Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - johnd

Σελίδες: 123456 ... 26
43
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική και ΜΝΑΕ
« στις: Οκτώβριος 20, 2019, 11:16:28 πμ »
Δεν μας τα λένε καλά με το ΜΝΑΕ. Πέρσι ξεκίναγε αυτές τις μέρες.

44
Το γεγονός που περιγράφεις μπορεί άνετα να συμβεί και αντιστρόφως: συνάδελφος χωρίς επιτυχία στο ΑΣΕΠ, να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη στην τάξη ή οι μαθητές να βαριουνται αφόρητα στο μάθημα.
Δε νομίζω ότι είναι επιχείρημα.
Δεν φταίω εγώ αν δεν κατανοείς το παράδειγμα.

Το παράδειγμα και είναι αληθινό παράδειγμα, όσο αληθινό είναι και το δικό σου, δόθηκε επειδή κάποιοι θεωρούν ότι αν κάποιος δεν δώσει/δεν πετύχει στον ΑΣΕΠ είναι και άχρηστος. Αντίστοιχα επιχειρήματα έχω ακούσει και από τους έχοντας μεταπτυχιακά στην Ειδική Αγωγή. Κάθονταν και έγραφαν ότι και μόνο αυτός ο τίτλος τους καθιστά αυτομάτως καλύτερους καθηγητές. Ε έχω δει και καθηγητή ειδικής να είναι πιο θορυβώδης μέσα στην τάξη από ότι τα παιδιά, διότι δεν μίλαγε χαμηλόφωνα στο παιδί που είχε δίπλα του. Αντίστοιχα βέβαια θα επιχειρηματολογήσει κάποιος με 10-20 χρόνια προϋπηρεσία. Θα μιλήσει για πείρα που ο νέος δεν έχει. Έχω δει και πεπειραμένους καθηγητές που τους κάνουν γιο γιο τα παιδιά.

Αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα, είναι το πως πολλοί ταυτίζουν αυτό που έχουν, ως το Α και το Ω για να έχει κάποιος δικαίωμα/προτεραιότητα στην πρόσληψη. Και πως αυτό που δεν έχουν το ταυτίζουν ως κάτι το άχρηστο και πλαστό. Καμιά φορά δυστυχώς παρασέρνουν και μας που ψάχνουμε να συζητήσουμε στα σοβαρά μια δίκαιη λύση, ασχέτως αν θα αδικήσουμε τον εαυτό μας. Αλλά στο τέλος απλά αποσύρεσαι από τέτοιου τύπου συζητήσεις.


Ε τότε να βάζομε μέσα με λοταρία  ;D!!

ή να ρωτάμε τον ένα συνάδελφο να μας λέει αν ο άλλος συνάδελφος είναι καλός!!!

Ούτε αξιολόγηση ούτε τίποτα.

Μπορούμε αυτό το νόουχάου να τα πούμε και στους "ξένους" γιατί αυτοί για να βάλλουν άνθρωπο να κάνει μάθημα σε δημόσιο σχολείο τον πατάνε κάτω στην αξιολογηση , αλλά αυτών τα παιδιά δεν πάνε στα φροντιστηρια  :o και οι γονείς βέβαια δεν σκάνε 500ρικα το μήνα !??!

Ηλίθιοι μωρέ.

Εδώ στο Ελλάντα είναι το σύστημα το καλό. Να αράζει ο δάσκαλος στο δημόσιο, να βγάζει και ο φροντιστηριούχος το μεροκόματο.

Αμ πώς?
Είσαι σίγουρα εκπαιδευτικός;

45
Έχω δει καθηγητή με επιτυχία στον ΑΣΕΠ να είναι σε κόντρα με την τάξη και να μην τον χωνεύουν και να μην γίνεται μάθημα και καθηγητή χωρίς ΑΣΕΠ να του κάθονται μέσα στρατιωτάκια και να γίνεται μια χαρά δουλειά. Και τους έχω δει εν ώρα μαθήματος επειδή με είχαν πάρει για κάποιους μήνες ειδική αγωγή, οπότε ήμουν μέσα και τα έβλεπα.

