Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - bikini

Σελίδες: 1 ... 8910
127
του Χρήστου Κάτσικα
 
Θέλετε να διοριστείτε στη δημόσια εκπαίδευση; Τώρα μπορείτε να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα, αρκεί να παρακολουθήσετε ένα σεμινάριο και να πληρώσετε από 1.700 έως 2.500 ευρώ! Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε το ΥΠΕΠΘ σε χιλιάδες πτυχιούχους όλων των καθηγητικών σχολών (φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών κ.λπ.), οι οποίοι συνωστίζονται για μια θέση εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία. Ο αριθμός των αποδεκτών του μηνύματος ξεπερνά τις 170.000,

ενώ ο αριθμός των φορέων, που το είδαν ως νέο πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας και θεώρησαν ότι είναι μια ευκαιρία να γεμίσουν τα ταμεία τους, ξεφυτρώνει σαν τα μανιτάρια!

Όλα άρχισαν πριν από αρκετούς μήνες, όταν η Ένωση Ελλήνων Φυσικών και το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας ανακοίνωσαν ότι αρχίζουν ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή, την οποία όσοι παρακολουθήσουν «θα λάβουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να προσληφθούν στα ΣΜΕΑ (δημόσια σχολεία για άτομα με ειδικές ανάγκες)». Τα σεμινάρια αυτά ήταν διάρκειας 400 ωρών (20 ώρες κάθε Σαββατοκύριακο!) και πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Το κόστος για τον επιμορφούμενο; 1.700 ευρώ! Λίγο αργότερα, ψηφίστηκε στη Βουλή ο νόμος 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ο οποίος προέβλεπε, φωτογραφικά, ότι για να διοριστεί ένας εκπαιδευτικός στα σχολεία ειδικής αγωγής ήταν απαραίτητο, ανάμεσα σε άλλα, ένα σεμινάριο 400 ωρών.

Aπό τη στιγμή εκείνη, με «ταχύτητα φωτός», που θα τη ζήλευε ακόμη και η πιο ευέλικτη επιχείρηση, οργανώθηκαν από διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Β΄ Παιδιατρική Κλινική, Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, κ.λπ.) δεκάδες «ταχύρρυθμα και ετήσια»! σεμινάρια από το Κιλκίς μέχρι την Αθήνα και τον Πειραιά και από τη Χίο και τη Μυτιλήνη μέχρι τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη με υψηλότατο κόστος που κυμαίνεται από 1.700 έως 2.500 ευρώ το άτομο.

Στα σεμινάρια αυτά, σύμφωνα με καταγγελίες επιμορφούμενων- της ΔΟΕ, του Συλλόγου Μετεκπαιδευομένων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Μαρασλείου- που έχουν φτάσει στο ΥΠΕΠΘ αλλά και στη Βουλή, ο δημόσιος έλεγχος είναι ανύπαρκτος, ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι διαρκώς αυξανόμενος, ενώ ορισμένα συρρικνώνονται στο εξάμηνο και η επιμόρφωση «στριμώχνεται σε «αγχωμένα» Σαββατοκύριακα με 9ωρα και 10ωρα μαθήματα από πόλη σε πόλη.

Ωστόσο, το σοβαρότερο ζήτημα είναι ότι με θεσμοθετημένο τρόπο το ΥΠΕΠΘ από τη μία κλείνει το μάτι στα Πανεπιστήμια και σε διδάσκοντες, δείχνοντάς τους τον τρόπο να «βγάλουν το ψωμί τους μόνοι τους» και να μην απαιτούν τη δημόσια χρηματοδότηση και από την άλλη κάνουν ένα ακριβοπληρωμένο εμπόριο ελπίδων με ακροατήριο χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους που γίνονται αντικείμενο οικονομικής και προσωπικής εκμετάλλευσης στη πορεία διεκδίκησης μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο.

Aθέατα έχει ανοίξει το παράθυρο για πλήρη ιδιωτικοποίηση των όρων πρόσληψης στο δημόσιο σχολείο. Ήδη νέα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια «στήνονται» στον τομέα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Ένωση ΦυσικώνΠανεπιστήμιο Πατρών), ενώ καλλιεργείται η ιδέα να περάσει σε φορείς με την καταβολή διδάκτρων και η παιδαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων που μέχρι σήμερα γίνεται δωρεάν από την ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ).

Είναι φανερό ότι η διαμορφούμενη κατάσταση λειτουργεί σαν πειραματικό εργαστήρι για ευρύτερες ιδιωτικοποιήσεις και επιχειρηματικές δράσεις σε όλο το φάσμα της Εκπαίδευσης.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank28_2_9_946.php

128
Κάποιος που μπορεί να μου απαντήσει με σιγουριά...

