Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bikini

Σελίδες: 1234 ... 223
15
Σχολική ζώνη / Απ: Ταινίες σχετικές με εκπαίδευση
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 04:09:20 μμ »
Δεν μπορεί να μην τραβήξει το ενδιαφέρον σου αν είσαι εκπαιδευτκός

Κ όμως...
Εκτός κ αν όλους σας τράβηξε η ταινία εκτός από μένα...  8)

16
Όχι δεν θα έδειχνα ποτε στους μαθητές κάτι που περνάει λανθασμένα μηνύματα και που τους κάνει πιόνια της κατανάλωσης. Το video είναι άκρως επικίνδυνο και σίγουρα θα προκαλέσει την αντίδραση των γονέων. Σκοπός του σχολείου είναι να κάνει τα παιδιά να σκέφτονται και όχι να γίνουν όμηρα της κατανάλωσης.
Ποτέ δεν θα έδειχνα κάτι στα παιδιά που να τα οδηγούσε προς την καταστροφή

προφανώς δεν κατάλαβες τίποτα από το βίντεο. το βίντεο αποτελεί κομμάτι μιας αντικαταναλωτικής κίνησης εναντίον των μεγάλων επιχειρήσεων και τω διαφημιστικών τους.
εδώ το σάιτ τους:
http://www.bonfireofthebrands.com/site/

++++++++++++++++++++++

17
Εξετάσεις / Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 01:10:39 μμ »
Να αποφεύγουν οι καθηγητές να βάζουν στους μαθητές τους τεστ  σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα και  τριών την εβδομάδα ζητά το υπ. Παιδείας με εγκύκλιό του από τους Διευθυντές των Γυμνασίων και Λυκείων. Ειδικότερα το υπ. Παιδείας με την εγκύκλιο του επισημαίνει τα εξής:

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον προγραμματισμό των ωριαίων υποχρεωτικών δοκιμασιών και των τεστ και στην υλοποίησή τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Ο Διευθυντής έχει την ευθύνη της τήρησης της σχετικής νομοθεσίας και συντονίζει τη διεξαγωγή των ωριαίων δοκιμασιών, σύμφωνα με πρόγραμμα που  κατατίθεται από τους διδάσκοντες, ώστε να αποφεύγεται η διενέργεια ωριαίων δοκιμασιών σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα και των τριών την εβδομάδα.

Στο Γυμνάσιο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το άρ. 2 του Π.Δ. 409/1994                    (Φ.Ε.Κ. 226 Α΄) και οι ωριαίες υποχρεωτικές γραπτές δοκιμασίες γίνονται χωρίς προειδοποίηση, μία σε κάθε μάθημα, κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και καλύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας, υπό τον όρο ότι προηγήθηκε στο προηγούμενο μάθημα η σχετική ανακεφαλαίωση.

Στο Γενικό Λύκειο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το Π.Δ. 60/2006 (Φ.Ε.Κ. 65 Α΄) και Π.Δ. 12/2009 (Φ.Ε.Κ. 22 Α΄).

Στο Επαγγελματικό Λύκειο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το Π.Δ. 50/2008      (Φ.Ε.Κ. 81 Α΄ ) όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 43/2010 (Φ.Ε.Κ. 86 Α΄).

Στις Επαγγελματικές Σχολές η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το Π.Δ. 51/2008    (Φ.Ε.Κ. 82 Α΄).

Με την αδιαμφισβήτητη συμβολή σας στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ευελπιστούμε στη συνεργασία σας, τόσο με τις Περιφερειακές Υπηρεσίες όσο και με τη Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8107:2010-06-15-12-42-54&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

18
Εξώδικη δήλωση προς την υπουργό Παιδείας Αννα  Διαμαντοπούλου απέστειλετο το  Γαλλικό "Κολλέγιο" IdEF   , με την οποία την προειδοποιεί ότι "προτιθέμεθα να στραφούμε κατά παντός υπευθύνου για οποιαδήποτε ζημιά υποστούμε βάσει των νομοθετικών διατάξεων οι οποίες φέρουν την υπογραφή Σας".
Eιδικότερα η εξώδικη δήλωση έχει ως εξής:


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ

Της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας με επωνυμία «Κολλέγιο Institution des Etudes Francophones (IdEF)», η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Λ. Ριανκούρ αρ. 59, τηλ. 210 6980772, idef@orionidef.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , όπως εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΑΤΑ ΤΗΣ Υπουργού Παιδείας,  Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, που εδρεύει στο Μαρούσι, Ανδρέα Παπανδρέου 37 (τ.κ.
15180)
******************
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
........................................ 