46
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική και ΜΝΑΕ
« στις: Οκτώβριος 01, 2019, 11:47:53 πμ »
Καλημέρα. Όταν σε πάρουν στην Ενισχυτική, παραμένεις διαθέσιμος για όλες τις άλλες προσλήψεις. Μάλιστα έχεις την δυνατότητα να μην πας κάπου που σε προσέλαβαν και δεν θέλεις, και να παραμείνεις στην ενισχυτική. Το κακό είναι ότι ξεκινάει τα τελευταία χρόνια Δεκέμβριο, πολύ αργά.

Σε σχέση με όταν ξεκίναγε Φεβρουάριο και Μάρτιο, είναι σημαντική βελτίωση. Αυτό που χρειάζεται βασικά είναι η παράτασή της μέχρι έστω την ημερομηνία που θα εξετάζεται το μάθημα το οποίο κάνεις, αν όχι μέχρι τα τέλη Ιουνίου, ώστε να βοηθηθούν τα παιδιά και στις εξετάσεις. Να μην τελειώνει δηλαδή τέλη Μαίου, αλλά να τρέχει και μέσα στον Ιούνιο.



Τώρα όσον αφορά το πιο θα ξεκινήσει πρώτο,  λογικά το ΜΝΑΕ θα τρέξει πρώτο διότι λέμε για δεύτερο καθηγητή μέσα στην τάξη. Οπότε θα πρέπει από νωρίς οι δύο καθηγητές να βρουν τα πατήματά τους και να σχεδιάσουν το μάθημα.

47
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι πολέμιοι της θρησκείας είναι ότι η θρησκεία είναι ένας μηχανισμός που δίνει κοινωνική συμπεριφορά στον πολίτη, η οποία εκδηλώνεται ακόμα και στα μέρη όπου απουσιάζει η δυνατότητα από το κράτος να καταστείλει την αντικοινωνική συμπεριφορά.

Απουσία του μηχανισμού/ηθικού κώδικα της θρησκείας ο πολίτης τείνει ή ρέπει προς την αντικοινωνική συμπεριφορά, άρα το κράτος αναγκάζεται να αυξήσει τις δυνάμεις καταστολής. Αυτό σημαίνει υπέρογκο κόστος, άρα και φόρους. Σε περίπτωση μάλιστα που το κράτος δεν καταφέρει να καταστείλει την αντικοινωνική συμπεριφορά, πράγμα πολύ πιθανό μιας και οι δυνάμεις καταστολής του κράτους δεν είναι δυνατόν να βρίσκονται "πανταχού παρών και τα πάντα πληρών", αυτό σημαίνει αυτόματα και κατάρρευση της κοινωνίας.

Ακόμα και αν είναι κάποιος άθεος, είναι ηλίθιο να πολεμάς την θρησκεία, γιατί ο ηθικός της κώδικας είναι απαραίτητος για την συνοχή μιας κοινωνίας. Ακόμα και αν είσαι άθεος, είναι καλό για την τσέπη σου η θρησκεία, γιατί αν δεν πληρώνεις σε παπάδες, πληρώνεις σε αστυνομικούς που είναι πολύ ακριβότεροι. Η δε αθεΐα οδηγεί σε αντικοινωνική συμπεριφορά, την οποία βλέπουμε να εκδηλώνεται στις ΗΠΑ με τους serial killers.

Επίσης το να έχεις μια κοινωνία με πολίτες διαφορετικής θρησκείας, και αυτό είναι αντιοικονομικό, γιατί χρειάζεσαι διαφορετικού τύπου εξειδικευμένους αστυνομικούς που θα  μπορούν να εντοπίζουν και να καταστέλλουν την αντικοινωνική συμπεριφορά κάθε θρησκευτικής ομάδας, οποτεδήποτε αυτή εκδηλώνεται ανάλογα με τις συνθήκες και ανάλογα με τον ηθικό κώδικα της κάθε θρησκείας. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μονοθεϊστικές θρησκείες έχουν επικρατήσει.

Είναι προς το οικονομικό μας συμφέρον λοιπόν να έχουν όλοι οι πολίτες μια κοινή θρησκεία. Με αυτό τον τρόπο η συμπεριφορά των πολιτών είναι πιο προβλέψιμη, και άρα χρειαζόμαστε λιγότερους αστυνομικούς, και άρα λιγότερους φόρους, Υπό αυτή την έννοια, η απόφαση του ΣΤΕ κινείται προς την σωστή κατεύθυνση.

