Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spaceoddity

Σελίδες: 12345 ... 16
29
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 04:21:45 μμ »
wuli χαίρομαι που συμφωνείς ότι είναι πολύ πιο ξεκάθαρος τρόπος, με λιγότερο κίνδυνο να "χάσεις" κάποιο άσσο ή μηδενικό στην πορεία... το έδειξα χτες και στη Β' Λυκειου του εσπερινού, και το έπιασαν αμέσως 8)

30
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 11:54:27 πμ »
Εύχομαι λοιπόν καλή επιτυχία στους σοβαρούς υποψήφιους εκπαιδευτικούς που βρέθηκαν μέσω του ταπεινού φόρουμ...ί εγώ διορίστηκα μέσω του Πίνακα Β και όχι ΑΣΕΠ (και οι ΑΣΕΠίτες μας περιφρονούν απίστευτα, αν ήσασταν στο παλιό φόρουμ του ΚΕΠ θα θυμάστε πόσα θέματα είχαν ανοίξει για το ζήτημα αυτό... στην ηλικία που είμαι ποτέ δεν θα καταδεχόμουν να κάτσω ένα χρόνο να διαβάζω παιδαγωγικά ΑΣΕΠ - ναι, τα περιφρονώ - για να μάθω πράγματα εντελώς άχρηστα και ανεφάρμοστα σε πραγματική τάξη με πραγματικά προβλήματα). Εγώ λοιπόν είμαι η ανάλγητη, ψυχρή, υπολογίστρια, ή έχω απάνθρωπη Σπαρτιάτικη νοοτροπία. Κατά εσάς, δεν έχω και θέση στην εκπαίδευση, κακώς βρίσκομαι εκεί που βρίσκομαι. Προτιμώ να μεγαλώσω την κόρη μου με αυστηρές αρχές και αξίες και όχι εκπτώσεις (κολλάτε και στις λέξεις και σας δίνω τροφή), χωρίς δεκανίκια και να μην κλαίγεται ποτέ και πουθενά (φανταστείτε τι τέρας που είμαι ως μάνα). Αποχωρώ λοιπόν από τη συζήτηση, όποιος θέλει να μου πει κάτι ας το κάνει μέσω pm ή e-mail γιατί αρκετό χρόνο έχασα με τη ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ σας...
(ξέχασα να πω ότι κατηγορήθηκα και για έλλειψη ήθους... τι να πω, τίποτα δεν θα πω, δεν αξίζει πλέον να ασχοληθώ μαζί σας, είμαστε δυο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι... στον κόσμο σας λοιπόν, κι εγώ στο δικό μου 8) )
Σοφία, στο τελευταίο post σου θα απαντήσω με pm ή καλύτερα με e-mail αν το έχεις δημοσιεύσει, δεν έχει νόημα πλέον να γράψω τίποτα άλλο στη συζήτηση αυτή.

