Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spaceoddity

Σελίδες: 123 ... 16
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Μάρτιος 09, 2007, 11:21:17 πμ »
giotamike, χαίρομαι που απάντησες συμπυκνωμένα και περιεκτικά σε ένα ακόμη λογύδριο χωρίς νόημα και ειρμό... αν έχω όρεξη θα ξαναμπώ αργότερα να δω την αντεπίθεση.

(σπάνια μπαίνω πια, κυρίως χαίρομαι να βλέπω πως τα παλιά γραφόμενά μου διαβάζονται, και σαν αποτέλεσμα το κάρμα μου πέφτει άλλη μια μονάδα και εκεί κι αν χαίρομαι, αν κρίνω από το επίπεδο των high scorers... α, και θα ανοίξω νήμα τον Ιούνιο με τίτλο "Εξωδιδακτική απασχόληση - Μαθητικοί διαγωνισμοί - Παρουσιάσεις σχολικών προγραμμάτων" όπου θα μπορεί ο κάθε εκπαιδευτικός να γράψει τις εμπειρίες και τις επιτυχίες (ή και αποτυχίες, για να μαθαίνουμε από τα λάθη μας) του για τη χρονιά 2006-7... εκεί έχω ρίξει όλο το βάρος του χρόνου μου ΕΚΤΟΣ αίθουσας... συνεχίστε τις άσκοπες αντιπαραθέσεις, εγώ γλίτωσα 8) ).

Α, και εκπαιδευτικοί είμαστε, δεν είναι ωραία εικόνα η ατονική και ανορθόγραφη γραφή (λάθος έγραφα τόσο καιρό "λογίδριο", το διαπίστωσα τώρα που άνοιξα Τεγόπουλο... ας μου το έλεγε κάποιος να διορθωθώ πιο γρήγορα)

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Μάρτιος 09, 2007, 01:26:07 πμ »
Καλό θα ήταν να διόρθωνε κάποιος διαχειριστής ή συντονιστής το "επιτηρίδα" στην ψηφοφορία (απορώ πως δεν σας έχει βγάλει τα μάτια τόσο καιρό).

3
το βιβλιαράκι του μαθητή, 2006
(εκδόσεις Κάκτος, τιμή περίπου 5Ε)

4
Γυμνάσιο / Απ: Εκπαιδευτικό e-υλικό μαθημάτων Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 22, 2007, 05:52:25 μμ »
Γεωγραφία:

http://www.sheppardsoftware.com/country_europe_G2_drag-drop.swf



Τα Σκόπια τα έχουν με το όνομα Μακεδονία.

Ναι το πρόσεξα, και ενοχλήθηκα. Δυστυχώς πια έχει περάσει στην κοινή γνώμη εκτός Ελλάδας ότι Σκόπια = Μακεδονία, δεν νομίζω όμως ότι αυτός είναι λόγος να αποκλείσουμε το παιχνίδι αυτό από το σχολείο, γιατί κατά τα άλλα είναι εκπαιδευτικότατο, συμφωνείς; Θα μπορούσαμε ενδεχομένως να απευθυνθούμε στους δημιουργούς με την παράκληση να χρησιμοποιείται το επίσημο όνομά της χώρας, που είναι FYROM (το αναφέρει στην τελευταία καρτέλα με τα στατιστικά - ας το αναφέρει και στην αρχική του τεστ)

