Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νάκης Ιωάννης

Σελίδες: 1 ... 567
85
Έχω τρία παιδιά και από αυτά το μεγαλύτερο πηγαίνει στην Α΄Γυμνασίου. Πέρσι ήμουν στο παιδαγωγικό Τμήμα Αθηνών για μετεκπαίδευση στις Νέες Τεχνολογίες. Τέτοια βρώμα στο κτίριο και τον περιβάλλοντα χώρο και τέτοιος φόβος μην μπει κάποιος στην αίθουσα Η/Υ και κλέψει τσάντες και μηχανήματα με έβαλαν σε σκέψεις. Άρχισα να ρωτάω και διαπίστωσα πως κάθε φοιτητής θα χάσει δυο τρία εξάμηνα από καταλήψεις κλπ. πέρα από τα μαθήματα. Σίγουρος πια κατευθύνω τα παιδιά μου στο εξωτερικό να σπουδάσουν ό,τι αυτά θα θέλουν χωρίς να με αγχώνουν τα φροντιστήρια εδώ και ο χρόνος των σπουδών τους. Άλλωστε θα μου έρθει πολύ πιο φτηνά.

86
Ελπίζω και εύχομαι να είναι όπως τα λες. Έχω όμως κόρη στο γυμνάσιο και βλέπω πως η διδακτική του Εξαρχόπουλου ζει και βασιλεύει ακόμα και στην Α/θμια. Μακάρι η νέα γενιά εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων να αναζητήσει τις ιδέες, που αντλούνται μέσα από τα κείμενα, και να μην επιμένει στη γραμματική και το συντακτικό τόσο πολύ.
Πάντα είχα την περιέργεια, αν στα σχολεία της αρχαίας Ελλάδας διδασκόταν γραμματική ή αν ο Σωκράτης ή ο Πρωταγόρας αναζητούσαν το άμεσα ή το έμμεσο αντικείμενο του ρήματος.
Δεν έχω παρακολουθήσει τα θέματα στις πανελλήνιες εξετάσεις της Γ΄Λυκείου τα τελευταία χρόνια μα έχω την εντύπωση πως ζητούν ακόμα τα ίδια.

87
Είμαι δάσκαλος . Για ένα καπρίτσιο πήγα το 1984 στη Γ΄Δέσμη και πέρασα στην Παιδαγωγική Ακαδημία μόνο και μόνο για να έχω γρήγορα δουλειά. Πάντα μισούσα τα αρχαία ελληνικά, αν και είχα την τύχη να έχω μια σπουδαία φιλόλογο στο Λύκειο, την κ. Χόικα. Μεγαλώνοντας και σε επαφές μου με συναδέλφους εκπαιδευτικούς και πρώην μαθητές μέσα μου επιβεβαιώνεται συνεχώς η απέχθεια του Έλληνα στα αρχαία ελληνικά.
Κατά τη γνώμη μου κύριος αίτιος είναι ο κ. Εξαρχόπουλος, που εισηγήθηκε και θεσμοθέτησε επί Βενιζέλου τη διδακτική του μαθήματος αυτού ως τις μέρες μας στα Πανεπιστήμια. Όλο το βάρος του μαθήματος έπεσε στη μορφή της γλώσσας και άφησε τη σημασία των περιεχομένων που έχουν τα κείμενα.
Λέει ο Σεφέρης στις Μέρες του 43 "Ο Εξαρχόπουλος και οι άλλοι γλωσσαμύντορες τσιμπούρια και μύγες του απόπατου" και μένουν θρυλικά τα λόγια του Μαβίλη "Με γενικές απόλυτες και ισόκωλα αντί να πάμε ομπρός πάμε πισόκωλα".
Τι θα φέρουν οι φιλόλογοι με τα αρχαία ελληνικά στο Δημοτικό; "Γραμματική, συντακτικό, ετυμολογία,τυπικό, φθογγολογικό, σχήματα λόγου, προσωδία και μέτρα, κανόνες, εξαιρέσεις κανόνων, σημείωση, υποσημείωση, παράγραφος, υπνολαλία, υπνοπαιδεία. Και το ροχαλητό αστραπόβροντο στις σπηλιές." Λιαντίνης, Τα Ελληνικά, σελ. 108. ( Μεγάλε δάσκαλε, πάντα επίκαιρος)
Κατανοώ πως θέλετε κι εσείς να διοριστείτε. Όταν κάνατε δήλωση στο Λύκειο, δε γνωρίζατε ότι ο δρόμος αυτός είναι  δύσβατος; Σα μαθητές αγαπήσατε τα αρχαία ελληνικά ή θέλατε να αποφύγετε τα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία;
Μη φορτώσουμε τα παιδάκια του Δημοτικού με άλλο ένα βάρος, μην αρχίσουμε τις καταστροφές και στα κτίρια του δημοτικού.
Μια συμβουλή για εκπαιδευτικούς. Διαβάστε τα Ελληνικά του Λιαντίνη, όσοι δεν είχατε την τύχη να τον ακούσετε και θα αναθεωρήσετε πολλές από τις απόψεις σας.

