Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gpapage

Σελίδες: 1234 ... 94
15
Γιατί δεν ανακοινώνονται αυτοί που προσλαμβάνονται Σιβιτανίδειο; Κρατικό μυστικό είναι;

16
Καλημέρα! Εάν προσληφθούν σε ένα ΙΕΚ δύο εκπαιδευτικοί για να αναλάβουν το ίδιο μάθημα (θεωρία) σε δύο διαφορετικά τμήματα ίδιου εξαμήνου και ίδιας ειδικότητας, θα πρέπει να συνεννοηθούν ώστε να διδάξουν την ίδια ύλη? Στις τελικές εξετάσεις του εξαμήνου τα θέματα πρέπει να είναι τα ίδια και για τα δύο τμήματα ή ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να βάλει τα δικά του ανάλογα με το τι δίδαξε και που εστίασε?
Όχι, είστε εντελώς ανεξάρτητοι. Απλά θα ήταν καλό να υπάρχει μία υποτυπώδης συνεννόηση, καθώς οι σπουδαστές θα μιλάνε με τους αντίστοιχους του άλλου τμήματος και μοιραία θα γίνονται συγκρίσεις. Άσε που αν συνεργαστείτε μπορείτε να μοιράσετε και τη δουλειά για την προετοιμασία του μαθήματος και τις σημειώσεις.

17
Πάντως αυτό το ζήτημα με τις διαθέσεις έχει δημιουργήσει πολύ σοβαρό πρόβλημα σε αρκετά ΙΕΚ. Συνάντησα χθες παλιό μαθητή, που παρακολουθεί φέτος ειδικότητα "Τεχνικός Δικτύων".  Όλα τα μαθήματα τους τα κάνει συνάδελφος από τη Δευτεροβάθμια, η οποία δεν έχει καμία επαφή με Δίκτυα και δε γνωρίζει ούτε τις βασικές εντολές, πόσο μάλλον πιο εξειδικευμένα προγράμματα. Οι σπουδαστές ήδη από την πρώτη εβδομάδα κατάρτισης ψάχνονται πώς θα μπορούσαν να πάρουν μεταγραφή σε άλλα ΙΕΚ ή να αλλάξουν ειδικότητα!

Το ζήτημα των Δημοσίων Υπαλλήλων και η σειρά τους στους πίνακες είναι εντελώς ανεξάρτητο με το πρόβλημα των διαθέσεων, καθώς υπάρχουν αρκετοί Δ.Υ. που είναι ικανοί να διδάξουν αρκετά μαθήματα στα ΙΕΚ ή έχουν εξειδίκευση, πιστοποιήσεις και εμπειρία σε κάποιους τομείς. Αλλά όταν κάποιος καλείται χωρίς κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο (ακόμα υπάρχουν στη δευτεροβάθμια ΠΕ19 που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής...) να διδάξει ολόκληρη ειδικότητα, προφανώς και ο ίδιος αδυνατεί να κάνει τη δουλειά του σωστά και υποβαθμίζεται ο θεσμός των Δ.ΙΕΚ...

18
Απλά με 10+ χρόνια πάλη για προϋπηρεσία μόνο στη δημόσια εκπαίδευση.....
Τα μονοπάτια δεν είναι και πολλά....εκτός από τα φροντιστήρια.
Δυστυχώς αυτή είναι η ωμή αλήθεια.
Από την άλλη κανένας δε χάνεται....τώρα που θα έχουν γίνει πολλοί αυτοί που θα κοιτάξουν αλλού!!
Η αλήθεια είναι ότι η προϋπηρεσία μας 10+ χρόνια στην εκπαίδευση είναι μάλλον αρνητικός παράγοντας στην εύρεση εργασίας εκτός εκπαίδευσης. Μου το είχαν πει όταν είχα πάει για συνέντευξη σε εταιρία πληροφορικής πριν 6-7 χρόνια. Ωστόσο τα φροντιστήρια δε θεωρώ ότι είναι λύση μακροπρόθεσμα, καθώς δεν ξέρουμε αν το μάθημα θα εξετάζεται για πάντα πανελλαδικά, ενώ ακούω κάτι τιμές από μεγάλα φροντιστήρια πληροφορικής 5-7 ευρώ την ώρα! Θεωρώ ότι πρέπει να απεμπολήσουμε όλη αυτή την προϋπηρεσία και να αναζητήσουμε κάτι εκτός εκπαίδευσης από το μηδέν. Δύσκολο, αλλά όχι ανέφικτο!

Τα γράφω μπας και πείσω και εγώ ο ίδιος τον εαυτό μου. Η εκπαίδευση, που κάποτε λάτρευα, νιώθω ότι με καταστρέφει χρόνο με το χρόνο.

19
Για πες μας και μας το άλλο μονοπάτι;
Πολλά μονοπάτια, απλά δεν είναι πάντα εύκολη η αρχή. Το 2010 ήμασταν 2000 αναπληρωτές πληροφορικής. Αυτή τη στιγμή είμαστε 250. Προφανώς αρκετά άτομα έχουν βρει διέξοδο στον ιδιωτικό τομέα.

