Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - my8os

Σελίδες: 123 ... 15
1
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών - μέχρι πόσα χρόνια;
« στις: Δεκέμβριος 04, 2015, 12:45:31 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/41201/oi-tropologies-se-11-arthra-opos-psifistikan-sti-voyli
http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/b-gaies-pap1.pdf  (άρθρο 37)

Ψηφίστηκε στη Βουλή οπότε κλείνει το θέμα. Απομένει η δημοσίευση.

Απορώ αν πιέστηκαν από μια καταγγελία που έκανα και πρωτοκολλήθηκε στο ΥΠΑΙΘ προ διμήνου παραθέτοντας διάφορα νομικίστικα επιχειρήματα για την 'παρανομία' της 3ετίας μετά το σχετικό νόμο που ψηφίστηκε το 2011...  8)

2
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών - μέχρι πόσα χρόνια;
« στις: Δεκέμβριος 04, 2015, 01:18:04 πμ »
Υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση, ως προς αυτό;

Είναι σίγουρο.
Μόρια ενός μήνα ανά έτος για α.α.α ενός έτους.

3
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών - μέχρι πόσα χρόνια;
« στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 09:12:03 πμ »
κι εγώ τον περασμένο Ιούνιο που είχα ρωτήσει μου είπαν μέχρι τρία χρόνια αλλά με το καινουριο δεδομενο,που παραθέτει  η συνάδελφος καταλαβαίνω ότι το όριο πάει στα 5 χρόνια "4. Στην παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 3528/2007 (Υπαλ−
ληλικός Κώδικας – Α΄ 26), αντί των λέξεων «δύο (2) ετών»τίθενται οι λέξεις «πέντε (5) ετών»
" το γράφει εδώ:
http://www.poeota.gr/_download/N.3986-2011.pdf
Απ΄ό,τι ξέρω, οι άδειες α.α. τίθενται στην κρίση της περιφέρειας, άρα δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να σου τη δώσουν εάν την αιτηθείς. Τώρα βέβαια, στον συνάδελφο που κάνει διδακτορικό και δεν κάθεται δεν ξέρω γιατί δεν δώσανε... δεν μπορώ να υποθέσω ότι η θέση του συγκεκριμένου δεν καλυπτόταν με απόσπαση ή αναπλήρωση... μήπως είναι πολύ αυστηροί στην Α.Μακεδονία;;

Αυτό που παρέθεσες ισχύει για τους άλλους Δ.Υ. Για εμάς λένε ότι ισχύουν ειδικές διατάξεις του 1985 όπως αναφέρεται στο άρθρο 2 του 3528/2007.
Έκαναν όμως τροπολογία τώρα και στις ειδικές διατάξεις. Για να δούμε...
https://www.alfavita.gr/arthron/tropologia-ti-allazei-stis-adeies-proslipseis-metatheseis-proypiresia-anapliroton-kai

4
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών - μέχρι πόσα χρόνια;
« στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 09:08:41 πμ »
Εγώ ζήτησα 4η χρονιά και το ΑΠΥΣΔΕ το αρνήθηκε λέγοντας ότι είναι μέχρι 3 χρόνια. Αυτό βέβαια έγινε τέλη Οκτωβρίου. Τώρα με την τροπολογία αλλάζει. Πότε όμως θα δημοσιοποιηθεί;

5
Παραθέτω το ακόλουθο άρθρο γιατί το βρήκα γουστόζικο αν και προσωπικά δεν με εκπροσωπεί τόσο γιατί τη βρίσκω να βοηθάω να ...αλλάζω λάδια.

http://okiriostonipologiston.blogspot.gr/2015/10/blog-post_23.html

"Γιατί οι Πληροφορικοί φρικάρουν όταν κάποιος τους ρωτήσει "θα μπορέσεις να μου φτιάξεις τον υπολογιστή"; Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο σπουδαίο πράγμα αυτό..."

Ας υποθέσουμε ότι μεγάλωσες έχοντας ένα έμφυτο ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα γεγονός που σε οδήγησε να ακολουθήσεις καριέρα στη μηχανική αυτοκινήτων.

