανε ένας συνάδελφός μας 52 περίπου σε μεθ αμέσως μετά τους γονείς του. Πρόσεχε τι εύχεσαι!

Όπως πέθανε και ένας γείτονας από καρκίνο, ένας άλλος από ζαχαρώδη διαβήτη, ένας άλλος από εγκεφαλικό κτλ... Όλοι θα πεθάνουμε κάποια στιγμή. Μην αγχώνεσαι. Κοίταζε να φροντίζεις τον εαυτό σου και για μένα φροντίζω εγώ ο ίδιος.

60
Σε ένα σχολείο με 200 μαθητές και 20 καθηγητές θα υπάρχουν 2 καθηγητές ανεμβολίαστοι και 180 μαθητές ανεμβολίαστοι.
Οι καθηγητές τυπικοί στις μάσκες οι μαθητές ένα λεπτό να μην τους κοιτάξεις την έχουν κατεβάσει.
Οι καθηγητές με εργαστηριακά rapid test οι μαθητές ανάθεμα αν το κάνει κανένας το self test.
Οι καθηγητές εκ των πραγμάτων τηρώντας αποστάσεις, οι μαθητές μόλις βγαίνουν απ΄το σχολείο ο ένας πάνω στον άλλον, αγκαλιασμένοι πέντε-πέντε χωρίς μάσκες χωρίς τίποτα.

Αλλά σύμφωνα με κάποιους "συναδέλφους" τη διαφορά στη διασπορά θα την κάνουν οι δύο ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί και όχι οι εκατόν ογδόντα ανεμβολίαστοι μαθητές... Και όλα αυτά φυσικά αγνοώντας παντελώς την ομόφωνη επιστημονική άποψη ότι και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν τον ίο.

Μιλάμε για γελοιότητες πέρα από κάθε λογική. Οι περισσότεροι "συνάδελφοι" που κάνουν θέμα τον εμβολιασμό η μη εκπαιδευτικών απλά έχουν προβλήματα στον μικρόκοσμό τους με άλλους συναδέλφους και βρήκαν ακόμα μια αφορμή.

Πόσος φανατισμός, πόση πλύση εγκεφάλου πρέπει να έχει δεχτεί κάποιος για να μην μπορεί να καταονήσει αυτά που γράφεις; Πόσο πιο απλά; Και να φανταστείς είμαστε σε φόρουμ εκπαιδευτικών. Δε είμαστε σε ΚΑΠΗ.

61
Οι εμβολιασμένοι να τηρείται τα μέτρα προστασίας για να είμαστε όλοι ασφαλείς. Καλού κακού κάντε και κανένα τεστάκι. 
Γιάννης Ιωαννίδης, ξεκάθαρος https://youtu.be/_E-nEefqaeU?t=857

62
Οι συντάκτες της μελέτης δεν παραβιασαν καμια βασική αρχή. Η δική σου ερμηνεία το έκανε. Οι ειρωνείες να λείπουν. Καλυτερα να σκεφτείς πως μεταφράζεις μια μελέτη που διαβάζεις.

Οι ερευνητές ισχυρίζονται εντελώς τα αντίθετα από τις δικές σου δοξασίες και εικασίες. Άρα ή εσύ μας δουλεύεις ή οι ερευνητές. Εγώ πάντως εμπιστεύομαι τους ερευνητές. Και επειδή με τα λεγόμενά σου αυτό που ουσιαστικά κάνεις είναι να προτρέπεις άτομα που έχουν εμβολιαστεί να μην τηρούν τα μέτρα προστασίας καθώς ιποστηρίζεις πως οι ίδιοι δεν μεταδίδουν τον ιό θέτεις σε κίνδυνο το κοινωνικό σύνολο. Επειδή μιλάμε για ανθρώπινες ζωές λοιπον θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί το τι λέμε. 

63
Καμιά διαστρέβλωση, καμιά δική μου θεωρηση. Βασικές αρχές βιολογίας.
Το αρχικώς υψηλό φορτίο, δε σημαίνει αυτόματα και ίδιες πιθανότητες μετάδοσης. Σημασία έχει η ταχύτητα με την οποία κινητοποιούνται οι μηχανισμοί άμυνας, ως απόκριση σε αυτό το φορτίο.

Καλό είναι να ενημερώσεις τους επιστήμονες των ερευνών που έχω παραθέσει παραπάνω για τις αρχές της βιολογίας που μάλλον αγνοούν ώστε να αναθεωρήσουν τα ευρήματα των μελετών τους. Μην εκτεθούν κιόλας οι άνθρωποι.