20
Συγχαρητήρια στους "τυχερούς της σημερινής κλήρωσης", όπως επιτυχημένα είχε γράψει κάποιος πέρυσι. Αυτό το "πρώτη φάση 95, δεύτερη φάση 150" ήταν άλλο ένα χτύπημα κάτω από τη μέση, μετά το απαράδεκτο περυσινό, που απλά στην πρώτη φάση παρέλειψε μερικές από τις μεγαλύτερες περιφέρειες της Ελλάδας για "τυπικούς λόγους"...

Εύχομαι σε όσους ξεκινήσουν αύριο να μην επαναπαυθούν, όπως κάνουμε τα τελευταία χρόνια, αλλά να ξεκινήσουν να αγωνίζονται να αλλάξει αυτή η αρρωστημένη για τον κλάδο μας κατάσταση. Του χρόνου κατά πάσα πιθανότητα τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα, οπότε θα συμβούλευα ακόμα και αυτούς που προσελήφθησαν να ρίχνουν ματιές σε απασχόληση εκτός δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτό τουλάχιστον κάνω ήδη εγώ.

Για όσους έμειναν εκτός δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για το άμεσο μέλλον, όσον αφορά την εκπαίδευση, αλλά εδώ κολλάει το "κάθε εμπόδιο για καλό"... Αρκετοί από τους εκατοντάδες συναδέλφους, που έμειναν εκτός εκπαίδευσης τα προηγούμενα χρόνια βρήκαν απασχόληση με καλύτερες συνθήκες εργασίας, καλύτερο μισθό, χωρίς 4μηνες και 5μηνες "διακοπές εργασίας" και κυρίως χωρίς να πρέπει να μετακινούνται δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τα σπίτια τους και τις οικογένειές τους. Εύχομαι καλή τύχη σε όσους περιμένουν αλλά και καλή επιτυχία σε όσους αλλάξουν μονοπάτι.

21
Γνωριζει καποιος να μου πει αν το μεταπτυχιακο στην εκπαιδευση προσφερει στους ψυχολογους μορια στους πινακες αναπληρωτων?
Μα στους πίνακες αναπληρωτών παίρνεις μόρια μόνο από ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία.

22
Σύμφωνα με το Μπράτη δε θα γίνουν προσλήψεις σήμερα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Τουλάχιστον για σήμερα το F5 μας μπορεί να μείνει ήσυχο...

23
Είμαι ΠΕ19 και πάνω από το 334 που προσλήφθηκε στις προσφυγικές δομές σαν μειωμένου ωραρίου.
Αν και έχω αποδεχτεί πρόσληψη σε δομές προσφύγων στην ίδια ακριβώς περιοχή Ν. Θεσσαλονίκης - Λαγκαδίκια) με το 334 με προσπέρασαν!
Κανείς καμιά ιδέα γιατί να συνέβει αυτό;
Και άλλοι συνάδελφοι ΠΕ19 ανέφεραν το ίδιο πρόβλημα. Είναι η ποσόστωση ΠΕ19-ΠΕ20. Αν κατάλαβα καλά πήραν 2 ΠΕ19 και 2 ΠΕ20. Οι 2 ΠΕ19 ήταν πάνω από σένα, οπότε έπρεπε να πάρουν 2 ΠΕ20 που ήταν πιο κάτω. Αν είχαν πάρει πέμπτο θα ήταν κάποιος ΠΕ19...

24
Πάντως σύμφωνα με Μπράτη (δυστυχώς η μοναδική μας πηγή) 483 ΠΕ19-20 κατέθεσαν αίτηση για τις προσφυγικές δομές. Πολύ μικρός αριθμός σε σχέση με τους χιλιάδες που βρίσκονται στους πίνακες.

25
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με Β΄επιπέδου).

Η απαξίωση για εμένα ξεκινά από δύο πράγματα:
1ον) ότι μπορούν να είναι στον κλάδο απόφοιτοι άλλων τμημάτων, εκτός πληροφορικής, και αναφέρομαι κυρίως στα σεμινάρια. Αυτό στον πολύ κόσμο που είναι άσχετος με του τι πρέπει να κάνουμε, περνάει το μήνυμα ότι "σιγά, word και excel διδάσκουν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει". Το να είναι και οι σύμβουλοι μας μη πληροφορικοί είναι ακόμα χειρότερο.
2ον) ότι τα τμήματα μας δεν προσφέρουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό περνάει το μήνυμα ότι δεν είμαστε επαρκείς για την εκπαίδευση, άρα ότι οι άλλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς.

Όλα τα υπόλοιπα για εμένα είναι αποτέλεσμα του ότι δεχτήκαμε αυτές τις δύο παράλογες αδικίες. Οι μόνιμοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί διορίστηκαν εύκολα, αλλά εμείς οι αναπληρωτές έπρεπε να τα είχαμε καταλάβει αυτά χρόνια πριν και όχι να μετράμε απλά μόρια.

