Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 1 ... 2728293031 ... 34
393
σας είχα προειδοποιησει οτι νομοσχεδιο πάλι δεν πρόκειται να δούμε. Η γελοιότητα συνεχίζεται  και οι συνεχεις  καθυστερησεις στην δημοσιοποίηση  του νομοαχεδίου αλλα και η πολιτική  του υπουργείου να μιλάει διαρκώς πάνω σε μία αόριστη δέσμη προτάσεων μας έχει κουρασει ολους και δειχνει την έλλειψη προγραμματισμου αλλά και την απάθεια ολου του συστηματος. Δεν γίνεται ένα χρόνο να αναφέρεσαι σε αδρές γραμμές ιδεών που η επεξήηση τους συντελείται μόνο στο δημοσιοποιηθεν νομοσχέδιο ,που έχει και την μεγαλυτερη αξια, αφου διαλυει καθε ειδους αμφιβολιες  και βάζει τα πράγματα στην θέση τους. Τό μόνο που μπορεί να δώσει απαντήσεις και να αποσαφηνίσει τις προθέσεις του υπουργείου , είναι το τελικό νομοσχέδιο με την επίσημη μορφή που θα κατατεθεί στην βουλή.  Δύο επικοινωνιακές φιέστες στο υπουργικο συμβουλιο και αναρίθμητες διαρροές υπό την μορφή πυθιιας στις εφημερίδες περιπλέκουν την κατάσταση και μας αποκαλυπτουν μερικά από τα σχέδια της υπουργού και οχι ολα. Ακόμα και στην ψευδεπίγραφη διαβούλευση δεν τόλμησαν να δώσουν ολόκληρο το νομοσχέδιο αλλά μιλούσαν αόριστα φοβούμενοι πιθανώς εκπαιδευτικοί έκρηξη αν αποκαλυπταν το συνολο  των σχεδιων τους. Αιαθάνομαι ότι το νομοσχεδιο θα κρύβει και άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις  που τώρα δεν είναι ορατές με την επιλεκτική διαρροή αποσπασματικών πληροφοριών  που περιέχει

394
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 21, 2010, 03:42:35 μμ »
ΣΕ παράφραση της ρήσης γιωργάκη που είναι τα λεφτά, εγώ θα ρωτάω   κάθε μέρα που είναι το νομοσχέδιο; Έχει καταντήσει γελοίο από οκτώμβριο να μιλάμε για κάτι που δεν το έχουμε δει ακόμα γιατι η υουργός παίζει με τα νευρα μας. Είχε πει ότι θα το έδινε στην ολμε (τρίτη-τετάρτη)και τιποτα ακομα.

395
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 20, 2010, 06:08:19 μμ »
που ειναι αυτό το νομοσχέδιο επιτέλους;σήμερα δεν είχε πει ότι θα το έδινε στην ολμε;Νομοσχέδιο ακούμε και νομοσχέδιο δεν βλέπουμε τόσο καιρό. ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.

396
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 02:45:13 πμ »
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Π.Ε.Α.)
ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΥ 6 & ΕΜΜ. ΜΠΕΝΑΚΗ
ΑΘΗΝΑ, 10678
ΤΗΛ.: 6976430602, 6944987985, 6977444386
http://www.anaplirotes.gr
http://clubs.pathfinder.gr/anaplirotes
e-mail: pea@otenet.gr
Αρ. Πρωτ.: 719
Αθήνα, 16/04/2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση της Π.Ε.Α. με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,
Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών ενημερώνει ότι αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ένωσης συναντήθηκε την Παρασκευή 16 Απριλίου 2010 με την Υπουργό κα Διαμαντοπούλου και την Υφυπουργό κα Χριστοφιλοπούλου, στα πλαίσια των συναντήσεών τους με εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Στη διάρκεια της συνάντησης, που διεξήχθη σε καλό κλίμα, η Π.Ε.Α. κατέθεσε τις πρώτες παρατηρήσεις της αναφορικά με την παρουσίαση του προς κατάθεση στη Βουλή Σχεδίου Νόμου. Μεταξύ άλλων, ζητήθηκε :
1. Συνέχιση των διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών με το ισχύον σύστημα και μετά το 2012 με ποσοστό 60% από το νέο προτεινόμενο πίνακα διορισμών και 40% από τον πίνακα προϋπηρεσίας.
2. Ενεργοποίηση των ρυθμίσεων για το 24μηνο και το 30μηνο, σύμφωνα με τα ισχύοντα.
3. Μείωση του ορίου προϋπηρεσίας των 24 μηνών για ένταξη στο νέο προτεινόμενο πίνακα διορισμών, χωρίς συμμετοχή στο γραπτό διαγωνισμό, μετά το πέρας της μεταβατικής περιόδου και με ισχύ μέχρι το μόνιμο διορισμό των εκπαιδευτικών.
4. Ισχυρή και ουσιαστική μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στον προτεινόμενο νέο πίνακα διορισμών και προσλήψεων.
5. Όλες οι προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων (Σιβιτανίδειος, ΠΔΣ., κ.λ.π.) να γίνονται από ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων.
6. Αύξηση του αριθμού των εισακτέων από τον πίνακα αναπληρωτών (ΠΕ,ΤΕ και ΔΕ) για επιμόρφωση στα προγράμματα της ΑΣΠΑΙΤΕ καθώς και του αριθμού παραρτημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ .
7. Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μετά το μόνιμο διορισμό τους, για τη βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.

