Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 1 ... 2829303132 ... 34
407
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Απρίλιος 07, 2010, 02:06:04 πμ »
η μονη περιπτωση να παρεις οργανικο κενο που δεν δηλωσες, ειναι εαν δεν το δηλωσει και κανενας απο τους υπολοπους και εισαι τελευταια στα μορια που θα βγουν. Δηλαδή πχ αν ειστε 5 ατομα και δεν δηλωσει κανεις ενα συγκεκριμενο οργανικο κενο τοτε με το ζορι θα παρουν αυτον που εχει τα λιγοτερα μορια (ειναι πεμπτος δηλαδη) και θα τον τοποθετησουν εκει. Εάν δεν παρεις οργανικη τοτε μενεις στην διαθεση του πυσδε και θα καλυψεις καποιο λειτουργικο κενο απο την επομενη χρονια. όσοι ειναι στην διαθεση του πυσδε προηγουνται στην τοποθετηση από τους αποσπασμενους απο αλλα πυσδε και τους αποσπασμενους εντος πυσδε(εδω ειναι και θεμα ερμηνειας του καθε πυσδε) αλλα νομιζω  οτι εχεις δικαιωμα να κανεις συμπληρωματικη αιτηση ,εαν αδειασει κενο τον σεπτεμβριο , σε σχολειο που δεν υπηρχε αυτο το κενο  τον ιουνιο-ιουλιο. Και τοτε προηγεισαι νομιζω απο τις υπολοιπες κατηγοριες αποσπασμενων. Τα τελευταια  με επιφυλαξη για τα λειτουργικα κενα, για τα οργανικα ειμαι σιγουρος.

408
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:57:35 μμ »
μου ειπαν για αυριο , ίσως αργα το βραδυ σημερα

409
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:50:09 μμ »
δεν νομίζω να το αφήσουν για αυριο που θα επικρατει εικονα διαλυσης σε ολο το δημοσιο τομεα και θα βιαζονται ολοι να φυγουν νωρίτερα απο το μεσημερι. Σήμερα τους συμφέρει να τα βγάλουν και ας κουραστούν λίγο παραπάνω ,εστω και αν παει απογευμα. Ξέρει κάποιος τηλεφωνο απο τμημα μεταθεσεων;

410
καμία ειρωνία anatina. Ίσα, ίσα, εσύ με ειρωνεύτηκες όπως επισήμαναν και συνάδερφοι παραπάνω. Δεν έχω κάτι να προσθέσω με έχει καλυψει και εμενα ο ioannis, για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και κάπου εδώ σταματάω να μιλάω. Όσοι είμαστε σε σχολείο γνωρίζουμε ότι το τμήμα από το οποίο προέρχεσαι παίζει μικρο  ρόλο  στο ποιος θα διακριθει και θα κανει καλυτερα την δουλεια του. Όλα τα άλλα ειναι λόγια του αέρα και να μην αποδιδουμε σε επιδειξη αυθεντιας τα αυτονοητα και δεδομενα.

