Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aristos2

Σελίδες: 1234 ... 284
15
Μιας και με κάποιους, -ες είμαστε παλιοί γνώριμοι, ας ευχηθώ καλές διακοπές και ας θυμίσω πως, εν μέσω θέρους και με την παρούσα εθνική και παγκόσμια οικονομική ρευστότητα, κάθε τηλεφώνημα σ' ευγενικούς ή μη κυρίους είναι, μάλλον, χαμένος χρόνος. Και ο χρόνος, ειδικά των διακοπών, είναι πολύτιμος.

16
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Ιούλιος 25, 2012, 08:32:18 πμ »

http://youtu.be/LnvUrbmCq1k

Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Καλημέρα.

17
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Ιούλιος 19, 2012, 07:44:02 μμ »
Duo Arioso - A.Piazzolla - Extasis



Χρόνια Πολλά, όμορφα, φωτεινά κι ευτυχισμένα aristos2  :) Έκανα κι εγώ πολλέςςςς απουσίες αλλά εσύ με ξεπέρασες  ;D Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις τα απλά και τα όμορφα με τους οικείους σου και να υπάρχει για σένα πάντα κάποια θάλασσα "που ο ήλιος τη ζεσταίνει και το όνειρο (σου) ξαποσταίνει...".



Σ' ευχαριστώ, γλυκιά Domenica, που πάντα με θυμάσαι τούτη τη μέρα, καθώς και για τις, ανέκαθεν, ζεστές ευχές σου. Η απουσία και η παρουσία είναι, συχνά, σχετικές. Είσαι, συνήθως, στη σκέψη μου, Ελπίζω να είσαι καλά και σε ασφαλή νερά, στη διάρκεια της εθνικής τρικυμίας.
Για σένα http://youtu.be/PedC3ozJnw4 , με τα πιο θετικά μου συναισθήματα.

18
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Ιούλιος 19, 2012, 03:48:13 μμ »
Ντίνααααα, παραφέρεσαι ως προς τον αιώνιο πρωταθλητή!

Ας είναι, για σένα: http://youtu.be/hIdNrmV--iw

Τα λέμε ...

19
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικές διαδρομές (2012)
« στις: Ιούλιος 19, 2012, 03:43:01 μμ »
Αφιερωμένο στον Αristos2 που έχει γενέθλια σήμερα, όπως και η αδελφή μου.
Χρόνια σου πολλά! Πού χάθηκες, βρε ψυχή; Δεν σε διαβάζουμε πια στη ΜΟΥΣΙΚΗ.

Πολλοί Καρκίνοι μαζευτήκαμε τελικά στο pde ή είναι η ιδέα μου... ;)


APURIMAC-ΕΛΛΗ ΠΑΣΠΑΛΑ
Mi Ultimo Tango en Atenas

http://www.youtube.com/watch?v=5h3P-WclRSo



Στίχοι/Μουσική: Daniel Armando


Armonia neurotica en el microcosmο de la metropoli
cultura narcisista en una monarquia dogmatica
simfonia cacofonica, pandemonium en la atmosferamelodia simbolo, melodrama y tragedia.


Orgasmo ideologico del barbarismο a la teoria
politico dislexico en parodia onirica
tirania fantasma, dilema megalomano
de un metabolismο retorico sin tesis ni antitesis.

Patriota heroicο, tragicο, sistematico
hipocrecia paranoica sin dialogo esotericο
teatro ironicο, sindicato plasticο
y epicentro de la epidemia, una quimera, una utopia.

Energia hyperbole, antidotο democraticο
Laberinto critico sin entusiasmo, sin rima
musica epidermica en un pentagrama masoquista
y la simetria toxica de un epilogo necrologico.

Hay un oasis aromatico, paralelo, fisiologico
profeta enigmatico, fenomeno cronico y ortodoxo
sin racismos ni extremismos, sin tabues etnicos
en lirica extasis sus praxis
es el melodico y fantastico antropos.
Este mi ultimo tango en Atenas
tango lloron, que corre por mis venas.




