Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gr_geo

Σελίδες: 1234
15
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 03:55:57 μμ »
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9161-06-12-12.html

Δεν έχω υπόψιν μου κάτι πιο καινούργιο.

16
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - αναπληρωτής
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 03:36:46 μμ »
Όσοι έχετε κάνει αίτηση αναπληρωτή μη ξεχάσετε να περάσετε από κάποια Δ.Δ.Ε. για να κάνετε αίτηση ανάκλησης. Νομίζω πως από πέρσι, ισχύει η κύρωση των 2 χρόνων ακόμα κι αν αρνηθείς λόγω φοίτησης στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα για το θέμα ας μας ενημερώσει.

17
Ανακοινώθηκαν επιτέλους και οι ενστάσεις για τις μετατάξεις!Κι ενώ εγώ προσωπικά περίμενα ότι οι περισσότερες αφορούσαν άτομα που έκαναν ένσταση για να ΜΗ πάνε Α/Θμια, ατό που βλέπω είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ενστάσεων που ικανοποιήθηκαν είναι για άτομα που θέλουν να πάνε Α/θμια. Από τα 322 τα 121 είναι πληροφορικής κι από αυτά τα περισσότερα πάνε προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Υπάρχουν πολύ που πιστεύουν ακόμα ότι φέτος θα πάρει αναπληρωτές για τον κλάδο μας;;;
Ωρομίσθιους να μπαλώνουμε τρύπες σε σχολεία τις Β/Θμιας μας βλέπω...   

18
Πολλοί που τράβαγαν κουπί στη γαλέρα της εκπαίδευσης, όχι για 6,7,8 αλλά για 16,17,18 χρόνια, ξαφνικά προσγειώθηκαν απότομα. Έχει συμβεί και σε πολλούς άλλους πολυπληθείς κλάδους (Οι γυμναστές με δύο και τρεις επιτυχίες ΑΣΕΠ, καμιά 15αριά χρόνια προϋπηρεσία στην εκπαίδευση όπου μάζευαν σαν ωρομίσθιοι μόριο-μόριο μπας και φτάσουν το πολυπόθητο 24μηνο, πετάχτηκαν στον Καιάδα από την πρώτη χρονιά της Διαμαντοπούλου). Συμβαίνει εδώ και καιρό, απλά ο καθένας το συνειδητοποιεί όταν παίρνει η μπάλα και την δική του ειδικότητα. Κανείς δεν νοιάζεται για μας. Κανείς δεν πρόκειται να μας πει "ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες σας". Εξάλλου οι υπηρεσίες μας έχουν εξοφληθεί...:)...Αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού επειγόντως. Τα οικιακά δεν είναι και πολύ καλή ιδέα. Δε τα βλέπεις μαύρα. Απλά σε αυτό το τούνελ δεν υπάρχει φως.

Αναφέρομαι στον κλάδο μας όπου όσοι είμαστε με πάνω από 7-8 χρόνια στην εκπαίδευση είμαστε σχετικά λίγοι. Ξέρω ότι υπάρχουν κλάδοι όπου οι εκπαιδευτικοί δε μετράνε προϋπηρεσία σε χρόνια, αλλά σε δεκαετίες. Απλά αυτό που που συμβαίνει φέτος με εμάς δε θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί σε άλλο κλάδο τα τελευταία χρόνια.
     

19
Ένα πιθανό (ή ίσως πραγματικό σενάριο), που φαντάζομαι ότι έχει περάσει από το μυαλό πολλών.
Μετά από όλα αυτά που έχουν συμβεί στο κλάδο μας, έρχεται και η κατάργηση του 2ου καθηγητή από τα εργαστήρια, καθώς τα μαθήματα πληροφορικής, όπως όλοι γνωρίζεται, δεν είναι εργαστηριακά, αλλά διδάσκονται με σχηματάκια στους πίνακες!!! Έτσι δημιουργούμε μερικές ακόμα δεκάδες "αργόσχολων" (μάλλον έτσι πρέπει να μας σκέφτονται, δεν εξηγείται αλλιώς  ) καθηγητών πληροφορικής, που άνετα τους μοιράζουμε στα σχολεία που έχουν πολλά κενά.
Έτσι κι αλλιώς "φωνή" δεν έχουν και κανείς δε θα νοιαστεί. Δεν έχουν πίσω τους καμιά ΔΟΕ να τους βολέψει, όπως έγινε με τους δασκάλους που τους πήραν με ΕΣΠΑ και καλά για ειδική αγωγή (για δασκάλους γενικής αγωγής μιλάω κι όχι όσους είναι απόφοιτοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής ).
Για τις ώρες που απομένουν προσλαμβάνουμε μερικούς κακόμοιρους ωρομίσθιους. Κάποιον για 2 ώρες στο α σχολείο, άλλον για 5 ώρες στο β σχολείο κ.ο. κ.  και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

ερ: Και με όλους αυτούς που τα τελευταία 6,7,8 οι και παραπάνω χρόνια τράβαγαν το κουπί στη "γαλέρα" της εκπαίδευσης τι γίνεται;
απ: Ας ξεκουραστούν λιγάκι και αυτοί. Δε χρειάζεται να δουλεύουν και συνέχεια. Ας κάτσουν σπίτι τους να ασχοληθούν με τα οικιακά...

