Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gvasilis

Σελίδες: 1 ... 158159160161162 ... 228
2227
Όντως είμαι και εγώ στην τσίτα. Πολύ (δικαιολογημένη) αγανάκτηση.
Προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους αντίδρασης/άμυνας.
Συνάδελφοι θέλει θάρρος και να συλλέξουμε στοιχεία.
Όπως είπα και αλλού, η αλήθεια μας συμφέρει.
Μπορεί να μην βοηθήσει, αλλά συμφέρει.

2228
Για το δίωρο της α γυμνασίου utenar ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ότι δεν με πειράζει καθόλου και είναι όντως θαυμάσιο μάθημα. Ξέρεις επίσης , ότι ο μόνος λόγος που το ανέφερα , ήταν μόνο για να καταδείξω ότι ενώ γίνονται αλλαγές σε άλλους και σωστά ίσως , σε έμάς έχουμε το απαράδεκτο δίωρο συνολικά στο γυμνάσιο. τόσο θαυμασιότεροι είστε για άλλη μία φορά; γιατί και η χημεία είναι θαυμασιο μάθημα φίλε μου ξέρεις .και σας στηρίζει απόλυτα σαν επιστήμη. μην δημιουργείς λοιπόν λάθος εντυπώσεις. τώρα για τις διαρροές που λες και το πόσο ανταποκρινόντουσαν στην πραγματικότητα αυτά, εγώ έχω εντελώς διαφορετική πληροφόρηση, την έχω ξαναγράψει στο φόρουμ , μην επαναλαμβάνομαι. ούτε ανθρωπιστική πλευρά ούτε τίποτα. Το νούμερο που έγραψα σήμερα , ήθελε μόνο να καταδείξει τι μας περιμένει συνολικά. Φαντάζεσαι να είναι σε τόσο μικρό νούμερο οι διαφορές μας ευδιάκριτες για να έχει νόημα η αντιπαράθεση; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Και οι αναπληρωτές βιολόγοι κάνουν χημείες ανετότατα και απορώ για την επιμονή σας. επίσης εδώ στο φόρουμ δεν βλέπουμε να συμπαραστέκεστε σε εμας , εκτός αν κάπου μου διαφεύγει. Να αποφασίσουμε λοιπόν να μιλάμε με ειλικρίνεια καλό θα κάνει σε όλους μας. άντε να κοιμηθούμε τώρα . καληνύχτα σας.
Νατο πάλι. Το είδατε;
ΔΕν υπήρξε ποτέ πρόβλημα με το να κάνουν οι χημικοί και οι Φυσικοί Β ανάθεση Βιολογία. Ποτέ. Για αυτό και ήταν λογικό οι λίγοι βιολόγοι να κάνουν β ανάθεση κάτι άλλο.
Το πρόβλημα ήταν/ είναι ( και για αυτό διαμαρτυρόμαστε) να κάνουν α ανάθεση Βιολογία.
Να μαζέψουμε τους αριθμούς! όχι άλλες παρεξηγήσεις. Αποδείξεις

2229
όπα, δεν έθιξα τίποτα. και η τοποθέτησή μου στο τόπικ σας ήταν καλοπροαίρετη και ενημερωτική (για το 100 ) και μακάρι να βγω ψεύτης. τώρα αν θέλετε όλη μέρα να ασχολείστε με το μεγαλείο της επιστήμης σας έναντι των άλλων , δικαίωμά σας.το με απογοήτευσες το θεωρείς χοντρό; ήμαρτον κύριε. καληνύχτα  ρε παιδιά , θα τρελαθούμε τελείως εδώ.
Ουτε στιγμή δεν ισχυριστήκαμε οτι η βιολογία είναι πιο σπουδαία από την φυσική και την Χημεία. Το ανάποδο έγινε και από επίσημους φορείς των άλλων. Ειλικρινά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πολλοί σε αυτό το φόρουμ χρησιμοποιούν αυτό το επιχείρημα για να μειώσουν τα στοιχεία που παραθέτουμε. Απλά δεν στέκει ότι πιστεύουμε στο μεγαλείο της βιολογίας έναντι των άλλων. Ισότιμη προσπαθούμε να την κάνουμε. Τα αυτονόητα.
Επίσης προσπαθούμε να την διδάξουμε. Οχι Φυσική και Χημεία. Εχει αποδειχθεί!
Χοντρό ήταν πως του είπες ότι δεν είναι σοβαρά αυτά που λέει, ενώ έχει και δίκαιο από πάνω.