88
Δεν εννοώ πως οι συνάδελφοι αγγλικής κλπ δε δουλεύουν. Μιλάω για την άνθιση των φροντιστηρίων ξένων γλωσσών παρά τον διορισμό τους στο Δημοτικό.

89


Φίλε Markos, αν η ανικανότητα ή η αδιαφορία μερικών (όχι όλων) δασκάλων οδήγησε στην παραπαιδεία στο Δημοτικό, τότε φαντάζομαι αναλογικά τι γίνεται στο Γυμνάσιο. Για το δε Λύκειο...
Μπήκαν μουσικοί, γυμναστές, εκπαιδευτικοί αγγλικής, γαλλικής κλπ στα δημοτικά. Μαθαίνουν μουσική αγγλικά ή γαλλικά στο Δημοτικό;
Εγώ θα πρότεινα κάτι άλλο για να μην υπάρχει φαγωμάρα στους κλάδους μας. Όλες μα όλες οι θέσεις να χτυπιούνται απ' όλους και με βάση τα προσόντα του καθενός να διορίζονται να προάγονται να στελεχώνουν τις διοικητικές θέσεις και το Υπουργείο. Όλοι γνωρίζουν πως οι μισοί δάσκαλοι έχουν δεύτερο πτυχίο ή μεταπτυχιακό και όλοι σχεδόν πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες. Το δέχονται αυτό οι συνάδελφοι της δευτεροβάθμιας;

90
Σχολικές Εορτές / Απ: σχολικές εορτές
« στις: Μάρτιος 21, 2009, 03:53:38 μμ »
Το 1993 στο Α΄Δημοτικό Σχολείο Νεμέας ξεκινήσαμε δειλά να παρουσιάζουμε μια θεατρική παράσταση την παραμονή της 25ης Μαρτίου. Από τότε σιγά σιγά έγινε θεσμός στο χωριό μας. Τα παιδιά στο Δημοτικό περιμένουν πότε θα πάνε στην ΣΤ΄τάξη. Ακολούθησε και το Β΄Δημοτικό. Κατασκευάστηκαν δύο αίθουσες εκδηλώσεων στα Σχολεία. Σήμερα δειλά στην αρχή αλλά περισσότερη επιτυχία κάθε χρόνο κάνουν επιτυχημένες παραστάσεις και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Μέσα σε 15 χρόνια δημιουργήθηκε μια κατάσταση που η κάθε επέτειος λαμβάνεται σαν αφορμή για κάτι καλύτερο χρόνο με το χρόνο. Άρα χρειάζεται μεράκι και υπομονή. Μην απελπίζεσαι με την πρώτη αναποδιά. Αν το δείξεις, το παιχνίδι χάθηκε. Ενθάρρυνε τα παιδιά λέγοντάς τους πως πήγατε καλά και κάνε τα να θέλουν να προβάλλουν τη δουλειά τους. Θα το χαρείς σε βάθος χρόνου.

Σελίδες: 1 ... 567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.