31
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 10:02:52 πμ »
Ματίνα πολύ σωστά όλα αυτά που γράφεις, μόνη σου έδωσες τις απαντήσεις καθαρά και ξάστερα στα ζητήματα που έθεσα. Ναι χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια να τα καταφέρουν όλοι αυτοί που έχουν τις αδυναμίες που λες, σαφώς και πρέπει να τους διευκολύνουμε... όχι όμως να φτάσουμε στο σημείο να παραβλέπουμε τα πρακτικά και ρεαλιστικά εμπόδια στο έργο που διάλεξαν να εκτελέσουν ως επάγγελμα, με το ελαφρυντικό της αδυναμίας τους και μόνο... αν το παιδί που λες ότι δεν μπορούσε να κουβαλάει βιβλία αποφασίσει στην πορεία της ζωής του να γίνει π.χ. οικοδόμος, μαγκιά του αν τα καταφέρει. Θα το έχει πετύχει με την αξία του, και όχι με τα δάκρυα του μαντραδόρου μπροστά στο ιατρικό πιστοποιητικό. Για τον βαρήκοο να γίνει οδηγός ταξί, νομίζω ότι δεν θα του επέτρεπαν κάτι τέτοιο οι ιατρικές εξετάσεις στις οποίες θα έπρεπε να υποβληθεί. Είναι τόσο κακό πια να λέμε ότι ο καθένας πρέπει να αναγνωρίζει τις δυνατότητές του, να πολεμάει να τις ξεπεράσει, αλλά να διατηρεί και τη λογική και να μη θεωρεί αδικία ότι ορισμένα πράγματα, πως να το κάνουμε, ΔΕΝ γίνονται; Γιατί πρέπει εγώ να δεχτώ εκπτώσεις στο έργο του φιλόλογου (γιατί για την ειδικότητα αυτή έγινε όλη η βαβούρα) ντε και καλά, επειδή είναι φτωχός πλην τίμιος δυσλεκτικός; Τέλος πάντων, ο νοών νοείτω και πολλοί θα με έχουν περάσει για ανάλγητη στα κοινωνικά/ψυχολογικά/ιατρικά προβλήματα (που να ήξεραν...). Τώρα, το να δεχτώ να δώσει προφορικά ΑΣΕΠ, θα το δεχόμουν αν οι συνθήκες στη χώρα μας δεν ήταν τόσο απαράδεκτες, που οι 9 στις 10 "ειδικές περιπτώσεις" βαφτίστηκαν έτσι επειδή λάδωσαν μια υγειονομική επιτροπή να τους βγάλει προβληματικούς (αυτό είναι εντελώς εκτός θέματος, αλλά μη μου πείτε ότι δεν ξέρετε τουλάχιστον μια περίπτωση ανθρώπου με ιατρικό πιστοποιητικό αναπηρίας οποιασδήποτε φύσης που να είναι καθ'όλα υγιής, και να καυχιέται κιόλας που κατάφερε να πάρει την ευνοϊκή μεταχείριση... άκουσα πριν λίγες μέρες το "Δοξάστε Με" του Χάρρυ Κλυνν - είχα χρόνια να το ακούσω, και είναι το ίδιο επίκαιρο σήμερα, σχεδόν 30 χρόνια μετά)

32
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 08:26:16 πμ »
πολύ ωραία λοιπόν, γύρισέ το σε προσωπική επίθεση και εναντίον μου, mat... επί της ουσίας δεν απαντάς στην απλή ερώτηση "να δεχτώ ότι αρκεί ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός να είναι εξαιρετικής πάστας άνθρωποι, κι ας μην ξέρουν γρι ορθογραφία γραμματική συντακτικό ο πρώτος, και αριθμητική ο δεύτερος;;;" και παρεξηγιέσαι κιόλας και αναρωτιέσαι ΠΟΥ βλέπω την έλλειψη σοβαρότητας... έχεις λοιπόν δηλώσει ότι δεν σε νοιάζει αν κάνει ορθογραφικά λάθη ο φιλόλογος (και κατ'επέκταση, αριθμητικά ο μαθηματικός και πάει λέγοντας για τις άλλες ειδικότητες, και δεν μιλάμε για να του ξεφύγει ένα λαθάκι, αλλά συστηματικά) αρκεί να είναι καλός και ολοκληρωμένος και υγιής. Ε, κάτσε λοιπόν στο τραπέζι του χειρουργείου να σε χειρουργήσει μη-αλκοολικός, μη-ψυχασθενής χειρούργος με Πάρκινσον και μπες σε αεροπλάνο με αρίστου χαρακτήρα, αλλά στραβό, κουφό, κουτσό και κουλό πιλότο :P. Και φυσικά δεν έχω καμία αυταπάτη για το αν πείθουν τα πραγματικά, ρεαλιστικά παραδείγματα στη χώρα που ζούμε, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν μπορώ να πείσω (σχεδόν) κανέναν... αφού υπάρχουν οι βαθυστόχαστοι αναλυτές, που μας φλομώνουν στη θεωρία με το πρόσχημα πάντα της κοινωνικής ευαισθησίας και δικαιοσύνης... μαύρισέ μου τώρα άλλον ένα βαθμό το κάρμα μου, έχω συνηθίσει άλλωστε ;D

33
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 01:16:54 πμ »
και να κάνω μια άλλη ερώτηση, στο ίδιο πνεύμα: θα δεχόσασταν να σας κάνει εγχείρηση ένας γιατρός με Πάρκινσον; Μήπως θα μπαίνατε να πετάξετε σε αεροπλάνο με πιλότο που έχει 10 βαθμούς μυωπίας; Λίγη σοβαρότητα ρε παιδιά...