Πέρσι έκανα αίτηση μόνο για αναπλήρωση και όχι για ωρομισθία.
Φέτος έχω το δικαίωμα να καταθέσω τα χαρτιά μου εκτός για αναπληρώτρια και για ωρομίσθια;
Ευχαριστώ.  :)

129
Στους δύσκολους και ζοφερούς καιρούς που διανύουμε...  ::)

130
Αναπληρωτές / Τρίτεκνος; Προηγείσαι !!!
« στις: Αύγουστος 01, 2008, 08:48:27 μμ »
Καταθέστε την άποψή σας... Και την ψήφο σας...  ;)

131
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ν. ε. μετρική
« στις: Ιούλιος 22, 2008, 08:57:45 μμ »
Αφού συγκεντρώσαμε τα προτεινόμενα βιβλία για όλα τα γνωστικά και τα παιδαγωγικά, δεν ασχολούμαστε και λίγο με τη ν. ε. μετρική, για να αλληλοβοηθηθούμε οι έχοντες γνώση με τους μη έχοντες;;;  ;D
Προσωπικά ανήκω όχι στους μεν, αλλά στους δε...  :-[

132
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Πόσοι ΠΕ02 διορίζονται;;;
« στις: Ιούλιος 18, 2008, 12:07:05 μμ »
Καλημέρα!
Μετά την ανακοίνωση των πινάκων πόσοι ΠΕ02 διορίζονται από τον Ενιαίο με το 40%;
Ευχαριστώ.

133
Ίσως η απορία μου να φανεί σε κάποιους βλακώδης, ίσως άλλοι τη θεωρήσουν εύλογη... Όποιος, πάντως, μπορεί, ας με βοηθήσει...
Στον Ενιαίο Πίνακα των αναπληρωτών 8η στην κατάταξη είναι η ************** με 1.074 μόρια προϋπηρεσίας ή, ακόμη πιο περίεργο (για μένα που δεν ξέρω, δεν θέλω να παρεξηγηθώ ούτε γνωρίζω προσωπικά τις εν λόγω κυρίες...), στην 9η και 10η θέση βρίσκονται οι κ. κ . ******** και ************* αντίστοιχα με 0.503 μόρια.
Γιατί αυτές βρίσκονται τόσο ψηλά στον Πίνακα με τόσα λίγα μόρια σε σχέση με άλλους;
Και, αν μελετήσει κανείς τον Πίνακα, θα βρει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις: Π. χ. σειρά κατάταξης 41-46.
???

134
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Πώς πάνε τα «κουράγια» σας;;;...
« στις: Μάρτιος 14, 2008, 09:19:28 πμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι!
Όπως λέει και το θέμα μου, πώς πάνε τα κουράγια σας σχετικά με τον ΑΣΕΠ;
Εγώ ούσα αναπληρώτρια δεν έχω καθόλου διάθεση για διάβασμα γυρνώντας σπίτι!
Έχω εξαντλητικό πρόγραμμα τα πρωινά και το μόνο που θέλω γυρνώντας σπίτι είναι να κάτσω με παντόφλες και πιτζάμες μπροστά στην τηλεόραση!
Εσείς;;;  ???

135
Καλημέρα σε όλους τους ΠΕ 02!  :)
Θέλω να πιστεύω, και αυτό είναι κρίμα, ότι οι εξεταστές στο γνωστικό των αρχαίων περιμένουν συγκεκριμένες απαντήσεις από μας στις ερωτήσεις ανάπτυξης.
Κάπου εδώ μέσα στο forum διάβασα ότι η ερώτηση 3 σχετικά με τον Επιτάφιο στον ΑΣΕΠ του 2007 υπάρχει ήδη έτοιμη και όσον αφορά την εκφώνηση και όσον αφορά τον τρόπο ανάπτυξης και το περιεχόμενο σε βιβλίο του Κακριδή.
Τέτοιους φιλολόγους ψάχνει το ΑΣΕΠ;;;Παπαγάλους;;;  >:(
Οποιαδήποτε αιτιολογημένη απάντηση γράψαμε όλοι εμείς που δεν είχαμε διαβάσει τον Κακριδή απλώς κοκκινίστηκε με το στυλό των διορθωτών;;;...

136
Διακρίνετε κάποιο είδος διαφορετικής αντιμετώπισης όντες / ούσες αναπληρωτές ή αναπληρώτριες από τους μόνιμους συναδέλφους ή τους διευθυντές στο σχολικό σας περιβάλλον;

137
Δε νομίζετε, συνάδελφοι, ότι κάποια στιγμή πρέπει να διαχωριστεί ο κλάδος μας;
Δηλαδή, π. χ. τελείωσες ιστορικό; Τα σχολεία χρειάζονται 300 ιστορικούς. Όλοι οι ιστορικοί να διαγωνιστούν μόνο σε θέματα ιστορίας στον ΑΣΕΠ και οι <<καλύτεροι>> 300 να προσληφθούν.
Τελείωσες κλασικό; Τα σχολεία χρειάζονται 500 καθηγητές για αρχαία και λατινικα. Όλοι οι κλασικοί να διαγωνιστούν μόνο σε θέματα αρχαίιων και λατινικών στον ΑΣΕΠ και οι <<καλύτεροι>> 500 να προσληφθούν.
Κτλ, κτλ, κτλ......
Ό, τι δηλαδή συνέβη με τον κλάδο ΠΕ 04..........
Ευχαριστώ.

Σελίδες: 1 ... 8910

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159795
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 414
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.