Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lasard

Σελίδες: 1 ... 4142434445
589
Καλημέρα.Καλό διορισμό σε όσους περιμένουν φέτος! Αν δεν ανακοινωθούν οι αποσπάσεις απο ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ τότε δε θα γίνουν ακόμη οι διορισμοί. Πέρσι η εγκύκλιος βγήκε στις 25 Ιουλίου και η προθεσμία υποβολής ήταν 28-31 Ιουλίου. Οι διορισμοί ανακοινώθηκαν με sms την 1/8. Καλή τοποθέτηση σας εύχομαι!

590
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 24, 2009, 11:08:32 πμ »
Είναι στο γραφείο του Υπουργού έτοιμες απο την προηγούμενη εβδομάδα
Εχουν γίνει πολλές περικοπές  φέτος
Αν γνωρίζετε κάποιον αιρετό , πιστεύω οτι θα μάθετε

Στον νομό μου π.χ. απόσπαση πήραν 3 Μαθηματικοί και 1 Φιλόλογος   μόνο.
Εκτος και αν γίνουν και άλλα ""μαγειρέματα ""
Απο ποιον νομο εισαι;

591
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: υπεραριθμίες
« στις: Ιούλιος 14, 2009, 08:40:35 μμ »
killbill ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΘΕ ΟΤΙ Η ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΛΥΣΗ. ΦΕΥΓΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΤΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ. ΨΑΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ στο google ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ

592
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: εντοπιότητα
« στις: Ιούνιος 13, 2009, 11:40:59 πμ »
Καλημέρα. Θέλω να ρωτήσω κάτι και να απαντήσει όποιος σας παρακαλώ είναι σίγουρος. Μετά τις τοποθετήσεις που μόλις έγιναν έμεινα στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Είμαι φιλόλογος και εχω τα λιγότερα μόρια από όσους έμειναν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Έμειναν όμως 2 οργανικές που δεν καλύφτηκαν
(γιατί προφανώς σε 1 φάση δεν τις δήλωσε κανείς). Αυτές αφορούν ένα εσπερινό ΕΠΑΛ!Στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας που ρώτησα μου είπαν ότι αν δε δηλωθούν αυτές οι θέσεις από τους πιο πάνω από μένα τότε αυτές τις θέσεις τις παίρνουν αυτοί που συγκεντρώνουν τα λιγότερα μόρια! Εγώ έχω τα λιγότερα μόρια από όλους τους φιλόλογους που έμειναν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ! Μπορώ να αρνηθώ οργανική αν τελικά την φορτώσουν σε μένα; Γνωρίζετε αν ισχύει άλλο καθεστώς για την κατάληψη οργανικής θέσης στα ΕΠΑΛ; Προσοχή, δεν είναι ημερήσιο αλλά εσπερινό ΕΠΑΛ! Πέρσι που διορίστηκα, στην ιστοσελίδα τησ διευθυνσης Πέλλας δεν αναφερόταν εσπερινό ΕΠΑΛ στα Γιαννιτσά! Αλλά ακόμη και σήμερα αν ανοίξει κάποιος στη σελίδα dide.pel.sch.gr. θα δει πως στα σχολεία της Γ περιφέρειας Πέλλας δεν αναφέρεται η ύπαρξη τέτοιου σχολείου! Αν γνώριζα ότι λειτουργεί τέτοιο σχολείο στην περιοχή δε θα την προτιμούσα για διορισμό όταν κάλλιστα έπιανα όλες τις θέσεις (με τα μόρια μου) για νομούς της Μακεδονίας!

593
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: εντοπιότητα
« στις: Ιούνιος 13, 2009, 10:58:02 πμ »
ZMOL σ'ευχαριστώ για την απάντηση!

594
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Μόνιμος Διορισμός ΠΕ 02
« στις: Ιούνιος 12, 2009, 11:04:06 πμ »
Την ίδια απορία είχα και εγώ πέρσι. Να δηλώσεις το 24 μηνο γιατί θα προηγηθείς στις επιλογές σου! Πρώτα διαλέγει το 30μηνο που είναι μόνο 5 φιλόλογοι,μετά το 24μηνο και μετά το 40 τοις εκατό! Αν δεν απορροφήσει όλο το 24μηνο τότε αυτοδικαίως διορίζεσαι με το 40%!Σου λέω με σιγουριά πως θα διοριστού όλοι από το 24μηνο!Καλό διορισμό σου εύχομαι λοιπόν!

