Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fivo

Σελίδες: 123 ... 119
1
Όποιος ξέρει ας βοηθήσει παιδιά, γιατί είναι επείγον ... Αν σε καλέσουν ως αναπληρωτή πλήρους ωραρίου για παράλληλη στήριξη, μπορούν να σε στείλουν σε 3 διαφορετικά ή σε 2 διαφορετικά σχολεία, μολονότι υπάρχουν 21 ώρες στο ίδιο σχολείο ?

2
.. Πάντως μ'αρέσει το δημοψήφισμα πότε θα γίνει ο επόμενος ΑΣΕΠ και έχετε βάλει έτη 2013-2017και κατάργηση.
Γιατί δεν βάζετε και φατσούλες όπως 2013(γελάμε) 2014( γελάμε πολυ) 2015 (ξεκαρδιζόμαστε) 2016 (πέφτουμε κάτω από τα γέλια) 2017(δεν μπορώ να γελάσω, πέφτει η μασέλα).! Αφού έχετε φτάσει το έτος 2017 και γράφει μετά κατάργηση, γιατί δεν γράφετε καλύτερα "θύμηση κατάργησης ΑΣΕΠ 2018 από το 2008"??
Το ωραιότερο μνμ που διάβασα εδώ και 2-3 χρόνια! Να σαι καλά συνάδελφε με έκανες και γέλασα με την ψυχή μου και για χάρη σου ξαναμπήκα στο φόρουμ μετά από χρόνια.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

3
κοίτα τις καρτέλες από κάτω. είναι ανά σδε.

4
Πάλι τα ίδια...πάλι δεν αναγνωρίζουν τα κwλόχαρτα που οι ίδιοι εκδίδουν... >:(
Αυτοί που παρουσιάζουν αυτό το έκτρωμα σίγουρα έχουν πιστοποίηση στους η/υ.... >:(

5
Μήπως κάποιος που ξέρει από εξέλ μπορεί να μορφοποιήσει αυτό το πράγμα; Δεν μπορώ να βγάλω άκρη... :(

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 12:32:03 μμ »
Μπορεί να πει κάποιος αν οι πίνακες της ειδικής της ββάθμιας είναι οι οριστικοί ή έστω αν έχετε εντοπίσει αλλαγές; Γιατί σύμφωνα με την ημερομηνία που έχουν ΔΕΝ είναι οι οριστικοί... :o Τι στο καλό γίνεται; :o
δεν έχουν βγάλει τους οριστικούς.
Ευχαριστώ πολύ. Αλλαγές έχει εντοπίσει κανείς;   :-\

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 12:25:00 μμ »
Μπορεί να πει κάποιος αν οι πίνακες της ειδικής της ββάθμιας είναι οι οριστικοί ή έστω αν έχετε εντοπίσει αλλαγές; Γιατί σύμφωνα με την ημερομηνία που έχουν ΔΕΝ είναι οι οριστικοί... :o Τι στο καλό γίνεται; :o

8

Μια ερώτηση κάνω.. επειδή οι ενστάσεις δεν είχαν αποτέλεσμα, είναι δυνατόν να το πάμε δικαστικώς.....?[/b]
Η απάντηση στο δικαστικώς είναι ναι. Αυτό που μας παρουσιάζουν σαν σύμβαση εργασίας είναι διάτρητο χαρτί υγείας.

9
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 12, 2011, 01:33:07 μμ »
1ον: δεν έχουν απαντηθεί όλες οι ενστάσεις. Όσοι μπήκαν στον κόπο και έστειλαν να αναμένουν αιτιολογημένης απαντήσεως μετά επισήμου διοικητικής πράξεως.
2ον: "νομικές" αιτιολογήσεις του τύπου "κατά την άποψή μας" να τις βάλουν εκεί που ξέρουν.
3ον: τίποτα δεν τελείωσε, όπως είπα και παραπάνω όσοι έκαναν ένσταση άνοιξαν το δρόμο για προσφυγή και έκπτωση των μ@μ@κιών των "μαμάω" του ιδέκε.

