29
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 30
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας« στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 01:15:40 μμ »
παιδιά, έχει προσπαθήσει κανείς να πιάσει γραμμή στο ιδεκε σήμερα; προσπαθώ και δεν μπορώ με τίποτα...
31
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / "Εξομολόγηση ενός οικονομικού δολοφόνου" Κούλογλου 2008« στις: Νοέμβριος 27, 2010, 10:38:23 μμ »32
Η Κοινότητα του PDE / Σωματείο - Συναιτερισμός ανέργων (και ελαστικά απασχολήσιμων)« στις: Νοέμβριος 27, 2010, 08:56:29 μμ »
http://anonymoi-anergoi.blogspot.com/
Να κάτι που ίσως μας βγάλει από τα αδιέξοδα που μας οδηγούν. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας. Κανείς δεν θα μας χαρίσει το μέλλον μας. Μας ετοιμάζουν τα χειρότερα ανερυθρίαστοι. 33
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας 2010 και εξής« στις: Νοέμβριος 19, 2010, 08:40:29 μμ »
Που να το κάνω ως ωρομίσθια ελαχίστων ωρών επί χρόνια σε διαφορετικά αντικείμενα διαφορετικών τμημάτων και τάξεων και τις πανελλαδικές να τρέχουν; Όλα αυτά τα γνωρίζω στη θεωρία όχι στην πράξη.
34
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας 2010 και εξής« στις: Νοέμβριος 19, 2010, 08:19:17 μμ »στα σδε δεν υπαρχουν βιβλία. το υλικο το ετοιμαζει ο εκαστοτε εκπαιδευτικος συμφωνα με τις αναγκες των τμηματων του. φυσικα, εφαρμοζοντας ενεργητικες τεχνικες της εκπαιδευσης ενηλικων, οπως καταιγισμο ιδεων, παιχνιδι ρολων, μελετη περιπτωσης κ.α.υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό υπάρχει; τα διαθεματικα γινονται με 2-3 συναδελφους σε μια σχολικη ωρα, τα project ειναι σε 3ωρο μαθημα την εβδομαδα με επισκεψεις κτλ Δηλαδή, διαθεματικές εργασίες= 1 ώρα/βδομάδα με 2-3 άλλους συναδέλφους και project= 3 ώρες/βδομάδα (1 έρευνα-εργασία ο εκπαιδευτής και η ομάδα του). Τι εννοείς όταν λες με επισκέψεις κτλ.; Οι εκπαιδευτές αποφασίζουν για όλα αυτά σε συνεργασία με τους εκπαιδευόμενους; Δηλαδή το μάθημα μπορεί σε 1 τμήμα να γίνεται εξ ολοκλήρου κατ' αυτόν τον τρόπο; 35
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ασεπ 2011;« στις: Νοέμβριος 19, 2010, 07:08:06 μμ »σε ευχαριστω πολυ για την πληροφορια για τα μειονοτικα!Αρκεί να υπάρχει αυτό το οπουδήποτε αλλού, γιατί το δημόσιο πέθανε αλλά και ιδιωτικός τομέας καπούτ. Κακά τα ψέμματα, θηρία ανήμερα οι ανθρώποι. Ή που θα συνεχίσουμε να αμπαρωνόμαστε ή που θα απλώσουμε το χέρι οι δυνατότεροι και στους υπόλοιπους. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει. υγ. ο ιδιωτικός τομέας δεν αρέσκεται στους πτωχούς και αδυνάτους παρά μόνο προς πλήρη εκμετάλλευσή τους. 36
