Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gr_geo

Σελίδες: 1234
29
Πολύ ωραία όλα αυτά και σίγουρα είναι λόγια που φαντάζομαι ότι εκφράζουν τη συντριπτική πλειοψηφία μας, ΑΛΛΑ... και δυστυχώς το "ΑΛΛΑ" είναι με κεφαλαία γράμματα.
Η ΕΠΕ είναι η μοναδική ένωση που , ενώ διατείνεται (ή τουλάχιστο αυτό θέλει να λέει) ότι "εκπροσωπεί το σύνολο των Πληροφορικών αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα μας" , ταυτόχρονα είναι  και η μοναδική ένωση που στερεί το δικαίωμα  συμμετοχής στις αρχαιρεσίες της στους αποφοίτους δεκάδων σχολών πληροφορικής μη παρέχοντάς τους το δικαίωμα ψήφου. Το ότι αρκετοί απόφοιτοι σχολών πληροφορικής δεν έχουν καν το δικαίωμα να γίνουν μέλη της ΕΠΕ ,προτιμώ να μη το σχολιάσω.
Αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι το γεγονός ότι δικαίωμα εγγραφής στην ΕΠΕ ως τακτικά μέλη, δηλαδή μέλη με πλήρη  το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι, μπορούν να γίνουν οι απόφοιτοι ισοτίμων τμημάτων της αλλοδαπής που έχουν λάβει αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ (παλαιό ΔΙΚΑΤΣΑ). Για τους αποφοίτους των ΤΕΙ (ή ΑΤΕΙ αν θέλετε) τίποτα; Εμείς δεν υπάρχουμε; Ακόμα κι εδώ πρέπει να είμαστε χωρισμένοι σε κατηγορίες;
Τα παραπάνω δεν είναι σκέψεις που έπλασε το μυαλουδάκι μου ένα ωραίο πρωινό!!!Είναι παρμένα από το επίσημο site και το καταστατικό της ΕΠΕ.
Μήπως θα έπρεπε, παράλληλα με τις διεκδικήσεις για το μέλλον του κλάδου μας να διεκδικήσουμε και την ενότητά μας;

30
Καλημέρα σε όλους! Μας πήραν ή όχι ακόμα? (Το πρωινό αστειάκι μας)

Αυτό το  ΠΕ19,20  στο site της ΕΠΕ, βγάζει μόνο το δικό μου μάτι ή και άλλων;

31
Ξύπνησα σήμερα το πρωί (που δε λέει να ξημερώσει με τόση συννεφιά ) καταϊδρωμένος και τρέμοντας, γιατί έβλεπα εφιάλτες!!! Είχε βγάλει λέει το υπουργείο μας την πολυαναμενόμενη ανακοίνωση κι όλοι τρέχαμε αλλόφρονες (μιλάμε για εκατοντάδες άτομα, καθώς ανακάλυψαν κάτι θαμμένα σεντούκια με χρυσές λίρες και συνεπώς λεφτά, τώρα πια, υπάρχουν ) να προλάβουμε να παρουσιαστούμε στις διευθύνσεις, έχοντας στο  κατόπι μας τσάντες και βαλίτσες με άγριες διαθέσεις , γεμάτες με ρούχα...
Αποφάσισα ότι από εδώ και πέρα οι βραδινές μου ταινίες θα περιορίζονται στο επίπεδο της γλυκανάλατης σαχλοκωμωδίας κι άλλαξα πλευρό... 

32

Γι' αυτό υπάρχουν 2 κατηγορίες εισαγωγής...της γενικής σειράς και των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. Εισάγονται δηλαδή και νέοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί σε άλλη κατηγορία. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει αρκετούς 24μηνίτες και 30μηνίτες.