411
τον καθηγητή τον κάνει η προσωπικη του ενασχόληση με το αντικείμενο μετά την αποφοίτηση του. Το πανεπιστήμιο λίγα προσφέρει αφού περισσότερο περιλαμβάνει γνώσεις γενικες Τελειωσα φπψ και ασχολουμαι χρονια με αρχαια και λατινικα ,πρωτα φροντιστηρια και μετα δημοσια εκπαιδευση. Μετά από τόσα χρονια ενασχολησης και πειρας μου φανεται αστειο το επιχειρημα περι ανώτερων και κατώτερων σχολών, αφού το πανεπιστημιο ειναι μια μακρινη αναμνηση . Όσο θα περνάνε τα χρόνια τόσο θα απομυθοποιειτε τον ρόλο του και θα βλέπετε ότι το βασικό είναι ή πείρα για να βελτιωθείτε και όχι πράγματα που μάθατε μόνο και μόνο για να περάσετε μία εξεταστική και πλέον σας θυμίζουν ελάχιστα, ενώ έχουν και μικρή σχέση με τα διδασκόμενα στο σχολείο. Λατινικά δεν έκανα καθόλου στο πανεπιστήμιο, αυτό όμως δεν με εμποδίζει να τα διδάσκω άνετα ,αφου τα 50 κειμενα μαθαινονται για πλακα.  Δεν θα με εσωζε το αντιστροφο και το μετρο του φιλολογικου που δεν το ζηταει κανενας στο σχολειο. Απο κει και περα ότι ελλειψεις ειχα τις κάλυψα με προσωπικο διάβασμα και δεν θεωρώ μετά από τόσα χρόνια ότι υστερώ κάτι από άλλους συναδέλφους.  Την ύλη ειδικά του σχολείου την κατέχω άριστα στα περισσότερα μαθήματα και πανω σε αυτη κρινομαστε καθημερινα και όχι πανω στις ανουσιες και αχρηστες λςπτομερειες του πανεπιστημιου. Θυμηθειτε αυτα που σας λεω μετα 10 χρονια και τοτε θα γελατε  με αυτα που σκεφτοσασταν παλια.  Ο νεος αποφοιτος δικαιολογειται καπως να αεροβατει και να υπερεκτιμαει τον ρολο του παναεπιστημιου ,αφου δεν διαθετει αλλη πηγη γνωσεων αλλα  ο παλιος ειναι αδιανοητο να κανει κατι τετοιο. Του φιλολογικου για να ειμαι δικαιος πραγματι κουραστηκαν περισσότερο αλλα αυτό δεν τους καθιστά και ανώτερους. Είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να φτάσεις να γίνεις πραγματικός καθηγητής και το πτυχιο του πανεπιστημιου απλώς σου δινει το δίπλωμα οδήγησης, ενώ είσαι αρχάριος ,απλώς για να ξανοιχτείς στο δρόμο και να μάθεις να οδηγείς με ασφάλεια μετά από κάμποσο χρόνο , ανάλογα με το ποσο χρόνο αφιερώνεις στο αυτοκίνητο κάθε μερα.

412
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« στις: Ιανουάριος 27, 2010, 04:56:08 μμ »
οι σουπερ φιλολογοι και κομπλεξικοι του κλασσικου(όχι ολοι αλλα οι ξιπασμενοι) ας καταλαβουν οτι αυτα που κανουν μεσα στην σχολη ελάχιστη σχεση έχουν με τα σχολικα  μαθηματα και λιγο θα τους χρειαστουν.Στο σχολειο δεν ζητανε μετρο λατινικων και άγγνωστο στα λατινικα  πχ. Εγώ στην σχολή δεν έκανα λατινικα αλλα τα 50 κειμενα που τα εκανα ως τριτοδεσμιτης τα εκανα μια επαναληψη και τα διδασκω χρονια τωρα. Δηλαδή είμαι κακός μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας;Αν στα αρχαια εβγαλαν και 20 αγνωστα στα τέσσερα χρόνια εγώ στα φροντιστηρια τοσα χρονια εχω βγαλει τα δεκαπλασια .  Αυτό που μετραει για να πετυχεις ειναι ο βαθμός ανταπόκρισης σου στην σχολική ύλη και εκεί όλοι χωλαίνουν τελειώνοντας όλες τις σχολές του πανεπιστημίου, αφού άλλα κανεις στο πανεπιστημιο και αλλα ζητανε σε μεγαλο βαθμο στο σχολειο .Επομένως θα μετρησει περισσότερο ποιος θα ,ασχοληθει περισσότερο με τα του σχολειου μεσα απο τα φροντιστηρια και την πειρα .Και 100 λογοτεχνίες να εκανα πχ στο πανεπιστημιο τι να το κάνω αν δεν έχω τριφτεί πάνω στα συγκεκριμένα κείμενα πχ της γ λυκειου, για να κάνω με επιτυχία ενα ιδιαιτερο; Το πανεπιστημιο δίνει γενικές γνώσεις που πολλες απο αυτες δεν έχουν αντικρυσμα στην συγκεκριμενη σχολικη υλη που την τελευταια αν ασχοληθεις θα την κατακτησεις. Μετα απο τοσα χρονια εμπεριας ξέρω αριστα ολα τα κειμενα των φιλολογικων μαθηματων του σχολειου και έχω λιγότερες γενικες γνωσεις  που στο κατω κατω δεν θα μου χρειαστουν και καπου. Ποιος ειναι καλυτερος αυτος που διαθετει αρκετες γενικες γνωσεις και μειωμενη επαρκεια στην σχολικη υλη ή αυτός που είναι αριστος στην σχολικη ύλη λόγω εμπειριας και μέτριος στις γενικες γνώσεις;Ούτε φυσικά θεωρώ τον εαυτο μου ειδικο γιατι εβγαλα το φπψ λόγω παιδαγωγικής καταρτισης. Δεν δέχομαι το αντεπιχειρημα, να έχουμε εμεις παιδαγωγικη καταρτιση και εσεις δεν εχετε. Το θεωρω εξισου γελοιο με το επιχειρημα των φοιτητων της φιλολογιας περι ανωτεροτητας τους γιατι εχουν διδαχθει παραπανω φιλολογικα μαθηματα. Οι γνώσεις του πανεπιστημιου ειναι γενικες και συν τοις αλλοις ξεχνιουνται και ευκολα ακομα και στην περιπτωση που λιγες απο αυτες χρειαστουν αμεσα στην διδακτικη πραξη. Όσο περνουν τα χρονια και ασχολειστε πιο ενεργα με το επαγγελμα και την σχολικη υλη τοσο περισσοτερο θα υποβαθμιζετε μεσα σας την αξια του πανεπιστημιου ως εφοδιου για ασφαλη επαγγελματικη επιτυχια.

