Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Magos

Σελίδες: 1
1
Δηλαδή εμείς που πληρωθήκαμε μόνο τις 3/8 ώρες είχαμε μόνο τα 3/8 των εγγράφων σωστά;  :D

2
Προσωπικά δεν παρέδωσα βαθμολογία όπως κι άλλοι συνάδερφοι από Θεσσαλονίκη...

3
Θεωρώ ότι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν πρέπει να μένει στη συνείδησή μας ως τρόπος αξιολόγησης της ικανότητας του εκπαιδευτικού(ασχέτως του ότι κάτι αξιολογείται, η επίδοση δηλ. σε μία συγκεκριμένη εξεταστέα ύλη), αλλά ως τρόπος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού στη δημόσια εκπαίδευση.Θεωρητικά είναι ικανοί όλοι οι εκπαιδευτικοί, αφού έχουν αποκτήσει το πτυχίο.Η αξιολόγηση είναι μεγάλο θέμα και θα πρέπει να αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, αδιόριστους και μόνιμους.

Σωστό. Η άποψή σου είναι αυτό που προσπαθώ μάταια να πω. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει τπτ πιο ΔΙΚΑΙΟ από τον ΑΣΕΠ. Τίποτα! Προσπαθείστε να το καταλάβετε αυτό και μην βάζετε παρωπίδες...

Όπως επίσης αλήθεια είναι, οτι με τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ "απαξιώνει" το ίδιο το κράτος τους τίτλους σπουδών που δίνει.. Τι σημαίνει καθηγητικές σχολές, όταν τον άνθρωπο που χαρακτηρίζεις καθηγητή τον επανεξετάζεις να δεις αν είναι καθηγητής; Άτοπο..

Όταν πηγαίνεις κάπου για να αναζητήσεις εργασία εξετάζεσαι έστω και προφορικά πάνω στο αντικείμενο που έχεις διδαχτεί; Ωραία ολ' αυτά με τις καθηγητικές σχολές αλλά δεν υπάρχουν μόνο αυτές. Πέρα όμως από αυτό δεν θα πρέπει και οι καθηγητές που βγαίνουν από αυτές τις σχολές να κριθούν για να επιλεγούν οι καλύτεροι; Κρίση όχι μόνο στις γνώσεις του πτυχίου τους αλλά και στις γνώσεις πάνω στην εκπαιδευτική διαδικασία...

Τον εκπαιδευτικό δεν τον κάνει κανένας ΑΣΕΠ.. Εκει έξω είναι ανθρωποι πολύ ικανότεροι, καλύτεροι και πιο ορεξάτοι από κάποιους που "περάσανε στον ΑΣΕΠ" και είναι διορισμενοι στα σχολεία μας..

Συμφωνώ. Μάλιστα το πιο συχνό φαινόμενο είναι να υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ ικανότεροι από κάποιους που βρίσκονται στην λίστα. Αυτός είναι ο κανόνας...

Παράθεση
Όμως επίσης κακό είναι να περιμένεις να πας ..40 να διοριστείς στην εκπαιδευση.. Και μεχρι τότε;; Κι αν κάνεις άσχετες δουλειές και σου 'ρθει ξαφνικά ένας διορισμός; Θα είσαι έτοιμος να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις;  :-\

Ακριβώς γι' αυτό βάζεις στόχους στη ζωή σου και τους υλοποιείς. Στόχους όμως που μπορείς να επιτύχεις με τις δυνάμεις σου και το ξέρεις ότι αξίζει να προσπαθήσεις.

Παράθεση
Ελπίζω δε όταν παίρνουμε θέση για ένα τέτοιο θέμα, η θέση αυτή να μην επηρεάζεται από τα όποια προσωπικά συμφέροντα, αλλά να χωράει όλους τους προβληματισμούς μέσα και τους εκπαιδευτικούς όλων των ταχυτήτων και των καταστάσεων με μόνο γνώμονα ένα: Το καλύτερο (άρα και τους καταλληλότερους ) για την παιδεία...

