Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νάκης Ιωάννης

Σελίδες: 1234567
43
Τα διδασκαλεία δέχονται μόνο δασκάλους και νηπιαγωγούς. Παλαιότερα υπήρχαν διδασκαλεία για τους καθηγητές τα οποία η ΟΛΜΕ ζήτησε και καταργήθηκαν.

44
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Διορισμός δασκάλων.
« στις: Ιούλιος 06, 2010, 11:18:56 πμ »
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί τσακώνεστε. Ο καθένας έκανε τις επιλογές του. Ήξερε τι θα βρει μπροστά του. Γιατί ο αλληλοσπαραγμός;

45
Μη δίνεις συγκεκριμένες ημερομηνίες. Διάλεξε το νομό και το χώρο που θες να εξεταστείς και προχώρησε. Θα σου δείξει τις ημέρες που γίνεται η πιστοποίηση και τότε θα δηλώσεις μέρα.

46
Το θέμα έχει λήξει. Αφού θα μειωθούν στο ελάχιστο οι διορισμοί, και οι δάσκαλοι/ες σήμερα αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας. Ήταν τόσο απλή η λύση στη κουβέντα ανάμεσα σε νηπιαγωγούς -δασκάλους/ες-καθηγητές/τριες, που η άξια Υπουργός μας την έδωσε ως νέος Μ. Αλέξανδρος. Υγιαίνετε.

47
Έχουν καμία σχέση όσα γράφονται στις τελευταίεες σελίδες με το θέμα;

48
Διαβάζοντας την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ θα ήθελα να θέσω μερικά ερωτήματα.
"Προσπάθεια τρομοκράτησης" και  "απείλησαν" πώς έγινε; μίλησε ή πήρε τηλέφωνο κάποιος τη συνάδελφο; πήρε και άλλους; τι της είπε; με ποια λόγια την "απείλησαν" ο Δ/ντης της κι ο Δ/ντής Εκπ/σης; αυτό έγινε παρουσία κι άλλων προσώπων;
Δεν παίρνω θέση υπέρ ή κατά γιατί η ανακοίνωση έτσι όπως είναι διατυπωμένη μπορεί να ερμηνευτεί και ως "φαντασία". Το πράγμα είναι πολύ σοβαρό για να περάσει έτσι. Σε περίπτωση που η συνάδελφος έχει δίκιο με αποδείξεις πρέπει να καταγγελθούν οι υπεύθυνοι και να τιμωρηθούν. Ομοίως όμως να τιμωρηθούν κι όσοι αποδειχτεί πως κατηγόρησαν άδικα τα πρόσωπα αυτά.

49
Ο νόμος είναι σαφής. Μπορεί μια μέρα να έχεις 4 ώρες πχ διδακτικόωράριο και να έχεις άλλες δύο ώρες για άλλες εργασίες. Οι ώρες αυτές πρέπει να είναι συνεχόμενες, Ή μπορεί να έχεις 4 ώρες διδακτικό ωράριο και μία ώρα κάποια ανάθεση. Εδώ μπορεί να υπάρχει κενό ενδιάμεσα.

50
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Ιανουάριος 26, 2010, 06:57:06 μμ »
Θα γίνει πιστοποίηση Α΄επιπέδου με άλλη ανακοίνωση.

51
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Eπείγον!!!
« στις: Ιανουάριος 08, 2010, 01:57:22 μμ »
Εργοδότης σου είναι το Γραφείο ή η Διεύθυνση Π.Ε, στην οποία εργάζεσαι. Από εκεί θα ζητήσεις τη βεβαίωση αυτή με αίτησή σου. Με το καλό να φτάσεις στο τέρμα.