413
οι άνθρωποι είναι για γέλια στο υπουργείο. Κολλάνε όπως είπατε πολύ σωστά στις λέξεις του τίτλου και δεν κοιτάνε την ουσία. Η τυπολατρία τους και η ευθυνοφοβία τους, τους έχει κάνει  να μην αναγνωρίζουν τίτλους μεταπτυχιακούς  που άπτονται καθαρα της παιδαγωγικης επιστήμης, διότι λέει δεν περιλαμβάνουν το όνομα επιστήμες της αγωγής. Μα βρε ανίδεοι επιστήμες της αγωγής και παιδαγωγική  είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα. Οι επιστήμες της αγωγής έχουν το γνώρισμα ότι συγκροτούν ένα σώμα μαθημάτων που κυρίως είναι παιδαγωγικής προέλευσης. Και το πρόβλημα δεν αφορά μόνο τα μεταπτυχιακά αλλά και τα προπτυχιακά.
Ακούστε τώρα το τρελό . Αν κάποιος πχ τεχνικής ειδικότητας πάρει δεύτερο πτυχίο από το παιδαγωγικό ειδικής αγωγής του βόλου ή το εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής του μακεδονίας δεν θεωρείται ότι έχει παιδαγωγική κατάριση.  Ο νόμος του 97 μιλάει μόνο για παιδαγωγικά δημοτικής εκπαίδευσης, νηπιαγωγών, ασπετε και φπψ. Σχολές δηλαδή που ασχολούνται καθαρά με παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά ζητήματα και που κάνουν ένα σωρό τέτοια μαθήματα (κοιτάξτε τα προγράμματα σπουδών και στα δύο τμήματα)για να διδάξουν οι απόφοιτοι τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση(παρέχουν αγωγή δηλαδή) δεν αναγνωρίζεται το δικαίωμα τους  στην κατοχή παιδαγωγικής κατάρτισης. Ας βρεθεί ένας σύμβουλος να πει στην υπουργό ότι ο νόμος πρέπει να αλλάξει και να εναρμονιστεί με τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα και την πραγματικότητα γιατί διαφορετικά η γελιοποιηση τους θα συνεχίζεται .

414
Αναπληρωτές / Απ: Αλλαγη στο μισθολογικο κλιμακιο;
« στις: Δεκέμβριος 25, 2009, 02:46:07 μμ »
θα τα πάρεις αναδρομικά μην ανησυχεις. Έτσι γίνεται συνήθως. Ωστόσο πάρε και ένα τηλ στην διεύθυνση να σιγουρευτείς. Είναι γραφειοκρατικό το ζήτημα γιατί χρειάζεται να συνεδριάσει το πυσδε για  να αναγνωρίσει την προυπηρεσία που είχες και να σε κατατάξει με βάση αυτή στο αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο. Μάλλον κινούνται αργά και για αυτο προεκύψε αυτή η καθυστέρηση. Παντού υπάρχει  αργοπορία αλλά αυτοί φαιίνεται ότι ξεπέρασαν και τους υπολοίπους.