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8117:qq-&catid=204:2009-12-01-09-56-07&Itemid=654

19
Σχολική ζώνη / Απ: Ταινίες σχετικές με εκπαίδευση
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 01:00:22 μμ »
Entre les murs (= Ανάμεσα στους τοίχους).

Γαλλική ταινία που παιζόταν φέτος στους κινηματογράφους. Ο σεναριογράφος και πρωταγωνιστής της ταινίας είναι εκπαιδευτικός ο οποίος έχει εκδώσει ένα βιβλίο στο οποίο καταγράφει εμπειρίες του από τα σχολεία που έχει δουλέψει.
Στην ταινία εμφανίζεται ως φιλόλογος που εργάζεται σε γυμνάσιο υποβαθμισμένης εργατικής συνοικίας με πολλούς μετανάστες.


Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες, κριτικές κλπ.
http://www.cinemad.gr/content/view/2320/7/



Μια αηδία!  :o
Την είχε κατεβάσει περσι από το ίντερνετ σε 2 dvd ο γιος μιας συναδέλφου κ την δανείστηκα.
Φέτος την είδα, γιατί κάπου είχε χωθεί λόγω 2 μετακομίσεων.
Είδα μόνο το 1 dvd κ αυτό με καμιά 10αριά διακοπές λόγω βαρεμάρας.  :-X  ::)
Το 2ο dvd δεν τολμάω να το βάλω καν.  :o  :-X

20
http://www.youtube.com/watch?v=_1DjcNXlv9U

Θα αφιερώνατε λίγα λεπτά μέσα στην τάξη για κάτι σαν αυτό ?



Υπέροχο!  :o
Εμείς οι φιλόλογοι τα διδάσκουμε με λέξεις όλα αυτά στην έκθεση, αλλά άλλη αίσθηση κάνει ο λόγος κ άλλη η εικόνα σε συνδυασμό με τον ήχο.

Υ.Γ1: Λέμε να το διδάξουμε στους μαθητές μας. Ας το διδαχτούμε εμείς οι καθηγητές πρώτα...  :-X  ::)
Υ.Γ2: Πω πω, άργησα!  :o Πρέπει να πάω σούπερ μάρκετ ξανά σήμερα, παρόλο που πήγα κ χτες...   ;D  :o  :-X  ::)

21
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Θερινή υπηρεσία
« στις: Ιούνιος 16, 2010, 10:29:11 πμ »

Νομίζω  το να φεύγουν οι εκπαιδευτικοί στις 10 ή στις 11 το πρωί (να πηγαίνουν για καφέ), να έρχονται τις αντίστοιχες ώρες και μάλιστα σε διαλείμματα όπου κάνουν αισθητή την παρουσία τους και στους μαθητές αλλά και στους κατοίκους όχι απλώς σχολιάζονται αλλά ντροπιάζουν όλον  τον κλάδο.


Το έλα-φύγε στο σχολείο τις ώρες που λες δε με απασχολεί καθόλου. Έχω διευθυντή που θα μου επιτρέψει, αν μου επιτρέψει, να έρχομαι ή να φεύγω από το σχολείο στις 10 ή στις 11.
Επίσης, επίσης δεν με ενδιαφέρει αν οι μαθητές μου σχολιάσουν την ώρα που έρχομαι ή φεύγω από το σχολείο μου. Έχω ένα συγκεκριμένο ωράριο κ αυτό τηρώ, όπως τηρώ κ οποιοδήποτε πρόγραμμα εντός του σχολείου. Οι μαθητές αυτοί που με σχολιάζουν έχουν αναλογιστεί πόσο χρόνο εκτός του σχολείου μου χρειάζομαι, για να διορθώσω τα γραπτά τους, για να ετοιμάσω το μάθημα της επόμενης μέρας αλλ και για να ηρεμήσω από την ένταση της τάξης κ της ημέρας ολόκληρης; Επιπλέον, έχουν αναλογιστεί από πού πέρασα κ τι έκανα για να γίνω η καθηγήτριά τους που θα σχολιάσουν;
Το ίδιο ισχύει κ για τους κατοίκους, όποιοι κάτοικοι σχολιάζουν ότι όλος ο κλάδος ντροπιάζεται εξαιτίας μου.
Αλλά τι λέω;  ??? Όλοι μα όλοι, ακόμη κ εμείς οι ίδιοι απαξιώνουμε τον κλάδο, εμείς που είμαστε μέσα στον κλάδο. Δεν θα απαξιώνεται ο κλάδος από τους μη έχοντες σχέση με μας; ._  ???  :-X  :-X

