Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - koth

Σελίδες: 1234 ... 29
15
Για το Β επίπεδο θα έχεις το νου σου, θα βγει ανακοίνωση για εκδήλωση ενδιαφέροντος μετά τον Ιούλιο...ακριβώς τώρα δεν θυμάμαι...Πάντως μαθήματα αρχίζουν τέλη Σεπτέμβρη, Είναι δύο τρίωρα την εβδομάδα ώς τον Μάρτιο. Μεγάλη δέσμευση αν δουλεύεις γεμάτο ωράριο και έχεις οικογένεια κλπ. Θέλει διάβασμα και γίνονται εργασίες και παρεμβάσεις στην τάξη. Τέλος δίνεις εξετάσεις για πιστοποίηση ένα εξάμηνο συνήθως μετά το τέλος των μαθημάτων. Για τους αναπληρωτές δεν γνωρίζω ακριβώς τι ισχύει...

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 18, 2012, 01:43:44 μμ »
...δεν μπορώ να γελάσω...νιώθω ανησυχία για την τρίτη φάση!

17
...συνήθως είμαστε τυπικοί γιατί υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν κάποιοι κακοπροαίρετοι (πχ γονείς που τα παιδιά τους δεν έγραψαν 20 ) και μπορεί να προσβάλλουν τη διαδικασία των εξετάσεων ως και να την ακυρώσουν.. Συμβαίνει δυστυχώς ... Με ενοτητες δεν είναι εύκολο να καθορίσεις τον όγκο, ενώ με σελίδες αυτό γίνεται με πιο διακριτό τρόπο (μπορεί από ένα κεφάλαιο να θέλεις μια σελίδα μονο). Βγάζεις εύκολα έξω κενές σελίδες και σελίδες με πολλές εικόνες όπως και κεφάλαια εκτός ύλης. Προσωπικά θεωρώ τον χωρισμό με σελίδες αυτονόητο και πιο δίκαιο.  :)

Εξεταστέα ύλη μαθημάτων  , Π.Δ. 409/1994
Άρθρο 3 ,Παρ. 4. Η εξεταστέα ύλη ορίζεται από το διδάσκοντα, γνωστοποιείται εγγράφως στο διευθυντή του σχολείου, καταχωρίζεται στο βιβλίο ύλης και γνωστοποιείται στους μαθητές.
Ως εξεταστέα ύλη κατά μάθημα ορίζονται τα 3/5 της ύλης που διδάχθηκε με την προϋπόθεση ότι αυτά δεν είναι λιγότερα από το μισό της διδακτέας ύλης.


18
Ήρθε προσωπικό email ότι βρίσκομαι σε αυτούς της κατηγορίας Γ που είναι στο excel (λινκ που παρέθεσες).  Βρίσκομαι στην κατηγορία Γ, όπως και αρκετές άλλες χρονιές αλλά πρώτη φορά με ειδοποιούν. Μάλλον θα είμαι αρκετά πάνω στον πίνακα  αν και είναι και άλλοι πριν από μένα. Μου ζητούν να καταθέσω χαρτιά καθώς και δήλωση επιλογής ΘΕ, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα με πάρουν σίγουρα.  Καταλαβαίνω ότι είναι πολλοί αυτοί που επιλέγονται αλλά δεν ανταποκρίνονται τελικά και για αυτό μάλλον έχω πιθανότητες να με επιλέξουν. Δυστυχώς πάντως δεν γίνεται να πάρω δύο θεματικές ενότητες γιατί  είμαι φουλ στο σχολείο και πίσω με περιμένει οικογένεια με πολλές απαιτήσεις και καθόλου βοήθεια (συγγενείς βρίσκονται καμιά 500σαρια χλμ μακριά). Αναρωτιέμαι αν θα τα καταφέρω και με τη μία, αλλά με παρηγορεί το γεγονός ότι φαίνονται πολύ βατές οι ενότητες και ενδιαφέρουσες ... :)

19
...ήρθε email από το ΕΑΠ και ενημερώνει πως έμειναν κάποιες θέσεις που θα καλυφθούν από τον πίνακα της κατηγορίας Γ (είμαι στην κατηγορία Γ για άλλη μια χρονιά) ...Πόσοι ήταν οι επιλαχόντες της κατηγορίας Β και τελείωσαν όλοι; Ζητούν να καταθέσουμε χαρτιά και να δηλώσουμε και ενότητα που θα παρακολουθήσουμε σε περίπτωση επιλογής! ...(όποιος μπορεί ας με διαφωτίσει και ας μου προτείνει καμιά ενότητα σχετικά εύκολη για αρχή..)