Τέλειος απλά... Μέχρι τώρα έχουμε δει τα πάντα. Συνήθως τι; Ανάξιους να παίρνουν θέσεις που δεν αξίζουν και να μένουν έξω άνθρωποι οι οποίοι άξιζαν χίλιες φορές περισσότερο... Δυστυχώς βέβαια δεν περιμένω κανέναν ΚΑΝΕΝΑΝ από αυτούς που βρίσκονται ήδη στην λίστα και σε καλή θέση να υποστηρίξει την κατάργησή της. Εγώ πάντως είμαι ένας από αυτούς που υποστηρίζουν την κατάργηση ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ κι ας θίγομαι επαγγελματικά από κάτι τέτοιο...

Παράθεση
Επίσης μακάρι κάποια στιγμή να βρεθει ένα καλύτερο σύστημα διαλογής των κατάλληλων ανθρωπων (αλλά και ένα καλυτερο εκπαιδευτικό συστημα προπάντων), που θα μεταδόσουν και θα εμπνεύσουν πολιτισμό στους νέους μας, από τα ήδη (ελλειπή) υπάρχοντα..  :-\

Επιτέλους ένας που με κατάλαβε. Μπροστά στο φάσμα του αποκλεισμού σας από το δημόσιο χάσατε όλοι την ουσία. Η ουσία είναι η εύρεση αξιοκρατικού συστήματος. Όχι το ποιος θα βολευτεί με τον ποιο εύκολο τρόπο. Το καταλαβαίνετε αυτό;

Στα τρία από τα 4 posts που έχω κάνει αυτό λέω. Πέστε μου ένα αξιοκρατικό σύστημα. Όχι βλακείες... Αυτήν την στιγμή το μόνο αξιοκρατικό μη διαβλητό (όσο το δυνατό εφικτότερο) είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.


To εχω ξαναπει, αλλα θα το πω παλι..

Ναι, μας ειπαν οχι εμεσως, αλλα με απολυτα αμεσο τροπο να τα κανουμε τα χιλιομετρα, λεγοντας: πηγαινε ωρομισθιος κι ας μην πληρωνεσα, γιατι ετσι θα μαζεψεις μορια και θα διοριστεις. Και δεν ειναι τροπος του λεγειν, εχει ειπωθει και μαλιστα πολλες φορες σε μενα την ιδια.

Οχι, δεν το "νομιζουμε" απλα, οτι με το να δουλευουμε ωρομισθιοι θα μαζεψουμε μορια και καποια στιγμη θα ρθει κι ο διορισμος.. Ετσι λεει ο νομος, αυτο ισχυει, κι αυτο μας δινουν ως ανταλλαγμα για τη βερεσε κι ετσι κι αλλιως εντελως κακοπληρωμενη δουλεια που τους παρεχουμε.  Και οχι, δεν ειπε κανεις οτι καταφερνεις να παρεις βυσματικα πολλες ωρες ωρομισθιας. Οι ωρες που σου δινουν ειναι ετσι κι αλλιως λιγες.

Οκ.
1ον) Εκνευρίζομαι να βλέπω "καθηγητές" να μην ξέρουν ορθογραφία και κυρίως να μην βάζουν τόνους στα κείμενά τους.

2ον) Όχι δεν στο είπε κανείς αυτό που μου γράφεις. Απλά ο νόμος λέει ότι αν είσαι στην λίστα και συνολικά προσλάβουν 100 άτομα για την τρέχουσα σχολική χρονιά, τότε θα προσλάβουν 60 από ΑΣΕΠ και 40 από την λίστα. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Αν είσαι στους πρώτους 40 τότε ναι θα διοριστείς. Αν είσαι στην θέση 3000 τότε μπορεί να διοριστείς και μετά από 75 χρόνια...

