Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - johnd

Σελίδες: 12345 ... 26
29
Άδειες / Απ: Άδεια λόγω απώλειας(θανάτου) γονέα
« στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 08:53:29 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση και τα συλλυπητήρια. Τους έχω στείλει mail στην διεύθυνση του σχολείου.

30
Άδειες / Άδεια λόγω απώλειας(θανάτου) γονέα
« στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 08:31:55 μμ »
Ο πατέρας μου απεβίωσε σήμερα και θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε αν δικαιούμαι άδεια και πόση.
Δεν έχω κουράγιο να μπω σε τάξη μετά από αυτό.

31
Το ότι είσαι στην Ενισχυτική δεν σημαίνει ότι αλλάζει κάτι. Ισχύει ότι θα ίσχυε και σε πρόσληψη σε πρωινό πρόγραμμα.

Μέχρι 8 ώρες ωρομίσθιος - χάνεις χρήματα, ένσημα και προυπηρεσία τις ημέρες που είναι κλειστό το σχολείο.
Από 9 ώρες έως 15 ώρες ΑΜΩ. Πληρώνεσαι τα πάντα, αναγνωρίζονται τα πάντα, ασχέτως αν το σχολείο είναι ανοιχτό ή κλειστό, π.χ. Χριστούγεννα.

Ναι, μπορείς να αναβαθμιστείς. Και ακόμα και αν σου προτείνουν 15 ώρες σε πρωινό πρόγραμμα, δηλαδή τις ίδιες ώρες που έχεις τώρα, να πας. Διότι η Ενισχυτική τελειώνει τέλη Μαίου, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση (αν δεν κάνω λάθος) η προσληψή σου θα περιλαμβάνει και τον Ιούνιο.


32
Συμφωνώ.Να μην ξαναπάρουν ως αναπληρωτές αυτούς που δουλεύουν 5-10-15 χρόνια και να δουλέψουν οι νέοι...Μετά από 10 χρόνια να γίνει το ίδιο με αυτούς που είναι τώρα νέοι.Έτσι θα ανανεώνεται συνεχώς ο πληθυσμός των εκπαιδευτικών..Τώρα αυτοί που δουλεύουν 5-10-15 χρόνια ας βρουν άλλη δουλειά...Δεν τρέχει και κάτι..Η ζωή είναι μικρή...Επίσης προτείνω να εφαρμοσθεί το ίδιο σύστημα για όλο το δημόσιο τομέα..Π.χ. ένας αστυνομικός να απολύεται μετά από 10 χρόνια υπηρεσία και να πηγαίνουν άλλοι στη θέση του..Ή μία νοσοκόμα, να απολύεται κάθε 10 χρόνια και να προσλαμβάνεται άλλη στη θέση της..Τέλεια τακτική, αποτελεσματική και προσοδοφόρα για τα κοράκια των μεταπτυχιακών, διδακτορικών, ξένων γλωσσών και σεμιναρίων..Έτσι θα πλουτίζει η βιομηχανία των πτυχίων  και οι Νέοι θα είναι ικανοποιημένοι, προσωρινά όμως για 10 χρόνια...Να δω τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη μαγική χώρα που ζούμε...

Μπα, μόλις προσληφθούν αυτοί θα σταματήσει αυτό να γίνεται. Αντιθέτως μόλις μαζέψουν 10-15 χρόνια προυπηρεσίας θα τους αναγνωρίσουν την προσφορά τους στην εκπαίδευση και θα τους κάνουν και υποκλίσεις.

33
To ίδιο κράτος που δεν τσεκάρει αν τα μεταπτυχιακά από Ιταλοβουλγαρίες όντως έγναν και αν εγινα ποιός τα έκανε τελικά, που μοριοδοτεί αυτά τα ωραία C2 στα Ιταλικάβουλγαρικα ( τα οποία ήταν στο πάκετο μέσα 1μαστερ + ένα C2 δώρο και ας μην ηξερες λέξη), που δίνει 120 μήνες προυπ. ενω δεν υπάρχουν σε άλλη προκ ΑΣΕΠ, που καταργεί τη δύσκολη αλλά αξιοκρατική διαδικασία του γραπτού ΑΣΕΠ, που διορίζει ανθρώπους της γενικής 40 +50+ με 15 χρονια προυπ. που δεν είχαν αξιωθεί να περάσουν ποτέ ούτε ένα ρημαδοΑΣΕΠ, αλλά τελικά με ένα 5χιλιαρο στους Ιταλους και στους Κύπρους τρούπωσαν στην ειδική, μεταφέρουν προυπ.  κ μια χαρά διορίζονται!! ! ;D
Αυτό το κράτος είμαστε!

