Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kakar

Σελίδες: 12345 ... 35
29
Ελπιζω οι ειδικης να μη συμπληρωνουν ωραριο με γενικής. Φαντασου τι εχει να γινει.........

Μολις ακουσα, απο στομα σε στομα βεβαια οποτε δε ξερω για ποιο ατομο ειναι, οτι δινουν ωρες γενικης σε ατομο ειδικης για να συμπληρωσει ωραριο...

30
Δηλαδη θα κουβαλαμε καθε μερα λαπτοπ,προτζεκτορα,προεκταση, φυλλα εργασιας συν διαφορα αλλα απαραιτητα υλικα ,αν θα τα βρισκουμε,πανω κατω, η θα τρεχουμε στα διαλειμματα(αν δεν εχουμε εφημερια η δε βγαζουμε φωτοτυπιες) η στα κενα και αυτο αν δεν χρησιμοποιειται απο αλλους το εργαστηριο, για να ετοιμασουμε τα υλικα η να στησουμε τις διαταξεις. Επισης θα χωριζουμε σε ομαδες 27 παιδια σε 6? ομαδες και επομενως ολα πρεπει να τα κανουμε επι 6.

Μ αρεσουν καποια απο αυτα που προτεινονται, υπαρχουν ομως οι συνθηκες να πραγματοποιηθουν;

31
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2016, 01:51:21 πμ »
Δεν υπάρχει καμια σωτηρία..... λες και η κατανομη των ωρών στα ωρολογια προγράμματα είναι καλύτερη...αυτη κι αν δεν βασίζεται πουθενα

32
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2016, 12:32:56 πμ »
kinegiros..Κι εγω θα ρωταγα που είναι ο φυσικός ...αυτό ρωτησα, πως γίνεται η κατανομή....
Η απάντηση σου είναι "Θα σου πω εγώ γιατί πήραν για να φαίνεται ότι δεν δείχνουν προτίμηση σε κάποια ειδικότητα και να φανούν καλοί με όλους"

Στην ειδική μας βλέπουν δηλαδή ενιαία ως ΠΕ04 και στην γενική όχι; Γιατί στην γενική οι κατανομές είναι αλλιώς...

Ουσιαστικά δε διαφωνώ μαζί σου, ναι κανενας δεν συμπληρωνει σε ενα σχολειο αλλά και το να μη το ψάξει και να το αφήσει στη τύχη του απλά θα φάει τα μούτρα του περιμένοντας αιωνίως μια σειρά που δε θα έρθει ποτέ.Ουσιαστικά παραδέχεσαι ότι το ποιος και το αν θα δουλεψει μεταξύ όλων των θετικών, συμπεριλαμβανομένων και των μαθηματικών είναι θέμα τύχης (δηλαδή βύσματος).

Η πρόσληψή μας δηλαδή αντί να βασίζεται σε νόμους, εγκυκλίους και οδηγίες, βασίζεται στην "καλοσύνη" του υπουργείου-πυσδε-δευτεροβάθμιας. Είναι τώρα αυτό σοβαρή κατάσταση;

33
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2016, 11:26:04 μμ »
Ερώτηση:
Παρουσιάζονται για ανάληψη υπηρεσίας σε μια ΔΙΔΕ, 1 χημικός, 1 βιολόγος και 1 γεωλόγος, όλοι αναπληρωτές πλήρους ειδικής με τη φάση  των τμημάτων ένταξης (13/9). Δεν ανακοινώνονται κενά ανά ειδικότητα ή διαθέσιμες ώρες ανά μάθημα για να δηλώσουν προτιμήσεις. Αντ' αυτού λένε στον γεωλόγο ότι επειδή η χημικός είναι έγκυος και ο βιολόγος έχει παιδί, λόγω κοινωνικών κριτηρίων δηλαδή, θα επιλέξουν πρώτα αυτοί και έπειτα εκείνος. Έτσι καταλήγει σε μακρινά σχολεία που δεν τον βολεύουν τόσο ενώ τα άλλα που τοποθετούνται οι συνάδελφοι είναι πιο κοντά στον τόπο μόνιμης κατοικίας του. Επίσης, με τον τρόπο που έγιναν οι τοποθετήσεις, στα 3 σχολεία που πηγαίνει θα διδάσκει πολύ περισσότερο β ανάθεση παρά πρώτη γεγονός που έρχεται σε αντίθεση το πρόσφατο ΦΕΚ των αναθέσεων (μέχρι 11 ώρες).
 
