Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lucinda

Σελίδες: 1 ... 8485868788
1191
πού είναι βρε παιδιά?

1193
Βρε παιδιά, ξέρω ότι είναι χαζή η ερώτηση, αλλά λέτε να βγάλουν και των φιλολόγων?

1194
Έχεις δίκιο! Sorry λάθος! Άμα έχεις χίλια παράθυρα ανοιχτά και συγκρίνεις μπερδεύεσαι! Οπότε η προϋπηρεσία από ΠΔΣ προσμετράται κανονικά και φέτος.

1195
Σχετικά με την ΠΔΣ, είχε βγει πέρυσι άλλη εγκύκλιος, αλλά και στην αντίστοιχη για αναπληρωτές-ωρομισθίους έλεγε: «34. α. Όπου στις κείμενες διατάξεις αναφέρεται προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού, νοείται αυτή που προσφέρθηκε: α) στα δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, β) στα Μουσικά σχολεία, γ) στα Τμήματα Αθλητικών Διευκολύνσεων, δ) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, ε) στα Ναυτικά Λύκεια, στ) στα Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα, ζ) στα Ολοήμερα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η) στα Εκκλησιαστικά Σχολεία, θ) στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, ι) σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών πριν από την αποχώρησή τους, εφόσον έχει προσφερθεί μέχρι 31-8-2005, ια) για την εφαρμογή του προγράμματος της Ολυμπιακής Εκπαίδευσης, ιβ) για την εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης ιγ) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του άρθρου 5 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α)  και ιδ) στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που τελούν υπό τη διοικητική εποπτεία του αρμόδιου, σε κάθε κράτος,  Υπουργείου  των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης , μετά την ημερομηνία ένταξης των χωρών αυτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, επιφυλασσομένης της διάταξης της παρ. 10 του άρθρου 8 του Ν. 2817/2000.

Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Ότι δηλαδή στη φετινή η περίπτωση ιβ της περσινής εγκυκλίου δεν υπάρχει;

1196
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες στη Φιλολογία (varia)
« στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 07:02:21 μμ »
Οι κατατακτήριες είναι μία διαδικασία εξέτασης σε τρία μαθήματα του πρώτου εξαμήνου, τα οποία αναγνωρίζονται φυσικά ως περασμένα μετά την είσοδο στη σχολή. Οι αιτήσεις για συμμετοχή στις εξετάσεις που γίνονται συνήθως αρχές Δεκεμβρίου, κατατίθενται στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου. Αυτό που πρέπει να κάνει κανείς, προκειμένου να μη χρειαστεί να διαβάσει όλη την βιβλιογραφία που παρατίθεται ως εξεταστέα ύλη, είναι να βρει ποιος διδάσκει το αντίστοιχο μάθημα στο πρώτο εξάμηνο και αν μπορεί και τις αντίστοιχες σημειώσεις του μαθήματος από προηγούμενα έτη. Η δυσκολία είναι, κατά την γνώμη μου, ανάλογη με αυτήν που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές στην πρώτη τους εξεταστική. Οι ημερομηνίες κατάθεσης της αίτησης, αλλά και των εξετάσεων μπορεί να διαφέρουν σε κάποιες σχολές, φαινόμενο βέβαια κάπως σπάνιο. Η καλύτερη λύση λοιπόν, είναι να απευθυνθείτε στη γραμματεία του τμήματος για πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις ημερομηνίες και μετά να κατατοπίσεις την φίλη σου σχετικά με τα συγκεκριμένα μαθήματα. Καλή επιτυχία!

1197
Το μεταπτυχιακό στο οποίο αναφέρομαι είναι μονοετούς φοίτησης, μόνο με εργασία και γίνεται στο πανεπιστήμιο του Birmgham (δεν ξέρω αν το γράφω σωστά). Είμαι απόλυτα βέβαιη για όσα ανέφερα. Επίσης είμαι απόλυτα σίγουρη ότι αναγνωρίστηκε μια χαρά και χωρίς καμία δυσκολία εδώ στην Ελλάδα, όπως απόλυτα βέβαιη είμαι ότι η μία φίλη μου έχει μέχρι στιγμής γύρω στους 19 μήνες προϋπηρεσία και η άλλη γύρω στπυς 15. Συμφωνώ ότι έχει μεταπτυχιακά και μεταπτυχιακά, αλλά ήθελα να δείξω ότι κάποιο σεμινάριο εδώ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει τελικά πολύ περισσότερα από κάποιο μεταπτυχιακό της Αγγλίας, ή οποιασδήποτε άλλης ευρωπαϊκής χώρας και καλό είναι πριν βιαστούμε να τα κατατάξουμε όλα σε κατηγορίες τύπου μεταπτυχιακό=καλό, σεμινάριο=κακό ή πρόχειρο, να ξέρουμε πραγματικά τι γίνεται. Επίσης αγαπητοί συνάδελφοι αναγνωρίζω και επικροτώ τις σπουδές στην Αγγλία γιατί αν είναι όπως περιγράφετε τότε πραγματικά μεταπτυχιακό=καλό. Αλλά δεν είναι όλα έτσι, ακόμα και στην Αγγλία.