Η Υπουργός αναγνώρισε τη σοβαρότητα και την κρισιμότητα των πάγιων αιτημάτων της Π.Ε.Α. και επέδειξε θετική διάθεση ως προς την αντιμετώπισή τους.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.Α. αναμένει το πλήρες κείμενο του σχεδίου νόμου για να προβεί σε περαιτέρω παρατηρήσεις, εκτιμήσεις και κινήσεις, με γνώμονα την προάσπιση των δικαιωμάτων των χιλιάδων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών.
Καλούμε τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε εγρήγορση εν αναμονή των εξελίξεων.


ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ

Για το Δ.Σ.

Η Πρόεδρος Η Οργ. Γραμματέας


397
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 15, 2010, 02:51:18 μμ »
πρέπει να την βαρουσε μικρη ο δασκαλος, δεν εξηγητει αλλιως το μισος της για τους εκπαιδευτικους

398
καλά για κάφρους μας περνάει;ποια μεταβατική, αφου μεταβατική δεν υπάρχει  σπάζοντας τους διορισμους της φετινης χρονιας στα δυο. Μεγάλη λαικίστρια  οταν πεταει συνεχεια πρωτα ο μαθητης. Δεν μπορω να καταλαβω το μενος της για τους εκπαιδευτικους και γιατι επιπλεον δεν το καταθετει στη βουλη οπως ειχε υποσχεθει. Να την βαρουσε μικρη ο δασκαλος της;

399
γιατι δεν το δινει στη δημοσιοτητα το σχεδιο νομου;γιατι δεν το καταθετει στη βουλη; μέχτρι τώτα δεν το έχουμε δει ολοκληρωμένο

400
κάνεις λάθος;δεν σου εχουν πει οτι οι πολιτκοι κανουν το ασπρο μαυρο και το μαυρο άσπρο;

401
Συμφωνώ ότι είμαστε  μίζερος κλάδος. Σήμερα στο σχολείο  μου όλοι φώναζαν για το αδικο νομοσχέδιο όπως το χαρακτήριζαν αλλά στο τελος ο μόνος που δήλωσε στάση εργασίας για αύριο ήμουν εγώ. Οι περισσότεροι είναι φιλοχρήματοι και κοιμουνται τουν υπνο του δικαιου. Λες και θα τους σώσουν τα 25 ευρώ που θα  πάρουν αύριο. Καλα για τους αναπληρωτές εκεί είναι το παράλογο. Αυτοί που θα έπρεπε να πρωτοστατουν μένουν απαθείς  και περιμενουν απο τους αλλους να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα για λογαριασμο τους.
δεν εχουν συνειδητοποιησει ακομα οτι αν κανεις απεργια δεν χανεις προυπηρεσια. Αλλά ακόμα και αν εχανες  μία μέρα τι θα συνέβαινε;Εδώ διακυβευεται ο μελλοντικος τους διορισμος με τις αθλιες ρυθμισεις του νομοσχεδιου  και αυτοι κολλάνε στην μια μερα.Είμαστε αξιοι της μοιρας μας.

