Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aposperitis

Σελίδες: 123456
29
Πόσο έξω πέφτεις ...
1. Κακώς τα βάζετε με τον Αμπατζόγλου και Σία. Δεν είναι αυτοί που τα έχουν κάνει έτσι. Είναι τόσο ανίσχυροι, που αν ξεράτε, θα μένατε με ανοιχτό το στόμα. Αν θελήσουν να αλλάξουν κάτι, θα είναι αυτοί που θα γίνουν αλλαγή. Κατάλαβες;
2. Καταγγελία σε Δ/ντη; Εξώδικο; Πλάκα θα κάνεις. Μάλλον δεν ξέρεις καλά την Δημόσια Διοίκηση φίλε μου. Ο καταγγέλων θα χάσει τα φράγκα και ο καταγγελόμενος θα λάβει μία έγγραφη επίπληξη (στην χειρότερη περίπτωση για τον Δ/ντη). Τι με λες τώρα;
3. Η φάση με ΠΕ και ΤΕ δεν είναι καινούργια. Είναι παλιό κόλπο και το επιτρέπει η εγκύκλιος. Τι να καταγγείλεις; Κάτι που έχει μπει φυτευτό για να τα βύσματα;

Ακούστε και οι υπόλοιποι:
Μην ανοίγετε κόντρες με Δ/ντες. Πάρτε τις ώρες που θα σας δώσουν και αν δεν σας δώσουν, ζητήστε όμορφα και ωραία κάποιες εξηγήσεις. Πάρτε και ένα τηλ. στα κεντρικά. Όλες οι αναθέσεις ελέγχονται εκεί, αλλά στην Διοίκηση θα διαβάσουν αυτά που τους γράφει ο Δ/ντης. Αν γράφει ότι εσύ ζήτησες π.χ. 12 ώρες ενώ θα έπρεπε να πάρεις 20, θα σου δώσουν 12. Κατάλαβες κι εσύ φίλε μου;

 
Για πες μας ρε συνάδελφε, εσύ που γνωρίζεις τόσο καλά, και θα μείνουμε με το στόμα ανοιχτό, ποιός τελικά είναι ο ισχυρός πίσω από τον Αμπατζόγλου και την Α2;

Υ.Γ. Θα σε παρακαλούσα να μην παροτρείνεις τους συναδέλφους να κάνουνε τις "κότες", αλλά να τους συμβουλεύεις πως να είναι δίκαιοι και έντιμοι. Σε εκπαιδευτικούς απευθύνεσαι.

Υ.Γ. Το δίκαιο και σωστό είναι να προσλαμβάνεται ο εκπαιδευτικός που έχει τα περισσότερα μόρια (δηλ. προσόντα) και όχι όπως μας συμφέρει τον καθένα. Εαν είναι έτσι όπως το θέτετε ορισμένοι, εγώ θεωρώ σωστό να προσλαμβάνεται πρώτα αυτός που δεν έχει προϋπηρεσία ( ο τελευταίος) για να αποκτήσει μια εμπειρία, μετά ο 1ος, έπειτα ο προτελευταίος κ.ο.κ.
Τι εκφράζεται ρε συνάδελφοι εδώ μέσα; Θα μας τρελάνεται; Αυτός που έχει λιγότερα προσόντα να προηγείται του άλλου, επειδή είναι σε άλλο πίνακα;

30
Αναρτήθηκαν σήμερα, Τετάρτη 15/10/2014 οι Αρχικοί Πίνακες Αξιολόγησης Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών, κατά ειδικότητα και κατά σειρά αξιολόγησης με βάση το συνολικό αριθμό μορίων κάθε υποψήφιου, ο οποίος προέκυψε από τα δηλωθέντα στην ηλεκτρονική αίτηση στοιχεία και από δειγματοληπτικό έλεγχο αντιπαραβολής των στοιχείων αυτών με τα προσκομισθέντα δικαιολογητικά. Ο έλεγχος συνεχίζεται και θα διενεργηθεί στο σύνολο των  αιτήσεων. Αυτο με τον δειγματοληπτικο ελενχο δεν εχει ξαναγινει...ζητω η καινοτομια,.....