Θεωρώ ότι το πρώτο που έπρεπε να έχουμε κάνει, θα ήταν να έχουμε υπερασπιστεί την αξία των πτυχίων μας και να έχουμε θωρακίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Αλλά εμείς κοιτάζαμε ποιος θα απαξιώσει τον άλλο για να τον περάσει στον πίνακα (π.χ. "εγώ που ήμουνα πραγματικά έξυπνος έκανα τον κόπο και τις θυσίες και έκανα ασπαιτε ή μεταπτυχιακό, άρα εγώ είμαι κατάλληλος να διδάσκω ενώ εσύ όχι, άρα είναι πολύ λογικό να σε καπελώνω στον πίνακα"). Αν ανατρέξετε σε παλιότερες συζητήσεις μας εδώ μέσα αυτά θα βρείτε. Ακόμα και πριν λίγους μήνες έγινε η κορυφαία συζήτηση "εμείς οι αναπληρωτές έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι μόνιμοι όχι, άρα εμείς είμαστε κατάλληλοι να διδάσκουμε στα δημοτικά όπου είναι πιο μικρά τα παιδιά". Ορίστε τώρα που δίνει τη δυνατότητα στους δασκάλους να κάνουν το μάθημα μας και το αναλυτικό πρόγραμμα υποβιβάζεται για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες τους.

Δεν θα πάρω τηλέφωνο στο υπουργείο να παρακαλέσω μπας και δώσει δέκα-είκοσι πιστώσεις παραπάνω (όπως είδα να δίνεται γραμμή στο fb), παρόλο που με ελάχιστες πιστώσεις παραπάνω θα μπορούσα να δουλέψω. Γιατί ξέρω ότι το πρόβλημα μου είναι ότι με έχουν απαξιώσει και ότι ακόμα και αν δουλέψω φέτος δεν θα δουλέψω του χρόνου ή του παραχρόνου. Η΄,για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται γελοίο να διαμαρτυρηθώ για τις ώρες του πρότζεκτ, όταν πέρυσι λόγω της πίεσης των χημικών εξοστρακίστηκε η ΑΕΠΠ και φέτος μειώθηκαν σχεδόν στο μισό οι ώρες στο δημοτικό.

Είμαστε απαξιωμένος κλάδος και γι' αυτό είμαστε εύκολος στόχος. Αυτό είναι το πρόβλημα μας και το έχουμε επιτρέψει εμείς εδώ και πολλά χρόνια.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη συνάδελφο elia. Καλό είναι να μένουμε σε τέτοιες θέσεις ατόμων, παρά να ασχολούμαστε διαρκώς με άτομα που δεν αναφέρουν καν το βασικό τους πτυχίο και πετάνε συνεχώς τη μπάλα στην εξέδρα! Ας ασχοληθούμε με τα δικά μας προβλήματα...

26
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος! Τι γίνεται αν δεν θέλω να απασχοληθώ σε αυτό το εξάμηνο αλλά στο επόμενο; Επικαλούμενος λόγους υγείας! Να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με ινεδιβιμ για απάντηση; Ξέρετε κανένα τηλ και όνομα υπευθύνου; Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
Απ' ότι έχω ακούσει στο επόμενο εξάμηνο η επιλογή των εκπαιδευτών και των μαθημάτων θα γίνει με διαφορετικό τρόπο, οπότε λογικά δε θα έχεις πρόβλημα. Αλλά έτσι κι αλλιώς μπορείς αν σε καλέσουν να τους πεις ότι για προσωπικούς λόγους δε μπορώ να αναλάβω κάποιο τμήμα τώρα, αλλά να με έχετε υπόψιν για το επόμενο εξάμηνο.

27
@yellow
Θα αναφερθώ μόνο στο 5ο σημείο, επειδή ενδεχομένως να ανήκω σε αυτή την κατηγορία αν με προσλάβουν αναπληρωτή. Θέλω να πιστεύω ότι οι αναπληρωτές δε μπαίνουν στην κατηγορία "δημόσιοι υπάλληλοι", καθώς ούτε μονιμότητα έχουν, ούτε 12 μισθούς το χρόνο, ούτε καν τα ίδια δικαιώματα (μισθό, άδειες κτλ) με τους δημοσίους υπαλλήλους. Αν κάποιος στην πορεία βρει δουλειά απλά παραμένει στην ίδια κατηγορία με τους πλήρως εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους ανέργους, που στην ουσία προηγούνται στον πίνακα. Μόνο αν βρει δουλειά ως μόνιμος δημόσιος υπάλληλος πιστεύω ίσως υπάρχει κόλλημα, αν και δε νομίζω να γίνει αλλαγή ανάθεσης στη μέση του εξαμήνου.

28
Thtsag, ξέρεις αν γίνει πλήρης αποπληρωμή μας;
Για πλήρη αποπληρωμή λένε.

Σελίδες: 1234 ... 94

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159782
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 583

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.