Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - gvasilis

Σελίδες: 12
15
Θετικά μαθήματα / Βιολογία και Γυμνάσιο
« στις: Αύγουστος 02, 2013, 12:23:54 μμ »
Για άλλη μια φορά βλέπουμε τα παράσιτα στο υπουργείο παιδείας να προσπαθούν να καλύψουν τις βρωμιές τους.
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Βάζω στοίχημα όμως ότι θα είναι οι ίδιοι εδώ και μια 10ετία.
Διαβάζω ονόματα στο vukentra, δεν είναι ανάγκη να τα πιστέψω, βλέπω τα αποτελέσματα των ενεργειών τους.
Έχοντας οι ίδιοι πολιτική κάλυψη από τα δύο μεγάλα κόμματα που δεν διώξαμε, καλύπτουν και τις συντεχνίες τους.
Ψηφιακά αγράμματοι, επιστημονικά ξεπερασμένοι, εκπαιδευτικά ανενεργοί. Μαλλωμένοι με την τάξη με τους μαθητές με τους καθηγητές. Εχθρικοί προς την σύγχρονη εκπαίδευση.
Μιλάει η αγανάκτησή μου και όχι η λογική. Είναι καιρός να δούνε τον εχθρό τους μπροστά τους. Θέλω να μάθω τα ονόματα των παρασίτων, που είναι τα τελευταία χρόνια αποσπασμένοι, περαστικοί τουρίστες (και δεν ξέρω τι άλλο) στα κέντρα αποφάσεων, την ιστορία τους και το ποιόν τους, τις προτάσεις και τις αποφάσεις του καθενός. Θέλω να υπάρχει ευθύνη για την γνώμη τους και να μην κρύβονται πίσω από τα φουστάνια των κομμάτων τους. Θέλω να απολογηθούν για τις επιλογές τους και να τεθούν σε ...... διαθεσιμότητα!; Γιατί όχι κάπου θα τους χώσει το κόμμα.
Θέλω να αποφασίσει το σύνολο της κοινωνίας τι μαθήματα θα διδάσκονται στα παιδιά τους, και ας είναι μόνο θρησκευτικά

16
Εγώ εξοργίστηκα. Δεν ειμαι Συριζα, αλλά κατάλαβα τι είναι αυτοί. Δεν θέλω να με εκπροσωπουν. Οι ίδιοι είναι αθικτοι μισθολογικά (μου έρχεται να βρίσω για την κομματική τους καταγωγή) εμείς είμαστε στο -50%, η κοινωνία μας βρίζει, στην ΝΕΤ μας λένε πολλούς και περιτούς, στα blog είχε γίνει κατα καιρούς προπαγάνδα ότι οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν και την Διαμαντοπούλου...... και άλλα. Είναι υπεύθυνοι για την διαστρεύλωση της πραγματικότητας!
Και τώρα πάλι μας βάζουν απέναντι για να σώσουν τους εαυτούς τους. Νομίζω ότι μπορώ να προβλέψω τι θα μου πειτε .... αλλά θα σας αφήσω καλύτερα να τα πείτε εσείς.

17
Θετικά μαθήματα / Βιολογία Γυμνασίου
« στις: Απρίλιος 03, 2012, 11:34:48 μμ »
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.

