Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - my8os

Σελίδες: 12345 ... 15
29
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 11:45:14 μμ »
@ my8os

Κι εμένα η λογική αυτό μου λέει (και έτσι θα ήθελα να είναι!).

Όμως σε αυτό το νόμο που σωστά παραθέτεις λέει και το εξής: "7. Οι εκπαιδευτικοί ενός σχολείου διδάσκουν κατά προτεραιότητα μαθήματα της βασικής ειδικότητας τους, σε πρώτη και σε δεύτερη ανάθεση."

Νομίζω (τονίζω το νομίζω) ότι οι διευθύνσεις (τουλάχιστον η δική μου!) το μεταφράζουν αυτό ως: θα πάρεις πρώτα ό,τι σου αναλογεί από την 1η ειδικότητα και μετά θα πάμε στη 2η.

Απλά το αναφέρω.  ;)

@City, απαγορεύεται να 'μεταφράζουν΄ οι διευθύνσεις τις εγκυκλίους. Ζητάνε διευκρινήσεις.
Με βάση το άρθρο 8 οι εκπαιδευτικοί με 2η ειδικότητα μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι με αυτούς της 1ης όσον αφορά τις προτεραιότητες αναθέσεων μαθημάτων (ἀρθρο 7):
8. Οι εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις αυτής της απόφασης, μπορούν να διδάξουν στο σχολείο όπου υπηρετούν μαθήματα της ειδικότητας αυτής, με πρώτη ή με δεύτερη ανάθεση, κατά τα οριζόμενα στην προηγούμενη παράγραφο.

30
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:43:24 μμ »
Αλλα σε περιπτωσεις που δεν συμπιπτουν οι αναθεσεις α' και β' πτυχίου η μεγαλη βλακεια ειναι οτι προηγειται η δευτερη αναθεση του α' πτυχιου και έπεται η πρώτη αναθεση του β΄πτυχιου. Ετσι καθισταται πολύ δυσκολο να διδαξεις μαθημα της β ειδικότητας σου ακομα και να το θελεις ή ακομα κι αν δεν υπαρχει καποιος αλλος που το διδασκει ως πρωτη ειδικότητα!

Συγγνώμη συνάδελφε αλλά ποιά διάταξη το γράφει αυτό;
Εμένα η λογική λέει ότι όποιος έχει α' ανάθεση (ακόμα και από αναγνωρισμένη 2η ειδικότητα) προηγείται αυτού που έχει β' ανάθεση.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι πιο καινούργιο από αυτό: http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/1438-krithria-diadikasia-apodosh-devterhs-eidikothtas.html
αλλά γράφει:
8. Οι εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις αυτής της απόφασης, μπορούν να διδάξουν στο σχολείο όπου υπηρετούν μαθήματα της ειδικότητας αυτής, με πρώτη ή με δεύτερη ανάθεση, κατά τα οριζόμενα στην προηγούμενη παράγραφο.

31
Εγώ καταλαβαίνω ότι η σχέση προϋπηρεσίας και διδακτικού ωραρίου είναι ως εξής:
0-6 χρόνια - ωράριο 23 διδακτικές (ή 20 διδακτικές αν είναι και υπεύθυνος εργαστηρίου)
7-12 χρόνια - ωράριο 21 διδακτικές (ή 20 διδακτικές αν είναι και υπεύθυνος εργαστηρίου)
13-20 χρόνια - ωράριο 20 διδακτικές (ή 20 διδακτικές αν είναι και υπεύθυνος εργαστηρίου)
20+χρόνια - ωράριο 18 διδακτικές (ή 18 διδακτικές αν είναι και υπεύθυνος εργαστηρίου)

Συνεπώς όσοι έχουν πάνω από 12 χρόνια προϋπηρεσία δεν τους συμφέρει με κριτήρια καθαρά ωραρίου να είναι και υπεύθυνοι εργαστηρίου.
Κάνω λάθος;

32
Το σύνολο των δ.υ (βάζω και τις ΔΕΚΟ)δεν κόπιασαν για να μονιμοποιηθούν.
Ας αφήσουμε απ'έξω τις μερίδες γιατί υπάρχουν παντού ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα.
Θεωρείς λοιπόν ότι όσοι πέρασαν ΑΣΕΠ ή υπηρέτησαν σε παραμεθορίους περιοχές δεν κόπιασαν... έλεος τι άλλο θα ακούσουμε.

33
Ο κόπος τους εξασφαλίζει το δικό μας μισθό(τέρμα τα δανεικά) και εμείς διοριστήκαμε προς εξυπηρέτηση αυτών και τίποτε άλλο.