Δούλεψες σκληρά για πολλά χρόνια και τελικά κατάφερες να ειδικευτείς στον τομέα της δυναμικής οχημάτων (αεροδυναμική, χειρισμός, σύστημα διεύθυνσης, θέματα πρόσφυσης,  κλπ) και να βγάζεις τα προς το ζην σου από αυτό. Σχεδιάζεις συστήματα πλαισίου αυτοκινήτων έχοντας μια ιδιαίτερη εξειδίκευση σε θέματα δομής και γεωμετρίας του συστήματος διεύθυνσης (π.χ. γωνία κάμπερ, γωνία κάστερ, δείκτες διεύθυνσης, συστήματα πέδησης, κατανομή βάρους, κ.λπ).

Με λίγα λόγια, είσαι ένας επιτυχημένος μηχανικός σχεδίασης αυτοκινήτων που απολαμβάνει να σχεδιάζει υψηλής απόδοσης, άνετα αυτοκίνητα λαμβάνοντας υπόψη του τις αρχές της φυσικής και τη τεχνολογία που απαιτείται για αυτή τη δουλειά.

Πιθανότατα κάποια στιγμή χρειάστηκε να ασχοληθείς (ως μηχανικός) με το δικό σου αυτοκίνητο ενώ σίγουρα έχεις άνω του μέσου όρου ικανότητες στο να πραγματοποιείς εργασίες συντήρησης και επισκευής για παλαιότερα αυτοκίνητα με απλούστερη κατασκευή. Αυτό όμως δεν είναι το επάγγελμα που επέλεξες να κάνεις για βιοπορισμό και ίσως να μην ασχολείσαι με τις εργασίες συντήρησης / επισκευής του τελευταίου μοντέλου Lexus που οδηγείς. Σίγουρα, στη περίπτωση που θα ήταν απαραίτητο, θα ήσουν σε θέση να αντιμετωπίσεις τα περισσότερα προβλήματα ενός αυτοκινήτου με μεγαλύτερη επιτυχία από το μέσο οδηγό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είσαι το ίδιο επαγγελματίας ούτε έχεις τα ίδια προσόντα με έναν έμπειρο μηχανικό αυτοκινήτων για την εκτέλεση εργασιών αυτού του είδους.

Φαντάσου τώρα ότι φίλοι, οικογένεια, συνάδελφοι σε τραβάνε συνεχώς μακριά από τη βασική σου εργασία (θυμίζω: εξειδικευμένος μηχανικός σχεδίασης αυτοκινήτων) για να τους αλλάξεις τα λάδια ή να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα ηλεκτρολογικής φύσης στο αυτοκίνητο τους. Μάλιστα είναι τόσο τεμπέληδες που βαριούνται να ασχοληθούν και να μάθουν να κάνουν μόνοι τους την αλλαγή λαδιών και τόσο τσιγκούνηδες που δε θέλουν να πληρώσουν έναν επαγγελματία να το κάνει. Η πλάκα είναι ότι περιμένουν από εσένα να απολαύσεις κιόλας την αλλαγή, επειδή λέει "τη βρίσκεις με τα αυτοκίνητα". Λογικό το βρίσκω. Αν σου αρέσει να σχεδιάζεις high-end σπορ αυτοκίνητα, τότε σίγουρα θα πρέπει να απολαμβάνεις την αλλαγή λαδιών στο τογιότα κορόλα (μοντέλο 98) του Θείου σου, έτσι δεν είναι;

Κάπως έτσι αισθάνεται ένας πληροφορικός, όταν του ζητηθεί να αντιμετωπίσει έναν υπολογιστή που δεν ανάβει ή λειτουργεί εξαιρετικά αργά διότι ενδέχεται να είναι φορτωμένος με τόνο malware.

