Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 1 ... 293031323334
421
τώρα όμως που πήραν κωδικο πε71. 01 αν θυμαμαι καλα ,ειναι θεμα χρονου με την διεξαγωγη του πρωτου ασεπ ειδικης αγωγης δασκαλων, να ενταχθουν στις σχολες που παρεχουν και επισημα παιδαγωγικη καταρτιση με βαση το νομο.

422
δείτε την εγκυκλιο των αναπληρωτων για τις σχολες που αντικαθιστουν το πτυχιο ασπετε.

423
δεν θέλω να θίξω κάνεναν και συγνώμη για την έκφραση μην λες χαζομαρες  και εσυ θα πας πριν γιατι εχασα την ψυχραιμια μου.  Το κράτος επίσημα θεωρεί σχολές που αντικαθιστούν το πτυχίο της ασπετε τις καθηγητικες και το παιδαγωγικο δημοτικης εκπαιδευσης και το νηπιαγωγων.
Δεν συμπεριλαμβάνονται μέσα όύτε το ειδικής αγωγής στο βόλο, ούτε το εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικής. Φυσικά πρόκειται για παράλειψη του νομοθέτη να εναρμονιστεί  με την σημερινή πραγματικότητα που περιλαμβάνει και αυτά τα τμήματα. Είναι αδιανόητο να θεωρείται ότι έχει πχ παιδαγωγικη κατάρτιση  ο γυμναστής και ο θεολογος πχ που έχουν κανει ενα μαθημα παιδαγωγικων στο πανεπιστημιο και οχι οι σχολες που ανεφερα  πιο πανω που κανουν τοσα παιδαγωγικα μαθηματα.
Βεβαια αυτή η παράλειψη λίγο ενοχλεί και τους μεν(βόλος )και τους δε(μακεδονία) αφού γίνονται δεκτοί να διδάξουν ως δάσκαλοι ειδικής αγωγής,χωρίς να παρεμβάλεται κάποιο εμπόδιο στην πορεία τους. Εμμέσως πλην σαφώς  το κράτος δηλαδή αναγνωρίζει την επάρκεια τους στο συγκεκριμενο πεδιο. Αυτά όσον αφορά το τυπικό του νόμου. Όσον αφορά τα προγράμματα σπουδών απάντησα πιο πάνω ότι περιλαμβάνουν και στις δύο σχολές πλήθος παιδαγωγικών μαθημάτων με μικρές διαφορές μεταξύ τους. Μην μπερδευετε τις δυο κατευθυνσεις του παμακ γιατί η μια οπως εξηγησα δεν αποκτάει επαγγελματικα δικαιωματα δασκαλου ειδικης αγωγης.  Τα παιδιά στα εεεκ δεν είναι κακό να υποστηρίζονται και από εναν δάσκαλο  εξιδικευμενο με  βασικες σπουδές πάνω σε αυτό το αντικείμενο. Δεν μπορεί ένα μεταπτυχιακό  ενός απόφοιτου δευτεροβαθμιας που δεν έχει βασικες σπουδες πάνω στην ειδικη αγωγή ν αντικαταστησει τις πολυ περισσοτερες γνωσεις ενός ανθρωπου που σπουδασε τέσσερα χρονια στην ειδικη αγωγη. Και μην μου πειτε οτι δεν ξερει πχ μαθηματικα  γιατι σε αυτες τις δομες εκπαιδευσης διδασκονται τα τελειως βασικα  και δεν περιμενεις απο τον αλλο να περασει στο πανεπιστημιο. Διαφωνω ομως να πηγαινουν στην ειδικη αγωγη δασκαλοι και στα εεεκ με μια απλη μετεκπαιδευση  πχ στην μαρασλειο, χωρις να έχουν βασικες  προπτυχιακεςσπουδες στην ειδικη αγωγη.  Χρησιμοι και αυτοι της δευτεροβαθμιας ειναι αλλα δεν θα διαλυθει το συστημα αν υπάρχει και ενας δασκαλος σε καθε εεεκ που μπορει στην τελικη να συνεργαζεται και μετους καθηγητες.