20
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Μάρτιος 06, 2012, 08:16:13 πμ »
Ηπειρώτικο μοιρολόι!
 8)
http://www.youtube.com/watch?v=HKfe4KHVN3Q&feature=related

(για τον paraxenos!)

21
...ε με ξέρεις!!

22

Μπορούμε με αφορμή τα μαθήματά μας να κάνουμε συμμάχους τους μαθητές και τους γονείς.Να φτιάξουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης..Στο σχολείο μου ήδη γίνονται κινήσεις... Πρέπει να έχουμε πλάτες ... μόνο με απεργίες τέτοιου τύπου που γίνονται ως τώρα δεν αλλάζουν πολλά.


Περισσότερες λεπτομέρειες για τις κινήσεις που κάνετε θέλεις να μας πεις; Γιατί απλά να καταγράφουμε τι έχουμε πάθει δεν οδηγεί σε καμιά αλλαγή, μοιρολατρούμε μόνο.

εντάξει μη φαντάζεσαι και κάτι σπουδαίο..πειραματιζόμαστε. Ξεκινάμε με την προϋπόθεση ότι μερικά πράγματα πρέπει να αλλάξουν από την αυλή μας. Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Αρχικά να ενημερώσουμε τον κόσμο ξεκινώντας από τα παιδιά. Ο καθένας στο μάθημά του. Για το τι συμβαίνει στα αλήθεια. Πχ κάνω γεωγραφία β γυμνασίου και από το 25 μάθημα και μετά πλέκεται το εγκώμιο της ΕΕ και εκθειάζονται τα οφέλη ένταξης της Ελλάδας . Βάζω ερωτηματικά στα παιδιά; Είναι έτσι; Ε τότε γιατί ο λαός έξω φωνάζει... Τα παιδιά προβληματίζονται, ήδη πολλοί γονείς είναι άνεργοι...Προτείνουν λύσεις συζητούν τα κινήματα χωρίς μεσάζοντες, ανταλλαγής κλπ. Στο σχολείο μας αποφασίσαμε να συλλέγουμε μόνιμα πράγματα και να τα διαθέτουμε σε όποιους έχουν ανάγκη. Και σε μας τους ίδους. Θα συνδεθούμε με τα δίκτυα χωρίς μεσάζοντες. Θα ενημερώσουμε τους γονείς και θα δούμε αν γίνεται να κάνουμε κάτι μαζί. Αλλά ήδη κάποιοι καθηγητές έχουν οργανώσει τις γειτονιές τους ...Δεν ξέρω αν θα πετύχει..Όμως πιστεύω ότι δεν μπορεί να συζητάμε μόνοι... Πρέπει να αλληλεπιδρούμε με τους γύρω..Ειδικά όσοι από εμάς εργαζόμαστε σε μικρές πόλεις όπου λίγο πολύ όλοι γνωρίζονται και ειδικά αν μένουμε σε χωριά... Την δουλειά μας να κάνουμε που είναι η πάλη με την άγνοια..οι απλοί άνθρωποι από κάπου περιμένουν να δουν φως... εμείς οι δημόσιοι λειτουργοί (γιατί δεν έχουμε ακόμα σπόνσορα) είμαστε καλοδεχούμενοι από αυτούς..αρκεί να τους πείσουμε ότι οι προθέσεις μας είναι αγνές  ... αυτή η δουλειά παίρνει χρόνο αλλά οδηγεί σε κοινωνικές ανατροπές. Έτσι πιστεύω...ίσως να είμαι αφελής.