Ναι, είμαστε σε θέση να διεκπεραιώνουμε τέτοιου είδους εργασίες με μεγαλύτερη επιτυχία από κάποιον που δε μπορεί να ξεχωρίσει μια μητρική πλακέτα από ένα τροφοδοτικό, αλλά αυτό δε σημαίνει και πολλά πράγματα. Κάποιος που έχει σπουδάσει και μελετήσει θεωρία αλγορίθμων και δομών δεδομένων, μεταφραστές και αρχιτεκτονική Λειτουργικών Συστημάτων, σχεδιαστικά πρότυπα, γλώσσες προγραμματισμού, βάσεις δεδομένων, κλπ έχει σχεδόν τον ίδιο βαθμό εκπαίδευσης ή εμπειρίας στην αντιμετώπιση προβλημάτων υλικού (hardware) ή την απολύμανση ενός υπολογιστή από ιούς σε σύγκριση με το μέσο Gamer ή δεκαεξάχρονο computer-geek που δεν διαθέτει πτυχίο Πληροφορικής και δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για την Επιστήμη της Πληροφορικής.

Και πίστεψε με, κανείς δεν επιλέγει να σπουδάσει Πληροφορική, προκειμένου να κάνει το είδος της εργασίας που κάνουν στο "Το φθηνό FORMAT" ή στο "FORMAT και στο χώρο σας ΜΟΝΟ με 20 ευρώ".

Στην πραγματικότητα, πολλοί από εμάς επιλέξαμε συνειδητά να εργαστούμε στον κλάδο της Πληροφορικής ως Μηχανικοί Λογισμικού ώστε να να βγάζουμε τα προς το ζειν με έναν τρόπο που μας γεμίζει περισσότερο από το να ασχολούμαστε με το υλικό (hardware) ή από το να κάνουμε τεχνική υποστήριξη σε λογισμικό κακής ποιότητας. Ναι μπορεί να το έχουμε κάνει ως Καλοκαιρινή δουλειά / απασχόληση για να βγάλουμε το χαρτζιλίκι μας κατά τα εφηβικά μας χρόνια, αλλά αν μας άρεσε αυτό το είδος της εργασίας, θα είχαμε φροντίσει να πάρουμε κάποιο πιστοποιητικό τεχνικών γνώσεων στην επισκευή του υπολογιστή ή απλά θα ανοίγαμε ένα κατάστημα επισκευής Υπολογιστών χωρίς καμία επίσημη εκπαίδευση.

Θα ακουστεί λιγάκι ελιτίστικο αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα αρμόδια συνεργεία επισκευής υπολογιστών εκεί έξω από καταρτισμένους επιστήμονες πληροφορικής και μηχανικούς λογισμικού. Είναι απίστευτα ενοχλητικό λοιπόν να μας ζητάς να κάνουμε τη δουλειά ενός τεχνικού επισκευής υπολογιστή, μιας και αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ότι θα χρειαστεί να ξοδέψουμε δεκάδες ώρες Googlάροντας μηνύματα λάθους και κάνοντας κουραστικές try-and-error αντικαταστάσεις υλικού. Και όλα αυτά τη στιγμή που υπάρχουν τόνοι καλύτερα καταρτισμένων τεχνικών οι οποίοι είναι πάντοτε ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στο υλικό και στα εργαλεία αφαίρεσης κακόβουλου λογισμικού, και οι οποίοι μπορούν να κάνουν τις απαιτούμενες εργασίας σε ένα κλάσμα του χρόνου που χρειάζεται για να μας - και μάλιστα αμείβονται και ζουν από αυτό.

Έτσι, ενώ μπορεί να σκέφτεσε: "ο τύπος είναι ο μάγος της πληροφορικής και μπορεί να λύσει το πρόβλημα μου σε ένα κλάσμα του χρόνου που θα χρειαστώ εγώ για να το λύσω", η εντύπωσή που μας δημιουργεί αυτή σου η στάση όμως είναι ότι θεωρείς ότι ο χρόνος μας έχει μικρότερη αξία από το δικό σου και ότι πιστεύεις ότι η εκπαίδευση και οι ικανότητες που αποκτήσαμε από αυτή έχει ίση ή μικρότερη αξία από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για επισκευές υπολογιστών διάρκειας έξι μηνών.