3ον) Έχεις τόσο καλές γνωριμίες με τον νομοθέτη που σε έπιασε και σου είπε ότι αν κάνεις ωρομίσθια θα διοριστείς;

4ον) Πόσες ώρες μπορεί να δουλέψει κάποιος; Αν έχει γνωστό και είναι σε κάποια ειδικότητα όπως πχ η αγγλική. Μπορεί να δουλέψει: Ολοήμερα, δημοτικό, δευτεροβάθμια, ΠΔΣ και φυσικά ΙΕΚ. Αν λοιπόν κάποιος έχει τους γνωστούς, μπορείς να κάνει 10 ώρες μαθήματα την ημέρα...

Παράθεση
Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη περνας εναν τετοιο γραπτο διαγωνισμο?

Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη τυχαινει να εχεις την πολυτελεια να μη δουλευεις αλλα να αφιερωνεις χρημα (για οσους εχουν και την πολυτελεια να ζουν Αθηνα η δεν ξερω που αλλου οπου εχει φροντιστηρια για διαγωνισμους Ασεπ) και χρονο για τετοιου ειδους διαβασμα? Διαβασμα που καμια σχεση δεν εχει με το πραγματικο αντικειμενο της δουλειας σου και που το χεις ηδη κανει πολλα χρονια ως φοιτητης κι εχεις εξεταστει και πιστοποιηθει γι'αυτο?


Δεν έχει καμία σχέση; Μα στις εξετάσεις το μεγαλύτερο μέρος της ύλης είναι από τα μαθήματα που θα διδάξεις αν διοριστείς... Μήπως δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα; Έχεις δώσει καθόλου ΑΣΕΠ ή έχεις έστω ενδιαφερθεί να μάθεις την ύλη; Επίσης σου αντιστρέφω το ερώτημα:
Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή διορίζεσαι μέσω λίστας;

Γιατί είναι γελίο να σε καλέσουν σε σχολείο για να διδάξεις κάποιες ώρες με βάση την αρχαιότητα του πτυχίου?
Και οι γιατροί κάπως έτσι δεν κάνουν αγροτικά και ειδικότητες?
Πρέπει να τους εξετάζουν εκ νέου..............................

Θες να συζητήσουμε για τους γιατρούς; Ας ανοίξουμε άλλο θέμα. Άσε που νομίζω ότι είναι καλύτερα να μιλήσουν οι ίδιοι για τα προβλήματα του κλάδου τους κι όχι εμείς. Ατυχές το παράδειγμα.

Παράθεση
Τα ίδια τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα θα έπρεπε να έχουν ξεσηκωθεί για τον ΑΣΕΠ.
Το δικό τους πτυχίο μειώνεται.
Πέρασα 48 μαθήματα φυσικής,δε φτάνουν?
Αν είναι να κάνει φυσική όποιος περνάει απλώς τις εξετάσεις ας δίνουν και αυτοί που δεν έχουν σπουδάσει.

Προσωπικά δεν με απασχολεί πόσα μαθήματα πέρασες. Με απασχολεί πόσα από αυτά γνωρίζεις και μπορείς να διδάξεις στα παιδιά μου (που δεν έχω).
Εδώ σε λίγο μαζί με σένα θα δίνουν εξετάσεις και οι απόφοιτοι των ΚΕΣ (Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) οπότε θα γίνει πράξη η πρότασή σου... :'(

Παράθεση
Αφού λοιπόν έχεις διδάξει ξέρεις πολύ καλά ότι πολύ δύσκολα εφαρμόζονται όλες αυτές οι θεωρίες που πρέπει να μάθουμε απ'έξω.

Θέλεις να προτείνουμε στον υπουργό να προσδιορίσουμε εμείς την ύλη καθώς και τον τρόπο διδασκαλίας της; Αν ναι να το κάνουμε είναι καλή πρόταση. Αν όχι τότε θα πρέπει απλά να ακολουθήσεις κι εσύ όπως και τόσοι άλλοι το υπάρχον σύστημα εκπαίδευσης.

