Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - maragel09

Σελίδες: 12
15
Θα μπορούμε άραγε διαδικαστικά να βγούμε υπεράριθμοι και ας πραγματοποιήθηκαν αποσπάσεις στον μπουκωμένο μας νομό??? Η' θα τα σουλουπώσουν τα στοιχεία χώνοντάς μας με το ζόρι σε τίποτα γραφεία ώστε να φαινόμαστε πως είμαστε τόσοι όσες και οι ανάγκες?

16
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 07:53:30 μμ »
Καλύτερα να μας τα πει ανά νομό για να υπάρχει σωστή πληροφόρηση και διαφάνεια. Και να αποσαφηνίσει αν τα πλεονάσματα είναι πριν ή μετά τις αποσπάσεις σε φορείς ή άλλα ΠΥΣΔΕ. Και αν τα είχε κατά νου όταν έφερναν στα σχολεία κ νέους αποσπασμένους από άλλες περιφέρειες. Ελπίζω αυτό να γίνει σύντομα. Γιατί η δική μου ειδικότητα πλεονάζει κατά πολύ και δε φαίνεται στο πινακάκι - να δούμε πού είναι αυτά τα κενά που αντισταθμίζουν την εικόνα που έχω εγώ για να ξέρουμε προς τα πού υπάρχει πιθανότητα να εκτοπιζόμαστε κάθε χρονιά...

Επίσης να δούμε αν θα πάνε αναπληρωτές πλήρους ωραρίου σε θέσεις εντός της περιφέρειάς μας που θα μας ενδιέφεραν και που αιτηθήκαμε και αιτούμαστε για απόσπαση κ δε δόθηκε ως τώρα.

Και τότε θα θαυμάσουμε τον τέλειο σχεδιασμό του υπουργείου και την επικαιροποιημένη καταγραφή των κενών.

17
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 01:22:45 πμ »
Εννοώ πως δεν έχω γνώση των πρώτων επιλογών των συναδέλφων για να είμαι εντελώς σίγουρη, δεν υπονοώ πως δεν ιεραρχήθηκαν σωστά - προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης...!

Απλά οι αποσπάσεις σε νομούς με πλεονάσματα και χωρίς κενά με έχουν αγριέψει λιγάκι... Κυρίως επειδή αρκετοί ενώ περισσεύαμε δεν πήραμε απόσπαση σε νομούς με κενά και περισσότερες σίγουρα ανάγκες. Και το εκλογικέυσαμε στην αρχή για να το δεχτούμε (π.χ. θα πάρουν υπερωρίες οι μόνιμοι, θα συμπτυχθούν τμήματα κλπ.) Μα τι να εκλογικεύσεις?? Αν βλέπεις τόσα αντιπαραδείγματα?! Για ποιον εξορθολογισμό και καταγραφή κενών μιλούσαν? Για να δουμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα.. Θέλω να είμαι αισιόδοξη. Μακάρι να ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις άνισης μεταχείρισης, αλλά διαβάζω αυτά που γράφετε εδώ και πιστεύω πως είναι γενικευμένο το φαινόμενο.

Η αλήθεια είναι πως όλη η Ελλάδα αναθεματίζει, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, περισσότερο ή λιγότερο σημαντικούς... Και πλέον οι περισσότεροι είμαστε καχύποπτοι και συνεπώς ψυχολογικά προετοιμασμένοι!!! Είναι η άμυνά μας, δε γίνεται αλλιώς!!

Καλή τύχη σε όλους.

Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες απόψεις και συμβουλές!!!

18
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2010, 02:25:52 μμ »
Παράθεση
Αν έχετε ίδια ημέρα τοποθέτησης στο σχολείο τότε στη "συμπληρωση ωραρίου" προηγείται ο έχων
τον περισσότερο πλεονάζοντα χρόνο στο βαθμό (π.χ. στο Β), αλλιώς ο έχων τις περισσότερες μονάδες μετάθεσης.
Κανονικά βέβαια οποιος είναι στη διάθεση ανήκει οργανικά στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ και δεν ξέρω αν πρέπει
να καλύψει πρώτος ωράριο.
Μιλάμε για κάλυψη/συμπλήρωση ωραρίου έτσι; Όχι για επιλογή του τύπου εγώ θα πάρω κατευθύνσεις και εσύ Α Λυκείου.
Εκεί πρέπει να γίνει συνεννόηση και ανάθεση από το σύλλογο. Αν δε συνεννοείστε αναθέτει ο διευθυντής. Κάπου παραπάνω υο έχουμε αναφέρει νομίζω στο θέμα.