6
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 01:15:48 πμ »
Η μέρα που πέρασε ήταν πολύ διαφωτιστική, για πολλούς λόγους. Για να μείνω εντός θέματος, το πιο σημαντικό είναι ότι έπρεπε να γίνει ανταλλαγή αρκετών pm με μέλος του φόρουμ για να αντιληφθώ, ότι υπάρχουν ΔΥΟ βιβλία πληροφορικής για το γυμνάσιο, από δυο διαφορετικές συγγραφικές ομάδες. Ειλικρινά ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΕΑ, και γι'αυτό απορούσα με κάποια post που αποκαλούσαν τον κ. Μαβόγλου συγγραφέα του βιβλίου... απλά στο δικό μου σχολείο, ουδέποτε ήρθε το βιβλίο της δικής του ομάδας: ούτε που φαντάστηκα ότι υπήρχε και δεύτερο βιβλίο, ούτε αναφέρθηκε ποτέ στα ΠΕΚ, και επί 5 μήνες διορισμένη είχα την εντύπωση ότι Πληροφορική Γυμνασίου=Βουτυράς κλπ. (αφέλειά μου κατά ένα μέρος: είναι και η πρώτη φορά που δουλεύω στη Δευτεροβάθμια... τη λογική του υπουργείου δεν μπορώ να καταλάβω όμως, συμβαίνει κάτι αντίστοιχο σε άλλο μάθημα;)
Τέλος πάντων. Απ'οτι κατάλαβα από διάφορα sites που μπήκα, είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθηγητή ποιο από τα δύο βιβλία θα επιλέξει (εγώ δεν είχα καν το δικαίωμα επιλογής, απ'ότι φαίνεται). Αύριο θα αναζητήσω το άλλο βιβλίο, να δω τουλάχιστον τις διαφορές.

Από την άλλη, ομολογώ ότι τα έχω βρει σκούρα στον χώρο που βρίσκομαι - τώρα θα βγω λίγο εκτός θέματος - γιατί έχω συνηθίσει 17 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και τα "τερτίπια" του Δημοσίου δεν τα έχω μάθει, και αναρωτιέμαι αν θα τα μάθω (ή αν θέλω να τα μάθω) ποτέ. Και στη φάση αυτή, το μόνο που με κρατάει ειλικρινά είναι η αγάπη μου για τη δουλειά μέσα στην τάξη, και ειδικότερα στο συγκεκριμένο περιβάλλον που βρίσκομαι φέτος (για μένα είναι συναρπαστικό να ανοίγω έναν καινούργιο κόσμο σε ανθρώπους που δεν θα είχαν ποτέ την ευκαιρία αυτή, αν δεν αποφάσιζαν να ξαναγυρίσουν στα θρανία - τον κόσμο του Ίντερνετ, αυτές τι μέρες τους καθοδηγώ απλά στο να επισκέπτονται σελίδες της επιλογής τους και έχουν μείνει άφωνοι με τις δυνατότητες - στα μάτια με κοιτάζουν, κι αυτό είναι "όλα τα λεφτά").
Ζητώ συγγνώμη αν μου βγήκαν "νεύρα" στις συζητήσεις των τελευταίων ημερών, εξήγησα το λόγο και έχει να κάνει τόσο με τον πραγματικό, όσο και τον "εικονικό" κόσμο και αυτά που εισπράττω. Στα πλαίσια αυτά, αποχωρώ από το PDE, ωστόσο τα στοιχεία μου παραμένουν στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου για επικοινωνία ή για ανταλλαγή υλικού :)

7
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 01:39:31 πμ »
Λέμε, ΕΚΤΟΣ από κατσικάκια, προβατάκια, λυκάκια, λαχανάκια και κανίβαλους υπάρχει κάτι άλλο; Μα όλοι έτσι ξεκινάτε τους αλγόριθμους; Είναι σύμπτωση, ή υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει;

Ναι μάλλον σου διαφεύγει μεγάλη βιβλιογραφία. Όποιο βιβλίο και αν ανοίξεις, θα δεις αρκετά τέτοια παραδείγματα. Και πίστεψέ με τα έχω σχεδόν όλα τα βιβλία Πληροφορικής Γυμνασίου. Αν δεν σου κάνουν αυτές οι προσεγγίσεις, μπορείς κάλλιστα να εφεύρεις δικά σου και να τα μοιραστείς μαζί μας.