Απλή ερωτηση αν καποιος απο πανω απο μενα εχει  μορια πλασματικα εγω τωρα μπορω να του κανω ενσταση αφου εχει γινει δειγματοληπτικος ελενχος?Και τι θα κερδισω.....???? αυτα μονο στην ελλαδα πουθενα αλλου...ακου εκει...δειγμα..

Ο έλεγχος των φακέλων, έγινε για τους πρώτους των πινάκων που είχε στα χέρια της η επιτροπή, σε διπλάσιο αριθμό υποψηφίων από αυτών που ζητούσε το κάθε σχολείο. Για παράδειγμα εαν ένα σχολέιο για να καλύψει τις ανάγκες του βάση προγράμματος, θέλει 2 Μηχανολόγους, 3 Οικονομολόγους κ.λ.π. τότε η επιτροπή ήλεγξε τους 4 πρώτους Μηχανολόγους και τους 6 πρώτους Οικονομολόγους κ.λ.π. Αυτές τις ημέρες των ενστάσεων συνεχίζεται και ο έλεγχος και των υπολοίπων υποψηφίων μέχρι τον τελευταίο.

31
Συνάδελφοι δεν μου αρέσει ο Αριθμός Μητρώου που μου έβγαλε το σύστημα,

Μπορώ να τον αλλάξω;





Χιούμορ.............

32
Κανένα σχόλιο για τη φίλτατη κυρία Α2? 'Οπως όλοι βλέπουμε είχε δίκιο ότι γίνεται προσπάθεια ανανέωσης των εκπαιδευτικών στον ΟΑΕΔ με "νέο αίμα"... Εμβρόντητοι παρατηρήσαμε πόσο πλουσιοπάροχα μοριοδοτούνται τα ακαδημαικά προσόντα...

Στις ΣΕΚ ιδίως ξεπερνιέται κάθε πρόβλεψη! Δούλεψες σε φάμπρικα την ανθηρή δεκαετία του 70 ή μπήκες τέταρτος σε εργαστήρια στα παλιά τεχνικά ή πολυκλαδικά της δεκαετίας του 80 ή τα ΚΕΤΕΚ?... Θέλεις ακόμη λίγο για τη σύνταξη στα 67?... Έλα εδώ να μοριοδοτηθείς!!!

Πέρα απ τη πλάκα... Καλή επιτυχία σε όλους
Οι  κυρίες της Επαγγελματικής Διεύθυνσης και Κατάρτισης, όχι απλά επιθυμούν την ανανέωση με "νέο αίμα", αλλά δυστυχώς για ακόμη μια φορά έχουν στοχοποιήσει συναδέλφους, οι οποίοι έκαναν το λάθος να προστατέψουν για πολλοστή φορά συναδέλφους τους  και να εναντιωθούν  στον αποδεκατισμό της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας .

Όποιος μιλάει με συναδέλφους........γνωρίζει

33
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι.................τετοιο περιμενε δεν εχει ξαναγινει!!!!!!!!!! αντε να δουμε? υπαρχουν 2 παροιμιες για την περισταση....η πρωτη "το καλο πραγμα αργει να γινει" η δευτερη "καραβι που αργει να ρθει σκ..........ειναι φορτωμενο" εσεις τι λετε? αποδοση στο 1 3,25 στο 2 3,25 στο χ .............

Διπλό συνάδελφε,

Το θέμα δεν είναι το πότε θα βγεί η προκήρυξη, αλλά η νέα Υ.Α. σε σύνδεση με τη "θέση" της διευθύντριας της Α2, που χωρίς ντροπή εκστόμισε μπροστά σε συναδέλφους (πρόεδρους Συλλόγων και  Ομοσπονδίας) το καταπληκτικό,

Θέλουμε να φέρουμε νέο κόσμο στα σχολεία

Αυτά τα νέα.........