Γενικά ρωτάω - οι ώρες στη δική μου περίπτωση δεν επαρκούν για 2 άτομα, δεν καλύπτει καν ο ένας κάτι παραπάνω από το μισό πλήρους ωράρίου.......... Μη μας πουν μοιράστε τες σαν αρχή κ πηγαίνετε και αλλού με διάθεση και οι 2 μετά... ή να μείνει ο ένας μόνο να συμπληρώσει ωράριο με όλες τις ώρες του σχολείου αυτού (ίσως να πάει και αλλού) - ποιος θα είναι αυτός ο ένας?
Έχουμε ακριβώς τον ίδιο χρόνο στο βαθμό.. Μα αυτός έχει παραπάνω μόρια.

Αν παραμείνει ο αποσπασμένος και εγώ μείνω χωρίς ώρες...?

Τι να πω! Φανταστείτε να αποσπαστούν ΟΟΟΟΛΟΙ από τα νησιά στη στεριά και να πάμε εμείς σαν πλεονάζοντες να καλύψουμε τα κενά που άφησαν πίσω τους στα νησιά!! χαχα! :)

19
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2010, 12:48:29 μμ »
Μεταξύ αποσπασμένου (με παραπάνω μόρια μετάθεσης) και εκπ/κου στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ίδιας ειδικότητας, με ίδια έτη υπηρεσίας και ταυτόχρονα τοποθετημένοι στο σχολείο, ποιος προηγείται στις επιλογές μαθημάτων??

20
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:58:01 μμ »
Μακάρι να βρούμε μια λογική...    μα φοβάμαι πως είναι προφανές πως γίνεται ο,τι να 'ναι...

Επίσης, οι προσωρινές τοποθετήσεις όλων των κλάδων στο νομό που ανήκω, έγιναν ως εξής:
Ιεράρχησαν τις αιτήσεις (με βάση ποια κριτήρια δεν το έχω ξεκαθαρίσει - δηλ αν προηγείται ο στη διάθεση από μετάθεση, ο νεοδιοριστός ή ο αποσπασμένος) και με βάση τις δηλώσεις προτίμησης τοποθέτησαν από 2 συναδέλφους σε κάθε σχολείο - και ας μην υπάρχει λειτουργικό κενό, αρκεί να ήταν το σχολείο στις πρώτες επιλογές του. (Αν δηλ είχε καλυφθεί ήδη από 2 άτομα το σχολείο σε τοποθετούν στη δευτερη προτίμηση κλπ.)

Αυθαίρετο δεν είναι αυτό το κριτήριο???  Πώς σας φαίνεται?

21
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:02:36 μμ »
Παράθεση
Με βάση τη λογική έχεις προτεραιότητα .
Αλλά ως γνωστόν  ζούμε στην Ελλάδα  .
Οπότε...   Καλή τύχη !   

Μακάρι, και εγώ αυτό ήλπιζα.............

Μα μου είπαν σε άλλη δευτεροβάθμια που ρώτησα, πως από τη στιγμή που δεν έχουμε οριστική τοποθέτηση και παραμένουμε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ (εδώ και 3 χρόνια δεν άνοιξε καμία θέση για οργανική) , ΟΛΟΙ είτε παλιοί μετατιθέμενοι που είμαστε στη διάθεση, είτε νεοδιόριστοι, είτε αποσπασμένοι, όλοι μπαίνουμε "στο ίδιο τσουβάλι" και τοποθετούμαστε με βάση τα υπηρεσιακά και κοινώνικα κριτήρια... Δηλ. έτσι θα πάει στο εξής? Θα έρχονται με απόσπαση στο νομό που μετατεθήκαμε σε ανύπαρκτα κενά άλλοι από άλλα ΠΥΣΔΕ και εμείς θα φεύγουμε για άγνωστους προορισμούς, άλλο νομό ή υπηρεσίες, όπου δηλ. τους καπνίσει?? Δεν υπήρχαν επαρκή κενά για εμάς καν... φεράν άλλους και τώρα να... μείναμε κ εμείς στο κενό...    :(