52
Δημοτικό / Απ: Προγραμμα διδασκαλιας για ολοήμερα
« στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 06:31:24 μμ »
To πρόγραμμα διδασκαλίας είναι δουλειά του Διευθυντή και του υπεύθυνου του Ολοήμερου. Αυτοί γνωρίζουν και ποιοι εμπλέκονται στο πρόγραμμα και ποιες υποχρεώσεις έχουν οι ωρομίσθιοι σε άλλα σχολεία. Έτσι όπως το ζητάς δεν καταλαβαίνω ποια είναι η θέση σου στο ολοήμερο. Μήπως σου ζήτησαν έναν προγραμματισμό για το τι θα διδάξεις;

53
Σχολική ζώνη / Απ: Βοήθεια! Βαθμοί τριμήνου στο δημοτικό
« στις: Δεκέμβριος 02, 2009, 06:36:08 μμ »
Είναι απαράδεκτο αυτό που έκανε ο συνάδελφος. Στο μάθημά σου να μη δέχεσαι υποδείξεις ειδικά στο θέμα αξιολόγησης, γιατί θα μπλέξεις. Αν είσαι και στην πέμπτη (=σημαία), θα σου φορτώσουν κάθε "στραβό". Κάνε τη δουλειά σου, κράτα τα τεστ που βάζεις για αποδείξεις και μη σκύψεις το κεφάλι σου. Μπορείς , αν θες, να ζητήσεις τη γνώμη του δασκάλου για τους μαθητές σου μήπως υπάρχουν κάποια προσωπικά προβλήματα των μαθητών, τα οποία, ενώ θα έπρεπε,δε γνωρίζεις. Ευγενικά απάντησε πως έχεις ήδη περάσει τη βαθμολογία.

54
Παίρνω το θάρρος να απαντήσω στο giwrgo galos  και τον Ioannis μιας και και το ζητούν από κάποιο δάσκαλο.
1. Αναρωτήσου, όταν δήλωνες τη Φιλοσοφική, είχες υπόψη σου να διδάξεις στην Α/θμια ή το ανακάλυψες και το ζητάς τώρα "ζηλεύοντας" τις επιλογές κάποιων άλλων. Αυτοί οι άλλοι επέλεξαν να δουλέψουν στο δημοτικό. Γιατί θεωρείς τη δική σου επιλογή "ανώτερη"  και "ανιδιοτελέστερη" από την επιλογή των άλλων; Επιμένω τα παιδιά αυτά των 22 ετών που στελεχώνουν σήμερα τα φέρνουν την αύρα και τα οράματα της νιότης τους. Σε μια πενταετία στην εκπαιδευση θα ωριμάσουν και θα έχουν μπροστά τους μια 20ετία παραγωγική στην εκπαίδευση πολύ περισσότερο χρόνο από κάποιον που θα μπει στην εκπαίδευση αργότερα. Δε λέω πως πρέπει να σκοτώνουμε τα άλογα , όταν γεράσουν, μα ου γαρ έρχεται μόνο... Αυτή την αύρα μην τη λοιδορείς. Μη θεωρείς πως επειδή επέλεξες "καθηγητική" σχολή είσαι καλύτερος. Καλοί και κακοί είναι ισόποσα μοιρασμένοι σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
2. Η γνωστή καραμέλα. Δε φταίω εγώ, φταίει ο προηγούμενος. ΕΓΩ φταίω για το μαθητή μου. ΕΓΩ πρέπει να απολογηθώ για ό,τι έκανα ή δεν έκανα για την πρόοδό του. Τότε μόνο μπορώ να λογιστώ ΔΑΣΚΑΛΟΣ, τίτλος που δε χαρίζεται στην Α/θμια. Αλλιώς είμαι δειλός, ανίκανος και επικίνδυνος για την εκπαίδευση. Ψάχνω φτηνές δικαιολογίες για να κρύψω την παιδαγωγική γύμνια μου.
3. Τα άτομα με εκπαιδευτικές δυσκολίες είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο, που αν το ανοίξουμε πρέπει να ανοίξει η γη να καταπιεί πολλούς από μας. Έχεις μπει ποτέ σε τάξη με τάτοια άτομα; Χρειάζεται να ζυγίζουν χιλιάδες τόνους τα α... σου για να αντέξεις. Υπάρχει σχολή για εκπαιδευτικούς στο Βόλο, που επιλέγουν να εργαστούν μαζί με τα παιδιά αυτά κι όμως το κράτος μας δεν τους διορίζει!!! Σκύβω και φιλώ ταπεινά το χέρι στους εκπαιδευτικούς αυτούς εγώ ο ελάχιστος.
4.Τα μεταπτυχιακά δείχνουν πως οι της Α/θμιας συνεχίζουν να επιμορφώνονται και να "ψάχνονται" χρόνια από την κτήση του πτυχίου τους. Αναζήτησε σε όποια Δ/νση Β/θμια και Α/θμια να δεις πόσοι έχουν δεύτερα και τρίτα πτυχία, μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις κλπ. Η σύγκριση είναι καταλυτική.
5. Λογισμικά. Ίσως δε γνωρίζεις πως στην Α/θμια υπάρχουν περίπου 40 τίτλοι λογισμικών σταλμένοι από το Υπουργείο. Δεν εξετάζω την ποιότητά τους. Πολλοί της Α/θμιας όμως χρησιμοποιούν στη διδασκαλία τους τα google earth, microwords pro, hot potatoes,schetchpad,centennia για να αναφέρω μερικά. Όπως βλέπεις υπάρχει πλήρης γκάμα για όλα τα μαθήματα. Και κάτι ακόμα στο β΄επίπεδο των νέων τεχνολογιών οι της Α/θμιας γέμισαν τα τμήματα σε αντίθεση με τους της Β/θμιας, όπου αυτά έγιναν
6. Όσο για την ορθογραφία, αν γυρίσω προς τα πίσω διαβάζοντας υπάρχουν τόσα λάθη και από φιλολόγους. Να μην αναφέρω άλλες ειδικότητες.
Τέλος επιμένω πως όλοι μας είμαστε εκπαιδευτικοίμε τα υπέρ και τα κατά μας. Είμαι υπέρ του ολοήμερου Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών και της λογοτεχνίας, την οποία πουθενά δεν αναφέρετε, 'οχι όμως με τον τρόπο που διδάσκονται και εξετάζονται - πολύ τυπικό και καθόλου δημιουργία.
Θα δεχόμουν στα δημοτικά εκπαιδευτικούς των λεγομένων καθηγητικών σχολών φτάνει να μη βλέπουν την Α/θμια σαν σκαλοπάτι για να φτάσουν στη Β/θμια. Γυμναστές και αγγλικών έχουν άσχημη εικόνα στο συγκεκριμένο. Δείχνει πως δε θέλουν πραγματικά να διδάξουν στα μικρά παιδιά μα σκέπτονται να δραπετεύσουν. Οι φυλακισμένοι είναι βάρος ειδικά στην εκπαίδευση.. Θα απαιτούσαακόμα να μη με θεωρούν υποδεέστερό τους αλλά τουλάχιστόν ισάξιό τους εκπαιδευτικό.
Ευχαριστώ και συγνώμη για την έκταση του κειμένου