2230
ρε συ utenar τι είναι αυτά που λες; για το μεν πρώτο ποτέ δεν το συνάντησα ( τέτοια γκαντεμιά , να μην έχω συναντήσει ούτε έναν βιολόγο που να κάνει μόνο βιολογία) και για το μεν δεύτερο με απογοήτευσες γιατί μέχρι τώρα έγραφες σοβαρά πράγματα και το έχω γράψει ανοιχτά στο forum. δεν χωρά καν απάντηση. καληνύχτα.
Αυτά που λέει ο utenar έχουν αποδειχθει! Θίγεις την αξιοπρέπεια κάποιου που έχει δίκαιο. Είναι λιγο χοντρό.
Νομίζω ότι πρέπει να συλλέξουμε επίσημα στοιχεία από τα ίδια τα σχολεία. Τις διευθύνσεις δεν τις συμφέρει να δώσουν στοιχεία.
Αρκετά σχολεία έχουν το προσωπικό τους στο ιντερνετ. και τα υπόλοιπα μπορούμε να τα ξεγελάσουμε να μας πούνε αν έχουν 1 βιολόγο. Αν κάνει ο καθένας ένα στατιστικό για την πόλη του, θα αποκτήσουμε την αξιοπιστία που μας στερούν οι συντεχνίες. Επιπλέον αν αρχίσουμε την προσπάθεια πολλοί θα φοβούνται μην αποκαλυφθούν και θα αρχίσουν να μαζεύονται

2231
Έκανα και την Εσθονία, αυστραλία, Ολλανδία, Λιχτενσταιν. Οπότε προς το παρόν έχω αυτό.


Η σειρά των χωρών είναι η κατάταξη στον PISA 2009 science.

2232
Ok συνεχίζουμε με 7-8-9



Να διευκρινίσω ότι τα ποσοστά βγαίνουν είτε όταν είναι ξεχωριστά μαθήματα  (Φ-Χ-Β), είτε όταν είναι ένα κοινό μάθημα Φυσικές επιστήμες από το χρόνο που προτείνει για κάθε θέμα, το υπουργείο ή ο εκδοτικός οίκος που βγάζει το βιβλίο του μαθήματος.

2233
Συμφωνώ μαζί σου panos2. Αλλα δεν είναι αρκετό για να με σταματήσει
Προσπάθησα να κάνω συγκρητικό πίνακα για τις 20 πρώτες χώρες του PISA 2009. Εχω μπλέξει άσχημα με την ύλη συναφών μαθημάτων και δεν θα το καταφέρω μάλλον. Αυτό που μπορώ να κάνω (προς το παρόν) είναι να συγκρίνω μόνο τις Φυσικές επιστήμες( Φυσική Χημεία Βιολογία). Ας με συγχωρέσουν οι άλλες επιστήμες προς το παρόν δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου.
Πάντως είναι ευκαιρία να εξομολογηθώ κάτι. Βλέποντας τα προγράμματα και την ύλη των άλλων χωρών ξεκαθάρισαν 2 πράγματα στο μυαλό μου (μεταξύ άλλων).
1) Ναι αυτό το κάνω κυρίως για εργασιακούς/συντεχνιακούς λόγους. Απλώς η αλήθεια με βολεύει. Αν τα κίνητρα μου ήταν καθαρά παιδαγωγικά θα διαμαρτυρόμουν (και στην διαβούλευση) για την έλλειψη των καλλιτεχνικών και την μείωση της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού που είναι πιο αναβαθμισμένα στον πολιτισμένο κόσμο. Έχω τύψεις που δεν τα υποστήριξα.
2) Ναι η παράθεση αυτών των στοιχείων είναι ανώφελη. Είναι σαν να προσπαθείς να πείσεις έναν ευαγγελιστή ότι η γη είναι 4,5 δισ ετών.
Στα ποσοστά που παραθέτω υπάρχουν λάθη που εντόπισα και θα τα διορθώσω σε λίγες μέρες. Δεν θα αλλάξει όμως η τελευταία στήλη (τέρμα δεξιά). Τα ποσοστά αφορούν μόνο Φυσικές επιστήμες γενικής παιδείας και όχι επιλογής ή κατεύθυνσης.