64
Svoura για το πρώτο: όσο πιο πολυ παραμενει το ιικο φορτίο υψηλό στο ρινοφαρυγγα, τοσο πιο έντονα, αλλά και παρατεταμενα μεταδιδεις. Ο Πρασσας το θεωρεί αυτονόητο και γι αυτό επιμένει στην εξήγηση δράσης της δευτερογενούς ανοσολογικής απόκρισης. Κοινώς, όσο πιο γρήγορα εξαλείφει το ανοσοποιητικο τον ιό από βλεννογόνους, τόσο λιγότερο μεταδοτικος είσαι.

Το τι θεωρεί αυτονόητο ή όχι ο Πρασσάς θα έπρεπε να το αναφέρει στο άρθρο. Παραθέτοντας ένα άρθρο ενός καταξιωμένου επιστήμονα προσθέτοντας δικές μας θεωρήσεις ουσιαστικά διαστρεβλώνουμε τα λεγόμενά του.
Εδώ https://www.nationalgeographic.com/science/article/evidence-mounts-that-people-with-breakthrough-infections-can-spread-delta-easily αναφέρει επίσης ξεκάθαρα πως "the Delta variant is able to grow in the noses of vaccinated people to the same degree as if they were not vaccinated at all. The virus that grows is just as infectious as that in unvaccinated people, meaning vaccinated people can transmit the virus and infect others" δηλαδή το στέλεχος Δέλτα αναπτύσσεται στη μύτη των εμβολιασμένων στον ίδιο βαθμό όπως και των ανεμβολίαστων. Ο ιός που αναπτύσσεται είναι το ίδιο μεταδοτικός όπως και στους ανεμβολίαστους που σημαίνει πως οι εμβολιασμένοι μπορούν να μεταδώσουν τον ιό και να μολύνουν και άλλους.

65
Τεστ σε όλους σε δημόσιες δομές

Πάρα πολύ σωστά. Αν η κυβέρνηση νοιαζόταν πραγματικά για την προστασία του κοινωνικού συνόλου αυτό έπρεπε να κάνει, δωρεάν τεστ για όλους και όχι να εμβιάζει όσους για τους δικούς τους λόγους δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν ενώ παράλληλα επιτρέπει σε εμβολιασμένους να διασπείρουν τη μετάλλαξη Δέλτα ανεξέλεγκτα. Επικίνδυνες αποφάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε δραματική αύξηση των κρουσμάτων μέσα στις σχολικές αίθουσες.

66
Λογικό άλμα για να μην έχετε πρόβλημα συνειδήσεως σε περίπτωση διασποράς; Οι γονείς δεν πιστεύω να έχουν την ίδια άποψη!

Δυστυχώς για κάποιους αλλάξανε τα πράγματα και θέλουν λίγο χρόνο για να αποδεχτούν τη νέα κατάσταση. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να χωνέψουν πως από τη μια μέρα στην άλλη τους ήρθαν τα πάνω κάτω. Θα αποκτήσετε την ελευθερία σας τους είπαν, θα πετάξετε τις μάσκες τους είπαν, δε θα ξανα κολλήσετε, δε θα νοσήσετε, δε θα πάτε σε ΜΕΘ, δε θα... δε θα.... Τρέξαν να εμβολιαστούν πρωτίστως για να προστατέψουν το κοινωνικό σύνολο και όχι τους εαυτούς τους και τώρα ετοιμάζονται για 3η, 4η και ποιος ξέρει πόσες ακόμα δόσεις. Ας δείξουμε κατανόηση στο δράμα που περνάνε. Εννοείται μέχρι να τελειώσει όλο αυτό το σωστό είναι να κάνουνε και οι εμβολιασμένοι τεστ για να είμαστε όλοι ασφαλείς στις σχολικές αίθουσες. Οποιαδήποτε άλλη άποψη είναι καθαρά εγωιστική και ενέχει κινδύνους για το κοινωνικό σύνολο για το οποίο τρέξαν να εμβολιαστούν αρχικά.