424
μην λες χαζομαρες. ΤΟ ΤΜΗΜΑ εκπαιιδευτικης και κοινωνικηςπολιτικης  έχει ένα σωρό παιδαγωγικά μαθήματα και το περιεχόμενο σπουδών του για την κατεύθυνση ατόμων με ειδικές ανάγκες είναι περίπου ίδιο με αυτό του βόλου. Οι της άλλης κατεύθυνσης δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν χαρτιά για δάσκαλοι ειδικής αγωγής. Μην κρίνεις μία σχολή από το όνομα αλλά από τα μαθήματα και το πρόγραμμα σπουδών. Εάν σεν μπορούν να μπουν σε τάξη αυτοί που κάνουν τόσα χρόνια ειδικά μαθήματα και παιδαγωγικά ποιος θα μπει εσυ;

425
συμφωνω απολυτα με τον καρχαρια σε οτι ειπε .Ειναι πιο δυσκολο τμημα, μην κρυβομαστε αλλα πολλα απο αυτα δεν χρειαζονται στο σχολειο

426
και κατι αλλο δεν θεωρω κανεναν ειδικο, ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε.

427
έλεος πλέον με αυτή την εχθρότητα μεταξύ των τμημάτων της φιλοσοφικής. Αυτούς που τελείωσαν τώρα τους καταλαβαίνω που νομίζουν εσφαλμένα ότι  το κριτήριο επιτυχίας στο επάγγελμα είναι το τμήμα που έβγαλαν  και οι γνώσεις που πήραν από το πανεπιστήμιο .Οσο όμως θα περνάνε τα χρόνια και θα αρχίσουν να διδάσκουν στα σχολέια και στα φροντιστήρια θα διαπιστώσουν  ότι από αυτά που έμαθαν στο πανεπιστήμιο ελάχιστα θα τους χρειαστούν άμεσα στην διδακτική πραξη. Πιο πολύ για να γίνου καλοί καθηγητές θα απαιτηθεί ατελείωτο προσωπικό διάβασμα που θα τους οδηγήσει στο μεγάλο αγαθό της πείρας που είναι το σημαντικότερο μέσο για την κατάκτηση της επιτυχίας. Τελείωσα το φπψ κάνοντας ελάχιστα αρχαια και μηδενικα λατινικα. Στο λυκειο ημουν αριστος σε αυτα τα μαθηματα. Όταν άρχισα τα ιδιαίτερα εριξα έκανα μια γερη επαναληψη του λυκειου και σιγα σιγα με την πειρα αρχισα να βελτιωνομαι.Προφανώς όταν ξεκίνησα ο κλασσικός φιλόλογος να είχε το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάστηκε επανάληψη αφού τις βασικές έννοιες τις θυμόταν από την ενασχόληση του με αυτά τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο(όλο και κάποιες ερωτήσεις γραμματικης και συντακτκού θα εγραφε και μερικά άγνωστα θα έκανε) αλλά και σε αυτόν τα περισσότερα που έκανε μικρή συνάφεια είχαν με τα διδασκόμενα στο σχολείο(πχ μέτρα , ατελείωτα γραμματολογικά σχόλεια, μεταφράσεις που ξεχνιούνταν το αλλο πρωί) . Από κει και περα ποιος θα γίνει καλύτερος εξαρτάται ποιος θα διαβάσει περισσότερο και ποιος θα ασχοληθει περισσότερο. Εγώ ασχολήθηκα αρκετά και έφτασα και στον ασεπ να γράψω πολύ μεγάλο βαθμό στα αρχαία  βγάζοντας σχεδόν άριστα το άγνωστο από την πείρα μου. Και με τα λατινικά ασχολούμαι χρόνια και δεν νομίζω ότι είμαι κακός καθηγητής που δεν τα διδάχτηκα στο πανεπιστήμιο. Πέρα απο τα 50 κειμενα πραγματι δεν γνωρίζω αλλα αυτα δοξα τω θεω τα διδασκω καλα. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Πράγματι αν πιασουμε τον μεσο ορο θα δουμε οτι οι φπψιτες συνηθως υστερουν στα αρχαια γιατι διστάζουν να αχοληθούν αρκετοι σε βαθος με το αντικειμενο πεφτοντας θυματα των προκαταληψεων που καλλιεργουνται  και φοβουμενοι για το αποτελεσμα της προσπαθεια τους, κακως κατα την γνωμη μου. Φυσικά δεν θεωρω τον εαυτο μου ειδικο και στα αντικειμενα που διδαχτηκα περισσότερο στην σχολή αφου και  εκει το σχολειο διαφοροποιειται αρκετα από το πανεπιστημιο. Στεναχωριεμαι οταν μετα απο τοσα χρονια μαχιμης ενασχολησης με  πολλα μαθηματα και πολυ διαβασμα έρχεται  ενας 22 χρονων και μου λεει εγώ ειμαι καλυτερος γιατι τελειωσα το κλασσικο. Παρόλα αυτά με τα χρονια θα καταλάβει ότι έχει πολλα ψωμια μπροστα του μεχρι να γινει αξιος καθηγητης(δε ν ειναι τοσο απλο)