1) Προβλέπεται σε αυτήν την περίπτωση χρήση κοινωνικών κριτηρίων για τοποθέτηση αναπληρωτών διαφορετικής ειδικότητας;

2) Υπάρχει τρόπος να πληροφορηθεί επίσημα (μέσω αίτησης;) τα κενά ανά ειδικότητα ή τις διαθέσιμες ώρες ανά μάθημα για τα τμήματα ένταξης πριν τοποθετηθούν ώστε να προσβάλλει τη διαδικασία σε περίπτωση που υπήρχαν περισσότερες ώρες α ανάθεσης σε σχολείο που δεν πήγε τελικά;

3) Σε περίπτωση που ισχύει το 2) τι επιλογές έχει; Mπορεί να κάνει ένσταση για τις τοποθετήσεις ώστε να επαναληφθούν και να καταλήξει ο καθένας εκεί όπου συμπληρώνει τις περισσότερες ώρες α ανάθεσης;

Ευχαριστώ

Μια που το εθεσες το θέμα κι επειδη για μερικά πράγματα αναρωτιέμαι και αλλού..θα κάνω μια ακόμα προσπάθεια μήπως πάρω απάντηση..

Αφου δεν ανακοινώνονται κενά ούτε ώρες, με ποιο τρόπο γίνεται η κατανανομή των πρόσλήψεων;

Πως πήραν 1χ 1 β και 1γ ;

34
Και να  γινεται θα το μαθαιναμε;  Ξερουμε ο καθε συναδελφος της παραλληλης σε ποια μαθηματα μπαινει με το παιδι που αναλαμβανει; Το ξερουν οι συναδελφοι του ιδιου ,ιδιων σχολειων. Και; Ειναι κοινο μυστικο οτι οχι απλα δεν κανουν μαθηματα της ειδικοτητσς τους η των β αναθεσεων αλλα οτιδηποτε ,απο αγγλικα μεχρι οικιακη οικονομια γιατι πηγαινουννγια να καλυψουν το παιδι . Η προυπηρεσια σου ομως ειναι χημικου...

Οσον αφορα τα τμηματα ενταξης αν ξερει καποιος ,θα ηθελα να μαθω για ποια μαθηματα πρεπει να δημιουργηθει τμημα ενταξης.Για ολα, για καποια, παει αναλογα με το ποιον θα φερουν; Γιατι πχ προσλαμβανουν γεωλογο ειδικης; Υπαρχει μια ατυπη ποσοστωση;  Ειναι ολα χυμα; Υπαρχουν νομοι ,εγκυκλιοι, οδηγιες που δεν τηρουνται η δεν υπαρχει τιποτα και δε μιλαμε γιατι το χυμα βολευει;

35
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2016, 10:16:50 μμ »
Αποδεικτικα για την εργασια σε φροντιστηριο τι θελει? Μονο τα ένσημα? ή θελει ολες τις βεβαιώσεις εργοδοτη?

Εγω καταθετω βεβαιωση ασφαλιστικου φορεα, ικα δηλαδη, με το συνολο των ενσημων μου απο την αρχη της ασφαλισης μου. Ειναι μια βεβαιωση που εκδιδει το ικα και εχει συγκεντρωτικα τα ενσημα ανα χρονια, με πληροφοριες και κωδικους που επιβεβαιωνουν το ειδος και τη διαρκεια της εργασιας.
Εγω την εχω παρει απο το ικα αλλα μπορεις και απο κεπ και μπορεις και απο το ermis.

36
Εγω θα ηθελα να μαθω και για τον τροπο που γινεται η κατανομη ειδικοτητων στην ειδικη, για ποια ακριβως μαθηματα γινονται τμηματα ενταξης και πως προκυπτουν πληρη ωραρια για αυτα. 5 χημικοι στη Χαλκιδικη ,5 φυσικοι στο Ρεθυμνο, πως βγηκε αυτο;

Στη δε παραλληλη στηριξη που ξεκιναει με μειωμενου αλλα τελικα γινεται πληρους, πως γινεται η κατανομη αναπληρωτων; Το φαινομενο που συναντησα εγω ειναι οτι στην παραλληλη αυτος που παιρνουν για ενα παιδι θα το στηριζει σε ολα τα θετικα μαθηματα του,οποτε ποιος επιλεγει τι ειδικοτητα θα εναι; Για να μη πω βεβαια για το καταπληκτικο αυτο συστημα που για να καλυψουν πληρες ωραριο κανουν οτι μαθημα ναναι,το οποιο εχει αποτελεσμα παλι να παρακαμπτεται η σειρα του πινακα ,αφου μπορει καποιος να δηλωσε συγκεκριμενες περιοχες για μειωμενο ωραριο και καποιος αλλος να τις δηλωσε ολες και τελικα να δουλεψε πληρους, ενω ο αλλος να μη δουλεψε καν.