σίγουρα μου διαφεύγει η βιβλιογραφία σε θέματα πληροφορικής γυμνασίου, άλλωστε το είχα δηλώσει από την πρώτη στιγμή. Αλλά επειδή τη μια και μοναδική φορά έως τώρα που έχω διδάξει προγραμματισμό (εργαστήριο C σε ΤΕΙ), ειλικρινά είχα ξετινάξει το Ίντερνετ τόσο στα ελληνικά όσο στα αγγλικά για να βρω υλικό εμπνευσμένο που να πείθει πρώτα-πρώτα εμένα και μετά τους μαθητές (φοιτητές) μου, και κατέληξα να αγοράσω το βιβλίο των kernighan-ritchie στα αγγλικά (εξαιρετικό το βρίσκω, από άποψη πληρότητας και πάθους/ζήλου για το αντικείμενο, φυσικό άλλωστε αφού οι ίδιοι δημιούργησαν τη γλώσσα C), και επειδή ούτε από το Πανεπιστήμιο έχω τις καλύτερες αναμνήσεις στο συγκεκριμένο αντικείμενο, να είσαι σίγουρος πως κάτι θα επινοήσω, και θα επανέλθω... 8)

8
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 01:37:35 πμ »
Εγώ ξεκίνησα τους αλγόριθμους σηκώνοντας μαθητές να γράψουν συνταγή για ομελέτα στον πίνακα. Το είδαν σαν πλάκα και δεν πίστευαν στα αυτιά τους. Αλλά τράβηξε την προσοχή τους. 'Μα τι σχέση έχει η μαγειρική με την Πληροφορική κύριε;'. Δεν τους απάντησα μέχρις ότου κατάλαβαν οι ίδιοι από μόνοι τους.
Και φυσικά κάθε φορά που νόμιζαν ότι είχαν γράψει τη συνταγή σωστά βρίσκαμε λαθάκια που είχαν να κάνουν με την σαφήνεια κι άλλα χαρακτηριστικά των αλγορίθμων.
Βέβαια δε μπορώ να κρύψω ότι παρόλα αυτά βρήκαν δύσκολο να καταλάβουν τις βασικές αλγοριθμικές δομές.

Να, κάτι τέτοιο εννοούσα...

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 11:16:00 μμ »
Πήγαινε στη σελίδα:

http://dide.eyv.sch.gr/break.htm

και κατέβασε τα τρία τεστ ευφυίας (πάνω δεξιά στη σελίδα)


Θα μπεις μέσα στην αίθουσα και θα πεις ότι θα παίξουμε ένα παιχνίδι. Παίξτε το παιχνίδι με το λύκο, το πρόβατο, το σανό και το βοσκό που θέλουν να περάσουν το ποτάμι με τη βάρκα (δες και το καινούριο βιβλίο Πληροφορικής που το έχει το παράδειγμα). Γράψτε στον πίνακα τη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος. Μετά πες τους ότι αυτό καλείται αλγόριθμος, δηλαδή...


Σχετικά με το 1ο μάθημα για την αλγοριθμική μπορείς να δείξεις το πρόβλημα με τον λύκο την κατσίκα και το λάχανο και αυτό με τους κανίβαλλους και τους ιεραπόστολους και ύστερα να σχεδιάσεις τον αλγόριθμο ώστε να καταλάβουν ότι πρόκειται για εντολές που εκτελέουνται σειριακά

Λέμε, ΕΚΤΟΣ από κατσικάκια, προβατάκια, λυκάκια, λαχανάκια και κανίβαλους υπάρχει κάτι άλλο; Μα όλοι έτσι ξεκινάτε τους αλγόριθμους; Είναι σύμπτωση, ή υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει;