ΥΓ. Ο Daniel Armando, μέλος των Αpurimac, Αργεντινός που μιλάει ΑΡΙΣΤΑ ελληνικά, είπε στον Θύμιο Καλαμούκη και τη «Ελληνοφρένεια»
ότι, μια μέρα, στο σπίτι μιας φίλης του, είδε ένα βιβλίο με τίτλο «Οι 17000 ελληνικές λέξεις στα ισπανικά».
Επίσης, είπε ότι, σε ένα ταξίδι του στην Κούβα για διακοπές,
αγόρασε πολλά βιβλία για να έχει να διαβάζει.
Διαβάζοντας ένα από αυτά που είχε κριτική για τους μεγαλύτερους λογοτέχνες της χώρας,
του έκανε εντύπωση ότι οι λέξεις που χρησιμοποιούσε ο συγγραφέας
στα πολύ δύσκολα ισπανικά που χρησιμοποιούσε για να εκφράσει τις δύσκολες σκέψεις της κριτικής του,
ήταν ελληνικές.
Συνδυασμός αυτών των δυο γεγονότων ήταν η έμπνευση για το «Mi ultimo tango en Atenas».

Σ' ευχαριστώ, apri, για τις ευχές σου.
Δε χάθηκα ακριβώς ..., μάλλον με απορρόφησε, αναγκαστικά, η παράσταση της ζωής.
Για σένα και για την αδελφή σου και για όλους τους παλιόφιλους της μουσικής, ιδιαιτέρως εκείνους με τους οποίους μ' ένωσαν, αλλά κι εκείνους με τους οποίους με χώρισαν πολλά: http://youtu.be/9c_Tt87sW8I

20
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Η φάση φιλολογων
« στις: Φεβρουάριος 17, 2012, 07:38:22 πμ »
Βάλε κι ένα τόνο στο "Η", καλού κακού ...

21
Κλήσεις Αναπληρωτών 2011-12:

Α'    7/9/11:     458  (366 + 92) ΑΚΩ -(τελ. μη 3τεκνος: 32,647 μόρια)θ.π.455
Β'    13/10/11:  165  (132 + 33) ΑΚΩ -(τελ. μη 3τεκνος: 27,116 μόρια)θ.π.639
Γ’    2/11/11:    51    (41+10) ΑΚΩ - (τελ. μη 3τεκνος: 25,074 μόρια) θ.π.687
Δ’    16/11/11:  20    (16 + 4) ΑΚΩ - (τελ. μη 3τεκνος: 24,928 μόρια) θ.π.696
E’    2/12/11:    55    (44: 18 ΑΚΩ+26 ΑΜΩ / 11: 3 ΑΚΩ+8 ΑΜΩ)  -
                                             (τελ. μη 3τεκνος ΑΚΩ: 24,604 μόρια, θ.π.722/
                                              τελ. μη 3τεκνος ΑΜΩ: 23,611 μόρια, θ.π.817)
ΣΤ’  20/1/12:    65    (52:  47 ΑΚΩ+5 ΑΜΩ / 13: 8 ΑΚΩ+ 5 ΑΜΩ)
                                            (τελ. μη 3τεκνος ΑΚΩ: 23,973 μόρια, θ.π.785 /
                                             τελ. μη 3τεκνος ΑΜΩ: 24,Ο49 μόρια, θ.π.782)
Ζ’  16/2/12:    35    (28:  25 ΑΚΩ+3 ΑΜΩ / 7: 2 ΑΚΩ+ 5 ΑΜΩ)
                                            (τελ. μη 3τεκνος ΑΚΩ: 23,706 μόρια, θ.π.808/
                                             τελ. μη 3τεκνος ΑΜΩ: 23,724 μόρια, θ.π.806)



ΣΥΝΟΛΟ: 849 (679+170): 797 ΑΚΩ (645+152) + 52 ΑΜΩ (34+18)


Με το καλό οι κληθέντες ...
Καλή διασκέδαση, ελέω Τσικνοπέμπτης, σε όλους ...
Μη φτάσει το Πάσχα, για την επόμενη ...

22
Dina, δυστυχώς δε συμμερίζομαι την αισιοδοξία σου! Έρχονται άσχημες μέρες για μας! Μέρες;;; Τρόπος του λέγειν! Άσχημα χρόνια!!!Εγώ πιστεύω πως του χρόνου κανένας αναπληρωτής δε θα μπει σε σχολείο! Θα είμαστε όλοι μας άνεργοι! Σκασίλα που είχε η τρόικα να μάθουν τα ελληνόπουλα ελληνική γλώσσα! Θα απολυθούν και 30.000 περίπου μόνιμοι. Εγώ είμαι στν κορυφή του πίνακα των αναπληρωτών, μετά τις ειδικές κατηγορίες και το έχω σίγουρο στο μυαλό μου πως φέτος είναι η τελευταία χρονιά που μπαίνω σε τάξη!!!  :( :'(

Παντελώς, αβάσιμη θέση.

23
Κενό από κύηση, πιθανότατα,  θα προκύψει και στην Ηλεία.