595
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: εντοπιότητα
« στις: Ιούνιος 12, 2009, 10:57:20 πμ »
Ναι αλλά αν ο δήμος στον οποίο ανήκει κάποιος (π.χ.εγώ ανήκω στο δήμο Καλαμαριάς και τα σχολεία της Καλαμαριάς ανήκουν στην Α' περιφέρεια θεσσαλονίκης ) αναφέρεται στους δήμους της Α' περιφερειας; Τα +2 μόρια τα παίρνω μόνο για σχολεία της Καλαμαριάς; Τα χάνω (τα 2 μόρια της εντοπιότητας) αν ανοίξει θέση στο δήμο Θεσσαλονίκης; Υποψην υπηρετώ σε σχολείο της δευτεροβαθμιας. Μήπως μπορεί καποιος να μου υποδείξει σε ποια ιστοσελίδα να ανατρέξω ώστε όταν με το καλό χρειαστεί να την έχω εκτυπωμένη τη νομοθεσία που ισχύει για την εντοπιότητα για να την έχω μαζί μου στο γραφείο της Δευτεροβάθμιας σε περίπτωση που δε γνωρίζουν τους ισχύοντες και σχετικούς με την εντοπιότητα νόμους;

596
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: εντοπιότητα
« στις: Ιούνιος 11, 2009, 11:00:01 πμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ.ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ 2 ΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΚΕΝΤΡΟ,ΠΥΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ) ΄Η ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ;ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΤΟΤΕ ΑΝ ΙΣΟΒΑΘΜΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΚΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

597
Πανελλήνιες / Απ: παλαιό σύστημα με ΔΕΣΜΕΣ
« στις: Μάιος 14, 2009, 11:29:38 πμ »
Επειδή θυμάμαι καλά ο συντελεστής για τα υπόλοιπα μαθήματα ήταν 0,95 (ιστορια,λατινικά και έκθεση).

598
Γνωρίζει κανείς σε ποιον συνάδελφο σταμάτησε ο πίνακας για τους ωρομίσθιους;

599
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« στις: Μάρτιος 20, 2009, 10:58:35 πμ »
Παιδια,ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.Bikini,ομολογω ότι σε θαυμάζω.Μακάρι να τα κατάφερνα.Και είσαι και πιτσιρίκι!Ελπίζω κι εγώ να ξεψαρώσω αλλά μιλάμε πια για την επόμενη χρονιά,δυστυχώς.Καλημέρα σε όλους.Ας πάμε στο σχολείο,να δούμε τι θα μας ξημερώσει και σήμερα.
Μην ακούτε όσα σας σας λένε! Διδάσκω για τριτη χρονιά και απο ο,τι βλέπω δεν είναι κάθε χρονιά ίδια με την προηγούμενη! Εξαρτάται απο τους μαθητές και απο τα μαθήματα που έχουμε κάθε χρονιά! Όλα είναι στο χέρι του διευθυντή!Αν ειναι αυτος αυστηρός τότε όλα δουλεύουν ρολόι!Αλλά εξαρταται σαφως και απο το εμψυχο υλικο που εχουμε! Εξάλλου σε παιδια διδασκουμε δεν εχουμε μηχανές μπροστα μας!

600
Μήπως να προστεθεί & η ιστορία στην ύλη των ξένων φιλολογιών? Εγώ θεωρούμαι ανάξια γιατί δεν γνώριζα ποιός έκανε π.χ. προσφυγή στον ΟΗΕ, ενώ οι της αγγλικής-γαλλικής, είναι ικανοί??????
ΦΑΝΤΑΣΟΥ!ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΝΑ ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ! ΕΤΣΙ ΜΣΤΕΡΟΥΝ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΞΕΡΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!

601
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και  ΕΠΑ.Σ.

