Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gvasilis

Σελίδες: 123 ... 228
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Απρίλιος 24, 2024, 05:16:11 μμ »
Ευχαριστώ. Δεν είναι όμως οξύμωρο; Αυτοί που επικύρωσαν τα οργανικά κενά να είναι οι ίδιοι που ίσως τα αναθεωρήσουν; Κάτι λείπει από το παζλ.
Όπως και να έχει θα μάθουμε σύντομα. Ο συγκεκριμένος αιρετός συνήθως ανακοινώνει αρκετά αναλυτικά σχετικά με τα πεπραγμένα κάθε συνεδρίασης.
Ο συγκεκριμένος αιρετός είναι σχετικά καινούργιος και δεν έχει εμπλακεί αρνητικά ποτέ σε αυτά. Αντιθέτως είναι διάφανος. Οι αιρετοί όμως του ΚΥΣΔΕ δεν μπορούν να ελέγξουν λάθη διότι δεν έχουν πρόσβαση στο πως βγαίνουν οι πίνακες Γ κάθε περιοχής. Μπορούν να δουν μόνο την διαφορά ανάμεσα σε πίνακες Γ και εκτίμηση Περιφερειακού, καθώς και αν έγινε κάποια αλλαγή εκεί στο ΚΥΣΔΕ

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Απρίλιος 24, 2024, 04:59:11 μμ »
Θέμα: Σχετικά με την ημερήσια διάταξη του ΚΥΣΔΕ στις 26/4/2024 και την εκπαιδευτική επικαιρότητα.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το ΚΥΣΔΕ θα συνεδριάσει την Παρασκευή 26 Απριλίου με ευρεία θεματολογία. Ο μεγαλύτερος όγκος των υπό εξέταση θεμάτων αφορά στις ενστάσεις επί των μεταθέσεων σε γενική, ΕΑΕ, μουσικά, καλλιτεχνικά σχολεία. Επίσης θα εξεταστούν αιτήσεις αμοιβαίας μετάθεσης, αιτήσεις παραίτησης από την υπηρεσία, αλλά και νέες αποσπάσεις και ανακλήσεις. Πιο συγκεκριμένα τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης της συνεδρίασης του ΚΥΣΔΕ στις 26/04 είναι τα παρακάτω:
1. Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μόνιμου εκπαιδευτικού των ΣΑΕΚ
2. Αποδέσμευση εκπαιδευτικού για απόσπαση για λόγους υγείας μέσω ΕΣΚ
3. Αποσπάσεις κατά προτεραιότητα συζύγων ένστολων
4. Ανάκληση απόσπασης ΕΑΕ
5. Ενστάσεις επί των μεταθέσεων ΕΑΕ
6. Ανακλήσεις μεταθέσεων ΕΑΕ
7. Ενστάσεις αναφορικά με τα οργανικά κενά για τις μεταθέσεις έτους 2024 σε περιοχές μετάθεσης. Ενστάσεις και ανακλήσεις γενικών μεταθέσεων
8. Αιτήσεις – Ενστάσεις εκπαιδευτικών για μη ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης
9. Επανεξέταση ένταξης εκπαιδευτικού σε ειδική κατηγορία μετάθεσης
10. Αμοιβαίες μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή
11. Ενστάσεις μεταθέσεων εκπαιδευτικών γενικής παιδείας σε Μουσικά Σχολεία έτους 2024
12. Διαβίβαση από την Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας (ΕΕΜΠ) ενστάσεων αποσπάσεων εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας για το διδακτικό έτος 2023-2024
13. Εξέταση διορθωτικής εισήγησης ΕΕΜΠ επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας έτους 2024 (από αναβολή)
14. Ένσταση εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ08 επί των μεταθέσεων σε Καλλιτεχνικά Σχολεία έτους 2023
15. Ενστάσεις επί των μεταθέσεων σε Καλλιτεχνικά Σχολεία έτους 2024
16. Επανεξέταση αίτησης μετάθεσης σε Πειραματικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης έτους 2024
17. Ανάκληση μετάθεσης σε Πειραματικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
18. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΔΕ σε ερευνητικά κέντρα έτους 2024-2025
19. Εξέταση αιτήσεων για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε στελέχη εκπαίδευσης
20. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών ΔΕ για παραίτηση από την υπηρεσία
21. Εξέταση αίτησης διακοπής απόσπασης εκπαιδευτικού Δ.Ε. στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου
22. Εξέταση αίτησης για παράταση απόσπασης εκπαιδευτικού Δ.Ε. στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου
.
.
.
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές και καλή Ανάσταση!
Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς
Αθήνα 24/4/2024 
Θοδωρής Κατσωνόπουλος,
αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ


Σχετικά με το κοκκινισμένο...εννοεί ότι μπορεί να έχουν γίνει λάθη με δοθέντα κενά διευθύνσεων; Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει λανθασμένη καταγραφή κενών από διευθύνσεις και να έχουν εγκριθεί από τις ΠΔΕ επίσης λανθασμένα; Εκτός κι αν καταλαβαίνω κάτι λάθος. Και υπεύθυνοι για να το κρίνουν είναι οι αιρετοί του ΚΥΣΔΕ;
ΝΑι. Γι αυτό και δεν ανακοινώνονται οι πίνακες κενών πριν τις μεταθέσεις (να μην μπορούν να εντοπιστούν τα λάθη)

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 04:00:23 μμ »
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf
Αν η απορια σου σε σχεση με την ανωτερω αναρτηση βρισκεται στο σημειο 5 του εγγράφου που αναφερει οτι

"5. Για τον κλάδο ΠΕ04 ισχύουν τα εξής:
Οργανικό κενό στην ειδικότητα υφίσταται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο του κλάδου",

θα σου ελεγα τα εξης:
Γενικα το συγκεκριμενο εγγραφο αναφερεται στην φαση Β των βελτιωσεων.
Η συγκεκρ προταση αναφερεται στο πινακακι με το παραδειγμα 1 οπου υπαρχει κενο 21 ωρων στους χημικους και το οποιο δε θα δινονταν στην φαση των βελτιωσεων για καλυψη απο χημικο,  λογω του οτι στο συνολο του κλαδου καλύπτεται (βλ ενιαια αντιμετωπιση των πε04) απο τις αλλες ειδικοτητες. Σα να σου λεει δηλ το πυσδε
"μα αν δωσω το κενο και ερθει χημικος, τι θα απογινουν τα πλεονασματα φυσικων κ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο? θα χρειαστουν μετακινησεις εκπκων, γεγονος που προκαλει δυσλειτουργιες σχεδον σε ολους (+ στα ωρολογια των αλλων σχολειων)..Ας το αφησουμε ακαλυπτο και θα το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου..".

Και θα εθετε στο συγκεκρ πυσδε η ενωση χημικων (οπως κατα καιρους εκανε και κανει η ενωση βιολογων) το εξης ερωτημα:

"σε ποιο σημειο της νομοθεσιας προβλεπεται κυριοι του πυσδε,  να μη δωσετε για βελτιωση το κενο των χημικων? ισα -ισα η 84582/δ2 αναφερει οτι με 12 ωρες κατ ελαχιστο πρεπει να δοθιε κενο..".

Οντως (απο οσο γνωριζω) δεν αναφερεται πουθενα στη νομθεσια μια σχετικη προβλεψη που να δινει το διαιωμα στο πυσδε να ΜΗΝ δωσει το κενο. Πιθανολογω ομως οτι το πυσδε θα απαντουσε σε ενα τετοιο ερωτημα με το εξης σκεπτικο:

" μα καλυπτομαστε απο την 111364/Ε2 που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση"

Επισης πιαθνολογω οτι η ενωση χημικων θα ανταπαντουσε:

"μα καλα μας δουλευετε??αυτη η εγκυκλιος ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων..".

Πιθανη 2η ανταπαντηση πυσδε:

"ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο δινουμε διασταλτικη ερμηνεια της ανωτερω εγκυκλιου και για τη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας.."
και καπου εκει μαλλον θα εληγε το ζητημα.

υγ. οι προαναφερομενοι διαλογοι δεν ειναι εικονικη πραγματικοτητα ή τουλαχιστον ενα μερος τους
Σωστά το σενάριο είναι εμπνευσμένο από την πραγματικότητα. Αν ενδιαφέρεστε για λεπτομέρειες τελικά κενά σαν αυτό του χημικού δόθηκαν για οριστική τοποθέτηση δημιουργώντας τελικά υπεραριθμια! Και προπερσι και πέρσι σε περιοχές που δεν θα αποκαλύψω. Λίγα. Θα γίνει και φέτος. Τα ΠΥΣΔΕ όμως γνώριζαν ότι το πλεόνασμα στα αλλά πε04 αντιστοιχούσε σε διευθυντές και μακροχρόνια αποσπασμένους άρα δεν ήταν λειτουργικό πλεόνασμα και το σχολείο θα λειτουργούσε κανονικα με όλες τις ειδικότητες πε04.