Δεν ειναι παραθυρακια αυτα;


37
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2016, 07:03:13 μμ »
Δεν απανταει κανενας γιατι επισημα το ινεδιβιμ για την περιπτωση των φροντιστηριων δεν εχει δωσει οδηγια στο ευρυ κοινο. Αλλοι το αναγνωριζουν σαν εργασιακη αλλοι σαν μη τυπικη. Σε μενα το αναγνωρισαν στην εργασιακη και συνεχιζω να το βαζω εκει. Υπαρχουν αλλοι που το εβαλαν μη τυπικη με αναγωγη σε ωρεςμε βαση το ωρολογιο προγραμμα και βεβαιωσεις εργοσοτη και επιθεωρηση εργασιας. Δηλωσε το οπως νομιζεις.

38
Δυο λογοι υπαρχουν για τη σιωπη. Η ανηκει καποιος στην μια κατηγορια η στην αλλη. Αγανακτηση,- αηδια η βολεμα-ωχαδελφισμος. Οι λιγοι που μιλανε (με) ακομα ειναι γραφικοι και ονειρευονται τον δικαιο κοσμο που δεν υπαρχει. Ο απογοητευμενος δεν εχει κουραγιο να μιλησει. Ο βολεμενος δεν εχει συμφερον να μιλησει.

ΥΣ Γιατι καθομαστε και μετραμε κενα αφου τελικα οι προσληψεις και οι τοποθετησεις ειναι οπως βολευουν;

ΥΣ2 Τα κενα της ειδικης προκυπτουν απο το ωρολογιο προγραμμα η κι εκει οπως βολεψει;

ΥΣ3  Γιατι κανουμε δηλωσεις προτιμησης περιοχων;

39
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Η αναλγησία του Υπουργείου
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 07:50:06 μμ »
Λοιπον, εγω λεω οτι το υπουργειο εκδικειται τη δευτεροβαθμια. Σου λεει:εσεις στη δευτεροβαθμια με πρηξατε, δικαστηρια,προσφυγες,κατακερματισμενοι σε δεκαδες υποομαδες ,ο καθενας τα δικα του, στη τελικη εχω αρκετους καθηγητες να κανουν ενα τριωρο τετραωρο τη μερα, οι γονεις ευχαριστημενοι θα ειναι, τα παιδια ευχαριστημενα θα ειναι, θα πανε μετα φροντιστηριο η θα πανε για καφε. Κατσε να ασχοληθω με την πρωτοβαθμια και την ειδικη, αυτοι ουτε για τον ασεπ με πρηζουν , ειναι και νεοι δινω ευκαιρια στους νεους, ειναι ενωμενοι οργανωμενοι και διεκδικητικοι θα τους ευχαριστησω, θα τους παρω με το μερος μου και θα προκληθει και αλλη μια διχονοια με τους δευτεροβαθμιους, που εχουν και τη μυτη ψηλα.
Επικοινωνιακα κερδισε..

40
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Η αναλγησία του Υπουργείου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 11:01:28 μμ »
Μα ο panos2 για τις προσληψεις αναπληρωτων μιλησε και τον μικρο αριθμο τους. Χιλιαδες πηραν στην πρωτοβαθμια,κατι λιγες εκατονταδες στη δευτεροβαθμια και σε αυτες τις λιγες εκατονταδες υπαρχει ενας περιεργος καταμερισμος.Δηλαδη οι 02,03,04  ειναι λιγοι λογω κρισης και χρηματων που δεν υπαρχουν αλλα για ολους τους αλλους ολα καλα;

41
Δέχτηκα ένα τηλέφωνο σήμερα,θεωρητικά για μάθημα. Η κυρία ήθελε να πηγαίνω κάθε μέρα 2 ώρες,να διαβάζω,λέει,παιδί δημοτικού και να το προετοιμάζω για τα Αγγλικα...του φροντιστηρίου;;;