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ 2010 ΚΑΙ ΕΞΗΣ« στις: Νοέμβριος 19, 2010, 06:56:38 μμ »1. ναι ειναι οι 11, με projectsΔιαθεματικά = projects; ή άλλα τα μεν άλλα τα δε; Επίσης για ποιο πλαίσιο ωρών μιλάς catwoman; όχι πάνω από 22 σε αβάθμια-ββάθμια; όχι πάνω από 11 ώρες στην ίδια βαθμίδα; 1 γραμματισμο και σε 1 σχολειο. οι ωρες φετος θα ειναι 11+1 συλλογος. αυριο τριτη θα βγουν λιστες στο διαυγεια. οι επιτροπες εχουν σχεδον τελειωσει με τους φακελους απο την παρασκευη.εννοείς ότι ο σύλλογος συνεδριάζει κάθε βδομάδα 1 ώρα την οποία ο ωρομίσθιος πληρώνεται; γιατί τη διαχωρίζεις από τις άλλες 11; επιπλέον πως αξιοποιούμε το http://et.diavgeia.gov.gr. ; δεν μπόρεσα να βρω πολλά πράγματα για τα σδε που έψαξα... Γιώτα06, κατ' αρχάς σε ευχαριστώ πολύ και εσένα για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες σου. Με τι βιβλία δουλεύουν τα σδε και υπό ποιο πλαίσιο; Για τις διαθεματικές ποιος αποφασίζει αν θα γίνουν; οι εκπαιδευόμενοι; ο διευθυντής; δίνεται έγκριση από κάπου και υπό ποιες προϋποθέσεις; Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις απαντήσεις και συγγνώμη, αν σας κουράζω... 37
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ασεπ 2011;« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 11:43:09 μμ »α ρε Μάρκο, για Χίο πέταγες; Οι πτήσεις της είναι τρομακτικές... τι μου θύμισες τώρα...πετούσα για Χίο παιδί να πάω μόνη μου στους παππούδες. Μέχρι τότε το δρομολόγιο το έκαναν τα μεγάλα της Ολυμπιακής και κάθε φορά ο παππούς όταν ερχόταν Αθήνα έκανε 25 λεπτά ακριβώς. Θεωρώντας πως έτσι θα ταξιδέψω και εγώ φτάνω στο αεροδρόμιο...ψυχρολουσία νούμερο 1: μικρό κλειστοφοβικό αεροπλανάκι 2 θέσεων ανά πλευρά... ψυχρολουσία νούμερο 2: κάθομαι ευτυχώς στο παράθυρο (εσωτερική θέση) αλλά δίπλα μου κάθεται 1 κύριος ΧΧΧΧL...δύσπνοια... ψυχρολουσία νούμερο 3: περνούν βασανιστικά τα 25 λεπτά αλλά ούτε για αστείο δεν φτάνουμε στον προορισμό μας...φυσικά πλέον το ταξίδι λόγω ελικοφόρου θα διαρκούσε 55 λεπτά... ...και τι ταξίδι...πάνω - κάτω, γκάπα-γκούπα, γκούπα- γκάπα... επί 55 λεπτά και κάτι ψιλά κοιτούσα από το παραθυράκι κάτω για το πότε πετάμε πάνω από θάλασσα (αισιοδοξία γιατί ξέρω κολύμπι! ) και πότε από στεριά (απαισιοδοξία γιατί σε αυτό το ξερονήσι θα αφήσω τα κοκκαλάκια μου, στη μέση του πουθενά... ) Το δε χιώτικο σόι να έχει πέσει στα πατώματα από την αγωνία γιατί καθυστερεί τόσο πολύ το αεροπλάνο... αχ όταν συναντηθήκαμε ήμασταν όλοι έντρομοι.... υγ1. Απ' όταν έμαθα ότι γκρεμοτσακίζομαι έτσι και αλλιώς, απλώς απολαμβάνω τη θέα! υγ2. Και επειδή είμαι πάντα και in topic όσον αφορά τον Ασεπ...καλά κρασιά!(επίκαιρο και λόγω Μπουτάρη...άχαχαχαχαααα) 38
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας 2010 και εξής« στις: Νοέμβριος 15, 2010, 05:27:05 μμ »
Ύστερα από περιήγηση στο φόρουμ, αποφάσισα να ανοίξω νέο θέμα αφού έτσι και αλλιώς ό,τι ίσχυε δεν ισχύει ακόμα μετά βεβαιότητος...