Βασικά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Θεωρητικά θα ήταν, σε έναν μικρότερο όμως βαθμό έτσι, αν δεν υπήρχαν πολλά αρνητικά παραδείγματα, όσον αφορά συμπεριφορές ιερωμένων, αλλά και απαιτήσεων της εκκλησίας που έρχονται σε σύγκρουση με τις σύγχρονες, ας πούμε τάσεις, στην κοινωνία. Δεν μπορείς να έχεις τον παπά να βολτάρει με ακριβό αυτοκίνητο, να βγαίνει και να τοποθετείται δημοσίως για πολιτικά θέματα, να βγάζει πύρινους λόγους κατά ομοφυλόφιλων κ.τ.λ. Σε τέτοιες περιπτώσεις η εκκλησία και κατ' επέκταση η θρησκεία κατηγορείται από τους πολέμιούς της ως διασπαστικός παράγοντας της κοινωνίας, όχι ως μια επιπλέον κόλλα που θα την κρατήσει καλύτερα ενωμένη.

Η θρησκεία είναι όντως ένας επιπλέον συνδετικός κρίκος των ανθρώπων ενός κράτους, εφόσον δεν εξαιρεί κανέναν. Και είναι σαφέστατα και ένα επιπλέον πολύ δυνατό εργαλείο για την κοινωνία, που θα αποτρέψει κάποιον να κάνει κάτι ανήθικο ή κάτι κακό σε άλλον. Πόσο μάλλον όταν στην Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη, υποτίθεται έστω, ότι ΟΛΟΙ είναι καλοδεχούμενοι και ΟΛΟΙ είναι άξιοι να δεχθούν την βοήθεια της εκκλησίας. Πρέπει όμως η εκκλησία να αποφεύγει αυτό που περιγράφεις στην τελευταία σου φράση, την προσπάθεια δημιουργίας πολιτών με "προβλέψιμη συμπεριφορά", ώστε να χρειαζόμαστε "λιγότερους αστυνομικούς και φόρους". Η εκκλησία το τελευταίο που πρέπει να επιδιώκει να κάνει, είναι να δημιουργήσει ελεγχόμενα προβλέψιμα στρατιωτάκια. Διότι σε αυτή την περίπτωση ομοιάζει με κάποιο καθεστώς που περιορίζει την ελευθερία των πολιτών του και αυτό δεν είναι απλά λάθος, είναι και ηλίθιο σε μια εποχή όπου το υπέρτατο αγαθό ενός ανθρώπου, αυτό που διαφημίζεται πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο, είναι η ελευθερία.

Είμαι υπέρ της θρησκείας, θεωρώ ότι όσοι πολεμούν την Χριστιανοσύνη, είναι απλά πολύ αφελείς, πολύ περισσότερο όταν υπάρχει ένα επιθετικό μουσουλμανικό κράτος των 80 εκατομμυρίων δίπλα μας. Ακόμα περισσότερο είναι και επικίνδυνα αφελής όταν δεκάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι το θρήσκευμα, με σαφέστατα πιο απόλυτες και φανατικές απόψεις για την θρησκεία και με τις δικές τους αδιαπραγμάτευτες απόψεις για το πως θα πρέπει να λειτουργεί μια κοινωνία, καταφτάνουν κάθε χρόνο στην χώρα μας.

48
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2019, 02:01:45 πμ »
Το ΜΝΑΕ είναι πολύ καλό προγραμματάκι. Ειδικά στα ΕΠΑΛ που τα παιδιά είναι ολίγον.... ανήσυχα, ένας δεύτερος καθηγητής στην τάξη βοηθάει. Το ερώτημα δεν είναι αν παράγει έργο, που παράγει, αλλά αν οι τύποι θεωρούν τα παιδιά των ΕΠΑΛ δεύτερης κατηγορίας.

49
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2019, 11:44:04 πμ »
Νωρίς είναι ακόμα. Χλωμό να έχει κυκλοφορήσει κάτι ήδη. Μακάρι να ξεκινήσει το αργότερο τέλη Νοέμβρη, αρχές Δεκέμβρη(δεν θυμάμαι ακριβώς) όπως πέρσι.