34
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 12:53:21 πμ »
Προτείνω επίσης όσοι γεννηθήκανε ψευδείς να μην γίνονται ρήτορες.

Όχι όχι, αρχαίε Δημοσθένη, δεν εννοούσα εσένα, προς Θεού, όλους τους άλλους εννοούσα!

 



συνάδελφε, ΑΥΤΟ ακριβώς εννοώ.
Ο Δημοσθένης με προσπάθεια, πείσμα και θέληση έγινε αυτό που έγινε. Δεν φόρεσε καμιά ταμπέλα που να γράφει "είμαι ψευδός και αδικημένος από τη φύση, απαιτώ ειδική μεταχείριση ως ελάχιστο αντάλλαγμα της κοινωνίας προς εμέ που γεννήθηκα με αυτό το ελάττωμα, και παρά το ότι το πιθανότερο είναι να μην ανταπεξέλθω στα αυξημένα καθήκοντα της θέσης που ζητώ γιατί δεν έχω δα και τη σιδερένια θέληση, θέλω από κατανόηση στην ιδιαιτερότητά μου και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και κατακραυγή του κοινωνικού αποκλεισμού και ρατσισμού να με κάνετε ρήτορα".
Αν πρόσεξες, από τα γραφόμενά μου ανακύπτει η άποψη (άμεσα ή έμμεσα) ότι αν ο δυσλεκτικός φιλόλογος καταφέρει να ξεπεράσει την αδυναμία του με την ορθογραφία, δεν θα αναγκαστεί καν να μπει στο δίλημμα για το αν πρέπει να γίνει καθηγητής ή όχι, γιατί απλούστατα δεν θα χρειαστεί καν να παρουσιάσει το "χαρτί" και να αναφέρει το γεγονός ότι είναι δυσλεκτικός (άλλωστε, έχει καμιά ταμπέλα στο κεφάλι που να το γράφει;)... θα έχει αγωνιστεί με την επιμονή του και τις δυνάμεις του και μόνο... ΜΑΓΚΙΑ του. Το να δεχτώ όμως εγώ έναν ανορθόγραφο καθηγητή επειδή έτυχε να γεννηθεί με το ελάττωμα αυτό και πως να το κάνουμε, το όνειρό του ήταν να γίνει καθηγητής φιλόλογος, ε ΔΕΝ το δέχομαι. Και αντιπαρέρχομαι τα σχόλια των φίλων sophie-mat περί χαρακτήρα-δικαιοσύνης-αρχών-ψυχικής υγείας του καθηγητή, γιατί έλεος πια! Αυτά ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ότι υποχρεούται να τα έχει ο καθηγητής!!! να δεχτώ ότι αρκεί ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός να είναι εξαιρετικής πάστας άνθρωποι, κι ας μην ξέρουν γρι ορθογραφία γραμματική συντακτικό ο πρώτος, και αριθμητική ο δεύτερος;;; Θα συμφωνήσω κι εγώ με τη lio, ότι σαν να μου φαίνεται πως δεν παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά τον εαυτό μας οι εκπαιδευτικοί... Τέλος, θα επανέλθω αργότερα με άλλη μια προσωπική εμπειρία (εγώ έτσι εκφράζομαι, άλλοι με αναλύσεις, ο καθένας με ότι πιστεύει ότι θα τεκμηριώσει καλύτερα τις απόψεις του).