428
έχω βάλει ένα σταυρόλεξο παραπάνω

429
κάποιος που απέκτησε πτυχίο ασπέτε στις τεχνικές ειδικότητες δεν του πιάστηκε κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων γιατί δεν το είχε κατά τον χρόνο υποβολής των αιτήσεων. Αντίθετα του πιάστηκε στους πίνακες των αναπληρωτών γιατί είναι ανοιχτοί όλο τον χρόνο για αυτή την περίπτωση. Αν γίνει αυτό που λέει η διαμαντοπούλου δηλαδή οι αναπληρωτές να επιλέγονται από τον πίνκα επιτυχόντων του ασεπ, τοτε θα πιαστεί η παιδαγωγική του κατάρτιση ή όχι; Θέλω την γνώμη σας. Σταυρόλεξο για γερούς λύτες

430
διάβασα μόλις  το προσχέδιο του υπουργείου και έχω εξοργιστεί.Προσχέδιο λέγεται κάτι όταν περιλαμβάνει ξεκάθαρες και ακριβείς θέσεις που λύνουν όλες τις απορίες που έχουν δημιουργηθεί στους εμπλεκόμενους, μετά τις προηγούμενες διαρροές  της
 υπουργού. Προσφέρεις μία μορφή νομοσχεδίου που έχει την επίσιμη φόρμα που απαιτείται για να περάσει  στην βουλή, δηλαδή πχ άρθρο 1 λέει αυτό, άρθρο δύο το άλλο.... Ο Στυλιανίδης στο νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής είχε ακολουθήσει πολύ σωστά τον  τρόπο που σας αναλύω για να ξέρει ο καθένας τι ακριβώς του προτείνει η  κυβέρνηση, ώστε να είναι σε θέση  πει την γνώμη του.
Το προσχέδιο αυτό είναι μία πιστή αντιγραφή των γενικόλογων δηλώσεων της διαμαντοπούλου στα κανάλια και των διαρροών τις στις εφημερίδες και μάλιστα όταν τις ζητούσαν περαιτέρω εξήγηση των θέσεων της παρέπεμπε στην δημόσια διαβούλευση. Έλεγε μάλιστα ότι δεν της επιτρέπεται να πει κάτι παραπάνω γιατί τότε θα υπονομεύσει την δημόσια διαβούλευση.Πως μου ζητάει να πω την γνώμη μου όταν σε μία σειρά από βασικά ζητήματα το υπουργείο δεν διευκρινίζει ξεκάθαρα τα σχέδια του  και περιλαμβάνει στο προσχέδιο αόριστες διατυπώσεις που συγχέουν περισσότερο  τις προθέσεις του αντί να τις φωτίζουν; Δεν μου φτάνει πχ να μου λέει ότι θα μετρήσει και η προυπηρεσία στον επιτυχόντα του ασεπ. Πόσο θα μετρήσει ,εκεί είναι το ζητούμενο, γιατί και σήμερα μετράει αλλά μετράει ελάχιστα. Θα μετρήσει όσο σήμερα ή θα αυξηθεί σε ένα μόριο για κάθε μήνα. Όσο δεν αποσαφηνίζει και δεν ξεδιαλύνει τα σκοτεινά σημεία δεν μπορεί να έχει την απαίτηση για την διατύπωση υπεύθυνης θέσης από τους εκπαιδευτικούς. Πραγματικά μας περνάει για ηλίθιους όταν ζητάει να πάρουμε θέση σε κάτι τόσο ασαφές και γενικόλογο πλαίσιο προτάσεων. Δεν ξέρω για ποιο λόγο διάλεξαν αυτή την αοριστία αλλά μπορώ ίσως να υποθέσω ότι φοβήθηκαν μεγαλύτερες αντιδράσεις αν αποκαλύπταν τις πραγματικές τους θέσεις. Ας κάτσει σου λέει η σκόνη και βλέποντας και κάνοντας στη συνέχεια.