67
https://hania.news/2021/08/25/%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%A0%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%AC%CF%82-%CE%A0%CF%8E%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B4%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%8C-%CE%BF-%CE%BF/
Για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, που διαστρεβλώνουν πραγματικοτητα. Το άρθρο εξηγεί πολυ κατανοητά γιατί οι ανοσοποιημενοι δεν έχουν σε καμία περπτωση την ίδια δυναμική μετάδοσης με τους μη ανοσοποιημενους. Ειναι θεμα ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. Ισοπεδωσεις του στυλ "κόλλουν κ μεταδίδουν κι οι 2" είναι επικινδυνες. Ανοσολογικα κ άρα επιδημιολογικα οι δυο ομάδες ΔΕΝ γίνεται να έχουν την ίδια δυναμική μεταδοσης.
Τα ίδια λέμε, αλλά κάποιοι ξεφευγετε, φτάνοντας στο σημείο να ισχυρίζεστε ότι εμείς θα είμαστε οι υπευθυνοι για διασπορά, επειδή οι υπόλοιποι θα κάνουν δυο τεστ μέτριας αξιοπιστίας, τα οποία απλά θα δείχνουν εκείνη ακριβώς τη στιγμή, αν έχουν φορτίο ανοχνευσιμο. Και καταργειτε τον τεράστιο κ θεμελιωδη βιολογικό μηχανισμό της ανοσολογικής μνήμης.
Ας ασχοληθουμε με πρακτικα ζητήματα υγειονομικής ασφαλείας στα σχολεία κι ας αφήσουμε τα επιστημονικά.
Μάλλον εσυ δημιουργείς εντυπώσεις. Στο άρθρο που παραθέτεις δεν αναφέρει πουθενά ότι οι εμβολιαμένοι δεν μεταδίδουν τον ιό. Αναφέρει μόνο για το ότι το εμβόλιο προστατεύει. Άσχετο εντελώς με αυτά που γράφεις.
Εδώ όμως https://www.nature.com/articles/d41586-021-02187-1 αναφέρει ξεκάθαρα πως οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν το στέλεχος Δέλτα όσο και οι ανεμβολίαστοι.
"Data from COVID-19 tests in the United States, the United Kingdom and Singapore are showing that vaccinated people who become infected with Delta SARS-CoV-2 can carry as much virus in their nose as do unvaccinated people. This means that despite the protection offered by vaccines, a proportion of vaccinated people can pass on Delta, possibly aiding its rise"
και συνεχίζεο λέγοντας πως οι εμβολιασμένοι πρέπει να παίρνουν μέτρα προσταστίας. “people who are vaccinated still need to take precautions”.

 

68
Κάτι λέγατε για Γιαμαρελλου χθες; Ακούσατε τι είπε πάλι σήμερα; κάτι για το τείχος ανοσίας λέει που δεν ξέρουμε καν αν υπάρχει γι αυτόν τον ιό;;  :o... Αλλά οπωσδήποτε πρέπει όλοι να εμβολιαστούμε για να είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να φτιαχτεί τελικά το τείχος;;;  :o.. Λοιπόν 2 πραγματάκια παίζει να συμβαίνουν :ή δεν ξέρουν καν τι λένε όταν βγαίνουν από εδώ κι από εκεί και τα έχουν χαμένα γενικότερα ή όπως καταλαβαίνετε πάει περίπατο το τείχος και τα ποσοστά του

Το έχει πει πριν 2 μήνες ο Αθανάσιος Τσακρής, αντιπρύτανης ΕΚΠΑ, καθηγητής μικροβιολογίας, 11/7/2021
https://www.youtube.com/watch?v=on7sK7vYgRQ&ab_channel=newsbeastgr

69
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια δυσμενών συνθηκών
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2021, 07:39:43 μμ »
Καλησπέρα σας,
Στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας ως αναπληρωτές αναφέρονται μόνο οι ώρες διάθεσης π.χ. σε ένα δεύτερο σχολείο και όχι πόσες μέρες την εβδομάδα πηγαίναμε. Για νεοδιόριστους και για τον υπολογισμό μορίων δυσμενών συνθηκών των σχολικών ετών που εργαζόμασταν ως αναπληρωτές πώς θα προσμετρηθούν τα μόρια αυτά, χωρίς να έχουμε αποδεικτικό ότι πχ πηγαίναμε 3 φορές την εβδομάδα σε σχολείο με περισσότερα μόρια δ.σ., ώστε να μετρηθούν τα μόρια αυτά αναλογικά;
Αν κάτι δεν έχω καταλάβει καλά, ας βοηθήσει όποιος ξέρει. Σας ευχαριστώ πολύ.

4.2. ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ Μ.Σ.Δ.
4.2.1. Για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που υπηρέτησαν ταυτόχρονα σε δύο ή περισσότερα
σχολεία με διαφορετικές μονάδες συνθηκών διαβίωσης, ο υπολογισμός των μονάδων θα γίνει αναλογικά
με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών. Δηλαδή, κάθε εβδομάδα θα θεωρείται 5/5 και οι μονάδες θα
επιμερίζονται στην κάθε θέση.
Σε κάθε περίπτωση μετατρέπονται οι ώρες σε μέρες και ο υπολογισμός γίνεται με βάση ημέρες
εργασίας και όχι ώρες.