Όσο για τα υπόλοιπα, μπήκε η φίλη μου η mat στο νήμα, τι νόημα πια έχει η δική μου η γνώμη... σίγουρα μια γενικόλογη ανάλυση ταιριάζει καλύτερα στο θέμα ;D (και σε κάθε θέμα, άλλωστε έχω κατηγορηθεί που προβάλλω παραδείγματα αντί αναλύσεων ως μέσο πειθούς)
Euler, ένα πράγμα μονο: αρχικώς είχα σκεφτεί να τους πάρω για έπαθλα usb memory sticks (όχι των 2ΜΒ όμως, καλύτερα να τους έδινα μια δισκέτα ;)... κατέληξα όμως στο mp3 player γιατί: μπορεί να το χρησιμοποιήσει και ένας μαθητής που ΔΕΝ έχει υπολογιστή (ενώ το φλασάκι θα του ήταν παντελώς άχρηστο), μπορεί να χρησιμεύσει το ίδιο ΚΑΙ ως flash memory (γι'αυτούς που έχουν υπολογιστή), και έχει επιπλέον ενσωματωμένη τη δυνατότητα εγγραφής φωνής (για να ηχογραφήσουν π.χ. κάποιο μάθημα που τους ενδιαφέρει). Αυτάαααα... 8)


10
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 03:41:32 μμ »
Πήγαινε στη σελίδα:

http://dide.eyv.sch.gr/break.htm

και κατέβασε τα τρία τεστ ευφυίας (πάνω δεξιά στη σελίδα)

ευχαριστώ για την άμεση απόκριση, αλλά δεν είναι αυτό που έψαχνα... τα τεστάκια αυτά (να γίνω κακιά, και να πω ότι τι δουλειά έχει το τεστ ΕΥΦΥΙΑΣ-IQ σε χώρο εκπαίδευσης; ΑΥΤΟ δεν είναι πέρα για πέρα ρατσιστικό;;; γιατί μέχρι τώρα με κατηγορούσες ότι διακρίνω τα παιδιά σε πλούσιους και φτωχούς με τα παραδείγματα που τους δίνω, τώρα θα τους κρίνω με βάση το IQ τους;;; ) τα ξέρουμε όλοι, τα παιδιά τα έχουν δει σε αμέτρητα περιοδικά... κάτι πιο πρωτότυπο ψάχνω...

Τεσπα όταν έρθει η ώρα θα σας πω τι σκέφτηκα, βέβαια αν έχετε κάτι άλλο να προτείνετε, παρακολουθώ με ενδιαφέρον :)

11
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 03:17:10 μμ »
ωραία λοιπόν. Να το θέσω αλλιώς το ζήτημα (πρακτικά και επί της ουσίας, γιατί παραδέχομαι ότι ξέφυγα κι εγώ από το θέμα): στο τελευταίο τρίμηνο όπως έχω ήδη αναφέρει πρόκειται να μπω στο κεφάλαιο των αλγορίθμων και της προγραμματιστικής επίλυσης με την Γ' γυμνασίου. Θέλω να κερδίσω τους μαθητές μου από την πρώτη στιγμή και να τους κάνω να ανυπομονούν για την ώρα της πληροφορικής (όπως κάνουν μέχρι τώρα με την τεχνολογία, το Ίντερνετ και τις πολυμεσικές εφαρμογές που κάνουμε). Εγώ υπολείπομαι σε εμπειρία διδασκαλίας αλγοριθμικής σκέψης, και ψάχνω να βρω ένα παράδειγμα από την καθημερινή ζωή που θα τους "συνεπάρει" (πιατεύω όταν έρθει η ώρα θα το καταφέρω). Αν έχει έτοιμο κάτι τέτοιο ένας από σας, ας το μοιραστεί μαζί μου (όσοι με ξέρουν δυο χρόνια τώρα στο φόρουμ, ξέρουν ότι έχω μοιράσει αριστερά και δεξιά ότι υλικό έχω φτιαξει και ενδεχομένως αποδειχτεί χρήσιμο και σε άλλους συναδέλφους).
 :)


12
Μου φαίνεται πάντως περίεργο που τα μέσα επικοινωνίας σιωπούν παντελώς για το θέμα ΑΣΕΠ. Μήπως θεωρούν ότι το θέμα δεν πουλάει;