415
Αναπληρωτές / Απ: τριτεκνοι 20% καταστρατηγηση;
« στις: Δεκέμβριος 24, 2009, 04:40:22 μμ »
Κατά τον προσδιορισμό των θέσεων που αντιστοιχούν στο ανωτέρω ποσοστό, γίνεται στρογγυλοποίηση στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας. Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, δεν λαμβάνεται υπόψη.»

μόνος μου ρώτησα , μόνος μου το βρήκα πριν λίγο που εψαξα.

416
Αναπληρωτές / τριτεκνοι 20% καταστρατηγηση;
« στις: Δεκέμβριος 24, 2009, 04:05:38 μμ »
πως είναι δυνατόν όταν το υπουργείο σε μία ειδικότητα παίρνει τρεις αναπληρωτές να δίνει την μία θέση σε τρίτεκνο  ξεπερνώντας το ποσοστό 20% επί των προσλήψεων που τους αναλογεί. Με βάση το νόμο θα έπρεπε να παίρνει 1 τρίτεκνο στις 5 θέσεις και όχι στις τρεις. Αν θυμάμαι καλά το έχω δει και παλιοτερα αυτό να συμβαίνει με βάση κάποιον αλγόριθμο που ειχαν .Μήπως θυμάται κάποιος πως βγάζουν το νούμερο ή γενικα θέλει να εκφράσει την γνώμη του πάνω στο επίμαχο ζήτημα;

417
επίσης θεωρώ πιο δίκαιο η προυπηρεσία κάποιου που απασχολήθηκε στην ειδική αγωγή να μετραει μονο για εκεί. Αφού είστε εξιδικευμένοι σε αυτό το χώρο όπως λέτε το πιο λογικό θα ήταν να συνεχίσετε στο πεδίο που διαθέτετε περισσότερες γνώσεις και εμπειρία. Κατά την γνώμη μου ένας καθηγητής που ασχολείται με ειδική αγωγή  διαβάζει λιγότερο από αυτον της γενικής αγωγής, αφού οι απαιτήσεις είναι μικρότερες και τα μαθήματα διδάσκονται πιο απλοποιημένα. Πιστεύω ότι αν δεν διαθέτει προηγούμενη πείρα θα δυσκολευτεί πολύ αν μια μερα μπει στα βαθια νερα της γενικης αγωγης. Πόσο χρόνο προετοιμασίας αφιερώνει ένας καθηγητής γενικής αγωγής και πόσο ένας ειδικής;Μιλάμε για το ίδιο επίπεδο μαθητών;Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις του κανόνα αλλά έχω αντικρυσει αρκετες τετοιες περιπτώσεις. Μπορει να συγκριθεί η προυπηρεσίαπχ ενός κανονικού ωρομισθιου φιλολογου που διδασκει ένα σωρό μαθήματα σε κανονικό σχολείο με δυνατους μαθητές με την προυπηρεσία σε τμήμα ενταξης που έχεις ελάχιστους μαθητες από κατω και συνηθως χαμηλων δυνατοτητων και άρα χαμηλων απαιτησεων; Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι ότι το ψυχολογικό φορτίο στην δεύτερη περίπτωση είναι μεγαλύτερο αλλά σε επίπεδο απόκτησης γνώσεων και εμπειρίας δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