Το 7 είναι η Νέα ζηλανδία και έχω κολλήσει λίγο, επειδή κάθε σχολείο κάνει τα δικά του.
Επίσης είχα κάνει την Γερμανία



Και την Ελλάδα


2234
Πανελλήνιες / Απ: Η απαξίωση της χημείας
« στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:42:57 μμ »
Σωστά επιχειρήματα για να δίνουν χημεια στην γ λυκειου για τισ σχετικές σχολές. Αυτο το υπερασπιστηκαμε σχεδόν όλοι. Δεν συνηγορούν ομως για να αναγκάζουμε να μην δινουν προγραμματισμο για την πληροφορική.
Και αυτοι εχουν αντιστοιχες ιστοριες.
Δεν θα αναβαθμιστει η χημεια με αναγξαστικη χημεια μονο στη γ λυκειου για τους υποψηφιους στη πληροφορικη.
Συμπαραστέκομαι στην αυξηση στο γυμνασιο (να γινει οση και η φυσική) και να μπει στη β θετικη κατευθυνση μαζι με άλλες θετικές επιστημες, και τα δυο στο πνεύμα της διεπιστημονικης ισονομιας.
Επισης  όλες οι θετικές επιστημες θα αναβαθμιστουν με εργαστηρια ( οπως ειπαν και οι υπολοιποι)
Αυτα όλα αποτελούν μια ακόμη επαναληψη των γραφικων εμμονών μου. Συγνωμη για την επαναληψη.

2235
Πολύ καλή η ανακοίνωση. Τώρα ξέρουμε με ποιούς παλεύουμε, με ονόματα.
Ευχαριστούμε!
4 βασικές έ ???
Οι άλλες  θα 'ναι όξινες φαίνεται 8)

2236
Σίγουρα για τους καθηγητές πληροφορικής υπάρχει το θέμα της επιβίωσης. Οπότε ως προς αυτό θα έπρεπε να είναι ικανοποιημένοι με τις εξελίξεις "αν" έχεις δίκαιο.
Εγώ είμαι παρείσακτος εδώ και απλώς υποστηρίζω ότι αυτοί που πάνε πληροφορική και κάποιες άλλες σχολές πρέπει να διδάσκονται προγραμματισμό και να εξετάζονται. Όχι να διδάσκονται αυτά που νομίζουν οι άσχετοι.
Αδιαφορώ αν οι ώρες είναι πολλές ή λίγες.
Δεν είμαι εδώ για εργασιακά δικαιώματα

2237
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 22, 2013, 05:50:37 μμ »
Διαφωνω με τη λύση που πάνε να δώσουνε. Όπως ειπαν και οι προηγούμενοι η λύση που ήθελε η πλειοψηφεία ηταν στην λογική, θέλεις να πας στο χημικό θα κανεις χημεια, θες να περασεις πληροφορική θα κανεις προγραμματισμο και αναπτυξη αλγοριθμων, οχι παλι ολοι facebook.
Ελπιζω να μην υποχωρήσουν οι αντιδρασεις, ουτε η "συντεχνία" ( :D)των πληροφορικών σε αυτο το αντιπαιδαγωγικό παζάρι.

2238
Τίποτα από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί αν το υπουργείο έστελνε σε κάθε τμήμα πανεπιστημίου/τει μια λίστα με 10-15 μαθήματα που έχει σκοπό να ενσωματώσει συνολικά στην τρίτη λυκείου και καλούσε μέσω συνελεύσεων διδακτικού προσωπικού να γνωμοδοτήσει το κάθε τμήμα για τα 3 μαθήματα που θα συμπληρώνουν την εξέταση στην ελληνική γλώσσα για τις πανελλαδικές.