Τα βλέπω πολύ μαυρά;
Πραγματικά θα ήθελα να μου πει κάποιος ότι παραλογίζομαι κι ότι στο βάθος του τούνελ πράγματι υπάρχει φως     

20
Οι μεταταγμένοι έχουν τοποθετηθεί. Οι ανακοινώσεις βγαίνουν από τις Διευθύνσεις Α/θμιας. Μη περιμένεις κάποια γενική ανακοίνωση τοποθέτησης.

21
Καλό ξεκίνημα σε όσους πήραν. Υπομονή στους υπόλοιπους.

22
F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες , F5 , Υδρογονάνθρακες ,

και στο τέλος... κάρβουνο!!!

23
Δημήτρης Μπράτης
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ...ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ

Tην Καθαρά ΔΕΥΤΕΡΑ; Τη ΔΕΥΤΕΡΑ παρουσία; Διαλέγουμε και παίρνουμε...

24
Επειδή ο Μπράτης είναι ο μόνος που δημοσιεύει πληροφορίες, ότι λέει κάποιοι το έχουν ευαγγέλιο!!!Χαλαρώστε λίγο και περιμένετε. Μέσα στις επόμενες μέρες, ίσως να ξέρουμε κάτι πιο σίγουρο.

25
Κανένας πανικός!!!Την πραγματικότητα ανέφερα. Άλλωστε αναφέρθηκα σε διευθύνσεις Α/θμιας με μικρό αριθμό σχολείων ΕΑΕΠ. Σε αυτές, μετά τις 2 φάσεις αποσπάσεων και τις διαθέσεις, οι περισσότερες από τις θέσεις που θα καλύπτονταν από ΑΚΩ έχουν καλυφθεί από μόνιμους και οι ώρες που περισσεύουν απλά δε γίνεται να καλυφθούν από ΑΚΩ είτε λόγω χιλιομετρικών αποστάσεων είτε λόγω αδυναμίας συμπλήρωσης ωραρίου. Μη ξεχνάμε ότι το υποχρεωτικό ωράριο στη Α/θμια είναι 24 ώρες.
Εννοείτε ότι θα πάρει και ΑΚΩ (όταν κάποια στιγμή αποφασίσουν ότι οι οιωνοί είναι ευνοϊκοί ), απλά στη περιφέρεια τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα, καθώς οι ανάγκες είναι σαφώς μικρότερες απ'ότι στα μεγάλα κέντρα.   

26
Mία απάντηση στο ερώτημα "Τι ακριβώς είναι αυτά τα κενά που ανακοινώθηκαν;"
Η απάντηση από την Α/ΘΜΙΑ Βοιωτίας είναι ότι "τα 10 λειτουργικά κενά που ανακοίνωσαν είναι όλα για αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου".  Είναι δηλαδή για άτομα που απλά θα "μπαλώσουν τις τρύπες" του προγράμματος των σχολείων.
Φαντάζομαι ότι δυστυχώς η ίδια κατάσταση ισχύει και για τις περισσότερες διευθύνσεις στις οποίες λειτουργεί μικρός αριθμός σχολείων με ΕΑΕΠ.
 

27
Tο θέμα είναι ότι όσα κενά και να ανακοινώσουν, αυτά για εμάς μικρή σημασία έχουν. Δεν είμαστε δάσκαλοι για να πούμε ότι υπάρχουν  π.χ. 5 τάξεις χωρίς δάσκαλο, άρα χρειαζόμαστε 5 δασκάλους. Ο καθένας από εμάς μπορεί να συμπληρώνει το  ωράριό του σε 1 σχολείο, αλλά μπορεί και σε 5!
Αυτό που , φαντάζομαι εγώ, ότι είναι πιο ουσιώδες είναι ένας, κατα προσέγγιση πάντα, αριθμός ωρών πληροφορικής που πρέπει να καλυφθούν. Για κάποιο λόγο έχω τις αμφιβολίες μου αν θα ανακοινώσουν ποτέ κάτι τέτοιο.       

28
Μέρος 1ο

Βοιωτία: ΕΑΕΠ 6 , αποσπασμένοι από Α' & Β' φάση 11 (8+3), από διάθεση 0 (να κι ένα καλό), λειτουργικά κενά 10. Κάποιος, λογικά σκεφτόμενος καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αυτά τα κενά που ανακοινώθηκαν πρέπει να είναι και για τα κλασσικά ολοήμερα.   

Μέρος 2ο


Αυτά τα κενά τι είναι; Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει;
Είναι τα σχολεία τα οποία έχουν ανάγκη από πληροφορικό;
Είναι οι ώρες που περισσεύουν διαιρεμένες με το 24 (το πλήρες ωράριο στη α/θμια) και συνεπώς τα κενά που μπορούν να συμπληρωθούν με ΑΚΩ;
Είναι κάποιος μαγικός συνδυασμός ΑΚΩ & ΑΜΩ που χρειάζονται για να καλυφθούν οι ώρες που έχουν απομείνει;
Τι ακριβώς;


Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159870
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 325
Σύνολο: 334

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.