418
αφήστε τις θεωρητικες αναλύσεις και μιλήστε καθαρά. Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι οι περισσότεροι πάιρνουν το χαρτί των σεμιναρίων με σχετικη ευκολία; Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι  αρκετοί χωρίς να πατάνε σώζονται από τις υπογραφές που βάζουν οι άλλοι; Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι δεν προβλέπονται  ουσιαστικές εξετάσεις για να παρεις το χαρτί; Όλοι ξέρετε τι συμβαίνει αλλα ναι μας ζητατε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Για σας οι καταγγελίες μας θα ευσταθούν μόνο όταν καταθέσουμε επισημα στοιχεια. Κάτι τέτοιο όμως δεν είναι ηθικά σωστό κατά την γνώμη μου  και δεν θα το κάνω. Επειδή γνωρίζετε ότι δεν προχωρούμε σε καταγγελίες μας το χτυπατε ωε αποδειξη συκοφαντιας. Να μάθετε λοπόν ότι στην ζωή υπάρχει και η κοινή λογική  που λειτουργεί ως κριτήριο των πράξεων αρκετών και δεν απαιτεί ατράνταχτες απόδείξεις όταν το πράγμα μιλάει από μόνο του.   Το γεγονός ότι δεν απαντάτε με ένα ναι ή όχι  στα ερωτήματα που σας έθεσα και αναλώνεστε σε άσκοπες θεωρητικες αναλύσεις και θεωρίες συνωμοσίας επιβεβαιώνει το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η κοινή λογική για τα σεμινάρια. Αποδείξεις έχω αλλά φυσικά δεν πρόκειται να σας τις πω  λειτουργώντας ως καταδότης συναδέλφων.  Αυτό δεν μειώνει την αξία των ισχυρισμών μου  γιατί  για πολλά πράγματα στην ζωή είναι επιλογή μας να μην τα καταγγέλουμε για διάφορους λόγους παρότι όλοι έχουμε γνώση της κατάστασης. Μην αρνείστε λοπόν τα αυτονόητα καλυπτόμενοι πίσω από παράλογες απαιτήσεις για  κατάθεση στοιχειων... ΠΧ είναι σαν  να σας λέω ότι αρκετοί καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα και εσείς να μου λέτε, κάρφωσε κάποιον για να σε πιστέψουμε, ενώ ξέρετε ότι κάτι τέτοιο δεν το επιχειρεί σχεδόν κανένας. Η κοινή γνώμη όμως στο παράδειγμα που σας έδωσα δεν περιμένει την καταγγελία για να σχηματίσει κρίση, αφού το έχει κάνει πιο μπροστα.
φιλικά και από μένα

419
τα σεμινάρια πρέπει να καταργθούν και να αντικατασταθούν από ένα σοβαρό σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια εισαγωγής αλλά και απόφοίτησης από το πρόγραμμα. Θα πρέπει  να απαιτούνται εξετάσεις για να μπεις ή έστω κάποια άλλα κριτήρια που θα ειναι μετρήσιμα και θα παρακολουθείς κάποια μαθήματα στο πανεπιστήμιο(γιατί όχι μαζί με τους κανονικούς φοιτητές του τμήματος) κάνοντας κάτι σαν ένα μικρό μεταπτυχιακό διαρκειας πχ 6 μηνών . Στο τέλος φυσικά θα έχει εξεταστική και όχι αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει τώρα που παίρνουν το χαρτί οι περισσότεροι  για πλάκα. Δεν αντιλέγω ότι υπήρξαν συνάδερφοι που επέδειξαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο και ασχολήθηκαν σοβαρά με το σεμινάριο αλλά αυτοί είναι κοινό μυστικό ότι ήταν η μειοψηφία. Θεωρώ φασιστικό να ζητείται από αλλους συναδέρφους  που  πιστεύουν το αυτονόητο , ότι δηλαδή πολλοί πήραν το χαρτί με μεγάλη ευκολία, να καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις εδώ στο διαδίκτυο,αυτών που παρανόμησαν. Είναι δυνατόν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες; Εδώ δεν είναι στρατός και ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του χωρίς  να δεχεται ακραιες επιθεσεις. Που είναι ο έλεγχος της πολιτείας που θα έπρεπε με την παρουσία της να διασφαλίζει την αξιοπιστία των σεμιναρίων;Χρείαζεται λοιπόν μία ιαφορετική οργανωική δομή και έστω στη νέα αυτή μορφή ας πριμοδοτηθούν να τα παρακαλουθήσουν πρώτοι, αυτοί που τελείωσαν τα παλαιότερα και επιβαρύνθηκαν με τόσα έξοδα. Μί άλλη λύση θα ήταν να υπάξει μία μεταβατική περίοδος  κατά την οποία θα γίνονται δεκτά τα παλαιά σεμινάγια, γιατί πρώτα απ ολα αυτό που καταγράφηκε ήταν ευθύνη του κράτους.

420
πιθανόν η παράλειψη του νομοθέτη να οφειλόταν στο ότι δεν ειχαν κωδικο και για αυτο το λόγο μέχρι τώρα έμπαιναν μόνο αναπληρωτές

Σελίδες: 1 ... 2829303132 ... 34

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159459
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 292
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.