431
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: http://www.opengov.gr/home/
« στις: Νοέμβριος 24, 2009, 06:39:36 μμ »
στο οτι τα εχουν κανει θαλασσα

432
μας δουλευουν ψιλο γαζι . Εδώ και μία εβδομάδα λένε ότι το προσχέδιο βγαίνει από μέρα σε μέρα και όλο πίσω πίσω το πάνε. Η ασυνέπεια τους στον χρόνο δημοσιοποιησης του προσχεδίου τους εκθέτει . Δεν μπορεί να παίζουν με τηνα γωνία τόσων χιλιάδων ανθρώπων. Αν δεν ήταν έτοιμοι να το δώσουν ας το έλεγαν από την αρχή και όχι να καλλιεργούν την εντύπωση συνέχεια ότι είναι έτοιμο και από την άλλη να το αναβάλλουν διαρκώς.  Μου την σπάνε αφάνταστα όταν ψεύδονται ασύστολα.

433
arist δεν νομίζω ότι είναι τόσο καθαρή η διαμαντοπουλου και ανατρέπει τα προηγούμενα. Πιο πολυ μας μπέρδεψε με αυτά που είπε και λιγότερο ξεκαθάρισε το τοπίο. Μιλαει γενικά και δεν μπορείς να ξέρεις ποιες εινιαι οι προθέσεις της για κάθε πίνακα ξεχωριστά. Προσωπική μου γνώμη είναι ότι μεταβατική θα υπάρξει μόνο στον πίνακα διορισμών κι πουθενά αλλού.

434
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Οκτώβριος 13, 2009, 04:20:20 μμ »
όταν διορίζεστε η Δ.Δ.Ε  κάνει αίτημα στον οπαδ για χορηγηση]αριθμού μητρώου ασφαλισμένου για κάθε νέο υπάλληλο.  Αυτός είναι  που χρειάζεται για να βγάλετε βιβλιάριο γιατί υπάρχει και άλλος ένας που λέγεται αριθμός μητρώου εκπαιδευικού, που πιστοποιει ότι ειστε δημοσιοι υπαλληλοι και η μονη αξια του , αυτού του δεύτερου αριθμου μητρωου είναι  για να υπαρχει στον προσωπικο σας φακελο. Αυτός ο δευτερος ερχεται από το υπουργειο στην δδε αλλα δεν έχει σχέση με το βιβλιαριο υγειας. Αν ο πρωτος αριθμος μητρωου που ειναι ο χρησιμος για το βιβλιαριο  δεν σας έχει δοθει ακόμη σημαινει ότι κάποιοι στην δδε κολοβαράνε και δεν τον έχουν ζητήσει ακόμα από τον ΟΠΑΔ. Με το που τον ζητήσουν ο ΟΠαδ μεσα σε μια μερα, το πολυ 2 τους τον στελνει.
Δυστυχως και εγώ άργησα να καταλάβω τι γίνεται και τελικά το βιβλιάριο θα το πάρω αύριο  γιατι φαινεται ότι αργησαν από την δδε να το ζητησουν απο τον οπαδ. Εγώ νόμιζα όμως ότι θα έρθει από το υπουργείο και τον είχα μπερδέψει  με τον άλλον και για αυτο δεν τους φώναξα ποτε. Τώρα όμως που πληροφορήθηκα τι παίζει  τυχαία ,ήρθε αυτές τις μερες  και απο την δδε ο αμ ασφαλισμενου και γλίτωσαν τις φωνές. Για αυτό μην σας παραμυθιάζουν με δικαιολογίες ότι δεν έχει ερθει ακομα απο το υπουργειο. 

Σελίδες: 1 ... 293031323334

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159457
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.