1275
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων
« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 12:47:16 πμ »
Όλα μετράνε κανονικά. Όταν χάνεται το μάθημα για κάποιο λόγο που δεν βαραίνει τον εκπαιδευτικό πληρώνεται κανονικά για τις χαμένες ώρες.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1275
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων« στις: Δεκέμβριος 22, 2008, 12:47:16 πμ »
Όλα μετράνε κανονικά. Όταν χάνεται το μάθημα για κάποιο λόγο που δεν βαραίνει τον εκπαιδευτικό πληρώνεται κανονικά για τις χαμένες ώρες.
1276
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: 8 μαθητές ανα υπολογιστή! Ελλάς το μεγαλείο σου.....« στις: Δεκέμβριος 20, 2008, 02:25:04 μμ »
Πέρσυ είχε τύχει σε σχολείο (στην Αθήνα μάλιστα) να κάνω μάθημα σε αίθουσα με 2 υπολογιστές και τμήματα 20 παιδιών. Παρότι το ζητούσα πολλές φορές δεν κατάφερα να φέρουν νέους υπολογιστές (αλλαγές διευθυντών, άλλα προβλήματα που είχε να επιλύσει το σχολείο κτλ). Το μοναδικό που είχα πετύχει ήταν ύστερα από πολύ γκρίνια να χωριστούν κάπως τα τμήματα, ώστε να έρχονται κάθε φορά τα μισά παιδιά στην τάξη. Έτσι αναλογούσαν περίπου 10 λεπτά την εβδομάδα σε κάθε παιδί. Δουλειά σοβαρή έτσι δεν μπορούσε να γίνει προφανώς, αλλά τουλάχιστον ήταν ότι πιο δίκαιο και λειτουργικό μπορούσα να κάνω κι ας αισθανόμουν σαν κάτι μεταξύ τροχονόμου και ταξιιθέτη.
1277
Σχολική ζώνη / Απ: Προγραμματισμός για το μάθημα 'Νέες Τεχνολογίες' του Ολοημέρου« στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 12:19:57 πμ »
Σοβαρά μιλάς; Όταν πρωτοδιάβασα το θέμα νόμιζα ότι πρόκειται για αστείο!! Είχα δοκιμάσει να φτιάξω κάτι αντίστοιχο τον πρώτο χρόνο που δούλευα ωρομίσθιος, αλλά εγκατέλειψα την προσπάθεια όταν έπρεπε να βολέψω τμήμα 20 παιδιών σε 2 υπολογιστές, ή όταν έπρεπε να κάνω μαζί μάθημα σε πρώτη και δευτέρα δημοτικού, που τα μισά παιδιά δεν ήξεραν ακόμα ανάγνωση, ή όταν (σε σχολείο ένταξης μεταναστών) υπάρχουν παιδιά 4ης και 5ης δημοτικού που δεν μιλούν καν ελληνικά. Τελικά έχω καταλήξει μετά από 2 χρόνια να προσαρμόζω αυτά που θέλω να δείξω στα παιδιά στις εκάστοτε καταστάσεις. Υπήρξαν τάξεις που έβγαλαν όλη τη χρονιά αναγκαστικά παίζοντας Peris και Katia και υπήρξαν και τάξεις που έμαθαν να φτιάχνουν site και να το ανεβάζουν στο Internet.