Παράθεση
Μου κάνει εντύπωση που έστειλες το 1ο σου μήνυμα σε αυτή τη συζήτηση,τόσα θέματα υπάρχουν εδώ,κανένα άλλο θέμα δε σε ενδιάφεραι?
Λίγο πολύ,ξέρουμε ο ένας την ειδικότητα του άλλου στο forum,εσύ δε μας συστήθηκες καν........
Δε μου είπες όμως,γιατί φαινόταν σαν να με μαλώνεις?
Τον Feynman τον ξέρεις?


1ον) Το θέμα αυτό όταν το συζητούσαμε πριν από κάτι χρόνια είχα προτείνει σε μεγάλο σύλλογο συγκεκριμένης ειδικότητας κάποια πράγματα. Αυτά λοιπόν που είχα προτείνει αν εφαρμόζονταν δεν θα μας έφερναν αυτήν την στιγμή να συζητάμε εδώ πέρα γι' αυτό το θέμα. Γι' αυτό και με ενδιαφέρει πολύ το συγκεκριμένο θέμα.

2ον)Μηχανικός Λογισμικού (Τίτλος πτυχίου), με μεταπτυχιακό στην εφαρμοσμένη πληροφορική.

3ον)Το να μαλώνεις κάποιον είναι απλοϊκή έκφραση. Απλά διατυπώνω τις απόψεις μου και είμαι δηκτικός όπου βλέπω ότι υποστηρίζεται η αδικία.

4ον) Δεν έχει σημασία αν ξέρω τον Feynman. "Η πραγματικότητα είναι συνυφασμένη με την εκτίμηση της αλήθειας". Γνωρίζεις ποιος το είπε αυτό. Αν κάνεις μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μάλλον θα βρεις. Έχει όμως σημασία; Πάντως αν θέλει να σου λύσω απλά την απορία ναι τον γνωρίζω, και λοιπόν; Όποτε θες πίνουμε ένα καφέ και συζητάμε για τον Feynman.  :)

Λύστε μου μια απορία... Γιατί οι αυτοί που μετά το μήνυμα μου έχουν πάρει σαφή θέση εναντίον μου είναι γένους θηλυκού. Κυρίες μου μήπως θα έπρεπε να δείτε τα πράγματα κι από την αξιοκρατική τους πλευρά και όχι μόνο όπως σας βολεύει;

4
Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.

Και με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται αυτός που θα αποκτήσει την προϋπηρεσία; Γιατί έτσι όπως αποκτιέται τώρα μόνο αξιοκρατία δεν υπάρχει. Δε μπορώ να δεχτώ ότι, για παράδειγμα, ο χρόνος λήψης πτυχίου είναι ένα τέτοιο κριτήριο, ούτε καν ο βαθμός του πτυχίου, από τη στιγμή που από σχολή σε σχολή υπάρχουν διαφορές.
Δεν το ανέφερα , αλλά εννοούσα τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ.

Άρα αυτό σημαίνει ότι δεν είσαι υπέρ του Πίνακα αλλά υπέρ του ΑΣΕΠ...