35
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 23, 2007, 12:11:02 μμ »
mat σωστά όλα αυτά που γράφεις. Αλλά υπενθυμίζω ότι το θέμα μας είναι "καθηγητής + δυσλεξία". Και στο θέμα αυτό η άποψή μου είναι "όχι δυσλεκτικός φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια ή δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια" (και για να το επεικτείνω, "όχι ανορθόγραφος φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια ή δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια" για να μη νομίσει κανείς ότι στιγματίζω τους δυσλεκτικούς: αλλα στιγματίζω βεβαίως τους ανορθόγραφους φιλόλογους και δασκάλους - τι ορθογραφία θα μάθει η κόρη μου από ανορθόγραφη δασκάλα; λέω λοιπόν ότι ΚΑΘΗΚΟΝ του φιλόλογου ειδικά είναι να ξεπεράσει την ανορθογραφία του, είτε αυτή οφείλεται σε δυσλεξία, είτε σε βαρεμάρα είτε σε οτιδήποτε άλλο). Τώρα, το να απλώνουμε χέρι βοήθειας, έχω πει σε άλλο post ότι ΝΑΙ με κάθε τρόπο να το κάνουμε (και να είσαι σίγουρη ότι το κάνω και εγώ σε όλες τις εκφανσεις της ζωής μου, όπως αντίστοιχα βοηθήθηκα από τους άλλους όταν ήμουν εγώ σε δύσκολη θέση). ΟΧΙ όμως να ενθαρρύνουμε τη "σημαιοποίηση" του προβλήματος.
Σαφώς και είναι εγκληματικό που δεν υπάρχουν προβλέψεις για τα ΑΜΕΑ σε δημόσιους χώρους (και ακόμα χειρότερα, όταν αυτές υπάρχουν βανδαλίζονται ή παραβιάζονται από τους "φυσιλογικούς").
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ ο γονιός να θεωρεί εφόδιο επιτυχίας του δυσλεξικού παιδιού το χαρτί, που τον προστατεύει από το σκληρό κόσμο των μη-δυσλεξικών. ΝΑΙ να το πάρει, αλλά να του μάθει να το χρησιμοποιεί στην ΕΣΧΑΤΗ ανάγκη. Αν αυτό ακούγεται Σπαρτιάτικο, ε ας είναι, τι να πω... Τέλος, το γεγονός ότι εγώ τα κατάφερα οφείλεται αποκλειστικά και μόνο σε θέληση και πείσμα, και αυτό είναι κάτι ανεξάρτητο από αναπηρίες/διαταραχές/αναταραχές/προβλήματα, είναι κάτι που αφορά τη ζωή και την επιτυχία του κάθε ανθρώπου, "φυσιολογικού" και μη...
(άσχετο-σε ζηλεύω που είσαι αργόσχολη... εγώ δυστυχώς έχω πήξει, και τα posts μου δεν είναι παρά διαλείμματα στο πήξιμο... :( )