Καινούριο φρούτο αυτό,φροντιστήριο και ιδιαίτερα Αγγλικα; Κατα τα αλλά,οι γονείς,δεν έχουν λεφτά;;;

Έδινε 3€ την ώρα με δυνατότητα να το ανέβασει στα 5€...και με παρακάλεσε να φτιάχνω,λέει,στο παιδί ένα κολατσιό πριν φύγω κάθε μέρα!Α, κι ήθελε οι ώρες να είναι, λέει,ευέλικτες,κοινώς,να με παίρνει τηλέφωνο την προηγούμενη μερα να μου λέει τι ώρα με θέλει την επόμενη.

Δε σχολιάζω! Όχι,γιατι θα βρίσω και θέλω να σέβομαι τους κανόνες του φόρουμ! :P Έχουν ξεφύγει εντελώς οι γονείς,μα εντελώς.

Επίσης δεν την έβρισα,αν κι ήμουν έτοιμη,έχω γράψει παραπάνω ότι η ανοχή μου έχει μειωθεί πολύ! Της είπα ότι δεν δουλεύω με τέτοιους όρους,ότι χρεώνω πολύ πάνω από τα χρήματα που δίνει κι ότι οι ώρες μου δεν είναι ευέλικτες. Το κορυφαίο; Απογοητεύτηκε και χαλαστηκε πολύ, μου είπε ότι εγω θα χάσω,λες κι ήταν η ευκαιρία του αιώνα.

Ξαναλέω,δεν πάνε καλα!! ::)

Μα κι αυτη θελει μαγειρεμα; χαχαχαχχαχαχαχα Αμα μενεις διπλα, μπορεις να πηγαινεις , να κανεις τον καφε σου και δυο τοστακια , ενα για σενα ενα για το παιδι και να του λυνεις τις ασκησεις του φροντιστηριου. Αμα το σκεφτεις συμφερει, Πινεις καφε τρως και ενα σνακ και κερδιζεις 10 ευρω  :P :P :P :o :o

42
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 11:29:53 πμ »
Αυτο που δεν εχει επισης καταλαβει το υπουργειο, αλλα ουτε οι συναδελφοι της πρωτοβαθμιας, ουτε ενας αριθμος μονιμων συναδελφων, ουτε οι συναδελφοι της ειδικης, ουτε οι συναδελφοι των ειδικων κατηγοριων και των ιδιωτικων σχολειων, ειναι οτι καποιοι απο μας που δεν ειμαστε νεοι, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ δωσαμε ΑΣΕΠ για να μπορεσουμε να δουλεψουμε στο σχολειο.Καποιοι απο μας δηλωναν ολη την Ελλαδα, παντα, ολα αυτα τα χρονια, κι ομως δεν δουλεψαν ποτε.Δεν τον εχουν καταλαβει τον πονο αυτο και την απελπισια αυτη. Ανθρωποι που αγωνιστηκαν Χωρις κανενα γνωστο, χωρις κανενα σπρωξιμο, μονο με τις γνωσεις τους, πετιουνται, αγνοουνται και τους βριζουν.
Δεν ξερω τι απαντηση να δωσω στον κοσμο , ακομα και σε συναδελφους, που με ρωτανε γιατι δε διοριστηκα ακομα...σε αυτη την ηλικια.. ουτε γιατι δεν εχω προυπηρεσια...ουτε γιατι δε θα δουλεψω φετος....η μονη δικαιη απαντηση για μενα ειναι..γιατι δεν εγραψα τοτε τοσο καλα...οποιος το ακουσει αυτο θα γελασει...μα ποιον ασεπ;ποιον διαγωνισμο;εδω απορουν ακομα συναδελφοι που δεν εχουν κι αυτοι καταλαβει γιατι αυτοι δουλευουν, νεοτατοι, με το πτυχιο τους και μονο..
Πως να περασεις στα παιδια οτι ειναι καλο για αυτα να προσπαθουν, να μελετουν και να αγωνιζονται για τη δικαιοσυνη και την αξιοκρατια, οταν εχεις υποστει ολη αυτη την αδικια και εχεις χασει;

Σελίδες: 12345 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 226
Σύνολο: 227

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.153 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.