1ο) Το ότι εδώ και μερικά χρόνια η προϋπηρεσία δε προσμετράτε στη βαθμολόγηση των υποψηφίων του ΕΠΠΑΙΚ μάλλον θα πρέπει να είναι κρατικό μυστικό που το ξέρουν ελάχιστα άτομα.
2ο) Το ότι οι πίνακες μορίων έχουν κλειδώσει ( για να μη ξεχνιόμαστε, ΜΟΝΟ τα μόρια. Όποιος με κάποιο τρόπο αποκτήσει παιδαγωγική επάρκεια σκαρφαλώνει αυτόματο στην κορυφή του Έβερεστ ) και  συνεπώς όσοι 24μηνίτες και 30μηνίτες ήταν να βγουν βγήκαν κι άλλους δεν έχει,  είναι το δεύτερο κρατικό μυστικό που αποκαλύπτεται απόψε.

Δεν ξέρω τι ισχύει με τους μόνιμους, αλλά αυτοί έχουν ή θα έπρεπε να έχουν άλλες δομές επιμόρφωσης για μάχιμους εκπαιδευτικούς, όπως τα ΠΕΚ. Προσωπικά, έχοντας περάσει από την ΑΣΠΑΙΤΕ, κρίνω το επίπεδο διδασκαλίας αρκετά θεωρητικό. Δεν μπορεί συνεπώς να καλύψει τις ανάγκες ενός μάχιμου εκπαιδευτικού, ο οποίος θέλει να καταρτιστεί στο πως να εφαρμόσει συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών σε συγκεκριμένες βαθμίδες. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κάτι πολύ πιο ακαδημαϊκό, πιο θεωρητικό, πιο στοιχειώδες.

Μυστήρια πράγματα! Κάποιοι σε αναγκάζουν (γιατί στην ουσία αυτό είναι) να καταβάλλεις τον οβολόν σου για να λαδώσεις τη μηχανή της ΑΣΠΑΙΤΕ ( 50ρακι η κάθε αίτηση για τα ΕΠΠΑΙΚ), κι άλλοι σου λένε "Σιγά την ΑΣΠΑΙΤΕ!Δεν καλύπτει τις ανάγκες σου. "  Είχαν άραγε την ίδια γνώμη και πριν μπουν;


Τώρα σχετικά με τα κριτήρια, αυτά υπάρχουν σε όλους τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας (το αν είμαστε τέτοια είναι μεγάλη συζήτηση) όπου δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μιας ολόκληρης κοινωνικής ομάδας λόγω μειωμένων πόρων. Για παράδειγμα τα τέκνα των πολυτέκνων παίρνουν μετεγγραφή μόνο έαν το οικογενειακό εισόδημα είναι κάνω από 60.000. Εύλογα λοιπόν προκύπτει ότι η οικογένεια με 60.001 ευρώ στερείται του δικαιώματος και αδικείται. Το ίδιο ισχύει και με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι πόροι λίγοι (λίγες θέσεις), η ζήτηση μεγάλη. Συνεπώς, ο έχων 1 ξένη γλώσσα (άσχετα αν το κριτήριο είναι αποδεκτό ως ορθολογικό απ'όλους) στη φαρέτρα του θα αδικηθεί και είναι νομίζω αποδεκτό, ο ΠΕ19 θα αδικηθεί σε σχέση με τον ΠΕ20 κλπ. Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.

Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολλάκις αδικημένη παρότι:
α) είμαι ΠΕ19, πέρασα στη σχολή μου με άριστα και αποφοίτησα με άριστα (δε με καθιστά καλύτερη καθηγήτρια πληροφορικής)
β) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από όλους τους ΠΕ20 (εκτός του πρώτου νομίζω) που διορίστηκαν, αλλά εγώ δε διορίστηκα
γ) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από τους περισσότερους ΠΕ19 που είχαν τότε παιδαγωγική επάρκεια και διορίστηκαν, αλλά εγώ τότε δε διορίστηκα γιατί δεν είχα.
Σε όλες αυτές τις διαδικασίες γνώριζα εκ των προτέρων ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι, κριτήρια και ποσοστώσεις. Έτσι διορίστηκαν άλλοι και όχι εγώ. Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.

