Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Touristakos

Σελίδες: 12345 ... 88
29
Θα γραψω τη γνωμη μου ως φυσικος, που ο κλαδος μου καηκε περσι λογω της τηρησης του αλγοριθμου και  πολυ πιθανον να γινει το ιδιο και φετος. Εδειξε το υπουργειο περσι οτι θα παει με  βαση το τι αποτελεσματα βγαζει ο αλγοριθμος (που εχει να κανει με τα στοιχεια που του περνας). Πριν 2 χρονια τετοιο καιρο οι φιλολογοι ειχαν βασει αλγοριθμου μονο 130 κενα (αστειο φυσικα). Ετσι το υπουργειο βρηκε τη λυση , επειδη οι φιλολογοι ειναι ειδικοτητα με ειδικο βαρος, και αυξησε κατα πολυ τις ωρες στο λυκειο και φυσικα μετρησε (για πρωτη φορα) παραιτησεις 2 ετων. Το αποτελεσμα παραιτησεων και λατινικων σε Β και Γ , κοντρα μαθημα σε Γ γενικης ηταν τα κενα του αλγοριθμου να πανε στο 1300. Τωρα οντως τα κενα του αλγοριθμου δεν μπορει να ειναι με τιποτα πανω απο 400 (τα λειτουργικα ειναι αλλο θεμα ειναι παρα παρα πολλα). Πιστευω λοιπον οτι λογω ειδικου βαρους των φιλολογων θα γινει παλι μια κινηση τετοια ,ωστε να βγαλει ο αλγοριθμος περισσοτερα κενα και ετσι να διορισει περισσοτερους φιλολογους. Το πιο ευκολο να δουμε μια ξαφνικη αλλαγη σε ενα μαθημα και απο 2 πχ ωρες να γινει 3 ωρες, να οι 100 σχεδον θεσεις! Τωρα οσον αφορα το ποσοστο καλυψης σε καθε ειδικοτητα προσωπικα δεν θεωρω οτι ειναι παρανομο και ουτε θα εχει κανενας υπαλληλος υπουργειου θεμα σε καποιο δικαστηριο.
Συμπερασματικα: Εκτιμω (δεν εχω ενημερωση, μονο την εμπειρια μου) οτι θα δουμε μια κινηση τελευταιας στιγμης που θα νομιμοποιει μεγαλυτερο αριθμο διορισμων φιλολογων απο το περιπου 380 που αντιστοιχει στα τωρινα κενα του αλγοριθμου, οχι τα οργανικα κενα σε σχολεια, αυτα ειναι πολλα.

30
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2022, 10:47:28 μμ »
Παραθέτω παλαιότερη απάντηση συναδέλφου στην ερώτησή μου (όταν ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις) από τη συζήτηση "Μεταθέσεις 2022".

Όχι ακριβώς. Δείτε παρακάτω...

Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια συνεδριάζουν και αποφασίζουν για τις  τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις  με την εξής σειρά:

α) Tοποθετήσεις εκπαιδευτικών των ειδικών κατηγοριών του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96). (εκτός των πολυτέκνων σύμφωνα με τις παρ. 3,4 και 5 του άρθρου 30 του ν.3848/19-5-2010)

β) Tοποθετήσεις όλων των άλλων εκπαιδευτικών που ζητούν βελτίωση και οριστική τοποθέτηση ( μετατιθέμενοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ) σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου 15 του Π.Δ.50/96.

 Μετά την εξέταση των αιτήσεων και των δηλώσεων τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ανακοινώνουν τις θέσεις που εξακολουθούν να παραμένουν κενές. . Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους, μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους.( Τα ΠΥΣΔΕ δίνουν προθεσμία 10 ημερών συνολικά  και σε μία φάση, αφού δίνεται η δυνατότητα να δηλώσουν οι εκπαιδευτικοί όσα σχολεία επιθυμούν χωρίς κανένα περιορισμό).

  Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.
Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης ( διασταλτική εφαρμογή στην Β/θμια εκπ/ση) σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.
Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης

 ‘Όμως όσοι συνάδελφοι τοποθετηθούν με την παραπάνω διαδικασία  (σύμφωνα με την παρ.11 του αρθρ.15 του ΠΔ 50/96), σε οργανικές θέσεις που δεν έχουν δηλώσει ( δεν είναι της επιλογής τους), μπορούν να κάνουν αίτηση απόσπασης στα λειτουργικά κενά που  θα υπάρχουν σε σχολεία της περιοχής που είναι τοποθετημένοι, και τα οποία προτιμούν, χωρίς να «χρωστούν» την οργανική τους, αφού έχουν ήδη υπηρετήσει ως προσωρινά τοποθετημένοι τα προηγούμενα χρόνια, στην ίδια περιοχή. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για όσους πάρουν οργανική θέση που ήταν της επιλογής τους.