Το ένα χέρι νίβει το άλλο. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι κι ο κόπος και μισθός των ΔΥ εξασφαλίζει το δικό τους εισόδημα.
Και οι μεγαλοεπιχειρήσεις ανοίγουν προς εξυπηρέτηση του Δημοσίου κατά κύριο λόγο...

34
Μετατάξεις εκπαιδευτικών: Ερωτηματικά και παγίδες
http://www.alfavita.gr
Παράθεση
1) Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) (δείτε στο http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_2419.html). Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης 31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546).

μετάταξη με ημερομηνία λήξης;;  :o

35
Φίλε my8os,στα στοιχεία που παρέθεσες υπάρχουν ειδικότητες,όπως π.χ. οι ΠΕ01Θεολόγοι,για τους οποίους υπάρχουν 150 κενές διοικητικές θέσεις.Ο.Κ.,δεν παρέθεσες τα κενά διοικητικών θέσεων,αλλα σε ειδικότητες που δεν μετατάσσονται στη Α/βαθμια,από τον πίνακά σου εξάγονται λανθασμένα συμπεράσματα.
Αναλόγως πώς χρησιμοποιήσεις τον πίνακα. Από τον πίνακά μου εξάγεται το συμπέρασμα μόνο για το πόσοι θα πλεονάσουν ως εκπαιδευτικοί. Σκοπός μου δεν ήταν να δούμε πόσοι θα διατηρήσουν δουλειά στο δημόσιο αλλά πόσοι δεν θα διδάσκουν πλέον... αν και θεωρώ ότι το Υπουργείο κάνει μεγάλο λάθος και θα βρει τα λειτουργικά κενά να είναι πάρα πολλά...

36
Πήρα την εγκύκλιο ¨Αριθμός πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού Δ.Ε. και κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε."
και έβγαλα τα εξής χοντρικά αποτελέσματα ανά κλάδο. Δεν ξέρω αν έχω παραλείψει κάτι αλλά απλά παραθέτω μια πρόχειρη ανάλυση:
Κλάδος      Πλεονάζοντες   Κενἀ      Διαφορά
Θεολόγοι      198         0      198
Γαλλικής      958         563      395
Γερμανικής   363         339      24
Φυσικής Αγωγ   1441      675      766
Νομικών       15         0      15
Διοίκησης Επιχ   39         0      39
Αγγλικής      925         686      239
Οικονομολόγ   146         0      146
Πληροφορικής   1348      1173   175
Μουσικοί      156         133      23
Καλλιτεχνικών   274         262      12
Και του πε32 δεν υπολόγισες. Μήπως είσαι κι ξάδελφος του Κούλη????

Δεν ξέρω ποιος είναι ο Κούλης και καλό είναι να διαβάζεις καλύτερα αυτά που έγραψα. Σας είπα ότι πήρα μόνο την μια εγκύκλιο. Οι θέσεις για διοικητικούς είναι λίγες και ο κόπος να βγάλω ακριβή αποτελέσματα μεγάλος. Αν θες κάντο εσύ που δεν βαριέσαι, δεν χρειάζονται οι χαρακτηρισμοί. Εγώ όπως είπα μια γρήγορη και πρόχειρη δουλειά έκανα για να παρετε μια ιδέα των πλεονασμάτων σε σχέση με τα κενά. Άντε.

Θεατρικών Σπουδών   66   44   22

37
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 17, 2013, 01:20:02 μμ »
O τόπος διορισμού είναι άσχετος με τον τρόπο εισόδου στο δημόσιο και έχει να κάνει και με την προηγούμενη προσφορά του καθενός, η οποία αποτιμάται σε μόρια.

Νομίζω κάνεις λάθος. Αυτοί που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ έπαιρναν 'χειρότερες' θέσεις από αυτούς του πίνακα. Και αυτό γιατί ΠΡΩΤΑ έβγαινε η εγκύκλιος αιτήσεων διορισμού για αυτούς από τον ενιαίο πίνακα και μετά για τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ. Αυτά πριν από 6-8 χρόνια απ' όσο θυμάμαι.

38
Πήρα την εγκύκλιο ¨Αριθμός πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού Δ.Ε. και κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε."
και έβγαλα τα εξής χοντρικά αποτελέσματα ανά κλάδο. Δεν ξέρω αν έχω παραλείψει κάτι αλλά απλά παραθέτω μια πρόχειρη ανάλυση:
Κλάδος      Πλεονάζοντες   Κενἀ      Διαφορά
Θεολόγοι      198         0      198
Γαλλικής      958         563      395
Γερμανικής   363         339      24
Φυσικής Αγωγ   1441      675      766
Νομικών       15         0      15
Διοίκησης Επιχ   39         0      39
Αγγλικής      925         686      239
Οικονομολόγ   146         0      146
Πληροφορικής   1348      1173   175
Μουσικοί      156         133      23
Καλλιτεχνικών   274         262      12



39
Εργασιακά / Απ: Κριτήρια Μοριοδότησης Εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 06, 2013, 11:03:43 πμ »
Κρίμα που οι βολευτές δεν περνάνε από το πόιντ σύστεμ αφού πληρώνονται από το Δημόσιο κι αυτοί.
Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι ψάρια πιάνουν.

