Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spaceoddity

Σελίδες: 1234 ... 16
15
Thanks matina.  :)
Αυτό λοιπόν μάλλον σημαίνει ότι ετοιμάζονται να μας πληρώσουν!  :D

Τιο θέμα ΙΚΑ/ΤΣΜΕΔΕ πρόσεξε Γιούλα
Είχα αναφερθεί εκτενώς πέρυσι ;)

16
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Ιανουάριος 30, 2007, 08:46:31 πμ »

Ακόμα και αν κάποια πράγματα γίνονται με προχειρότητα, κανένας Υπουργός Παιδείας δεν είναι σε κάποια τάξη ΠΕΚ. Γιατί τι γίνεται μέσα σε μια τάξη ευθύνεται ο επιμορφωτής, οι επιμορφούμενοι, όλοι όσοι βρίσκονται μέσα στην αίθουσα. Εγώ προτιμώ την προσπάθεια για βελτίωση σε όποια ευκαιρία δίνεται στη ζωή και έχω κάνει πολλές προσπάθειες στην πράξη, σε όσα περνούν από το χέρι μου, ακόμα και αν πολλά καθήκοντα δεν ήταν της αρμοδιότητάς μου τα επωμίστηκα ουκ ολίγες φορές.


Τελειώνοντας για κάποιους συναδέλφους, πιθανόν για τους πιο πολλούς, τα ΠΕΚ είναι μια μοναδική ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με συναδέλφους, να ανταλλάξεις απόψεις, να δώσεις και να πάρεις. Και αυτή την ευκαιρία δε θα ήθελα σα συνάδελφος να τη χάσουμε με τίποτα.



Κράτησα τα δυο βασικά σημεία αυτών που έγραψες. Για το πρώτο, θεωρώ ότι η βελτίωση είναι καθημερινή διαδικασία, παρομοίως καθημερινά αναλαμβάνω πολύ περισσότερα από αυτά που είμαι υποχρεωμένη να κάνω, χωρίς να το κάνω θέμα και χωρίς πολλές φορές να το εκτιμούν ούτε οι συνάδελφοι, ούτε οι μαθητές μου... για τους συνάδελφους πολύ που με νοιάζει - το ότι υπάρχουν μια-δυο εξαιρέσεις που θα συνεργαστούν (και είμαι τυχερή που ο ένας από αυτούς είναι στάνταρ ο Διευθυντής) μου αρκεί προκειμένου να ΓΙΝΕΙ το έργο που πρέπει, και να μη σκοντάψει στη μόνιμη λογική που βλέπω στους εκπαιδευτικούς γύρω μου "διεκδικούμε με χίλια τα δικαιώματά μας - αδιαφορούμε για τις υποχρεώσεις μας" (ή αλλιώς: "άντε, να κάνουμε τα απολύτως απαραίτητα για να δικαιολογήσουμε το μισθό μας, αλλά τίποτα παραπάνω". Για τους μαθητές, ακόμα και να εκφράσουν αντιρρήσεις στην αρχή θα μπουν γρήγορα στο πνεύμα (μόλις αρχίσουν να βλέπουν τα ωφέλη) και θα συνεργαστούν, και τα αποτελέσματα θα είναι καταπληκτικά 8)

Τη λογική του "απολύτως απαραίτητα" την είδα περίτρανα στην Α' φάση ΠΕΚ τόσο από τους επιμορφωτές, όσο από τους επιμορφούμενους. Οι τελευταίοι μόλις συμπλήρωσαν τις απαραίτητες ώρες παρουσιών, απαξιούσαν να πατήσουν. Εγώ παρά τις αντιρρήσεις μου στην όλη ιδέα ήμουν κάθε μέρα εκεί (δυο μέρες μόνο δεν πήγα καθόλου), μέχρι την ώρα που είχα μάθημα στο εσπερινό. Κανείς από τους άλλους δεν ήταν σε εσπερινό σχολείο, έστω ότι κάποιοι είχαν ΙΕΚ-ΙΔΕΚΕ κλπ... πως γίνεται ειδικά την τελευταία βδομάδα να είμαστε 5 από σύνολο 30 που πατούσε έστω το πόδι του για μια ώρα; Είχα λοιπόν την ιδέα να κυκλοφορήσει ένα χαρτί όπου θα γράφαμε τα στοιχεία μας για να το φωτοτυπήσουμε και να το έχουμε για μελλοντική συνεργασία. Λίγο μετά έφυγα για μάθημα. Έχεις την εντύπωση ότι ανέλαβε κανείς να ολοκληρώσει την προσπάθεια; Το χαρτί κατέληξε στον κάλαθο. Οπότε να κι εγώ, και τελικά απλά αντάλλαξα τηλέφωνα με δυο κοπελιές που κάναμε πιο πολλή παρέα... Χαίρομαι πάντως να τους βλέπω τους συναδέλφους που γνώρισα στα ΠΕΚ στους διάφορους χώρους (Διεύθυνση, ΠΛΗΝΕΤ, ΚΕΕ-γιατί το σχολείο μας λειτουργεί παράλληλα στον ίδιο χώρο τις ίδιες ώρες), και μια καλημέρα ή καλησπέρα είναι πάντα ευχάριστη 8)

Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι η προσπάθεια για παραπάνω δεν επικροτείται ούτε είναι επιθυμητή από κανέναν, γι'αυτό έχω αναγκαστεί να λειτουργώ αυτόβουλα. Οι φίλοι μου πολλές φορές μου λένε "είσαι καινούργια, γι'αυτό έχεις όρεξη... για περίμενε 2-3 χρονάκια και θα δεις". Επειδή όμως όπως έχω αναφέρει αλλού μπήκα στη διαδικασία του διορισμού γιατί μου αρέσει η εκπαίδευση (και όχι για να βολευτώ, στο κάτω-κάτω ως μηχανικός είχα πολλές διεξόδους σε άλλους χώρους εργασίας), θέλω να πιστεύω πως δεν θα αλλάξω όσα χρόνια κι αν περάσουν 8)



17
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Ιανουάριος 30, 2007, 12:42:52 πμ »
Συνάδελφε κ. Μάβογλου, όταν επιτέλους καταλάβετε οι εκπαιδευτικοί ότι τα ΠΕΚ ουδεμία σχέση με επιμόρφωση έχουν, παρά μάλλον με απεγνωσμένες προσπάθειες του ΥΠΕΠΘ (και του εκάστοτε υπουργείου στους υπόλοιπους χώρους του Δημόσιου Τομέα) να απορροφηθούν κονδύλια ΕΕ (βλ. ΕΠΕΑΕΚ) χωρίς κανένα προγραμματισμό και σχεδιασμό όσον αφορά στην ποιότητα και το νόημα της προσφερόμενης υπηρεσίας, θα έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της σοβαρότητας έναντι της σοβαροφάνειας που διέπει τον κλάδο. Όταν λοιπόν στην πρώτη φάση των ΠΕΚ ξεκίνησα με όρεξη να μάθω και να επιμορφωθώ (λες και δεν ήξερα τι με περιμένει, λες και δεν είχα ακούσει ιστορίες άλλων συναδέλφων) και βρέθηκα να παρακολουθώ χλιαρές, άτονες, άγευστες ως επί το πλείστον εισηγήσεις από επιμορφωτές που ήταν ολοφάνερο ότι θα προτιμούσαν να βρίσκονται οπουδήποτε αλλού (εννοείται πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα), γιατί να στεναχωρηθώ που θα χάσω τη συγκλονιστική ευκαιρία να ξαναδώ το έργο σε rerun; γιατί, μήπως η παρακολούθηση του μαθήματος των εν λόγω επιμορφωτών live στην τάξη θα μου έκοβε την ανάσα; Μήπως μάλιστα θα έπρεπε να πω και "ευχαριστώ" που ξεκουβαλήθηκα από το μέρος μου για να παω στο "αστικό κέντρο", να πληρώσω ξενοδοχείο με την ελπίδα ότι ένα χρόνο μετά θα μου επιστραφούν τα έξοδα διαμονής και οδοιπορικά, να παρατήσω παιδί και σχολείο που παραπαίει και κινδυνεύει να κλείσει, για να "επιμορφωθώ"; Επαναλαμβάνω λοιπόν, χαίρομαι που γλίτωσα τη δεύτερη φάση ΠΕΚ.