10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 12, 2011, 01:15:11 μμ »
... Αλλά ούτως ή άλλως σε λίγο καιρό θα είμαστε απόλυτα νόμιμοι γιατί όλοι οι εκπαιδευτικοί σε όλα τα σχολεία της χώρας θα έχουν μπλοκάκια. (εδώ ακούγεται κι ένα σατανικό γέλιο)


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

11
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 12, 2011, 12:02:03 μμ »
Δεν πρόκειται για την ίδια ένσταση. Αν προσέξετε σε αυτήν που σας ανέβασα υπάρχουν 2 διαφορετικές αιτιολογίες. Σε κάθε περίπτωση μην απογοητεύεστε, διότι το πρώτο βήμα έγινε και ο δρόμος για προσφυγές μόλις άνοιξε.  ;)

12
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 11, 2011, 10:38:59 πμ »
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
         ΕΝΣΤΑΣΗ
όνομα, ειδικότητα, διεύθυνση
         ΚΑΤΑ
Του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.)
Και της υπ’αριθμόν πρωτοκόλλου 19362/4-8-2011 «Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών με σύμβαση μίσθωσης έργου στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας».

Ενίσταμαι κατά της προσβαλλόμενης ως άνω υπ’αριθμόν πρωτοκόλλου 19362/4-8-2011 «Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος» για τους εξής νόμιμους και βάσιμους λόγους:
Ι. Διότι εκδόθηκε κατά παράβαση του Ν. 2525/1997 και ευθεία παρερμηνεία των όρων και προϋποθέσεων αυτού για τις συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου (και όχι μίσθωσης έργου) που συνάπτουν οι διδάσκοντες στα Σ.Δ.Ε., καλύπτοντες πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Όπως είναι γνωστό, η επιτυχής ολοκλήρωση της διετούς εκπαίδευσης στα ΣΔΕ παρέχει τίτλο ισότιμο του Γυμνασίου. Πρόκειται για καινοτόμα Σχολεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, που διαφέρουν από την τυπική εκπαίδευση μόνο ως προς το πρόγραμμα εκπαίδευσης και συγκεκριμένα ως προς το περιεχόμενο, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων.

Τα Σ.Δ.Ε. στην Ελλάδα θεσμοθετήθηκαν με το Ν. 2525/97, άρθρο 5 §§ 1-5, όπου ορίζεται:
1. Με κοινή Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας Θρησκευμάτων και Οικονομικών, μπορεί να ιδρύονται σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, για εγγραφή και φοίτηση σε αυτά των νέων που έχουν υπερβεί το 18ο έτος της ηλικίας τους και δεν έχουν συμπληρώσει την υποχρεωτική εννιάχρονη εκπαίδευση. 
2. Η ίδρυση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας γίνεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) και μετά από συνεργασία με τους οικείους Ο.Τ.Α. για την εξασφάλιση των προϋποθέσεων
λειτουργίας αυτών. 
3. Στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας εφαρμόζονται ειδικά προγράμματα ταχύρυθμης δημοτικής και γυμνασιακής  εκπαίδευσης, η έκταση και το περιεχόμενο των οποίων καθορίζονται με Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του ΙΔΕΚΕ και γνώμη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. 
4. Στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας διδάσκουν εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με απόσπαση ολική ή μερική ή και με ανάθεση υπερωριακής διδασκαλίας. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι διατάξεις για
ανάθεση υπερωριακής διδασκαλίας στα ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια. Επίσης, είναι δυνατή η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών. 
5. Στους αποφοίτους των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας χορηγείται απολυτήριος τίτλος, ισότιμος προς το απολυτήριο του Δημοτικού ή του Γυμνασίου, κατά περίπτωση.
 
Καθίσταται σαφές ότι οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στα ΣΔΕ και πρόκειται να προσληφθούν για ένα διδακτικό έτος προσφέρουν διδακτικό έργο σε δημόσιο σχολείο που υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων καθώς το ΙΔΕΚΕ ανήκει στη Γ.Γ.Δ.Μ.