34
Αυτοί στην Διοίκηση λένε........λένε.......λένε............παραμύθια συνήθως..............
αλλά το σύστημά τους για ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων "σηκώνει";;;;;

Η ερώτηση που έκανα σχετικά με το θέμα στην ΕΠΑΣ Αγρινίου θα απαντηθεί από τον συνάδελφο;
(διότι διαβάστηκε 236,7 φορές)

35
δυστυχως.....................απλα θα βγαλω μια πικρα τωρα....αυτο που εγραψα ποιο πανω το διαβασαν περιπου 200 συναδελφοι αλλα το σχολιασε μονο ενας....Να θυμαστε συναδελφοι....περυσι εμεις......του χρονου εσεις......το ποταμι οταν φουσκωσει δεν αφηνει τιποτε ορθιο.....ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ

Εαν γνωρίζω σωστά.....έχετε πρόεδρο συλλόγου ωρομισθίων ΕΠΑΣ Αγρινίου. Αυτός τι σας μετέφερε;
Κάνατε κάποια συνέλευση ωρομισθίων για το συγκεκριμένο πρόβλημα;

36
Δημιουργία και τμημάτων ΣΕΚ του χρόνου εκτός των νέων τμημάτων ΕΠΑΣ στις σχολές του ΟΑΕΔ!

Δηλαδή Α ΣΕΚ και Α ΕΠΑΣ  ίδια ειδικότητα; Α τάξη Κομμωτική ΕΠΑΣ και Α τάξη Κομμωτική ΣΕΚ ταυτόχρονα;

37
Τωρα ειναι λογικο το παραπανω;

Γιατί είναι λογικό συνάδελφε, το ότι διορίστηκαν αναδρομικά; Δηλαδή είναι διορισμένοι από το 1994 ενώ η πλειοψηφία αυτών ήταν εξαφανισμένοι από τα σχολεία;

38
Εγώ πραγματικά πιστεύω ότι οι σύλλογοι ωρομισθίων δρουν πρώτα για δικό τους καλό. Ένα Excel είναι που ανάλογα με τις αλλαγές στην προκήρυξη βλέπεις ποιος είναι πρώτος, δεύτερος. ...κ.τ.λ., πολύ πριν βγει η προκήρυξη. Έτσι λοιπόν ο καθένας αναλόγως με τις προσβάσεις και τις γνωριμίες που έχει πράττει και αναλόγως. Τώρα όλα τα υπόλοιπα που λέμε τι έπρεπε να μετράει επαγγελματική, διδακτική ή δε ξέρω γω <<θρησκευτική>>... για την Ελλαδίτσα μας παιδιά είναι άκαιρα. Περαστικά μας που διαλέξαμε να κάνουμε τους καθηγητές...   

Ενώ έχουν τέτοια δύναμη οι σύλλογοι, όπως υποστηρίζεις συνάδελφε, ώστε να μπορούν να αλλάξουν την προκήρυξη
γιατί δεν κατάφεραν να διοριστούν;

39
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τις ανάγκες της οικονομίας που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ.
Δεν προσφέρουν ακαδημαϊκή γνώση, δεν οδηγούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά μαθαίνουμε στα παιδιά  μας τέχνες και επαγγέλματα.
Την τέχνη και το επάγγελμα δεν μπορείς να το διδάξεις μόνο θεωρητικά πρέπει και ο ίδιος να το έχεις ασκήσει.
Θα ήταν σωστά  αυτά που γράφεις  αν είχαν αναφορά το Γενικό Λύκειο που ο προορισμός του είναι διαφορετικός από αυτόν των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ .


Μη μου υποδεικνύεις σε παρακαλώ τις ανάγκες που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ διότι αντιφάσκεις.