Μπορείς πάντως για το "τυπικό" της υπόθεσης να φτιάξεις καμιά 20αριά αντικείμενα όπως πχ.: 1. Εξοικίωση με τον υπολογιστή 2. Τα εξαρτήματα του ηλεκτρονικού υπολογιστή 3. Εισαγωγή στα Windows 4. Χειρισμός φακέλων 5. Διαχείριση αρχείων 6. Ζωγραφική στα Windows 7. Άλλες εφαρμογές στα Windows 8. Εισαγωγή στο MS Word 9. Επεξεργασία κειμένου στο MS Word 10. Μορφοποιήσεις 11. Αποθήκευση αρχείων 12. Εισαγωγή στις παρουσιάσεις (MS Powerpoint) 13. Internet και πολλά άλλα ενδιάμεσα και να τα κατανείμεις στο χρόνο, ανάλογα με την τάξη στην οποία κάνεις. Πάντως στην πράξη η εφαρμογή ενός τέτοιου προγραμματισμού είναι πρακτικά αδύνατη σε όλες τις περιπτώσεις. Ειδικά όταν τα παιδιά έχουν μάθει από προηγούμενες χρονιές μόνο να παίζουν παιχνίδια και μάλιστα όχι μόνο παιδαγωγικά... 1278
Επιδόματα ΟΑΕΔ / Απ: Δώρο Χριστουγέννων & Πάσχα από τον ΟΑΕΔ« στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 04:12:20 πμ »
Μωρε θα ρωτούσα εγώ... Αλλά ούτε που το είχα ακούσει! Ευτυχώς που το διάβασα εδώ πέρα και θα το έχω στο μυαλό μου για όταν ισχύσει. Αυτό που λέω παραπάνω είναι ότι σίγουρα κάποιοι που πήγαν να εισπράξουν το δώρο και δεν έτυχε να διαβάσουν κάπου την είδηση ενδεχομένως να μη πάνε ποτέ να εισπράξουν το "bonus". Από εκεί και πέρα είναι προφανές ότι αν το μέτρο είχε ληφθεί έστω και 10 μέρες πιο πριν θα γλιτώναμε από γραφειοκρατία και κόπο. 1279
Επιδόματα ΟΑΕΔ / Απ: Δώρο Χριστουγέννων & Πάσχα από τον ΟΑΕΔ« στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 09:30:01 μμ »
Εγώ πάντως σήμερα πήγα για το δώρο στον ΟΑΕΔ και απλά μου σφράγισαν την επιταγή. Ούτε κουβέντα για διπλασιασμό. Με 2,5 περίπου μήνες παίρνω γύρω στα 200 ευρώ. Για το διπλασιασμό θα πρέπει να ξαναπάω την άλλη εβδομάδα για να πάρω νέα επιταγή μάλλον. Όχι οτι με χαλάνε τα 200 επιπλέον ευρώ, αλλά θα μπορούσαν τουλάχιστον να ενημερώνουν τον κόσμο που πηγαίνει να σφραγίσει την επιταγή του. Βάζω στοίχημα ότι πολλά άτομα δεν θα το μάθουν καν αυτό το διπλασιασμό και θα χάσουν τα χρήματά τους!
Υ.Γ. Και πες ότι το μισάωρο στην ουρά στον ΟΑΕΔ παλεύεται... Αλλά η 1,5 ώρα αναμονής στην Εθνική Τράπεζα με τον κύνδυνο να φας κανένα τούβλο στο κεφάλι; 1280
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Εκπαίδευση Και Στρατός« στις: Οκτώβριος 08, 2008, 10:00:35 μμ »
Επαναφέρω το θέμα που έθεσε ο συνάδελφος walkleon γιατί μου έτυχε αυτό που περιγράφει ακριβώς! Εργάζομαι ως ωρομίσθιος σε ολοήμερα και ΙΕΚ. Μου ήρθε πριν από μια εβδομάδα ένα χαρτί που λέει ότι 12-18 Οκτωβρίου πρέπει να παρουσιαστώ στη Σάμο για μετεκπαίδευση... Προσπαθώ να βγάλω άκρη για διάφορα θέματα αλλά παντού ακούω αντικρουόμενες απόψεις. Τίποτα σίγουρο. Έχει μήπως κανείς κάτι υπόψην??
1. Γράφονται οι ώρες στο ολοήμερο? 2. Τί ισχύει για το επίδομα στράτευσης του ΟΑΕΔ? 3. Πληρώνεσαι για τις ώρες εργαστηρίων που χάνεις από τα ΙΕΚ? Ευχαριστώ προκαταβολικά για ενδεχόμενες απαντήσεις! 1281
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ειδοποίηση ωρομισθίων« στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 10:26:30 πμ »Να θέσω κι εγώ μία ερώτηση; Στον πίνακα των ωρομισθίων Πρωτοβάθμιας είμαι στην πρώτη 20αδα και γι' αυτό έχω προσληφθεί στο ολοήμερο μία μέρα πριν τον Αγιασμό....Στην Δευτεροβάθμια όμως;;;;Γιατί δεν κλήθηκα;;; Στον πίνακα αναπληρωτών είμαι ανάμεσα στο 60-70, πως είναι δυνατόν να με προσπέρασε η Δευτεροβάθμια;;; Για πληροφορικάριους μιλάω πάντα....Σκέφτηκες ότι ίσως δεν έφτασε ποτέ στο 60; Γιατί λες ότι σε προσπέρασε; ;Έμαθες ότι πήραν κάποιον κάτω από σένα; Δεν λένε για Δ/θμιες. Για τα Ολοήμερα λένε σε Α' και Δ΄Αθήνας. 1282
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ειδοποίηση ωρομισθίων« στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 06:48:34 μμ »Α Αθήνας είναι στο 186 (πληροφορική) και θα συνεχίσουν να καλούν...τηλέφωνο 2105234386 Ή μπορεί πολλοί (όπως εγώ) να έχουν δηλώσει Α' ή Δ' Αθήνας και όχι και τα δύο. 1283
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ενστάσεις« στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 06:45:49 μμ »Καλησπερα, Εγώ γιατί έχω την αίσθηση ότι στους ωρομίσθιους δεν μετράνε διπλές οι ώρες για τα δυσπρόσιτα σχολεία;;; 1284
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2008-2009« στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 03:54:19 μμ »για θεσσαλονίκη http://www.aspete.gr/apotelesmata.aspx 1285
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2008-2009« στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 03:32:13 μμ »
Θα σου πω τί γνωρίζω(με το φόβο να με κράξουν πάλι)... Πχ τα επόμενα 2 χρόνια θα διοριστούν 200 πληροφορικάριοι. 60% με ΑΣΕΠ και 40% από τον ενιαίο πίνακα διορισμού. Είτε στην 1η ή στη 2η περίπτωση όσοι έχουν τελειώσει ΑΣΠΑΙΤΕ προσπερνούν όλους τους υπόλοιπους που δεν έχουν, ανεξαρτήτως βαθμού και προϋπηρεσίας. Δηλαδή με ΑΣΠΑΙΤΕ έχεις μεγάλες πιθανότητες διορισμού είτε περάσεις είτε όχι. Για αναπληρωτής δεν είναι σίγουρο, γιατί μπορεί απλά να πάρουν λίγους αναπληρωτές.
