Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νάκης Ιωάννης

Σελίδες: 1 ... 34567
57
Στο άρθρο 59 του ΠΔ 96/2007 με θέμα Κωλύματα διορισμού μελών εφορευτικών επιτροπών λέει πως αν υπήρετεις τα 3 τελευταία χρόνια στο Δήμο που ψηφίζεις έχεις κώλυμα να είσαι στην εφορευτική επιτροπή

59
Σαν δάσκαλος θα ήθελα να απαντήσω σε αυτά που μας κατηγορείτε
1. Διδακτικό ωράριο. ΟΙ δάσκαλοι εργάζονται από 21-24 ώρες την εβδομάδα στο σχολείο ενώ οι καθηγητές από 16-21. Αν ο δάσκαλος υπηρετεί σε ολιγοθέσιο σχολείο έχει 25 ώρες διδασκαλίας. Αν απουσιάζει συνάδελφος τότε στο κενό του μπαίνει στην τάξη και κάνει μάθημα. Στη Β/θμια τα παιδιά έχουν κενό. Ο γιος μου είναι μαθητής της Α΄Γυμνασίου και ακόμα δεν έχει κάνει πλήρες επτάωρο. Κατα μέσο όρο κάνει 5ωρο.
2. Ολοήμερο. Είναι πολύ εύκολο να λουφάρεις με μαθητές διαφόρων τάξεων και τμημάτων ενώ ταυτόχρονα τα παιδιά αυτά πρέπει τουλάχιστο να γράψουν τις εργασίες τους.Ταυτόχρονα ο δάσκαλος εκεί είναι και τραπεζοκόμος, σερβιτόρος και καθαρίστρια. Εχει υπηρεσία σε κάθε διάλειμμα, κάνει τα γραφειοκρατικά καιμπορεί να του μείνει και κανένα παιδί το απόγευμα γιατί ο γονιός καθυστέρησε να το πάρει. Για τους λόγους αυτούς ΚΑΝΕΙΣ δεν προτιμούσε το Ολοήμερο έτσι δόθηκε ένα επίδομα.
3. Γραμματειακή υποστήριξη. Σε αντίθεση με τη Β/θμια  δεν υπάρχει στην Α/θμια
4. Επιμόρφωση. Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας παρακολουθούν με δικά τους έξοδα πολλαπλάσια προγράμματα επιμορφωσης στην καριέρα τους από τους συναδέλφους της Β/θμιας πχ επιμόρφωση β΄επιπέδου που δεν υλοποιήθηκαν πολλά προγράμματα από έλλειψη διάθεσης στη Β/θμια σε αντίθεση με την Α/θμια που είχε υπερπροσφορά για να μιλήσω σε κάτι κοινό.
5. Καλοκαίρι και γιορτές. Αυτό δεν είναι κάτι που κατέκτησαν τα τελευταία χρόνια οι δάσκαλοι ή το στερούνται οι καθηγητές. Άλλωστε νομίζω πως όλοι το ίδιο μηχανογραφικό συμπληρώσαμε και γνωρίζαμε πολύ καλά την κατάσταση.
6. Χαίρομαι που οι άριστοι των εξετάσεων περνούν στα παιδαγωγικά τμήματα και φέρνουν τη φρεσκάδα των νιάτων τους και φέρνουν τον αέρα τους στα Δημοτικά.

60
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 04:36:48 μμ »
Ρ.Σ
Με τους κωδικούς σου θα μπεις στη σελίδα του Β΄επιπέδου, θα τυπώσεις τη σελίδα που λέει πως πέρασες το α επίπεδο και θα την επικυρώσεις στην επιτροπή επιμόρφωσης του νομού σου. Όταν έρθει η ώρα να δηλώσεις για το β΄επίπεδο θα ξαναμπείς στη σελίδα της επιμόρφωσης, θα μπεις πάλι στο ΟΠΣΔ με τους κωδικούς σου και θα πατήσεις το σταυρό μπροστά στη διαχείριση αιτήσεων πιστοποίησης. Εκεί θα δεις ποια προγράμματα τρέχουν. Αν έχεις περάσει το Α επίπεδο τότε αυτόματα σε οδηγεί στο Β επίπεδο μην αγχώνεσαι για χαρτιά κανείς δε θα τα ζητήσει σε αυτή τη φάση.

shania
Μάλλον πρέπει να πιστοποιηθείς στο Α επίπεδο. Θα ανοίξουν ημερομηνίες για αυτό το λόγο.

61
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 11:26:33 πμ »
 Να έχει πιστοποιηθεί στο Α΄ επίπεδο.