22
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Αύγουστος 31, 2010, 11:48:03 μμ »
Είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και τοποθετήθηκα σήμερα στο ίδιο σχολείο με έναν αποσπασμένο προερχόμενο από άλλο ΠΥΣΔΕ. Το λειτουργικό κενό είναι ένα στο σχολείο αυτό. Δηλ. δε βγαίνουν ώρες για δύο καθηγητές... Τι να περιμένω από αύριο?? Ποιος θα πάρει τις ώρες? Υπάρχει περίπτωση να τις πάρει ο αποσπασμένος αν πληρεί κάποια κοινωνικά ή εντοπιότητας κριτήρια?? Και εγώ??? Θα ήθελα μια γνώμη......

23
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Αύγουστος 31, 2010, 04:51:21 μμ »
Κάτι τέτοιο φανταζόμουν... Εκτροπή κλήσης θα έχουν κάνει στο σπίτι τους/της λογικά.. Γι'αυτό και απαντά και εκτός εργάσιμων ωρών...

24
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 27, 2010, 12:57:37 μμ »
Εμείς πλεονάζαμε κατά πολύ στο μικρό νομό που ανήκω (12 εκπαιδευτικοί ΠΕ09 στη διάθεση ΠΥΣΔΕ) κ έφεραν κ άλλους 3-4 με απόσπαση... Απ' ό,τι είδα με μια σύντομη αναζήτηση στο ίντερνετ δεν πήραμε σε γενικές γραμμές ούτε εμείς ώστε να κάνουμε χώρο για τους αποσπασμένους... Δεν υπήρχαν καν ώρες για μας και ήρθαν και άλλοι - δε μπορώ να το χωνέψω...... Δηλ. ο νομός που δεν έχει καν ώρες ειδικότητας στο ένα κ μοναδικό ΕΠΑΛ έχει μας πιο πολύ ανάγκη από τους νομούς που ζητάμε να αποσπαστούμε??? Δε μπορώ να το αντιληφθώ.
 
Και link του αρχείου αποσπάσεων σε excel αν το 'χει κανείς... να δουλέυαμε λιγάκι με το φίλτρο θα εξυπηρετούσε. Μα είναι σε Word. Τυχαίο? Δε νομίζω....  ;D

25
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων
« στις: Ιούνιος 11, 2008, 10:43:16 πμ »
'Εχει τύχει ωρομίσθιος να αναζητά τα χρήματά του και το σχολείο να μην έχει καν στείλει τα δικσιολογητικά πληρωμής στη Δευτεροβάθμια, το πακέτο πληρωμής ήταν ξεχασμένο σε ένα συρτάρι. Χαχά!

Πάρτε τηλέφωνα, πιέστε, ρωτήστε.. Μόνο εσάς ενδιαφέρει άμεσα το θέμα!! Δικά σας λεφτά είναι, ενδιαφερθείτε! Και το καλύτερο είναι να μάθετε να φτιάχνετε μόνοι σας τα δικαιολογητικά για να μην έχετε ανάγκη κανέναν..

Συν Αθηνά και χείρα κίνει...