Να πάρει τις γνωμοδοτήσεις αυτές, να τις ομαδοποιήσει με βάση κοινά τους σημεία, και έτσι να φτιάξει τις Χ ομάδες προσανατολισμού, κατευθύνσεις, δέσμες ή όπως αλλιώς λέγονται, καθεμία από τις οποίες θα σχετίζεται με ένα επιστημονικό πεδίο. Φυσικά, στη διαδικασία αυτή θα μπορούσε να ζητήσει και συντελεστές βαρύτητες για κάθε μάθημα, ή έστω σειρά προτεραιότητας των τριών μαθημάτων βάσει σπουδαιότητας για το κάθε τμήμα.

Απεναντίας, προσπαθούμε όλοι εμείς να φέρουμε τα πράγματα σε μια ισορροπημένη, επιστημονικά ορθή θέση, επισημαίνοντας μέρες τώρα τα αυτονόητα: για το Χημικό κλπ εξετάσεις στη Χημεία, για το Πληροφορικής κλπ εξετάσεις στην Πληροφορική. Γιατί δεν είναι μόνο αυτά που λέμε, άλλη η βαρύτητα της χημείας και των μαθηματικών στο Χημικό, άλλη στο Μαθηματικό κ.ο.κ. Ψιλά γράμματα όλα αυτά για κάποιους που δε νοιάζονται για την παιδεία των νέων, παρά μόνο για το ατομικό τους συμφέρον.
Αυτό ήθελε η πλειοψηφεία
+++++++++

2239
Συναδελφοι, επεσα 100% μεσα στην προβλεψη μου: συνειδητοποιησαν οτι πηγαν να κανουν τεραστια γκαφα βγαζοντας τη βιολογια απο την Α'γυμνασιου οταν ειχαν ηδη τυπωσει τα βιβλια κι ετσι δεν την εβγαλαν. (εν τω μεταξυ, βιβλιο για τη μονοωρη φυσικη δεν υπαρχει) Μην ξεγελιεστε, ομως: του χρονου θα τη βγαλουν κι ετσι θα μειωθουν οι ωρες μας στο μισο. Αποδειξη οτι εσπασαν το διωρο της Γ' γυμνασιου σε δυο μονοωρα, υποβαθμιζοντας το μαθημα. Το συντεχνιακο τους σχεδιο ειναι: τα γυμνασια θα ειναι για φυσικους, ενω τα λυκεια για φυσικους και χημικους (και βιολογους αν δημιουργηθει τμημα κατευθυνσης).

Φαινεται οτι είχες δίκαιο.
Βέβαια υπάρχει και ο παράγοντας εκλογές.......

2240
Τα πράγματα είναι απλά και η ανακοίνωση ΑΘΛΙΑ

Δεν ζητάμε η Πληροφορική να αντικαταστήσει γενικά την Χημεία, αλλά μόνο για τις σχολές που σχετίζονται περισσότερο με την Πληροφορική
Η Χημεία θα συνεχίσει να διατηρεί 2 κατευθύνσεις: Θετική και Υγείας
Η Χημεία θα συνεχίσει να έχει μαθήματα σε όλες τις τάξεις από την Α' Γυμνασίου και όλες Γενικής Παιδείας
Η Πληροφορική ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ για να πάρει ώρες να διδάξει τα παιδιά όλων μας. Ποια;; Η επιστήμη του μέλλοντος (υποτίθεται)

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της αντιπαλότητας

Θέλετε να παίξετε τον ρόλο του υπουργείου (διαίρει και βασίλευε) ή θέλετε να έχετε 150 ώρες σε κάθε Λύκειο;
Κρίμα...
Ωχ δεν έπρεπε να το πεισ αυτό για το γυμνάσιο. Δεν είναι ετσι. Δύο μονόωρα έχουν στο γυμνάσιο.
Τώρα θα σε φάνε. Και θα έχουν και δίκαιο.
Αλλά και εσύ δεν το έψαξες καλα.

Σελίδες: 1 ... 158159160161162 ... 228

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159526
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 250
Σύνολο: 276

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.