Αν δεν έχεις πειστεί ακόμη δοκίμασε να ζητήσεις από έναν επαγγελματία σεφ να σου ετοιμάσει στα μικροκύματα μερικά κατεψυγμένα τυροπιτάκια, επειδή "είναι καλύτερος σε αυτό από ότι εσύ". Κάτι μου λέει ότι δε θα το εκλάβει ως φιλοφρόνηση...

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Οκτώβριος 02, 2015, 10:55:57 μμ »
Την ίδια βαρύτητα έχουν η Γεωγραφία και τα Μαθηματικά; Τις ίδιες συνέπειες θα έχει ο μαθητής αν διδαχτεί τη Γεωγραφία από ένα μαθηματικό με το να χαντακωθεί στα μαθηματικά από έναν καθηγητή άσχετης ειδικότητας;

Σοβαρά; Θα συγκρίνεις τη βαρύτητα μαθημάτων τώρα; Η βαρύτητα είναι καθαρά υποκειμενική και εξαρτάται με τα ενδιαφέροντα του μαθητή και τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει.

7
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Οκτώβριος 02, 2015, 10:46:45 μμ »
έλα τώρα, μια χαρά σου έκατσε, θα κάνεις μόνο την Α΄ ανάθεση σου! δηλαδή το καθαρά αντικείμενο σου...πες και ένα ευχαριστώ. Φαντάσου τώρα να μελετάς μαθηματικά, διδακτική, να φτιάχνεις το υλικό σου....

Τώρα θα προσφέρεις στο σχολείο σου ή και σε άλλα την επιστήμη της πληροφορικής και άσε τους μαθηματικούς να πήζουν. Άσε που έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις απόσπαση σε φορέα για να διορθώσεις τα κακώς κείμενα του Δημοσίου αλλά και στην Α/θμια που θα γαλουχήσεις τους νέους Jobs και Zuckerberg.

Μπα δεν θα χρειαστεί καθότι παραιτούμαι γιατί βρήκα δουλειά που πληρώνει 5+ φορές (καθαρά) παραπάνω από το καθηγητηλίκι.

8
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Οκτώβριος 02, 2015, 03:09:27 μμ »
sliver από την στιγμή που οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04 δεν έχουν πρόβλημα, εσύ τι ζόρι τραβάς δεν καταλαβαίνω.

Πάρε πτυχίο μαθηματικού να τα έχεις και εσύ Β ανάθεση τα μαθηματικά ή να τα έχεις και Α΄ ανάθεση αναγνωρίζοντας δεύτερη ειδικότητα.

Τιιι;;; Δηλαδή ως ΠΕ19 δεν μπορώ να κάνω μόνο σεμινάρια μαθηματικών και φυσικής για να διδάξω αυτά τα μαθήματα; Πέφτω από τα σύννεφα. Ρε πού καταντήσαμε...  :P

Επίσης με στεναχωρεί που κατά την άποψη του Υπουργείου δεν είμαι ικανός να διδάξω Γεωγραφία όπως οι μαθηματικοί.  ;)

9
Βάση νέοου εγγράφου  που μπορείτε να δείτε εδώ 

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85

 με ημερομηνία 29/09/2015 δεν μπορούν ξανά ούτε ΠΕ02,03,04.

Ξανακάνω επομένως ερώτηση: Πως συμπληρώνει μαθηματικός 21 ώρες σε γυμνάσιο;

Με Φυσική ή/και Γεωγραφία. Ειδεμή θα συμπληρώσει σε άλλο σχολείο.

10
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 11:42:45 πμ »
3 ώρες Ιστορία μη εξεταζόμενη
2 ώρες ΑΕΠΠ βασικό μάθημα κατεύθυνσης και εξεταζόμενο
Τι άλλο να πούμε;

Όντως, σε σχολές πληροφορικής και οικονομικών χρησιμεύει πολύ η Ιστορία 3 ώρες...
Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο.