18
όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια


ειλικρινά αυτό το σχόλιο δεν το καταλαβαίνω mat... μάλλον ξεχνάς ότι εγώ είμαι διορισμένη, ενώ εσύ ακόμα δίνεις ΑΣΕΠ... οπότε ποια αλεπού και ποια κρεμαστάρια επικαλείσαι;

Τώρα, για το γεγονός ότι αν και έδωσα ΑΣΕΠ δεν πέρασα, θα παρέθετα τώρα μια άλλη λαϊκή ρήση, αλλά θα πέσεις να με φας ότι είναι απρεπής, οπότε θα την εξευγενίσω λίγο: "το θηλυκό άτι εναπόθεσε τα περιττώματά του εις το αλώνιον"... εξάλλου, δεν το είχα κάνει ποτέ σκοπό ζωής να περάσω ΑΣΕΠ για να περάσω ΑΣΕΠ (ενώ εσύ αυτό φαίνεται να είναι ο στόχος σου: από τα λεγόμενά σου είσαι προετοιμασμένη για πολλούς γύρους ακόμη...): το 2005 διέθεσα 4 ώρες για διάβασμα, πήγα στην Πάτρα χωρίς κανένα άγχος και με χάλασε τόσο πολύ το σκηνικό σαραντάρα μια-δυο γυναίκα (τώρα πια επισήμως ;D) να κάθομαι στα θρανία με τα φρεσκόμπαρκα πιτσιρίκια, που ορκίστηκα να μην ξανα-υποβάλλω τον εαυτό μου στην ταλαιπωρία... επειδή υπήρχε η δυνατότητα του Πίνακα Β, μάζεψα την προϋπηρεσία μου (που έφτανε και περίσσευε τελικά) και διορίστηκα στην πρώτη μου προτίμηση, ως ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΣΣΑ (τιμή και καμάρι μου) που είμαι ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Και μάλιστα, δεν πήγαν χαμένες και όλες αυτές οι ώρες ΙΕΚ-ΤΕΙ (πάνω από 1000) που είχα μαζέψει, αφού αναγνωρίστηκαν ΠΛΗΡΩΣ, ανέβηκα μισθολογικό κλιμάκιο και γλίτωσα και τη Β' φάση ΠΕΚ (μη τυχόν και μου πεις λοιπόν ότι δεν με εμπιστεύεται το Υπουργείο από παιδαγωγική άποψη, γιατί ακριβώς αυτό το διάστημα θα ήμουν υποχρεωμένη να παρακολουθώ δειγματικές διδασκαλίες... ξανά  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D)
Και για όποιον από σας δουλεύει ωρομίσθιος/α σε ΙΕΚ και ΤΕΙ και ενδιαφέρεται να δει τι θα γίνουν όλες αυτές οι ώρες όταν διοριστεί (πώς θα αναγνωριστούν δηλαδή), ευχαρίστως να του στείλω την αντίστοιχη εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ (το έχω γράψει και σε άλλο θέμα συζήτησης. Όποιος ενδιαφέρεται λοιπόν μου στέλνει ένα μέιλ και του στέλνω την εγκύκλιο 8) )

19
Και σε λίγες μέρες (ή ώρες), τα θέματα ΕΠΙΣΗΜΩΣ και από την ΕΠΙΣΗΜΗ σελίδα του ΑΣΕΠ 8)
(Για ΕΠΙΣΗΜΕΣ απαντήσεις μην το ψάχνετε, εδώ ούτε ο Θεός ούτε ο Κύριος... καλό ξεμάλλιασμα στα διάφορα alfavita για τις λύσεις)

20
γεια σας. Μπορεί κανείς να μου πει πού μπορώ να βρω στο Internet τα θέματα του φετινου ΑΣΕΠ φιλολογων και γυμναστων? Ευχαριστώ....

γεια σας. Μπορεί κανείς να μου πει πού μπορώ να βρω στο Internet τα θέματα του φετινου ΑΣΕΠ φιλολογων και γυμναστων? Ευχαριστώ....

γεια σας. Μπορεί κανείς να μου πει πού μπορώ να βρω στο Internet τα θέματα του φετινου ΑΣΕΠ φιλολογων και γυμναστων? Ευχαριστώ....

γεια σας. Μπορεί κανείς να μου πει πού μπορώ να βρω στο Internet τα θέματα του φετινου ΑΣΕΠ φιλολογων και γυμναστων? Ευχαριστώ....
http://www.xkatsikas.gr/ASEP/ ;) ;) ;)

teliskar, μόλις επινόησες νέα τεχνική επιτυχίας στον ΑΣΕΠ: όταν ρωτάς τρις - όπως το Κύριε ελέησον στην εκκλησία - έχεις περισσότερες πιθανότητες να εισακουστείς ;)

21
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 28, 2007, 03:00:25 μμ »

 ένα flash 2 ΜΒ

 