Επιπλέον τα ΣΔΕ συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.) και από το Ελληνικό Δημόσιο, γεγονός που υποδηλώνει το μη σύννομο της έκδοσης Α.Π.Υ., εφόσον υπάρχει ευρωπαϊκή και εθνική μελέτη και πρόβλεψη για την λειτουργία των ΣΔΕ, με πόρους που περιλαμβάνουν την αμοιβή και ασφάλιση του διδακτικού προσωπικού, με αυτονόητη και εκ του νόμου προβλεπόμενη σύναψη σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

Ακόμη, όπως αναφέρεται στον εσωτερικό κανονισμό περί λειτουργίας και στόχων των ΣΔΕ, το ωρολόγιο πρόγραμμα των ΣΔΕ συνδυάζει τις ακόλουθες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι οποίες είναι υποχρεωτικές για όλους τους εκπαιδευτές:
1.Διδασκαλία στην τάξη
2.Διαθεματική διδασκαλία
3.Εργαστήρια (ενισχυτική διδασκαλία, όπου χρειάζεται, και ζώνη ελεύθερων επιλογών, όπου οι εκπαιδευτές οργανώνουν σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευομένων εργαστήρια σε διάφορους γνωστικούς τομείς)
4.Διδασκαλία με τη μέθοδο του project
5.Έμφαση δίνεται στην απόκτηση βασικών προσόντων και στην ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων. Η απόκτηση γενικών γνώσεων, η χρήση των νέων τεχνολογιών, η εκμάθηση ξένης γλώσσας, η συμβουλευτική σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού βελτιώνουν σημαντικά τις δυνατότητες πρόσβασης στην αγορά εργασίας.

Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι οι εκπαιδευτές των ΣΔΕ είναι εκπαιδευτικοί κλάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι καλούνται να διδάξουν ενήλικες εκπαιδευόμενους σε δημόσιο σχολείο ισοδύναμο των λοιπών γυμνασίων της χώρας, με τη διαφορά ότι τα ΣΔΕ απευθύνονται σε πολίτες 18 και άνω.

Εν συνεχεία και βάσει του Δ2/35557/09-04-2003 Απόφαση ΥΠ.Ε.Π.Θ. ΦΕΚ 465 τ. Β΄Υπουργική Απόφαση Δ2/35557/09-04-2003 Απόφαση ΥΠ.Ε.Π.Θ., όπου ρυθμίζονται θέματα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημόσιων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και συγκεκριμένα στο άρθρο 11, §§ 1-4 ορίζεται ότι:
«για την πρόσληψη των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών συνάπτεται, αυτοδικαίως με την ανάληψη υπηρεσίας, σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με συγκεκριμένο προσδιορισμό των ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας. Η σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου συνάπτεται για σαφώς καθοριζόμενο χρονικό διάστημα και λήγει αυτοδικαίως με την πάροδο του διαστήματος αυτού, χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά του εργοδότη ή του εργαζόμενου. Κατά τη διάρκεια της ισχύος της σύμβασης ορισμένου χρόνου, εφαρμόζονται όλες οι διατάξεις νόμων και συλλογικών συμβάσεων που διέπουν τη σύμβαση αορίστου χρόνου».

Στην προκειμένη περίπτωση και στην προσβαλλόμενη πρόσκληση εκπαιδευτών για ΣΔΕ δηλώνεται ότι πρόκειται να συναφθεί «σύμβαση έργου», η οποία ορίζεται ως η ανάληψη της υποχρέωσης από ένα πρόσωπο (εργολάβο) να εκτελέσει ορισμένο έργο για λογαριασμό άλλου προσώπου ή φορέα εργαζόμενος με δική του πρωτοβουλία και αδιάφορα από το χρόνο που θα χρειαστεί γι’ αυτό (εργολάβος).  Σύμφωνα όμως με το νόμο Ν. 2527/1997 άρθρο 6, περί συμβάσεων μίσθωσης έργου ορίζεται ότι σύμβαση μίσθωσης έργου που καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες είναι αυτοδικαίως και καθ' ολοκληρίαν άκυρη. Επιπλέον στον παρόντα νόμο 2527/97 ορίζεται ότι μπορούν να συνάπτουν σύμβαση έργου οι διερμηνείς σε συνέδρια, ημερίδες, επιτροπές, συζητήσεις με εκπροσώπους ξένων χωρών ή οργανισμών ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και γενικώς σε κάθε περίπτωση που αντικειμενικώς απαιτείται διερμηνεία, καθώς και διδακτικό προσωπικό του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και των Μονάδων Εκπαίδευσης ή σχολών επιμόρφωσης υπουργείων ή Ν.Γ.Δ.Δ. και μόνο. Πουθενά όμως δεν ορίζεται σύμβαση έργου για διδακτικό προσωπικό ΣΔΕ, το οποίο όπως τεκμηριώθηκε παραπάνω αποτελείται από εκπαιδευτικούς κλάδων που προσλαμβάνονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπου η πρόσληψη γίνεται με συμβάσεις εργασίας.