Υ.Γ1: Όπου α' ενικό νοείται ένα οποιοδήποτε χ πρόσωπο (εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί).
Υ.Γ2: Τουλάχιστον εγώ πάντα είμαι στο σχολείο μου τις ώρες που όντως πρέπει να είμαι κ που πρέπει να δουλεύω. Πόσοι υπάλληλοι άλλων υπηρεσιών απουσιάζουν, γιατί "κάπου πετάχτηκαν" κ κάνουν όσο χρόνο οι ίδιοι θέλουν γαι να επιστρέψουν;;; Για να μην αναφέρω κ κάποιους άλλους, που σε "εξυπηρετούν" με το σουσαμένιο κουλούρι δίπλα τους (που λιγοστεύει μπροστά σου γιατί το τρώνε) ή ανάμεσα σε φύλλα από τυρόπιτα!..  >:(  :-X  :-X

22
Αν οι αναπληρωτές με πλήρες ωράριο και οι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου (=η νέα κομπίνα της σιχαμερής ηγεσίας του υπουργείου) καλούνται από τον ίδιο πίνακα θα προκύψει ένα τεράστιο μπάχαλο! Κάποιοι που έχουν καλύτερη σειρά ίσως καταλήγουν αναπληρωτο-ωρομίσθιοι και κάποιοι πιο χαμηλά στον πίνακα θα γίνονται αναπληρωτές 21 ωρών. Θα βάζουν βέβαια και το χεράκι τους οι υψηλά ιστάμενοι διευθυντάδες κλπ. Έτσι θα δίνεται η ευκαιρία σ' αυτό το κράτος-έκτρωμα να εξυπηρετήσει τα προσφιλή του λαμόγια.
Δεν πρέπει με τίποτα να δεχτούμε ένα τέτοιο σύστημα που δε θα μας εγγυάται την επί ίσοις όροις κλήση αναπληρωτών κάτι που τουλάχιστον σε γενικές γραμμές ίσχυε μέχρι πρότινος.
Αν σκοπεύουν να δώσουν κουτσουρεμένα ωράρια, να φτιάξουν ξεχωριστό πίνακα ανάλογο μ'εκείνον των ωρομισθίων σε επίπεδο περιφέρειας ή ας καλούνται οι ερμαφρόδιτοι αυτοί εκπαιδευτικοί από τον ίδιο πίνακα που καλούνται οι αμιγείς ωρομίσθιοι.
Την κατάργηση όμως και της ελάχιστης διαφάνειας η οποία υφίστατο ως σήμερα προς θεού μην την ανεχτούμε!!!!!!!!!!!!

+++++++++++++++++++++++  :-X

23
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2010, 08:18:26 μμ »
Μια και ξαναπιάσαμε το θέμα της έκθεσης θέλω να πω κάτι... νομίζω πως αν ξαναδιαβάσω σε έκθεση μαθητή άλλη μια φορά τις φράσεις υλικός ευδαιμονισμός και επιπρόσθετα  θα ο-υ-ρ-λ-ι-ά-ξ-ω!!!
Νομίζω ότι τα εχουμε καταστρέψει με την έκθεση. Είναι λέξεις αυτές να τις γράφουν παιδιά στην Α' Λυκείου; Καθαρή παπαγαλία. Γιατί τέτοια απαξίωση για το απλό επιπλέον, ακόμη, επίσης; ???
αφήστε πια τον υλικό ευδαιμονισμό. Διαβάζω εκθέσεις καλών μαθητών και είναι σχεδόν όλες ίδιες! Πού είναι η προσωπική γραφή, το ατομικό ύφος;
Και με τις διαρθρωτικές λέξεις έχει παραγίνει πια. Είναι απαραίτητες, αλλά όχι ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ!!! Είπαμε οι παραγράφοι συνδεονται μεταξύ τους και σε επίπεδο περιεχομένου. Γιατί σώνει και καλά να γεμίσουμε την έκθεση διαρθρωτικές λέξεις; Αμάν....τα καημένα, τα έχουμε τρελάνει...
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με όλα τα παραπάνω.
Όχι άλλος υλικός ευδαιμονισμός, όχι άλλο κάρβουνο!!!!!

++++++++++++++++++++  :-X  :-X

24
Θα βγει η προκύρηξη και θα δούμε. Υποθέσεις κάνουμε προς το παρόν. Πάντως από τα όσα γράφτηκαν πριν ότι και να ισχύσει πολλοί από εμάς θα προβληματιστούμε αρκετά και περισσότερο με την περίπτωση του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου.