Πρώτον: οι ειδικότητες και οι κλάδοι στήνονται με βάση το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και όχι τις ανάγκες της οικονομίας (βλέπε τουριστικές, αγροτικές και κτηνοτροφικές ειδικότητες σε νησιά, Θεσσαλία και Ήπειρο…..δεν υπάρχουν).
Δεύτερον: δεν χρειάζεται η εμπειρία των τελευταίων 15-20 ετών, είναι ξεπερασμένη, εάν το θέτεις ως μοναδικό κριτήριο,
Τρίτον: ο χειριστής ταμειακής μηχανής δεν είναι επαγγελματική εμπειρία ΠΕ19, το είδαμε κι αυτό,
Τέταρτον: δεν αναφέρθηκε κανείς σε ακαδημαϊκή γνώση, αλλά όπως και να το κάνεις είσαι «δάσκαλος» και όχι εργοδότης, και
Πέμπτον: ποιος είπε ότι η πληθώρα των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ ή και εγώ δεν έχουμε επαγγελματική εμπειρία. Δεν μπορεί όμως να είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτήριο πρόσληψης.

Πιστεύω εγώ και ο Lasid να σε καλύψαμε. Το πώς επιχειρηματολογεί ο καθένας από εμάς για το πώς θέλει να είναι η προκήρυξη έτσι ώστε να είναι 1ος στον πίνακα, νομίζω ότι απέχει αρκετά από την αλήθεια. Πρώτος πρέπει να είναι αυτός που έχει πολλά προσόντα. Διδακτική, Επαγγελματική, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.λπ. και όχι ένα κριτήριο (π.χ. Θέλω την επαγγελματική των προηγούμενων 20 ετών πολλαπλασιασμένη Χ2, Χ3 και Χ5 διότι έκλεισα το μαγαζί μου ή τα βιβλία μου και δουλεύω μαύρα. Έτσι θα είμαι πρώτος στον πίνακα στο βωμό των αναγκών της οικονομίας των ΕΠΑΣ και θα παίρνω 23 ώρες. Οι συνάδελφοι ωρομίσθιοι ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ του 1996, 1997 και έπειτα που στήσανε κάποιες ειδικότητες – και δουλεύουμε εμείς - με πρωτοβουλίες των ίδιων και των Διευθυντών τους δεν έχουν τώρα πλέον θέση;).

 Όσον αφορά τη θέση σου για το μαθητή και τον καθηγητή, εύχομαι να μη βρεθείς σε παρόμοιες καταστάσεις!

Καλησπέρα!

40
Τα έχω γράψει ξανά, όμως αισθάνομαι την ανάγκη να τα επαναλάβω:
Αγαπητοί υποψήφιοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ θέλω να καταθέσω την άποψη μου για την μοριοδότηση  της  επαγγελματικής εμπειρίας. Πιστεύω σαν εκπαιδευτικός  αλλά και ως επαγγελματίας ότι θα έπρεπε η μοριοδότηση  της επαγγελματικής εμπειρίας να είναι υψηλότερη από την διδακτική και θα έπρεπε να παραμείνει η 15ετία. Στις ΕΠΑΣ δεν προσφέρουμε στους μαθητές μας ακαδημαϊκή γνώση για να γίνουν αύριο επιστήμονες . Τους εκπαιδεύουμε  προσφέροντας  τους τις γνώσεις μας αλλά κυρίως  τους μεταλαμπαδεύουμε την εμπειρία μας τις δεξιότητες του επαγγέλματος  μας ώστε να μπορούν να ασκήσουν αύριο,  μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους το επάγγελμα που σπούδασαν. Στην περίπτωση των σχολών του ΟΑΕΔ  έχω την εκτίμηση ότι μόνο η διδακτική εμπειρία και το τυχών μεταπτυχιακό  δεν είναι αυτά από μόνα τους ικανά να δώσουν τα απαραίτητα εφόδια  στους μαθητές μας. Είναι αναγκαίο οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ  παράλληλα με την διδακτική εμπειρία να έχουν και  ικανοποιητική  επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 15 ετών. Φανταστείτε πως θα διδάξει αυτά τα παιδιά ο Ηλεκτρολόγος με μεταπτυχιακό  που δεν έχει ακουμπήσει ποτέ  στην ζωή του κατσαβίδι ή ο Οικονομολόγος που θα διδάξει Λογιστική  ή Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου και δεν έχει δουλέψει ποτέ σε Επιχείρηση ή Λογιστικό Γραφείο.