ΙΙ. Διότι μεταβάλλει χωρίς νόμιμο έρεισμα και ελλείψει νομοθετικής εξουσιοδότησης το φορολογικό καθεστώς των διδασκόντων. Η υποχρέωση τήρησης βιβλίων και στοιχείων (β’ κατηγορίας Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων) δεν προσήκει σε εκπαιδευτικούς που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς μορφωτικές ανάγκες, όπως άλλωστε συνομολογείται στην προσβαλλόμενη πρόσκληση (σελ. 1 και 2). Ο αποχαρακτηρισμός οδηγεί σε μη νόμιμη άλλως καταχρηστική υπαγωγή στο καθεστώς «με μπλοκάκι» που θα επιβαρύνει τους διδάσκοντες με εισφορές σε ταμεία, απόδοση ΦΠΑ και άλλα δυσβάστακτα έξοδα (λογιστή κλπ), τα οποία θα εκμηδενίσουν τις ήδη γλίσχρες αμοιβές τους. Δεν μπορεί αυτό να είναι ο στόχος των συντακτών της προσβαλλόμενης «Πρόσκλησης», διότι έτσι βάλλεται ο θεσμός που καλούμαστε να υπηρετήσουμε. 

Ως εκ τούτου ενίσταμαι κατά της ανωτέρω πρόσκλησης και ζητώ την ανάκλησή της, ως έχων άμεσο, προσωπικό και ενεστώς έννομο συμφέρον, υπό την ιδιότητα του/της εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ 00 δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άμεσα θιγόμενος/η από την επιχειρούμενη καταστρατήγηση του Ν. 2525/1997.

               Αθήνα, 10/8/2011
               Ο/Η ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ/Η

υ.γ. Όποιος συμφωνεί ας το στείλει. Μέχρι πρότινος ζητούσαν κορόιδα, τώρα ζητάνε δούλους! Ξεσηκωθείτε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα πλέον, μα τίποτα πέρα από τις αλυσίδες μας.

13
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 10, 2011, 11:09:24 πμ »
Το ψάχνω. έχω βρει αυτό: http://www.enet.gr/?i=news.el.contact

14
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 10, 2011, 10:55:22 πμ »
Απλώς να πω το εξής, σήμερα είναι η τελευταία μέρα ενστάσεων, οπότε θα πρέπει όποιος ενδιαφέρεται μέχρι το απόγευμα το αργότερο να την στείλει με κούριερ. Αυτό σημαίνει ότι κατά κύριο λόγο η κίνηση είναι ατομική και προσωπική. Η δημοσιοποίηση του ζητήματος είναι ένα άλλο θέμα που δεν επείγει, μπορεί δηλαδή να γίνει κι αύριο.
Καλημέρα. Η τελευταία μέρα ένστασης κατά της πρόσκλησης είναι αύριο, αφού:

Τυχόν ενστάσεις κατά της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβάλλονται σε
αποκλειστική προθεσμία τριών (3) εργάσιμων ημερών από την επομένη της
ανάρτησης της Πρόσκλησης στην ιστοσελίδα
του Ι.Δ.ΕΚ.Ε
.

Αναρτήθηκε 8 , η επομένη είναι 9, άρα ενστάσεις: 9-10-11
Σωστά;
Συμφωνώ ότι οι ενστάσεις επείγουν!
Μας καλούν να κάνουμε χαρτιά μη διευκρινίζοντας όλους τους όρους εργασίας μας! Πόσο συνταγματικό είναι αυτό; Ψάξτε όλοι  να βρούμε στοιχεία ενίσχυσης της ένστασης!
Επίσης προτιμήστε Ελευθεροτυπία που κάνει αξιόπιστα άρθρα για την εκπαίδευση και έχει και ανοιχτό μέτωπο με την κυβέρνηση. Η Ολυμπία Λιάτσου έγραφε μόλις χθες για διορισμούς και προσλήψεις.

Σελίδες: 123 ... 119

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.