Ειλικρινά φίλε Γιώργο απορώ πως έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα... Πού νομίζεις ότι προμηθεύθηκαν οι περισσότεροι υποψήφιοι τα θέματα/CD/ειδήσεις κλπ. για να προετοιμαστούν για το διαγωνισμό; Εννοώ αυτούς που δεν είχαν την "τύχη" να βρίσκονται σε αστικό κέντρο με πληθώρα φροντιστηρίων ΑΣΕΠ (τα οποία θρασύτατα έχουν αποκτήσει δικαιωματικά το domain .edu ως εκπαιδευτικά ιδρύματα, παρέα με το MIT ένα πράμα). Τι θα κάνουν λοιπόν τα ΜΜΕ, θα βγουν να κατηγορήσουν τον ΑΣΕΠ, να πέσει να τους πλακώσει το σπίτι τους; Δεν έχετε αντιληφθεί ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ στη χώρα αυτή συνδέονται με χορό εκατομμυρίων; Νομίζεις ότι είναι διαφορετικοί αυτοί που βάζουν τα θέματα, και διαφορετικοί αυτοί που γράφουν τα βιβλία και ανοίγουν τα φροντιστήρια; Η ΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ. Οι επισκέπτες λοιπόν που βλέπουμε κατά τριάδεις και πεντάδες στις σελίδες αυτού του φόρουμ δεν είναι παρά οι ίδιοι, που "κάνουν χάζι" με το χάλι μας ή "κόβουν κίνηση" για να πορευτούν... τέλος, το αποκορύφωμα της γελοιότητάς μας ξέρετε ποιο είναι;;; Δεν έχει σχέση με ΑΣΕΠ, αλλά με το ΕΑΠ. Λοιπόν οι αετοί που έχουν ανοίξει φροντιστήρια ΑΣΕΠ και θησαυρίζουν, έχουν αντιληφθεί επίσης την αδυναμία του κοσμάκη να ανταπεξέλεθει στις απαιτήσεις του μεταπτυχιακού στο ΕΑΠ. Δεν φτάνει λοιπόν, που μπαίνουμε σε κληρωτίδα για να περάσουμε (και σε πολλές ειδικότητες, περισσότερη τύχη θα είχαμε λόγω στατιστικών αν παίζαμε τζόκερ)... περνάμε, και μετά πάμε και τα σκάμε σε φροντιστήρια για να τα βγάλουμε πέρα!!! Όσο υπάρσουν λοιπόν άνθρωποι που δεν σέβονται τον εαυτό τους στοιχειωδώς, και θεωρούν ότι η θέση τους είναι στο φροντιστήριο μέχρι τα βαθιά γεράματα, τόσο θα μας εμπαίζουν... Το ότι εγώ προσωπικά απέχω και θα απέχω εφ'όρου ζωής από το σκηνικό αυτό δεν λέει τίποτα, γιατί το δικό μου πτυχίο δεν έχει σαν κύρια διέξοδο την εκπαίδευση (τα κατάφερα και μπήκα μέσω πίνακα Β, αλλά ΑΣΕΠ έδωσα μια και μοναδική φορά και δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναδώσω και ας έκανα οποιαδήποτε άλλη δουλειά). Εσείς οι φιλόλογοι κλπ. ειδικότητες που σπουδάζετε με στόχο να βρεθείτε σε μια αίθουσα διδασκαλίας, οφείλετε να κάνετε τον αγώνα αυτό που λέτε... μη νομίσετε όμως ότι και άλλο σύστημα να εφαρμοστεί, δεν θα βρουν τρόπο οι επιτήδειοι να το ισοπεδώσουν κι αυτό. Το πιο ωραίο π.χ. θα ήταν να μας πλακώνανε στις συνεντεύξεις και στις δειγματικές, μπροστά σε επιτροπή αξολόγησης και να περνάνε οι αξιότεροι... πού;;;; στην ΕΛΛΑΔΑ;;;; Ως διορισμένη πια ακούω συνέχεια να συζητάνε οι δάφοροι για την περιβόητη ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των εκπαιδευτικών.... ε λοιπόν εγώ δεν πρόκειται να δεχτώ με αξιολογήσει καμία επιτροπή αν δεν είναι πιστοποιημένο το σύστημα αξιολόγησης κατά ISO9001 από φορέα (ELOT, TUV κλπ.) διαπιστευμένο από το ΕΣΥΔ 8)