Στις υπηρετήσεις αυτές, όταν υπάρχει αντικειμενική δυσκολία υπολογισμού των Μ.Σ.Δ. με βάση
τον πραγματικό τρόπο παράλληλης υπηρέτησης (μη αναφορά στις εκδοθείσες αποφάσεις συμπλήρωσης
ωραρίου σε ημέρες υπηρέτησης, μη διατήρηση προγραμμάτων στα σχολεία κ.λ.π.) η μετατροπή σε
ημέρες εργασίας μπορεί να γίνει σύμφωνα με τον τύπο:
ώρες εργασίας Χ 5 (ημέρ. εβδ) /εβδομαδιαίο ωράριο
αναγράφοντας στις ώρες εργασίας τις ώρες που αναφέρει η απόφαση, ώστε να έχουμε τις ημέρες
υπηρέτησης των εκπαιδευτικών με δεκαδικό υπολογισμό αντί ακεραίου, όπως συνήθως έχουμε για κάθε
σχολική μονάδα.
Επισημαίνουμε πάνω στην εφαρμογή του τύπου αυτού:
α) Για τον όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο υπολογισμού θα πρέπει να διατηρούνται τα
δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία, στρογγυλοποιώντας, όπου είναι απαραίτητο, με βάση το τρίτο δεκαδικό
ψηφίο.
β) Στο ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρισης των αιτήσεων μετάθεσης κάθε χρονικό διάστημα
υπηρέτησης υπολογίζεται στα 5/5. Θα πρέπει, επομένως, το σύνολο των υπηρετήσεων για ένα
συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να είναι οπωσδήποτε σε κάθε περίπτωση 5/5, ώστε να υπάρξει
αυτοματοποίηση του υπολογισμού.
π.χ. Εκπαιδευτικός εργάζεται ταυτόχρονα σε τρία σχολεία διαφορετικών κατηγοριών, οι ώρες
απασχόλησης είναι 8, 9 και 7 και το υποχρεωτικό του ωράριο 24:
Υπολογισμός:
8 Χ 5/24 = 1,67
9 Χ 5/24 = 1,87
7 Χ 5/24 = 1,46
Το σύνολο 1,67 και 1,87 και 1,46 μας δίνει 5 ημέρες υπηρέτησης

70
Ειπώθηκαν πράγματα που δεν χρειαζόταν να έχουν ειπωθεί από συγκεκριμένο μέλος που γενικα έχει την απαξίωση εύκολη, όντως. Όμως και τέτοιες δηλώσεις, «δεν έχω κάτι με άτομα που εμβολιάστηκαν», είναι εξίσου υπερβολικές και διχαστικές απλώς στο άλλο άκρο. Γιατί αν με τη λογική σας φοβάστε ότι ένας εμβολιασμενος εκπαιδευτικός θα στραβοκοιτάξει τους ανεμβολιαστους μαθητες, τότε κι εμείς θα τρέμουμε στην ιδέα ότι ένας αντιεμβολιαστης εκπαιδευτικός θα προσβάλει ή θα καλλιεργεί ανασφάλειες σε εμβολιασμένους μαθητες. Κι επειδή προφανώς δεν σας αρέσει να σκέφτονται έτσι για σας, καλό θα ήταν να μην σκέφτεστε έτσι για τους άλλους.

Από πότε το "δεν έχω κάτι με κάποιον" δείχνει διχαστική συμπεριφορά. Δηλαδή αν έγραφα "έχω πρόβλημα με όσους εμβολιάστηκαν τι θα έδειχνε". Πήρες μια καλοπροέρετη φράση μου και προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Εσκεμένα βέβαια άφησες το υπόλοιπο που έγραψα εκτός, το ότι έχω φίλους εμβολιασμένους και το σέβομαι. Από που προκύπτει η διχαστική συμπεριφορά; Επίσης αναφέρεσαι σε ανεμβολίαστους και τους αποκαλείς αντιεμβολιαατές. Αυτό από μόνο του δείχνει μάλλον το σκεπτικό σου για όσους έχουν επιλέξει να μην εμβολιαστούν. Τέλος δεν είδα κανέναν ανεμβολίαστο εδώ μέσα να προσβάλει και να δημιουργεί ανασφάλειες σε κάποιον εμβολιασμένο, μόνο το αντίθετο.

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 39

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.