4
Σχολική ζώνη / ΑΙ για τα νομικά της εκπαίδευσης
« στις: Μάρτιος 19, 2024, 03:52:48 μμ »
Εχει κανείς φτιάξει custom ΑΙ εκπαιδευμένο με όλη την νομοθεσία της εκπαίδευσης?

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 04, 2024, 09:01:48 μμ »
Ναι μπορώ να πω ότι εννούσαν αυτό που λέω αλλά η σειρά και η διατύπωση είναι λάθος, αρα και το αποτέλεσμα αν κάνεις αυτό που λέει ακριβώς. Κοντά αλλά λάθος.
Το Γ ..........ναι δεν το διαβασα και πολύ δύσκολα θα το διαβάσω! Βαρύ!

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 04, 2024, 04:47:28 μμ »
Επιπλεον και σε σχεση με το δημοσιευμα που αναφερεις θα προσθεσω/συμπληρωσω τα σημεια στα οποια παρουσιαζει προβληματα και τα οποια οφειλονται στο οτι οι συντακτες του αρθρου δεν εχουν δει/επεξεργαστει πινακες Α-Β-Γ με βαση τους οποιους συμπληρωνονται τα οργανικα κενα.
Βοηθητικα παραθετω εναν πινακα Α και εναν Β:
https://ibb.co/QjFQVh6
https://ibb.co/gmTcCCK

α. συμπληρωνοντας την προηγ σχετικη μου αναρτηση θα πω οτι ο λογος που ειναι παντελως λαθος ο τροπος υπολογισμου οργανικων κενων που αναφερεται στο δημοσιευμα ειναι οτι οι συντακτες του αρθρου αγνοουν πως στον υπολογισμο συνυπολογιζονται τα ωραρια των εκπκων, οπως αλλωστε φαινεται και στους πινακες που παραθετω

β. σε καποιο αλλο σημειο αναφερεται το

" Οι τελευταίες υπολογίζονται με διαφορετικό αλγόριθμο, με βάση τις 12 ώρες Α΄ Ανάθεσης στο σχολείο. Ειδικά για τους ΠΕ04 όμως, θα πρέπει επιπλέον να υπάρχουν 12 τουλάχιστον ώρες ΠΕ04 ακάλυπτες στο σχολείο για να προκύψει οργανική θέση. Άρα, σε σχολεία που το υποχρεωτικό ωράριο των ανηκόντων ΠΕ04, υπολογίζοντας και τη Β’ ανάθεση, δεν αφήνει ακάλυπτες 12 ώρες, τότε δεν προκύπτει οργανική θέση ακόμη και αν υπάρχουν πχ. 20 ώρες Βιολογίας χωρίς να υπάρχει Βιολόγος. ".
Δεν ισχυει ετσι ακριβως αυτο που υπονοουν οι συντακτες του αρθρου.
Ειδκοτερα στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολες (προφανως σε αυτες αναφερονται στο συγκεκριμενο σημείο) κατα την Α φαση των υπεραριθμιων + φαση Γ εναπομειναντων κενων,  υπαρχει οντως ενιαια αντιμετωπιση, αλλα στην πολυπληθεστερη σε μεταβολες Β φαση των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων υπαρχει διακριτη αντιμετωπιση στις ειδικοτητες του ΠΕ04 δηλ για να δοθει (απο το πυσδε) για βελτιωση ενα οργανικο κενο βιολογιας πχ  θα πρεπει να υπαρχουν ακαλυπτες 12 ωρες αποκλειστικα βιολογιας
γ.  Εσυ,  επηρεαζομενος απο ενα αλλο σημειο του αρθρου που αναφερει οτι
"Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία ",  εγραψες οτι εκανα και γω το διο λαθος δηλ οτι μπερδεψα τα δυο προαναφερομενα αριθμητικα γεγονοτα. Ομως, οπως σου εδειξα με τη χρηση αριθμ παραδειγματων  σε προηγουμενο μηνυμα, δεν μπερδεψα προφανως το Α και το Ω των υπηρεσιακων μεταβολων δηλ το  πως υπολογιζεται το οργανικο κενο ανα σχολειο για τις οργανικες τοποθετησεις των εκπκων στις εσωτερ υπηρεσ μεταβολες και το οργανικο κενο ανα ομαδα για τις μεταθεσεις, αλλα ανεφερα (και εδειξα) το πως το ενα (οργανικες τοποθετησεις) μπορει να επηρεασει τη διαμορφωση του αλλου (κενα για μεταθεσεις), Επομενως το προβλημα δεν ειναι οτι μπερδεψα εγω, αλλα οτι εσυ δεν εχεις συνειδητοποιησει τις διαδικασιες και τις οποιες ευελπιστω, μετα τη χρηση ολων αυτων των παραδειγματων να εχεις κατανοησει-συνειδητοποιησει
Στο Α έχεις περίπου δίκαιο είναι μια απλοποιημένη διατύπωση, έπρεπε να λέει ότι το περίσσευμα ωρών διαιρείται με το 20. Όμως όταν λέει αφαιρώντας τους εκπαιδευτικούς εννοεί το υποχρεωτικό τους ωράριο όχι 20 ώρες για τον καθενα. Για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς. Δεν είναι λάθος είναι όμως παράξενα διατυπωμένο.
Στο Β έχεις άδικο. Αν οι πε04 έστω όλοι βιολόγοι σε ένα σχολείο καλύπτουν με το υποχρεωτικό ωράριο όλες τις ώρες ΠΕ04 τότε 49 από τα 50 κάτι ΠΥΣΔΕ δεν δίνουν οργανικό κενό για βελτίωση ή τοποθέτηση σε ας πούμε φυσικό και ασ έχει 30 ώρες φυσικής το σχολείο χωρίς φυσικό. Αν βάλουν φυσικό θα βγει αυτόματα υπεράριθμος και θα έχει πλεονέκτημα στις επόμενες μεταβολές έναντι των συναδέλφων στην ίδια περιοχή. Έχει γίνει σε 3-4 περιοχές. Δεν έγινε κάποια φασαρία. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει παρανομία γιατί γίνεται κάθε χρόνο και θα γίνει και φέτος.
Για το Γ η επιρροή δεν κατάλαβα πως λες ότι επηρεάζει το ένα το άλλο. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να επηρεάζεται η εκτίμηση του ΠΔΕ για τα κενά των μεταθέσεων η οποία σε κάποιες περιπτώσεις αντανακλά την πρώην εκτίμηση ΠΥΣΔΕ πχ. Πιερία και κεντρική Μακεδονία