36
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 23, 2007, 08:48:44 πμ »
ΚΑΙ - lio ;) - θα αναγκαστώ και πάλι να αναφερθώ σε προσωπικό βίωμα, μιας και καλύτερα λειτουργώ με τα πρακτικά, real-life παραδείγματα παρά με τις θεωρίες και τους ορισμούς.
Μια γυναίκα, 32 ετών, ύψους 1,72 και βάρους 60 κιλών πέφτει 11 μέτρα στο κενό... σπάει 100 κόκαλα, κάνει εγχειρήσεις, νευρολογικά δεν έχει πάθει τίποτα ευτυχώς, αλλά ορθοπαιδικά; άστα να πάνε... τέρμα τα μίνι, τέρμα τα τακούνια... για 2 χρόνια παίρνει ψυχοφάρμακα να αντιμετωπίσει την κατάθλιψη που δημιουργεί η νέα της εικόνα, μέχρι που τρώει "φλασιά", το μαύρο γίνεται άσπρο και ξεκινάει μια ανοδική πορεία - χρωματισμένη από 3 χρόνια αβάστακτου φυσικού πόνου (κόκκαλα είναι αυτά) και δευτερογενώς, ψυχικού - και φτάνει στο σημείο να μην κλαίγεται για το πρόβλημα (το έκανε 3 χρόνια και είδε πού την έβγαλε), να μην αναζητά πλέον τον οίκτο (βαρέθηκε να βλέπει την μισοκακόμοιρη φάτσα του συνανθρώπου της όταν της μιλούσε, και συνειδητοποίησε ότι για τη μίζερη αντιμετώπισή του απέναντί της έφταιγε κατά μεγάλο μέρος η ίδια που δεν έχανε ευκαιρία να διατυμπανίζει το πόσο άτυχη είναι που έπαθε αυτό κι αυτό κι αυτό, ενώ ο άλλος είναι τυχερός που δεν έχει τα δικά της προβλήματα), και φτάνει να ανακαλύψει το πραγματικό νόημα της ζωής, και να δέχεται τα σημάδια που άφησε το ατύχημά της και να τα μετατρέπει μάλιστα σε πλεονεκτήματα (πλέον προσπερνάει τις βιτρίνες με γυναικεία παπούτσια με χαρά, αφού δεν έχει λόγους να μπει σε διλήμματα για χρώμα, σχέδιο, ύψος τακουνιού, και ούτε σε περιττά έξοδα: ένα ζευγάρι μάυρα Nike ή adidas κάνει μια χαρά τη δουλειά του), και να ευχαριστεί το Θεό που της έδωσε την ταλαιπωρία αυτή (μην ανοίξουμε θεολογικό μέτωπο: απλά εγώ πιστεύω, άλλοι όχι, δικαίωμά τους) γιατί ήταν η αφορμή να γνωρίσει τον εαυτό της και να γίνει πραγματικά ευτυχισμένη.
(μίλησα επίτηδες σε τρίτο πρόσωπο, αλλά είναι η ιστορία μου, το ατύχημα έγινε πριν 8 χρόνια).
Γιατί λοιπόν να πρέπει να δεχτώ εγώ ότι η δυσλεξία είναι πρόβλημα (oops! διαταραχή) που κατατάσσει αυτόματα τον άνθρωπο σε κατηγορία που χρήζει ειδικής μεταχείρισης; ΑΛΛΑ προς Θεού, όπως εγώ δεν θα μπορούσα μετά από τέτοιο στραπάτσο να αναζητήσω μια καριέρα στην πασαρέλα, έτσι νομίζω ότι δεν είναι ταμπού και προκατάληψη και κοινωνικός ρατισμός να πούμε ότι ο δυσλεκτικός δεν μπορεί να διδάξει φιλολογικά σε σχολείο... (και μάλιστα, είναι σε πλεονεκτική θέση έναντι των κουτσών  - και πάλι oops! - που θέλουν να κάνουν πασαρέλα, αφού μπορεί να ξεπεράσει το πρόβλημά του με επιμονή και υπομονή κατά τις εκθέσεις που γράφαμε στο Λύκειο, όπως η φοιτητρια που ανέφερα σε προηγούμενο post... ενώ τα συντριπτικά κατάγματα πτερνών άμφω και η σπασμένη δεξια ποδοκνημική άρθρωση είναι μηχανικό εμπόδιο στο τακούνι, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα). ΑΠΛΑ, ρεαλιστικά πράγματα, τίποτα παραπάνω 8)

37
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 23, 2007, 08:16:50 πμ »
όμως διακρίνω μια νότα παράπονου στην έξυπνη παραποίηση που έκανες...

Καμία σχέση. Αυτό το στιχάκι κυκλοφορεί από μειλ σε μειλ εδώ και πολύ καιρό... Βρε μανία να ψάχνεις προσωπικές ιστορίες σε κάθε κουβέντα ;D

βρε συ lio, δεν εννοούσα τους "αναγραμματισμούς": το e-mail αυτό το έχω λάβει πάμπολλες φορές... αναφερόμουν βέβαια στο "θα μπορούσα να είχα λατρέψει την εκπαίδευση", κατά παραποίηση του "λατρεύω την εκπαίδευση"-default του forum... understand? ;D

38
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 22, 2007, 01:43:12 μμ »
Καλωσόρισες dys, χρήσιμα τα σχόλιά σου ;D
Θα δεις πολλές και διαφορετικές απόψεις να αναπτύσσονται στο φόρουμ, πιστεύω όμως πως όλα τα μέλη τα διέπει η αγάπη για την εκπαίδευση (όπως φαίνεται και από το default logo που όρισε ο admin μας! όμως διακρίνω μια νότα παράπονου στην έξυπνη παραποίηση που έκανες... ελπίζω να μην έχει προέλθει από πικρές εμπειρίες, και να μην έχεις πληγωθεί από αυτές :-\)