40
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Αύγουστος 04, 2013, 01:29:50 πμ »
Ίσως γιατί δεν θέλει να μεταναστεύσει; Η Ελλάδα διώχνει τους εγκεφάλους της...

41
anemoni
Παράθεση
Μην ξεχνάμε και την Αγγλία, όπου με 4 χρόνια σπουδών, μας έχουν επιστρέψει και με μάστερ , όπου βέβαια εκεί ήταν θέμα καθαρα ευκατάστατου μπαμπά

Αν είχατε την παραμικρή ιδέα για το εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας (3 έτη- bachelor, 4 έτη –master) δεν θα είχατε κάνει αυτό το σχόλιο.

Λίγο εκτός θέματος αλλά η ουσία είναι ότι γενικότερα είναι προκλητικό το να έχεις 4 χρόνια μάστερ από Αγγλία. Τι να πουν οι Αμερικάνοι που κάνουν 4+2=6 χρόνια για να έχουν μάστερ και από πολύ καλύτερα πανεπιστήμια;

42
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Ιούλιος 14, 2013, 07:39:18 μμ »
Αν είχαν διαρρεύσει όντως ο διαγωνισμός θα ακυρώνονταν/επαναλαμβάνονταν ή θα επενέβαινε εισαγγελέας.
Εφόσον τίποτα από τα παραπάνω δε συνέβη, κανείς δεν μπορεί να λέει ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν είναι διαφανής. Πρόκειται για αξιόλογηση εκείνων που θέλουν να αποκτήσουν μόνιμη σύμβαση εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο, ανεξάρτητα αν είχαν ή δεν είχαν διδακτική εμπειρία. Εξάλλου ο ωρομίσθιος που έχει κάποια εμπειρία, με ποιο κριτήριο προσλήφθηκε για να την αποκτήσει; Όταν μπήκε να πρωτοδιδάξει είχε ίχνος εμπειρίας σε τάξη; Τι τον έκανε καλύτερο από τον διοριστέο του ΑΣΕΠ που επίσης δεν είχε διδάξει ποτέ; Μάλλον τίποτα!

Άμα για εσένα το κριτήριο πρόσληψης είναι να είμαστε αρεστοί στους μαθητές μας, τότε να καταργήσουμε το ΑΣΕΠ. Κι αν τα παιδιά μας θέλουν και δεύτερο χρόνο να τους διδάσκουμε να μονιμοποιούμαστε. Νομίζω ότι αυτά δεν είναι σοβαρές σκέψεις, για λειτουργία ευνομούμενου κράτους...έστω και της Ελλάδας!

Αν η αξιοκρατία δε συνίσταται στο μηχανισμό πρόσληψης, ας αφήσουμε και πάλι να προσλαμβάνονται και να διορίζονται οι συγγενείς, οι φίλοι και οι κουμπάροι των διευθυντών. Περασμένα μεγαλεία...που τα νοσταλγούν πολλοί!

Δεν θα απαντήσω σε εκτός θέματος πράγματα γιατί δεν έχετε πιάσει το βασικό θέμα που γράφω.
Το μόνο ΕΝΤΟΣ θέματος που θα επαναλάβω (και μάλλον δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι) είναι ότι:
Ο ΑΣΕΠ είναι αξιοκρατικός μηχανισμός ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ. Ο συγκεκριμένος Σύλλογος υποστηρίζει εμμέσως πλην σαφώς ότι ο μηχανισμός πρόσληψης είναι και αξιολόγηση κατά την εκτέλεση καθηκόντων, κάτι το οποίο είναι εμφανώς λάθος.
Άλλο πρόσληψη και άλλο εκτέλεση εργασίας. Δυο διαφορετικά πράγματα.
Ο Σύλλογος όμως παίρνει τον ΑΣΕΠ και τον αποδίδει ως αξιολόγηση εκτέλεσης εργασίας.

Σκοπός αυτού του τόπικ είναι να συντονιστούν όλοι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί μέσω ΑΣΕΠ όλων των ειδικοτήτων.
Μπορείτε να δηλώσετε τις συμμετοχές σας για οποιεσδήποτε νομικές ενέργειες που κατοχυρώνουν τα δικαιώματα των ασεπιτών.
Καταγράψτε τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας.

Σελίδες: 12345 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158543
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.