24
;D ;D ;D  ειναι που ελλειψα και σας τα χω μαζεμένα...χεχε
Ειναι που ο καλος φιλος και συναδελφος Άριστος  δεν διοριστηκε, οπως και πολλοι συναδελφοι,αρχες Οκτωβριου όπως κανονικά θα έπρεπε ,αλλα Φλεβαρη σχεδον !!! Ειναι που το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" απο παντου και που, οπως φαινεται, δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.

υ.γ. "άμεση δικαιωση" ονομαζεις τους διορισθεντες με τις κλησεις απο δω και πέρα? γιατι αλλιως το ονομαζω εγω.... ;D ;D
βρε, θα συνέλθετε ποτέ? ;D ;D  Αμα δεν αλλαξουμε εμεις, αυτοι ποτέ δεν θα αλλαξουν!

Το "άμεση" το χρησιμοποιώ σε σχέση με την παρούσα χρονική στιγμή, Μάρκο, εκτός και αν θαρρείς πως το έχασα!
Επιπλέον μια διόρθωση, ο αναπληρωτής, δυστυχώς, δε "διορίζεται", προσλαμβάνεται.
Τέλος, δεν επιθυμώ ν' αλλάξω, επιθυμώ αυτό που δικαιούμαι, που ποτέ δεν το έκλεψα από κάποιον και που είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω. Το γεγονός ότι το απαξίωσαν τόσο, αυτονόητα, πρέπει να προκαλέσει επανάσταση, η οποία άλλωστε έχει αργήσει δεκάδες χρόνια ...

Κατ'αρχας λεμε το ιδιο ακριβως. Τωρα, το "αμεση" τι θα πει? και μετα απο 2 μηνες "αμεση" θα το θεωρήσουμε?
Προσλαμβανεται ο αναπληρωτης και πολυ σωστα το επισημαινεις, μονο που ειναι διορισμος (χωρις μαλιστα εισαγωγικα) οχι ομως μονιμος, νομιζω πως συμφωνεις με αυτο.Η ετυμολογια της λεξhς, αν δεν κανω λαθος, αυτο μου λεει.
Επισης, δεν ειπα πως το "εκλεψες" απο κανεναν,αν αυτο καταλαβες λυπαμαι. Ισα ισα, που ειπα πως 1η Οκτωβριου θα επρεπε ολοι να βρισκονται στις θεσεις τους και απο κει και περα μονο οταν παραστει αναγκη να καλουν. Τα τελευταια χρονια το υπουργειο το εκανε συστημα και σα να το θεωρουμε και "λογικο ή φυσικό" με το να περιμενουμε τις ...φάσεις για να δουλεψουμε. Για ολα αυτα και αλλα πρεπει να γινει αγωνας που δυστυχως μονο λογια βλεπω και υποσχεσεις ...

Ευχήθηκα άμεση δικαίωση, δε χαρακτήρισα πουθενά το 2 μήνες από σήμερα άμεσο!
Σύμφωνα με τα φτωχά ελληνικά μου: πρόσληψη= παροδική σχέση εργασίας - διορισμός= μόνιμη σχέση εργασίας.
Δεν κατάλαβα πως είπες ότι έκλεψα κάτι.
Εγώ τον αγώνα τον ονόμασα επανάσταση που έπρεπε να γίνει από χρόνια.
Πιστεύω, τώρα, να συνεννοηθήκαμε.

Καλημέρα.

25
;D ;D ;D  ειναι που ελλειψα και σας τα χω μαζεμένα...χεχε
Ειναι που ο καλος φιλος και συναδελφος Άριστος  δεν διοριστηκε, οπως και πολλοι συναδελφοι,αρχες Οκτωβριου όπως κανονικά θα έπρεπε ,αλλα Φλεβαρη σχεδον !!! Ειναι που το εκπαιδευτικο συστημα "μπαζει" απο παντου και που, οπως φαινεται, δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.

υ.γ. "άμεση δικαιωση" ονομαζεις τους διορισθεντες με τις κλησεις απο δω και πέρα? γιατι αλλιως το ονομαζω εγω.... ;D ;D
βρε, θα συνέλθετε ποτέ? ;D ;D  Αμα δεν αλλαξουμε εμεις, αυτοι ποτέ δεν θα αλλαξουν!