50
Για παραδειγμα στους μουσικους πηρε περιπου 520 ατομα συνολικα και οι 444 ηταν στην α φαση..αρα νομιζω πηρε κοντα στο 85%....τωρα παιζω με αριθμούς βεβαια κ με λεπτομερειες αλλα ειμαι στην κοψη της α φασης κ με απασχολουν κ οι λεπτομέρειες...
Δεν προσλαμβάνονται όμως μόνο μουσικοί.

51
Καλημέρα συνάδελφοι και καλές τοποθετησεις.Αλήθεια στην πρωτοβάθμια πήραν από την αρχή εκο ενώ στη β/θμια όχι. Από εκεί και μόνο φαίνεται ότι προτεραιοτητα είναι μόνο το Δημοτικό! Σε αυτή τη χώρα δυστυχώς η εκπαίδευση είναι προτεραιοτητα μόνο για τα νήπια και τα Δημοτικά!
Μια τάξη δημοτικού δεν μπορεί να μην έχει δάσκαλο, διότι πως θα κάνει μάθημα; Μια τάξη γυμνασίου θα έχει κενά, αλλά σε μεγάλο βαθμό θα είναι λειτουργική. Φαντάζομαι ότι κάπως έτσι το σκέφτονται, οπότε δίνουν προτεραιότητα στην πρωτοβάθμια.

52
Έχουμε και ΣΚ στο ενδιάμεσο. Και Παρασκευή το βράδυ να τα βγάλουν, αυτός που θα πρέπει να φύγει από π.χ. την Κρήτη να πάει Έβρο, ε, προλαβαίνει  :P

53
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική και ΜΝΑΕ
« στις: Αύγουστος 30, 2019, 09:59:05 πμ »
Στην ενισχυτική απο μηδενικής παίρνουν;
Αν δεν ενδιαφερθούν άλλοι, ναι. Πάντως το παράλογο της ενισχυτικής, για κάποιον που είναι πολύ χαμηλά στον πίνακα ή είναι στον μηδενικής προϋπηρεσίας, είναι ότι μάλλον τον συμφέρει να την ξεκινήσουν σχετικά αργά και να δώσουν λίγες ώρες, ώστε να μην υπάρξει ενδιαφέρον. Αν την ξεκινήσουν νωρίς και δώσουν κατ' ελάχιστο 12ώρα, όλο και κάποιος θα ενδιαφερθεί.

54
Συνάδελφοι, γίνεται να σε πάρουν ωρομίσθιο και αργότερα να σε καλέσουν μειωμένου; Και αν κάποιος γνωρίζει τη διαφορά στα μόρια προϋπηρεσίας ωρομισθίου-μειωμένου μπορεί να με πληροφορήσει;
Η διαφορά στην προϋπηρεσία είναι απλά πολύ μεγάλη ακόμα και μεταξύ ενός ωρομισθίου με 8 ώρες και ενός αναπληρωτή μειωμένου με 9 ώρες, διότι όπως σου έγραψαν, ο αναπληρωτής λαμβάνει προϋπηρεσία, ένσημα και προφανώς και μισθό ΚΑΙ για τις αργίες. Για παράδειγμα τον Δεκέμβρη που είναι τα Χριστούγεννα, ο αναπληρωτής των 9 ωρών θα καταγράψει σχεδόν διπλάσια προϋπηρεσία από τον ωρομίσθιο των 8 ωρών.

55
Πρέπει να είσαι μόνιμος ή να έχεις κάποιο χαρτί μεταπτυχιακού/σεμιναρίου για εκπαίδευση σε ενηλίκους, ώστε να μπορείς να κάνεις αίτηση και να ελπίζεις σε κάτι, ή μπορεί να κάνει αίτηση ο οποιοσδήποτε;

56
Το ποσοστό μπορεί να πέφτει έξω ισχύουν έστω και 1% αυτά που είπα;
Επιμένεις να το πηγαίνεις αλλού. Οι παρατηρήσεις στα φόρα δεν γίνονται συνήθως με βάση το ποια άποψη υποστηρίζεις, αλλά με βάση το πως την εκφράζεις. Όταν λοιπόν την εκφράζεις με χαρακτηρισμούς προς τους άλλους, είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα υπάρξει παρέμβαση από κάποιον moderator ακόμα και αν ο moderator συμφωνεί με την άποψή σου.

Σελίδες: 123456 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159779
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 497
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.