5
   
       Αγαπητέ Magos, όταν με το καλό μπεις στην τάξη θα συνειδητοποιήσεις ότι οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε σημαίνουν τίποτε και δεν αποδεικνύουν πόσο καλός ή όχι είναι κάποιος στο μάθημά του. Η εμπειρία στην τάξη είναι αναντικατάστατη. Εγώ δουλεύω χρόνια σε φροντιστήρια, αξιολογούμαι καθημερινά από τους διευθυντές μου και από τους μαθητές μου που με επιλέγουν. Θέλω να εργαστώ σε σχολείο και έδωσα ΑΣΕΠ. Δεν είμαι διοριστέα. Πιστεύεις όμως ότι τα λίγα μόρια που με χώρισαν από τον τελευταίο διορισθέντα δείχνουν την ανεπάρκειά μου; Απαράδεκτο σύστημα είναι ο ΑΣΕΠ και δεν αποδεικνύει τους ικανούς αλλά όσους απλώς παπαγαλίζουν λεπτομέρειες για να απαντήσουν σωστά σε κάποια τεστ ή όσους είχαν την οικονομική δυνατότητα να μη δουλεύουν και να διαβάζουν όλη μέρα. Αν θεωρείς ότι έτσι αποδεικνύονται οι φωτισμένοι παιδαγωγοί αλοίμονο στα παιδιά!!!
Ωραία, να σου πω λοιπόν ότι δουλεύω περίπου 10 χρόνια σε φροντιστήρια και γενικότερα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ακόμη να πω ότι 3 χρόνια έχω δουλέψει ως ωρομίσθιος. Δυστυχώς όπως καταλαβαίνεις τα συμπεράσματα που έβγαλες λανθασμένα. Να σου πω και κάτι ακόμα; Αν δεν υπήρχε αυτό το σύστημα που υπάρχει τώρα, εσύ θα είχες διοριστεί...
Απαράδεκτο σύστημα μπορεί να είναι, δείξε μου όμως ένα αξιοκρατικό σύστημα με το οποίο θα μπορούσαν να γίνουν οι προσλήψεις. Μην απορρίπτεις μόνο...

Όταν λέω πάλι τα ίδια εννοώ ότι αρχισε και εδώ μία κουβεντα που υπάρχει ήδη σε άλλο θέμα.

Ημουνα πολύ ξεκαθαρη σε ότι είπα,τώρα πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι θέλω να μπω αναξιοκρατικά,είναι δικό σου θέμα.

Εδώ νιώθαμε αδικημένοι όταν δίναμε εξετάσεις σε 4 μαθήματα για να μπούμε στις σχολές,γιατί αυτά τα 4 3ώρα θα έκριναν όλη μας τη ζωή,και την πορεία μας ως μαθητές,αλλά και την επαγγελματική μας καριέρα.

Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είμαι εναντίον των εξετάσεων.
Είπα ότι δε δέχομαι ότι ένας επιτυχών του ΑΣΕΠ είναι εξ ορισμού άξιος δάσκαλος.
Συμφωνώ με την άποψή σου ότι υπάρχουν και καθηγητές που δεν έχουν μεταδοτικότητα.
Σκέψου να μην έχουν και πείρα................

"Δε γνωρίζεις κάτι,μέχρι τη στιγμή που θα είσαι σε θέση να το εξηγήσεις."  Richard Feynman
 
Α, και κάτι άλλο στο μήνυμα σου με μαλώνεις ή κάνω λάθος?
Γιατί τόση οργή εναντίον μου?
Γνωριζόμαστε από κάπου?

Είσαι εναντίων των εξετάσεων; Μα στον ιδιωτικό τομέα περνάς κάθε μέρα από εξετάσεις. Πειράζει που σου λένε ότι για να μπεις στα σχολεία πρέπει να δώσεις μια φορά κι εσύ; Θες εγώ να σου προτείνω κάτι πιο δίκαιο για το θέμα της "πείρας"; Διορίζεσαι μέσω ΑΣΕΠ και κάνεις χωρίς να πληρώνεσαι για ένα χρόνο σεμινάρια με ταυτόχρονη διδασκαλία τους μαθήματός σου στα παιδιά παρουσία όμως του καθηγητή που κάνει ήδη το μάθημα. Κερδίζεις έτσι εμπειρία; Και μάλιστα την κερδίζεις με τον σωστό τρόπο. Όχι να σε πετάξουν σε μια αίθουσα και να πούνε ορίστε, κάνε μάθημα.

Δεν σε ξέρω από κάπου...