55
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αρχαία στο Γυμνάσιο ;
« στις: Οκτώβριος 29, 2009, 09:16:22 μμ »
Είμαι δάσκαλος και παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτησή σας.
Κατα τη γνώμη μου η ελληνική γλώσσα είναι το κορυφαίο μάθημα στην εκπαίδευση. Πάντα κατά τη γνώμη μου "βιάζουμε" εμείς οι εκπαιδευτικοί το μάθημα αυτό, όταν επιμένουμε στη γραμματική και το συντακτικό και αγνοούμε τη μαγεία της λογοτεχνίας. Κάνουμε το μάθημα κουραστικό, μισητό και ξένο στα παιδιά. Πόσο πιο όμορφο θα ήταν, αν μετά το διάβασμα με τον ανάλογο τόνο ενός κομματιού, ζωγραφίζαμε τα αισθήματά μας, τραγουδούσαμε, αναπλάθαμε ή δραματοποιούσαμε το περιεχόμενο. Αντί γι αυτό ζητούμε να κλιθούν ουσιαστικά, ρήματα, ψάχνουμε το κατηγορούμενο και τον εμπρόθετο του σκοπού λες και αν συζητούσαμε το πώς θα εμπλουτίζαμε μια απλή πρόταση, ώστε να είναι πιο κατανοητή, δεν θα αρκούσε.
Να γιατί χάνουμε τα παιδιά με το τυπικό και χάνουμε το ουσιαστικό. Τα παιδιά δε διαβάζουν σήμερα ή δεν ξέρουν να διαβάσουν. Κι έχουμε ευθύνη όλοι μας.
Τι μαγική γλώσσα είναι η αρχαία ελληνική, όταν διαβάζεται σωστά! Όταν αρχίζει όμως εκείνο το ξερό "πες μου το γ΄ενικό αορίστου β΄του ρήματος ..." καληνύχτα και όνειρα γλυκά. Αλήθεια κάντε ένα πείραμα. Μετρήστε, πραγματικά όμως, πόσοι μαθητές από το τμήμα σας συμμετέχουν ενεργά στο γλωσσικό μάθημα. Δώστε δράση στα παιδιά και ξαναμετρήστε μετά από μερικά μαθήματα.
Συγνώμη αν ξέφυγα λίγο από το θέμα μα θεωρώ νέα και αρχαία ελληνικά ένα, όπως είναι το  γλωσσικό μάθημα και χαίρομαι την αντίδραση των μαθητών μου , όταν τους πετώ ένα αρχαίο και ψάχνουν να βρουν τι είπα. Ναι στα αρχαία και με παιγνιώδη μορφή ακόμα και στο Δημοτικό.