1286
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2008-2009« στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 02:30:23 μμ »
Έχουν βγει τα αποτελέσματα... Δυστυχώς όπως τα περίμενα... Οι βάσεις έχουν εκτιναχθεί στις περισσότερες περιοχές στα ΑΕΙ πληροφορικής και βλέπεις πχ την Πάτρα να είναι πάαρα πολύ χαμηλά σε σχέση με πέρσυ. Τζόγος έχει καταντήσει ο διορισμός... Στις μισές περιοχές έμπαινα αλλά στο Βόλο που επέλεξα να δηλώσω είμαι εκτός...
1287
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2008-2009« στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 02:11:59 πμ »ακριβως!ειναι γεγονος οτι για αποφοιτους τει που θελουν να μπουν στο κοσμο της εκπαιδευσης ειναι αναγκαια συνθηκη!και για να πουμε και την αληθεια ακομα και στο επιστημονικο επιπεδο και στο επιπεδο της γνωσης το εππαικ σου προσφερη πολυ πιο πολλα απο οτι εχει διδαχτει πχ ενας μαθηματικος στο χωρο παντα των εκπαιδευτικων μαθηματων!απο κει και περα το ερωτημα εχει να κανει πιο πολυ οχι τοσο με την αποκατασταση αλλα με τον τιτλο και την αξια του στην κοινωνια.δεν ειναι κριμα να τρελενεσαι για να μπεις στα εππαικ να κουραζεσαι 1 χρονο για να τελειωσεις , να κανεις πιο πολλα μαθηματα απο αλλες καθηγητικες σχολες και στο τελος να περνεις ενα απλο πιστοποιητηκο?δηλ να μην εχει κανενα μα κανενα αντικροισμα εκτος του χωρου τις εκπαιδευσης? Ίσως και να είμαι λίγο έως πολύ εκτός αγαπητέ συνομιλητή. Πάταξον μεν άκουσον δε. 1. Σχετικά με τα ποσοστά εισακτέων ΑΕΙ/ΤΕΙ. Μιλάμε καθαρά για την εκπαίδευση. Απ' όσο ξέρω υπάρχει ένας ενιαίος πίνακας διορισμού, ένας ενιαίος πίνακας αναπληρωτών και ένας ενιαίος πίνακας ωρομισθίων. Όταν πχ καλούν ωρομίσθιους ή αναπληρωτές κάθε χρόνο ή στους λίγους που διορίζουν παίρνουν 60% από ΑΕΙ και 40% από ΤΕΙ? Γιατί τότε οι πίνακες είναι ενιαίοι και δεν βγαίνουν ξεχωριστοί πίνακες για ΑΕΙ και ΤΕΙ? Όποιος ξέρει 100% ας μας το διευκρινίσει παρακαλώ. 2. Πίνακας Εισακτέων στο ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ανά Ειδικότητα και Πόλη για το 2008-09: ΠΕ 19:Πτυχιούχοι Πληροφορικής ΑΕΙ = 25 ΠΕ 20:Πληροφορικής ΤΕΙ = 28 3. ΠΕΡΣΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ Αθήνα: Βάση ΠΕ19=31,16 ΠΕ20=21,89 Βόλος: Βάση ΠΕ19=29,68 ΠΕ20=21,42 Πάτρα: Βάση ΠΕ19=35,36 ΠΕ20=20,91 Θεσσαλονίκη: Βάση ΠΕ19=37,07 ΠΕ20=24,2 Ιωάννινα: Βάση ΠΕ19=25,41 ΠΕ20=21,6 Ηράκλειο: Βάση ΠΕ19=30 ΠΕ20=21,8 Έως και 15 μόρια διαφορά για τη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή όχι μόνο ένα μεταπτυχιακό, αλλά και μία 2η ξένη γλώσσα! Και το μεταπτυχιακό που συζητάς δεν είναι κάτι τόσο απλό έτσι? Μιλάμε για 1-2 