Συνάδελφοι, μην ειστε τόσο απόλυτοι στην απόψη σας. Και κάτι άλλο, ας μην έχουμε ένα πνεύμα ανταγωνιστικότητας και χαιρεκακίας σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον. Δεκτές οι απόψεις όλες, αλλά κρατήστε χαμηλούς τόνους. Δε μας φταίνε σε τίποτα οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές που ξεσπιτώνονται για να πάρουν μόρια και να κάνουν μια αρχή. Σκεφτείτε πως πολλοί από αυτους έχουν δώσει Ααέπ, έχουν περάσει από αυτόν τον παράλογο διαγωνισμό και αναδείχτηκαν απλώς επιτυχόντες μη διοριστέοι.ΔΕν πιστεύω πως ένας διαγωνισμός μπορεί να κρίνει τον κατάλληλο καθηγητή, αυτά είναι λόγια των"έξυπνων" του Ασέπ, για να μας αφήνουν να ζούμε με την ψευδαίσθηση πως άμα πετύχουμε στο διαγωνισμό είμαστε και οι καλύτεροι. Μπείτε σε μια τάξη, πάτε σε ένα δυσπρόσιτο νησί, αντιμετωπίστε όλες τις προβληματικές περιπτώσεις σε ένα σχολείο και μετά πείτε μου τι μπορούμε να εφαρμόσουμε από όλα αυτά που διαβάσαμε στον Ασέπ, πολύ περισσότερο τα παιδαγωγικά.

Ανέφικτο αυτό που γράφεις. Θα έπρεπε να γεμίσει η Ελλάδα δυσπρόσιτα για να δοκιμάζονται οι καθηγητές...

Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.

Φυσικά θα μπορούσε να είναι πλεονέκτημα. Αλλά όχι όπως είναι σήμερα. Δεν μπορεί απλά κάποιος ο οποίος έχει τελειώσει μια σχολή να μπει στην λίστα και να περιμένει να τον φωνάξουν για προϋπηρεσία. Με ποιο κριτήριο; Με το έτος κτίσης και τον βαθμό πτυχίου; Τουλάχιστον γελοίο...

6
Όφου πάλι τα ίδια...................

Τι εννοείς; Ποια ίδια;
Το μήνυμα που γράφεις ως απάντηση το μόνο που μου δείχνει είναι ότι αναξιοκρατικά θέλει να μπεις κάπου. Ελπίζω αυτό να μην περάσει. Δεν έχει σημασία αν έχω περάσει στον ΑΣΕΠ ή όχι, σημασία έχει ότι αυτό είναι ΣΩΣΤΟ! Μπορείς να το καταλάβεις;

Βαρέθηκα να ακούω τον καθένα και την καθεμιά να παραπονιέται ότι μαζεύει προϋπηρεσία και δεν διορίζεται. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ; Εξήγησέ μου τι παραπάνω έχεις εσύ από κάποιον που πετυχαίνει στον ΑΣΕΠ. 50, 100, 200 ώρες σε κάνουν καλύτερο καθηγητή από κάποιον ο οποίος έχει δώσει εξετάσεις ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και όχι πολλαπλής επιλογής σε θέματα παιδαγωγικών και διδασκαλίας; Αυτό θες να μου πεις;

Παράθεση
Αλλά δεν μπορώ και να δεχθώ αξιωματικά ότι όποιος λύνει 80 θέματα πολλαπλής επιλογής σωστά, είναι και μεταδοτικός δάσκαλος.
Δηλαδή ένας που πήρε τώρα πτυχίο και έχει τον αρμονικό ταλαντωτή φρέσκο,μπορεί να σταθεί σε τάξη 25 παιδιών Γ λυκείου και να κάνει φυσική κατεύθυνσης?