Το "άμεση" το χρησιμοποιώ σε σχέση με την παρούσα χρονική στιγμή, Μάρκο, εκτός και αν θαρρείς πως το έχασα!
Επιπλέον μια διόρθωση, ο αναπληρωτής, δυστυχώς, δε "διορίζεται", προσλαμβάνεται.
Τέλος, δεν επιθυμώ ν' αλλάξω, επιθυμώ αυτό που δικαιούμαι, που ποτέ δεν το έκλεψα από κάποιον και που είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω. Το γεγονός ότι το απαξίωσαν τόσο, αυτονόητα, πρέπει να προκαλέσει επανάσταση, η οποία άλλωστε έχει αργήσει δεκάδες χρόνια ...

26
Αξιοποιώντας το χρόνο που το Υπουργείο μου εξασφάλισε φέτος, καλώντας με να διδάξω τέλος Γενάρη και όχι αρχές Οκτώβρη, όπως πέρσι και άλλες χρονιές, εκτός των άλλων, έγραφα ..., κυρίως επιφυλλίδες και δοκίμια.
Το παρακάτω περιλαμβάνει κάποιες από τις σκέψεις μου για όσα, εύλογα, όλους μας απασχολούν.

Ευχαριστώ εκείνους που μου ευχήθηκαν για την, έστω καθυστερημένη κι ευτυχώς στον τόπο μου, κλήση κι εύχομαι, άμεση δικαίωση σε, δυνατόν, περισσότερους.


                                                 Ο εκπαιδευτικός, σε πείσμα των καιρών

                                                                                       “Η αποστολή του σύγχρονου εκπαιδευτικού δεν είναι
                                                                                          να εκχερσώνει ζούγκλες, αλλά να αρδεύει ερήμους”.

                                                                                               C.S. Lewis, Ιρλανδός συγγραφέας, 1898 – 1963.