ΆΔΙΚΟ όμως είναι:
α) Να αλλάζουν οι νόμοι εν μία νυκτί (3848)
β) Να απαξιώνουν την επιστήμη μου, την προσωπικότητά μου και αυτά που έχω να προσφέρω (κάνοντας με να εύχομαι να με πάρουν αναπληρώτρια σε 5 Δημοτικά για να συμπληρώσω ωράριο κατά τον Νοέμβριο).
γ) Να με πληρώνουν 600 ευρώ το μήνα για να παράγω εκπαιδευτικό έργο.
δ) Να μου πει το κράτος αντίο του χρόνου, γιατί δε θα υπάρχει πληροφορική σε καμία βαθμίδα (Δημοτικό -> Δάσκαλοι, Γυμνάσιο- Λύκεια -> μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι...)
Και όλα αυτά είναι άδικα γιατί δεν τα γνώριζα εκ των προτέρων.

Εδώ συμφωνούμε!!! Όπως αναφέρεις κι εσύ:
ειναι ΆΔΙΚΟ να σου λένε ξαφνικά ότι η προϋπηρεσία σου δε μετράει (λεγε με ΕΠΠΑΙΚ) και να σε εξισώνουν με άτομα μηδενικής προϋπηρεσίας
είναι ΆΔΙΚΟ εν μία νυκτί (και μάλιστα Αυγούστου ) να αναγνωρίζουν στους αποφοίτους μίας σχολής παιδαγωγική επάρκεια και να τους τοποθετούν από πάνω σου, απαξιώνοντας (αντιγράφω και δικά σου λόγια) την επιστήμη σου, την προσωπικότητά σου και αυτά που τόσα χρόνια έχεις προσφέρει κι όσα έχεις ακόμα να προσφέρεις
είναι ΆΔΙΚΟ να σου λένε "Ωραία τα χρονάκια που προσέφερες στην εκπαίδευση, άντε βρες τώρα να κάνεις κάτι άλλο γιατι αποφασίσαμε ότι πια δε μας κάνεις ".   

Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά... αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν.

Οι υπόλοιποι ας ψάξουμε τρόπους για το πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι συλλογικά, είτε μας προσλάβουν φέτος είτε όχι, είτε είμαστε μόνιμοι είτε αναπληρωτες, είτε ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!

Φαντάζομαι ότι όλοι εμείς, που τρέχουμε χρόνια στα σχολεία, αλλά, παρά τις προσπάθειές μας , δεν έχουμε καταφέρει να εξασφαλίσουμε αυτή τη ρημάδα τη παιδαγωγική επάρκεια  ...βλέπουμε την αδικία μέσα από το προσωπικό μας πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά,αδιαφορώντας παντελώς για το συλλογικό συμφέρον...
Ρε μπας και το forum είναι μόνο για άτομα, κατόχους παιδαγωγικής επάρκειας και μας το κρατάτε κρυφό;Αν είναι έτσι ενημερώστε κι εμάς ώστε να ΣΩΠΑΣΟΥΜΕ, όπως μας προτρέπεις , και να αφήσουμε εσάς τους υπόλοιπους να ψάξετε τρόπους για το πως μπορείτε να διεκδικήσετε κάτι συλλογικά...


Γι' αυτό υπάρχουν ...
...γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!
Σε βρίσκω πάρα πολύ σωστή!Το κείμενο σου μ'αρέσει πολύ!!!

Κι εμένα μου άρεσε το κείμενο. Μου επιβεβαίωσε το κακό, μέσω της αλλαγής νοοτροπίας, που έχει επιφέρει αυτή η κατηγοριοποίηση στον κλάδο μας. Παρήγορο είναι το γεγονός ότι τουλάχιστο υπάρχουν άτομα, που ναι μεν υποστηρίζουν τις απόψεις τους, αλλά δείχνουν και κάποια κατανόηση και για εμάς τους υπολοίπους.