χρόνια σπουδών σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με το προπτυχιακό. Και όλα αυτά έχοντας τελειώσει και ένα 5ετές ΑΕΙ... Δεν θέλω να τα βάλω με τους συναδέλφους των ΤΕΙ... Το σύστημα επιλογής είναι λίγο έως πολύ άθλιο. Συμφοιτητής μου από το μεταπτυχιακό που έχει τελειώσει ΤΕΙ μπαίνει ΑΣΠΕΤΕ Αθήνα με βαθμό πτυχίου 5 και χωρίς να χρειάζεται να έχει ξένες γλώσσες, ενώ εμένα μου ζητούν τουλάχιστον πολύ καλή γνώση 2 ξένων γλωσσών, καλό βαθμό πτυχίου, και πάλι είμαι αναγκασμένος να κάνω αίτηση στην επαρχία (με μεγάλη οικονομική ζημιά) μήπως και μπω. 1288
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2008-2009« στις: Σεπτέμβριος 06, 2008, 02:11:38 μμ »ακριβως!ειναι γεγονος οτι για αποφοιτους τει που θελουν να μπουν στο κοσμο της εκπαιδευσης ειναι αναγκαια συνθηκη!και για να πουμε και την αληθεια ακομα και στο επιστημονικο επιπεδο και στο επιπεδο της γνωσης το εππαικ σου προσφερη πολυ πιο πολλα απο οτι εχει διδαχτει πχ ενας μαθηματικος στο χωρο παντα των εκπαιδευτικων μαθηματων!απο κει και περα το ερωτημα εχει να κανει πιο πολυ οχι τοσο με την αποκατασταση αλλα με τον τιτλο και την αξια του στην κοινωνια.δεν ειναι κριμα να τρελενεσαι για να μπεις στα εππαικ να κουραζεσαι 1 χρονο για να τελειωσεις , να κανεις πιο πολλα μαθηματα απο αλλες καθηγητικες σχολες και στο τελος να περνεις ενα απλο πιστοποιητηκο?δηλ να μην εχει κανενα μα κανενα αντικροισμα εκτος του χωρου τις εκπαιδευσης? Δεν είναι μόνο για απόφοιτους ΤΕΙ αναγκαίο... Πληροφορικάριοι που έχουν τελειώσει 5ετή πανεπιστημιακή σχολή είναι ακριβώς στην ίδια μοίρα με τους απόφοιτους ΤΕΙ όσον αφορά το διορισμό. Μάλιστα είναι πιο δύσκολο να μπεις ΑΣΠΑΙΤΕ ως απόφοιτος ΑΕΙ παρά ως ΤΕΙ... Γιατί ενώ στο διορισμό δεν υπάρχει διαχωρισμός ΑΕΙ-ΤΕΙ στην επιλογή στον ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνουν ξεχωριστά κόσμο από ΑΕΙ και ΤΕΙ. Έτσι προκυρύσσονται περισσότερες θέσεις σε ΤΕΙ, και οι βάσεις -ενώ στα ΑΕΙ είναι γύρω στο 30 μόρια- στα ΤΕΙ είναι γύρω στα 20... Παράθεση Καλημέρα!Να ρωτήσω κατι,εγω που εχω τελειώσει τεχνική ειδικότητα, στον πίνακα αναπληρωτών με μηδενική προυπηρεσία έχω 760 σειρά.Αν υποθέσουμε οτι περνάω ΑΣΠΑΙΤΕ και του χρόνου προλάβω να κάνω πάλι για αναπληρωτές, υπάρχει πιθανότητα να περάσω;;;;; Μαργαρίτα φυσικά και μπορεί να περάσεις. Το πρόβλημα είναι ότι και πάλι δεν θα είσαι σίγουρη... Δηλαδή μπορεί να θυσιάσεις ένα χρόνο για τον ΑΣΠΑΙΤΕ και μέχρι του χρόνου να έχουν αλλάξει πάλι τα δεδομένα και να έχεις σπαταλήσει χρόνο και χρήμα. Εγώ πάντως θα σε συμβούλευα να πας μόνο αν είναι όνειρό σου να γίνεις εκπαιδευτικός. |