56
Don Quixote
Σαν δάσκαλος απαντώ στα ερωτήματά σου
Α) Οι συνάδελφοι να παραμείνουν στην Α/θμια ως μόνιμα στελέχη χωρίς δικαίωμα μετάταξης. Να μην περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο και να μη συμπληρώνουν ωράριο σταλμένοι από τη Β/θμια, ώστε να βλέπουν το δημοτικό ως πάρεργο ή σκαλοπάτι για να πηδήσουν στη Β/θμια.
Β) Αν κάτι πηγαίνει στραβά στην εκπαίδευση, είναι η Α/θμια;  Το Λύκειο έχει απαξιωθεί από την κοινωνία, πνίγηκε από τα φροντιστήρια. Τα γυμνάσια δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα δημοτικά. Από πού συμπεραίνεις πως ο Μαθηματικός ή ο φιλόλογος θα τα καταφέρει καλύτερα στο δημοτικό; Υπάρχει κάποια μελέτη ή είναι λόγια του καφενείου. Με την ίδια λογική θα σου έλεγα πως οι δάσκαλοι τα καταφέρνουν καλύτερα στο Γυμνάσιο
Γ) Ποιες αλλαγές προτείνεις συγκεκριμένα και πάνω σε ποιες μελέτες στηρίζονται;
Δ) Περιορίζεσαι μόνο στους φιλολόγους και τους μαθηματικούς. Ανεργία υπαρχει στους φυσικούς, χημικούς θεολόγους, νηπιαγωγούς ... και ένα σωρό άλλες ειδικότητες. Η λογική σου είναι η λογική "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" από το σχετικό ανέκδοτο. "Αφού είμαι άνεργος εγώ, να μείνουν άνεργοι και οι δάσκαλοι" αυτή είναι η λογική σου. Θα γίνει αυτό και πολύ σύντομα χωρίς να διοριστείτε εσείς στην Α/θμια, μην ανησυχείς.
Ε) Όσο για τα παιδάκια και τους εφήβους που διορίζονται στα δημοτικά, ενώ μένουν απέξω άτομα που έδωσαν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, έχω να πω πως δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει επιτυχών στο διαγωνισμό και αδιόριστος; Επιτυχών θα πει αρίστευσα στις εξετάσεις και διορίστηκα (αυτός είναι ο στόχος), τα άλλα είναι χάντρες για τους ιθαγενείς. Επιτυχόντες είναι και αυτοί οι νέοι που αρίστευσαν στις Πανελλήνιες, πέρασαν στα Παιδαγωγικά Τμήματα και διορίζονται δάσκαλοι. Αυτοί φέρνουν την αύρα τους στα δημοτικά και το κέφι τους και εκεί υπερέχει το Δημοτικό σχολείο σήμερα.

Σελίδες: 1234567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159911
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 568
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.