Μερικοί επιθυμούν απλά ένα κράτος που να λέει:

"Όσοι είστε πάνω από 35 μπορείτε να πάτε να <<<<μπιπ>>>>, οι υπόλοιποι προσλαμβανεστε."

34
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική και ΜΝΑΕ
« στις: Νοέμβριος 13, 2019, 06:40:35 μμ »
Ναι ισχύει αυτός ο παραλογισμός. Τον έφαγα πέρσι στην μούρη. 15 ώρες ΜΝΑΕ και υπήρχε μία ώρα κενό μαθηματικών στο σχολείο που ήμουν. Τους είπα να μου δώσουν την ώρα για να μην έχουν κενό τα παιδιά, μου είπαν δεν γίνεται. Οπότε μία τάξη είχε μία ώρα κενό στα Μαθηματικά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

35
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Δ φάση αναπληρωτών 2019-2020
« στις: Νοέμβριος 07, 2019, 10:37:34 μμ »
Με συνάδελφο είχα μια συζήτηση πριν λίγο αν ισχύει η έκπτωση ακτοπλοϊκών σπό τη β φάση και μετά. Προσωπικά επειδή εργάζομαι από Α φάση στη δευτεροβάθμια, της είπα όχι, μόνο όταν βγάζει σχετική ανακοίνωση το υπουργείο κατά την α φάση του Σεπτεμβρίου.Αυτό δεν ισχύει;

Αν παίξει όπως πέρσι το μεταφορικό ισοδύναμο, τότε μπορεί να ελπίζει σε γερή μείωση για πεπερασμένο αριθμό εισιτηρίων, π.χ. 20. Γενικά ας ρωτήσει τι παίζει με το μεταφορικό ισοδύναμο.


----

Άσχετο.
Όσοι είστε ΠΕ02 ή ΠΕ03 να εύχεστε να μην ξεχάσουν το ΜΝΑΕ. Ειδικά αν δεν έχετε μπει σε πρωινή τάξη για να την αναλάβετε εξολοκλήρου, είναι πολύ βολικό πρόγραμμα για να πάρετε μια πολύ γερή ιδέα, χωρίς να έχετε όλο το βάρος της τάξης στους ώμους σας. Και αν πέσετε και σε κανέναν συνεννοήσιμο μόνιμο, θα σας βοηθήσει πολύ.

36
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Δ φάση αναπληρωτών 2019-2020
« στις: Νοέμβριος 07, 2019, 02:37:08 πμ »
ώς ΑΜΩ υπάρχει η περίπτωση να είσαι σε 2 σχολεία ;
το ωράριο εργασίας ειναι από 5 εώς 15 ώρες maximum ;
Μειωμένου ωραρίου είναι από 9 έως 15 ώρες. Ναι μπορεί να είσαι σε πάνω από ένα σχολεία. Αλλά οι 15 ώρες μπορούν σχετικά εύκολα να φτιαχτούν με τέτοιο τρόπο μέσα στην εβδομάδα, που να μην σου δημιουργείται πρόβλημα.

37
Η ζωή είναι ωραιότερη, ουσιαστικότερη και πιο πραγματική όταν καταλάβεις ότι η Κεραμέως δεν έχει έρθει να να συμμαζέψει το χάλι που αφήσε ο Γαβρόγλου. Έχει έρθει για να το συνεχίσει φωνάζοντας (μόνο και μόνο για να χαρείς) ότι θα το διορθώσει, με τον τρόπο που ελπίζεις εσύ. Ακριβώς όπως θα κάνει και ο επόμενος στους ψηφοφόρους. Θα φωνάζει για να ελπίζουν οι ψηφοφόροι του ότι θα διορθώσει το χάλι που άφησε ο προηγούμενος, με τον τρόπο που ελπίζουν αυτοί.

Επέτρεψε μια δύο διορθώσεις στο κείμενό σου (με bold)

38
Ισχύει ότι πολλοί που ασχολήθηκαν με την ειδική το είδαν ως γρηγορόσημο για να ανέβουν στους πίνακες γενικής, όπως πολλοί που ποντάρουν στην διαπολιτισμική τώρα, δεν το κάνουν επειδή ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος για τα παιδιά μεταναστών. Το αν είναι η εξαίρεση ή ο κανόνας αυτοί που ενδιαφέρονται πραγματικά για την ειδική αγωγή ή την διαπολιτισμική εκπαίδευση, ο καθένας μας έχει και διαφορετική άποψη.