Εχω την αισθηση οτι η τελεταια παραγραφος ειναι κειμενο του συναδελφου και οχι η εγκυκλιος που περιεχεται στις προηγουμενες παραγραφους. Θα πω και εγω τη γνωμη μου που δεν διαφερει απο τους προηγουμενους συναδελφους, οτι απαιτει υπηρετηση οργανικης αν με το που πας σε μια περιοχη μεταθεσης, τοποθετηθεις για συμφερον υπηρεσιας στα εναπομειναντα και κανεις αποσπσαση εντος πυσδε.

31
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Απρίλιος 26, 2022, 03:26:53 μμ »
Ενας ακομη λογος, κατα τη γνωμη μου που προκειται να καλυψει περισσοτερο δευτεροβαθμια εναντι πρωτοβαθμιας ειναι οτι στην πρωτοβαθμια τα οργανικα κενα ειναι σχεδον οσοι και οι αναπληρωτες. Ενω ο διαφορετικος τροπος υπολογισμου οργανικων κενων στη δευτεροβαθμια, δινει 350 κενα φιλολογων, 350 μαθηματικων ,100 φυσικων και θελει και για τους 3 αυτους κλαδους 2500 αναπληρωτες (στη γενικη αναφερομαι). Οι αριθμοι ενδεικτικοι που εβαλα.

32
Θεωρω οτι ολα αυτα τα κεφαλαια , της συγχρονης φυσικης, καλο θα ηταν να διδασκονταν σε ενα μαθημα που να μην ηταν για πανελληνιες. Ή καποια φυσικη γενικης , οπως παλαιοτερα στη Γ  Λυκειου, πριν την καταργησουν, ή στη Β Λυκειου με απλο τροπο χωρις σοβαρα μαθηματικα αν ηταν στη γενικης ή ακομη και στην κατευθυνση. Αν αυτη η υλη μεινει 5 χρονια θα βλεπουμε θεματα σχετικοτητας και κβαντομηχανικης και θα γελαει ο κοσμος (οι μαθητες θα κλαινε παντως).

33
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 18, 2022, 04:45:41 μμ »
Σωστά , ή τους χημικούς που ποτέ δεν έχουν 12 ώρες χημείας σε ένα γυμνάσιο. (όμως σχεδόν τα μισά γυμνάσια έχουν χημικούς)
Ωστόσο και αν περίσσευαν από 8 κενές ώρες μαθηματικών σε 3 σχολεία, δεν θα υπήρχε κενό διορισμού με τις 12 ώρες, αλλά θα υπήρχε κενό με τις 20 ώρες στην ομάδα σχολείου. Για αυτές τις 24 ώρες πάντα θα χρειάζονταν αναπληρωτής. Υπολογίζω ότι το 12 ώρες για διορισμό θα έκοβε 10-20% των κενών ΠΕ02 και ΠΕ03.
Τι θα γινόταν άραγε αν τα υπολόγιζαν δια του 23 που είναι το ωράριο των νέων?
Δεν ανεφερα χημικους μιας και αυτοι εχουν ωρες στα λυκεια ,αρκετες, και θα βρουν κενα. Οι γεωλογοι παιζουν μονο στα γυμνασια, γιαυτο τους ανεφερα. Δε νομιζω να ελπιζει χημικος να παρει οργανικη (νομιμα) σε γυμνασιο, εκτος αν ειναι τοσο μεγαλο σχολειο. Λειτουργικα μπορουν να πανε με πολυ πιο ελαστικο τροπο (το λεω μην απογοητευσω κανενα). Και φυσικα παρατυπιες κατα καιρους συμβαινουν.

34
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 18, 2022, 04:07:26 μμ »
Οπότε αν υπολογίζονταν τα οργανικά κενά για διορισμούς με τις 12 ώρες Οπως στις τοποθετήσεις, τότε στα τέσσερα σχολεία με 32 ώρες δεν θα γινόταν κανένας διορισμός? !
Χμμμ. Μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει ειδικότητα που να την συμφέρει κατι τέτοιο
Kατι τετοιο , αν το μελετησεις πιο προσεκτικα, θα διαπιστωσεις οτι ευνοει τις παραδοσιακες ειδικοτητες (πε2,3 κλπ ) που εχουν πολλες ωρες σε καθε σχολεια και ευκολα βρισκονται οι 12 ωρες. Ενω δεν ευνοει τις ειδικοτητες που δυσκολευονται να βρουν 12 ωρες σε ενα σχολειο, πχ γεωλογους. Θελει γυμνασια των 12 τμηματων η συγκεκριμενη ειδικοτητα για να δει νομιμη τοποθετηση σε οργανικο κενο.