62
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2009, 11:55:03 μμ »
Μη βιάζεσαι. Πρώτα θα πιστοποιηθούν τα ΚΣΕ μετά θα κληθούν οι επιμορφωτές και μετα θα ζητηθούν αιτήσεις από εκπ/κούς. Να υπολογίζεις τέλη Σεπτέμβρη. Θα φτάσει στα σχολεία η ανακοίνωση.

63
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2009, 08:13:28 μμ »
Ναι. Μπορείς να κάνεις αίτηση με τους κωδικούς σου.

64
Φίλε ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ,
με όλα τα άσχημα της η προσπάθεια κινείται πιστεύω σε θετική κατεύθυνση. Η σύγχρονη κοινωνία είναι η κοινωνία της πληροφορίας.
Όλα τα παιδιά θα έχουν LAPTOP έστω κι αν κάποια έχουν ακριβότερα. Μερικά παιδιά δε θα είχαν ποτέ αυτή τη δυνατότητα. Αν έδιναν σε όλους το ίδιο θα μπλέκαμε σε διαγωνισμούς κι ενστάσεις και τότε ζήσε Μάη μου.
Το θέμα είναι, αν οι εκπαιδευτικοί  είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την ψηφιακή τάξη που έρχεται. Η μόδα επιβάλλει διδασκαλία μέσω Η/Υ. Όποιος προετοιμάστηκε θα αντιμετωπίσει αυτή τη φουρτούνα. Όποιος είναι απροετοίμαστος θα αναγκαστεί να βγει στον Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο με γιαταγάνι και καριοφίλι. Ο σημερινός εκπαιδευτικός διαφέρει από τον εκπαιδευτικό του μαυροπίνακα που γνωρίσαμε εμείς. Πρέπει να είναι και τεχνολογικά καταρτισμένος.

65
Με κάτι τέτοιες αποφάσεις φαίνεται πως κανείς από τους εγκεφάλους αυτούς δεν έχει περάσει έστω κι έξω από την αυλή ενός σχολείου. Από το γραφείο τους στέλνουν μια εντολή και άσε τους άλλους να τρέχουν. Στο σχολείο μου χρησιμοποιούμε για γραφείο δασκάλων μια αίθουσα 8 τμ με 2 μεταλλικές βιβλιοθήκες, φωτοτυπικό και ένα γραφείο. Ξέχασα να αναφέρω πως το σχολείο είναι 8/θέσιο δηλ. 8 δάσκαλοι + 3 ειδικότητες + Δ/ντής. Θέλουν και αίθουσα για απομόνωση μαθητών. Αν φυτέψουμε μια τώρα το Σεπτέμβρη, την άνοιξη ίσως θα έχει γίνει.

66
Πελοπόννησος & Στερεά Ελλάδα / Απ: Κορινθία
« στις: Αύγουστος 21, 2009, 11:24:30 μμ »
Φίλη asyria
μετά τα καλά σου λόγια για το νομό μας, επικοινώνησε μαζί μου ο ένας από τους δύο αιρετούς μας στο ΠΥΣΠΕ Κορινθίας και θέλησε δημόσια να τοποθετηθεί κι αυτός
"Ευχαριστώ για τα επαινετικά σου λόγια.
Μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια για δυναμική, αξιόπιστη και αμερόληπτη εκπροσώπηση όλων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ και για τη διασφάλιση με νομιμότητα και διαφάνεια των συμφερόντων του εκπαιδευτικού.
Με τη διαβεβαίωση ότι θα είμαι πάντα στο πλευρό κάθε συναδέλφου εύχομαι καλή σταδιοδρομία και καλή διαμονή στην Κόρινθο.
Το αιρετό μέλος του ΠΥΣΠΕ Κορινθίας
Ιωάννης Τζώρτζης"

67
Πελοπόννησος & Στερεά Ελλάδα / Απ: Κορινθία
« στις: Αύγουστος 21, 2009, 08:04:11 μμ »
Στην Κορινθία εδώ και πολλά χρόνια υπάρχουν διάφανες διαδικασίες. Έχουμε την τύχη Διευθυντές και Προϊστάμενοι Γραφείων να λειτουργούν και προς το συμφέρον των δασκάλων/νηπιαγωγών. Ακόμα και στο Σύλλογο επικρατεί πολύ καλό κλίμα ανάμεσα στις παρατάξεις. ΟΙ νεότεροι συνάδελφοι στο μεγαλύτερο ποσοστό βρίσκουν καλή διάθεση και στα σχολεία που εργάζονται. Πολλοί πρωτοδιόριστοι μένουν μόνιμα Κορινθία αλλά οι περισσότεροι εξαιτίας οικογενειακών και άλλων υποχρεώσεων φεύγουν. Καλώς ήρθατε στο νομό μας.