Καληνύχτα σας , αν και πολύ φοβάμαι ότι το ξημέρωμα θα αργήσει να έρθει...

33

Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.


Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;
Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο. 

34
Όταν ανέφερα ότι στο θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας εξαιρώ μόνο τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων ή αυτούς που έχουν 2ο πτυχίο, το οποίο τους παρέχει παιδαγωγική επάρκεια, ήμουν αρκετά ξεκάθαρος!!! 
Ε όχι και να πούμε ότι όσοι έχουν περάσει από ΑΣΠΑΙΤΕ είναι αθώες περιστέρες!!!

Ένα μικρό μάθημα ιστορίας για όσους είναι νέοι στον κλάδο μας...

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια η ΑΣΠΑΙΤΕ δεχόταν πολύ λίγα άτομα του  κλάδου μας στα προγράμματα απόκτησης παιδαγωγικής επάρκειας.Αυτό άλλαξε πριν από 3-4 χρόνια και τότε όλλες οι οργανώσεις μας πανηγυρίζανε!Γιατί; Είχαν πετύχει κάτι σπουδαίο;Φυσικά και είχαν πετύχει, όχι όμως  αυτό που μπορεί κάποιος να φανταστεί! Πριν την αύξηση των θέσεων έμπαιναν στη σχολή μερικά άτομα που πραγματικά το άξιζαν και μερικά που ήταν ο "τέτοιος του τέτοιου...". Τι άλλαξε μετά την αυξηση των θέσεων; Σίγουρα όχι ο αριθμός των άξιων. Αυτός παρέμεινε ίδιος. Αυτός που πολλαπλασιάστικε ήταν ο αριθμός των παρατρεχάμενων, που από εκεί που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα βρέθηκαν καβάλα στ'άλογο. Όποιος θέλει μπορεί να μπει στους πίνακες προηγουμένων ετών και να δει ποσοί  0,κάτι εμφανίστηκαν από το πουθενά με παιδαγωγική κατάρτηση. Και για τους δύσπιστους μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ανάμεσα σε αυτά τα άτομα υπάρχουν απόφοιτοι της σχολής μου, οι οποίοι έγιναν δεκτοί (τυχαίο;;; ) στα τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ των πολεών τους, έχοντας ώς μοναδικό προσόν τη συμμετοχή τους σε κομματικές και λοιπές οργανώσεις του κλάδου μας...         

35
Το θέμα αυτό μου φαίνεται κάποιοι το παρατραβάνε!!!Δηλαδή προσπαθούμε να γίνουμε εκπαιδευτικοί γιατί θέλουμε να βολευτούμε και να φτιάξουμε "οπίσθια" (ας είμαστε λίγο ευγενικοί) από το καθισιό;
Τα 6 χρόνια που εργάζομαι η εκπαίδευση ήταν συνειδητή επιλογή μου. Εχω εργαστεί σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα εκτός της 3θμιας εκπαίδευσης. Τα περισσότερα από αυτά σαν ωρομίσθιος. Τα δεκαδες σχολεία που έχω αλλάξει και οι χιλιάδες ώρες και χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι ήταν επειδή μου αρέσει να είμαι "βολεμένος";;; Αν είναι έτσι θα πρέπει να έχω πολλά βίτσια στη ζωή μου...

Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα και να βοηθήσω τον KILLBILL να λύσει τις απορίες του έχω να πώ 2 πραγματα

1ον)47 σχολές πληροφορικής έχουμε τώρα.ΔΕΝ ήταν έτσι τα πράγματα.Μέχρι το 2000 οι σχολές πληροφορικής ήταν λίγες και φυσικά οι απόφοιτοί τους είχαν ως πρώτο στόχο τον ιδιωτικό τομέα που πλήρωνε πολύ καλύτερα.Μετά το 2000 οι σχολές πολλάπλασιάστικαν , καθώς αρκετές από αυτές ιδρύθηκαν και με τη σύμπραξη της ΕΕ για την ανάπτυξη (τρομάρα μας) των νέων τεχνολογιών.Αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι λίστες έχουν κατακλυστεί από χιλιάδες αποφοίτους τα τελευταία 4-5 χρόνια .