Αυτό που δημιουργεί αρνητική εντύπωση είναι οι εκπαιδευτικοί επιπέδου τρολ. Διότι το να είναι κάποιος σπουδαγμένος και ακόμα περισσότερο εκπαιδευτικός, δεν εξασφαλίζει το ότι είναι και άξιος άνθρωπος, ιδίως διαδικτυακά που έχει και το πλεονέκτημα της ανωνυμίας, οπότε έχει την άνεση να δείχνει το ποιος πραγματικά είναι. Αυτοί που θα μπουν μέσα σε φόρουμ όπως το PDE και θα γελάνε με τους άλλους επειδή αυτοί ανεβαίνουν ταχύτερα τους πίνακες ή θα μπουν μέσα για να εκφράσουν την άποψη ότι μόνο αυτοί που διαθέτουν μεταπτυχιακό, αξίζουν να είναι σήμερα μέσα σε μία τάξη. Αυτοί χαλάνε το κλίμα.

Έχω δει όμως και εκπαιδευτικούς ειδικής που είναι διατεθειμένοι να πιέσουν τους γονείς να κάνουν το σωστό για το παιδί, έχω δει και εκπαιδευτικό με βαρύ μεταπτυχιακό από πριν η ειδική γίνει μόδα, που πραγματικά λατρεύει να ασχολείται με παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες.

39
Φάνηκε και από το Μετρό της Θεσσαλονίκης ότι, ότι είναι να υποσχεθούν/πράξουν θα το υποσχεθούν/πράξουν το 2023, την χρονιά των επόμενων εκλογών. Αν σκοπεύουν να το παρουσιάσουν ως έργο θα το παρουσιάσουν/εφαρμόσουν το 2023, αν πιστεύουν ότι μπορούν να αρμέξουν ψήφους από αυτό, θα το υποσχεθούν για το 2024.

40
Με 166.000 υπάλληλους το υπουργείο Παιδείας είναι το πολυπληθέστερο υπουργείο ΔΥ...Γιατί να Θέλουν προσθέσουν χιλιάδες άλλους την στιγμή που σε μερικά χρόνια θα υπάρχει θέμα ακόμη και για μονίμους... Μέχρι τότε υπάρχει η αναπλήρωσή ίσως με συνδυασμό αύξησης ωραρίου και μαζικών συγχωνεύσεων...  8)



Οι 166000 είναι μόνιμοι υπάλληλοι ή μετράνε και όσους μπαίνουν στους πίνακες και περιμένουν μπας και τους κάτσει;

41
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική και ΜΝΑΕ
« στις: Οκτώβριος 20, 2019, 04:58:22 μμ »
Πολύ σωστά τα λες. Αλλά το υπουργείο κάνει τον προγραμματισμό χωρίς να ενδιαφέρεται για τις δικές μας θέσεις. Παράδειγμα: δύο εκπαιδευτικοι στην τάξη θέλουν χρόνο να συνεργαστούν. Αν τους βάλεις μαζί τον Νοέμβρη μέχρι να γνωρίστουν πάει Χριστούγεννα, οπότε από τέλη Γενάρη ξεκινάνε να συνεργάζονται επαρκώς. Αυτό το πρόγραμμα πρέπει να ξεκινάει από τον Σεπτέμβρη. Συμπέρασμα : απλά υπονομεύουν το πρόγραμμα οι ίδιοι που θέλουν να το εφαρμόζουν.
Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

Ισχύει. Με τον συνάδελφο πέρσι πήρε ένα κάποιο διάστημα μέχρι να ισορροπήσει το πράγμα. Κάπου να δεις το επίπεδο ενδιαφέροντος από την κάθε τάξη, κάπου να δεις το πόσο φόρτο εργασίας είχε ο καθένας μέσα στην τάξη, ώστε να μοιραστεί η διδασκαλία ανάλογα, πήρε χρόνο. Που υπήρχε συνεννόηση και καλή διάθεση από την αρχή, διότι θα μπορούσε να μην υπάρξει. Να υπάρξει γκρίνια για το ποιες είναι οι υποχρεώσεις του καθενός και προσπάθεια να φορτωθεί επιπλέον δουλειά από τον έναν στον άλλον.

42
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική και ΜΝΑΕ
« στις: Οκτώβριος 20, 2019, 12:29:33 μμ »
Το ΜΝΑΕ θα γίνει κανονικά. Περιμένουν να δούνε τα κενά της γενικης. Ενδέχεται να το τρέξουν με τα κενά της γενικής μέχρι την άλλη Παρασκευή.
Μακάρι. Θα μπορούσαν πάντως να το ξεκινήσουν από τώρα. Άλλωστε το ΜΝΑΕ είναι δεύτερος καθηγητής μέσα στην τάξη. Άρα εκεί που έχεις καλύψει τα κενά μπορείς να το ξεκινήσεις άμεσα. Μετά συμπληρώνεις παράλληλα με τις επόμενες φάσεις.

Σελίδες: 12345 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.