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 03:05:26 μμ »
Αυτό γίνεται κάθε χρόνο και όχι μόνο πέρσι λόγω ειδικών συνθηκών. Απλώς δεν γίνεται πάντα στην ίδια περιοχή για αυτό φαίνεται να μην γίνεται κάθε χρόνο. Γι αυτό εκτιμώ ότι υπάρχει εκτός από την παρέμβαση του περιφερειακού και κεντρική παρέμβαση που την εγκρίνει σε διαφορετικά μέρη κάθε φορά. Σκεφτόμουν τα μέλη του ΚΥΣΔΕ αλλά το ΚΥΣΔΕ αλλάζει.
Τέλως πάντων νομίζω ότι δεν γίνεται πάντα εν γνώση αυτών που παίρνουν την μετάθεση, δηλαδή υπάρχουν άλλα κίνητρα, όπως λές το "καλό της ΔΔΕ" που είναι και μέσα στις αρμοδιότητες της εκτίμησης του ΠΔΕ και αρκετα υποκειμενικό.
Δεν εννοώ ειδικές κατηγορίες, εννοώ αλλαγή στα κενά ειτε στον πίνακα Γ είτε στην εκτίμηση του ΠΔΕ από (+) σε (-)

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 03:29:29 πμ »
Καθότι άσχετη με το θέμα των μεταθέσεων, θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει περίπτωση μεταθέσης σε πλεονασματικη περιοχή (έχει κάποιες συνταξιοδοτήσεις φέτος αλλά παραμένει με πλεόνασμα).Εχει γίνει ποτέ κάτι τέτοιο;Από τι εξαρτάται;
Ναι γίνεται κάθε χρόνο.  Ενας τροπος είναι ο ΔΔΕ να αλλάξει το πλεόνασμα σε κενά, και ο άλλος να το αλλάξει η ΠΔΕ. Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή πρέπει να περάσει από το τμήμα κινητικότητας στο υπουργείο,  υποθέτω και με κάποια ψιλοπαρεμβαση από την πολιτική ηγεσία ή ίσως και το ΚΥΣΔΕ, και συνήθως τα τελευταία χρόνια αφορά πολύ μικρές αλλαγές, ένα δύο κενά για να μην προκαλεί. Δεν είμαι σίγουρος όμως αν τα κίνητρα είναι προσωπικά.  Θα υπέθετα όχι.