συνάδελφε μάλλον 2GB εννοούσες... ουδέποτε υπήρξε στην αγορά flash 2MB... ;D ;D

τι το παιδεύεις και το στολίζεις και καλά ότι δεν εννούσες προσωπική επίθεση, και ότι μιλάς με επιχειρήματα, και ότι κρίνεις πράξεις και όχι ανθρώπους (λες και οι άνθρωποι δεν χαρακτηρίζονται από τις πράξεις τους, και εδώ μέσα κρινόμαστε στο βαθμό που πιστεύει ο άλλος στα γραφόμενά μας και μόνο, γιατί ούτε ως άνθρωπο σε ξέρω ούτε τις πράξεις σου έχω δει ποτέ)... τέλος πάντων για να τελειώνουμε: στο θέμα αυτό είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ότι διαφωνούμε - ούτε θα με πείσεις, ούτε θα σε πείσω... λοιπόν έχουμε εκθέσει για τους φίλους μας έναν τρόπο προσέγγισης εσύ, και άλλον εγώ... ο καθένας κρίνει, διαλέγει και πράττει... στο άλλο θέμα με το πρόβλημα συμπεριφοράς αν θυμάσαι συμφώνησα περισσότερο μαζί σου παρά με τους άλλους... ε  δεν γίνεται να συφωνώ σε ό,τι λες... οπότε κλείνουμε εδώ την "κόντρα" (τα εισαγωγικά, γιατί μένω ανεπηρέαστη από τέτοιες κόντρες πια) και συνεχίζουμε την πορεία μας 8)

22
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 28, 2007, 11:34:50 πμ »
Εντάξει σκληροπυρηνικέ, άποψή σου άποψή μου... δεν ασπάζεσαι αυτό που λέω εγώ, κι εγώ σαφώς δεν ασπάζομαι αυτά που λες εσύ (αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχω υποβιβάσει το μάθημά μου σε επίπεδο χαμάλη και τεχνολόγου, αυτή είναι η διαφορά μας...) Εγώ κάνω αυτό που πιστεύω ότι θα κρατήσει το ενδιαφέρον των παιδιών και αυτό που θα ήθελα να γίνεται από τον καθηγητή μου αν ήμουν στη θέση του μαθητή... και στο κάτω-κάτω δεν ξεφεύγω και από το πρόγραμμα σπουδών, έχω κωδικοποιήσει χρωματικά το βιβλίο του Γυμνασίου - το οποίο παρεμπιπτόντως έχει μείνει στον Μεσαίωνα στο σκέλος τεχνολογίας - και φροντίζω αυτά που λέω και κάνω να καλύπτουν τα αντίστοιχα κεφάλαια... εξήγησα γιατί το θέμα "αλγόριθμοι" με δυσκολεύει στο συγκεκριμένο περιβάλλον που βρίσκομαι και στο οποίο ευελπιστώ να πάρω οργανική για λόγους που έχω αναλύσει σε άλλες συζητήσεις. Τώρα αν θεωρείς εσύ ότι ΕΓΩ είμαι αυτή που θα τους κάνει να νιώσουν μειονεκτικά, τι να πω... ίσως γι'αυτό όλοι οι σκληροπυρηνικοί που έχω γνωρίσει στην πραγματική ζωή να κυκλοφορούν με κινητά περασμένης δεκαετίας και κανένα γκάτζετ πέρα από ένα φορητό σκληρό, για να μην κάνουν τους μαθητές τους να νιώθουν μειονεκτικά, και επειδή οι εφαρμογές της τεχνολογίας δεν είναι επιστήμη, και κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στο ίματζ τους ;D ;D ;D ;D)

23


Υ.Γ. Spaceoddity, συνεχίζεις με τις μεταφράσεις;

Συνεχίζω, απόψε προβλέπεται ξενύχτι...