Ι. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
1.  Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία
     Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από μετάφραση: ΠΕ02
     Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: ΠΕ02
 2. Νεοελληνική Γλώσσα & Γραμματεία
     Γλωσσική Διδασκαλία: ΠΕ02
     Νεοελληνική Λογοτεχνία: ΠΕ02
 
3. Ιστορία: ΠΕ02
Β’ Ανάθεση: ΠΕ01, ΠΕ05 (< Γαλλικής), ΠΕ06 (< Αγγλικής), ΠΕ07 (< Γερμανικής), ΠΕ13 (<  Νομικής-Πολιτικών Επιστημών)

4. Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή: ΠΕ10 (< Κοινωνιολόγοι), ΠΕ13 (<  Νομικής-Πολιτικών Επιστημών)
Β’ Ανάθεση: ΠΕ02, ΠΕ09 (< Οικονομολόγοι)

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
1. Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός & οι Ρίζες του: ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ33 (< Μεθοδολογίας Ιστορίας και θεωρίας της Επιστήμης)
Β’ Ανάθεση: ΠΕ10, ΠΕ13
2. Στοιχεία Θεατρολογίας: ΠΕ32 (< Θεατρικών Σπουδών)
Β’ Ανάθεση: ΠΕ02
3. Ψυχολογία: ΠΕ02
Β’ Ανάθεση: ΠΕ10, ΠΕ13

ΙΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
      (α) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ – Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Αρχές Φιλοσοφίας: ΠΕ02, ΠΕ33
Β’ Ανάθεση: ΠΕ01


IV. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ - Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
1. Κοινωνική & Πολιτική Οργάνωση στην Αρχαία Ελλάδα: ΠΕ10
Β’ Ανάθεση: ΠΕ02, ΠΕ13
2. Νεότ. Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία: Ιστορία & Κείμενα: ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07

V. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ – Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ιστορία της Τέχνης: ΠΕ08 (< Καλλιτεχνικών), ΠΕ12.02 (< Αρχιτέκτονες)
Β’ Ανάθεση: ΠΕ02


Σημειώσεις: 1. Με τα μαθήματα πρώτης (1ης) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (2ης) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.
                   2. Είναι σκόπιμο να μην προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές διδακτικές ανάγκες σε μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, εφόσον οι γεωγραφικές συνθήκες το επιτρέπουν.
                   3. Όταν στην αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ υπηρετούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού και άλλο πτυχίο διορισμού ή μετάταξης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, μπορούν να διδάξουν, εφόσον το επιθυμούν, για συμπλήρωση ωραρίου, μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, με την προϋπόθεση ότι έχει ολοκληρωθεί η κατανομή των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης στους άλλους συνυπηρετούντες εκπαιδευτικούς.
                   4. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν έχουν εξεταστεί όλες οι περιπτώσεις της Β΄ ανάθεσης μαθημάτων και αφού παραμένουν αδιάθετες μέχρι 6 ώρες μαθήματος, μπορούν να διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε εκπαιδευτικό που κατέχει δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο, εφόσον υπάρχει η συνάφεια προς το διδακτικό αντικείμενο.
                   5. Οι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή τμημάτων ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη εξειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων.
                   6. Θα πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα, ώστε οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στο κανονικό ημερήσιο πρόγραμμα σε σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Δήμου. Όταν αυτό είναι αντικειμενικά αδύνατο, μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους υπηρετώντας διάφορους υποστηρικτικούς θεσμούς (Ενισχυτική διδασκαλία, τάξεις υποδοχής, φροντιστηριακά τμήματα κ.λ.π.). Ειδάλλως, κατ’ απόλυτη προτεραιότητα, ανατίθενται οι ώρες αυτών σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς. 
                    7. Σε περίπτωση που τουλάχιστον δύο (2) εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας δεν συμπληρώνουν το ωράριό τους στο ίδιο σχολείο και οι ώρες που υπολείπονται για συμπλήρωση του ωραρίου τους είναι ως άθροισμα μέχρι τρεις (3) και εφόσον δεν υπάρχει σχολείο της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων για να συμπληρώσει το ωράριό του ο τελευταίος τοποθετηθείς, τότε παραμένουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.


http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank7_12_08_936a.php

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ! ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΤΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΑΓΓΛΙΚΑ;

602
Δε σε κάλεσαν γιατί τη Β΄Θεσ/νικης τη δήλωσες μετά το 268
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΕΤΣΙ ΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ

Σελίδες: 1 ... 4142434445

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.