402
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 14, 2010, 04:47:07 μμ »
Καταρχήν αυτό που με εχει εξοργισει αφανταστα είναι  το οτι το υπουργειο δεν εχει ακομα καταθεσει το σχεδιο νομου στη βουλη ή εστω να το δώσει ολοκληρωμένο στην δημοσιότητα κατά αρθρο με όλες τις λεπτομέρειες του. Αυτό που έχει παρουσιάσει δεν είναι σχέδιο νόμου αλλά γενικόλογες και αόριστες προτάσεις  που μας μπερδευουν περισσότερο. Η υπουργός δεν ηταν που διατεινονταν οτι θα  το καταθεσει αμεσως στην βουλη μετα την παρουσιαση του στο υπουργικο συμβουλιο;Τι περιμένει;Ξέρουμε μόνο τις γενικές κατευθύνσεις και αγνοούμε την μορφή ουσιωδών  παραμέτρων και λεπτομερειων που ειναι βασικης σημασιας  για τον σχηματισμο ολοκληρωμενης γνωμης. Πιστευω ότι επιτηδες δεν το δίνει στη δημοσιοτητα  για να μετρησει αντιδρασεις και στη συνεχεια αν πιεστει πολυ θα προχωρησει σε αλλαγες πάνω σε διαταξεις που δεν εχει αποσαφηνισει ακομα και φυσικα ολα αυτα χωρις να διαφανει η υποχωρηση της, αφου δεν γνωριζουμε ποιο ήταν το αρχικό της σχέδιο.
Θλίβομαι επίσης για τους δημοσιογραφίσκους της πλάκας στο mega που σιγοντάριζαν την υπουργό  και εξαπέλυσαν αισχρή επίθεση στον πρόεδρο της ολμε. Θλίβομαι για την στάση του μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας που θεωρεί τους εκπαιδευτικούς τεμπέληδες και συμφωνει με τα μετρα.  Η διαμαντοπουλου έχει την κοινή γνώμη με το μέρος της γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι μην έχοντας καμία γνώση της εκπαιδευσης κρίνουν αβιαστα τους εκπαιδευτικους, βλέποντας μόνο των αριθμό των ωρών που δουλευουν και παραγνωρίζοντας τα υπόλοιπες δυσκολίες άσκησης του επαγγέλματος. Θλίβομαι όταν σκέφτομαι αν αξιζει τον κόπο που  διαβάζω κάθε απόγευμα ένα σωρό ώρες για να είμαι άριστα προετοιμασμένος την επόμενη μέρα στο σχολείο ενώ ο υπάλληλος σε μια αλλη δημοσια υπηρεσία ειναι ξεκουραστος το απογευμα και ασχολειται με την εργασια του μονο οταν βρισκεται μέσα στον χώρο που δουλευει. Να μην προσθέσω τις διορθώσεις διαγωνισμάτων, τον χρόνο που χρειάζεται για να βγάλω διαγωνίσματα  και όλα αυτά φυσικά στο σπίτι εκτός εργασίας. Θλίβομαι όταν ασκώ πνευματικό επάγγελμα που σημαίνει επίπονη και υπεύθυνη μελέτη που κουράζει περισσότερο από κάθε αλλη εργασία, να μην αναγνωρίζεται και από την άλλη να χαρακτηρίζεται ως τεμπελιά. Θλίβομαι που διαβάζω τριάντα συνεχόμενα χρόνια , σχεδόν κάθε ημέρα ,όταν με βάζουν στο ίδιο σακί με ανθρώπους που δεν κουράστηκαν ποτέ στην ζωή τους και με κοιτάζουν με μισο ματι .
Οι δημοσιογραφοι βεβαια επιτίθενται στην ολμέ και τους καθηγητες γιατι ξερουν οτι κανοντας αυτο  κερδίζουν την προτιμηση της κοινης γνωμής που  ειναι εχθρικη στον κλαδο. Φυσικά η κοινή γνώμη ειναι ο κριτης τους και απο αυτην εξαρτωνται αν θελουν να πετυχουν υψηλα νουμερα τηλεθεσης, ώστε να κριθουν επιτυχημενοι , βγάζοντας περισσότερα χρηματα. Καταφεύγουν λοπόν κάτι γελοίοι τύποι σαν αυτους του mega στον λαικισμο , λέγοντας αυτά που θέλει να ακουσει  ο κόσμος, με σκπό να γίνουν συμπαθεις σε αυτον.
Θλίβομαι που η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και οδηγεί την κοινή γνώμη σε λανθασμένα συμπεράσματα  στα οποια παρασύρεται απο τα εξυπνα επικοινωνικα τρικ του υπουργείου(αξιολογηση,αναπληρωτης μειωμενου ωραριου).  Στη γιαγια στο χωριό αυτό που έμεινε από ολα αυτα είναι ότι οι καθηγητες επιτελους θα αξιολογουνται και θα δεσουν τα λουρια. Τα περισσότερα  που ειπε η υπουργος ειναι  έξυπνοι επικοινωνιακοι χειρισμοι που ακουγονται ευηχα στα αυτια ημιμαθων.
Θλίβομαι που κάποιο μόνιμοι στα λόγια ξεσηκώνουν τους αλλους και διαμαρτύρονται αλλα όταν φτάνει η ωρα της απεργιας μπαινουν στην ταξη για μαθημα.Έχω βαρεθεί λόγια, τώρα ειναι η ώρα των πράξεων.