24
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 27, 2007, 01:26:48 μμ »
Θα συμφωνήσω κατά το μεγαλύτερο μέρος με τον μύθο: από τη στιγμή που στο δημοτικό ΔΕΝ έχει καμία επαφή το παιδί με την πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες παρά μονάχα αν έχει πάει σε ολοήμερο, καλό είναι η έμφαση να δίνεται στον τομέα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-να μάθει το παιδί χρήση, να μάθει να χρησιμοποιεί μηχανή αναζήτησης (που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ εργαλείο πλέον για τις εργασίες που τους βάζουν οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων), να μάθει τι δυνατότητες σου προσφέρει η πληροφορική ή καλύτερα για να μην μπαίνουμε σε εννοιολογικές κόντρες γιατί έχω διαπιστώσει ότι ορισμένοι το παίζουν "σκληροπυρηνικοί" εδώ μέσα και επιμένουν ότι πληροφορική=αλγοριθμική σκέψη και προγραμματιστική επίλυση προβλημάτων και τίποτα παραπέρα, τις δυνατότητες της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ (και το έχω ξαναπεί, το να κάνεις μια εισαγωγική κουβέντα για δυαδικό σύστημα από το δημοτικό ακόμα είναι εφικτό και εγώ τουλάχιστον το έκανα με επιτυχία). Να μάθουν πως στο καλό γίνεται και επικοινωνούν υπολογιστές, mp3 players, κινητά, PDA, φλασάκια, κάρτες μνήμης, card readers και όλα τα παρελκόμενα και μη μου πει κανείς ότι υποβιβάζω το μάθημα σε "γκατζετολογία": έχουμε στα χέρια μας ένα ισχυρότατο όπλο στο να κάνουμε τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο (ελάχιστοι κάνουν κοπάνα στο δικό μου μάθημα, ενώ στα άλλα ουυυυυ) και εμείς θα τους φλομώσουμε έναν ολόκληρο χρόνο με κώδικα; ΟΛΑ αυτά που ανέφερα είναι μέσα στη ζωή των παιδών από επιλογή και όχι από ανάγκη, και το να μάθουν και πρακτικά να τα χρησιμοποιούν (και επιστημονικά τη φιλοσοφία πίσω τους) δεν κάνει κακό. Με την ίδια λογική και ο προγραμματισμός είναι η επιστήμη πίσω από τα παιχνίδια που παίζουν, το λειτουργικό, τις εφαρμογές που τους ενδιαφέρουν. Οπότε ξεκινώντας με αυτό σαν πλαίσιο (αφού πρώτα έχουν "γλυκαθεί" με τα πιο άμεσα ορατά και εντυπωσιακά οφέλη του μαθήματος), θα προχωρήσω στην ανάλυση μερικών καθημερινών προβλημάτων από αλγοριθμική σκοπιά και στη συνέχεια θα ψάξω να βρω ποιο περιβάλλον ταιράζει καλύτερα για υλοποίηση (είμαι πρωτάρα στη δευτεροβάθμια και η μόνη μου εμπειρία σε διδασκαλία προγραμματισμού είναι turbo c σε DOS περιβάλλον, που οι φοιτητές του ΤΕΙ δεν το αγάπησαν ιδιαίτερα...) Το δίλημμά μου για την τρίτη γυμνασίου είναι ότι έχω να κάνω με ένα πλήθος εντελώς ετερόκλητο λόγω εσπερινού (άντε να πεις στη νοικοκυρά ότι σήμερα θα κάνουμε λογικά διαγράμματα), ωστόσο το βλέπω σαν πρόκληση και θα ασχοληθώ στο τελευταίο τρίμηνο και μόνο (η περσινή δεν τους είχε κάνει ΤΙΠΟΤΑ από θεωρία και ΚΑΘΟΛΟΥ Internet, στο εργαστήριο κάναν μόνο ασκήσεις word και έχουν τεράστια κενά)

25
μιας και έγινε της μόδας να κοτσάρουμε και ένα poll σε κάθε θέμα, προτείνω το εξής για το νήμα ΑΣΕΠ:
Πόσο υπολογίζετε ότι σας στοίχισε η ενασχόληση με τον ΑΣΕΠ σε:
φροντιστήρια   [πεδία επιλογής €]
βιβλία             [πεδία επιλογής €]
ανθρωποώρες  [πεδία επιλογής €]
εφημερίδες/περιοδικά/φυλλάδες/CD κλπ αναλώσιμα [πεδία επιλογής €]
τηλεφωνικούς λογαριασμούς προς σταθερά και κινητά για συσκέψεις δελφικής μαντικής για τις σωστές απαντήσεις [πεδία επιλογής €]
μετακινήσεις με αεροπλάνα/καράβια/λεωφορεία/τραίνα και διαμονή στον τόπο εξέτασης για τους επαρχιώτες υποψήφιους [πεδία επιλογής €]
μετακινήσεις με ταξί για τους πρωτευουσιάνους [πεδία επιλογής €]

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άντε, καλή σας επιτυχία
(φιλάκια από την ΠΟΥΛΙΟΥ 6)

