15
Θετικά μαθήματα / Βιολογία και Γυμνάσιο
« στις: Αύγουστος 02, 2013, 12:23:54 μμ »
Για άλλη μια φορά βλέπουμε τα παράσιτα στο υπουργείο παιδείας να προσπαθούν να καλύψουν τις βρωμιές τους.
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Βάζω στοίχημα όμως ότι θα είναι οι ίδιοι εδώ και μια 10ετία.
Διαβάζω ονόματα στο vukentra, δεν είναι ανάγκη να τα πιστέψω, βλέπω τα αποτελέσματα των ενεργειών τους.
Έχοντας οι ίδιοι πολιτική κάλυψη από τα δύο μεγάλα κόμματα που δεν διώξαμε, καλύπτουν και τις συντεχνίες τους.
Ψηφιακά αγράμματοι, επιστημονικά ξεπερασμένοι, εκπαιδευτικά ανενεργοί. Μαλλωμένοι με την τάξη με τους μαθητές με τους καθηγητές. Εχθρικοί προς την σύγχρονη εκπαίδευση.
Μιλάει η αγανάκτησή μου και όχι η λογική. Είναι καιρός να δούνε τον εχθρό τους μπροστά τους. Θέλω να μάθω τα ονόματα των παρασίτων, που είναι τα τελευταία χρόνια αποσπασμένοι, περαστικοί τουρίστες (και δεν ξέρω τι άλλο) στα κέντρα αποφάσεων, την ιστορία τους και το ποιόν τους, τις προτάσεις και τις αποφάσεις του καθενός. Θέλω να υπάρχει ευθύνη για την γνώμη τους και να μην κρύβονται πίσω από τα φουστάνια των κομμάτων τους. Θέλω να απολογηθούν για τις επιλογές τους και να τεθούν σε ...... διαθεσιμότητα!; Γιατί όχι κάπου θα τους χώσει το κόμμα.
Θέλω να αποφασίσει το σύνολο της κοινωνίας τι μαθήματα θα διδάσκονται στα παιδιά τους, και ας είναι μόνο θρησκευτικά
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Βάζω στοίχημα όμως ότι θα είναι οι ίδιοι εδώ και μια 10ετία.
Διαβάζω ονόματα στο vukentra, δεν είναι ανάγκη να τα πιστέψω, βλέπω τα αποτελέσματα των ενεργειών τους.
Έχοντας οι ίδιοι πολιτική κάλυψη από τα δύο μεγάλα κόμματα που δεν διώξαμε, καλύπτουν και τις συντεχνίες τους.
Ψηφιακά αγράμματοι, επιστημονικά ξεπερασμένοι, εκπαιδευτικά ανενεργοί. Μαλλωμένοι με την τάξη με τους μαθητές με τους καθηγητές. Εχθρικοί προς την σύγχρονη εκπαίδευση.
Μιλάει η αγανάκτησή μου και όχι η λογική. Είναι καιρός να δούνε τον εχθρό τους μπροστά τους. Θέλω να μάθω τα ονόματα των παρασίτων, που είναι τα τελευταία χρόνια αποσπασμένοι, περαστικοί τουρίστες (και δεν ξέρω τι άλλο) στα κέντρα αποφάσεων, την ιστορία τους και το ποιόν τους, τις προτάσεις και τις αποφάσεις του καθενός. Θέλω να υπάρχει ευθύνη για την γνώμη τους και να μην κρύβονται πίσω από τα φουστάνια των κομμάτων τους. Θέλω να απολογηθούν για τις επιλογές τους και να τεθούν σε ...... διαθεσιμότητα!; Γιατί όχι κάπου θα τους χώσει το κόμμα.
Θέλω να αποφασίσει το σύνολο της κοινωνίας τι μαθήματα θα διδάσκονται στα παιδιά τους, και ας είναι μόνο θρησκευτικά