35
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 18, 2022, 03:41:57 μμ »
Ερώτηση.
Αν υποθέσουμε ότι σε μια μικρή πόλη υπάρχουν 4 γυμνάσια (ομορα) και σε κάθε ένα δηλώθηκαν 8 ώρες κενών α ανάθεσης στο καθένα (σύνολο 32 ώρες).
Κανένας με οργανική σε αυτά.
Πόσες οργανικές δημιουργούνται και σε ποια σχολεία για τις τοποθετήσεις - βελτιώσεις;
Υπάρχουν κάπου οδηγίες για κάτι τέτοιο ή αποφασίζουν οι διευθύνσεις;
Ευχαριστώ.
Τυπικα με βαση το νομο και απο 11 ωρες να ειχαν δηλωθει στο καθε σχολειο (44 στο συνολο), κανενας δεν τοποθετειται με οργανικη. Μενουν τα κενα ως λειτουργικα για αποσπασμενους και διαθεση πυσδε. Καποιες δδε εφαρμοζουν κατα γραμμα το νομο καποιες δεν τον εφαρμοζουν (και επειδη συνηθως δεν θα κανει καποιος ενσταση) τοποθετουν συναδελφους.

36
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Απρίλιος 18, 2022, 03:32:32 μμ »
Αυτές είναι ώρες Α αναθεσης?
Στις οργανικες τοποθετησεις σε σχολεια (οριστικη ,βελτιωση, απο μεταθεση) μονο η πρωτη αναθεση μετραει. Δε μιλαω για υπεραριθμους (εκει ενιαια).

37
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Απρίλιος 18, 2022, 03:04:01 μμ »
Συνεπώς, Τouristakos, και σε ευχαριστώ πολύ, αν έχουμε 40 ώρες Μαθηματικων, τότε έχουμε 40/12= 3 οργανικά κενα.
Οχι δεν παει ετσι. Οι πρωτες 12 ωρες συνιστουν ενα κενο οργανικο για σχολειο. Και μετα καθε 20 ωρες ερχεται το επομενο κενο. Αρα οι 12 ωρες ενα κενο , οι 32 ωρες 2 κενα, 52 ωρες 3 κενα κλπ. Για τις τοποθετησεις σε σχολεια αυτη την περιοδο. Αυτο ισχυει για ολες τις ειδικοτητες φυσικα.

38
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Απρίλιος 18, 2022, 02:53:35 μμ »
Αν μπορω να βοηθησω και εγω , οι 20 ωρες χρησιμοποιουνται για τον υπολογισμο των διορισμων και των μεταθεσεων (κατι που εχει κανει ζημια στους φυσικους). Απο κει και περα για τα κενα που εχει το καθε σχολειο και τις οργανικες τοποθετησεις τωρα του Μαιου λαμβανεται υποψιν ο αριθμος 12 ωρων α αναθεσης (εκτος απο τοποθετησεις υπεραριθμων οπου εκει ειναι ενιαια τα κενα). Φυσικα επειδη δεν προκειται να βρεθουν τοσα οργανικα κενα στους ΠΕ.04 (Χ,Β,Γ) οσοι εινα οι νεοδιοριστοι, τωρα σιγα σιγα θα υπαρξει μια στροφη οτι δεν ειναι σωστο/ηθικο/νομιμο/παιδαγωγικο να ισχυουν οι 12 ωρες α αναθεσης γιατι ετσι θα παραμενει μεγαλο ποσοστο νεοδιοριστων στη διαθεση πυσδε (κατι το οποιο πρεπει να συμβαινει συμφωνα με τη νομοθεσια και να πηγαινουν τελος Αυγουστου σε λειτουργικο κενο). Περιμενω να δω σιγα σιγα τη στροφη καποιων ειδικοτητων προς ενα ''πιο δικαιο'' τροπο τοποθετησης. Φυσικα ο αλγοριθμος δεν πρεπει να τροποποιηθει ,γιατι αυτος ειναι σωστος!
Αποψη μου: Διαφωνω με τον αλγοριθμο , οπως θεωρω σωστο να υπαρχει μεγαλυτερη ευελιξια στις τοποθετησεις σε σχολεια. Αλλα δε μου αρεσει οταν καποιοι ειναι σε ολα με οτι τους συμφερει (αλλοτε με το νομο, αλλοτε με το παιδαγωγικο).
ΥΓ: ΚΑλη αναμονη σε οσους περιμενουν διορισμους, φαινεται οτι θα γινουν συντομα νεοι διορισμοι.