11
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 11:10:58 πμ »
Συγνώμη αν έχει ρωτηθεί ξανά, αλλά μου κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι στην ομάδα προσανατολισμού Οικονομίας & Πληροφορικής, ενώ διδάσκονται τα παιδια Ιστορία Κατεύθυνσης, εντούτις εξετάζονται στην Ιστορία Γενικής παιδείας για να ανοίξουν το 4ο πεδίο.
Δεν είναι λίγο περίεργο αυτό; να διδάσκεσαι Ιστορία στην Κατεύθυνησ, αυτή να μην εξετάζεται καν πανελλαδικά και αντιθέτως να πρέπει να εξεταστείς σε Ιστορία Γενικής!!! τότε ας κάνανε την Ιστορία Γενικής μάθημα Κατεύθυνσης...

Δεν σου κάνει δηλαδή εντύπωση ότι εξετάζονται Ιστορία έτσι κι αλλιώς σε ομάδα προσανατολισμού που λίγο έχει να κάνει με την Ιστορία;
Κακώς έβαλαν παιδαγωγικές σχολές σε αυτή την ομάδα και δεν έβαλαν π.χ. πολυτεχνικές. Παιδαγωγικές πας έτσι κι αλλιώς από τις άλλες δυο ομάδες, ενώ πολυτεχνείο μόνο από μια ομάδα.
Δηλαδή για παράδειγμα αν ένας θέλει να γίνει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών, δεν θα εξεταστεί στην ΑΕΠΠ που είναι από τα μαθήματα με άμεση σχέση αλλά υποχρεωτικά θα πάει στην ομάδα προσανατολισμού θετικών σπουδών όπου δεν εξετάζεται σε ΑΕΠΠ.
Το όλο σύστημα δημιουργήθηκε προφανώς να εξυπηρετήσει κάποιες συντεχνίες πάλι.

12
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2015, 06:42:20 μμ »
Μια ερώτηση για όσους μπορούν να κάνουν μια εκτίμηση βάσει εμπειρίας:
Υπάρχει περίπτωση να μπορέσουν απόφοιτοι που έδωσαν το 2015 να μπορέσουν να κάνουν μηχανογραφικό το 2016 με τους παλιούς βαθμούς;
Απ' όσο ξέρω δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο (ακόμα) αλλά δεν είχε ξαναγίνει αυτό τελευταία στιγμή, δηλαδή το να δίνουν αυτή τη δυνατότητα με νέα εγκύκλιο;
Το θεωρώ άδικο να μη μπορεί ένας απόφοιτος όπως τις άλλες χρονιές να κάνει μηχανογραφικό με βάση τους περσινούς βαθμούς και να πρέπει να ξαναπεράσει πάλι όλη την ταλαιπωρία εξετάσεων (είτε παλιό ή νέο σύστημα)

13
Σωστά. Ο τίτλος μπήκε αρχικά έτσι καθότι το μέλος Αστερόσκονη το είχε εσφαλμένα διατυπώσει ως μείωση ωραρίου. Θα τον αλλάξω.

14
Εργασιακά / Απ: ιδιαιτερα και εφορια
« στις: Αύγουστος 17, 2015, 06:54:31 μμ »
Αν έχεις σκοπό να κάνεις την παραπαιδεία καριέρα ίσως να σκεφτείς να ανοίξεις εταιρεία και να κόβεις δελτίο παροχής υπηρεσιών (ή κάτι τέτοιο) αλλά δεν το έχω ψάξει. Ρώτα λογιστή. Ίσως ξέρει καλύτερα.
Επειδή όμως έχεις αποφοιτήσει πρόσφατα, ίσως καλή ιδέα είναι να δουλέψεις σε φροντιστήριο και να δεις αν σου αρέσει ως δουλειά πρώτον και δεύτερον μπορεί να πάρεις και τίποτα βοηθήματα, σημειώσεις και βιβλία συναδέλφων φροντιστηρίου που να σε βοηθήσουν όταν θα το ανταγωνιστείς στο μέλλον.

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159431
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 345
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.