   Κάποτε, ρόλος του εκπαιδευτικού ήταν η εξ αποστάσεως – αυτής που όριζε η χωροταξία μιας παραδοσιακής αίθουσας, αλλά και το γνωστικό χάος ανάμεσα στη δική του αυθεντία και την άγνοια των μαθητών του - μετάγγιση γνώσεων και πληροφοριών. Τον ασκούσε, ως επί το πλείστον, με επιμέλεια στον τύπο, με αυστηρότητα, μα και με περισσή ασφάλεια, αφού το ακροατήριό του δεν εδύνατο να του αντιτάξει το παραμικρό, από άγνοια, αλλά και φόβο.
   Κατά την – σε άλλα σημεία γοργή, σε άλλα όχι – μετεξέλιξη των κοινωνιών, η Παιδαγωγική επιστήμη μελέτησε και συνεχίζει, ως υποχρεούται, να μελετά το ρόλο, την αποστολή του εκπαιδευτικού, που και μπορεί και πρέπει να επηρεάζει καθοριστικά την όποια εξέλιξη. Σήμερα, βεβαίως, το ακροατήριό του δεν είναι βυθισμένο στην άγνοια, ευτυχώς ούτε και στο φόβο. Τα ηλεκτρονικά, πρωτίστως, μέσα, οι συνθήκες ελευθερίας, κάποτε κι ελευθεριότητας, οι κατακτήσεις του παρελθόντος, εκπαιδευτικές και μη, το καθιστούν ένα ακροατήριο ενήμερο, απαιτητικό και, τελικά, απαξιωτικό για εκείνον τον εκπαιδευτικό που εμμένει στον τύπο, καθαγιάζει την πειθαρχία, βολεύεται στης αυθεντίας την ασφάλεια. Άλλωστε, όταν τριγύρω τίποτα δεν κωλυσιεργεί, ποιο ακροατήριο – και μάλιστα νεανικό – ν’ ανεχτεί την κωλυσιεργία ή, καλύτερα, την ανεπάρκεια του απευθυνόμενου προς αυτό;
   Εντούτοις, η αυξημένη ενημέρωση ή και γνωστική κατάρτιση των νέων, στις μέρες μας, δεν τους καθιστά, αυτονόητα, πεπαιδευμένους. Μάλιστα, η πληθώρα των πηγών και η ανεξέλεγκτη χρήση τους, η απουσία ενός στοιχειώδους αξιακού υπόβαθρου, τα διαρκώς πολλαπλασιαζόμενα αδιέξοδα με τα οποία αδυνατούν να μετρηθούν, ο εφησυχασμός και η αποστασιοποίηση που, συχνά, προκρίνουν ως στάσεις προκαλούν επιφυλάξεις για το βαθμό και το είδος της παιδείας τους, αν όχι την πεποίθηση περί της απουσίας της. Δεν είναι, επομένως πρόδηλος, μήτε κι ευκολοδιάβατος ο δρόμος που καλείται να διανύσει ο σύγχρονος εκπαιδευτικός.
   Είναι, αναμφίβολα, καιρός να σταθεί ανάμεσα και όχι απέναντι στο, εν συγχύσει πλέον, ακροατήριό του. Να καλλιεργήσει διανοητικά και όχι να καπηλευτεί. Ν’ αναζητήσει αξίες, πρωτίστως μέσα του, και να φωτίσει με αυτές, πριν η ύλη κυριαρχήσει ανεπιστρεπτί. Να καταστήσει σαφές – και με τη δική του, αλίμονο, στάση – πως το μέγιστο αδιέξοδο είναι η δειλία και η συνακόλουθη παραίτηση.
   Δεν αξίζει, βέβαια, σε κανέναν εκπαιδευτικό η υποβάθμιση που βιώνει σήμερα – στο δοκιμαζόμενο, παντοιοτρόπως, τόπο μας – ο ίδιος και το έργο του. Παρά τις όποιες κυβερνητικές εξαγγελίες του παρελθόντος, η κρατική δαπάνη για την εκπαίδευση των παιδιών μας δεν υπήρξε ποτέ αξιόλογη, πια, με πρόσχημα την οικονομική δυστοκία, δεν είναι καν στοιχειώδης. Ανέκαθεν, ο Έλληνας εκπαιδευτικός αμειβόταν ελάχιστα σε σχέση με την πλειονότητα των συναδέλφων του, στην προηγμένη, τουλάχιστον, Δύση. Πλέον, ακόμη και η ελάχιστη αυτή αμοιβή περικόπτεται. Αν σε αυτά προστεθούν οι ελαστικές μορφές εργασίας που, σταδιακά και - καθώς φαίνεται – μεθοδευμένα, υποκαθιστούν τη μόνιμη και σταθερή εργασία, η απουσία ουσιαστικής μετεκπαίδευσης και, κατόπιν αυτής, αξιολόγησης, η θλιβερή εικόνα των υποδομών όπου τελείται το διδακτικό και όποιο παιδαγωγικό έργο, η σχεδόν ολοκληρωτική απουσία εποπτικών ή ηλεκτρονικών μέσων για την πλαισίωσή του και, κυρίως, οι νοοτροπίες βολέματος ή αποποίησης ευθυνών που διαρκώς αυξάνονται, το δημόσιο σχολείο – σήμερα - μοιάζει να «γράφει» την ύστατη σελίδα του.
   Σε πείσμα της κρατικής αδιαφορίας ή και παράλυσης, αλλά και της συντεχνιακής λογικής του «δικαιούμαι, ανεξάρτητα του τι και πόσο προσφέρω», ο Έλληνας εκπαιδευτικός οφείλει – όσο ποτέ – να σταθεί όρθιος, να αποδεχθεί και ν’ αναδείξει πως, είτε «σε ζούγκλα εκχερσώνοντας», είτε «σ’ έρημο αρδεύοντας», πάντως, πασχίζοντας, θα διασώσει εκείνο που, στο βάθος, υπήρξε ανέκαθεν η αποστολή του: το φως. Και όσο εντονότερη η περιρρέουσα σκοτεινιά, τόσο πιότερη η χρεία του.

27
Μόλις το κοίταξα, και αυτός, απ' την αρχή της χρονιάς, ειδική κατηγορία ήταν και στην ίδια θέση του πίνακα ...!

28
Μιας και διατηρώ στο αρχείο μου παλιότερους πίνακες, το νούμερο 761 του τωρινού πίνακα, με τα ίδια μόρια και ως 3τεκνη, στο ίδιο νούμερο ήταν απ' την αρχή.
Επομένως, δε βλέπω να έγινε κάτι παράτυπο.
Καλημέρα.

Αρίστο, εγώ έκανα λάθος και μου το διευκρίνησε και η Ινώ. Οι συνάδελφοι εννοούν τον αριθμό στον πίνακα αναπληρωτών 46, που πράγματι άλλαξε σειρά στην τελευταία ανανέωση των πινάκων (πριν ήταν 1700+) και όχι τον αριθμό 761 με αύξουσα αριθμό 46 στη φάση (εκεί μπερδεύτηκα εγώ). Έτσι όπως ήμουν χτες, μετά από τόση αγωνία και εναλλαγές συναισθημάτων, το μυαλό μου υπολειτουργούσε! Ζητώ συγνώμη!

Σε αυτή την περίπτωση, είναι προφανές πως, πλέον, συντρέχουν λόγοι που τον εντάσσουν σε ειδική κατηγορία ...

Σελίδες: 1234 ... 284

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159794
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.