Με το να κάνεις κάποιες ώρες μάθημα στο σχολείο σημαίνει ότι αποκτάς μεταδοτικότητα; Από πότε; Επίσης εγώ θυμάμαι καθηγητές που δίδασκαν χρόνια και ποτέ δεν μπορούσαν να σταθούν απέναντί μας. Ή μήπως κάνω λάθος. Άρα αυτή την καραμέλα της προϋπηρεσίας πετάξτε την. Πρέπει να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια. Ο ΑΣΕΠ είναι το μόνο μέσω αντικειμενικότητας. Δείξε εσύ κάποιο άλλο και θα σε παραδεχτώ...

2ετή παιδαγωγική επάρκεια σε μεταπτυχιακό επίπεδο , εισαγωγή μετά από αυστηρές εξετάσεις, και αυστηρή αξιολόγηση ανά 5ετία.
Και όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του σπίτι του.
Αυτά γίνονται στο εξωτερικό.
Ας τα κάνουν και εδώ να τους πούμε μπράβο.
Είναι τουλάχιστο αστείο κάποιος να υποστηρίζει ότι μια εξέταση λίγων ωρών κρίνει τον άξιο ή μη καθηγητή.
Αυτή τη στιγμή οι μόνοι που κερδίζουν από τον ΑΣΕΠ είναι τα μεγάλα φροντιστήρια.

Συμφωνώ με αυτά που λες. Η μόνη ένστασή μου είναι ο τρόπος αξιολόγησης. Κι εδώ υποτίθεται ότι υπάρχει αξιολόγηση. Την είδες πουθενά;
Δυστυχώς όντως κερδίζουν τα φροντιστήρια γιατί είναι η νοοτροπία μας τέτοια. Θέλουμε να πάμε στα φροντιστήρια για να μας "βοηθήσουν"

7
Καταρχήν καλησπέρα...

όντως έχει πάρει το μάτι μου την προώθηση του θέματος για τους επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ και την προσφυγή στο ΣτΕ.

Αυτό που θα ήθελα να πω εγώ είναι ότι βρίσκω ιδιαιτέρως θετικό αυτό που πάει να γίνει. Δηλαδή είναι ευχάριστο που επιτέλους σε αυτόν τον τόπο δείχνει κάτι να δουλεύει και η αδικία που υπήρχε τόσα χρόνια με τις λίστες επιτέλους είναι κοντά στην κατάργησή της. Ελπίζω και πιστεύω να συμβεί κάτι τέτοιο έτσι ώστε κανείς να μην μπορεί να μπαίνει στο χώρο της εκπαίδευσης χωρίς να έχει επιτύχει στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Κάποιοι βλέπω ότι στεναχωριούνται, εγώ θα τους πω απλά ότι δεν είναι μονόδρομος το δημόσιο.
Κάποιοι βλέπω ότι διαμαρτύρονται για τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει, κανείς δεν σας είπε να τα κάνετε.
Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή έχουν καταφέρει να γίνουν ωρομίσθιοι και να πάρουν πολλές ώρες, κάποια στιγμή θα τους κάνουν και μόνιμους. Ε, λοιπόν, ήρθε η ώρα αυτή η άσχημη εντύπωση να αλλάξει.

Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα;
Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή σου έδωσαν πολλές ώρες σαν ωρομίσθιο;
Αν θέλεις να πετύχεις και όντως σου αρέσει η εκπαίδευση κάθεσαι και διαβάζεις και περνάς στον ΑΣΕΠ.


Θα είναι η πρώτη σωστή μεταρρύθμιση στο χώρο της παιδείας αυτή αν γίνει.

Κάπου αναφέρθηκε το όνομα του Αρσένη, απλά να πω χωρίς να ανήκω στο χώρο του ΠΑΣΟΚ ότι το έργο που προσπάθησε να περάσει ο Αρσένης   θα έφτανε την παιδεία σε πολύ καλό σημείο. Δυστυχώς θίχτηκαν πολλοί από τα νομοσχέδια αυτά, όπως βέβαια στην προκείμενη περίπτωση θίγονται τα συμφέροντα αυτών που έχουν προϋπηρεσία...


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.