39
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 22, 2007, 12:14:17 πμ »
δεν έχω χρόνο να απαντήσω με παραθέσεις ξεχωριστά σε κάθε ζήτημα, αλλά θα μαζέψω εδώ συνοπτικά τα βασικά σημεία:
mat δεν μπορώ να καταλάβω προς τι το λογίδριο για αθίγγανους, Αλβανούς κλπ... σου έχει δώσει κανείς εδώ μέσα την εντύπωση ότι κάνει φυλετικές διακρίσεις; ή μήπως το ότι σέβομαι το δυσλεκτικό που δεν διατυμπανίζει την ιδιαιτερότητά του, σημαίνει ότι αδιαφορώ για το πρόβλημα και είμαι ανάλγητη; Ματίνα, σε πληροφορώ ότι οι συγκεκριμένες κοπελιές που είχαν δυσλεξία και δεν το είπαν, ήταν οι 2 από τους 5 κατά μέσο όρο φοιτητές που παρακολουθούσαν συστηματικά το μάθημά μου (οι άλλοι 50 του τμήματος θεωρούσαν βάρβαρη την ώρα που γινόταν: 8:30 το πρωί), και έγραψαν ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ και χωρίς κλαψούρες 8 και 9 (οι μεγαλύτεροι βαθμοί του τμήματος). Από τη γραμματεία μετά την εξέταση μου είπαν ότι οι κοπελιές είναι δυσλεκτικές (για τη μια το κατάλαβα από το γραπτό της, η άλλη είχε ξεπεράσει και το ορθογραφικό πρόβλημα και δεν πήρα χαμπάρι τίποτα). Μπράβο στους γονείς των κοριτισιών που τις έμαθαν να αγωνίζονται, να αντλούν δύναμη από την ιδιαιτερότητά τους, και όχι να κλαίγονται. Αλλιώς πρέπει όλοι να βάλουμε μια ταμπέλα μπροστά μας και να απαιτούμε ειδική μεταχείριση. Να σας πω τι έγινε όταν πήγα να πάρω το πιστοποιητικό υγείας από τη Νομαρχία (για να το προσκομίσω στη Δευτεροβάθμια με το διορισμό μου). Η κυρία κοίταξε την ακτινογραφία θώρακος και τη γνωμάτευση του γιατρού, και μετά με κοίταξε απορημένη. Εγώ της είπα "δεν θέλω η επιτροπή να μου δώσει καμία ελάφρυνση και καμία ειδική μεταχείριση. Απλά ότι είμαι υγιής για να διδάξω σε τάξη" (η γνωμάτευση έλεγε "σπονδυλοδεσία / βαλβίδα παροχέτευσης εγκεφαλονωτιαίου υγρού). Το πήρα το πιστοποιητικό, το πήγα στη Δευτεροβάθμια, και end of story. Με τα ορθοπαιδικά μου (δυο σπασμένοι σπόνδυλοι, συντριπτικά κατάγματα και στα δυο πόδια) και τα υπόλοιπα (βαλβίδα από υδροκεφαλία-επιπλοκή της μηνιγγίτιδας από το μικρόβιο που άρπαξα από το νοσοκομείο στην εγχείρηση της σπονδυλοδεσίας) θα μπορούσα αν το έψαχνα να είχα χίλιες δυο διευκολύνσεις από το κράτος στη ζωή μου... οι φίλοι μου πολλές φορές με έχουν πει χαζή που δεν το ψάχνω... εγώ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ τον εαυτό μου ανάπηρο, έμαθα να ζω με τα προβλήματά μου και να μην καταλαβαίνει κανείς το παραμικρό, αν δεν το πω η ίδια. Γι'αυτό με βλέπετε τόσο εναντιωμένη στο να "έχουμε στα πούπουλα" τον καθένα με ιδιαιτερότητα. Να τον στηρίξουμε; ναι με χίλια!!!!! Να πάει στο ειδικό κέντρο, στους ειδικούς επιστήμονες, να τον μάθουν να αντιμετωπίσει και να ζει με το πρόβλημά του (όπως εγώ πηγαίνω για ορθοπαιδικό έλεγχο-"σέρβις" το λέω-μια φορά το χρόνο). Αλλά προς Θεού, αν φορέσουμε σημαία τα προβλήματα μας ο καθένας μας, το μόνο που μένει μετά είναι να μπούμε στο μετρό να ζητιανέψουμε με το χαρτί στο χέρι (και σχεδοόν πάντα δίνω σ'άυτούς που το κάνουν, εκτός από αυτούς που παίρνουν το γνωστό και σιχαμένο κλαψιάρικο ύφος)