1198
Όταν τελείωσα την σχολή πριν κάποια χρόνια είχα δύο δυνατότητες. Είτε να γυρίσω στην πόλη μου, είτε να φύγω στην Αγγλία μαζί με δύο φίλες μου για μεταπτυχιακό στην Ε.Α. Εγώ έμεινα εδώ, αλλά οι φίλες μου τελικά πήγαν. Στην Αγγλία τα μεταπτυχιακά είναι μονοετούς φοίτητης. Ξεκινούν τον Οκτώμβριο και τελείωνουν τον Μάιο με την παρουσιάση μιας εργασίας, η οποία είναι και το μόνο αντικείμενο απασχόλησης σε όλη τη διάρκεια του ακαδημαικού έτους. Δηλαδή, δεν υπάρχουν μαθήματα, ούτε παρακολουθήσεις, ούτε ποικιλία. Απλώς επέλεγες ένα θέμα, που στην ουσία σου το δίνουν, άκρως θεωρητικό και τελειώνει η υπόθεση.
Τελικά και οι δύο φίλες μου (μία φιλόλογος και μία μαθηματικός) γύρισαν στην Ελλάδα και άρχισαν να δουλεύουν αμέσως στην Ε.Α. Και οι δύο μου έλεγαν, ότι τελικά δεν μάθανε τίποτα επί της ουσίας και κάποια στιγμή μπήκαν σε ένα τέτοιο σεμινάριο και σήμερα λένε ευτυχώς, γιατί μάθανε κάτι. Όχι πολλά, αλλά κάτι.
Τι θέλω να πω. Κράζουμε τα σεμινάρια, που είναι ετήσια και λέμε τι μπορεί να μάθει κανείς σε ένα χρόνο από ένα απλό σεμινάριο; Ή λέμε, αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για την Ε.Α. ας κάνει ένα μεταπτυχιακό. Να τα λοιπόν τα μεταπτυχιακά και μάλιστα της Αγγλίας. Εδώ τα σεμιναρια, όπως κι εκεί τα μεταπτυχιακά είναι διάρκειας ενός έτους, με τη διαφορά ότι εδώ δεν ασχολείσαι όλο το χρόνο με μία εργασία θεωρητική, αλλά έχεις την δυνατότητα να ακούσεις ποικίλα αντικείμενα και πραγματικά, όσο παράξενο και να σας φαίνεται να ενημερωθείς πιο πρακτικά. Μην υπερεκτιμάτε λοιπόν τα μεταπτυχιακά και μην υποτιμάτε τα σεμινάρια. Ψάξτε τι ακριβώς κρύβεται πίσω από τους τίτλους σεμινάριο και μεταπτυχιακό και μετά αναθεματίστε. Και στο κάτω κάτω, όλοι οι τίτλοι είναι μία πύλη προς τη γνώση αν και εφόσον κάποιος θέλει να την κατακτήσει. Πουθενά, σε καμία σχολή και με κανένα πτυχίο ή αποδεικτικό ή πιστοποιητικό δεν σου δίνονται όλα τα απαραίτητα εφόδια, γιατί πολύ απλά αυτά τα εφόδια κρύβονται στις λέξεις "πείρα" και "μεράκι".

1199
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:04:35 μμ »
Συνάδελφοι εδώ οι απαντήσεις στα παιδαγωγικά. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστο.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4499779

1200
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 10:59:06 μμ »
Σ' εμάς ήρθε χτες και μάλιστα πριν να έχει αποχωρήσει κάποιος, δηλαδή σχετικά νωρίς.

1201
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 10:50:04 μμ »
Σ' εμάς ήρθε διευκρίνηση για την απάντηση της ερώτησης 11, που έλεγε να συμπληρώσουμε την θέση 91 στο απαντητικό φυλλάδιο.