Σωστά.....έχεις δίκαιο,

Η επαγγελματική προϋπηρεσία, πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 15 ετών. Έτσι οι μαθητές του ΟΑΕΔ (π.χ. Ηλεκτρολόγοι, Υδραυλικοί, Μηχανικοί, Αρτοποιοί), που αποφοίτησαν πριν το 2000 και έχουν αποκτήσει επαγγελματική προϋπηρεσία, θα έχουν την τεχνογνωσία και με τα μόρια τους πλέον στους κλάδους ΤΕ και ΔΕ  να αγγίζουν τα 15000 και 25000 αντίστοιχα, θα τους προτάσσει στους πίνακες και έτσι θα μπορούν να διδάξουν πολύ καλύτερα από τους παλαιολιθικούς ωρομίσθιους καθηγητές τους οι οποίοι συνέβαλλαν στην αποφοίτησή τους και δεν τους έκοψαν.

41
Καθε ημερα επαγγελματικης χ2
και καθε ωρα διδακτικης χ1
η ημερα απο την ωρα εχει μια μικρη διαφορά. τι λες?


Επισης, τι εννοεις σχολειο? Δηλαδη, στα ΙΕΚ (Ινστιτουτα Επαγγελματικης Καταρτισης) θα επρεπε να μοριοδοτειται παραπανω η επαγγελματικη? Εγω συμφωνω. Σχολειο διδακτικη και ιεκ επαγγελματικη. Κοβεται η "πιτα" σωστα. :)


Το σύνολο να κοιτάς αγαπητή/έ μου,

Πλήρες ωράριο, στο τέλος του σχολ. έτους 600 μόρια.
Επαγγελματική Χ2 600 μόρια + 10 ωρίτσες άλλα 300 = 900 μόρια.

Νομίζω ότι υπάρχει μια διαφορά.

Και εαν πάμε στα προηγούμενα χρόνια 600 επαγγελματική και 600 διδακτική, σύνολο 1200.

Τσουπ....σε 3 χρονάκια, 3600 μόρια και  πρώτος στον πίνακα.

Για ρώτησε πως αποκτούνται τα 3600 μόρια μόνο από διδακτική;

Όσο για τα ΙΕΚ που λες....συμφωνώ. Αυτό θα πρέπει να ισχύει εαν και "ενοχλεί".

42
Εαν δεν κανουμε κατι εμεις για να αλλαξει, πώς θα αλλαξει?
Ειναι τουλαχιστον αντισυνταγματικο να μετραει 15ετια η διδακτικη και μόνο 7ετια η επαγγελματικη.
Αλλά ποιος θα κινηθει, οταν η πλειοψηφια εχει διδακτικη???

Αντισυνταγματικό ??????? να μετραει 15ετια η διδακτικη και μόνο 7ετια η επαγγελματικη ????????
Εαν θυμάμαι καλά για σχολεία μιλάμε εδώ μέσα. Σε λίγο θα μας πουν ότι είναι αντισυνταγματικό
το ότι δεν μετράει στην μοριοδότηση η στρατιωτική θητεία.

Υ.Γ. 7 έτη η επαγγελματική αλλά Χ 2 προσαυξημένη. Πλασματική δηλαδή.......... 

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159885
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.