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 04:49:21 μμ »
Μην είστε και τόσο σίγουρος, τουλάχιστον επί της ουσίας. Από τους μετατεθέντες πέρσι (2023) σε μεγάλη ΔΔΕ, αυτό προέκυψε στην πράξη, καθώς μετατέθηκε (σε όλο τον κλάδο ΠΕ04) συνολικό πλήθος τέτοιο που οδήγησε από τη μια σε απορρόφηση (οργανική τοποθέτηση) όλων των φυσικών, όλων των γεωλόγων (λόγω πολύ μικρότερου πλήθους σε αυτούς) και από την άλλη σε πολυάριθμη παραμονή στη διάθεση των χημικών και των βιολόγων.
Διότι τα οργανικά κενά των τοποθετήσεων είναι διαφορετικά από τα οργανικά κενά των μεταθέσεων και διορισμών. Υπολογίζονται αλλιώς. Αυτή την περιόδο κυκλοφορούν αρκετές εξηγήσεις για το πως υπολογίζονται τα κενά μεταθέσεων και διορισμών. Είναι η εγκύκλιος που μόλις ξαναβγήκε. Πάντως δεν είναι 12 ώρες οργανική σε ένα σχολείο με το οποίο τα συγχέεις. Είναι 20 ώρες ανα ομάδα σχολείων, ανεξάρτητα αν αυτές καλύπτονται ήδη με Β ανάθεση από άλλες ειδικότητες. Αλλωστε θα ξαναυπολογιστούν τώρα και θα δεις ότι το αποτέλεσμα δεν συμφωνεί με την (πραγματική) εικόνα που έχεις από τις τοποθετήσεις, την οποία επιβεβαιώνω

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 03:02:32 μμ »
Και με την κανονική διαδικασία, στις τέσσερις ΠΕ04 ειδικότητες είναι σύνηθες αυτό, καθώς τα κενά και τα πλεονάσματα ωρών υπολογίζονται ενιαία, και υπάρχουν πολλές περιοχές όπου (εκτός από τους φυσικούς) οι περισσότεροι των άλλων τριών ειδικοτήτων βολοδέρνουν επί πολλά χρόνια ως "πλεονάζοντες" στη διάθεση. Κοντεύουν να γίνουν οι ειδικότητες αυτές ίδιες με τις ΠΕ05 και ΠΕ07 που δεν θα πάρουν σχεδόν ποτέ οργανική.
Δεν υπολογίζονται ενιαία στο ΠΕ04

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:34:43 μμ »
Δυστυχώς οι Διευθύνσεις που δείχνουν αναλυτικά τις ώρες σε όλα τα σχολεία, έχει δεν έχει κενό, αυτό είναι ουσιααστικά οι πίνακες Α, είναι κάτω από 10 επειδή φοβούνται τις αντιδράσεις από αυτά που θα φανούν

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 10:03:03 πμ »
Σχεδόν όλα σωστά. Απλώς να διορθώσω με το γεγονός ότι τα ΠΥΣΔΕ δεν είχαν ενιαία στάση στις διαδικασίες και κάποια δεν έχουν ακόμα. Όταν λες ότι τοποθετούσαν κατά ειδικότητα τους υπεράριθμους το 2018, αυτό συνέβαινε σε 29 από τα 52 ΠΥΣΔΕ. Τα υπόλοιπα τοποθετούσαν ενιαία τους υπεράριθμους και πριν το 2018. Ας πούμε το 2015 τα 40 ΠΥΣΔΕ τοποθετούσαν ενιαία και σιγά σιγά μειώνονταν επειδή κάποιοι γραφικοί πιέζαμε. Το 2018 το υπουργείο αντεπιτέθηκε και έβαλε τέλος στην προσπάθεια μας για τοποθέτηση ανά ειδικότητα.

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 01:34:04 πμ »
γιατί βγαίνουν 2 οργανικές κι όχι 3; Με 12 ώρες Α΄ανάθεσης δεν βγαίνει οργανικό κενό;


Σωστά. Το όριο για 3 κενά είναι 52 ώρες (1)20+(1)20+(1)12. Το εξηγεί ο Πειραιάς και η Ανατολική Αττική.

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 01:31:04 πμ »
Ακόμα και για αυτή την περίπτωση που λέει ο Τουριστάκος έχουν καταγραφεί περιπτώσεις (π.χ. 3 πέρσι) που υπήρχαν πάνω από 12 ώρες α ανάθεσης κενό, αλλά λιγότερες από 12 συνολικά ΠΕ04 και δόθηκαν για τοποθέτηση μη υπεράριθμων.

Σελίδες: 123 ... 228

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159771
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.