18
Συνεχώς βλέπω και ακούω υπεύθυνα στελέχη της πρωτο και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , από τα σχολεία μέχρι τα υπουργεία, ότι υπάρχει κάποιο σύστημα που δείχνει όλα τα κενά, όλα τα σχολεία, όλους τους/τις  καθηγητές/τριες, και ποιές ώρες κάνει ο καθένας.
Κατα καιρούς ακούγονται κατηγορίες από έναν κλάδο προς κάποιον άλλο ότι είναι συντεχνίες, ή ότι συγκεκριμένα πρόσωπα, έχουν ή δεν έχουν θέση που δεν θα έπρεπε ή θα έπρεπε να έχουν ή ότι κάνουν μαθήματα που δεν θα έπρεπε. Παλιότερα αυτά ήταν μύθοι και δοξασίες, δικαιολογίες και αφορμές. Ήταν δουλειά συνδικαλιστών να ενημερώσουν όποιον σκάλιζε είτε με ειλικρίνεια, είτε με δόλο να μάθει τι γίνεται σε ένα σχολείο ή σε ένα κλάδο. Τι γράφω; Ακόμα έτσι είναι. Δικαιολογείται κάτι τέτοιο; Αφού υπάρχει ένα σύστημα μια "μυστική" βάση δεδομένων με όλες τις πληροφορίες. Με δυο σειρές κώδικα μπορεί να βγάλει όλα τα στατιστικά που μπορεί να ζητήσει κάθε κλάδος, ή να δώσει συγκεκριμένες πληροφορίες για ένα σχολείο π.χ. σε ένα γονιό.
Γιατί να μην είναι διαφανής η διαχείρηση του εκπαιδευτικού προσωπικού; Για αυτό δεν γίνεται και η απογραφή; Το ίδιο ερώτημα ισχύει για όλο το δημόσιο, αλλά αυτό εδώ το Forum έίναι για την εκπαίδευση. Νομίζω πριν λίγο καιρό η Αννα είχε κατηγορήσει τους διευθυντές ότι δεν βάζουν τα σωστά στοιχεία στο σύστημα. Μήπως αυτό απαντάει στα ερωτήματά μου με κάποιο τρόπο. Αλλά ακόμα και έτσι, η πολιτική ηγεσία αυτού του Υπουργείου , αλλά και άλλων, που μας έπρηξε, λέγοντας ψέματα για την διαφάνεια προεκλογικά, δεν καταλαβαίνει ότι δημοσιοποιώντας έστω και μιά φορά τα αναλυτικά στοιχεία του συστήματος "φάντασμα", θα εκθέσει τα ψέμματα αν είναι αλλωνών, και θα κάνει πράξη την λογοδοσία και τον έλεγχο που μας χρωστάει. Όσο δεν δίνουν τα στοιχεία τους και τα διοχετεύουν μόνο στους συνδικαλιστές, έχω στήριγμα, σαν φορολογούμενος, να νομίζω ότι η διαχείρηση είναι αυθαίρετη, και να αμφισβητώ την χρηστή διοίκηση.  Δεν υπάρχει διαφάνεια γιατί θέλουν να κρύψουν τις λαμογιές. Φοβούνται μήπως την αξιολόγηση;
Μια φορά το χρόνο λοιπόν, μια δημοσιοποίηση της βάσης δεδομένων. Δεν είναι δικιά τους, είναι δική μας.

19
Μετατάξεις / ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΚΕΘΕ, ΕΘΙΑΓΕ
« στις: Ιούνιος 02, 2011, 10:26:21 μμ »
Αναρωτιώμουν αν οι περισσοτεροι σε αυτα τα ιδρύματα είναι βιολογοι γεωπόνοι και χημικοί, και αν υπάρχει πιθανότητα να μεταταχθούν στα σχολεία. Ξερει κανείς οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με αυτούς τους οργανισμούς και πρωτα πρώτα αν όντως καταργούνται ??

20
Πως θα ήταν πιο δίκαιος ο επόμενος ΑΣΕΠ;
Για αρχή της συζήτησης μερικά πράγματα που θα πρότεινα θα ήταν.
Κατάργηση φροντιστηρίων- Πρόστιμα στα υπάρχοντα, μπας και βγει κανα φράγκο.
Λεπτομερής καταγραφή της ύλης. Να μην βαριούνται να είναι πιο συγκεκριμένοι- όχι στα π.χ. Φυσική: 1. Το Σύμπαν και για διευκρινήσεις τραβα στο φροντιστήριο. Ας είναι και εκατο σελίδες τίτλοι ύλης, αλλα πιο λεπτομερείς. Ενημέρωση αλλαγών κάθε χρονιά. Η επιστήμη προχωρά. Πρόσβαση σε όσους κάνουν αίτηση στα αντίστοιχα πανεπιστημιακά συγγράμματα.
Μόνο πολλαπλής επιλογής, αλλά πολύ πιο δύσκολα από ότι σήμερα.
άλλο;


21
Αναπληρωτές / Αναπληρωτής σε γενικό Λύκειο + ΣΔΕ
« στις: Νοέμβριος 05, 2010, 12:27:56 μμ »
Ήθελα να ρωτήσω αν καποιος είναι αναπληρωτής σε Πρωινό λύκειο, μπορεί ταυτόγχρονα να είναι και αναπληρωτής-ωρομίσθιος σε ΣΔΕ;

22
Από χθες εστάλη σε αρκετές μάλλον ΔΔΕ (αλλά όχι σε όλες), η εγκύκλιος για ΠΔΣ. Δεν καλούνται ωρομίσθιοι από τις λίστες  και ήδη ξεκίνησαν τα ρουσφέτια. Οι προιστάμενοι των ΔΔΕ είναι κατα κύριο λόγο υπέυθυνοι και για τις αναξιοκρατικές προσληψεις στην ΠΔΣ, και για το σπάσιμο των αναπληρώσεων σε ωρομισθίες. Θέλω να πνίξω κάποιον... :-[!
Αλλά είπαμε, δεν πειράζει, κάνουμε οικονομία για το καλό της Ελλάδος.
(εγώ θα δίνω 80 ευρώ το μήνα για να μου δώσουν 2 μόρια).

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159587
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 325
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.