40
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 21, 2007, 08:42:20 μμ »
lio, πολλά μπράβο που άνοιξες το θέμα 8)
Μπορώ να μιλήσω ως αδαής, με επιφανειακή και μόνο επαφή με το πρόβλημα. Κατ'αρχάς θα συμφωνήσω με αυτά που λες στο τελευταίο σου post: αν η δυσκολία στην ορθογραφία είναι εγγενής επιπλοκή του προβλήματος της δυσλεξίας, δεν θεωρώ ότι θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να διδάσκει τα παιδιά φιλολογικά (έστω - γιατί εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η σωστή ορθογραφία θα πρέπει να είναι προτεραιότητα και καθήκον του καθηγητή γενικώς και ανεξάρτητα ειδικότητας). Εκτός αν αποδεδειγμένα έχει ξεπεράσει την αδυναμία αυτή (και λέω με κάθε βεβαιότητα, ότι κάτι τέτοιο το θεωρώ εφικτό). Έτυχε μια φορά να δουλέψω σε ξενοδοχείο όπου η ιδιοκτήτρια και τα δυο από τα τέσσερα παιδιά της ήταν δυσλεκτικά... ε, κόντεψα σε 5 μήνες να ξεχάσω κι αυτά που ήξερα από ορθογραφία...
Από τη σκοπιά του εκπαιδευτικού: απεχθάνομαι την κλαψιάρικη τακτική που έχουν ορισμένοι φοιτητές με το περιβόητο "χαρτί", με το "καλημέρα" να πιάνουν τον καθηγητή και να του ανακοινώνουν "εγώ είμαι δυσλεκτικός, δεν θα δώσω γραπτές εξετάσεις" . Από την άλλη, βγάζω το καπέλο στους φοιτητές που αποφεύγουν να αναφέρουν την ιδιατερότητά τους και αγωνίζονται με το σπαθί τους να αναταπεξέλθουν επί ίσοις όροις με τους "φυσιολογικούς" συμφοιτητές τους, με αποτέλεσμα ο καθηγητής να μην αντιιληφθεί καν ότι είναι δυσλεκτικοί πριν τη στιγμή της γραπτής εξέτασης (μου έχουν τύχει και οι δυο περιπτώσεις ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός των ΤΕΙ). Και να προσθέσω και ένα στοιχείο που δεν είδα να αναφέρεται από κανέναν: ποιος από τους παραπάνω δυο φοιτητές είναι καλύτερα προετοιμασμένος για στο σκληρό έως αδίστακτο κόσμο της αγοράς εργασίας; μη μου πείτε ότι ο εργοδότης του 21ου αιώνα (στην Ελλάδα έστω) θα δακρύσει από συγκίνηση και θα προσλάβει χωρίς δεύτερη σκέψη τον εν λόγω δυσλεκτικό...
Καιρός είναι να μάθουμε ότι ο καθένας μας κουβαλάει μια ιδιαιτερότητα και μια αδυναμία που τον κάνει να υπολείπεται του υπόλοιπου κόσμου... στο χέρι του είναι αν θα το κάνει σημαία για οίκτο και ειδική μεταχείρηση, ή αφορμή και ευκαιρία να γίνει ακόμα πιο δυνατός (θα μιλήσω άλλη στιγμή και προσωπικά για τον εαυτό μου και την τακτική που ακολουθώ)