13
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 12:09:23 μμ »

 
 Όταν τους δείχνεις ένα Mp3 player δεν θα πάνε κάποιοι να το πάρουν? Δεν θα το φέρουν στο σχολείο για να το δείξουν στα άλλα παιδιά και φυσικά και σε σένα? Δεν θα το χρησιμοποιήσουν εν ώρα μαθήματος? Ποιος θα φταίει τότε? εκτός φυσικά από τον γονέα που τους το αγόρασε


Όταν τους φέρω στην τάξη mp3 player να τους δείξω, θα έχω αγοράσει ήδη ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ ένα για την τάξη στην καλύτερη τιμή της αγοράς (την οποία και θα τους πω για να είναι ενήμεροι καταναλωτές και να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψουν μια περιουσία να το αποκτήσουν) και θα βάλω εργασία με έπαθλο το mp3 player στην καλύτερη. Κι αυτό αντιπαιδαγωγικό και κοινωνικά άδικο και πράξη φερέφωνου του άναρχου καπιταλισμού, που ισοπεδώνει την κοινωνική δικαιοσύνη που ανοικοδομήθηκε με τόσες θυσίες μπλα μπλα μπλα (ναι το γνωρίζω επίτηδες ξέφυγα, μπας και καταλάβουν ορισμένοι ότι τα λογίδρια περί μειονεκτικότητας και τα σχετικά ανήκουν σε περασμένες εποχές... για τους ίδιους λόγους λοιπόν, επειδή τα παιδιά ΟΛΑ τα παρατηρούν, να πηγαίνω στο σχολείο με αυτοκίνητο σαράβαλο, ρούχα φθαρμένα, άβαφη και απεριποίητη επειδή αν φορέσω ωραία ρούχα και έχω καλό αυτοκίνητο - που δεν έχω παρεμπιπτόντως - και είμαι περιποιημένη, θα κάνω ορισμένους να νιώσουν μειονεκτικά που δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες. Ζούμε, δουλεύουμε, διασκεδάζουμε κ.ο.κ. στο 2007, και επιμένουν ορισμένοι ιδεολογικά να βρίσκονται προσκολλημένοι στις θεωρίες του παρελθόντος... και πριν κλειδώσει κανείς αδμινιστράτορας/μοδεράτορας το θέμα, ας κοιτάξει ποιοι άρχισαν τις ιδεολογικές προεκτάσεις...

14
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 11:17:56 πμ »
Κι εγώ στα τελευταία μαθήματα πριν τις γιορτές επί δυο βδομάδες έκανα μάθημα αποκλειστικά και μόνο από φυλλάδια προσφορών μεγάλων καταστημάτων πληροφορικής... ουδείς ένιωσε μειονεκτικά, ουδείς το εξέλαβε ως πλασάρισμα της καταναλωτικής μανίας, ουδείς με κατηγόρησε για γκατζετομανάκια, όλοι - μαθητές και καθηγητές (γιατί έτυχε μια φορά να ενδιαφέρεται και καθηγήτρια που είχε κενό εκείνη την ώρα, και μπήκε στην τάξη να παρακολουθήσει) εκτίμησαν το γεγονός ότι αγωνίζομαι να περάσω τις γνώσεις τους από την θεωρία στην πράξη... εγώ θεωρώ απαράδεκτο το να βγαίνει ένα παιδί από το γυμνάσιο (ειδικά στην περίπτωση που δεν έχει σκοπό να προχωρήσει παραπέρα) έχοντας κάνει ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ και να μην έχει ιδέα πως να αγοράσει ένα σύστημα που να ανταπεξέρχεται στις ανάγκες του χωρίς να τον πιάσουν κορόιδο... για μένα αυτό έρχεται σε πρώτη μοίρα, και η ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης σαφώς σε δεύτερη (υπάρχει και το Λύκειο άλλωστε) 8)

Σελίδες: 123 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159443
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 332
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.