Σωστά.
Απλώς υποθέτουμε πράγματα, κάποια από τα οποία θα επιβεβαιωθούν κ κάποια όχι μόνο όταν βγει η εγκύκλιος.

25
Η προϋπηρεσία των ωρομισθίων καταγράφεται κατά τη διάρκεια των απεργιών και των στάσεων εργασίας, σύμφωνα με απόφαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ,όπως αναφέρει κοινή ανακοίνωση των αδιόρστων και ωρομισθίων εκπαιδευτικών.Ειδικότερα η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Όσο κι αν προσπάθησε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να υποθάλψει τους αγώνες μας, όσο κι αν παρανόμησε και προσπάθησε με το καρότο της προϋπηρεσίας να κρατήσει χιλιάδες ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς όμηρους για να μην απεργήσουν, οι αγώνες που δώσαμε, δίνουμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε είναι νικηφόροι. Σήμερα εκδόθηκε η απόφαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους σύμφωνα με την οποία η προϋπηρεσία των ωρομισθίων καταγράφεται κατά τη διάρκεια των απεργιών και των στάσεων εργασίας!!!!!

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Η απαίτησή μας για πλήρη συνδικαλιστικά δικαιώματα δικαιώνεται εξαιτίας των αγώνων μας. Κερδίσαμε τη μάχη να είμαστε στα σωματεία μας –ενεργά μέλη των ΕΛΜΕ και των διδασκαλικών συλλόγων– κερδίσαμε να μη χάνουμε την προϋπηρεσία μας όταν απεργούμε. Μπροστά μας έχουμε ακόμα πολλές μάχες! Όμως, για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι ο συλλογικός αγώνας είναι αυτός που οδηγεί στη νίκη.

Κόντρα σε όσους συνεχίζουν να πιστεύουν στον ατομικό δρόμο, κόντρα σε όσους συνεχίζουν να πιστεύουν ότι μπορούν να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς, κόντρα σε όσους αυτή τη στιγμή καταπατούν στοιχειώδη δικαιώματά μας που κατακτήθηκαν με αγώνες και αίμα εμείς συνεχίζουμε δυναμικά.

ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

Απαιτούμε την άμεση επανέκδοση των βεβαιώσεων προϋπηρεσίας με βάση και την απόφαση του Νομικού Συμβούλιου του Κράτους

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
panenadekp@gmail.com
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

adioristoi.blogspot.com
6994027752
Τ.Θ. 3785, Τ.Κ. 10210

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
sintonistiko@gmail.com
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

6970139038
oromisthioi.gr

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8085:2010-06-14-13-46-22&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

26
Προαγωγικές / Απ: Επαναληπτικές Εξετάσεις Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2010, 06:31:58 μμ »
Τότε νομίζω πως αλλάζει το πράγμα...  :-[
Νομίζω πως μπορείς να βάλεις εσύ τα θέματα κ αυτός απλώς να τα συνυπογράψει ή όντως να τα βάλετε από κοινού (με άλλα λόγια, να ζητήσεις τη γνώμη του  ;) εφόσον η μαθήτρια είναι δική σου), εφόσον κ οι 2 διδάσκατε αυτό το μάθημα.

27
προγραμματίζεται η άμεση διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή, προκειμένου -όπως υποστηρίζει το υπουργείο Παιδείας- να μπει τέλος στην ομηρεία των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που επί 10 χρόνια δούλευαν ως αναπληρωτές. Για το ίδιο θέμα, καταργούνται τα σεμινάρια των 400 ωρών ως ειδικό τυπικό προσόν για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71,  οπως αναφερει η τροπολογια.

Το Υπουργειο πρεπει να συνταξη  αμεσα πινακα ειδικης αγωγης  30 μηνων,   και να καλυψει οπως στους αλλους κλαδους με ποσοστο 60% και 40% τους μονιμους διορισμους.

επειδη ο αμεσως διαγωνισμος ειδικης αγωγης  θα φαει κανενα χρονο ας ξεκινησει οπως στους υπολοιπους πινακες και την νομοθεσια. στην μεταβατικη περιοδο και να μην εξισωνει  τους αποφοιτους τωρα με τους αλλους που εχουν προυπηρεσια 10 ετων ως αναπληρωτες.

http://www.pde.gr/forum/index.php?page=1594

28
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2010
« στις: Ιούνιος 14, 2010, 05:40:04 μμ »
Περίμενε να διορθωθούν πρώτα τα γραπτά.

++++++++++++++
Σωστά!

http://www.alfavita.gr/typos/t14_6_10_1011.php

Σελίδες: 1234 ... 223

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 464

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.