39
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Απρίλιος 08, 2022, 01:24:52 πμ »
Οι θέσεις συμβούλων αυξήθηκαν σε 800.
Λογικά αυτο σημαίνει ότι θα αυξηθούν και τα οργανικά κενά εφόσον περισσοτεροι συνάδελφοι θα γίνουν πλέον σύμβουλοι.
Εκτός αν κρατάνε τις παλιές οργανικές τους θέσεις. Το γνωρίζει αυτο κάποιος;
Tα οργανικα κενα υπολογιζονται με τοσο λαθος και μη ρεαλιστικο τροπο που δεν παιζει κανενα ρολο αν θα εχεις 20 ή 2000 συμβουλους. Ολοι θεωρουνται μαχιμοι καθηγητες που διδασκουν 20ωρες μαθημα! Αρα ακριβως ιδια τα οργανικα (και για διορισμους, και για μεταθεσεις και για τοποθετησεις), περισσοτερα τα λειτουργικα κενα.

40
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 02, 2022, 09:37:29 μμ »
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:
έχουμε μια περίπτωση όπου κάποιος έχει πάρει μετάθεση και στην περιοχή μετάθεσης υπάρχει και κάποιος που έχει κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης. Και οι δύο στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση όπου είναι απαραίτητο πρώτα να καλυφθούν οι θέσεις στις ΣΜΕΑΕ. Σύμφωνα με το άρθρο 48 του νόμου 4692/2020:

"Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης. Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση."

Το ερώτημα είναι εάν κανείς δεν θέλει να τοποθετηθεί στη θέση ΣΜΕΑΕ και λιγότερα μόρια έχει αυτός με την αίτηση βελτίωσης τότε ποιος θα τοποθετηθεί στη ΣΜΕΑΕ;
Το παραπάνω άρθρο αφορά και τη βελτίωση θέσης ή η βελτίωση είναι ξεχωριστή κατηγορία από τη μετάθεση, την οργανική τοποθέτηση και την απόσπαση;
Μαζι τοποθετουνται οσοι θελουν βελτιωση, οριστικη τοποθετηση και οσοι εχουν παει με μεταθεση. Οι αποσπασμενοι ειναι αλλη κατηγορια, παιζουν μετα με αλλα μορια. Το κενο θα το ''φορτωθει'' αυτος με τα λιγοτερα μορια ειτε ειναι απο μεταθεση ειτε ειναι διαθεση πυσδε.

41
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Μάρτιος 26, 2022, 12:31:25 πμ »
Καλησπέρα
ερώτηση : έστω ότι υπάρχουν 3 οργανικά κενά σε περιοχή,  έρχονται 3 με μετάθεση αλλά είναι και αυτοί που έκαναν αίτηση για βελτίωση οπότε π.χ ο ένας από αυτούς που έρχονται μένει χωρίς οργανική. Μένει στη διάθεση σωστά;και λογικά τον τοποθετούν σε λειτουργικό κενό πριν τις πρώτες αποσπάσεις .Έτσι είναι;
Aν οντως ξεμεινει στη διαθεση πυσδε, ναι διαλεγει λειτουργικο κενο το Σετεμβρη και προηγειται απο οσους θελουν αποσπαση εντος πυσδε και απο οσους ερθουν απο αλλο πυσδε. Υστερει μονο οσων ειναι λειτουργικα υπεραριθμοι και οσων θελουν να συμπληρωσουν ωραριο.

42
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Μάρτιος 21, 2022, 04:08:51 μμ »
Καλημέρα σε όλους και καλές τοποθετήσεις στους μετατιθέμενους!!

Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί να γίνει ένσταση επι των μεταθέσεων;;; Έφυγε συνάδελφος με μετάθεση από τον νομό της πρώτης μου προτίμησης και δυστυχώς εγώ δεν πήρα μετάθεση...(κανένας δεν πήρε μετάθεση στον νομό αυτό στην ειδικότητά μου, οπότε φαντάζομαι δεν ήταν θέμα μορίων). Υπάρχει κάποιος μπούσουλας;; Ποια είναι η διαδικασία;;

Σας ευχαριστώ!
Μια αρκετα απλη εξηγηση ειναι η περιοχη που σε ενδιαφερει να δηλωσε πλεονασμα απο 1 και πανω (αν δηλωνε μηδεν θα εμπαινε ενας). Λαθος θα χε γινει αν εμπαινε ενας με λιγοτερα μορια (που να μην ηταν ειδικη κατηγορια)

Σελίδες: 12345 ... 88

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 257
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 248
Σύνολο: 249

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.