23

 ...Είναι αλήθεια όσα λες..Και ιδιαίτερα αυτό με τον στρατό όπου η πειθαρχία μπερδεύεται με τον αυταρχισμό και την εξουσιομανία... Αλλά να είμαστε τόσο αστοιχείωτοι, να μην έχουμε το γνώθι σε αυτόν ιδιαίτερα όσο φτάνουμε σε ωριμότερη ηλικία... Δεν είναι δίκαιο. Εν τω μεταξύ τη δύναμή μας που είναι η επιρροή στους μαθητές και οι μαθητές μεταφέρουν αυτά που τους δίνουμε στο σπίτι τους δηλαδή σε δύο τουλάχιστον ενήλικες (καμιά 200 μαθητές αν έχω επηρεάζω ίσως άμεσα 400 γονείς, οι οποίοι μπορεί να επηρεάσουν ίσως έναν άνθρωπο ο καθένας τους κοκ). Μπορούμε με αφορμή τα μαθήματά μας να κάνουμε συμμάχους τους μαθητές και τους γονείς.Να φτιάξουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης..Στο σχολείο μου ήδη γίνονται κινήσεις... Πρέπει να έχουμε πλάτες ... μόνο με απεργίες τέτοιου τύπου που γίνονται ως τώρα δεν αλλάζουν πολλά.

24
...ξέρεις όμως panos2...ώρες ώρες νευριάζω με τους παλιότερους γιατί δεν δέχονται εμάς τους νεώτερους και τον "νέο αέρα" και θέτουν εμπόδια. Δεν λέω όλοι... Όμως κατ΄εξακολούθηση βλέπω μια μιζέρια και μια τάση να μας "φιμώσουν". Την νοοτροπία της αυθεντίας..Λες και μεις που είμαστε μικρότεροι δεν πλησιάζουμε τα σαράντα (στην Αφρική οι σαραντάρηδες θεωρούνται γέροι  :) ) και δεν έχουμε καμιά εμπειρία, δεν έχουμε υποχρεώσεις ή παιδιά -περισσότερα από κάποιους- ή δεν έχουμε δουλέψει ως τότε και μας ντάντευε ένας μπαμπάς...Θέλω να πω ότι και οι παλαιότεροι δεν θα πρέπει να απαιτούν σεβασμό, χωρίς οι ίδιοι να δείχνουν σεβασμό... Είναι κακό να μην αφήνουμε τους άλλους έστω να πουν τη γνώμη τους ... όλοι έχουμε να κερδίσουμε κάτι από τους συναδέλφους μας...

25
...δεν τολμώ να δω τις καταστάσεις μισθολογίας και να κάνω πράξεις..ζω μια κατάσταση άρνησης...άλλωστε συνεχώς αλλάζει το ποσό. Τι θα γίνει με τα δάνειά μας που ήταν επιδοτούμενα, τι θα γίνει με τους φόρους κλπ τι θα γίνει με τα έξοδα των παιδιών μας...και τρέχω να βάλω το κεφάλι μου μέσα στην άμμο...Και μετά μπαίνω στην τάξη και βλέπω ότι η δύναμή μας εκεί είναι... και ξαναθαρρεύω..

rublev, συγκλονιστικό το ηχητικό ντοκουμέντο.
Άσκηση βίας όμως δεν είναι μόνο η χρήση καραμπίνας. Είναι και ο εξαναγκασμός στην ανεργία, η ένδεια που μας επιβάλλουν, η αρπαγή των σπιτιών, τα χαράτσια κι η παρανοϊκή φορολόγηση, τα δακρυγόνα, οι προσαγωγές, το κλείσιμο των σταθμών του μετρό (καθόλου τυχαία και η βόμβα που βρέθηκε) κα. Το ότι οδηγούμαστε να χάσουμε όχι μόνο το χαμόγελο αλλά και την ελπίδα μας για το μέλλον. Το δε παρόν μας στραγγαλίζεται κάθε στιγμή.


rozy4 πάντα ουσιαστική! Ο πόλεμος είναι και αόρατος ...ο θησαυρός μας είναι η χαρά που θέλουν να μας στερήσουν, η χαρά της καθημερινότητας... Και όποιος από μας γνωρίζει περισσότερα τόσο πιο πολύ πονάει...γιατί η γνώση προσθέτει πόνο!