26
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων
« στις: Ιούνιος 03, 2008, 10:25:50 πμ »
"Αυστηροί"είναι οι νομοί όπου οι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών ελέγχονται από τους ανώτερους τους ή από άλλους που έχουν πιθανά κάποιο όφελος πολιτικό ή προσωπικό και μπορεί να βρουν κάποια αφορμή σε βάρος τους. Για να μην τους στείλουν δυσμενή μετάθεση λοιπόν, ή για να μην έχουν το βάρος μιας παρατυπίας στο φάκελό τους, προσπαθούν να είναι τυπικοί. Και τότε είναι που δυσκολεύει η ζωή των υπολοίπων... Τώρα συγκεκριμένα δε μπορώ να γνωρίζω ακριβώς που γίνεται αυτό. Και δε νομίζω να είναι καθολικό το φαινόμενο. Υπάρχουν περιοχές που ο έλεγχος είναι υποτυπώδης. Αλλά είναι έγκυρο πως υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις. Και υπάρχουν και κάποιοι που ζούνε με ένα όνομα και έχουν και οικογένειες και προβλήματα. Και σε καμιά περίπτωση δε θα τα διακινδύνευαν, επειδή τα σχολεία στέλνουν ό,τι να ναι και αγνοούν τους νόμους. Γενικώς, είναι θέμα υπαλλήλων και μια πληρωμή μπορεί να καθυστερήσει για χίλιους δύο λόγους. Ακόμα και λόγω φόρτου πληρωμών στη Δευτεροβάθμια ή στις Οικονομικές υπηρεσίες, αλλά και λόγω όχι και τόσο σχετικών ή πρόθυμων καθηγητών και υπαλλήλων γενικά που εμπλέκονται στην όλη διαδικασία. Είναι τόση η γραφειοκρατία που δεν είναι εύκολο να πεις τι φταίει και γιατί, και κάθε νομός είναι διαφορετικός και διαφορετικά οργανωμένος.   Διερευνήστε το ! ! !

27
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων
« στις: Ιούνιος 02, 2008, 01:26:20 μμ »
Παιδιά έχετε παρανοήσει το όλο θέμα!

Το πότε θα πληρωθεί ένας ωρομίσθιος έχει να κάνει με το πότε θα αξιωθεί αυτός που είναι χρεωμένος το αντικείμενο των οικονομικών να στείλει το πακέτο πληρωμής ολοκληρωμένο και σωστό!!! Οι πληρωμές γίνονται πακετάκια-πακετάκια όπως τα στέλνει το κάθε σχολείο και κάθε πακέτο μπορεί να έχει φτάσει στην Υπηρεσία Οικονομικών της Δευτεροβάθμιας έγκαιρα, ενώ κάποιο άλλο να μην έχει καν ετοιμαστεί και σταλεί από το σχολείο.... Αφότου φτάσει στο Οικονομικό Τμήμα ( και αν όλα πάνε καλά και δεν αρχίσει να πηγαινοέρχεται από τη Δευτεροβαθμια στο σχολειό πέρα δώθε μέχρι να είναι σωστό ) ακολουθούν τα εξής:
υπογραφή από προιστάμενο, αποστολή στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, η οποία είναι πολύ πιο αυστηρή και σχολαστική σε κάποιους νομους σε σχέση με καποιους άλλους που τα πράγματα είναι πολύ πιο ελαστικά, μετά - αν δεν υπάρχει πρόβλημα και δεν τα επιστρέψουν ή δε ζητήσουν πρόσθετα δικαιολογητικά, διευκρινήσεις, εγκυκλίους, ΦΕΚ και νόμους, από τη Δευτεροβάθμια - περνάνε και από το Ελεγχτικό Συνέδριο για επιπλέον έλεγχο (να σιγουρευτούν πως δεν κατασπαταλάται το δημόσιο χρήμα), επιστρέφουν στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου και τέλος κόβεται το ένταλμα στο πρώτο όνομα της κατάστασης αποζημίωσης ή στο όνομα αυτού που είναι εξουσιοδοτημένος πάνω στην κατάσταση αποζημίωσης και μπορεί να τα πάρει από το δημόσιο ταμείο. Αν βέβαια έχει τους αριθμούς των λογαριασμών και έχει γίνει τέτοια συνεννόηση μπορεί να τα βάλει και σε λογαριασμούς στους δικαιούχους.

Όσα σας είπα βασίζονται σε άμεση εμπειρία μου και καταλαβαίνετε πως προκείται για μια χρονοβόρα και γραφειοκρατική διαδικασία που θέλει καλή θέληση από όλα τα συμβαλλόμενα μέρη και απαιτεί να συνεργάζονται τα σχολεία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ειδικά στους αυστηρούς νομούς.....

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.