1202
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 10:30:31 μμ »
Στην ειδική διδακτική αρχαίων το χωρίο αφορά στην Νέκυια του Οδυσσέα, όπου συνομιλεί με τον Αχιλλέα και πρόκειται για τον στ.551 από την ραψ.λ

1203
Αγαπητοί συνάδελφοι, όλοι μιλάτε για το εξεταστικό σύστημα του Λυκείου και τους πιθανούς τρόπους εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εγώ θα έλεγα κάτι άλλο. Τι μας ενδιαφέρει, εμάς, τους μαθητές, τους γονείς τους το σύστημα εισαγωγής, όταν αυτό όσο καλό κι αν είναι, στην ουσία σε εισάγει σε ένα αβέβαιο μέλλον. Όταν κάποιος μαθητής καταφέρει και περάσει σε κάποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ χάιρεται ο καημένος, κι αυτός και η οικογένειά του κι όλη η κοινωνία για την επιτυχία. Μια ποια επιτυχία; "Συγχαρητήρια πέτυχες να μπεις σε κάποια χρόνια στην ατελείωτη λίστα ανέργων πτυχιούχων!" Γιατί κάποιες σχολές εξακολουθούν να δέχονται πρωτοετείς, να μιλούν για εργασιακά δικαιώματα των αποφοίτων, τη στιγμή που όλο αυτό οικοδομεί μία τεράστια απάτη. Τι θέλω να πω; Βεβαίως δεν προτείνω την κατάργηση κάποιων τμημάτων ΑΕΙ_ΤΕΙ, αλλά θα ήθελα να γνωρίζουν οι υποψήφιοι ποιο θα είναι το μέλλον τους, έστω με βάση τη στατιστική, από κάποια επίσημη αρχή. Αντ' αυτού κάποιες σχολές, εξακολουθούν να έχουν το κύρος τους υψηλό, με αποτέλεσμα να απροσονατολίζεται ο υποψήφιος και έτσι να προστίθενται κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι άνεργοι και μάλιστα σε πολύ συγκεκριμένους κλάδους. Για παράδειγμα οι φιλολογίες. Αν κάποιος θέλει να γίνει φιλόλογος, γιατί του αρέσει αυτός ο κλάδος, πολύ ευχαρίστως να πάει, αλλά να γνωρίζει τι τον περιμένει. Και πιστέψτε με, δεν γνωρίζει. Έχω κάνει πάρα πολλές συζητήσεις με εφήβους και τους γονείς τους και οι περισσότεροι έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Έτσι ήμουν κι εγώ πριν κάποια χρόνια, που θεωρούσα ότι η φιλολογία (μαζί με την νομική, άλλος πονεμένος κλάδος!) στις θεωρητικές επιστήμες είναι ό,τι καλύτερο. Τελικά συνειδητοποίησα ότι όλα όσα πλήρωναν οι δικοί μου στα φροντιστήρια και ο προσωπικός μου αγώνας, ήταν απλώς για να λέγομαι σήμερα φιλόλογος, αλλά άνεργη! Προτείνω λοιπόν στον υπουργό, αν θέλει να βοηθήσει τους μαθητές και το εκπαιδευτικό σύστημα να το απαλλάξει από λανθασμένες εντυπώσεις και να δώσει ώθηση σε νέα επαγγέλματα. Όσο γι' αυτά που μέχρι τώρα έχουν συγκεντρώσει το κύρος, θα μπορούσε να τα εντάξει στη γενικότερη ακαδημαική παιδεία με δύο τρόπους: είτε κάποιος να  σπουδάζει αποκλειστικά αυτά έχοντας όμως πλήρη επίγνωση της κατάτασης, είτε ως μαθήματα επιλογής για κάποιον που θέλει να έχει κάποιες γνώσεις, πέρα από το βασικό αντικείμενο σπουδών του. Όχι όμως άλλα πτυχία, χωρίς αντίκρυσμα και με την "φτηνή" υποστήριξή τους από το τόσο εξοντωτικό και άδικο σύστημα του ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών.

1204
Προφανώς noname αναφέρεσαι στο "ταχύρυθμο" τμήμα που ξεκίνησε τον Ιανουάριο. Από άτομο που είναι μέσα, όμως, γνωρίζω ότι τους έχουν πει ότι θα τελειώσουν τον Ιούνιο. Πώς, λοιπόν δεν θα τελειώσουν το καλοκαίρι; Εκτός κι αν αποφάσισε η Ένωση να παρατείνει τα μαθήματα για να μην θεωρείται παράνομο το σεμινάριο τους. Ξέρεις κάτι επ' αυτού;

Σελίδες: 1 ... 8485868788

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159832
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.