...μαζί με τους νεοδιόριστους τιμωρούν και όσους από εμάς έχουμε μικρότερα παιδιά ..είτε με τη δυσβάστακτη φορολογία, είτε με την καταστροφή του κοινωνικού ιστού και της παιδείας ή με τον αμοραλισμό που υποθάλπουν...

26
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Νοέμβριος 18, 2011, 06:16:32 μμ »
..αν μπορεί κάποιος να πει για το Μεταπτυχιακό Εξειδικευσης Καθηγητών Φυσικών Επιστημών..Είναι βατό;

Εξαρτάται από την ειδικότητά σου ή το πόσο εξοικειωμένος είσαι με τη φυσική και τα μαθηματικά. Μη περιμένεις να κάνεις  μαθήματα σχετικά με εκπαίδευση, διδακτική και νέες τεχνολογίες.Θα πήξεις στη φυσική.

...παρόλο που λατρεύω τη φυσική, τη φοβάμαι...δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να συγκεντρωθώ με τόσες υποχρεώσεις που έχω σε τόση φυσική...Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα μαθήματα σχετικά με εκπαίδευση, διδακτική και νέες τεχνολογίες...Σ' ευχαριστώ για την απάντηση!  :)

27
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Νοέμβριος 08, 2011, 10:09:47 μμ »
..αν μπορεί κάποιος να πει για το Μεταπτυχιακό Εξειδικευσης Καθηγητών Φυσικών Επιστημών..Είναι βατό;

28
Σχολικές Εορτές / Απ: Υλικό για τη 17η Νοεμβρίου
« στις: Οκτώβριος 22, 2011, 11:41:32 μμ »
Πέρισυ ανέλαβα μαζί με μια συνάδελφο την γιορτή της 17Ν για πρώτη φορά και είχα πολύ άγχος (δεν είμαι και φιλόλογος για να έχω ευχέρεια στα ιστορικά γεγονότα και τις πηγές), όμως όλα πήγαν καλά τελικά! Έτσι ανέλαβα και για φέτος... Βασικά σκέφτομαι να έχω ένα χρονικό των γεγονότων σπασμένο σε 2-3 κομμάτια. Γύρω από αυτό χτίζεται η γιορτή. Θα χρησιμοποιήσω βιντεοπροβολέα και την ώρα που διαβάζεται το χρονικό θα προβάλλονται αντίστοιχα γεγονότα. Στο you tube υπάρχουν βίντεο και εποπτικό υλικό έχει και στο αλφαβήτα... Μπορείς να βάλεις την δήλωση του Σεφέρη, είχα φτιάξει ένα power point με τα λόγια και  μουσική Καραινδρου, το οποίο θα βελτιώσω και θα χρησιμοποιήσω. Έπειτα η χορωδία μπορεί να πει εμβόλιμα κάποια κλασσικά κομμάτια και κάποια ποιήματα τα οποία θα πουν τα παιδιά με μουσική υπόκρουση κιθάρας...Μπορεί να έχει ένα δρώμενο όπου παιδιά θα περάσουν με πανώ και συνθήματα. Ένα ωραίο κομμάτι που χρησιμοποίησα (μέρος του) είναι αυτό   http://www.youtube.com/watch?v=YaK2C7MVMZo Επίσης καλό μου φαίνεται και αυτό:http://www.youtube.com/watch?v=Zn93bTNCl9o
..πάντως φέτος δεν ξέρω αν θα αντέξω να μην πετάξω τίποτα υπονοούμενα για την πολιτική κατάσταση που επικρατεί...για την γενιά του πολυτεχνείου που πολέμησε μια χούντα αλλά πρόδωσε τον αγώνα της...αλήθεια έχει κανείς καμιά ιδέα ..κάτι συμβολικό αλλά σαφέστατο ... 8)

Σελίδες: 1234 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159824
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.