26
Γυμνάσιο / Απ: Περί διαγωνισμάτων
« στις: Ιανουάριος 25, 2007, 08:34:21 πμ »
Άρα αν κατάλαβα καλά:
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Α' τάξη: τεστ ή/και προφορική εξέταση για όλα τα τρίμηνα
Β' τάξη: τεστ ή/και προφορική εξέταση για όλα τα τρίμηνα
Γ' τάξη: διαγώνισμα Α' τρίμηνο, διαγώνισμα Β' ή Γ' τρίμηνο ΚΑΙ εξέταση στο τέλος της χρονιάς (η οποία απ'ότι έχω ακούσει αποτελείται από 9 ερωτήσεις από τις οποίες τα παιδιά διαλέγουν τις 6, ενώ οι 3 υποχρεωτικά αναφέρονται στο κεφάλαιο 11 - "ο κύκλος ανάπτυξης ενός προγράμματος")

Στη σελίδα του παιδαγωγικού ινστιτούτου δίνει και την ύλη που διδάσκεται σε κάθε τάξη του γυμνασίου
ΑΛΛΑ
Η ύλη του Λυκείου αναφέρεται στο προηγούμενο βιβλίο  :o :o :o
[έψαχνα σαν τη τρελή να βρω στο ίντερνετ την ύλη του λυκείου, ΟΛΕΣ μας ΟΛΕΣ οι σελίδες που άνοιξα παρέπεμπαν στον οδηγό σπουδών του Υπουργείου, με ημερομηνία έκδοσης Οκτώβριο του 1997. Τρελάθηκα ακόμα περισσότερο όταν είδα στην ύλη να γράφει για κεφάλαιο 16, 17, 18, γιατί στο δικό μου βιβλίο δεν είχα τέτοια κεφάλαια, και πίστεψα η αφελής ότι πω, πω, είμαι off, λάθος βιβλίο κάνω! Να ξέρω άλλη φορά ότι το λάθος δεν είναι δικό μου... Το Π.Ι. είναι τόσο σοβαρό, που έχει βάλει στο αντίστοιχο link τη φωτογραφία του τωρινού βιβλίου (ανάσταση! ησύχασα ότι δεν είμαι τρελή και κάνω το σωστό βιβλίο!), ΑΛΛΑ, τον οδηγό σπουδών του 1997... ΚΑΝΕΙΣ από το ΠΙ ή το υπουργείο δεν θεώρησε ότι υποχρεούται να βγάλει και ένα νέο οδηγό σπουδών.... την ύλη λοιπόν τη χώρισα μόνη μου σύμφωνα με τη λογική μου, και μέχρι να βγάλει το υπουργείο νέο βιβλίο και να γράψει τον οδηγό σπουδών για το τωρινό έτσι για να διατηρήσει την παράδοση, εγώ θα πορεύομαι σύμφωνα με τα δικά μου συμπεράσματα. Επίσης θαρρώ πως ήρθε η ώρα να αλλάξει το βιβλίο του γυμνασίου... π.χ. εν έτει 2007 ο καθηγητής που δεν είναι στη τσίτα με την τεχνολογία - έχω συναντήσει τέτοιους - θα λέει στα παιδιά ότι το κατεξοχήν οπτικό μέσο στους υπολογιστές είναι το... CDROM :P :P :P]

Για τα διαγωνίσματα του Λυκείου, ισχύει διαγώνισμα υποχρεωτικά στο Α' τετράμηνο, γραπτή εργασία στο δεύτερο (έτσι μου είπε η παλιά του πρωινού ωραρίου-είναι σωστό;)

27
ΕΠΑΛ / Απ: ΤΕΕ: Δίκτυα και Μετάδοση Δεδομένων
« στις: Ιανουάριος 25, 2007, 12:42:04 πμ »
και πρόσεξε, η σειριακή μετάδοση που όλοι ξέρουμε, για το βιβλίο αυτό είναι στο πιο Μπαμπινιωτικό της, σειραϊκή... :P :P :P (κάτι σαν τη σερραϊκή μπουγάτσα ένα πράμα...)

28
Γυμνάσιο / Απ: Περί διαγωνισμάτων
« στις: Ιανουάριος 25, 2007, 12:38:18 πμ »
chal, θα ήταν πολύ χρήσιμο για όλους μας αν κάποιος από τους παλιούς μάζευε σε ένα post τις υποχρεώσεις του καθηγητή πληροφορικής σε διαγωνίσματα τριμήνων (γυμνάσιο) και τετραμήνων (λύκειο) για όλες τις τάξεις... κι εγώ καινούργια είμαι και πιστεύω ότι έχω βγάλει άκρη, αλλά για να μη σε πάρω στο λαιμό μου ας μας πει κάποιος από τους έμπειρους του φόρουμ 8)

Σελίδες: 1234 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.