403
. Καταρχήν αυτό που με εχει εξοργισει αφανταστα είναι  το οτι το υπουργειο δεν εχει ακομα καταθεσει το σχεδιο νομου στη βουλη ή εστω να το δώσει ολοκληρωμένο στην δημοσιότητα κατά αρθρο με όλες τις λεπτομέρειες του. Αυτό που έχει παρουσιάσει δεν είναι σχέδιο νόμου αλλά γενικόλογες και αόριστες προτάσεις  που μας μπερδευουν περισσότερο. Η υπουργός δεν ηταν που διατεινονταν οτι θα  το καταθεσει αμεσως στην βουλη μετα την παρουσιαση του στο υπουργικο συμβουλιο;Τι περιμένει;Ξέρουμε μόνο τις γενικές κατευθύνσεις και αγνοούμε την μορφή ουσιωδών  παραμέτρων και λεπτομερειων που ειναι βασικης σημασιας  για τον σχηματισμο ολοκληρωμενης γνωμης. Πιστευω ότι επιτηδες δεν το δίνει στη δημοσιοτητα  για να μετρησει αντιδρασεις και στη συνεχεια αν πιεστει πολυ θα προχωρησει σε αλλαγες πάνω σε διαταξεις που δεν εχει αποσαφηνισει ακομα και φυσικα ολα αυτα χωρις να διαφανει η υποχωρηση της, αφου δεν γνωριζουμε ποιο ήταν το αρχικό της σχέδιο.
Θλίβομαι επίσης για τους δημοσιογραφίσκους της πλάκας στο mega που σιγοντάριζαν την υπουργό  και εξαπέλυσαν αισχρή επίθεση στον πρόεδρο της ολμε. Θλίβομαι για την στάση του μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας που θεωρεί τους εκπαιδευτικούς τεμπέληδες και συμφωνει με τα μετρα.  Η διαμαντοπουλου έχει την κοινή γνώμη με το μέρος της γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι μην έχοντας καμία γνώση της εκπαιδευσης κρίνουν αβιαστα τους εκπαιδευτικους, βλέποντας μόνο των αριθμό των ωρών που δουλευουν και παραγνωρίζοντας τα υπόλοιπες δυσκολίες άσκησης του επαγγέλματος. Θλίβομαι όταν σκέφτομαι αν αξιζει τον κόπο που  διαβάζω κάθε απόγευμα ένα σωρό ώρες για να είμαι άριστα προετοιμασμένος την επόμενη μέρα στο σχολείο ενώ ο υπάλληλος σε μια αλλη δημοσια υπηρεσία ειναι ξεκουραστος το απογευμα και ασχολειται με την εργασια του μονο οταν βρισκεται μέσα στον χώρο που δουλευει. Να μην προσθέσω τις διορθώσεις διαγωνισμάτων, τον χρόνο που χρειάζεται για να βγάλω διαγωνίσματα  και όλα αυτά φυσικά στο σπίτι εκτός εργασίας. Θλίβομαι όταν ασκώ πνευματικό επάγγελμα που σημαίνει επίπονη και υπεύθυνη μελέτη που κουράζει περισσότερο από κάθε αλλη εργασία, να μην αναγνωρίζεται και από την άλλη να χαρακτηρίζεται ως τεμπελιά. Θλίβομαι που διαβάζω τριάντα συνεχόμενα χρόνια , σχεδόν κάθε ημέρα ,όταν με βάζουν στο ίδιο σακί με ανθρώπους που δεν κουράστηκαν ποτέ στην ζωή τους και με κοιτάζουν με μισο ματι .
Οι δημοσιογραφοι βεβαια επιτίθενται στην ολμέ και τους καθηγητες γιατι ξερουν οτι κανοντας αυτο  κερδίζουν την προτιμηση της κοινης γνωμής που  ειναι εχθρικη στον κλαδο. Φυσικά η κοινή γνώμη ειναι ο κριτης τους και απο αυτην εξαρτωνται αν θελουν να πετυχουν υψηλα νουμερα τηλεθεσης, ώστε να κριθουν επιτυχημενοι , βγάζοντας περισσότερα χρηματα. Καταφεύγουν λοπόν κάτι γελοίοι τύποι σαν αυτους του mega στον λαικισμο , λέγοντας αυτά που θέλει να ακουσει  ο κόσμος, με σκπό να γίνουν συμπαθεις σε αυτον.
Θλίβομαι που η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και οδηγεί την κοινή γνώμη σε λανθασμένα συμπεράσματα  στα οποια παρασύρεται απο τα εξυπνα επικοινωνικα τρικ του υπουργείου(αξιολογηση,αναπληρωτης μειωμενου ωραριου).  Στη γιαγια στο χωριό αυτό που έμεινε από ολα αυτα είναι ότι οι καθηγητες επιτελους θα αξιολογουνται και θα δεσουν τα λουρια. Τα περισσότερα  που ειπε η υπουργος ειναι  έξυπνοι επικοινωνιακοι χειρισμοι που ακουγονται ευηχα στα αυτια ημιμαθων.
Θλίβομαι που κάποιο μόνιμοι στα λόγια ξεσηκώνουν τους αλλους και διαμαρτύρονται αλλα όταν φτάνει η ωρα της απεργιας μπαινουν στην ταξη για μαθημα.Έχω βαρεθεί λόγια, τώρα ειναι η ώρα των πράξεων.