Έχω αρκετές απορίες για τον τρόπο λειτουργίας τους. Θα παρακαλούσα τους συναδέλφους που δούλεψαν σε αυτά τουλάχιστον το 2009-10 είτε ως ωρομίσθιοι είτε ως μόνιμοι να με βοηθήσουν να τις λύσω: 1.οι περισσότερες ώρες που μπορεί να πάρει 1 ωρομίσθιος είναι οι 11; Με projects ή χωρίς; Και τι ακριβώς είναι αυτά; Τι απαιτούν πρακτικά από τον ωρομίσθιο, να δουλεύει παραπάνω για την ψυχή της μάνας του και με τρελή χαρά; 2.υποχρεούται να είναι παρών περισσότερες ώρες από όσες αμείβεται; 3.κάθε πότε πληρώνεται και με πόσο την ώρα; 4.ποιο είναι το πλαίσιο εργασίας, συνεργάζεται στενά με όλους τους άλλους συναδέλφους σε διαθεματικές δραστηριότητες; υπάρχουν περιθώρια πρωτοβουλίας του εκπαιδευτικού; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. 39
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΙΔΕΚΕ-ωρομίσθιοι« στις: Νοέμβριος 05, 2010, 04:34:11 μμ »
Ο συγκεκριμένος πίνακας αποδεικνύει ότι δεν κάνουν απολύτως τίποτα! Επειδή τα χάπατα πέθαναν, προτείνω να ζητήσουμε όλοι έγγραφη ενημέρωση για τις ενστάσεις μας (προσωπικά θα το κάνω), αφού δεν μπήκαν καν στον κόπο να το κάνουν από μόνοι τους 1 μήνα μετά!
40
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΙΔΕΚΕ-ωρομίσθιοι« στις: Νοέμβριος 05, 2010, 03:59:44 μμ »
Βγήκε ο οριστικός των εκπαιδευτών Οδυσσέα: http://www.ideke.edu.gr/press_news.asp?id=881
Δεν έχουν λάβει υπόψη τους καμία ένσταση, δε γίνεται καμία αναφορά, ούτε καν ποιους προσλαμβάνουν! Είναι ακριβώς ίδιος με τον παλιό! Μας δουλεύουν τα λαμόγια; 41
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ!!« στις: Οκτώβριος 31, 2010, 09:15:20 μμ »
Για τι αριθμό συναδέλφων μιλάμε ότι έχουν συμπληρώσει λάθος την αίτηση; Ποιο είναι το ποσοστό επί του συνόλου του κλάδου σας; Αν είναι μεγάλο, προσωπικά θεωρώ ότι οι ενστάσεις σας έχουν μια βάση. Αν πάρα πολλοί άνθρωποι διάβασαν κάτι και δεν το κατάλαβαν, τότε δεν ήταν με σαφήνεια γραμμένο. Επειδή προσωπικά δεν με αφορούσε το συγκεκριμένο κομμάτι της προκήρυξης, δεν έδωσα βάση. Όσον αφορά το σύνολό της, ήταν από τα χειρότερα κείμενα που έχω διαβάσει. Κόπιασα μέρες, όπως και πλήθος ημών, πάνω από τα ηλίθια νοήματά τους και τα κάκιστα ελληνικά τους...
42
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα« στις: Οκτώβριος 26, 2010, 04:24:21 μμ »
εγώ από τούδε και στο εξής θέλω να με αποκαλείτε master chef, επειδή οι φακές μου δεν παίζονται. Επίσης είμαι ζωγράφος, ποιήτρια, γυμνάστρια, εκπαιδεύτρια όλων των ζώντων, καθαρίστρια, γραμματικός, νομικός, κηπουρός, ελαιοχρωματιστής, κτηνοτρόφος, αγρότισσα, αρχιτέκτονας και πολιτικός μηχανικός. Βαρέθηκα, τα υπόλοιπα θα σας τα πω άλλη μέρα, να μην σας κουράζω κιόλας. Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα τα κάνω με πολύ αγάπη, σας διαβεβαιώ. Με προσλαμβάνετε;
υγ. Επίσης, βαρέθηκα να στρογγυλοποιούμε τα τετράγωνα. Τα ιδιαίτερα είναι παραπαιδεία και παραοικονομία σε όλα τα επίπεδα και από οποιαδήποτε σκοπιά.Βαρέθηκα τη λογική "ε, αφού βρίσκουν, τα κάνουν","άμα είσαι μάγκας, παρ' τα", "τα κάνω όλα και είμαι και παιχταράς, μα πάνω από όλα άνθρωπος".ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ. Άντε, γιατί μου φαίνεται η έλλειψη ουσιαστικών θέσεων δημιουργικής εργασίας μας έχει μετατρέψει τους περισσότερους σε αμοραλιστές. |