68
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« στις: Ιούλιος 17, 2009, 09:12:43 πμ »
Είμαι δάσκαλος και δουλεύω σε ολοήμερο στην επαρχία. Τα ολοήμερα πνέουν τα λοίσθια εδώ. Αν γίνει μια πραγματική καταγραφή των μαθητών που παρακολουθούν, θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Αντί να γίνει ένα ολοήμερο στην πόλη οργανωμένο για να γίνει πρότυπο και οδηγός για τα υπόλοιπα σχολεία, έγινε ολοήμερο σε κάθε μονοθέσιο. Το πρόγραμμα του ολοήμερου δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών. Ποιο παιδί κάνει αγγλικά πχ στο σχολείο και δεν κάνει στο φροντιστήριο; Έχει καταντήσει χώρος στάθμευσης κυρίως για τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών και σιγά σιγά και οι λίγοι μαθητές του αποχωρούν απογοητευμένοι. Αν στο δημοτικό δεν κρατούμε τα παιδιά, φανταστείτε στο γυμνάσιο, που και πιο πολλά φροντιστήρια έχουν και αναζητούν περισσότερη ανεξαρτησία. Δάσκαλοι και καθηγητές σε συνεργασία με τους γονείς θα έπρεπε να έπρεπε να έχουν λόγο στην επιλογή των μαθημάτων και τις ώρες που απαιτούνται. Οι λύσεις άνωθεν οδηγούν σε αποτυχία.

69
annouka δε σου επιτρέπει να μπεις γιατί τώρα μπορούν να μπουν μόνο οι επιμορφωτές. Όταν ανοίξουν τα προγράμματα (φθινόπωρο) θα μπεις με τους κωδικούς σου για να δηλώσεις σε ποιο ΚΣΕ θέλεισ να παρακιλουθήσεις.
happiness το μητρώο επιμορφωτών Β΄επιπέδου είναι για την ώρα κλειστό. Μπήκαν κάποιοι έπειτα από συνέντευξη και με τυπικά προσόντα κι επιμορφώθηκαν άλλοι 400 περίπου. Βλέπω πως θα γίνουν 'ομως επιμορφώσεις και σε καθηγητές πληροφορικής και ξένων γλωσσών, οπότε θα επιμορφώσει επιμορφωτές κι από τους κλάδους αυτούς. Αν είσαι στην περίπτωση αυτή έχε τα μάτια σου ανοικτά. κάποα στιγμή θα ζητηθούν αιτήσεις. Καλή επιτυχία.

70
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεσης τάξης σε δημοτικό
« στις: Ιούνιος 13, 2009, 09:32:57 πμ »
Χρύσω, το μοίρασμα των τάξεων τον Ιούνιο γίνεται με τη λογική πως ο κάθε δάσκαλος έχει το χρόνο το καλοκαίρι να μελετήσει την ύλη της τάξης και να προγραμματίσει το έργο του. Αυτό είναι πολύ σωστό άσχετα αν κάποιοι δεν το εφαρμόζουν. Δυστυχώς οι τοποθετήσεις ολοκληρώνονται το Σεπτέμβρη (νεοδιόριστοι, αποσπάσεις, αναπληρωτές). Αυτοί παίρνουν ό,τι μένει. Τον Ιούνιο πάλι όποιος θέλει μπορεί να κρατήσει την τάξη του και οι υπόλοιποι παίρνουν τις τάξεις με τη σειρά αρχαιότητας συνήθως. Αν υπάρξει διαφωνία στον τρόπο αυτό καληνύχτα ζωή. Πρέπει να αποφασίσει ο Σύλλογος, αν διαφωνήσει προτείνει ο Διευθυντής, αν η διαφωνία παραμείνει επεμβαίνει ο Σύμβουλος. Και μένει η πικρία σε όλους για κλίκες, ή μεροληπτικός Διευθυντής. Όλη η χρονιά στον αέρα. Γι' αυτό γίνεται εθιμικά το μοίρασμα των τάξεων. Μπορείς να μου βρεις έναν διαφορετικό τρόπο, που να περάσει από την ψηφοφορία του Συλλόγου Διδασκόντων και να γίνεται το μοίρασμα των τάξεων; Κι εγώ μαζί σου τότε. Κι επειδή σε κανένα Σύλλογο δε θα περάσει διαφορετική πρόταση θα παραμείνει η υπάρχουσα κατάσταση και θα μιλάμε άσκοπα.

Σελίδες: 1 ... 34567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 468
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 533

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.