41
mat ευχαριστώ που απάντησες στο θέμα, ώστε να "αναζωπυρωθεί" λίγο... γιατί με απασχολεί πάρα πολύ.
Επειδή στο μεσοδιάστημα υπήρξαν κάποιες εξελίξεις - που τις διερευνούμε στο σχολείο μας, να πω το εξής: είδα τη βδομάδα που πέρασε ένα χαρτί στο σχολείο - δεν πρόλαβα να το διαβάσω με λεπτομέρεια - αλλα κοντολογίς λέει ότι πλέον δεν θα φτάνει η απλή δήλωση του γονέα ότι το παιδί του εργάζεται, αλλά θα πρέπει να παρουσιάσει και επίσημα χαρτιά ότι το παιδι πρέπει να δουλέψει για βιοποριστικούς λόγους. Δυστυχώς φοβάμαι ότι το ΥΠΕΠΘ πάλι έκανε το θαύμα του... τι εννοώ: κύριοι, διευκρινήστε ΠΟΙΑ είναι τα επίσημα χαρτιά που αρκούν για την πιστοποίηση του γεγονότος ότι το παιδί δουλεύει: βιβλιάριο ενσήμων του ΙΚΑ; επικύρωση της βεβαίωσης από την αστυνομία; έχω την εντύπωση ότι επίτηδες αφέθηκε έτσι φλου για να ερμηνεύεται κατά το εκάστοτε συμφέρον του "πελάτη". Η γνώμη μου; το συζήτησα με το διευθυντή, και του είπα τι πιστεύω: ΙΚΑ και τίποτα παρακάτω. Ο γονιός ευνοημένου βλασταριού που θέλει να μπει στο πανεπιστήμιο "από την πίσω πόρτα" να αναγκαστεί να βάλει το παιδί του εργαζόμενο στο ΙΚΑ πληρώνοντας ο ίδιος στην ανάγκη τα ένσημα. Έτσι θα αναγκαστεί να συνυπολογίσει και το οικονομικό κόστος της απόφασής του (χώρια που το ΙΚΑ στις μικρές επαρχίες είναι κέντρο διακίνησης πληροφοριών, και θα ξεφτιλιστεί ακόμη περισσότερο). Αν έχει τα μούτρα να κάνει κάτι τέτοιο (πιστεύω ειλικρινά ότι θα λειτουργήσει ως αποτρεπτικός παράγοντας), τι να πω, μαγκιά του...
για το ερώτημα που θέτεις θα απαντήσω άλλη στιγμή, "στα κλεφτά" μπαίνω όλη μέρα στο φόρουμ... :-\

42
φίλε fractalbit, καλωσόρισες στην ελληνική εκπαίδευση του 21ου αιώνα :P
Εγώ είμαι αυτή που έγραψα για τα έπαθλα: στο δημοτικό "εύκολα" κάνεις κάτι τέτοιο, αφού τα παιδιά "ξεγελιούνται" με 20-30Ε σύνολο για τρεις τάξεις σε τρία δημοτικά (jumbo γαρ ;D). Δεν το θεωρώ τραγικό ποσό... και δεν είμαι τελικά η μόνη που κάνω κάτι τέτοιο - παρόμοια τακτική έχει εφαρμόσει φέτος η δασκάλα της κόρης μου στο κανονικό ωράριο, και τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Τώρα που είμαι μόνιμη στη δευτεροβάθμια και έχω 5 τάξεις, πήρα 5 mp3 players για έπαθλα (σύνολο 95Ε, να'ναι καλά το fnac). Δεν είναι ευκαταφρόνητο ποσό, αλλά είναι ένα πόσο που πιάνει τόπο 1000%. Το Υπουργείο αδιαφορεί; το υπουργείο έχει αφήσει την εκπαίδευση στην τύχη του (που σημαίνει μαύρα χάλια); εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μείνω παθητικός δέκτης, και αν περιμένω πρώτα να μου δώσει το ΥΠΕΠΘ ένα απίθανο δίκτυο και σούπερ λογισμικά και μέχρι τότε να είναι παθητική η στάση μου, το πιθανότερο μια ζωή παθητική θα μείνει... Προτιμώ το πάθος και την όρεξη σαν στάση ζωής, κι ας φάω τα μούτρα μου (και το πορτοφόλι μου) 8)

Σελίδες: 12345 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.