2ον)Απαγορεύει κανένας να είναι κάποιος εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα και να έχει κάνει και τα χαρτιά του σαν αναπληρωτής;Ξέρω πολλούς που τα χρόνια των "παχιών αγελάδων" στον ιδιωτικό τομέα έκαναν κάθε χρόνο τα χαρτιά τους και για αναπληρωτές για να έχουν "καβάτζα". Τώρα που ο ιδιωτικός τομέας στέρεψε όλοι αυτοί το γυρίσαν στο καθηγητηλίκι...

Και μία υποσημείωση για το πως φτάσαμε εδώ: Τα τελευταία  3 χρόνια έχω εργαστεί τα 2 ως ωρομίσθιος με 23 και 22 ώρες (Α/ΘΜΙΑ+Β/ΘΜΙΑ) και πέρσι ώς αναπληρωτής από την πρώτη φάση, κι όμως στον πίνακα αναπληρωτών έχω πέσει 160 θέσεις!!! ΓΙΑΤΙ;;; Γιατί κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να χωριστούμε σε δύο κατηγορίες: Τους προνομιούχους με παιδαγωγική κατάρτηση (εξαιρώ όσους έχουν παιδαγωγική κατάρτηση λόγω μεταπτυχιακού ) και τους "δε βαριέσαι μωρέ!Αναλώσιμοι είναι"... Όσο υπάρχει αυτή η κατηγοριοποίηση δεν υπάρχει καμία πιθανότητα κοινού αγώνα για τα δίκια του κλάδου μας και τίποτα παραπάνω από αυτό που λέει και ο τίτλος του θέματος: "ΔΥΣΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ". 

36
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι σε πολλές περιοχές το σύνολο των αποσπασμένων ξεπερνάει κατά πολύ τον αριθμό των σχολείων με ΕΑΕΠ. Πράγμα που συμαίνει ότι καλύπτονται και πολλές από τις ώρες στα κλασσικά ολοήμερα! Με όλα αυτά μου φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο ο αριθμός τον ΑΚΩ να είναι πάνω από διψήφιος. Σαν να πηγαίνουμε σε μία κατάσταση με λίγους "τυχερούς" από την κορυφή του πίνακα, πολλούς "άτυχους" στα μεσαία και ψηλά στρώματα και πολλούς "τυχερούς" με λίγα μόρια, που θα προσληφθούν ως ΑΜΩ.     

37
Εμπρός Δημήτρη (Μπράτης) στο δρόμο που χάραξε ο Γιώργος (Παπανδρέου)!
Λεφτά ΥΠΑΡΧΟΥΝ ο ένας, κενά ΥΠΑΡΧΟΥΝ ο άλλος. Ελπίζω μόνο να μη δούμε τα κενά όπως είδαμε τα λεφτά.

38
Δεῖ δὲ χρημάτων, καὶ ἄνευ τούτων οὐδὲν ἔστι γενέσθαι τῶν δεόντων...

Πάντα επίκαιρος ο Δημοσθένης.

39



Και 97 ακόμη στην Αττική από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ

Σύνολο 274.

Μια χαρά!
[/quote]

Τα σχολεία σε Αττική & Πειραια είναι  395. Αν σταματήσουν (που δε το νομίζω) στους 274 θα πρέπει να είμαστε και χαρούμενοι?

40
Παιδιά τα πάντα έχουν παγώσει. Περιμένουν όλοι τα αποτελέσματα των συζητήσεων με τα "μεγάλα κεφάλια" του εξωτερικού.

41
Άλλες ειδικότητες μιλάνε στα forum τους για Β' και Γ' Φάση την ίδια στιγμή που εμείς είμαστε σε διαφορά φάσης...

42
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".     

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159881
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.