404
εαν δεν δουμε το σχεδιο νομου με την μορφη που θα κατατεθει στην βουλη οι περισσότερες αποριες θα παραμεινουν. Αν ομως το δουμε κατα αρθρο στην επισημη φορμα του τοτε θα λυθουν αρκετες αποριες και καποιες αλλες θα διευκρινιστουν με εγκυκλίους. Έχω βαρεθει ενα χρονο να βλεπω αποσπασματικες και διασπαρτες πληροφοριες απο διαφορα σημεια του νομοσχεδιου που μαλλον συγχεουν την κατασταση παρα μας διαφωτιζουν. Η πυθια εχει καταντησει αυτο το νομοσχεδιο. Ασ το πανε στη βουλη να τελειωνουμε με αυτους τους ερασιτεχνες.

405
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Απρίλιος 09, 2010, 10:30:21 μμ »
πραγματικα στα λειτουργικα κενα υπαρχει νομικο κενο. Το καθε πυσδε ερμηνευει με τον δικο του τροπο τον νομο αλλα συνηθως προηγουνται αυτοι που ειναι στην διαθεση από τους αποσπασμενους απο αλλα πυσδε και τους αποσπασμενους εντος πυσδε.  ΟΙ δυο τλευταιες κατηογιες συνηθως συνεξετάζονται και πιο σπανια και οι τρεις μαζι. Τώρα αυτοι που ειναι στην διαθεση του πυσδε διαλεγουν πρωτοι στα κενα του ιουνιου  με δυνατοτητα τον αυγουστο οταν θα υπαρχει πληρης εικονα κενων να τοποθετηθουν σε σχολειο που ανοιξε κενο το καλοκαιρι και το ειχαν δηλωσει;  damien για βοηθησς λιγο για λειτουργικα γιατι εκει χολαινω λιγο. Τι κανω λάθος;

406
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Απρίλιος 09, 2010, 10:23:35 μμ »
στην περιοχή που πήρα μετάθεση (αθήνα) συνυποψηφιος μου και συναδελφος στο ιδιο σχολειο με ειχε περάσει λόγω των δύο μορίων της πρώτης προτίμησης.  Τώρα όμως λογικά αυτά θα αφαιρεθούν και θα μετρήσουν μόνο συνυπηρετηση και εντοπιοτητα  που δεν διαθετουμε ουτε ο ενας,ουτε ο αλλος. Αρα θα περάσω εγώ μπροστά σωστα;καλα τα λέω damien;

Σελίδες: 1 ... 2728293031 ... 34

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159544
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 313
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 305
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.